APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: cbouts στις Απρίλιος 04, 2006, 11:39:06 πμ
-
Παιδες γειά σας.
Είμαι καινούργιος στην Aprilia (πριν απο 3 μηνες απεκτησα το Pegaso 650 Trail) και γενικότερα στις μηχανές (τα τελευταία 3 χρόνια είχα μηχανές)
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής:
Σήμερα αφησα το Πηγασάκι μου για το Service των 1000km.
Εχω ενα κολλημα όμως και δεν εμπιστεύομαι τους μηχανικούς γενικότερα (πληροφοριακά το πήγα στον Νικολάου στο Γαλάτσι).
Μπορείτε να με βοηθήσετε και να μου δώσετε συμβουλές, στο τι να κοιτάξω μετα το service για να διαπιστώσω ότι έχουν γίνει όλα καλά?
Ολες οι συμβουλές σχετικά με την συντήρηση δεκτές.
Σας Ευχαριστώ
-
Σιγουρα δεν ειμαι οπιο καταλληλος να απαντησω αλλα δεν νομιζω οτι υπαρχουν πολλα να δεις για να διαπιστωσεις αν εχει γινει ή οχι το σερβις.
Εξαλλου στο 1ο σερβις περα απο τα αναλλωσιμα δεν θα πειραξουν και τιποτα παραπανω.
Βεβαια ο bill μπορει να σου πει περισσοτερα..
-
ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ....
-
Ειδες στο ειπα οτι ο bill θα ηταν πιο συγκεκριμενος.
-
ευχαριστώ για την άμεση απάντηση αλλα αυτά τα έχω και εγώ..
:(
δειτε τις εικόνες..
-
Αυτα που γραφουν τα βιβλιαρακια ειναι περιπου τα ιδια για ολες τι μοτο.εχω δει να λενε διαφορετικα πραγματα απο το βιβλιαρακι του αναβατη σε σχεση με το service manual.
γι αυτο το ποσταρα.
θα σου στειλω ξανα για τις πληροφοριες που μου ζητησες για το strada
-
Περιμένουμε τη συνήθη αναφορά συνεργείου σχετικά με το "Νικολάου"! Και μάλιστα με ενδιαφέρον, γιατί δεν έχουμε αρκετές πληροφορίες για το συγκεκριμένο συνεργείο. :io:
-
Λοιπόν σαν πρώτη εντύπωση δεν αποκόμοισα και την καλύτερη..
μου κόστησε 70 ευρώ (αλλαγή λαδιών και φίλτρου μόνο)
Αλλα το καλύτερο το είδα μετά..
1ον. Πριν το πάω για το Service ειχα μηδενήσει τις ενδείξεις που κρατάει το κοντέρ. συγκεκριμένα είχα μηδενήσει τα χιλιόμετρα και ειχα μηδενήσει και το "Μεγιστα χιλιομετρα ανα ώρα" που μπορεί και καταγράφει. Επίτηδες το έκανα για να δώ τι χιλιομετρα θα κάνουν οι τυπάδες.
Παίρνοντάς το απο το Service βλέπω ότι είχε γράψει 2.9km στον χιλιομετρητη αλλα το καλύτερο ήταν στην άλλη ένδειξη. Είχε καταγράψει 128km/h στα "Μέγιστα km ανα ώρα".
Δεν θέλω να φανταστώ τι του έκανε ο πιτσιρικάς που το ξεμπούκωσε...
2ον. ειχαν γεμίσει όλη τη μηχανή με λάδια (καλα όλο το μπουκάλι απ εξω τους έπεσε?) μέχρι και στο ντεπόζιτο είχε λάδια!!!
3ο. Το κυριότερο το άφησα για τελευταίο. Δεν ξέρω αν είναι απο την αλησίδα που την λάδωσαν ή απο κάτι άλλο(το απεύχομαι) αλλα το πάρκαρα καπου και μόλις πήγα να το πάρω είδα 2 σταγόνες λάδι(μάυρο ήταν) κάτω απο κάρτερ. σκουπισα πρόχειρα το μοτερ και μετα απο μια βόλτα 2 km ξανασταμάτησα και πάλι έσταξε λαδάκι.
Το βράδυ που πήγα και την έβαλα στο πάρκινγκ την καθάρισα πολύ καλά απο κάτω. θελω να δω το πρωι που θα πάω να την πάρω αν θα έχει λάδια...
την συνέχεια θα την μάθουμε όλοι αύριο..
-
ωραια πραγματα.....
-
Βill μήπως σου θυμίζει ο μηχανικός στο 1, 2 και 3 την δική μου περίπτωση με τον πήγασο μου που είδες ; :) Mάλλον σε μερικά συνεργεία τους περρισεύει το λαδάκι !!!
Οπότε τους πέφτει και λίγο κατά λάθος όταν γεμίζουν το κάρτερ! "Δεν πειράζει" μου είχαν πει "όταν ζεσταθεί η μηχανή θα το κάψει αυτό που ξέφυγε "!!!
Βέβαια ο τυπάς δεν το είχε να το μυρίζει στη διαδρομή ούτε τον κοιτούσαν οι δίπλα στη μηχανή του να βγάζει καπνούς και να του λένε στα φανάρια "μεγάλε το καψες το εργαλείο"!
Το 1 φυσικά μου το τεκμηρίωσαν με το σκεπτικό πως "αν δεν πάμε μια βόλτα το μηχανάκι σας να δουμε πως πάει τι σόι γενικό σέρβις του κάνουμε" . Ευτυχώς που δεν είδα την τελική που έπιασαν στην Γαλατσίου ή την Βείκου....είδα μόνο τα χιλιόμετρα
-
cbouts wrote:
3ο. Το κυριότερο το άφησα για τελευταίο. Δεν ξέρω αν είναι απο την αλησίδα που την λάδωσαν ή απο κάτι άλλο(το απεύχομαι) αλλα το πάρκαρα καπου και μόλις πήγα να το πάρω είδα 2 σταγόνες λάδι(μάυρο ήταν) κάτω απο κάρτερ. σκουπισα πρόχειρα το μοτερ και μετα απο μια βόλτα 2 km ξανασταμάτησα και πάλι έσταξε λαδάκι.
Το βράδυ που πήγα και την έβαλα στο πάρκινγκ την καθάρισα πολύ καλά απο κάτω. θελω να δω το πρωι που θα πάω να την πάρω αν θα έχει λάδια...
την συνέχεια θα την μάθουμε όλοι αύριο..
Τελικα σήμερα που πήγα να παρω τη μηχανη απο το πάρκινγκ ειδα οτι ειχε σταξει λιγο λαδακι μονο απο το πισω γραναζι στην ρόδα. οπότε υποθέτω οτι ήταν απο το λαδι (που έριξαν με το κιλο) στην αλυσίδα. Καλά μηχανικό λάδι ρίχνουν? εγω ξερω οτι υπαρχει σπρευ που δεν γεμιζει ο τοπος λάδια...
-
cbouts wrote:
cbouts wrote:
3ο. Το κυριότερο το άφησα για τελευταίο. Δεν ξέρω αν είναι απο την αλησίδα που την λάδωσαν ή απο κάτι άλλο(το απεύχομαι) αλλα το πάρκαρα καπου και μόλις πήγα να το πάρω είδα 2 σταγόνες λάδι(μάυρο ήταν) κάτω απο κάρτερ. σκουπισα πρόχειρα το μοτερ και μετα απο μια βόλτα 2 km ξανασταμάτησα και πάλι έσταξε λαδάκι.
Το βράδυ που πήγα και την έβαλα στο πάρκινγκ την καθάρισα πολύ καλά απο κάτω. θελω να δω το πρωι που θα πάω να την πάρω αν θα έχει λάδια...
την συνέχεια θα την μάθουμε όλοι αύριο..
Τελικα σήμερα που πήγα να παρω τη μηχανη απο το πάρκινγκ ειδα οτι ειχε σταξει λιγο λαδακι μονο απο το πισω γραναζι στην ρόδα. οπότε υποθέτω οτι ήταν απο το λαδι (που έριξαν με το κιλο) στην αλυσίδα. Καλά μηχανικό λάδι ρίχνουν? εγω ξερω οτι υπαρχει σπρευ που δεν γεμιζει ο τοπος λάδια...
ΑΑΑΑΑ ΡΕ ΜΗΧΑΝΙΚΑΤΖΕΣ ΤΗΣ APRILIA!!!!! :-x :-x :evil: :ke: :a009
-
επειδη δεν ειμαστε μηχανηκατζες γι αυτο ρωταμε φιλε μηχανηκάντζα..
-
Φιλε cbouts το σχολιο του dodos1 πηγαινε μαλλον σε ολους αυτους που προκαλλουν με τις επεμβασεις στις μηχανες μας ολα αυτα τα ποστ και σχολια.
Δεν νομιζω οτι απευθυνονταν σε εσενα.
-
teo wrote:
Φιλε cbouts το σχολιο του dodos1 πηγαινε μαλλον σε ολους αυτους που προκαλλουν με τις επεμβασεις στις μηχανες μας ολα αυτα τα ποστ και σχολια.
Δεν νομιζω οτι απευθυνονταν σε εσενα.
Έχει δίκιο ο teo μην "αρπάζεστε" έτσι εύκολα με μια λέξη.
Είναι δύσκολο διαβάζοντας να καταλαβαίνει κάποιος πάντα την "χροιά" της έκφρασης! :-D
-
cbouts wrote:
επειδη δεν ειμαστε μηχανηκατζες γι αυτο ρωταμε φιλε μηχανηκάντζα..
τοτε το παιρνω πισω.
δεν καταλαβα καλα. sorry...
-
cbouts wrote:
cbouts wrote:
επειδη δεν ειμαστε μηχανηκατζες γι αυτο ρωταμε φιλε μηχανηκάντζα..
τοτε το παιρνω πισω.
δεν καταλαβα καλα. sorry...
Δε χρειάζεται να ζητάς συγνώμη :-D όλα μια συνήθεια είναι. :-D
-
Λοιπόν σαν πρώτη εντύπωση δεν αποκόμοισα και την καλύτερη..
μου κόστησε 70 ευρώ (αλλαγή λαδιών και φίλτρου μόνο)
Αλλα το καλύτερο το είδα μετά..
1ον. Πριν το πάω για το Service ειχα μηδενήσει τις ενδείξεις που κρατάει το κοντέρ. συγκεκριμένα είχα μηδενήσει τα χιλιόμετρα και ειχα μηδενήσει και το "Μεγιστα χιλιομετρα ανα ώρα" που μπορεί και καταγράφει. Επίτηδες το έκανα για να δώ τι χιλιομετρα θα κάνουν οι τυπάδες.
Παίρνοντάς το απο το Service βλέπω ότι είχε γράψει 2.9km στον χιλιομετρητη αλλα το καλύτερο ήταν στην άλλη ένδειξη. Είχε καταγράψει 128km/h στα "Μέγιστα km ανα ώρα".
Δεν θέλω να φανταστώ τι του έκανε ο πιτσιρικάς που το ξεμπούκωσε...
2ον. ειχαν γεμίσει όλη τη μηχανή με λάδια (καλα όλο το μπουκάλι απ εξω τους έπεσε?) μέχρι και στο ντεπόζιτο είχε λάδια!!!
3ο. Το κυριότερο το άφησα για τελευταίο. Δεν ξέρω αν είναι απο την αλησίδα που την λάδωσαν ή απο κάτι άλλο(το απεύχομαι) αλλα το πάρκαρα καπου και μόλις πήγα να το πάρω είδα 2 σταγόνες λάδι(μάυρο ήταν) κάτω απο κάρτερ. σκουπισα πρόχειρα το μοτερ και μετα απο μια βόλτα 2 km ξανασταμάτησα και πάλι έσταξε λαδάκι.
Το βράδυ που πήγα και την έβαλα στο πάρκινγκ την καθάρισα πολύ καλά απο κάτω. θελω να δω το πρωι που θα πάω να την πάρω αν θα έχει λάδια...
την συνέχεια θα την μάθουμε όλοι αύριο..
Καλημερα σε ολους και απο μενα...Υστερα απο πολλα posts σχετικα με το service, πηρα την αποφαση να παω το strada μου, στο γνωστο συνεργειο (ονοματα δε λεμε) :D και μπορω να πω οτι εμεινα παρα πολυ ικανοποιημενος απο την αντιμετωπιση αλλα και φυσικα και απο τη δουλεια του Bill!!.Οσο για το κοστος....γυρω στα 120eur.
Το συνιστω ανεπιφυλακτα λοιπον μιας και σε αυτον θα το παω και για το 2ο service!.
Αντιθετως εχω τις κακιστες εντυπωσεις απο το συνεργειο του μαγαζιου που αγορασα τη μηχανη μου,,,globally ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ και Αντιεπαγγελματιες!!!!!! :pray: οποιος το "επιασε" ....καταλαβε!!!!!!
-
Μπορω να ερθω σε επικοινωνια μαζι σου bill εχω ενα pigaso 2004 650 ie!