APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: dimitrisioak στις Ιούνιος 21, 2010, 02:33:51 μμ
-
καλησπέρα παιδιά,
εχω το στράντα του 2009 (λευκό) και μου κάνει το εξής, από σχεδόν την ημέρα που το πήρα καινούργιο (2/2010):
βάζοντας πρώτη και στο ξεκίνημα υποχρεώνομαι να αφήνω ΠΟΛΥ απαλά τον συμπλέκτη η και να τον πατινάρω ελαφρώς αλλιως σβήνει!
οδήγησα το ΧΤ 660 φίλου και είναι jet, δεν κανει τέτοια νούνερα.
ξέρει κανείς τι παίζει; στον εξουσιοδοτημενο που πήγα το σαββατο αφου το βαρεθηκα πια αυτό κάτι είπε για τρόμπα βενζίνης :ohmy: εγω υποπτεύομαι θεματάκι με τους δίσκους συμπλέκτη εσείς τι λέτε; εχω κάνει μόνο 3000 χλμ.
είχε κανεις άλλος κάτι παρόμοιο;
-
Έχεις οδηγήσει άλλο στραντα και είδες διαφορά;
Το ΧΤ δεν μετράει σαν σύγκριση.Άλλη εταιρία και ας φοράει τον ίδιο κινητήρα.
Ρύθμισε την μανέτα να αποσυμπλέκει πιο ψηλά (πιο μακριά απο το γκριπ δηλαδή). Αν σου το κάνει απο την πρώτη μέρα μάλλον κάτι τέτοιο παίζει. Ξεκίνα απο τα απλά και μετά ψάχνεις για πιο σύνθετα προβλήματα.
Η τρόμπα βενζίνης δεν ξέρω κατα πόσο στέκει σαν εξήγηση, και οι δίσκοι συμπλέκτη μέσα σε 3000 χλμ είναι ακόμη καινούργιοι.
Όπως και να έχει οδήγησε και κάποιο ακόμα στράντα για να δεις αν όντως υπάρχει πρόβλημα ή αν είναι χαρακτηριστικό της μηχανής η απότομη αποσύμπλεξη.
-
τρομπα δεν παιζει να ειναι..αν ειχε μεινει απο τρομπα,απλα δε θα δουλευε καθολου...μια κ εξω...
-
Ρύθμισε την μανέτα να αποσυμπλέκει πιο ψηλά (πιο μακριά απο το γκριπ δηλαδή). Αν σου το κάνει απο την πρώτη μέρα μάλλον κάτι τέτοιο παίζει. Ξεκίνα απο τα απλά και μετά ψάχνεις για πιο σύνθετα προβλήματα.
+1.
Αν σου το κάνει από την πρώτη μέρα αυτό πρέπει να είναι. Και στο δικό μου ήταν σωβρακολάστιχο όταν το πήρα, και σε trail γνωστού ακόμα χειρότερο.
-
Ρύθμισε την μανέτα να αποσυμπλέκει πιο ψηλά (πιο μακριά απο το γκριπ δηλαδή). Αν σου το κάνει απο την πρώτη μέρα μάλλον κάτι τέτοιο παίζει. Ξεκίνα απο τα απλά και μετά ψάχνεις για πιο σύνθετα προβλήματα.
+1.
Αν σου το κάνει από την πρώτη μέρα αυτό πρέπει να είναι. Και στο δικό μου ήταν σωβρακολάστιχο όταν το πήρα, και σε trail γνωστού ακόμα χειρότερο.
τσέκαρε πρωτα αυτό και μετα -που δεν πιστευω- αν τα υγρα ειναι ελάχιστα..
-
τσέκαρε πρωτα αυτό και μετα -που δεν πιστευω- αν τα υγρα ειναι ελάχιστα..
Ντεν έχουμε υδραυλικό συμπλεκτη καρντια μου.
-
ασε freco...δεν το εχω.. παει.. ξεχασα και τον Πήγασο... :dry: :ke: :h22:
παρακαλώ τους διαχειριστες να διαγραψουν τα ποστς μου...
-
Είναι δεδομένο!
Με το που παίρνει κάποιος Caponord, ξεχνάει ότι είχε καβαλήσει μέχρι τότε! :D
Α ρε Θέμη! :P
-
ασε freco...δεν το εχω.. παει.. ξεχασα και τον Πήγασο... :dry: :ke: :h22:
παρακαλώ τους διαχειριστες να διαγραψουν τα ποστς μου...
Είναι δεδομένο!
Με το που παίρνει κάποιος Caponord, ξεχνάει ότι είχε καβαλήσει μέχρι τότε! :D
Α ρε Θέμη! :P
:hha% :hha% :hha% :hysterl :hysterl :hysterl
-
1) Το ρελαντι σου ειναι στις 1500 +/- 100rpm?
2) Σβηστον τον κινητηρα, βαλε 1η στο κιβωτιο, πατα συμπλεκτη και σπρωχτο μπρος πισω. Θα πρεπει να τσουλαει με μια μικρη αντισταση (σαν να ειναι ελαχιστη ανηφορα ενα πραγμα). Αν πας να το τσουλησεις και δεν θελει να παει και πρεπει να το κανεις με τσαμπουκα (παντα με πατημενο συμπλεκτη μιλαμε) τοτε κολλανε οι δισκοι.
Οσο για τα μποσικα του συμπλεκτη
(http://i27.tinypic.com/e8uwjt.jpg)
:bye: :bye: :bye:
-
1) Το ρελαντι σου ειναι στις 1500 +/- 100rpm?
2) Σβηστον τον κινητηρα, βαλε 1η στο κιβωτιο, πατα συμπλεκτη και σπρωχτο μπρος πισω. Θα πρεπει να τσουλαει με μια μικρη αντισταση (σαν να ειναι ελαχιστη ανηφορα ενα πραγμα). Αν πας να το τσουλησεις και δεν θελει να παει και πρεπει να το κανεις με τσαμπουκα (παντα με πατημενο συμπλεκτη μιλαμε) τοτε κολλανε οι δισκοι.
:bye: :bye: :bye:
Aυτό το παθαίνω κι εγώ,αλλα προς τα εμπρός το τσουλάω(κι αυτό) μα φανταζομαι πως είναι απο ακινησία και θέλει δούλεμα;ή...ωχ,πάλι... :dry:
-
Σας ευχαριστώ όλους παιδιά, να είστε καλά, θα κάνω όσα προτείνετε και θα επανέλθω με νεώτερα. :bye: