APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: lontis στις Ιούνιος 21, 2007, 01:19:18 μμ
-
Μέχρι στιγμής (850 χλμ) με συνθήκες οδήγησης στην πόλη μέγιστο ύψος στροφών 5000 και μέγιστη ταχύτητα τα 130 έχω 5,6 λίτρα.
-
Μέχρι στιγμής (850 χλμ) με συνθήκες οδήγησης στην πόλη μέγιστο ύψος στροφών 5000 και μέγιστη ταχύτητα τα 130 έχω 5,6 λίτρα.
Μετά το 1ο service θα αλλάξει (μαλλον προς τα πάνω) η κατανάλωση οπότε μετα τα 1000 πες μας πάλι
Εγώ τωρα (είμαι λίγο αρυθμιστος) με 13λ 180km κυριως μεσα σε κινηση
:)
-
Μέχρι στιγμής (850 χλμ) με συνθήκες οδήγησης στην πόλη μέγιστο ύψος στροφών 5000 και μέγιστη ταχύτητα τα 130 έχω 5,6 λίτρα.
Μετά το 1ο service θα αλλάξει (μαλλον προς τα πάνω) η κατανάλωση οπότε μετα τα 1000 πες μας πάλι
Εγώ τωρα (είμαι λίγο αρυθμιστος) με 13λ 180km κυριως μεσα σε κινηση
:)
Μπορείτε να κάνετε μια σύγκριση και με αυτό το ΠΟΣΤ! (http://www.apriliabikers.gr/cms/index.php?option=com_smf&Itemid=33&topic=158.0) (παλιό αλλά καλό ποστ):bye:
-
Εγώ με ρύθμιση στο bill έχω δει μέχρι στιγμής :
Εντός πόλης 160 χλμ στα 10 λίτρα.
Σε ταξίδι με ταχύτητες 120-140 km/h 180 χλμ στα 10 λίτρα.
Σε ταξίδι με δεύτερο άτομο και με ταχύτητα 100 km/h έχω δει μέχρι και το απίστευτο 220 χλμ στα 10 λίτρα.
Εννοείται φυσικά ότι σε ταξίδι που το έχω σκίσει και δεν έχω πέσει κάτω από τα 150 km/h ότι έκανα 150 χλμ μόλις με 10 λίτρα.
Όλα αυτά φυσικά μετά το στρώσιμο και αφού έχω ρυθμίσει ψεκασμό, βαλβίδες και έχω βάλει φίλτρο ΚΝ.
Γιατί και το δικό μου strada πριν το στρώσιμο είχε λίγο τραγική κατανάλωση. Μετά το πρώτο service η κατάσταση βελτιώνεται αρκετά. Εννοείται φυσικά ότι οι μετρήσεις είναι από λαμπάκι σε λαμπάκι ρεζέρβας χωρίς να κάνεις πάνω από 5-10 χλμ μέχρι το γέμισμα.
-
Το δικο μου στις τελευταιες δυο εξορμησεις εκτος Αθηνας ,εκανα περιπου 270 ΚΜ εθνικο και επαρχιακο δρομο και μετα αναψε λαμπακι!!!!! ( Εξεπλαγην)
Πριν εκανα γυρω στα 200Km. Εχω κανει 19000 Km και ειμαι λιγο πριν το σερβις των 20000. Δεν φανταζομαι να εχει και την ποιο καλη ρυθμιση αυτην την στιγμη.....
-
Το δικο μου στις τελευταιες δυο εξορμησεις εκτος Αθηνας ,εκανα περιπου 270 ΚΜ εθνικο και επαρχιακο δρομο και μετα αναψε λαμπακι!!!!! ( Εξεπλαγην)
Πριν εκανα γυρω στα 200Km. Εχω κανει 19000 Km και ειμαι λιγο πριν το σερβις των 20000. Δεν φανταζομαι να εχει και την ποιο καλη ρυθμιση αυτην την στιγμη.....
Ελα ρε!!Η καλυτερη μου ηταν σε ταξιδι με 110-130 km/h που μου αναψε λαμπακι στα 230 χιλ.Εδω μεσα παιζω 180-200 χιλιομετρα
-
Τι να σου πω φιλε μου....Η μοναδικη αλλαγη ειναι οτι αντι για BP που εβαζα, αυτην την φορα ειχα βαλει ΕΚΟ
-
Γειά χαρά παιδιά απο Τζάντε. Εγώ με ταχύτητες δρόμων νησιού και μέθοδο γκάζι-φρένο βλέπω γύρω στα 6-6.5 λίτρα ανά 100 km. To μανάρι μου κλείνει τα 2 χρόνια στις 8 Αυγούστου με 10.500 km
-
Μέχρι στιγμής (850 χλμ) με συνθήκες οδήγησης στην πόλη μέγιστο ύψος στροφών 5000 και μέγιστη ταχύτητα τα 130 έχω 5,6 λίτρα.
Συνέχεια ...
Μετά το service των 1000 χλμ και έχωντας 1300 χλμ περίπου έχουμε και λέμε στροφές συνήθως 4000 - 6000 με ανοίγματα στις 8000, max ταχύτητα 163, κίνηση μέσα στην πόλη και λίγο εθνική κατανάλωση 5,06 λίτρα.
-
Μέχρι στιγμής (850 χλμ) με συνθήκες οδήγησης στην πόλη μέγιστο ύψος στροφών 5000 και μέγιστη ταχύτητα τα 130 έχω 5,6 λίτρα.
Συνέχεια ...
Μετά το service των 1000 χλμ και έχωντας 1300 χλμ περίπου έχουμε και λέμε στροφές συνήθως 4000 - 6000 με ανοίγματα στις 8000, max ταχύτητα 163, κίνηση μέσα στην πόλη και λίγο εθνική κατανάλωση 5,06 λίτρα.
Μια απορεία που είχα πάντα (λιγο offtopic βεβαια),
Έχει νόημα να ανοίγεις μέχρι τις 8000rpm όταν η μέγιστη ροπή είναι στις 6250rpm σύμφωνα με τον κατασκεύαστή?
-
Έχει νόημα να ανοίγεις μέχρι τις 8000rpm όταν η μέγιστη ροπή είναι στις 6250rpm σύμφωνα με τον κατασκεύαστή?
Μέγιστη ροπή στις 6250 για μονοκύλινδρο είναι μάλλον ψηλά. Πιθανότατα εννοείς μέγιστη ισχύ. Έχει νόημα να ανεβάζουμε πάνω από τις στροφές της μέγιστης ισχύος; Η απάντηση είναι όχι, αλλά μπορεί σε κάποια έκτακτη κατάσταση (π.χ. προσπέρασμα δίχως αύριο) να συμφέρει να περάσεις τις στροφές μέγιστης ισχύος παρά να αλλάξεις ταχύτητα.
-
ρε παιδια τι γραφετε?
δεν στροφαρει το strada ουτε το trail 8000 γιατι στις 7100 εχει κοφτη.
δεν υπαρχει τετοια περιπτωση
-
Μέγιστη ροπή στις 6250 για μονοκύλινδρο είναι μάλλον ψηλά.
Δίκιο έχεις
Max. power at crankshaft
50 HP (37 kW) at 6,250 rpm.
Max. torque at crankshaft
6.25 kgm ( 61.31 Nm) at 5,200 rpm.
tnx :)
-
Εχω κανει καπου 5000χλμ, μετα το πρωτο service προσεξα μια μικρη αυξηση στην κατανάλωση.
Με 10λιτρα βενζινη βγαζω γυρω στα 180χλμ με χαλαρη σχετικα οδηγηση μεχρι 4500-5000 στροφες και κυριως σε ανοιχτους δρομους.
-
ρε παιδια τι γραφετε?
δεν στροφαρει το strada ουτε το trail 8000 γιατι στις 7100 εχει κοφτη.
δεν υπαρχει τετοια περιπτωση
Σωστός bill λάθος ματιά ήταν τώρα που το ξανά κοίταξα.
-
ειμαι στα ~ 6.000 χλμ.
Εντός πόλης με πάει περίπου 180 χλμ για να ανάψει λαμπάκι. Σε ταξίδι, προχτές γυρνώντας από Πάτρα, στο μεγαλύτερο μέρος την εθνικής πήγαινα με ~120 στο κοντέρ, σε κάποια κομμάτια άνοιγα και κρατούσα 140-150. Λαμπάκι ρεζέρβας άναψε ακριβώς στα 200.
Πάντως, η αριστερή εξάτμιση βγάζει μαυρίλα, που σημαίνει πλούσιο μίγμα... άρα υποθέτω έχω περιθώρια βελτιωσης της κατανάλωσης με μια σωστή ρύθμιση
-
Πατρα Αθηνα με 120-130 εκαψε 10ε μια χαρα καταναλοση δηλαδη αν σκεφτει κανεις πως το husqy 125 open με 33hp που εχω καιει τα ιδια συμφωνα με υπολογισμους μου..
-
εγω εχω 12000 και μεχρι τωρα σταθερα (γιατι το μετράω σε κάθε γέμισμα) κανω κατα μέσο ορο 150km/10 λιτρα εντός πόλης πάντα. καιει πολυ έ;
2-3 φορες σε εκτος πολης εγραψε περιπου 200km/10l.
-
Τι να πω κι εγώ ο καημένος???
Έχω κάνει μόλις 350km με το καινούριο μου trail, και είναι η τρίτη φορά που το φουλάρω!!!
Γεμάτο, μέχρι να ανάψει το λαμπάκι, έκανα την πρώτη φορά 120km και τη δεύτερη 115km.
Τελικά είναι πιο οικονομικό το αυτοκίνητο!!!!!!!
-
και εγω τι να πω ρε παιδια που το σκουτερακι μου καιει οσο και οι μηχανες σας και ειναι 450 κυβικα λιγοτερο??εεεεελεος..πηρα τετραχρονο για οικονομια και εχω ξεφραγκιαστει..καiει πιο πολυ απο την transalp 400cc που εχουμε..
-
παιδια εμενα μου βγαζει γυρω στα 380 πριν το λαμπακι κ μετα το λαμπακι εχω κανει μεχρι κ 32..
οδηγηση μεχρι 5000 στροφες γιατι το στρωνω με μικτες αποστασεις πολης-εθνικης οδου...
-
παιδια εμενα μου βγαζει γυρω στα 380 πριν το λαμπακι κ μετα το λαμπακι εχω κανει μεχρι κ 32..
οδηγηση μεχρι 5000 στροφες γιατι το στρωνω με μικτες αποστασεις πολης-εθνικης οδου...
380;Με τιποτα!!!180 μπορει.Χθες εκανα σερβις με ρυθμιση μειγματος και καθαρισμο πεταλουδας (πολυ βρωμια μιλαμε).Σιμερα θα γεμισω και θα ξαναμετρησω
-
ναι 380.τωρα μετα το σερβις δεν το χω μετρηση αλλα μου φαινεται οτι θα καιει περισσοτερο.
μου βγαζε 6 φορες την αποσταση ηρακλειο-ανισσαρα στην κρητη.πιστευω οτι εχει να κανει οτι η διαδρομη αυτη ειναι ηπια χωρις ανηφορες κ πολλες ή κλειστες στροφες..
τωρα που κανω διδρομες στην πεδιαδα της μεσσαρας εχει αλλαξει..
αλλα λογω καιρου δεν μπορω να την κυκλοφορησω να μετρησω...
-
ναι 380.τωρα μετα το σερβις δεν το χω μετρηση αλλα μου φαινεται οτι θα καιει περισσοτερο.
μου βγαζε 6 φορες την αποσταση ηρακλειο-ανισσαρα στην κρητη.πιστευω οτι εχει να κανει οτι η διαδρομη αυτη ειναι ηπια χωρις ανηφορες κ πολλες ή κλειστες στροφες..
τωρα που κανω διδρομες στην πεδιαδα της μεσσαρας εχει αλλαξει..
αλλα λογω καιρου δεν μπορω να την κυκλοφορησω να μετρησω...
Σίγουρα θα κατέβει η αυτονομία και μάλιστα πολύ :bye:
-
γιατι ρε γαμωτο :cry:!!!συνηθως αλλαζει προς τα πανω... :dry:
κ ειχα φτιαχτει....... :(
-
γιατι ρε γαμωτο :cry:!!!συνηθως αλλαζει προς τα πανω... :dry:
κ ειχα φτιαχτει....... :(
Γιατί φαντάζομαι ότι εργαστασιακα το μηχανάκι είναι σεταρισμένο ήπια για την περίοδο του στρωσίματος, επίσης στην περίοδο του στρωσίματος δεν το "ανοίγεις" κιόλας ..
Βέβαια παίζουν ρόλο οι διαδρομές και το οδηγικό στυλ :bye:
-
παιδια χωρις σβουριες(καγκουριες) ετσι το λεμε στην κρητη :D το μηχανακι ειναι στα ιδια επιπεδα που σας ειχα πει..
με οδηγηση μεχρι τις 5500-6000μαξιμουμ εχει πολυ καλη αυτονομια κ χαιρομαι!!!!με ηπια ανοιγματα!
αμα του τα δινεις αποτομα δεν την πινει,την καταπινει!!
επισης μου χει δωσει την εντυπωση οτι αναλογα το οδηγικο στυλ σου δειχνει κ ποσο καυσιμο εχεις..αν το λιωνεις σου δειχνει λιγοτερο.την ιδια στιγμη αν το ηρεμησεις κ πηγαινεις νορμαλμετα απο λιγο σου δειχνει περισσοτερο.
λοιπον...γεμισα το ρεζερβουαρ..ξεκινοντας δυνατα μετα απο λιγο το πρωτο δοντι απο το καντραν αδειασε χαθηκε!!!
το ηρεμησα λοιπον κανοντας ηρεμο ταξιδι κ αργοτερα μπαινοντας σε πολη που το δουλευα χαμηλα το δοντι ξαναφανηκε γεματο..αντι μονο για 55-60χλμ μου βγαλε 45-50 επειδη στην αρχη το δουλεψα ψηλα..(για ενα δοντι μιλαμε παντα κ οχι ολο το ρεζερβουαρ ε?)
απολυτα λογικο γιατι το χουν κ τ αμαξια αυτο. :ohyes:
-
παιδια εμενα μου βγαζει γυρω στα 380 πριν το λαμπακι κ μετα το λαμπακι εχω κανει μεχρι κ 32..
οδηγηση μεχρι 5000 στροφες γιατι το στρωνω με μικτες αποστασεις πολης-εθνικης οδου...
θεωριτικά ο πήγασος έχει μέγιστη αυτονομία 260 χλμ....εμένα με 10 ευρώ και μεικτές συνθήκες οδήγισεις έκανε 160 χλμ. μέχρι το λαμπάκι... :ohyes:
-
παιδια εμενα μου βγαζει γυρω στα 380 πριν το λαμπακι κ μετα το λαμπακι εχω κανει μεχρι κ 32..
οδηγηση μεχρι 5000 στροφες γιατι το στρωνω με μικτες αποστασεις πολης-εθνικης οδου...
θεωριτικά ο πήγασος έχει μέγιστη αυτονομία 260 χλμ....εμένα με 10 ευρώ και μεικτές συνθήκες οδήγισεις έκανε 160 χλμ. μέχρι το λαμπάκι... :ohyes:
+1 :ohyes:
-
και είναι ακόμα στο στρώσημο το μηχανάκι....δεν το βγάζω συχνά λόγω υποχρεώσεων με τη σχολή και με τη δουλειά.....
το καλοκαιράκι θα κάνω μια πιό ακριβή μέτριση..... :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
τι να πω.....
εμενα τοσα μου βγαζει...δεν καταλαβαινω...πως οδηγατε ρε παιδια?
βεβαια εχετε αλλους δρομους εσεις..εγω παω απο 80-90 μεχρι 110-120...χαω...δεν το σπαω το μηχανακι..
τοσο μεγαλη διαφορα?? :(
-
ακη με 10ε ποσα λιτρα βαζεις?κοντα 9,5 φανταζομαι..βγαζει 160χλμ..οποτε σου μενουν περιπου 8,5 λιτρα μεχρι να σου στεγνωσει.. εχεις δικιο εκει πριπου σου βγαινει...
θα το μετρησω πιο λεπτομερως την αλλη φορα... :dry:
ευχομαι να κανετε λαθος!!!κ να χω δικιο!! :P
-
ακυρο...15 λιτρα ειναι μαζι με την ρεζερβα..αρα ουτε σενα πρεπει να σου βγαινει ετσι....
ρε ποσο καινε τελικα...
-
ακη με 10ε ποσα λιτρα βαζεις?κοντα 9,5 φανταζομαι..βγαζει 160χλμ..οποτε σου μενουν περιπου 8,5 λιτρα μεχρι να σου στεγνωσει.. εχεις δικιο εκει πριπου σου βγαινει...
θα το μετρησω πιο λεπτομερως την αλλη φορα... :dry:
ευχομαι να κανετε λαθος!!!κ να χω δικιο!! :P
γιώργο θυμάμαι του είχα βάλει πάνω 10 ευρώ καύσιμο δηλαδή περίπου 10 λίτρα....το καλοκαίρι όλο αυτό όταν το πήρα για να δω και πόσο καίει....και όταν μου άναψε το λαμπάκι είχε κάνει 160 περίπου χλμ. φαντάσου ότι η ρεζέρβα είναι περίπου για 40 χλμ....
επίσης είναι γνωστό ότι ο πηγασάκος μας μπορεί να κάνει 20 χλμ. με μόλις 1 ευρώ καυσίμου....δηλαδή με ένα λίτρο περίπου...με συντηρητική οδήγηση όμως να μην υπερβαίνεις τη ροπή και να μην ξεπερνας τα 80-90 χ.α.ω.....όλα τα μηχανάκια όταν υπερβαίνεις τη ροπή πίνουνε σαν μεθύστακες.... :ohyes:
για ψάξτο....
-
Έχοντας φτάσει τα 6200 χλμ (ονειρεμένα) και συνήθης οδήγηση με στροφές πάνω από τις 5000 μου βγάζει περίπου 200 χλμ.
-
οκ παιδια εχουμε διαφορα στο στυλ οδηγησης...
δεν μπορω να βρω κατι αλλο να πω..
ακη στην ρεζερβα συμφωνουμε..
στα αλλα ομως μαλλον δεν τα οδηγαμε το ιδιο..την δευτερα ανεβηκα κατεβηκα βουνο κ μου καψε κατι λιγοτερο απο το μισο τεποζιτο,με συντηρητικη οδηγηση γιατι δεν ηξερα καλα το δρομο κ οι στροφες ηταν πολυ κλειστες ακομα κ για το στραντα μονο αφου κατεβηκαμε παλι πεδιαδα το ανοιξα λιγο οχι λιωσιμο ομως,ισα 110 το πολυ γιατι ειχε κινηση κ ημουν δικαβαλος....150-160 χλμτρα καναμε..
-
οκ παιδια εχουμε διαφορα στο στυλ οδηγησης...
δεν μπορω να βρω κατι αλλο να πω..
ακη στην ρεζερβα συμφωνουμε..
στα αλλα ομως μαλλον δεν τα οδηγαμε το ιδιο..την δευτερα ανεβηκα κατεβηκα βουνο κ μου καψε κατι λιγοτερο απο το μισο τεποζιτο,με συντηρητικη οδηγηση γιατι δεν ηξερα καλα το δρομο κ οι στροφες ηταν πολυ κλειστες ακομα κ για το στραντα μονο αφου κατεβηκαμε παλι πεδιαδα το ανοιξα λιγο οχι λιωσιμο ομως,ισα 110 το πολυ γιατι ειχε κινηση κ ημουν δικαβαλος....150-160 χλμτρα καναμε..
σαφώς ο καθένας έχει το δικό του στιλ οδήγησης....keep ridding παίδες.... :D :D :D :D
-
Μετρημένο από όταν αγοράστηκε, δηλαδή σε σύνολο 10.532 χιλιομέτρων: 5,7 lt/100km.
Έχω κάνει βέβαια και αρκετό (πετρο)χώμα (μπορεί και 500 χλμ) κυρίως στην ορεινή Κρήτη (για όσους το κατέχουν το terrain). :ohyes:
-
Μόλις ανάψει ρεζέρβα το γεμίζω όταν περάσω από συγκεκριμμένο βενζινάδικο. Συνήθως μετά από 5-20 χιλιόμετρα.
Συνήθως παίρνει γύρω στα 12-14 λίτρα έχοντας κάνει 190-210 χιλιόμετρα, οπότε χοντρικά γύρω στα 6.5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα
Αυτά σε διαδρομές με ταχύτητες 60-90, επαρχιακους δρόμους με στροφές και οδήγηση σε φάσμα 3500-5000 (παρακάτω σκορσάρει)
-
γεια σας παιδες!!
λοιπον ανεβηκα αθηνα το 4ημερο που περασε κ η καταναλωση του στραντα ηταν 5,555.....λτρ σε κυκλο εντος πολεως αθηναίων!αυτο μεταφραζετε σε 225χλμ με ελαχιστες καγκουριες στο προγραμμα.. ;)συν οτι εκανα κ 7χλμ στην ρεζερβα αρα 232χλμ τα οποια δεν τα υπολογισα στον υπολογισμο..η αυττονομια που λεω ειναι πριν την ρεζερβα.
ο κυκλος της αθηνας διαφερει πολυ απο τον κυκλο των πολεων στην κρητη..κρητη σας εχω πει ποση αυτονομια μου βγαζει..
το λυπηθηκα ομως ρε παιδια μεσα στην πολη....μονο νυχτα το οδηγησα καπως νορμαλ...απο κει που δεν ειχα ακουσει ακομα το βεβυλατερ να δουλευει,την δευτερα μπηκε 7-8 φορες μπροστα..αν εκανα περισσοτερη ωρα θα δουλευε κιαλλο...
επισης παρατηρησα οτι απο φαναρι σε φαναρι κανουν αποτομα ανοιγματα στα μηχανακια κλπ..ανουσια πραγματα-περιτο αγχος περιτοι επικυνδινοι ελιγμοι.περιτο γιατι κ γω που ημουν πιο χαλαρος οτυς εφτανα στο επομενο φαναρι..το ειχα παρατηρησει με το αυτοκινητο αλλα με το σκουτερακι δεν το χα δει γιατι ειμουν συνεχεια πισω.τωρα που ανεβηκα αθηνα με μοτοσυκλετα το συνειδητοποιησα..επικινδυνοι γιατι πολλες φορες ενα μηχανακι εκλεινε τον δρομο ενος αλλου κ μπερδευοταν.επισης οι αμοιροι οδηγοι αυτοκινητων που τα εβλεπαν αυτα μπροστα τους εκαναν λιγο δεξια ή αριστερα για να δωσουν χωρο με το ρισκο να προκληθει ατυχημα απο την αλλη πλευρα..
τα μηχανακια θα πρεπε να ναι πιο χαλαρα πιστευω..αυτα :bye:
-
στα ποσα χλμτρα νιωθουμε το μηχανακι μας να ειναι στο μαξιμουμ της αποδοσης του αλλα να χει κ ροπη για μια προσπεραση σε ικανοποιητικο χρονο???
με αλλα λογια ποια ειναι τα περισσοτερα χλμτρα που οδηγας κ το μηχανακι σου δεν ειναι σκασμενο κ εχει καλη ροπη??
-
εγω παιδια πιστευω οτι στα 140-150χαω το στραντα ειναι μια χαρα..οχι οτι παω κ παραπανω :D
-
εγω παιδια πιστευω οτι στα 140-150χαω το στραντα ειναι μια χαρα..οχι οτι παω κ παραπανω :D
Ένα παρόμοιο θέμα υπάρχει υπάρχει σε ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΤ (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=2476.msg21036;topicseen#msg21036) το οποίο πολλοί "εμίσησαν" :ohyes:
-
εγω δεν ρωταω ομως τελικες....ρωταω τα ιδανικα χλμτρα σε καθε μηχανακι,που να ναι κ χαλαρο...
(μηπως να αλλαζε η τοποθεσια του θεματος?)
-
εγω δεν ρωταω ομως τελικες....ρωταω τα ιδανικα χλμτρα σε καθε μηχανακι,που να ναι κ χαλαρο...
(μηπως να αλλαζε η τοποθεσια του θεματος?)
Μοιάζει γιαυτό το έγραψα μήπως σου ταίριαζε καλύτερα.
Πες που θες να το βάλουμε η αν θες να παραμείνει εδώ ως έχει. :bye:
-
μπα αλλο θεμα ανοιξα εγω.επειδη δεν σκαμπαζω κ πολλα για το που να μπει ας μπει καπου που να ειναι κ αλλα μηχανακια,καπου γενικα.
-
μπα αλλο θεμα ανοιξα εγω.επειδη δεν σκαμπαζω κ πολλα για το που να μπει ας μπει καπου που να ειναι κ αλλα μηχανακια,καπου γενικα.
Οκ μπήκε στην "καταναλωση για strada" και θα αφαιρεθεί το ασχετο spam που καναμε.
-
επισης παρατηρησα οτι απο φαναρι σε φαναρι κανουν αποτομα ανοιγματα στα μηχανακια κλπ..ανουσια πραγματα-περιτο αγχος περιτοι επικυνδινοι ελιγμοι.περιτο γιατι κ γω που ημουν πιο χαλαρος οτυς εφτανα στο επομενο φαναρι..το ειχα παρατηρησει με το αυτοκινητο αλλα με το σκουτερακι δεν το χα δει γιατι ειμουν συνεχεια πισω.τωρα που ανεβηκα αθηνα με μοτοσυκλετα το συνειδητοποιησα..επικινδυνοι γιατι πολλες φορες ενα μηχανακι εκλεινε τον δρομο ενος αλλου κ μπερδευοταν.επισης οι αμοιροι οδηγοι αυτοκινητων που τα εβλεπαν αυτα μπροστα τους εκαναν λιγο δεξια ή αριστερα για να δωσουν χωρο με το ρισκο να προκληθει ατυχημα απο την αλλη πλευρα..
τα μηχανακια θα πρεπε να ναι πιο χαλαρα πιστευω..αυτα :bye:
Δεν υπάρχει περίπτωση να κινηθείς στην Αθήνα διαφορετικά! Αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας οποιουδήποτε μένει στη μεγαλούπολη. Άντε καμιά μέρα που έχεις σπαρίλες να κάνεις καμιά εξαίρεση..
-
επισης παρατηρησα οτι απο φαναρι σε φαναρι κανουν αποτομα ανοιγματα στα μηχανακια κλπ..ανουσια πραγματα-περιτο αγχος περιτοι επικυνδινοι ελιγμοι.περιτο γιατι κ γω που ημουν πιο χαλαρος οτυς εφτανα στο επομενο φαναρι..το ειχα παρατηρησει με το αυτοκινητο αλλα με το σκουτερακι δεν το χα δει γιατι ειμουν συνεχεια πισω.τωρα που ανεβηκα αθηνα με μοτοσυκλετα το συνειδητοποιησα..επικινδυνοι γιατι πολλες φορες ενα μηχανακι εκλεινε τον δρομο ενος αλλου κ μπερδευοταν.επισης οι αμοιροι οδηγοι αυτοκινητων που τα εβλεπαν αυτα μπροστα τους εκαναν λιγο δεξια ή αριστερα για να δωσουν χωρο με το ρισκο να προκληθει ατυχημα απο την αλλη πλευρα..
τα μηχανακια θα πρεπε να ναι πιο χαλαρα πιστευω..αυτα :bye:
Δεν υπάρχει περίπτωση να κινηθείς στην Αθήνα διαφορετικά! Αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας οποιουδήποτε μένει στη μεγαλούπολη. Άντε καμιά μέρα που έχεις σπαρίλες να κάνεις καμιά εξαίρεση..
προσπαθηστε να το αλλαξετε ομως γιατι μεγαλωνει κ η καταναλωση στα μηχανακια σας,εκτος τον κινδυνο..
-
Εγώ αυτήν την στιγμή την έχω ακριβός 1α εβδομάδα, θα φουλάρω σήμερα για δεύτερη φορά και εχω τώρα 300χιλ.
Δηλαδή με 15€ κάνω 150 χιλιόμετρα....
-
Διαβάζοντας το συγκεκριμένο θέμα, παρατήρησα ότι οι κάτοχοι strada μοντέλα 07 έχουν καλύτερη κατανάλωση από εμάς με τα μοντέλα 05-06 (απ' ότι ξέρω οι διαφορές τους είναι ο αισθητήρας λ και πιθανώς νέα χαρτογράφηση. Επίσης τα περιοδικά λένε ότι το μοντέλο 07 έχει πιο στρωτή λειτουργία). Γνωρίζει κάποιος εαν είναι δυνατόν να αναβαθμιστεί ο χάρτης των πιο παλιών μοντέλων με τον καινούριο ή λόγω του αισθητήρα λ κάτι τέτοιο είναι αδύνατον?. Να παραθέσω και τις δικές μου μετρήσεις κατανάλωσης: Σε χρήση πόλης 10-12 λίτρα μου βγάζουν 180-200 χλμ, ενώ σε ταξίδι (δικάβαλος+βαλίτσα) με ταχύτητες από 90-130 έχω "δει" 245χλμ μέχρι να ανάψει το λαμπάκι. Έχω το μαύρο strada (μοντέλο τέλη 2005), με K&N φίλτρο και μπουζί ιριδίου. Επίσης η οδήγησή μου είναι συνήθως στρωτή χωρίς απότομα ανοίγματα. Σήμερα έκανα το service των 10000χλμ και απ' ότι μου είπε ο μηχανικός έκανε το μίγμα πιο πλούσιο, οπότε θα επανέρθω με νέα δεδομένα.
-
Διαβάζοντας το συγκεκριμένο θέμα, παρατήρησα ότι οι κάτοχοι strada μοντέλα 07 έχουν καλύτερη κατανάλωση από εμάς με τα μοντέλα 05-06 (απ' ότι ξέρω οι διαφορές τους είναι ο αισθητήρας λ και πιθανώς νέα χαρτογράφηση. Επίσης τα περιοδικά λένε ότι το μοντέλο 07 έχει πιο στρωτή λειτουργία). Γνωρίζει κάποιος εαν είναι δυνατόν να αναβαθμιστεί ο χάρτης των πιο παλιών μοντέλων με τον καινούριο ή λόγω του αισθητήρα λ κάτι τέτοιο είναι αδύνατον?. Να παραθέσω και τις δικές μου μετρήσεις κατανάλωσης: Σε χρήση πόλης 10-12 λίτρα μου βγάζουν 180-200 χλμ, ενώ σε ταξίδι (δικάβαλος+βαλίτσα) με ταχύτητες από 90-130 έχω "δει" 245χλμ μέχρι να ανάψει το λαμπάκι. Έχω το μαύρο strada (μοντέλο τέλη 2005), με K&N φίλτρο και μπουζί ιριδίου. Επίσης η οδήγησή μου είναι συνήθως στρωτή χωρίς απότομα ανοίγματα. Σήμερα έκανα το service των 10000χλμ και απ' ότι μου είπε ο μηχανικός έκανε το μίγμα πιο πλούσιο, οπότε θα επανέρθω με νέα δεδομένα.
Αν προσέξετε, τα νέα μοντέλα έχουν και άλλο χρώμα κεφαλή.. ίσως να διαφέρει απο την παλια..
-
Σιγουρα ο λ παιζει ρολο αλλα το κυριοτερο ειναι οι συνθηκες κινησης.Εχω δοκιμασει ολους τους πιθανους τροπους οδηγησης.Εβαλα απλη αμολυβδη,100αρα και οτι αλλο υπαρχει.Εκανα ταξιδια,γρηγορα ταξιδια,εκδρομες,χαλαρες βολτες και οτι αλλο υπαρχει.Που κατεληξα;Μαξιμουμ 240 χιλιομετρα αυτονομιας,δηλαδη μεχρι να αναψει το λαμπακι.Το μηχανακι φορα φιλτρο Κ&Ν και ρυθμιζεται ανελειπως σε καθε σερβις.Τωρα τα 300 χιλιομετρα με 12 και 13 λιτρα βενζινης μαλλον ουτοπικα μου ακουγονται.Εκτος και αν ο μαστορας το στεγνωσε εντελως.Αυτα
-
αυτο που εχω καταλαβει οτι παιζει ρολο ειναι το γεμισμα του ρεζερβουαρ, το εχω γεμισει 3-4 φορες και μπορω να πω οτι μονο μια καταφερα να το γεμισω μεχρι οσο παει, βεβαια ο βενζινοπώλης τα εκανε όλα π%$#$%τανα.
Δεν βλεπεις μεσα στο τεποζιτο και η σκια που πεφτει απο το καπακι δεν βοηθαει. το καλυτερο που θυμαμαι παντως ηταν 8 λιτρα για 155 χλμ εθνικης με 105 μεση ταχυτητα.
-
Πρόσφατα που έκανα ένα ταξιδάκι απο Αθήνα μέχρι Χαλκίδα μου έκαψε 5,30 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα στην εθνική, δικάβαλος, με μπαγκάζια με ταχύτητες μέχρι 150 χλμ/ω
-
καλημερα. ειμαι κατοχος strada εδω και δυο περιπου μηνα. το εχω οδηγησει 850 χλμ στην πολη και 100χλμ μια βολτουλα προς τον Μαραθωνα. εχει φαει περιπου 60 λιτρα. δηλαδη 6,3λιτρα/100χιλιομετρα. φυσιολογικα νομιζω. να επισημανω πως η οδηγηση μου ειναι αρκετα χαλαρη
-
καλημερα. ειμαι κατοχος strada εδω και δυο περιπου μηνα. το εχω οδηγησει 850 χλμ στην πολη και 100χλμ μια βολτουλα προς τον Μαραθωνα. εχει φαει περιπου 60 λιτρα. δηλαδη 6,3λιτρα/100χιλιομετρα. φυσιολογικα νομιζω. να επισημανω πως η οδηγηση μου ειναι αρκετα χαλαρη
Μετά το στρώσιμο (και ειδικά μετά το πρώτο σερβις) αλλάζει η κατανάλωση... (προς τα πάνω συνήθως) :bye: :bye:
-
Ας ελπίσουμε τότε να πάει τουλάχιστον η τιμή της βενζίνης προς τα κάτω.
-
τελευταία και συγκεκριμένα μετά το σέρβις των 5000 χλμ (τωρα έχω περίπου 6500) έχει ανέβει η κατανάλωση! Ενω πριν μου άναβε το λαμπάκι στα 180 πολλές φορές και 190 χιλιόμετρα, τωρα με το ζόρι κάνω 160 και μου ανάβει... μιλάμε πάντα για αρκετά συγκεκριμένες διαδρομές εντός πόλης και χωρίς να έχει αλλάξει κάτι στον τρόπο που οδηγώ... λέτε να φταιει κάτι;
-
τελευταία και συγκεκριμένα μετά το σέρβις των 5000 χλμ (τωρα έχω περίπου 6500) έχει ανέβει η κατανάλωση! Ενω πριν μου άναβε το λαμπάκι στα 180 πολλές φορές και 190 χιλιόμετρα, τωρα με το ζόρι κάνω 160 και μου ανάβει... μιλάμε πάντα για αρκετά συγκεκριμένες διαδρομές εντός πόλης και χωρίς να έχει αλλάξει κάτι στον τρόπο που οδηγώ... λέτε να φταιει κάτι;
Μπαα... και εγώ εκεί παίζω σταθερά, στα 160 ανάβει περίπου (180 στην καλύτερη αν έχω γεμίσει τίγκα)
Επίσης κάπου εκεί που λες (από όσο μπορώ να θυμηθώ) μου έκαιγε και εμένα στο στρώσιμο.. είναι λογικό αφού δεν ανεβάζεις στροφές
:bye:
-
σημερα σε βολτιτσα εκτος πολης σε ορη-βουνα κ παιδιαδες,με το ετερον ημισυ εγραψε 253 χλμτρα πριν αναψει το λαμπακι!!!!ειχα βαλει απο συγκεκριμενο πρατηριο :).
για οσους ξερουν πηγα ηρακλειο-παχια αμμο(σαντουιτς-χυμο)-ιεραπετρα-παραλια κουτσουναρι(μπανιο-φαϊ)-σητεια(επισκεψη-καφε)-χερσονησσο(φαϊ)-ηρακλειο!!
συνολο 300χλμτρα!
αχ,πολυ συγκινηθηκα! :kalo:
τις προαλλες εκανα 210 κ 20 χλμ με την ρεζερβα 230 κ οταν εβαλα ειχε ακομα 2 λτρα μεσα(ρεζερβα)..
εχω παρατηρησει κ αμα αλλαξω πρατηριο ισα που φτανω τα 180-190 χλμτρα πριν αναψει το λαμπακι....
α!εχω περιπου 4500χλμτρα στο κοντερ.δεν εχω κανει ακομα το δευτερο σερβις!!
-
σημερα σε βολτιτσα εκτος πολης σε ορη-βουνα κ παιδιαδες,με το ετερον ημισυ εγραψε 253 χλμτρα πριν αναψει το λαμπακι!!!!ειχα βαλει απο συγκεκριμενο πρατηριο :).
για οσους ξερουν πηγα ηρακλειο-παχια αμμο(σαντουιτς-χυμο)-ιεραπετρα-παραλια κουτσουναρι(μπανιο-φαϊ)-σητεια(επισκεψη-καφε)-χερσονησσο(φαϊ)-ηρακλειο!!
συνολο 300χλμτρα!
αχ,πολυ συγκινηθηκα! :kalo:
τις προαλλες εκανα 210 κ 20 χλμ με την ρεζερβα 230 κ οταν εβαλα ειχε ακομα 2 λτρα μεσα(ρεζερβα)..
εχω παρατηρησει κ αμα αλλαξω πρατηριο ισα που φτανω τα 180-190 χλμτρα πριν αναψει το λαμπακι....
α!εχω περιπου 4500χλμτρα στο κοντερ.δεν εχω κανει ακομα το δευτερο σερβις!!
Μήπως έχεις φτωχό μίγμα? Είναι πάρα πολύ καλά... (εμένα 200χμλ δεν έχει δει ποτε το λαμπάκι :( )
-
παιζει..δεν ξερω..του χα πει να φτιαξει το μιγμα να κραταει λιγο αλλα μου χε πει οτι δεν μπορει να γινει κατι αλλο..περαν της ρυθμισης του πρωτου σερβις!!!
ρε χθες επαθα την πλακα μου!απο ενα σημειο πιστευα οτι θα μ αφησει απροειδοποιητα!!!!
γι αυτο με την πρωτη ευκαιρια αφου αναψε το λαμακι του βαλα βενζινη....αλλα ειχε ακομα μεσα 2-2,5λιτρα....
τις 6000-6500 τις επιασε μια φορα μονο σε προσπεραση..
απο την αλλη,τα 130-140 τα παει ανετα κ δικαβαλο.....
ρε ελατε κρητη να βρουνε την υγεια τους τα μηχανακια σας!!!!!! :P
-
εγω ημουν κρητη λογο γαμου του αδερφου στην σητεια.
οντως και εμενα καπου εκει εγραψε λιγοτερα βεβαια μιας και ειμαι τσακωμενος με το λαμπακι.
δεν το ελεγες να κερασω καφε.
οσοσ για το οτι στην κρητη ειναι καλα για τα μηχανακια μας.
εμενα μαλλον γκαντεμικη ειναι 2 φορες το εχω γυαλισει στην κρητη την πρωτη μου την ερηξαν και την δευτερη προχτες την εριξα εγω σιγα σιγα.(απωλειες πισω πατακι και συμπλεκτης :psdof: :psdof: :psdof:)