APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: DOCORTHO στις Δεκέμβριος 26, 2009, 03:18:20 μμ
-
καλησπέρα και απο εμένα και χρόνια πολλά. Εχω ενα strada δω και 3 μήνες (μοντέλο 2009 ασπρο) με το οποίο μετακινουμε καθημερινά μεσα στη πόλη η μηχανή ειναι πιο ευέλικτη απο παπί και την έχω καταβρει.Εχει περίπου 600 χιλιόμετρα και εχω τα εξής προβλήματα.
1)η μηχανή καίει περίπου 10 λιτρα/100χιλιόμετρα
2)μου φαινεται τελοίως αρυθμιστη καθώς κλείνω το γκάζι σκαει η εξάτμιση (χαμός μιλάμε)
3)εχουν χαλαρωσει οι βίδες του φερινγκ και περναει υγρασια στα όργανα
κατα τα άλλα τη μηχανη δεν θέλω να τη δωσω γιατι πραγματικά ειναι απίθανο για τη καθη μερα κινηση
και ερωτω πρέπει υποχρεωτικά να περιμένω μεχρι τα 1000 χιλιομετρα ? για να αλλάξω λάδια και να ρυθμιστει η μαχανή? μου φαινεται λιγο βλακεια αυτο γιατι να ζορίζεται το μοτέρ ?
και επισης θέλω να πω τα εξης οτι η ποιότητα μου της μηχανης φαινεται μια χαρα οι άνθρωποι που ασχοληθήκαν με το μοτορι όμως μου φαινονται άσχετοι
-
φιλε καλωσηρθες και καλες βολτες. :bye: :bye: :bye:
καταρχην θα σου ελεγα να ψαξεις λιγο μεσα στο forum στο θεμα που ειμαστε και θα βρεις απαντησεις σε ολα αναλυτικοτατατατατα...
θα απαντησω συνοπτικα. ;)
καλο ειναι να περιμενεις τα 1000 για την ρυθμηση και εκει θα δεις τις πρωτες διαφορες στην καταναλωση και στα σκασιματα επισης ακομη καλυτερα μετα απο αλλαγη λαδιων. :D :D
δεν νομιζω να εχει χαλαρωσει καποιο φερινγκ απλα ειναι ελατωματικα τα καντραν και περνουν υγρασια. :srry: :srry:
αυτα ...για περισσοτερα ξαναλεω διαβασε τα προηγουμενα post και θα σου λυθουν ολες οι απωριες.
-
καλησπέρα και απο εμένα και χρόνια πολλά. Εχω ενα strada δω και 3 μήνες (μοντέλο 2009 ασπρο) με το οποίο μετακινουμε καθημερινά μεσα στη πόλη η μηχανή ειναι πιο ευέλικτη απο παπί και την έχω καταβρει.Εχει περίπου 600 χιλιόμετρα και εχω τα εξής προβλήματα.
1)η μηχανή καίει περίπου 10 λιτρα/100χιλιόμετρα
2)μου φαινεται τελοίως αρυθμιστη καθώς κλείνω το γκάζι σκαει η εξάτμιση (χαμός μιλάμε)
3)εχουν χαλαρωσει οι βίδες του φερινγκ και περναει υγρασια στα όργανα
κατα τα άλλα τη μηχανη δεν θέλω να τη δωσω γιατι πραγματικά ειναι απίθανο για τη καθη μερα κινηση
και ερωτω πρέπει υποχρεωτικά να περιμένω μεχρι τα 1000 χιλιομετρα ? για να αλλάξω λάδια και να ρυθμιστει η μαχανή? μου φαινεται λιγο βλακεια αυτο γιατι να ζορίζεται το μοτέρ ?
και επισης θέλω να πω τα εξης οτι η ποιότητα μου της μηχανης φαινεται μια χαρα οι άνθρωποι που ασχοληθήκαν με το μοτορι όμως μου φαινονται άσχετοι
Το 1&2 είναι φυσιολογικά. Καλύτερα να περιμένεις να τα χιλιάσεις. Δεν είναι και τόσά πολλά τα χλμτρα :)
Το όργανο να ζητήσεις να στο άλλάξουν στην εγγύηση.
:bye: :bye:
-
οκ θα περιμένω αλλα η νορμάλ κατανάλωσή του πόσο είναι?
-
Εγώ κάνω 170 χλμ στην Αθήνα με 1 τεπόζιτο (περίπου 12 λίτρα) αν και υπάρχουν πολύ καλύτερες καταναλώσεις από stradakia εδώ μέσα, πχ του Βασίλη (BilliasEngin).
-
συγνώμη αλλα το ντεπόζιτο δεν ειναι 16 λίτρα?
-
Fuel Capacity (res) 16 Litres (3.5L) εγω καταλαβαινω ετσι οτι εχει χωρητικοτητα συνολο 19,5 λιτρα εμενα μου βγαζει περιπου 160 λιτρα στο ντεπόζιτο ετσι οπως ειναι αρρυθμιστη 160/16 = 10 λιτρα στα 100 ,εαν ηταν 12,5 λίτρα θα εκαιγε 8 λιτρα στα 100 τιμη λογικη για αρχη
-
Ναι ρε παιδιά. Sorry λάθος το 12. Ένα τεπόζιτο μέχρι το λαμπάκι.
-
Φιλε docortho μην ανησυχεις για το μηχανακι σου ειναι λογικες οι τιμες που βλεπεις γιατι ακομα δεν εχεις κανει το πρωτο service.Θα στρωσει η λειτουργια του και οσο θα περνανε τα χλμ θα ειναι ολο και καλυτερα.Μετα το service θα ελαχιστοποιηθουν και τα σκασιματα αλλα δεν θα εξαλειφθουν.Για ολα αυτα παιζουν σημαντικο ρολο οι ρυθμισεις που θα σου κανει ο μαστορας σου.Το μαχανακι μας αν το κυνηγας καιει περιπου στα 7lt/100χλμ(μεσα στην πολη).
Εκτος πολης θα εκπλαγεις ευχαριστα με τις τιμες που θα δεις.Στην πανελληνια με 100αρα βενζινη μου αναψε το λαμπακι στα 270 :ohyes: :bye: :bye:
-
Φιλε docortho μην ανησυχεις για το μηχανακι σου ειναι λογικες οι τιμες που βλεπεις γιατι ακομα δεν εχεις κανει το πρωτο service.Θα στρωσει η λειτουργια του και οσο θα περνανε τα χλμ θα ειναι ολο και καλυτερα.Μετα το service θα ελαχιστοποιηθουν και τα σκασιματα αλλα δεν θα εξαλειφθουν.Για ολα αυτα παιζουν σημαντικο ρολο οι ρυθμισεις που θα σου κανει ο μαστορας σου.Το μαχανακι μας αν το κυνηγας καιει περιπου στα 7lt/100χλμ(μεσα στην πολη).
Εκτος πολης θα εκπλαγεις ευχαριστα με τις τιμες που θα δεις.Στην πανελληνια με 100αρα βενζινη μου αναψε το λαμπακι στα 270 :ohyes: :bye: :bye:
+650
εμενα μεσα στην αθηνα χωρις καγκουριες το χα μετρησει 5,5 λτρ σε συνθηκες κινησης!
σε συνθηκες βολτας με διαφορα τεραιν(κρητης/ παραλιες-βουνα-εθνικη-αφθονα στροφιλικια) μου αναψε το λαμπακι στα 250!!!!
να θυμησω οτι ημουν δικαβαλος ετσι?το φορτιο που σηκωνε 200κιλα..με ταχυτητες στις 5-5,500 στροφες max..
(εχω ομως την εντυπωση οτι ειμαστε off topic??)
-
Και εμενα το καλοκαιρι που πηγαινοερχομουνα αθηνα-Ωροπο γεμισμα απο λαμπακι αδειασμα λαμπακι νορμαλ οδηγηση 210 με 220 χιλ.Εδω αθηνα που κυκλοφοραω με το ζορι 180-190χιλ.
-
εκει παιζουν ολα στο περιπου..
εγω μ ενα γεμισμα κανω πατρα αθηνα και μου μενει και λιγο..200τοσα χιλιομετρα..
-
Το 1&2 είναι φυσιολογικά. Καλύτερα να περιμένεις να τα χιλιάσεις. Δεν είναι και τόσά πολλά τα χλμτρα :)
Το όργανο να ζητήσεις να στο άλλάξουν στην εγγύηση.
:bye: :bye:
Αν αλλαξεις δηλαδή το όργανο με ένα καινούριο, το καινούριο δεν μπάζει υγρασία? ή απλά περιμένεις να συμβεί το ίδιο και στο καινούριο..... και τελικά η μόνη λύση είναι να το στεγανοποιήσουμε οι ίδιοι όπως είδα σε σχετικό Post?
-
σπανιο να βαλει υγρασια.απλα ετυχε
-
εκει παιζουν ολα στο περιπου..
εγω μ ενα γεμισμα κανω πατρα αθηνα και μου μενει και λιγο..200τοσα χιλιομετρα..
Την παλεύεις σε εκείνον τον δρόμο με το strada με κίνηση - προσπεράσματα κλπ?
-
οκ θα περιμένω αλλα η νορμάλ κατανάλωσή του πόσο είναι?
http://www.rmxsmania.com/Vb/showthread.php?t=27496 εδώ το δίνει ένα αισιόδοξο 5,4 αλλά προφανώς υπό ιδανικές συνθήκες.
-
εκει παιζουν ολα στο περιπου..
εγω μ ενα γεμισμα κανω πατρα αθηνα και μου μενει και λιγο..200τοσα χιλιομετρα..
Την παλεύεις σε εκείνον τον δρόμο με το strada με κίνηση - προσπεράσματα κλπ?
ψαχνω με τι οπλο ν αυτοκτονησω..
πολυ βαρεμαρα :psdof:..δε την παλευω καθολου..αλλα και τι να κανεις...
απλα πιανω την ακρη μου και παω σταθερα 120-130-140..γι αυτο και τετοια καταναλωση...
:bye: :bye:
-
10 λιτρα στα 100 Κm δεν ειναι λιγο υπερβολικο ρε παιδια; τζιπακι το καναμε. εγω ελεγα θα παρω μονοκυλινδο που καιει και λιγοτερο. ποσα λιτρα χωραει τελικα το κυριως ρεζερβουαρ , ποσα η ρεζερβα και ποσο συνολικα γιατι εχω ακουσει αντιφατικες αποψεις;τελος το λαμπακι της βενζινης αναβει οταν τελειωνει το κυριως ρεζερβουαρ η οταν τελειωνει η ρεζερβα; δεν το εχω ψαξει πολυ το θεμα μιας και λογω του προβληματος της τρομπας αποφευγω να αφηνω να αδειασει αν και μαλλον δεν παιζει ρολο. ευχαριστω.
-
Το τεπόζιτο χωράει συνολικά 15 λίτρα (συν πλην 0,5) και η ρεζέρβα είναι περίπου 3 λίτρα. Το λαμπάκι ανάβει μόλις μπει σε ρεζέρβα δλδ στα 12-12,5 λίτρα. :bye:
-
6-7Ε ανά 100 χλμ έχω δει εγώ. :bye:
-
6-7Ε ανά 100 χλμ έχω δει εγώ. :bye:
μπα..?? μόνο..?? με τους ''δικους σου RS'' ρυθμους = 160-170 με η χωρις στροφές στην εθνική..??? :tez: :tez:
καλά ειναι τότε... :tez: :tez:
-
6-7Ε ανά 100 χλμ έχω δει εγώ. :bye:
μπα..?? μόνο..?? με τους ''δικους σου RS'' ρυθμους = 160-170 με η χωρις στροφές στην εθνική..??? :tez: :tez:
καλά ειναι τότε... :tez: :tez:
Τότε καίει λιγότερο λέμε :P :P :P :P :D :D :D
-
Η μηχανή κατα τα άλλα ειναι αστέρι ,εχει καταπληκτική γεωμετρία ειναι πιο ευέλικτη απο παπί και εμένα τουλάχιστον κάθε πρωι μου φτιάχνει το κέφι και να σκεφτητε οτι εχω άλλες 2 μαζι με αυτην ,το street triple και το klr απλά λιγο με χαλνα αυτη η βλακεια να φευγει τοσο αρρύθμιστος ο κινητηρας
Η τσαπατσουλια τους, φτιάξαν ενα μοτο με τοσο ωραιο στησιμο και το αδικουν με ενα οργανάκι το οποιο μπαζει υγρασια και με κακη ρυθμιση εκει ειναι και η διαφορά τους απο τους κιτρινιάρηδες λιγο να ασχολουνταν παραπάνω θα ηταν αψεγάδιαστη η μοτο η οποία το ξαναλέω και μετα απο καμμια 15 μοτο που εχω αλλάξει ειναι απο τις καλυτερες το στησιμο και η γεωμετρια της μοτο ειναι απιθανο (τηρούμενων των αναλογιών πάντα)
-
απλά λιγο με χαλνα αυτη η βλακεια να φευγει τοσο αρρύθμιστος ο κινητηρας
Έχω την εντύπωση (ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος) ότι η μηχανή επίτηδες φεύγει από το εργοστάσιο με ρύμθιση που είναι κατάληλη για στρώσιμο. Είναι λογικό λοιπόν να είναι αρύθμιστη.
Το θέμα είναι όμως μην χαλιέσε γιατί σε λίγο (μετά το 1ο σερβις) θα παραλάβεις "άλλη" μηχανή.
Όσον αφορά το όργανο έχεις δίκιο αλλά γιαυτό υπάρχει και η εγγυηση ;) :bye: :bye:
-
Από περιέργεια ρωτάω, έστω ότι μπάζει υγρασία το όργανο. Μετά από λίγο αν βάλεις μπρος και ζεσταθούν όργανα, φέρινγκ κ.λπ. η υγρασία φεύγει;
-
Φεύγει. Συνήθως η υγρασία εμφανίζεται αν το αφήσεις στον ήλιο. Δυστυχώς το πρόβλημα δεν λύνεται με την εγγύηση. Εγώ το άλλαξα στην εγγύηση και το καινούργιο βγάζει περισσότερο. Σκεφτόμουν να το αλλάξω ξανά λιγο πριν λήξη η εγγύηση αλλά ποιό το όφελος? Χαμένος χρόνος. Μόνο η πατέντα (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=10114.0) θα το σώσει.
-
Ε άμα φεύγει δεν είναι και τόσο τραγικό το πρόβλημα νομίζω...
-
απλά λιγο με χαλνα αυτη η βλακεια να φευγει τοσο αρρύθμιστος ο κινητηρας
Έχω την εντύπωση (ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος) ότι η μηχανή επίτηδες φεύγει από το εργοστάσιο με ρύμθιση που είναι κατάληλη για στρώσιμο. Είναι λογικό λοιπόν να είναι αρύθμιστη.
Το θέμα είναι όμως μην χαλιέσε γιατί σε λίγο (μετά το 1ο σερβις) θα παραλάβεις "άλλη" μηχανή.
Όσον αφορά το όργανο έχεις δίκιο αλλά γιαυτό υπάρχει και η εγγυηση ;) :bye: :bye:
Νομίζω έχεις δίκιο, σε πολλες μηχανές ρυθμίζουν βαλβίδες στο πρώτο σερβις του ρονταρίσματος.
-
Πηγα πηγα πηγα και το ειδα παλι χτες...Μαυρος Γραφιτης με τη μαυρη ζαντα..Κουκλα παιδια...
Απο την αλλη σκεφτομαι τα προβληματα που βγαζει και εχω αναστολες να το παρω...6500 ειναι αυτα...
Η παρεα λεει δεν παιρνεις κανενα TDM?Καμια σχεση λεω το ενα με το αλλο..
Το θελω το θελω...Τι λετε? :blus:
-
Οσο το σκεφτεσαι τοσο πιο δυσκολα θα το αποφασισεις..... Εγω παντως που ΠΟΤΕ δεν ειχα την aprilia σε υποληψη τωρα με το strada εχω ενθουσιαστει......ΠΑΡΑ πολυ καλο μηχανακι με πολυ καλο χωσιμο μεσα στην κινηση της πολης αλλα και εκτος πολυ καλο.....Οσο για τα προβληματα κ εγω πιστευα οτι θα μου εσπαγε τα νευρα αλλα τελικα δεν ηταν τιποτα.....Το κοντερ το καθαρισα μονος μου και ο διακοπτης ηταν 20-30 ευρω υποθεση κ δυο ωρες δουλεια (σε ηλεκτρολογο)....Οσο για την τρομπα δεν εμφανιζετε σε ολα.....Εμεις εδω Ηρακλειο ειμαστε παρεα 3 pegaso και κανενα δεν εχει αντιμετωπισει προβλημα....Αντε καλοριζικο ;)
-
Λιγο ψιλο λαδακι σε εντελως γεματο ντεποζιτο 10ρακι λαδι μιξης 2cc περιπου ουτε που το καταλαβαινει ανα 3-4 ντεποζιτα και τα ρουλμαν της τρομπας λαδωνονται και οτι αλλο χρειαζεται να λαδωθει λαδωνεται.Μια χαρα δουλευει.
-
Λιγο ψιλο λαδακι σε εντελως γεματο ντεποζιτο 10ρακι λαδι μιξης 2cc περιπου ουτε που το καταλαβαινει ανα 3-4 ντεποζιτα και τα ρουλμαν της τρομπας λαδωνονται και οτι αλλο χρειαζεται να λαδωθει λαδωνεται.Μια χαρα δουλευει.
Αυτο το καναμε παλια στα καρμπυρατερ και ηταν μια χαρα πατεντα και κραταγε τα βαρελακια και τις βελόνες παντα καθαρες
Στα injection ομως καλο ειναι να μην το κανεις γιατι το λαδι μιξης ειναι κολλωδες λογω ορισμενων συστατικων του και θα σου βουλωσουν τα μπεκ σε βαθος χρονου αν το κανεις συνεχεια.
Αν εχει και αισθητηρα οξυγονου το μηχανακι ακομη χειροτερα........τα καμμενα υπολειμματα του λαδιου μονο καλο δεν θα του κανουν
Φιλικα παντα
:bye: :bye: :bye:
-
καλησπερα και απο εμενα
καλοταξιδος.
α. η καταναλωση ειναι μια χαρα για αρχη, μετα τα 1000 και οσο ανοιγει η μηχανη θα δεις διαφορα.
εμενα περιπου βγαζει μεσα στην Αθηνα το Factory 180-200 αναλογα με το ποσο συντηριτικα το παω...
β. το οργανα αν δεν το δουν οτι ειναι κατασπρο απο την υγρασια δεν στο αλλαζουν.
αλλα μην σε απασχολει αν ειναι μεσα στην εγγυηση με το ζορι πηγαινε εκει που το πηρες και κανε σαματα αν δεν το κανουν.
γ. τα σκασιματα θα τα εχεις οσο πιο αστρωτο ειναι τοσο πιο πολλα αλλα και μετα απο καθε service θα στο κανει για λιγο και μετα θα παει ρολοι...
ΠΡΟΣΟΧΗ αν δεις το παραμικρο "SERVICE" στο καντραν της μηχανης ΑΜΕΣΩΣ στο ιατρο γιατι μπορει να ειναι κατι που να μην το εχεις παρει χαμπαρι....
καλοταξιδος και καλη συνεχεια.
:strt2:
-
Μαγκες χαιρετω!διαβαζω για τεποζιτα που βγαζουν 190-200 χλμ .και απορω γιατι εγω θεωρουσα οτι ο μεσος ορος ειναι τα 240.(στην αθηνα και με τις μισες φορες δικαβαλο καπου τοσα βγαζω,οδηγοντας κανονικα και που και που νευρικα).αλλαξα τρομπα επιδη καηκε και η καινουρια βγαζει 220 και μετα αναβει λαμπακι.δεν το εχω ψιρισει το μοτορι καθολου δηλαδι μια φορα το ριθμισε ο μαστορας και μετα ουτε που εδωσα σημασια.
-
Επαρχία μου έβγαλε 238 χλμ μέχρι το λαμπάκι. Αθήνα με το ζόρι 180-190.
Παίζει ρόλο και η οδήγηση πάντα.
:bye:
-
μια χαρα ειναι τα 220..
:kalo: :bye:
-
ακομη και εδω εχω τα προτεια..
με το ζορυ βγαζω 160 χιλ απο λαμπακι σε λαμπακι..
πολυ νευρικη οδηγηση αλλα ελεοσ οθτε 180 τιποτα... :psdof: :psdof: :psdof:
-
β. το οργανα αν δεν το δουν οτι ειναι κατασπρο απο την υγρασια δεν στο αλλαζουν.
αλλα μην σε απασχολει αν ειναι μεσα στην εγγυηση με το ζορι πηγαινε εκει που το πηρες και κανε σαματα αν δεν το κανουν.
το δικό μου είχε πολύ λίγη υγρασία στη γωνίτσα και παρ' όλα αυτα το άλλαξαν χωρίς δευτερη κουβέντα
-
βγαλε μια φωτο οταν στο κανει και δεν υπαρχει περιπτωση να σου πουν οχι..γνωριζουν κ αυτοι περι τινος προκειται...
-
το δικό μου είχε πολύ λίγη υγρασία στη γωνίτσα και παρ' όλα αυτα το άλλαξαν χωρίς δευτερη κουβέντα
Κι εμένα είχε λίγη κάτω δεξιά. Το έβγαλα φωτογραφία και απλά το έδειξα στον Βασίλη (Bill) τότε. Μου το άλλαξαν εγγύηση. Μήπως ο μηχανικός σου είναι... για τα μπάζα?
ΥΓ. Και που το άλλαξα βέβαια... το επόμενο είναι χειρότερο. Και μηδένισε και ο χιλιομετρητής. Τώρα πρέπει να θυμάμαι τα service και να σβήνω χειροκίνητα την ένδειξη όταν ανάβει στο ξεκάρφωτο. :psdof: