APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: stelakos στις Απρίλιος 26, 2017, 08:19:05 μμ
-
Καλησπέρα παιδιά πήγα σε επίσημο συνεργείο και μαζί με αλλαγή λάδιων ζήτησα να ενημερώσουν και με τους τελευταίους χάρτες το μηχανάκι φυσικά επί πληρωμή, το θέμα είναι ότι ο αριθμός έκδοσης στην επιλογή update από τον πίνακα οργάνων είναι ο ίδιος με πριν δλδ ένα apmp 0019 αυτό σημαίνει ότι δεν κάναν κάτι ή είναι άσχετο γιατί επέμεινα σε αυτό και όταν παρέλαβα μου είπαν ξεκάθαρα ότι το έκαναν.
-
Τίποτα ρε παιδιά;
-
κατι που θυμαμαι απο το af1 οταν καποιος εβλεπε τον ιδιο κωδικο με εσενα και ηταν τελικα κατι στην καλωδιωση του ή στη μπαταρια του αν δεν κανω λαθος.
πιθανων να ειναι καποιος κωδικος σφαλματος και πρεπει να το δεις με διαγνωστικο στην αντιπροσωπεια.
btw εχεις αλλαξει κοντερ μηπως?
τσεκαρε και τα λινκς
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?265627-Pegaso-Strada-No-Start-Display-shows-quot-apmp-00-19-quot
αυτο θελει τρανσλεη
http://www.apriliaontheroad.com/forum/viewtopic.php?f=87&t=13001&start=30
-
κατι που θυμαμαι απο το af1 οταν καποιος εβλεπε τον ιδιο κωδικο με εσενα και ηταν τελικα κατι στην καλωδιωση του ή στη μπαταρια του αν δεν κανω λαθος.
πιθανων να ειναι καποιος κωδικος σφαλματος και πρεπει να το δεις με διαγνωστικο στην αντιπροσωπεια.
btw εχεις αλλαξει κοντερ μηπως?
τσεκαρε και τα λινκς
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?265627-Pegaso-Strada-No-Start-Display-shows-quot-apmp-00-19-quot
αυτο θελει τρανσλεη
http://www.apriliaontheroad.com/forum/viewtopic.php?f=87&t=13001&start=30
σε ευχαριστω!!!
-
Καλησπέρα παιδιά πήγα σε επίσημο συνεργείο και μαζί με αλλαγή λάδιων ζήτησα να ενημερώσουν και με τους τελευταίους χάρτες το μηχανάκι φυσικά επί πληρωμή, το θέμα είναι ότι ο αριθμός έκδοσης στην επιλογή update από τον πίνακα οργάνων είναι ο ίδιος με πριν δλδ ένα apmp 0019 αυτό σημαίνει ότι δεν κάναν κάτι ή είναι άσχετο γιατί επέμεινα σε αυτό και όταν παρέλαβα μου είπαν ξεκάθαρα ότι το έκαναν.
o κωδικος που βλεπεις στον πινακα οργανων ειναι καθαρα του οργανου, ειναι δηλαδη το software του οργανου και δεν εχει καμια σχεση με την χαρτογραφηση στον εγκεφαλο της μηχανης. πως το συμπερανες αυτο?
και δεν νομιζω να εχει βγαλει update στους χαρτες η aprilia γι αυτο το μηχανακι. η νομοθεσια για τους ρυπους μεχρι και το 2006 ηταν οκ, μετα βαλανε και αισθητηρα λαμδα για να περασει τις επομενες προδιαγραφες , και στην συνεχεια το σταματησαν απο την παραγωγη
-
Το συμπέρασμα φίλε Bill ήταν αυθαίρετο απλά Νομίζω ότι αυτός ο αριθμός δείχνει ας πω την έκδοση του λογισμικού. Όσο για το άλλο που λες απλά είδα στο moto - το περιοδικό-ένα άρθρο του 2013που έλεγε για τον Πήγασο ότι καποια προβλήματα που είχε στην τροφοδοσία λύθηκαν με ενημερώσεις στον χάρτη της μότο και για αυτό ζήτησα από το συνεργείο να γίνουν
-
Έχουν υπάρξει αναφορές για την ευπάθεια της αντλίας και του φίλτρου της βενζίνης - που βρίσκονται μέσα στο ρεζερβουάρ - αλλά αυτό όπως και το λογισμικό της τροφοδοσίας - για το οποίο επίσης έχουν γίνει αναβαθμίσεις από το αρχικό μοντέλο με τα προβλήματα στις χαμηλές στροφές- είναι θέματα που θα λυθούν με έλεγχο σε κάποιο από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία
.http://www.motomag.gr/news/mini-test/aprilia-pegaso-650-strada-2005-2011
-
η αντλια βενζινης δυστυχως δε σωνεται με ενημερωση λογισμικου.
αμα ειναι να χαιρετησει θα χαιρετησει.
3 ειχα αλλαξει...
-
η αντλια βενζινης δυστυχως δε σωνεται με ενημερωση λογισμικου.
αμα ειναι να χαιρετησει θα χαιρετησει.
3 ειχα αλλαξει...
δεν λέει ότι σώνεται με ενημέρωση λογισμικού
-
εχεις δικιο.
το διαβασα βιαστικα και εχοντας καει τοσες φορες απο την αντλια,ε δεν θελει και πολυ...
-
εχεις δικιο.
το διαβασα βιαστικα και εχοντας καει τοσες φορες απο την αντλια,ε δεν θελει και πολυ...
σε καταλαβαίνω, και εγώ μέχρι στιγμής έχω αλλάξει μια φορά και πόνεσε λίγο η τσέπη
-
η γνησια τσουζει αρκετα.
η επισκευη με πατεντα ομως κανα 30€ και ξενοιασες μια για παντα.
-
η γνησια τσουζει αρκετα.
η επισκευη με πατεντα ομως κανα 30€ και ξενοιασες μια για παντα.
Ανοιγουν οι αντλιες βενζινης για επισκευη?
Για πειτε γιατι η δικη μου μαλλων μας αφηνει σιγα-σιγα(οποτε ειναι "ζεστο" το μηχανακι θελει λιγη προσπαθια να ξαναπαρει.Το ιδιο κ εαν πεσει χαμηλα η σταθμη της βενζινης..
-
αλλαζει το μοτερακι μονο.
αυτο ειναι υπευθυνο καθως "καιγεται" συνηθως.
αν θυμαμαι καλα,στη δικια μου ειχε ταιριαξει απο saab ή απο punto ή και απο τα δυο ισως ηταν ιδια.
καπου υπαρχει και το how to.
εδω,αλλα δεν υπαρχουν οι φωτος.
http://www.apriliabikers.gr/portal/pegaso-trail-strada-factory/episkeyh-trmpas-benzinhs/
αλλα το εχω σε pdf ακομα καλυτερα αν σ ενδιαφερει πες μου.
-
αλλαζει το μοτερακι μονο.
αυτο ειναι υπευθυνο καθως "καιγεται" συνηθως.
αν θυμαμαι καλα,στη δικια μου ειχε ταιριαξει απο saab ή απο punto ή και απο τα δυο ισως ηταν ιδια.
καπου υπαρχει και το how to.
εδω,αλλα δεν υπαρχουν οι φωτος.
http://www.apriliabikers.gr/portal/pegaso-trail-strada-factory/episkeyh-trmpas-benzinhs/
αλλα το εχω σε pdf ακομα καλυτερα αν σ ενδιαφερει πες μου.
οποιαδηποτε αντλια στα 3,2 bar μας κανει.απλα αλλαζει η βαση λιγο κ την στερεωνουν διαφορετικα.καλο ειναι να διαλεξεις μια καλη κ αξιοπιστη, οχι καμμια μαπα.