APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: apriliabikers.gr στις Σεπτέμβριος 16, 2009, 07:43:27 μμ
-
Χωρίς πολλά σχόλια μιας και δεν ήμουν παρών στην εγχείρηση.
Στις φωτό θα δείτε πως βγαίνει το ντεπόζιτο. Πως βγαίνει η τρόμπα. Πως έγινε στο περίπου η μόντα. Ποια τρόμπα και ποιο φίλτρο χρησιμοποιήθηκε.
H τρόμπα είναι από SAAB (αν δεν κάνω λάθος turbo) και μπορεί να ανεβάσει πιο πολλά psi από την μαμά (δεν θυμάμαι πόσο).
To κόστος για τα υλικά ήταν γύρω στα 120Ε (αν θυμάμαι καλά).
Στις φωτός P7170402-4 φαίνεται η μαυρίλα του μαμά φίλτρου μετά από 10000 χλμ.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Γιακουμπ που βρήκε λίγο χρόνο να κάνουμε την μόντα και που μοιράζεται τις φωτό μαζί μας για να μην μας πιάνουνε κάποιοι κΏτσους :bye: :bye: :bye:
-
.
-
.
-
Χωρίς πολλά σχόλια μιας και δεν ήμουν παρών στην εγχείρηση.
Στις φωτό θα δείτε πως βγαίνει το ντεπόζιτο. Πως βγαίνει η τρόμπα. Πως έγινε στο περίπου η μόντα. Ποια τρόμπα και ποιο φίλτρο χρησιμοποιήθηκε.
H τρόμπα είναι από SAAB (αν δεν κάνω λάθος turbo) και μπορεί να ανεβάσει πιο πολλά psi από την μαμά (δεν θυμάμαι πόσο).
To κόστος για τα υλικά ήταν γύρω στα 120Ε (αν θυμάμαι καλά).
Στις φωτός P7170402-4 φαίνεται η μαυρίλα του μαμά φίλτρου μετά από 10000 χλμ.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Γιακουμπ που βρήκε λίγο χρόνο να κάνουμε την μόντα και που μοιράζεται τις φωτό μαζί μας για να μην μας πιάνουνε κάποιοι κότσους :bye: :bye: :bye:
Συγχαρητήρια παιδιά για την πολυ καλή αναφορά και φωτογραφίες σας .
:kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
-
Πως την ζηταμε την τρομπα??
Λετε να τα καταφεραμε??? :kalo: :kalo: :kalo:
-
μπραβο ρε μαστορες..αντε μπας και γλυτωσουμε κανεναν ταλαιπορο... :kalo: :kalo:
-
παρακαλώ να γίνει sticky...
εκ της διευθύνσεως.... :P
-
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Γιακουμπ που βρήκε λίγο χρόνο να κάνουμε την μόντα και που μοιράζεται τις φωτό μαζί μας για να μην μας πιάνουνε κάποιοι κότσους :bye: :bye: :bye:
Οι "Κώτσοι" γράφεται με (ω), εκτός αν μιλάς για το χτένισμα! :h22: :h22: :h22: :h22:
-
:brv: :a010 :a011 :a011 :a011 :a011
:a016 :a016 :a016 :a016
Μας έφτιαξες τη μέρα. :bana:
Μόνο τα στοιχεία της τρόμπας δεν φαίνονται καθαρά. Αν μπορούσε ο "χειρουργός" να μας τα γράψει. :D
Γι' αυτούς που θα το επιχειρήσουν σε άλλο μοτονοσοκομείο. ;)
-
Εχει τον κωδικο ανταλλακτικου 19750058490/70021
Τα αλλα που αναγραφονται πανω στο σωμα την τρομπας δεν πιστευω να τα ξερει ο υπαλληλος στο τμημα ανταλλακτικων της Saab....
-
Η τρόμπα είναι WALBRO
Τώρα από πιο μοντέλο SAAB δεν θυμάμαι. Η επίλογη έτσι κιαλλίώς έγινε με το μάτι, οπότε αν μπορείτε να πάτε την μαμά τρόμπα θα δείτε ποια ταιριάζει (λογικά ταιριάζουν διάφορα μοντέλα αν κρίνω από εδώ (http://www.partsforsaabs.com/default.php?cPath=39_123) και εδώ εδώ (http://www.partsforsaabs.com/default.php?cPath=39_122))
:bye: :bye:
-
Η τρόμπα είναι WALBRO
Τώρα από πιο μοντέλο SAAB δεν θυμάμαι. Η επίλογη έτσι κιαλλίώς έγινε με το μάτι, οπότε αν μπορείτε να πάτε την μαμά τρόμπα θα δείτε ποια ταιριάζει (λογικά ταιριάζουν διάφορα μοντέλα αν κρίνω από εδώ (http://www.partsforsaabs.com/default.php?cPath=39_123) και εδώ εδώ (http://www.partsforsaabs.com/default.php?cPath=39_122))
:bye: :bye:
Καλημέρα φιλε Zep.....
Έχω μία ερώτηση σχετικά . Ρυθμίσατε την πίεση σε 46psi ή την αφήσατε αυξημένη ; Εαν όχι σου δημιουργεί κάποιο
πρόβλημα ;
thx
JyapGR :bye:
-
παιδια αν το κανετε και δουλεψε μπραβο καλη δουλεια .αντε να μαθαινουμε και τιποτα
-
Η τρόμπα είναι WALBRO
Τώρα από πιο μοντέλο SAAB δεν θυμάμαι. Η επίλογη έτσι κιαλλίώς έγινε με το μάτι, οπότε αν μπορείτε να πάτε την μαμά τρόμπα θα δείτε ποια ταιριάζει (λογικά ταιριάζουν διάφορα μοντέλα αν κρίνω από εδώ (http://www.partsforsaabs.com/default.php?cPath=39_123) και εδώ εδώ (http://www.partsforsaabs.com/default.php?cPath=39_122))
:bye: :bye:
Καλημέρα φιλε Zep.....
Έχω μία ερώτηση σχετικά . Ρυθμίσατε την πίεση σε 46psi ή την αφήσατε αυξημένη ; Εαν όχι σου δημιουργεί κάποιο
πρόβλημα ;
thx
JyapGR :bye:
Από οτι ξέρω η μηχανή έχει πιεσοστάτη. Αν δεν κάνω λάθος μόλις η πίεση φτάσει στην επιθυμητή τιμή τότε ο πιεσοστάτης σταματάει την τρόμπα.
Επίσης φαντάζομαι πως το ότι η τρόμπα σηκώνει πιο πολλά psi σημαίνει ότι ανεβάζει πίεση πιο εύκολο και ίσως πιο γρήγορα. Δεν ανεβάζει παραπάνω από το κανονικό. Οπότε δεν παίζει κανένα πρόβλημα :bye: :bye:
-
Η τρόμπα είναι WALBRO
Τώρα από πιο μοντέλο SAAB δεν θυμάμαι. Η επίλογη έτσι κιαλλίώς έγινε με το μάτι, οπότε αν μπορείτε να πάτε την μαμά τρόμπα θα δείτε ποια ταιριάζει (λογικά ταιριάζουν διάφορα μοντέλα αν κρίνω από εδώ (http://www.partsforsaabs.com/default.php?cPath=39_123) και εδώ εδώ (http://www.partsforsaabs.com/default.php?cPath=39_122))
:bye: :bye:
Καλημέρα φιλε Zep.....
Έχω μία ερώτηση σχετικά . Ρυθμίσατε την πίεση σε 46psi ή την αφήσατε αυξημένη ; Εαν όχι σου δημιουργεί κάποιο
πρόβλημα ;
thx
JyapGR :bye:
Από οτι ξέρω η μηχανή έχει πιεσοστάτη. Αν δεν κάνω λάθος μόλις η πίεση φτάσει στην επιθυμητή τιμή τότε ο πιεσοστάτης σταματάει την τρόμπα.
Επίσης φαντάζομαι πως το ότι η τρόμπα σηκώνει πιο πολλά psi σημαίνει ότι ανεβάζει πίεση πιο εύκολο και ίσως πιο γρήγορα. Δεν ανεβάζει παραπάνω από το κανονικό. Οπότε δεν παίζει κανένα πρόβλημα :bye: :bye:
Και πάλι Bravo παιδιά . Ιδιαίτερα στον "ΙΑΤΡΟ" . Το πιθανότερο από εδω και πέρα ,
είναι να λιώσει ο κινητήρας και η τρόμπα να λειτουργεί κανονικά .....
Χαιρετώ .. :kalo:
-
RESPECT:kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
Δουλεύει κανονικά τώρα δηλαδή? Δεν υπάρχει κάποια δυσλειτουργία ?από κατανάλωση?
Χρειάζεται ρύθμιση πάλι για την καινούρια αντλία η μπαίνει πάνω και δεν χρειάζεται τίποτα άλλο??
-
MWK 44 είναι ο τύπος του φίλτρου ετσι?ποσο πήγε το μαλλί για αυτό? ευχαριστώ
-
RESPECT:kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
Δουλεύει κανονικά τώρα δηλαδή? Δεν υπάρχει κάποια δυσλειτουργία ?από κατανάλωση?
Χρειάζεται ρύθμιση πάλι για την καινούρια αντλία η μπαίνει πάνω και δεν χρειάζεται τίποτα άλλο??
Δουλεύει μια χαρά. Δεν χρειάζεται κάτι άλλο.
Το κόστος αν θυμάμαι καλά ήταν γύρω στα 120Ε
-
το κυκλωμα λειτουργει στα 3 bar κ υπαρχει πιεσοστατης για την διατηρηση της πιεσης.
η τρομπα του εργοστασιου ειναι πολωνικης κατασκευης αν θυμαμαι καλα.η ζημια που παθαινει ειναι να τελειωνουν τα καρβουνακια της αλλα κ να φθειρεται πολυ ο συλεκτης.
μπορουμε να ταιριαξουμε πολλες τρομπες , κ διαφορους τυπους, μην μενετε σε εναν κωδικο που χρησιμοποιησαμε σε αυτην την μετατροπη.
ειναι μεγαλυτερη η τρομπα σε παροχη κ οχι σε πιεση, η πιεση αρκει να ειναι ελαχιστα μεγαλυτερη απο την πιεση εκτονωσης του πιεσοστατη...ακομα κ 3.1 bar να ειναι ,αρκει.
το γνησιο φιλτρο βενζινης ειναι πλαστικο κ ζηταει κ κανα 20ρικο η απριλια κ δεν ειναι κ πολυ εμπιστο....το φιλτρο της man ειναι οτι πιο μικρο κ αξιοπιστο με κοστος γυρω στα 18 (εξαρτατε απο τον εμπορο) ειναι λιγο δυσευρετο ομως.
δεν αλλαζει τιποτα στην λειτουργεια της μηχανης προς το χειροτερο , απεναντιας βελτιωνεται η αποκριση του αποτομου γκαζιου χαρη στην μεγαλυτερη παροχη της τρομπας.
υπαρχουν κ πιο φθηνες λυσεις για τρομπες, με 50 -80 ευρω αλλα ειναι εργοστασια σε τριτες χωρες κ δεν εμπνεουν εμπιστοσυνη...walbro γερμανιας κ ειναι υπερ του δεοντος αξιοπιστη.
για οποια πληροφορια στειλτε πμ
-
το κυκλωμα λειτουργει στα 3 bar κ υπαρχει πιεσοστατης για την διατηρηση της πιεσης.
η τρομπα του εργοστασιου ειναι πολωνικης κατασκευης αν θυμαμαι καλα.η ζημια που παθαινει ειναι να τελειωνουν τα καρβουνακια της αλλα κ να φθειρεται πολυ ο συλεκτης.
μπορουμε να ταιριαξουμε πολλες τρομπες , κ διαφορους τυπους, μην μενετε σε εναν κωδικο που χρησιμοποιησαμε σε αυτην την μετατροπη.
ειναι μεγαλυτερη η τρομπα σε παροχη κ οχι σε πιεση, η πιεση αρκει να ειναι ελαχιστα μεγαλυτερη απο την πιεση εκτονωσης του πιεσοστατη...ακομα κ 3.1 bar να ειναι ,αρκει.
το γνησιο φιλτρο βενζινης ειναι πλαστικο κ ζηταει κ κανα 20ρικο η απριλια κ δεν ειναι κ πολυ εμπιστο....το φιλτρο της man ειναι οτι πιο μικρο κ αξιοπιστο με κοστος γυρω στα 18 (εξαρτατε απο τον εμπορο) ειναι λιγο δυσευρετο ομως.
δεν αλλαζει τιποτα στην λειτουργεια της μηχανης προς το χειροτερο , απεναντιας βελτιωνεται η αποκριση του αποτομου γκαζιου χαρη στην μεγαλυτερη παροχη της τρομπας.
υπαρχουν κ πιο φθηνες λυσεις για τρομπες, με 50 -80 ευρω αλλα ειναι εργοστασια σε τριτες χωρες κ δεν εμπνεουν εμπιστοσυνη...walbro γερμανιας κ ειναι υπερ του δεοντος αξιοπιστη.
για οποια πληροφορια στειλτε πμ
:kalo: :kalo: :kalo:
-
Παιδιά πραγματικά πολύ καλή δουλεία μας ανοίξατε τα μάτια γνωρίσαμε καλυτέρα και το πρόβλημα αν ο φίλος bill λέει ότι τρώει τα καρβουνάκια από το μοτέρ τότε μιλάμε για πολύ ευτελές εξάρτημα (όπως και με τον διακόπτη αν δεν κάνει ο ιταλός την μ@λ@κι@ του………..)
Οπότε εγώ ρωτώ θα έχει καμία σχέση αν αφήνουμε το ντεπόζιτο μισο αδειο?ζοριζετε η αντλία με αποτέλεσμα να κάνει αυτό που προείπαμε?
-
http://www.walbro255.com/individual-fuel-pumps.html Μαγκες για ριχτε μια ματια εδω.
-
Νομιζω οτι κανει και η τρομπα απο mitsubishi evo8 / 9 ετσι βρηκα αυτο το site αλλαζουν τη μαμισια με WALBRO τετοιου τυπου
-
http://www.euromotoelectrics.com/product_p/ff-859.htm το φιλτρο ειναι απο ορισμενα μοντελα BMW αρα το βρισκουμε στην αντιπροσωπεια
-
Παιδιά πραγματικά πολύ καλή δουλεία μας ανοίξατε τα μάτια γνωρίσαμε καλυτέρα και το πρόβλημα αν ο φίλος bill λέει ότι τρώει τα καρβουνάκια από το μοτέρ τότε μιλάμε για πολύ ευτελές εξάρτημα (όπως και με τον διακόπτη αν δεν κάνει ο ιταλός την μ@λ@κι@ του………..)
Οπότε εγώ ρωτώ θα έχει καμία σχέση αν αφήνουμε το ντεπόζιτο μισο αδειο?ζοριζετε η αντλία με αποτέλεσμα να κάνει αυτό που προείπαμε?
θα βαλω κ φωτο με γνησια τρομπα ανοιγμενη που παρεδωσε πνευμα να δειτε τι παθαινει.
το να αφηνεις το τεποζιτο αδειο εχει να κανει καθαρα με την ψυξη της τρομπας...αυτο ισχυει περισοτερο στα αυτοκινητα που η εμβαπτιζομενη τρομπα ειναι τοποθετημενη ορθια με αποτελεσμα λογο ογκου το τεποζιτο στα τελευταια λιτρα να την αφηνει ακαλυπτη κ ενα αυτοκινητο με σταθερη ταχυτητα δεν εχει αναταραξεις ωστε να ψυχεται απο τα ΄΄κυματα΄΄ της βενζινης.
στο μηχανακι δεν ισχυει κατι τετοιο...ειναι μονο θεωρια...αν σκεφτεις οτι με 2 λιτρα ,λογο μικρου ογκου του τεποζιτου η τρομπα καλυπτεται επαρκως ,ασε δε που με τις στροφες κ τα φρεναρισματα η βενζινη ανακατευεται συνεχως...
βεβαια υπαρχει κ η θεωρια οτι η τρομπα χωρις να ''πιανει '' βενζινη , λογο ελειψης φορτιου υπερστρεφει αλλα κ παλι το μονο που μπορει να παθει ειναι υπερθερμανση....οποτε ερχομαστε στα ιδια...
ελπιζω να εγινα κατανοητος
-
απολύτως :kalo:
-
και με αποτελεσμα να πας αντιπροσωπεια και να σου πουν 500-600€ για καινουργια.
Καλα μας κοροειδευουν?? μου φαινεται ο κυριος της πατεντας θα δεχτει κλησεις για να φτιαξει πολλα μηχανακια και να βγαζει κανα εξτρα ευρω
-
σημερα πηρα τηλεφωνο σε δυο αντιπροσωπειες SAAB και με το κωδικο που εχεται γραψει δεν το αναγνωριζει σαν ανταλλακτικο
και ο ενας μου ειπε οτι walbro αντλιες ειναι του εμποριου και στα αμαξια τα γνησια ανταλλακτικα ειναι της GM
Μπορειτε να πειτε απο που ακριβως αγοραστηκε η WALBRO? με συγχωρειτε ειμαι απεγνωσμενος γιατι εμεινε το μηχανακι μου και δεν την παλεβω και τα λεωφορεια και τα τρενα
-
παιδια το φιλτρο βρεθηκε τελικα μετα απο πολυ ψαξιμο ηταν κατω απο την μυτη μου....
τερμα λιοσιων στισ 3 γεφυρες υπαρχει η αντιπροσοπεια της mann 19€ καμια σχεση με τα απλα φιλτρα που εχουν 2€.
αυριο λογικα θα γινει η τοποθετιση θα βγαλω και καμια φωτο να δουμε το αποτελεσμα....
-
δυστυχως πανω στην φουργια μου δεν εβγαλα φωτο το καινουργιο φιλτρο........εγω την εκανα την αλλαγη αληθεια λεω :2fun: :rlf: :2fun: :2fun: :rlf: :2fun: :rlf:
εχουμε και λεμε ολο αυτο το πραγμα που βλεπετε ειναι μεσα στο ντεποζητο ΜΕΣΑ στην βενζηνη μαζι με τα καλωδια της αντλιας μεζι με τους σενσορες μαζι με ολα
εχει μια διαφορα η δικεια μου αντλια απο αυτην που βλεπουμε πιο πισω...
Πιστευω τις διαφορες ειναι ευκολο να τις διακρηνει κανεις........
Εχω 13000χιλ περιπου η βενζηνη απο την πλευρα του φιλτρου για το injection εβγαινε ΜΑΥΡΗ
μερικες συμβουλες τωρα....
1.αν ειναι μισο αδειο το ντεποζιτο ισως να μην θελει αδειασμα(βγαλσιμο και τουμπα)
2.προσοχη οπως θα βγαλετε την αντλια(ολο το σετ)μην πεσει τιποτα μεσα στο ντεποζητο(εχει μεγαλη τρυπα).
3.οταν τελειωσετε την αλλαγη βαλτε παλι πισω την βενζηνη και ανοιγοκλειστε τον κεντρικο διακοπτη για να αρχισει να τραβαει η αντλια και να μπει βενζηνη στο κυκλωμα(σωλινακια/αντλια/φιλτρο).
4.οταν σταματησει να κανει περιεργους θοριβους βαλτε μπροστα.
-
ετσι για να γουσταρετε παρτε και το φιλτρο εσωτερικα.
-
Γεια σας παιδια εμεινα και εγω απο τρομπα πριν απο κανα χρονο. και εσκασα τα 450 ευρο.αλλα εχω κρατηση την παλια και σκεφτομαι να κανω την πατεντα μην ξαναμηνω πουθενα. η αντιπροσοπεια της μανν εχει φιλτρα? η ειχιε κανα 2 και μετα τερμα? τρομπα εχω μια denso πολυ καλη. και ποιο μικρη απο την walbro. καντετο παιδια και τελος τα προβληματα. δεν ειναι τηποτα το εχω κανη στο αμαξι μου.
-
:bye:λαμβανοντας υποψιν την προταση του φιλου για την denso ριξτε μια ματια εδω.η συγκεκριμενη εταιρια βγαζει για aprilia pegaso εως 2001. οι περισσοτερο κατεχωντες του θεματος ας μας βοηθησουν.
http://www.densoproducts.com/resultsAppOther.asp?otherMotiveID=57384&mfid=3
-
:bye:λαμβανοντας υποψιν την προταση του φιλου για την denso ριξτε μια ματια εδω.η συγκεκριμενη εταιρια βγαζει για aprilia pegaso εως 2001. οι περισσοτερο κατεχωντες του θεματος ας μας βοηθησουν.
http://www.densoproducts.com/resultsAppOther.asp?otherMotiveID=57384&mfid=3
Χεχε, αυτό είναι μπουζί, καμία σχέση φίλε! :D
-
Χεχε, αυτό είναι μπουζί, καμία σχέση φίλε! :D
:hysterl :hysterl :hysterl :hysterl
-
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120437189965&viewitem= Για φιλτρο βενζινης οποιος δεν μπορει να βρει το ΜΑΝΝ αν πατε σε αντιπροσωπεια μοτοσυκλετων BMW και ζητησεται φιλτρο βενζινης για GS1150 η GS 1100 τα φιλτρα ειναι ιδια.Τωρα τρομπες βενζινης υπαρχουν σε ολα τα μαγαζια με ηλεκτρικα και μηχανικα συστηματα αυτοκινητων οχι μονο WALBRO KAI DENSO εγω βρηκα και MAGNETI MARELLI στα 70 ευρω με 3.5-4psi
-
Μετά την αλλαγή, ο δείκτης βενζίνης δουλεύει? Κάπου εκεί δεν είναι και ο μετρητής? Μπαίνει με άλλη τρόμπα?
-
Μετά την αλλαγή, ο δείκτης βενζίνης δουλεύει? Κάπου εκεί δεν είναι και ο μετρητής? Μπαίνει με άλλη τρόμπα?
Δουλεύει ναι :bye:
-
Μετά την αλλαγή, ο δείκτης βενζίνης δουλεύει? Κάπου εκεί δεν είναι και ο μετρητής? Μπαίνει με άλλη τρόμπα?
ναι δουλευει δεν εχει σχεση η τρομπα με τον μετριτη.εχω την εντυπωση οτι ο μετριτης ειναι αυτο το μικρο μεταλικο με το πορτοκαλι καλωδιο που βλεπεις στην φωτο πιο πανω στην αντλια...
-
Το 2 είναι ο σένσορας (αριστέρα για το strada και δεξιά για το trail ) :bye: :bye:
(https://www.apriliayorkshire.co.uk/pictures/75977753.gif)
-
Το 2 είναι ο σένσορας (αριστέρα για το strada και δεξιά για το trail ) :bye: :bye:
Αυτό δείχνει ότι όντως έχουν διαφορετικά φλοτέρ και δεν μπορείς να βάλεις όργανο από Strada στο Trail και να έχεις ένδειξη βενζίνης... (θυμάμαι κάποιος είχε αυτή την απορία...)
-
harlek σωστος!!!!!
zeppelin για αλλη μια φορα να τα πεις ολα εσυ να μην το συζητησουμε λιγο..... :D :D :D :ohyes: :ohyes:
-
harlek σωστος!!!!!
zeppelin για αλλη μια φορα να τα πεις ολα εσυ να μην το συζητησουμε λιγο..... :D :D :D :ohyes: :ohyes:
sorry :blus: :blus: υπερβάλλον ζήλος :blus: :blus:
-
τι????εμεινα λαλακας!!!ευγε και σου ευχομαι να ειναι αθανατο.καλη πατεντα.και το δικο μου με καμενη τρομπα ειναι παρατιμενο .αλλα για να μην φτασει σε τετοιο σημειο ΠΑΝΤΑ με αρκετη βενζινη.ποτε με ρεζερβα για καιρο.
-
εγω νομιζω πως ουτε βενζινες φταινε ουτε τιποτα..θα καει οπως και να χει..με μαθηματικη ακριβεια..σε καθε στραντα..το θεμα ειναι το ποτε..
με την πατεντα αυτη ξενοιαζεις μια και καλη... :kalo:
-
εγω νομιζω πως ουτε βενζινες φταινε ουτε τιποτα..θα καει οπως και να χει..με μαθηματικη ακριβεια..σε καθε στραντα..το θεμα ειναι το ποτε..
με την πατεντα αυτη ξενοιαζεις μια και καλη... :kalo:
+1 λίγο χρόνο κερδίζεις μόνο (ίσως).
-
λοιπον.
την τρομπα την προμηθευεται απο τον γεωργακοπουλο στην αθηνα http://www.georgakopoulos.gr/
ο οποιος πουλαει μονο χονδρικη.
μου ειπε οτι ζηταμε τρομπα που να δουλευει 3,2-3,5 bar κ οτι η φιρμα της τρομπας ειναι mitsuba(οπως εχω προπει)
βεβαια εδω να πω οτι με τσατισε-στεναχωρισε γιατι του ζητουσα τηλ επικοινωνιας κ μου λεγε οτι δεν πουλαει λιανικη...
οταν του πα οτι αν π.χ. μεινω στην αθηνα απο τρομπα θα πρεπει να κατεβασω το μηχανακι κρητη για να το φτιαξω??
εκει μου απαντησε οτι αυτη η πατεντα ειναι ¨δικια του¨κ στην αθηνα αν ξερει κανενας να το φτιαξει ας κανει οτι καταλαβαινει...
ε,μετα που για αλλη μια φορα ειδα οτι νομιζουν οτι ειμαστε ζωα κ δεν ξερουμε τον σιχαθηκα...κ ουτε θελουν να μαθουμε!!!!τοσο π@υστηδες ειναι μερικοι μηχανικοι!!!
επισης να θυμισω κ επισημα οτι περιμενω απαντηση απο τον dreadlock για την λυση που δωσανε στο μηχανακι του!!!
απ οτι εμαθα εντοπισανε καπου αλλου ενα επισης βασικο ελλατωμα στα ηλεκτρικα,το οποιο αν το θεραπευσουμε δεν θα παθουμε την τρομπα!!!!!!(αν καταλαβα καλα!)
ε,λοιπον καταπληκτικε dreadlock????τι λες??ψησε το μηχανικο σου να μας πει!!! :ohyes: :ohyes:
-
λοιπον.
την τρομπα την προμηθευεται απο τον γεωργακοπουλο στην αθηνα http://www.georgakopoulos.gr/
ο οποιος πουλαει μονο χονδρικη.
μου ειπε οτι ζηταμε τρομπα που να δουλευει 3,2-3,5 bar κ οτι η φιρμα της τρομπας ειναι mitsuba(οπως εχω προπει)
βεβαια εδω να πω οτι με τσατισε-στεναχωρισε γιατι του ζητουσα τηλ επικοινωνιας κ μου λεγε οτι δεν πουλαει λιανικη...
οταν του πα οτι αν π.χ. μεινω στην αθηνα απο τρομπα θα πρεπει να κατεβασω το μηχανακι κρητη για να το φτιαξω??
εκει μου απαντησε οτι αυτη η πατεντα ειναι ¨δικια του¨κ στην αθηνα αν ξερει κανενας να το φτιαξει ας κανει οτι καταλαβαινει...
ε,μετα που για αλλη μια φορα ειδα οτι νομιζουν οτι ειμαστε ζωα κ δεν ξερουμε τον σιχαθηκα...κ ουτε θελουν να μαθουμε!!!!τοσο π@υστηδες ειναι μερικοι μηχανικοι!!!
επισης να θυμισω κ επισημα οτι περιμενω απαντηση απο τον dreadlock για την λυση που δωσανε στο μηχανακι του!!!
απ οτι εμαθα εντοπισανε καπου αλλου ενα επισης βασικο ελλατωμα στα ηλεκτρικα,το οποιο αν το θεραπευσουμε δεν θα παθουμε την τρομπα!!!!!!(αν καταλαβα καλα!)
ε,λοιπον καταπληκτικε dreadlock????τι λες??ψησε το μηχανικο σου να μας πει!!! :ohyes: :ohyes:
χωρίς να θελω να βγούμε ολοι μας :a013 εδω ειναι η διαφορά σε ''μερικους''
και σε ''μερικους αλλους'' που μπαινουν εδώ μεσα μας δνιουν λύσεις για τα προβλήματα μας, και αν τυχει μας τα επισκευάζουν κιόλας... Όταν δε αυτοι βοηθούν πολύ και τα λένε χυμα τοτε οι αντιπροσωπειες και οι ''άλλοι μηχανικοι'' δεν τους γουσταρουν και το λιγότερο ειναι οτι τους βρίζουν...
εκεί... ειναι η διαφορα......
-
παιδια θελω να κανω μερικες διευκρινίσεις οσον αφορα την πατεντα υπαρχουν πολλες ασυμβατοτητες στην συγκεκριμενη αντλια που παρουσιαζεται στις φωτο (οχι λειτουργικες), επειδη ετυχε να επιχειρησω να αλλαξω και σε αλλο pegaso φιλτρο, την πατησα και βγηκα και χρεωμενος......
1.Το μικρο σωληνακι που ενωνει την αντλια με το φιλτρο απο την μερια της αντλιας ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΗΜΕΝΟ ΣΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΣΤΟΜΙΟ ΤΗΣ ΑΝΤΛΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ
2.οπως θα παρατηρησατε στην φωτο της εγχειρησης τα βισματα της τροφοδοσιας επρεπε να αλλαχτουν διοτι δεν ταιριαζαν απο την μια στην αλλη.
3.η τρομπα της wallbro ειναι πολυ φαρδυτερη απο της aprillia με αποτελεσμα για να ταιριαξει επρεπε να σπασει πλαστικο για να ερθει στα ισια με την βαση (γι'αυτο και τα πολα δεματικα.......)
ψαξε βρες αντλια τωρα....δεν θα μπει παλι η ιδια σε καμια των περιπτωσεων (εκτως αν δεν βρω αντιστοιχη)
παντως μεγαλη μ@λ@κια το κολημενο σωλινακι.για οσους δεν καταλαβαν πηγα να το βγαλω και εσπασε.
για οτι νεοτερο ενημερωνω.
-
λοιπον.
αυτες ειναι οι πληροφοριες που βρηκα για τον γεωργακοπουλο.
υπαρχουν 2 γεωργακοπουλοι.εμας μας κανει ο ενας κ ειναι ο παρακατω.
ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΑΠΑΓΟΥ 48 ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 17341
ΤΗΛ: 2109769050 2109769051
FAX: 2109754483 [email protected]
Ανταλακτικά Παντός Τύπου
ο αλλος δεν εχει για μας τπτ,μονο για αυτοκινητα!
οτι αλλο βρω θα ενημερωσω!
α!η walbro ειναι στα 60ε! :bye:
-
Να 'σαι καλά. :kalo:
-
Μονο ο γεωργακοπουλος απομενει ολοι οι υπολυποι δεν εχουν τιποτα!
Δεν υπαρχει τιποτα στην αγορα σε αυτο το μεγεθος που να τεριαζει.
Η απριλια απο οτι καταλαβα κανει ειδικη παραγκελια απο εργοστασιο της τσεχιας κομενες και ραμενες μονο για την απριλια.ουτε καλα καλα την εταιρια δεν αναγραφει πανω η αντλια για να το διαβασεις θελεις γραφολογο.
Η πατεντα που παρουσιαζετε ειναι οτι καλυτερο μπορει να γινει για την επισκευη της αυτην της στιγμη.
Πρως μεγαλη λυπιση παραδιδω τα οπλα καλη δυναμη παιδια...
-
εκατσα ωρες ατελειωτες και βρηκα στο ebay walbro τρομπες μαλιστα το μοντελο ειναι 255 LPH High Pressure Fuel Pump (GSS342) υπαρχει αντοιστιχη και ισως καλυτερη εδω http://global.ebay.com/GS342_HRC_255_LPH_fuel_pump_-_Compatible_with_Walbro/260493147095/item σε μαγαζια που ρωτησα υπαρχουν και magneti marreli μαρκα αναγνωρισμενη οχι τυχαια.Το φιλτρο τωρα αν καποιος που για οποιοδηποτε λογο δεν μπορει να βρει το ΜΑΝΝ φιλτρο βενζινης αν πατε σε αντιπροσωποιες ΒΜW H DUCATI τα GS1100 και τα MONSTER φορουν ακριβως το ιδιο φιλτρο απλως εχει τη φιρμα τους επανω
-
παιδια το φιλτρο βρεθηκε τελικα μετα απο πολυ ψαξιμο ηταν κατω απο την μυτη μου....
τερμα λιοσιων στις 3 γεφυρες υπαρχει η αντιπροσοπεια της mann 19€
πολυ μεγαλη και αυτη.........
-
παιδια το φιλτρο βρεθηκε τελικα μετα απο πολυ ψαξιμο ηταν κατω απο την μυτη μου....
τερμα λιοσιων στις 3 γεφυρες υπαρχει η αντιπροσοπεια της mann 19€
πολυ μεγαλη και αυτη.........
ποια ειναι μεγαλη???μηπως λες για καμμια τρομπα?
-
παιδια το φιλτρο βρεθηκε τελικα μετα απο πολυ ψαξιμο ηταν κατω απο την μυτη μου....
τερμα λιοσιων στις 3 γεφυρες υπαρχει η αντιπροσοπεια της mann 19€
πολυ μεγαλη και αυτη.........
ποια ειναι μεγαλη???μηπως λες για καμμια τρομπα?
ναι ναι :ohyes: :ohyes:για την τρομπα που εδειξε ο φιλος GIGIKAS στο e-bay
-
1.Το μικρο σωληνακι που ενωνει την αντλια με το φιλτρο απο την μερια της αντλιας ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΗΜΕΝΟ ΣΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΣΤΟΜΙΟ ΤΗΣ ΑΝΤΛΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ
Παιδιά ανακαλώ βλακεία είπα δεν ισχύει αυτό που έγραψα μετά από πιο ήσυχη και προσεγμένη επεξεργασία είδα ότι τελικά βγαίνει το σωληνάκι καλύτερα σκίζοντας το στο πλάι όχι τραβώντας το η μ@λ@κια του πρωτάρη ήταν αυτή.
αφού ρώτησα μου είπαν ποτέ τράβηγμα τα σωληνάκια……
Κάτι άλλο που θέλω να πω είναι ότι μετά από μια γρήγορη ερεύνα στο e-bay είδα ότι στο περίπου ίδιο μέγεθος υπάρχουν πολλές τρόμπες από μηχανάκια Yamaha και Suzuki .
Θα κοιτάξω να βελτιώσω αν μπορώ την πατέντα έχω κάτι στο μυαλό μου αν το κάνω θα ενημερώσω .
Ευχαριστώ και sorry
-
Ζητώ συγνώμη εξαρχής διότι δεν έχω καθόλου χρόνο και δεν διάβασω ολα τα νέα post.Μπήκα στο site για να ρωτήσω κάτι τον σύντεκνο George και το μάτι μου έπεσε στο νέο posτ του....Ρε Γιώργο την πάτησες και εσύ?
Λοιπόν επειδή πιθανόν το επόμενο post απο τον Themi κάπου έχει και εμένα εμπλεκόμενο να διευκρινήσω ότι δεν έχω δυνατότητα να δώσω καμμία λυση (προς το παρών) αν και θα το ήθελα.Απλά απο εμπειρία.Όντως είχα κάποιο πρόβλημα με την τρόμπα (έχει γίνει και ντόρος σε παλίοτερα post μου).Το μηχανάκι τώρα δουλέυει (όχι καλά αλλά δουλέυει) χωρίς να αλλάξω ανταλλακτικό άλλο πέρα απο το εσωτερικό φίλτρο βενζίνης. Με τον μηχανικό, της Suzuki που ευτυχώς γνωρισόμαστε,λύσαμε 4 φορές το μηχανάκι για να βρούμε ι φταίει.Ο λόγος που το λύσαμε 4 φορές ήταν ότι και τις 4 με το που ξαναβάζαμε την τρόμπα το μηχανάκι δούλευε και η τρόμπα λειτουργούσε κανονικά.Στην πρώτη όμως βόλτα για τσεκάρισμα με το που έκλεινα διακόπτη και τον ξαναγύριζα το μηχανάκι πάλι νεκρό.Αυτό δεν είναι λογικό σε μια τρόμπα που έχει χαλάσει για αυτό και επιμείναμε.Προς τιμην του ο άνθρωπος, παρόλο που δεν είχε μέχρι πρότεινος ουτε καν δει το μηχανάκι, έκατσε προβληματίστηκε και "σκύλιασε" όσο εγώ για να μην πληρώσω τζάμπα λεφτά σε ανταλλακτικα(στην περίπτωση που χρειαζόταν όντως τρόμπα και στην περίπτωση που θα έβαζα την μαμα.).Στο τέταρτο λύσιμο τσεκάραμε τα ηλεκτρικά και την τροφοδοσία της τρόμπας...Μ@λ@κι3ς!!!!Ρέυμα δεν περνούσε και λογικά η τρόμπα πέθαινε.Μην πω άλλα.Με τσεκάρισμα και διόρθωση στην πλεξούδα του ρέυματος εσωτερικά κα ιεξωτερικά και με 40 € στον ηλεκτρολόγο το ξανακαβάλησα το στραντάκι.Αυτό το είπα στον γιώργο αλλά με επιφύλαξη γιατί δεν ήξερα λεπτομέρειες.Ούτε τώρα ξέρω πολλά αλλά θα περάσω απο την Suzuki σύντομα.Αυτό που ήθελα το έμαθα.Η επιφυλακτική επίσης σκέψη μου ήταν μήπως και κάποιοι άλλοι φίλοι είχαν "καλή" τρόμπα αλλά σε "λάθος" "μηχανικό-επαγγγελματία" αυτή "χάλασε" και ήθελε καινούργεια.Αυτή είναι σκέψη δική μου με πολύ λίγότερες τεχνικές γνώσεις απο πολλούς εδώ μέσα.Την βασίζω 1ον στα "φημισμένα" ιταλικά ηλεκτρικά-ηλεκτρονικα, αλλα 2ον και κυριότερο στον ελληνικό τρόπο αντιμετώπισης. Άλλο να βγάλω απο το ανταλλακτικό σύν την εργασία στο λύσιμο και τοποθέτηση και άλλο να το λύσω και να το στείλω σε άλλον (ηλεκτρολόγο).Συνεπάγεται 40 τουλάχιστον εργασία συν την "μίζα" απο την αγορα της Mitsuba-TL1000s toy 99-Μαμα Aprilia.
Ζητώ ξανα συγνώμη αν εχει υποθεί κάτι που θα έπρεπε να γνωρίζω πρίν απαντήσω.Θα επανέλθω το βράδυ....(απειλή.... ;-)...
(Το μηχανάκι δεν δουλέυει καλά πάλι λόγο καυσίμων και πιέσεων...λέω εγώ....)
-
Καλημέρα!Μήπως γνωρίζει κάποιος ποιο αυτοκίνητο φορλαει αυτή την τρόμπα.Έτσι λένε μόνο μπορούν να την βρουν μιας και οι κωδικοί τους είναι 7ψήφιοι στη SAAB.
-
ζητα τρομπα στα 3,2-3,5 bar.
αυτες οι τρομπες μας κανουν.δεν εχει να κανει με το μοντελο του αυτοκινητου τοσο πολυ!
-
λοιπον.
αυτες ειναι οι πληροφοριες που βρηκα για τον γεωργακοπουλο.
υπαρχουν 2 γεωργακοπουλοι.εμας μας κανει ο ενας κ ειναι ο παρακατω.
ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΑΠΑΓΟΥ 48 ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 17341
ΤΗΛ: 2109769050 2109769051
FAX: 2109754483 [email protected]
καλησπερα!!
διαβαζω καιρο το φορουμ αλλα ακομα δεν εχω παρει την αποφαση ουτε να γραψω ουτε να παρω aprilia!!
βεβαια διαβαζω αρκετα γιατι εχω αρκετους φιλους με aprilia και ενημερωνομαι :D :D :D
πριν λιγο καιρο εφτασα σχεδων στην αγορα ενος strada αλλα τελικα το προδωσα για την ανεση ενος scooter!!
επειδη ομως εδω και μερικες μερες μου ξαναμπηκε η ιδεα αρχισα την μελετη παλι!!
μολις αρχισα να διαβαζω αυτο το τοπικ η τρομπα μου φανηκε γνωστη!!
μεχρι που εφτασα στο τελευταια σελιδα και ειδα το ονομα του παραπανω μαγαζιου που δουλευω :ohyes: :ohyes:
μικρος που ειναι ο κοσμος!!!!
λοιπων στο ζουμι!!
ετσι οπως βλεπω την τρομπα δεν χρειαζετε να ψαχνετε ουτε saab ουτε τιποτα!!
μια τρομπα walbro απο punto 75 με 3.2 bar πρεπει να ειναι ακριβως!!!και κοστος 60 ευρω!!
ελπιζω να επανερθω σαν ιδιοκτητης!!!!
-
γιατι μου το εβγαλε ολο σαν παρενθεση :srry: :srry:
-
λοιπον.
αυτες ειναι οι πληροφοριες που βρηκα για τον γεωργακοπουλο.
υπαρχουν 2 γεωργακοπουλοι.εμας μας κανει ο ενας κ ειναι ο παρακατω.
ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΑΠΑΓΟΥ 48 ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 17341
ΤΗΛ: 2109769050 2109769051
FAX: 2109754483 [email protected]
καλησπερα!!
διαβαζω καιρο το φορουμ αλλα ακομα δεν εχω παρει την αποφαση ουτε να γραψω ουτε να παρω aprilia!!
βεβαια διαβαζω αρκετα γιατι εχω αρκετους φιλους με aprilia και ενημερωνομαι :D :D :D
πριν λιγο καιρο εφτασα σχεδων στην αγορα ενος strada αλλα τελικα το προδωσα για την ανεση ενος scooter!!
επειδη ομως εδω και μερικες μερες μου ξαναμπηκε η ιδεα αρχισα την μελετη παλι!!
μολις αρχισα να διαβαζω αυτο το τοπικ η τρομπα μου φανηκε γνωστη!!
μεχρι που εφτασα στο τελευταια σελιδα και ειδα το ονομα του παραπανω μαγαζιου που δουλευω :ohyes: :ohyes:
μικρος που ειναι ο κοσμος!!!!
λοιπων στο ζουμι!!
ετσι οπως βλεπω την τρομπα δεν χρειαζετε να ψαχνετε ουτε saab ουτε τιποτα!!
μια τρομπα walbro απο punto 75 με 3.2 bar πρεπει να ειναι ακριβως!!!και κοστος 60 ευρω!!
ελπιζω να επανερθω σαν ιδιοκτητης!!!!
φιλε μεσα σε 15 μερες εχω παρει τηλ 2 φορες!
την πρωτη η τρομπα κοστολογουνταν 60ε οπως λες....την δευτερη(σημερα δλδ)75ε!!!!κ εγω οταν ειπα οτι μια κοπελα μου πε 60 θα την επαιρνα 60ε επειδη ημουν εγω!.....
πηρε κ ενας συμφορουμιτης τηλ κ του παν 63ε!!!!!!!!την ιδια μερα ε?!σημερα.
εσυ που εισαι εκει μεσα....για τραβα κανα σκοινι........τι γινεται???
καμμια πιο μικρη απο την walbro σε διαμετρο για να μην χαλασουμε την βασουλα,υπαρχει???
-
δεν νομιζω να υπαρχει λογος να μπει παλι τοσο μικρο μοτερακι..μιας και αυτο την κανει τη ζημια..
κ εγω δεν ηθελα να χαλασει η βαση,αλλα δεν γινεται αλλιως..και πλεον δε με χαλαει καθολου μιας και ξεγνοιασα..
(απο την τρομπα τουλαχιστον)
η διαφορα του νεου απο το μαμα,ειναι σχεδον διπλασιο και βαλε το καινουριο..αλλα δουλεευι κομπλε μεχρι στιγμης χωρις το παραμικρο..
:bye: :bye:
-
Να προσεξετε πριν παρετε τρομπα τα μπαρ και το κατω μερος της τρομπας.Τωρα το μεγεθος εγω οσο και αν εψαξα σε e-bay και σε Ελλαδα ολες οι after market εχουν το ιδιο μεγεθος μονο κατι κινεζικες που βρηκα ειναι μικρες αλλα ειναι στα 2 μπαρ. Κατι αλλο ασχετο τα πισω φλας απο kawasaki 130-zx παπι ειναι ιδια με τα δικα μας και εχουν μιση τιμη.
-
ρε παιδιά, είναι σίγουρο ότι όλοι οι πηγασοι μένουν από τρόμπα βενζίνης?
έχετε ιδέα περίπου σε πόσο χρονικό διάστημα/χιλιόμετρα συμβαίνει αυτό?
-
δεν ειναι κατι στανταρ αυτο.
οποτε θελει θα σε αφησει :ohyes: :ohyes:
ουτε χιλιομετρα ουτε χρηση παιζει μεγαλο ρολο
-
Ψάχνω να βρώ κιεγώ καμία τρόμπα που να ταιριάζει, και ανησυχώ μήπως δεν χωράει, μήπως δεν επαρκούν τα PSI, και μήπως αν κάνω πατέντα με δετικά, με κραδασμούς κτλ φύγουν.
Βρήκα αυτή εδώ τη συγκριτική φωτογραφία με διαστάσεις, που σίγουρα βοηθάει να αποφύγουμε τις άσκοπες αγορές.
Έχει μετρήσει κανείς τη διάμετρο της αυθεντικής τρόμπας?
Η walbro 255 με 3.8cm διάμετρο θα χωράει?
-
Και εγώ δεν την γλύτωσα και έμεινα από τρόμπα. Το Σ/Κ θα την βγάλω και θα ξαμολυθώ στα ανταλλακτικά αυτοκινήτων να βρώ αντλία και φίλτρο. Θα σας ενημερώσω αν βρώ κάτι ενδιαφέρον!
-
καλα ξεμπερδεματα. στα ποσα km? μεσα στην εγγυηση;
-
Οργανωθείτε παιδιά γιατί μας περνάνε για μμκες :psdof:
-
Στα 26000 χλμ. με άφησε, 6 μήνες μετά την λήξη της εγγύησης :psdof:
-
Λοιπόν βρέθηκε η μάρκα της τρόμπας που βάζει η Aprilia και λέγεται Aisan... made in Japan!!!!
Ορίστε και το λινκ:
Aisan (http://www.aisan-ind.co.jp/products/e_fuel_pumps.htm)
Ένα από τα εργοστάσια της Aisan είναι στην Τσεχία, από όπου προμηθεύεται και η μαμά την τρόμπα, υπάρχει τηλέφωνο αλλά όχι e-mail.
Άντε να βρεις μεταπωλητές τώρα...
Update: Η τρόμπα γράφει επίσης επάνω G35. Από ότι βλέπω αυτό πρέπει να είναι πρότυπο για τις διαστάσεις ή την βάση της τρόμπας. Υπάρχουν τρόμπες Infiniti και Denso σε αυτήν την διάσταση!
-
οτι και να κανεις..ΜΗ ΒΑΛΕΙΣ ΠΑΛΙ ΤΗ ΜΑΜΑ ΤΡΟΜΠΑ
στο δικο μου την ξανακαψε ανετοτατα...
-
ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΞΑΡΤΗΜΑ;
ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΜΑΜΑ;;;
-
εμενα οταν τους εκραζα για τη δευτερη τρομπα που καηκε,μου ελεγαν οτι δεν εχει εγγυηση σαν ανταλλακτικο απο μονο του..
και αν μπορεις μη γραφεις με κεφαλαια..
:bye: :bye:
-
Sorry για τα κεφαλαια, εχεις δικιο.
Γιατι να μην εχει εγγυηση σαν ανταλλακτικο;
δεν μου κανει λογικο...
Θα ρωτησω και θα δουμε.
ευχαριστω πολυ παντως για την ενημερωση.
:strt2:
-
οταν σου απαντησουν ενημερωσε κ εδω να ξερουμε τι γινεται..
:bye: :bye:
-
Σιγουρα, θα ενημερωσω.
καλο μεσημερι και τα λεμε αν ολα πανε καλα το βραδυ.
:strt2:
-
Η τρόμπα γράφει επίσης επάνω G35. Από ότι βλέπω αυτό πρέπει να είναι πρότυπο για τις διαστάσεις ή την βάση της τρόμπας. Υπάρχουν τρόμπες Infiniti και Denso σε αυτήν την διάσταση!
Δεν νομίζω οτι G35 είναι οι διαστάσεις.
Υπάρχει μάρκα τρόμπας infiniti?
Μήπως αναφέρεται στο αυτοκίνητο Infiniti G35 (http://www.edmunds.com/infiniti/g35/review.html)?
-
εμενα οταν τους εκραζα για τη δευτερη τρομπα που καηκε,μου ελεγαν οτι δεν εχει εγγυηση σαν ανταλλακτικο απο μονο του..
:bye: :bye:
Πήρες τηλεφωνο στην aprilia? Γιατί εγώ είχα πάρει και ήταν πρόθυμοι να το δούνε σαν περίπτωση.. απλά τελικά είδαμε ότι είχα κλείσει δύο χρόνια και με την αλλαγμένη τρόμπα...
-
πηρα ναι..και στον τοπικο,και στα κεντρικα...
αλλα να ναι καλα ο bill...
-
Τελικα δεν εχει εγγυηση αλλα οκ
η τιμη 392 τελικη και καμια 30αρια για τα εργατικα.
αντε και να μην ξανατυχει σε κανεναν
:strt2:
-
Αυτό είναι παράνομο πάντως... :dry:
-
παρανομο-ξεπαρανομο..συμβαινει τωρα!!
:a006 :a008
-
αυριο θα παρω σε 2-3 ακομα να μαθω τιμη και για την εγγυσηση.
Ιδωμεν.
θα ενημερωσω για καθε τι νεο :strt2:
-
αυριο θα παρω σε 2-3 ακομα να μαθω τιμη και για την εγγυσηση.
Ιδωμεν.
θα ενημερωσω για καθε τι νεο :strt2:
Τάσο πάρε και στα κεντρικά ένα τηλ. στα κεντρικά δεις τι θα σου πούνε και εσένα :bye:
Μιλάμε για 400Ε και από φαίνεται και από το φόρουμ η νέα τρόμπα είναι της ίδιας ποιότητας με την παλιά
http://www.aprilia.com.gr/index.asp?pathID=1_2_12_18 :bye:
-
καλημερα και παλι.
Εχουμε και λεμε...
στην αντιπροσωπεια δεν δινουν τιμη ή εγγυηση.
μονο σε παραθετουν σε εξουσιοδοτημενα.
μου εδωσαν τηλεφωνα και ρωτησα και εγγυηση δεν υπαρχει δεν δινει κανενας για ανταλλακτικα.
μονο οσο ειναι εντος εγγυησης η μηχανη τοτε στο καλυπτει. μετα το πληρωνεις και δεν εχεις και εγγυηση.
τιμη.... 550 !!!!!!
επισης μου ειπαν οτι οντως βγαζουν το προβλημα συχνα οι Πηγασοι...
:strt2:
-
επανερχομαι στο θεμα.
μιλησα και με αλλο αντιπροσωπο.
α. ειναι πολιτικη της εταιρειας να μην δινει στα ηλεκτρονικα και ηλεκτρικα εγγυηση.
β. η τιμη ειναι 500 -+ 10 και στο κοστος βγαινει 380.
Δυστυχως δεν μας καλυπτει κανενας αν η πολιτικη της εταιρειας ειναι αυτη;;;;;;
-
η πολιτικη της εταιριας ειναι για το μπουτσο..
sorry αλλα δεν μπορω.. :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
-
η πολιτικη της εταιριας ειναι για το μπουτσο..
sorry αλλα δεν μπορω.. :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
Συμφωνώ !!!
Κανονικά νομίζω ότι σύμφωνα με την ΕΕ έχεις τουλάχιστον δύο χρόνια εγγύηση για οποιοδήποτε προιόν/ανταλακτικό.
Αν έχεις τον χρόνο και την θέληση πάρε κανένα ΙΝΚΑ :bye:
-
Σημερα ο ΙΝΚΑ οπως και ολα τα δημοσια ηταν OFF.....
ελπιζω αυριο να βρω κατι
-
εγω απεφυγα να το κυνηγησω για το λογο του οτι,το μονο που θα κερδιζα,ηταν η μουφοτρομπα τους..
να την κανω τι?να ψαχνομαι παλι μετα?
αφου αργα η γρηγορα θα ξανακαιγονταν..
καλα ξεμπερδεματα φιλαρακο..
:bye: :bye:
-
Μητσο δεν το κανω για μενα
τα 400 τα εδωσα...
για το αμοιρο το Factory το κανω....
:P :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Γενικα καλο ειναι αν κατι μπορει να βγει απο αυτη την ιστορια να το δουμε.
γιαυτο και το ψαχνω παραπανω.
Αν ηξερα οτι υπαρχει ημιτασιον και γλιτωνα λεφτα τοτε θα την εβαζα...
:strt2:
-
μωρε κ εγω για το στραντακι μ το θα το εκανα,αλλα δεν ηθελα να ξεκιναω για καπου και να μην ξερω αν θα φτασω,λογο τρομπας..
ανα πασα στιγμη επαιζε να μεινω..ευτυχως σωθηκα με την πατεντα..γλιτωσα απο την τρομπα τους τουλαχιστον..
σ αυτο το θεμα ειναι τραγικοι...το λιγοτερο... :psdof: :psdof: :psdof:
πολλα τα 400 ρε γμτ...
-
σ αυτο το τοπικ ομως δεν κανουμε επισκευη,απλα την αλλαζουμε ετσι??
ή μηπως εχω καταλαβει κατι λαθος? :srry:
επισης να αναφερω οτι πηγασε μια αντιπροσωπεια κ ρωτησα για τρομπα εδω στο ηρακλειο κ με ρωτησανε για τις διαστασεις της τρομπας...κ μου δειξανε κατι τρομπες(στον καταλογο) στα ιδια μπαρ που μας ενδιαφερουν με μικροτερες διαστασεις ρωτοντας με για το αν ειμαι σιγουρος αν κανουν σην βαση!αρα πιστευω οτι υπαρχει τροπος(μαλλον) να γλυτωσουμε τις δεστρες.
δεν θυμαμαι το ονομα της φιρμας,ηταν ιταλικη παντως.παρατηρησα ομως οτι οσες τρομπες ειχε ηταν τυπου "ταδε"(walbro,magneti-marelli κλπ!)
ηταν δλδ κατι σαν απομιμηση των γνωστων εταιρειων.σε διαφορες τιμες.ξεκινουσαν απο τα 60ε.
μηπως ξερουμε τις διαστασεις της τρομπας??διαμετρο κλπ??
-
παιδια καλησπερα,
μιλησα σημερα με το ΙΝΚΑ. τελικα το μονο σχετικο που καταλαβα ειναι οτι εμας μας εχουν για τρομπες και δεν εννοω βενζινης.
το νομοθετικο πλαισιο λεει οτι στην ΕΕ (ευρωπαικη ενωση) υπερισχυει ο νομος της Ευρωπης και οχι ο νομος της χωρας, και οτι αυτο επικαλουνται και κανουν οτι θελουν.
αν θελουμε μπορουμε να κανουμε μηνυση ή γενικα καταγγελια αλλα σε τετοια ιστορια δεν λεει να μπλεξεις.
βοηθεια μας. :strt2:
-
Ο κυριότερος λόγος που αυτή η χώρα πάει κατά διαόλου είναι γιατί δεν μπορείς να βρεις το δίκιο σου. Ελλαδιστάν :psdof:
-
Auto to thema distixws exei mpei sta favorites mou...Loipon.2 mines tora to stradaki tsoulaei me mia trompa tis opoias to montelo exw grapsei se allo thema. (Symvata antallaktika).Mexri tora paei kanonikotata kai isws kalitera apo prin ston psekasmo kathos einai kati parapanw apo 3.17 bar pou itan i palia(nomizw) I "genuine" trompa pou foraei to strada (2005 san to diko mou) einai tsexikh oti mporei na simainei auto. Allaxtike me mia Japan me tin gnwsti patenta kai me kostos girw sta 100 eurw me tin topothetisi.Pantws mazi sou pou to psaxneis.
-
Auto to thema distixws exei mpei sta favorites mou...Loipon.2 mines tora to stradaki tsoulaei me mia trompa tis opoias to montelo exw grapsei se allo thema. (Symvata antallaktika).Mexri tora paei kanonikotata kai isws kalitera apo prin ston psekasmo kathos einai kati parapanw apo 3.17 bar pou itan i palia(nomizw) I "genuine" trompa pou foraei to strada (2005 san to diko mou) einai tsexikh oti mporei na simainei auto. Allaxtike me mia Japan me tin gnwsti patenta kai me kostos girw sta 100 eurw me tin topothetisi.Pantws mazi sou pou to psaxneis.
Γραφε ομως ελληνικα ....να καταλαβαινουμε ....κιολας !! :ohyes: :ohyes:
-
Έκανα και εγώ την πατέντα χρησιμοποιώντας μια τρόμπα της Ιαπωνικής Parnaut. Αυτές τις τρόμπες μπορείτε να τις βρείτε σε ανταλλακτικά Nissan καθώς μπαίνουν σε τρίλιτρα αγροτικά της Nissan.
Στην Θεσσαλονίκη αγοράστηκε από την Ευρωιαπωνική (πίσω από το ξενοδοχείο Καψής). Εκεί επίσης έχουν και φίλτρα βενζίνης. Το κόστος της τρόμπας ήταν στα 70 ευρώ. :bye:
-
Αυτές τις τρόμπες μπορείτε να τις βρείτε σε ανταλλακτικά Nissan καθώς μπαίνουν σε τρίλιτρα αγροτικά της Nissan.
Μήπως ξέρεις συγκεκριμένα ποιο μοντέλο nissan είναι αυτό?
-
http://www.car-stuff.com/mmparts/nissan-xterra/fuel_pump.html
-
http://www.car-stuff.com/nissanfuelpump.htm κατι ποιο οικονομικο
-
Χρειάζομαι συμβουλή απο άλλους "παθόντες":
Δεν είμαι σίγουρος οτι έχει καεί η τρόμπα, καθώς πλέον έχω βρεί το εξής κόλπο:
Όποτε γυρίζοντας το κλειδί δεν ακούγεται η τρόμπα και συνεπώς δεν παίρνει μπρός, ρίχνω μια φάπα στο ντεπόζιτο απο την αριστερή μεριά και παίρνει κατευθείαν. 1 μόνο φάπα αρκεί. και δουλεύει κάθε φορά.
Εάν ηταν πρόβλημα της τρόμπας δε θα ήταν τελείως νεκρή? Το οτι παίρνει μπρός με φάπες μήπως μας λέει οτι φταίει κάτι άλλο?
Για παράδειγμα το Fuel Pump Relay που κάνει και κάτω απο 10 ευρώ?
Τελευταία μου το κάνει όλο και πιό συχνά, οπότε μέσα στο καλοκαίρι και πριν τις διακοπές θα κάνω βόλτα σε όλα τα μαγαζιά για να βρώ την πιό μικρή τρόμπα.
Ανησυχώ όμως μήπως εν τέλει δεν φταίει η τρόμπα και γίνει αδίκως η εγχείριση.
Σε όσους κάηκε, κάηκε εντελώς?
-
ετσι κανει μεχρι να τα φτησει τελειως σε καποιους οι φαπες δεν εκαναν δουλεια ουτε καν τα κλωτσομπουνιδια αλλα ειναι θεμα χρονου να παραδωσει το πνευμα.. :srry: :tez:
να ψαξεις την ποιο μικρη?? :thnk:
εφοσον εχει βρεθει τρομπα και ειναι μια χαρα γιατι να χασεις τον χρονο σου. :ohyes: :ohyes:
-
εφοσον εχει βρεθει τρομπα και ειναι μια χαρα γιατι να χασεις τον χρονο σου. :ohyes: :ohyes:
H walbro 19750058490/70021 δεν υπάρχει. Είναι σαν το μονόκερο, σαν το γέτι. Επίσης όλες οι υπόλοιπες αναφορές για συμβατές τρόμπες αναφέρουν μόνο μάρκες. Όχι μοντέλα.
Θα πάω με τη φωτογραφία του κυριούλη που κρατάει την καινούρια και την παλιά, και θα ζητήσω walbro για saab 900 ή volvo. Λογικά θα υπάρχουν πολλές που θα κάνουν, αρκεί να μην είναι καμια γιγαντιάια.
Εάν είδες κάπου συγκεκριμένο μοντέλο και μάρκα που το δοκίμασε κάποιος και ταιριάζει πές το γιατι εγώ εχω αποστηθίσει όλο το thread και δεν βρήκα τπτ.
3λιτρο αγροτικό nissan για παράδειγμα, δεν με βοηθάει...
-
Δοκίμασε ΜΑΥΡΟ 3λιτρο αγροτικό nissan. Μπορεί να πιάσει. :h22: :h22: :h22:
Πέραν της πλάκας, έχεις δίκιο. Πουθενά δεν έχουμε σίγουρα ακριβές μοντέλο.
Σύνοψις έως τώρα. Παίζουν:
Walbro από Punto 75 (3,2 bar)
Walbro από Saab
Κάτι από Mitsubishi Evo 8/9
KlaxCar code-> 440112 (3.2bar) από Renault (μοντέλο ???)
Κάποια μάρκας "Mitsuba"
Parnaut (japan) από Nissan (3000 pick ups) κατά προτίμηση μαύρο με νίκελ καθρέφτες. :P
Πουθενά όμως ακριβές μοντέλο.
Μπορεί κάποιος να βάλει κάτι συγκεκριμμένο?
Μπορεί να το διευκρινήσει κάποιος?
-
Την Glaxcar την φοράω εγώ και μέχρι τώρα (3 μήνες) δουλέυει σωστά. Το μοντέλο που έχω γράψει ισχύει. Μπορώ να δώσω τηλ. αντιπροσώπου στο Ηράκλειο Κρήτης για περαιτέρω λεπτομέρειες. Όσο και αν έψαξα στο web δεν έχω βρεί πληροφορίες, πάντως για να τοποθετηθεί ήθελε την γνωστή πατέντα-σπάσιμο βάσης.
-
Μετα απο αλλαγη τρομπας(φυσικα δεν εβαλα την μαμισια παλι)ειδα οτι το μοτορι καιει περισσοτερο.δηλαδι μου βγαζει γυρω στα 35 χλμ .λιγοτερο(με φουλ τεποζιτο αναβε ρεζερβα στα 250 και τωρα αναβει στα 220 στην καλυτερη).τι λετε και οι υπολοιποι που εχετε αλλαξει τρομπα?
-
ναι,ε? ενας εδω που εχει βαλει τρομπα απο tuono δεν εχει δει καποια διαφορα στην καταναλωση....
μηπως ειναι ιδεα σου? :thnk:
-
ναι,ε? ενας εδω που εχει βαλει τρομπα απο tuono δεν εχει δει καποια διαφορα στην καταναλωση....
μηπως ειναι ιδεα σου? :thnk:
ποιος ρε? :whist: :whist:
تستنسصخثها ستثاثىي تىثتي δηλαδη καμια αυξηση στην καταναλωση
-
ψαχνετε τρομπα στα 3,2 μπαρ.οτι φιρμα θετε!καλο ειναι να ξερετε τισ διαστασεισ τησ ηδη υπαρχουσασ τρομπασ ωστε να μην σπασετε την βαση.οταν εψαξα μια φορα για τρομπα υπηρχε σε διαφορεσ διαστασεισ με μικρη βαση κ μεγάλη.
-
οχι δεν ειναι η ιδεα μου.και να ηθελα δεν γινετε,απο τσιγκουνια κοιτουσα παντα ποσο βγαζει οταν το γεμιζα για να δω κιολλας αν με εκλεβε ο βενζινας.
-
Κιεγώ τελευταία βλέπω διαφορά, χωρίς καν να αλλάξω τρόμπα.
Στην αρχή έβγαζα 200km μέσα στην πόλη και 220-250 σε ταξίδι, τώρα βγάζει 180km στην πόλη.
Νομίζω οτι εξαρτάται απο οδηγικό στύλ, στροφές που του δίνουμε και ποιότητα βενζίνης.
Αμφιβάλω αν η αλλαγή της τρόμπας μπορεί να αλλάξει την κατανάλωση.
Απο την άλλη δεν είμαι ειδικός.
-
Έλεος ρε παιδιά με τις μάρκες.
Πηγαίντε σε κατάστημα με ανταλλακτικά αυτοκινήτων και πάρτε μια αντλία βενζίνης με τουλάχιστον 3 bar. Στις διαστάσεις της μαμίσιας δεν υπάρχει περίπτωση να βρείτε, το σπάσιμο των πλαστικών είναι μονόδρομος. Το 80% των αντλιών έχουν τις ίδιες διαστάσεις. Έχω αλλάξει αντλία σε 2 strada, στην μια έβαλα την γιαπωνέζικη Paraut και στην άλλη μια γερμανική Fischer που μου είπαν ότι έμπενε σε Datsun!
Ότι μάρκα και να είναι, Aprilia made in Czech να μην είναι και θα κανει δουλειά. Μέχρι και μεταχειρισμένη Denso βρήκα από Mazda RX-8. Βαλτε και ένα καλό φίλτρο και τελειώσατε. Και εγώ έφαγα τον κόσμο για την Walbro και δεν την βρήκα. Το κόστος κυμαίνεται απο 60-80 ευρώ, δεν χρειάζεται παραπάνω.
Στην κατανάλωση δεν είδα καμιά διαφορά.
-
Ελα που δεν λεει να στρωσει...!Εχω αλλαξει τρομπα εδω και 9.000 χλμ. και εδω και 2-3 μερες ρεταρει και η δευτερη!!!WALBRO παρακαλω!!!
-
Καλησπέρα σε όλους. Είμαι νέος στο ''τeam'' (έχω συστηθεί στο κατάλληλο section)...
Έχω ''κληρονομήσει ένα strada 09' και θέλω να αλάξω την αντλια βενζίνης... ΔΕΝ μου ανοίγει τις φωτογραφίες (θα υπαρχει λόγος) οπότε θα ήθελα να ξέρω αν υπάρχει άλλο θέμα σχετικά με αυτό. Επίσης ''τα συμβατά αν/κά'' ισχύουν ως έχουν η έχει αλάξει κάτι??
Ευχαριστώ εκ τον προτέρων!! :bye:
-
Καλησπέρα σε όλους. Είμαι νέος στο ''τeam'' (έχω συστηθεί στο κατάλληλο section)...
Έχω ''κληρονομήσει ένα strada 09' και θέλω να αλάξω την αντλια βενζίνης... ΔΕΝ μου ανοίγει τις φωτογραφίες (θα υπαρχει λόγος) οπότε θα ήθελα να ξέρω αν υπάρχει άλλο θέμα σχετικά με αυτό. Επίσης ''τα συμβατά αν/κά'' ισχύουν ως έχουν η έχει αλάξει κάτι??
Ευχαριστώ εκ τον προτέρων!! :bye:
-
Έχω την εντύπωση ότι σε καλύπτει η ανάκληση
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=144633 (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=144633)
-
Έχω την εντύπωση ότι σε καλύπτει η ανάκληση
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=144633 (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=144633)
Δηλαδή να μου την αλλάξουν τώρα?? Εν έτη 2016???? Χλωμό το κόβω!
-
Η ανάκληση ήταν πριν 1 χρόνο. Ρωτά ένα εξουσιοδοτημένο. Δεν χάνει τίποτα. Τσάμπα είναι.
-
Η ανάκληση ήταν πριν 1 χρόνο. Ρωτά ένα εξουσιοδοτημένο. Δεν χάνει τίποτα. Τσάμπα είναι.
Ευχαριστώ πολύ ! :D
-
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=12843.0
-
Τελικά ΔΕΝ είμαι ''μέσα'' σύμφωνα με τον αριθμό πλαισίου.. :(
Θα βρω κάπου ένα D.I.Y και θα το φτιάξω... Ευχαριστώ πολύ πάντος παιδιά!
-
δωκο ενα mail να σου στειλω το pdf με τη διαδικασια κουμπαρε
;)
-
δωκο ενα mail να σου στειλω το pdf με τη διαδικασια κουμπαρε
;)
Καλησπέρα. Άργησα να απαντήσω... (Είμαι Πάρο , ακόμη FULL δουλειά) Βρήκα τα pdf σε ξένο forum ;)
http://www.ebay.co.uk/itm/FOR-APRILIA-PEGASO-STRADA-TRAIL-650-IE-2001-2007-ELETRIC-FUEL-PUMP-FITTING-KIT-/171882474949?hash=item2804fe6dc5:g:uTMAAOSwd0BVwiAw
Αυτή η αντλία κάνει η θα ανατιχαχτώ!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
-
δε την ξερω την κυρια,αλλα γιατι να μην κανει?
-
Τελικα την δοκιμασες Καστοριανε?
Εχει παντως αρκετες στο ebay με ελαχιστα χρηματα-> http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=aprilia+pegaso+fuel+pump&_sop=15
Y.Γ Ξερει κανεις τι ειναι αυτα τα "σακουλακια" που ερχοντε μαζι με αρκετες τρομπες?
-
Τελικα την δοκιμασες Καστοριανε?
Εχει παντως αρκετες στο ebay με ελαχιστα χρηματα-> http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=aprilia+pegaso+fuel+pump&_sop=15 (http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=aprilia+pegaso+fuel+pump&_sop=15)
Y.Γ Ξερει κανεις τι ειναι αυτα τα "σακουλακια" που ερχοντε μαζι με αρκετες τρομπες?
Το φιλτρο της τρομπας
-
Τι λέτε;
https://www.highflowfuel.com/i-35464541-quantum-intank-fuel-pump-w-filter-for-aprilia-pegaso-650-2005-2009-replaces-ap8176195.html
-
Το φιλτρο της mahle kl 1022 δεν κανει σιγουρα ειναι για τρομπες καρμπυρατερ 0,8 bar max.
-
Τα φιλτρα ειναι σε MAN MWK44 και σε MAHLE KL145
-
Sas euxaristo gia tis apantiseis sas kai ego telika gia kl 145 i mann mwk 44 tha pao. Den exei akoma provlima i antlia apla mou exane ligi venzina ap ta 2 oring pou pernane ta kalodia apo exo pros ta mesa. Otan eixa vgalei tin antlia paratirisa oti ta filtra (kai prin kai meta tin antlia) einai arketa vromika. Xana euxaristo gia tis simvoules sas.
-
.
Kαλησπερα, μολις γραφτηκα στο φορουμ, ομως δεν μπορω να δω τις φωτο, ολα μαυρα τα δειχνει..
-
.
Kαλησπερα, μολις γραφτηκα στο φορουμ, ομως δεν μπορω να δω τις φωτο, ολα μαυρα τα δειχνει..
Καλώς τον. Πρόκειται για φωτογραφικό υλικό που χάθηκε σε πρόβλημα της πλατφόρμας στο παρελθόν. Δεν έχει να κάνει με την εγγραφή σου ή τα δικαιώματα πρόσβασης που έχεις ως μέλος.
-
μήπως αυτό σε βοηθήσει?http://cloud.tapatalk.com/s/604f8c7ee2527/Strada-Trail__05-09__Tweaks___Repairs%20%281%29.pdf (http://cloud.tapatalk.com/s/604f8c7ee2527/Strada-Trail__05-09__Tweaks___Repairs%20%281%29.pdf)
Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
μήπως αυτό σε βοηθήσει?http://cloud.tapatalk.com/s/604f8c7ee2527/Strada-Trail__05-09__Tweaks___Repairs%20%281%29.pdf (http://cloud.tapatalk.com/s/604f8c7ee2527/Strada-Trail__05-09__Tweaks___Repairs%20%281%29.pdf)
Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σιγουρα θα βοηθησει, ευχαριστω πολυ!!