Εσυ τι θες να βελτιώσεις; τι σε ενοχλεί και θες να το αλλάξεις; σε ενοχλεί που κάποιες φορες σκάει η εξάτμιση; σε αυτό ευθύνεται το sas αλλά κάτι εξυπηρετεί που υπάρχει αυτό εκεί και δεν κερδίζεις τιποτα σε απόδοση και λειτουργία με το να το κλείσεις. Εγω μπηκα στη διαδικασία και το έκλεισα αναγκαστικά γιατί μετά τον επαναπρογραμματισμό στην Ecu, μάλλον θα έκανε υπερβολικά και πιο δυνατά σκασίματα. Αν δεν υπήρχε θέμα θα το άφηνα ως έχει.
Σε ενοχλεί που καμία φορά κρατάς το γκάζι σταθερό και κάνει σα να "κομπιαζει-μπουκώνει" (δεν ξέρω πως να το πω). Από τα λίγα που έχω καταλάβει, δεν ευθύνεται ο λ γι αυτό. Νομίζω ότι κάνει λαθοσ ο Άγγλος που λέει ότι "... This is the cause of the stuttering and surging."
Το δικό μου δεν είχε λ και είχε την ίδια συμπεριφορά. Καποιος μου λέγε ότι αυτό οφείλετε σε μια λειτουργία που λέγεται deceleration fuel-cut. Το λέω ομως με επιφύλαξη γιατί δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις.
Γενικά παντως, Γνώσεις μηχανολογικές δεν έχω και τα 2-3 πράγματα που ξέρω είναι από ότι έχω διαβάσει και μου χουν πει μαστορεσ αλλά και άλλοι χρήστες τόσα χρόνια που έχω τη μοτο. Δλδ, εγω στα λέω με καλή καρδιά αλλά ρωτά και κάποιον που να ξέρει!
Σημαντικό, τι set up έχεις; έχεις φίλτρο; έχεις εξατμίσεις;