APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: Dominator στις Απρίλιος 17, 2021, 07:31:06 μμ
-
ρε παιδια παει το μυαλο σας στο πως μπορει να φαγωθηκε το πισω λαστιχο εσωτερικα απο τη μερια των γραναζιων?
ποσταρω φωτο...
με μια πρωτη ματια δε φαινεται να βρισκει καπου η ροδα που την σηκωσα στο διπλο.
επισης ισως να θελει σφιξιμο η αλυσιδα .
αλλα μπορει μια απλη χαραρωση αλυσιδας να κανει τετοια ζημια?
-
Κανεις?
-
Κανεις?
Κάτσε δεν το έχει δει ακόμα ο αντμιν. Φτιάχνει το caponord.
Έχεις akrapovic πάνω σου μηχανάκι;
-
Κανεις?
Κάτσε δεν το έχει δει ακόμα ο αντμιν. Φτιάχνει το caponord.
Έχεις akrapovic πάνω σου μηχανάκι;
Οχι. Οι μαμα ειναι
-
Κανεις?
Κάτσε δεν το έχει δει ακόμα ο αντμιν. Φτιάχνει το caponord.
Έχεις akrapovic πάνω σου μηχανάκι;
Οχι. Οι μαμα ειναι
Έχω ένα φίλο που είχε strada και του έβρισκε το λάστιχο στους λαιμούς της akrapovic.
Τσεκαρε το παίξιμο της αλυσίδας κάθετα προς την κίνηση της (αριστερα-δεξια) στο σημείο που βλέπεις το πρόβλημα στο λάστιχο.
-
Κανεις?
Κάτσε δεν το έχει δει ακόμα ο αντμιν. Φτιάχνει το caponord.
Έχεις akrapovic πάνω σου μηχανάκι;
Οχι. Οι μαμα ειναι
Έχω ένα φίλο που είχε strada και του έβρισκε το λάστιχο στους λαιμούς της akrapovic.
Τσεκαρε το παίξιμο της αλυσίδας κάθετα προς την κίνηση της (αριστερα-δεξια) στο σημείο που βλέπεις το πρόβλημα στο λάστιχο.
Την σηκωσα στο διπλο σταντ.
Ξεκιναμε με το να αποκλειουμε.
1ον) η ροδα δεν παιζει περα δωθε, εχω αλλαξει ρουλεμαν προσφατα.
2ον) την εβαλα στο διπλο και στην εβαλα σε λειτουργία. Εβαλα 1η και την αφησα να γυρνάει. Παρατηρησα οτι καποιες φορες ισως να βρισκει το απο κατω σημειο η αλυσιδα. Οταν επανερχεται δηλαδη στονπιαω γραναζι.
3ον) έπαιξα την αλυσιδα περα δωθε και οντως μπορεί να ακουμπησει το λαστιχο.
Παρατηρησα οτι κατα 99% θελει σφιξιμο. Αλλα δηλαδη αν χαλαρωσει η αλυσιδα μπορει να κανει τόση ζημιά?
-
Κοίταξες μπας κ είναι στραβά τοποθετημενος ο τροχός? ή μήπως έχει λυθεί ο ρεγουλατορος του τροχού?
Δν ρωτάω για αλυσίδα ότι είναι 525.. Γιατί φαντάζομαι ότι εννοείται...
-
Από την αλυσίδα είναι.
Ειδικά αν ειναι και ταλαιπορημενη.
Ριχτης ένα τέντωμα για αρχή
520 φοράει το strada
-
Ειχα παθει το ιδιο στο ντουκατι ,οταν εβαλα 180 πισω αντι για 170 που παιρνει μαμα.
Εκοβε κομματακια λαστιχο,οπως στο δικο σου.
Τιποτα τραγικο,βρισκει στην αλυσιδα κ κοβει κομματακια,τσεκαρε αν φορας τη σωστη διασταση λαστιχο κ μετα δες την αλυσιδα,αν χοροπηδαει κ θελει τεντωμα.
-
Είναι για πέταμα η αλυσίδα σου εφόσον φοράς 160αρι λάστιχο.
-
Από την αλυσίδα είναι.
Ειδικά αν ειναι και ταλαιπορημενη.
Ριχτης ένα τέντωμα για αρχή
520 φοράει το strada
Εγώ ότι απάντηση κ να δώσω είναι για tuono!!! Χαχαχα Χαχαχα Χαχαχα στο μυαλό μου δεν υπάρχει άλλο aprilia!!! :tez:
-
Είναι για πέταμα η αλυσίδα σου εφόσον φοράς 160αρι λάστιχο.
γιατι ειναι για πεταμα? εφοσον 160 δεν ειναι η σωστη διασταση?
εκτος αν εννοεις οτι εχει φαει τα ψωμια της και θελει αλλαγμα
-
Κοίταξες μπας κ είναι στραβά τοποθετημενος ο τροχός? ή μήπως έχει λυθεί ο ρεγουλατορος του τροχού?
Δν ρωτάω για αλυσίδα ότι είναι 525.. Γιατί φαντάζομαι ότι εννοείται...
δεν εχω ιδεα τι αλυσιδα φοραει.
δεν εχω βαλει κατι εγω.οπως την πηρα ειναι.
προσφατα αλλαξα γλυστρα γιατι η προηγουμενη ειχε σπασει και κρεμονταν. δε ξερω μηπως ειχε γινει απο πιο παλια και απλα το παρατηρησα σημερα
-
ρε παιδια παει το μυαλο σας στο πως μπορει να φαγωθηκε το πισω λαστιχο εσωτερικα απο τη μερια των γραναζιων?
ποσταρω φωτο...
με μια πρωτη ματια δε φαινεται να βρισκει καπου η ροδα που την σηκωσα στο διπλο.
επισης ισως να θελει σφιξιμο η αλυσιδα .
αλλα μπορει μια απλη χαραρωση αλυσιδας να κανει τετοια ζημια?
φιλαρακι μου καλο
η αλυσιδα ειναι,μη κοιτας αλλο
αγνοησε το,εχει να κανει με τον τζογο και με το πλατος του ελαστικου
εχω δει σε μετατροπες σε μοταρντ,μεγαλυτερο φαγωμα
στο 520 που ειχα,αναλογα με το ελαστικο(παντα 160αρι)εβλεπα τετοιο φαγωμα
-
ρε παιδια παει το μυαλο σας στο πως μπορει να φαγωθηκε το πισω λαστιχο εσωτερικα απο τη μερια των γραναζιων?
ποσταρω φωτο...
με μια πρωτη ματια δε φαινεται να βρισκει καπου η ροδα που την σηκωσα στο διπλο.
επισης ισως να θελει σφιξιμο η αλυσιδα .
αλλα μπορει μια απλη χαραρωση αλυσιδας να κανει τετοια ζημια?
φιλαρακι μου καλο
η αλυσιδα ειναι,μη κοιτας αλλο
αγνοησε το,εχει να κανει με τον τζογο και με το πλαρος του ελαστικου
εχω δει σε μετατροπες σε μοταρντ,μεγαλυτερο φαγωμα
ωραια.
εστω οτι ειναι η αλυσιδα .
ειναι λογικο να συμβαινει εφοσον δεν εχω μετατρεψει κατι πανω στην μηχανη?
εκτος και αν ξεκαθαρα εχει να κανει με το σφιξιμο ή μη της αλυσιδας και την κατασταση της.
Δηλαδη εστω οτι βαλω καινουριο σετ γραναζια αλυσιδα , θα λυθει το προβλημα?
οσες μηχανες ειχα στο παρελθον δεν ειχαν αντιμετωπισει κατι τετοιο
-
Άμα είναι σωβρακο η αλυσίδα είναι απολύτως λογικό.
Επίσης ποιο λάστιχο φοράς πίσω;
160αρι με 160αρι έχουν διαφορές αναλόγως την κορώνα τους
Με τα diablo ας πούμε δε μου το έκανε ποτέ,με τα qualifier και χαλιά αλυσίδα το εκανε
-
Άμα είναι σωβρακο η αλυσίδα είναι απολύτως λογικό.
Επίσης ποιο λάστιχο φοράς πίσω;
160αρι με 160αρι έχουν διαφορές αναλόγως την κορώνα τους
Με τα diablo ας πούμε δε μου το έκανε ποτέ,με τα qualifier και χαλιά αλυσίδα το εκανε
Dunlop gpr300.
Εστησα μετρο κατακορυφα να μετρησω ταλαντωση αλυσιδας. Γυρο στα 6 εκατοστα.
Ειμαι ψυχαναγκαστικος το ξερω..
-
τσεκαρε το τζογο της αλυσιδας,αρχικα...6 ποντοι ειναι σεβαστο ποσοσ :P
η αλυσιδα οταν ειναι δουλεμενη εχει τζογο και μπορει να βρει στο λαστιχο
γενικα,δεν ειναι προβλημα
στο ξαναλεω.εχω δει ΚΑΙ λινα σε εκεινο το σημειο σε μοταρντ που εβαλε φαρδυτερο ελαστικο χωρις να εχει προβλημα
επισης απο διαφορετικου τυπου 160αρι σε 160αρι υπαρχει διαφορα στην κορωνα και παιζει να βρισκει λιγοτερο,περισσοτερο η και καθολου
-
τσεκαρε το τζογο της αλυσιδας,αρχικα...6 ποντοι ειναι σεβαστο ποσοσ :P
η αλυσιδα οταν ειναι δουλεμενη εχει τζογο και μπορει να βρει στο λαστιχο
γενικα,δεν ειναι προβλημα
στο ξαναλεω.εχω δει ΚΑΙ λινα σε εκεινο το σημειο σε μοταρντ που εβαλε φαρδυτερο ελαστικο χωρις να εχει προβλημα
επισης απο διαφορετικου τυπου 160αρι σε 160αρι υπαρχει διαφορα στην κορωνα και παιζει να βρισκει λιγοτερο,περισσοτερο η και καθολου
Και δηλαδη πως δεν είναι πρόβλημα.
Δεν θα πρεπει να αλλαξω λαστιχο?
Θα κυκλοφορω με την εννοια μη βρει η αλυσιδα και βασανιστω?
Οταν λες τζογο τι εννοεις?αν την πιασω απο το πισω γρανάζι ζι και την τραβήξω σηκωνεται. Οχι σε σημειο να βγει απο το δοντι του γραναζιου αλλα σηκωνεται.
Η αληθεια ειναι οτι δεν ειναι στα καλυτερα της, η γνωμη μου χωρις να ειμαι μαστορας.
-
δεν επιρρεαζει στην οδηγηση γι αυτο δεν ειναι προβλημα
τζογο εννοω και στον εγκαρσιο και στο διαμηκη αξονα
ο τζογος στον εγκαρσιο δε μαζευεται,στο διαμηκη,στο μηκος...τεντωνεις και το μαζευεις
μαλλον μυριζει αλλαγη αλυσιδογραναζων ΑΛΛΑ στο ξαναλεω δεν ειναι προβλημα αν βρισκει στο ελαστικο
-
δεν επιρρεαζει στην οδηγηση γι αυτο δεν ειναι προβλημα
τζογο εννοω και στον εγκαρσιο και στο διαμηκη αξονα
ο τζογος στον εγκαρσιο δε μαζευεται,στο διαμηκη,στο μηκος...τεντωνεις και το μαζευεις
μαλλον μυριζει αλλαγη αλυσιδογραναζων ΑΛΛΑ στο ξαναλεω δεν ειναι προβλημα αν βρισκει στο ελαστικο
Αν σπρωξω την αλυσιδα με το δακτυλο μου προς τα μεσα, στο πανω μερος δε βρισκει λαστιχο. Στο κατω μερος της ομως (αυτο που επιστρέφει απο το μπροστα γραναζι) βρισκει το λαστιχο σχετικα ευκολα χωρις να ασκω ιδιαιτερη πιεση.
Σε περίπτωση που χρειαστω αλλαγη, πρεπει να προσεξω κατι συγκεκριμενω σε αυτα που θα παραγγειλω?
Π.χ αυτο μου κανει?
https://www.skroutz.gr/s/23674004/%CE%A3%CE%95%CE%A4-%CE%9A%CE%99%CE%9D-DID-JT-STRADA-650-15-44-520VX-APRILIA.html
-
Αν σπρωξω την αλυσιδα με το δακτυλο μου προς τα μεσα, στο πανω μερος δε βρισκει λαστιχο. Στο κατω μερος της ομως (αυτο που επιστρέφει απο το μπροστα γραναζι) βρισκει το λαστιχο σχετικα ευκολα χωρις να ασκω ιδιαιτερη πιεση.
Σε περίπτωση που χρειαστω αλλαγη, πρεπει να προσεξω κατι συγκεκριμενω σε αυτα που θα παραγγειλω?
Π.χ αυτο μου κανει?
https://www.skroutz.gr/s/23674004/%CE%A3%CE%95%CE%A4-%CE%9A%CE%99%CE%9D-DID-JT-STRADA-650-15-44-520VX-APRILIA.html
εκει ειναι ο τζογος,το χαλαρο σημειο της κινησης ειναι η επιστροφη απο το μπροστινο γραναζι...κατω απο το ψαλιδι
εκει μετραμε το τζογο
το σετακι που εβαλες λεει πως ειναι για τη δικη σου μοτο οποτε αν θες αυτο το γραναζωμα,ειναι καταλληλο
γενικα τα σετακια ειναι foolproof
αν θες να αλλαξεις γραναζωμα ισως χρειαστει να αγορασεις ξεχωριστα το καθε κομματι
-
Αν σπρωξω την αλυσιδα με το δακτυλο μου προς τα μεσα, στο πανω μερος δε βρισκει λαστιχο. Στο κατω μερος της ομως (αυτο που επιστρέφει απο το μπροστα γραναζι) βρισκει το λαστιχο σχετικα ευκολα χωρις να ασκω ιδιαιτερη πιεση.
Σε περίπτωση που χρειαστω αλλαγη, πρεπει να προσεξω κατι συγκεκριμενω σε αυτα που θα παραγγειλω?
Π.χ αυτο μου κανει?
https://www.skroutz.gr/s/23674004/%CE%A3%CE%95%CE%A4-%CE%9A%CE%99%CE%9D-DID-JT-STRADA-650-15-44-520VX-APRILIA.html
εκει ειναι ο τζογος,το χαλαρο σημειο της κινησης ειναι η επιστροφη απο το μπροστινο γραναζι...κατω απο το ψαλιδι
εκει μετραμε το τζογο
το σετακι που εβαλες λεει πως ειναι για τη δικη σου μοτο οποτε αν θες αυτο το γραναζωμα,ειναι καταλληλο
γενικα τα σετακια ειναι foolproof
αν θες να αλλαξεις γραναζωμα ισως χρειαστει να αγορασεις ξεχωριστα το καθε κομματι
Τοτε ναι εχει τζογο. Στο κατω μερος με αρκετη ευκολια αν το σπρωξω λιγο βρισκει στη ρόδα.
Θα δοκιμασω να την σφιξω γιατι φαινεται να εχει αρκετο περιθωριο στους ρεγουλατορους.
Αν δεν... Τοτε θα κοιταξω για σετακι.
-
Ειχα το ιδιο προβλημα σε strada με gpr 300 αλλαξα αλυσιδα γραναζια και ως σημερα 12000km ολλα ok.
-
Επιβεβαιώνω, αν και έχεις σιγουρευτεί πια πως είναι από την αλυσίδα. Κι εγω το χω πάθει. Δε νομίζω να έχει προκληθεί ζημιά στο λαστιχο. Βέβαια και μόνο που το βλεπεις σε πιάνει λίγο η καρδιά σου. Μάζεψε τον τζόγο και βάλε κατά νου ότι ισωσ Όχι άμεσα αλλά, κοντοζυγώνει η αλλαγή αλυσιδογραναζων
-
Το λάστιχο δεν βλέπω να έχει κάποιο σοβαρό θέμα. Απο τη στιγμή που το πέλμα και τα τοιχώματα είναι οκ, μη φοβού. Απλά ξέχνα τα μεγάλα πλαγιάσματα.
Προτεραιότητα σου πρέπει να είναι το σφίξιμο της αλυσίδας ή αν έχει φάει τα ψωμιά της να πας για καινούριο σετ αλυσιδογραναζα.
-
πηγα εσφιξα την αλυσιδα.
φαινεται να ειναι οκ τωρα γιατι θελει αρκετο ζορι για να ακουμπησει το λαστιχο.
θα δειξει..
παντως θα το βαλω στο προγραμμα σιγα σιγα
-
πηγα εσφιξα την αλυσιδα.
φαινεται να ειναι οκ τωρα γιατι θελει αρκετο ζορι για να ακουμπησει το λαστιχο.
θα δειξει..
παντως θα το βαλω στο προγραμμα σιγα σιγα
ηθελε σφιξιμο ομως?τι σου ειπε ο μαστορας?
-
πηγα εσφιξα την αλυσιδα.
φαινεται να ειναι οκ τωρα γιατι θελει αρκετο ζορι για να ακουμπησει το λαστιχο.
θα δειξει..
παντως θα το βαλω στο προγραμμα σιγα σιγα
ηθελε σφιξιμο ομως?τι σου ειπε ο μαστορας?
ναι ηθελε
-
Ερωτηση σε aprilia strada τα γραναζια πρεπει να ειναι 15 - 44, η αλυσιδα 520 με 112 δοντια.
Σωστα?
-
Σωστα. :thup1:
-
Σωστα. :thup1:
εμα με το ζορι να μου στειλουν με 110 δοντια. βεβαια δε ξερω κατα ποσο παιζει τοσο ρολο
-
Σωστα. :thup1:
εμα με το ζορι να μου στειλουν με 110 δοντια. βεβαια δε ξερω κατα ποσο παιζει τοσο ρολο
σε καποιες περιπτωσεις,για 2 κρικους,μπορει να μη φτανει να κλεισει η αλυσιδα
-
110 παίρνει το trail αν θυμάμαι καλά γι αυτο κ το μπέρδεμα
Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk