0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος gth

  • *
  • 1
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso factory
  • Αντιδράσεις: +1
Μετατροπη του factory stada σε dual sport
« - : Σεπτέμβριος 06, 2023, 11:23:24 πμ »
Καλήμερα σε όλους
Εδώ και τρια χρόνια έχω στην κατοχή μου ένα pegaso strada factory από το οποίο εχώ μείνει πολύ ευχαριστημένος καθώς μου κάνει όλα τα χατίρια από την καθήμερινη μετακίνηση μέχρι μακρίνα ταξίδια .Λόγω της αγάπης για το χώμα και της ''μόδας'' ίσως των ημέρων μας σκέφτομαι να το customαρω σε ον οφ μοτοσυκλέτα για να μπω λιγό βαθύτερα στο χώμα. Δεν θέλω να αγορασώ απλά τα περιφερειακά απο ένα trail και να τα κοτσάρω πάνω, θέλω το μηχανάκι να εχεί πιο premiem περφερειακά .Σκέφτομαι για αλλαγή αναρτησεων , ζαντολάστιχων και φρένων καθώς ειναι πολύ απότομα για χώμα νομίζω τέλος μια ραλλυ μάσκα πιστεύω οτι θα ταίριαζε σε αύτο που έχω στο μυαλό μου. Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής
1.Το εχει επιχειρήσει κάποιος και αν ναι πόσο κόστισε και τι άλλαξε?
2.Πιστευεταί αξιζει σαν αλλαγη ή να κρατήσω λεφτά για κατι άλλο?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο που αφιερώνεται
     



*

Αποσυνδεδεμένος Cris

  • *****
  • 665
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000, Tuono 1000
  • Αντιδράσεις: +1465
Απ: Μετατροπη του factory stada σε dual sport
« Απάντηση #1 - : Σεπτέμβριος 06, 2023, 11:43:12 πμ »
Θα σου έλεγα όχι, οι ζάντες, κέντρα, ακτίνες, πλέξιμο, λάστιχα θα περάσουν αρκετά τα 1000 ευρώ..
με τις αναρτήσεις δεν νομίζω ότι θα βγάλεις άκρη, το στήσιμο του δεν θα γίνει ποτέ χωμάτινο, όσο
για μάσκα 2πλοφάναρη Rally θέλει αρκετό ψάξιμο, επίσης θέλει άλλο τιμόνι, αποστάτες τιμονιού κλπ..
Και το κυριότερο η θέση οδήγησης δεν θα σε βολέψει με τίποτα, πιο εύκολα αλλάζει ένα χωμάτινο..
Καλή επιτυχία σε ότι αποφασίσεις..

*

Αποσυνδεδεμένος 17inchwheeler

  • *****
  • 699
  • la prima maniera mille erre
  • Μοντέλο μηχανής: RSV MILLE R '02 & '03
  • Αντιδράσεις: +278
Απ: Μετατροπη του factory stada σε dual sport
« Απάντηση #2 - : Σεπτέμβριος 06, 2023, 05:59:05 μμ »
Καλήμερα σε όλους
Εδώ και τρια χρόνια έχω στην κατοχή μου ένα pegaso strada factory από το οποίο εχώ μείνει πολύ ευχαριστημένος καθώς μου κάνει όλα τα χατίρια από την καθήμερινη μετακίνηση μέχρι μακρίνα ταξίδια .Λόγω της αγάπης για το χώμα και της ''μόδας'' ίσως των ημέρων μας σκέφτομαι να το customαρω σε ον οφ μοτοσυκλέτα για να μπω λιγό βαθύτερα στο χώμα. Δεν θέλω να αγορασώ απλά τα περιφερειακά απο ένα trail και να τα κοτσάρω πάνω, θέλω το μηχανάκι να εχεί πιο premiem περφερειακά .Σκέφτομαι για αλλαγή αναρτησεων , ζαντολάστιχων και φρένων καθώς ειναι πολύ απότομα για χώμα νομίζω τέλος μια ραλλυ μάσκα πιστεύω οτι θα ταίριαζε σε αύτο που έχω στο μυαλό μου. Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής
1.Το εχει επιχειρήσει κάποιος και αν ναι πόσο κόστισε και τι άλλαξε?
2.Πιστευεταί αξιζει σαν αλλαγη ή να κρατήσω λεφτά για κατι άλλο?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο που αφιερώνεται
   


εδω εισαι
κρατα αυτο ως εχει


(<<< King ....of.... spam >>>)

*

Αποσυνδεδεμένος Cris

  • *****
  • 665
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000, Tuono 1000
  • Αντιδράσεις: +1465
Απ: Μετατροπη του factory stada σε dual sport
« Απάντηση #3 - : Σεπτέμβριος 06, 2023, 06:05:39 μμ »
Εννοείται.. Και αν βρεθεί κάποιο περιποιημένο..

*

Αποσυνδεδεμένος john_kerasi

  • ********
  • 953
  • Αντιδράσεις: +1937
Απ: Μετατροπη του factory stada σε dual sport
« Απάντηση #4 - : Σεπτέμβριος 06, 2023, 07:18:05 μμ »
Γεια σου φίλε! Νομίζω ότι δεν αξίζει τον κόπο όλη αυτή η ιστορια που περιγράφεις. Αυτό που έκανε το factory διαφορετικό και πιο πριμιουμ από τα strada/trail ήταν τα φρένα και οι ζάντες του. Κι εσυ θες να τα αλλαξεις; Ξέρω ότι ισως δεν είναι ιδανικά για χωμα αλλά ποσό καλυτερα νομίζεις ότι θα καταφέρει να πάει στο χωμα; Η μηχανή είναι για να περνά με αξιοπρέπεια χωματόδρομους ομαλουσ Ή δασικούς δρόμους ακόμα και με μπαγκάζια αλλά όχι κάτι παραπάνω. Νομιζω πως θα σπαταλήσεις δυσανάλογα πολλά χρήματα για να το κανεις να πηγαίνει στο χωμα ελάχιστα καλύτερα και αν, ενώ ταυτόχρονα θα το έχεις κάνει πολύ χειρότερο στο δρομο που είναι και το στοιχείο του. Για να μη σου πω οτι αν πέσεις πουθενα και γρατζουνίσεις τεπόζιτο και πλαστικά μετά θα του χαλάσει και η ομορφιά. Αν είσαι ψημένος για χωμα μάλλον θα πρέπει να κοιτάξεις για κάποιο άλλο μηχανακι

*

Αποσυνδεδεμένος iraklis

  • ***
  • 75
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1100, ktm 640
  • Αντιδράσεις: +357
Απ: Μετατροπη του factory stada σε dual sport
« Απάντηση #5 - : Σεπτέμβριος 08, 2023, 11:10:53 πμ »
Καλημέρα φίλε. Συμφωνώ με τους φίλους. Μην πειράξεις το aprilia. Κράτησε το για αυτά που κάνει καλά οπως είπε και ο Διονύσης. Βρες ένα καλό ktm640, ρίξε του ένα καλό service, βάλε οπωσδήποτε χωματινα. λάστιχα και έχεις πολύ καλό μηχανάκι για χώμα και εκδρομικο enduro, φτιαγμένο γι  αυτό το σκοπο.Που δεν παθαίνει  και τίποτα αν πέσει μερικές φορές στο χωμα. Εγώ αυτό έκανα  πρόσφατα. Και εδώ και 33 χρόνια που έχω ktm. Όσο για το κόστος είναι πολύ κοντά σε αυτό της μετατροπης που σχεδιάζεις.

*

Αποσυνδεδεμένος Cris

  • *****
  • 665
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000, Tuono 1000
  • Αντιδράσεις: +1465
Απ: Μετατροπη του factory stada σε dual sport
« Απάντηση #6 - : Σεπτέμβριος 08, 2023, 11:18:43 πμ »
Τα ΚΤΜ χαλάνε όταν τα πάνε πολύ γρήγορα, κάτι που δεν συμβαίνει
με σένα.. :tez: :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος iraklis

  • ***
  • 75
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1100, ktm 640
  • Αντιδράσεις: +357
Απ: Μετατροπη του factory stada σε dual sport
« Απάντηση #7 - : Σεπτέμβριος 08, 2023, 11:32:55 πμ »
Την επόμενη φορά θα περάσω το βρωμοδιχρονο ρυπογόνο HUSQWARNA σου από πάνω.

*

Αποσυνδεδεμένος Nikos B

  • ***
  • 128
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +145
Απ: Μετατροπη του factory stada σε dual sport
« Απάντηση #8 - : Σεπτέμβριος 08, 2023, 03:06:12 μμ »
Ε ναι, είναι καλύτερα να πάρεις ένα παλιό εντουράκι να δεις καταρχάς αν αντέχεις και το χώμα γενικότερα γιατί θέλει τεχνική διαφορετική απο το δρόμο.

Εγώ πήρα ένα KLX 250 του 2000 γύρω στα €1.600 και είναι τέλειο στο βουνό συν οτι δε με νοιάζει αν πέσει γιατί απλούστατα δε παθαίνει τίποτα.... σημειωτέον: πέφτω επίτηδες όταν κουράζομαι!!!

Μια μετατροπή στο υπάρχον θα πλησιάσει τα λεφτά αυτά συν οτι θα πληρώνεις τις επισκευές ακριβά.

*

Αποσυνδεδεμένος Cris

  • *****
  • 665
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000, Tuono 1000
  • Αντιδράσεις: +1465
Απ: Μετατροπη του factory stada σε dual sport
« Απάντηση #9 - : Σεπτέμβριος 08, 2023, 03:14:23 μμ »
Το καλύτερο μηχανάκι είναι το KLX, τόσο όσο..

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης