APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΠΑΡΟΥΤΣΑΚΗΣ στις Σεπτέμβριος 25, 2006, 07:17:50 μμ
-
ΕΧΩ ΕΝΑ STRADA 650 TΕΛΙΚΑ AKRAPOVIC KAI ΦΙΛΤΡΟ Κ&N.ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ POWER COMMANDER.ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ Η ΟΧΙ ? ΚΑΙ ΤΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ?
-
Τι ακριβώς κάνει αυτό? Έχει να κάνει με την ηλεκτρονική? Τιμή? ;-)
-
Το power commander είναι ένα μ@μ@το εργαλείο μπορείς να καταβέζεις χαρτογραφήσεις του κινητήρα απο το ιντερνετ να το συνδέεις με usb και να μετεφέρεις τα δεδομένα στην μοτοσυκλέτα σου. Σε συνδυασμό με όλα αυτά που έβαλες στο strada θα γίνει πολυ μ@..το το έχει φιλαράκι μου σε tdm και εχει δει μεγάλα αποτελέσματα (οικονομία γκάζια κτλ). Το θέμα είνα οτι το κόστος του είναι πάνω απο χιλιάρικο και το θεωρώ too much για pegaso σε μεγαλύτερο μηχανάκι είναι καλό εώς απαραίτητο. :-D :-D :-D
-
STRADA έγραψε:
ΕΧΩ ΕΝΑ STRADA 650 TΕΛΙΚΑ AKRAPOVIC KAI ΦΙΛΤΡΟ Κ&N.ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ POWER COMMANDER.ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ Η ΟΧΙ ? ΚΑΙ ΤΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ?
το μηχανακι σου νομιζω οτι παιρνει χαρτογραφηση απευθειας μεσω εγκεφαλου αν δεν κανω λαθος.μπορει να γινει η αναβαθμιση σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο και σου παιρνανε τις αναλογες ρυθμισεις.για τσεκαρε το.
-
Με το Powercommander ρυθμίζεις τον κινητήρα σου σωστά και κλείνεις όλες τις τρύπες. Το κόστος είναι γύρω στα 350 ΕΥΡΩ και για σωστή ρύθμιση πρέπει να μπεί η μηχανή σε δυναμόμετρο. Για το αν αξίζει τον κόπο εξαρτάται από το εαν είσαι διατεθημένος να διαθέσεις το ποσό.
πληροφορίες για το Powercommander και για τους αντιπροσώπους στην Ελλάδα στο www.Powercommander.com
-
Ο Χριστόδουλος δε χρειάζεται...είναι...
Power...Commando...!!! :hammer: :hammer: :hammer:
-
5os έγραψε:
Με το Powercommander ρυθμίζεις τον κινητήρα σου σωστά και κλείνεις όλες τις τρύπες.[...]
Εδώ που τα λέμε κάποιες τρύπες στις χαμηλές στροφές τις έχει το εργαλείο...
dodos_1 έγραψε:
το μηχανακι σου νομιζω οτι παιρνει χαρτογραφηση απευθειας μεσω εγκεφαλου αν δεν κανω λαθος.μπορει να γινει η αναβαθμιση σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο και σου παιρνανε τις αναλογες ρυθμισεις.για τσεκαρε το.
Έχει ρωτήσει κανείς για αυτο?
-
ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΥΤΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ + POWER COMMANDER.λοιπον.... 7 HP ΤΡΟΧΟ ΤΟΥ ΕΒΓΑΛΕ!!!ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ..ΕΓΩ ΕΙΔΑ ΤΙΝ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ..
-
+7 HP στο strada ??
:-o :-o :-o
-
φιλε μου πηρα τηλ .το power commander κοστιζει μαζι με την τοποθετηση 625 ευρω!!350 + φπα + 200 η χαρτογραφιση.εμενα μου κανει εκπτωση και το βαζει με 580.θελει οπωσδηποτε να μπει στο δυναμομετρο η μηχανη και να ρυθμιστει.τελικα πιστευω πως δεν αξιζει τοσα λεφτα γιατι οταν θα σκεφτεις να το πουλησεις μαλλον θα πικραθεις.δεν παρεις ποτε αυτα τα λεφτα.παντως μαζι με acrapovic και φιλτρο κανει πολυ καλη δουλεια, η αληθεια να λεγετε.
-
Εχω βαλει power commander , τελικα Akrapovic και φιλτρο DNA....Η μηχανη εβγαλε 45hp στον τροχο. Αποψη μου ειναι οτι δεν προσφερει κατι και οτι καλλιτερα ρυθμιζεται απο καποιον που να γνωριζει......... το θεμα ειναι ποιος γνωριζει??? Εκτος αυτου με το power commander μετα δεν σε αγηνει να αλλαξεις ρυθμισεις απο τον εγκεφαλο της μηχανης. Εγω μαλλον θα το βγαλω......
Ασχετο ......αλλα πριν απο τα τελικα και το power commander η μηχανη εβγαζε τελικη πανω απο 180km και τωρα με τα βιας πιανει τα 170
-
Προσωπικά το powercommander μου δίνει μια ιδέα του στυλ 'πολλα λεφτά για το τίποτα' ή έστω παίρνεις λίγα σε σχεση με αυτά που δίνεις....
-
Σωστος πολλα λεφτα για λιγα πραγματα οσο αναφορα το μηχανακι σας τωρα σε ενα μηχανακι σαν το δικο μου θα εδινε καλυτερα αλλα παλι οχι πολλα πραγματα αυτα τα καλουδια ειναι για πιστα αγωνιζομενους που μετρανε και το τελευταιο δευτερολεπτο τωρα εαν θελετε να δειτε τελικη ταχυτητα μεγαλυτερη ειναι απλο πουληστε το και παρτε ενα τουονο 1000 και καλες σουζες :tez:
-
Προσωπικά το powercommander μου δίνει μια ιδέα του στυλ 'πολλα λεφτά για το τίποτα' ή έστω παίρνεις λίγα σε σχεση με αυτά που δίνεις....
Και εγώ αυτή ακριβώς την αίσθηση έχω...
Αλλά στο strada/Trail εκτός απο μικρή βελτίωση στις αποδώσεις, ίσως "κλείσει" και μερικές ενοχλητικές τρύπες της χαρτογράφησης.
-
Το κοστος στην Ελλαδα μπορει να ειναι επισημα 350ευρω +ΦΠΑ, αλλα μπορεις να το παρεις φθηνοτερα απο το εξωτερικο, εχω δει τιμες 300δολ και κατω, δηλ σκαρτα 330 δολ με μεταφορικα.
Για το αν χρειαζεται το powercommander, ειναι σιγουρο οτι με σωστη ρυθμιση σε δυναμομετρο απο γνώστη μηχανικο η καμπυλη αποδοσης εξομαλυνεται και υπαρχει μια μικρη αυξηση στην ιπποδυναμη.
Βεβαια το powercommander σε συγκριση με το tuneboy που βγαινει τωρα για μερικα μοντελα Απριλια (οχι για Μιλλε) ειναι παιχνιδι για μικρα παιδια ;-
-
το χω ξαναπει κ θα το ξαναπω.
το power comand. δεν μεταβαλει την χαρτογραφηση οπως πχ γινετε σε ενα αγραφο εγκεφαλο eprom οπως γινετε στο capo ,στο mille απο 04, στο tuono 06, στο futura.
το power com παρεμβαλεται αναμεσα στον εργοστασιακο εγκεφαλο και στην πλεξουδα που οδηγει στο injection.
αυτο που κανει ειναι να παρατεινει τις εντολες του εγκεφαλου σε σχεση με τις εντολες που δινει ο εργοστασιακος χαρτης.
στην ουσια δεν κανει τιποτα σπουδαιο γιατι απλα δεν ειναι κ τιποτα σπουδαιο.για να κανει πιο πλουσιο το μιγμα ,γιατι αυτο μας ενδιαφερει ,απλα παρατεινει τον χρονο διεγερσης των μπεκ ψεκασμου κ δεν κλεινουν εκεινα την στιγμη που ο εγκεφαλος τους κοβει το ρευμα.
το tune boy ειναι απιστευτο προγραμμα με τρελες δυνατοτητες μιας και μεταβαλεις τα παντα απο αβανς ,απο μιγμα ,απο ρελαντι,αλαζεις την συμπεριφορα του κινητηρα σε σχεση με τις υπαρχουσες εξωτερικες συνθηκες,αλαζεις τον αισθητηρα λ και ενοειτε και τον κοφτη του μοτερ.
τα mille και tuono με το "παλιο" μοτερ ,αλαζουν προγραμμα με ιδιες δυνατοτητες του tune boy αλλα εκει δεν υπαρχει προεγκατεστημενη eprom,γι αυτο αλαζουμε το γνωστο τσιπακι με αλλο βελτιωτικου οικου.
εαν θελουμε βεβαια μπορουμε να παρουμε το προγραμα στο pc, να φτιαξουμε τον δικο μας χαρτη,και να "καψουμε" ενα τσιπακι αγραφο ,με την ειδικη μητρα.
η ενοια "καψιμο" ειναι το γραψιμο.εχει επικρατησει απο τα cd burners γιατι αυτου του τυπου οι eprom γραφοντε μια φορα και μετα μονο διαβαζοντε.
αναλογα το τσιπ βεβαια.
power com μονο σε μεγαλα πολυκυλινδρα μοτερ και μετα απο ξεφιμωμα,ελευθερη εξατμιση ,φιλτρα αερος,ροικη εξελιξη κ.α.
εκει εχει διαφορα το power com και τα λεφτα του τα αξιζει σε σχεση με αυτα που θα παρεις σε ιποδυναμη.το σημαντικοτερο ρολο βεβαια παιζει ο χαρτης που θα του φορτωθει.
ενοειται τωρα οτι ουτε κ εκεινα τα μηχανακια θα παρουν την δυναμη που θα δωσει ενας αγραφος εγκεφαλος και να "χτιστει" πανω του ενας χαρτης απο την αρχη.