APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: giorgos.. στις Ιούνιος 16, 2008, 01:54:47 μμ
-
λοιπον παιδια,εχω πεσει 2 φορες με το στραντα απο την δεξια πλευρα κ εχω παρατηρησει οτι παθαινει τις εξης ζημιες..
-φλασακια
-παταρακια
-γδαρσιμο τεποζιτου(αρα βαψιμο 200ε)
-πεταλι πισινου φρενου(στραβωμα)
-καπακι συμπλεκτη τρυπημα(απο το πενταλ του φρενου κ τις 2 φορες στο ιδιο σημειο...)
εχω καταληξει οταν την φτιαξω να του βρω αφτερ μαρκετ μικροτερα φλασακια,να παραγγειλω καγκελακια κ ενα τανκ μπαγκ για το τεποζιτο..
αυτα εχω παρατηρησει οτι ειναι τα ποιο εκτεθιμενα σημεια του στραντα σε περιπτωση πτωσης(οχι συγκρουσης).τηςποιο συνιθισμενης ατυχιας των μοτοσυκλετιστων...
κ αλλα παιδια βεβαια να συμπληρωσουν οτι θενε!! :bye:
-
ναι γενικά ο νέος πήγασος έχει πολλά εκτεθημένα σημεία....οπως είπες τα φλασάκια τα οποια απ'οτι ειδα κοστιζουν 30 ευρω το ενα...το ντεπόζιτο παλι...και το πίσω φρένο με το οποιο την πάτησα κι εγώ οταν μου έπεσε από τα χέρια μου σταματημένο χώρις να πάθει την παραμικρή γρατζουνια γιατι το άφησα να πέσει ενω το κρατουσα (δεν μπορουσα να το κρατησω αλλο κι έτσι έπεσε από χαμηλο ύψος.) μετά το ισιωσε ο πατέρας μου....
-
την προηγουμενη φορα το αλλαξα το πενταλ αλλα τωρα θα το ισιωσω κ γω..
εχει δει κανενας τις αλλαγες που λεω κ αν ξερει κανα μαγαζι μ αυτα τα αναλωσιμα??
-
-πεταλι πισινου φρενου(στραβωμα)
-καπακι συμπλεκτη τρυπημα(απο το πενταλ του φρενου κ τις 2 φορες στο ιδιο σημειο...)
Εχω παρατηρησει οτι η βιδα που οριζει το υψος του πενταλ απο τους κραδασμους βιδώνει σιγα σιγά και ανεβάζει το πενταλ προς τα πανω.
Με μια απλή ρύθμιση μπορείτε να αποτρέψετε τα δυο παραπάνω (το manual λεει πως να ριθμυσεις το υψος του πενταλ) και ίσως να σφύξεις λίγο καλυτερα τα παξιμαδάκια που έχει για κόντρες.
:bye: :bye: :bye:
-
Πενταλ φρενου,φλας και μανετες ειναι τα πρωτα που θα βρουν.Το πενταλ το ισιωσα και ηρθε μια χαρα.Φλασακι και μανετα φρενου ομως δεν τη γλυτωσαν
-
μηπως ξερει κανενας κανα μαγαζι να χει φλασακια πιο μικρα??
για τα καγκελα μου παν ενα μαγαζι στην αθηνα
http://www.eliofil.gr/hepco_main.htm.
λογικα θα χει κ μανιταρια..
για το μπαγκστερ πιστευω να βρω ευκολα!
-
119e τα καγκελα.απ οσο εχω βιωσει πιστευω οτι αξιζουν.. :bye:
-
119e τα καγκελα.απ οσο εχω βιωσει πιστευω οτι αξιζουν.. :bye:
γιωργο δες εδω :bye:
http://www.moto-accessories.gr/greek/ProductDet.asp?PID=1544&CatID=492&CatPosition=396
-
119e τα καγκελα.απ οσο εχω βιωσει πιστευω οτι αξιζουν.. :bye:
γιωργο δες εδω :bye:
http://www.moto-accessories.gr/greek/ProductDet.asp?PID=1544&CatID=492&CatPosition=396
δεν εχει κρητη ομως...θα παρω αυριο ναδω μηπως συνεργαζονται με κανενα...
-
το μόνο σίγουρο ειναι οτι μονο η hepco βγάζει απ'οσο ξέρω κάγκελα για τον καινουργιο τον πηγασο.....και δεν μπορώ να πω οτι μου αρέσουνε...αλλά τι να κάνεις....από το τιποτα....
-
εγω ξερω οτι το μηχανακι μου εχει πεσει 2 φορες κ αν ειχα αυτα τα καγκελεκια δεν θα τρυπουσε το καπακι γιατι δεν θα επαιρνε τοση πιεση κ το πενταλ του φρενου!!τα μανιταρια δεν τα θελω γιατι μπαινουν πιο ψηλα..
καγκελα κ ενα καλυμα τεποζιτου!!αυτα εχω δει κ χρειαζονται προς το παρων..οπωσδηποτε!!
-
2 πτώσεις σε πλήρη σταση και οι δύο σε λίγο περιεργες συνθήκες, μια δεξιά κ μια αριστερή.
η δεξιά σε τοίχο οπού την πλήρωσε ο καθρέπτης κ βρίσκω ακόμα κομματια :w3% (είναι εκεί που παρκάρω την μηχανή)
η αριστερη σταμάτημα σε απότομη ανηφόρα σε κάθετη με τον δρόμο θέση (θέλει φώτο για να καταλάβετε τι έγινε) :dry:
οπού έσπασε στο κόψιμό της η μανέτα του συμπλέκτη, πήρε μέντα το τιμόνι κ κόπηκε η πατούρα του συνεπηβάτη
καλά, στο σημείο κ με τον τρόπο που έπεσα δεν τα έσωζα με κάγκελα κλπ αλλά πιστεύω σε μια πιο "νορμάλ" πτώση τα καγκελα θα κάνουν δουλεια (μακρία από μας νορμάλ ή όχι)...
-
Παιδια καλημερα σας!!!
Ειμαι και εγω ενας απο αυτους που δυστηχως μετα απο σχεδον 2 εβδομαδες που αγορασα το pegaso strada, επεσα αφου μου πεταχτηκε μια απο μια διασταυρωση πολυ αποτομα.Ευτυχως δεν ετρεχα και απεφυγα τα χειροτερα!.
Αποτελεσμα??
Σπασμενο μπροστινο φλασακι
Σπασμενο αριστερο μαρσπιε
γδαρσιματα στο ντεποζιτο και στο πισω αριστερο φτερο.
Ποσα να υπολογιζω οτι θα μου παει το πακετακι για ολα τα παραπάνω???
-
Απ' ότι βλέπω εδω οι πτώσεις από στάση με τον πήγασο είναι πολύ κοινές! Δεν ξέρω αν ωφείλεται στη μηχανή ή στον αναβάτη :D αλλά κι εγώ είχα μια πτώση από στάση σε χώμα απο την αριστερή μεριά. Αποτέλεσμα; Σπασμένο μαρσπιέ συνοδηγού και γδάρσιμο στο τεπόζιτο! Το μαρσπιεδάκι φτιάχτηκε αλλά το τεπόζιτο λόγω κόστους παρέμεινε για να μου θυμίζει τη μαλακία μου! Σκέφτηκα κάποια στιγμή τα κάγκελα αλλά νομίζω οτι θα προσθέσουν βάρος στον ήδη αρκετά βαρύ για την κατηγορία του πήγασο. Θα ήθελα να ρωτήσω λοιπόν αν υπάρχει τρόπος να ελαφρύνει!
-
119e τα καγκελα.απ οσο εχω βιωσει πιστευω οτι αξιζουν.. :bye:
βαζοντας δηλαδη καγκελα, θα γλυτωσεις μικροζημιες οπως φλασακια, μανετες η` μαρσπιε?
-
119e τα καγκελα.απ οσο εχω βιωσει πιστευω οτι αξιζουν.. :bye:
βαζοντας δηλαδη καγκελα, θα γλυτωσεις μικροζημιες οπως φλασακια, μανετες η` μαρσπιε?
Οχι αλλα απ' οτι καταλαβαίνω μπορει να γλιτώσεις ζημιές στο ψυγείο και το τεπόζιτο που είναι Ευρωβόρες.
-
119e τα καγκελα.απ οσο εχω βιωσει πιστευω οτι αξιζουν.. :bye:
βαζοντας δηλαδη καγκελα, θα γλυτωσεις μικροζημιες οπως φλασακια, μανετες η` μαρσπιε?
Οχι αλλα απ' οτι καταλαβαίνω μπορει να γλιτώσεις ζημιές στο ψυγείο και το τεπόζιτο που είναι Ευρωβόρες.
+πενταλ πισινου φρενου κ το καπακι του συμπλεκτη απο το πλαϊ
φιλε μου για να το ελαφρυνεις ειναι ακομα ποιο ευρωβορο..αλλες εξατμισεις,αλλες ζαντες,αλλα πλαστικα(ανθρακονηματα)..
δε λεει αν ηδη σκεφτεσαι ποσο θα σου παρει στο βαψιμο του τεποζιτου..
-
Εγώ σε μια χαζοπτώση, σε ανηφόρα υπό κλίση με 0 χλμ είχα θύμα την αριστερή χούφτα (δεν έσπασε αλλά έκανε κάτι καλά σημάδια....) και κάτι μικρές γρατσουνιές στον καθρέφτη. Το κακό είναι ότι οι χούφτες είναι πανάκριβες (165€ τις πήρα) και το carbon δε λέει να είναι γρατσουνισμένο/σημαδεμένο.... Σε άλλη μια δεξιά πτώση (κάποιος έξυπνος έκανε όπισθεν πάνω στη μηχανή μου και την πέταξε σε ένα παπί) είχα γρατσουνιές στη δεξιά χούφτα, και κάτι σημαδάκια στο bagster (1000€ για τεπόζιτο δεν λέει με τίποτα).
-
τι εννοεις 1000ε?????????? :cry: :cry: :cry:
για αλλαγη??????
-
τι εννοεις 1000ε?????????? :cry: :cry: :cry:
για αλλαγη??????
Ναι, κάπου τόσο το δίνει η μαμά aprilia.....Τσάμπα πράμα δλδ..... :thnk:
-
+πενταλ πισινου φρενου κ το καπακι του συμπλεκτη απο το πλαϊ
φιλε μου για να το ελαφρυνεις ειναι ακομα ποιο ευρωβορο..αλλες εξατμισεις,αλλες ζαντες,αλλα πλαστικα(ανθρακονηματα)..
δε λεει αν ηδη σκεφτεσαι ποσο θα σου παρει στο βαψιμο του τεποζιτου..
[/quote]
Συμφωνώ αλλά το δίλλημά μου έχει το εξής σκεπτικό:
Με κάγκελα θα βαρύνει οπότε ίσως να είναι πιο ευκολο να πέσει από στάση (οπου και φαίνεται το βάρος) με αποτέλεσμα κάποιες άλλες μικροζημιές.
Αν το ελαφρύνω ίσως να μπορέσω να το κρατήσω σε μια δύσκολη στιγμή.
Για τις εξατμίσεις θα το σκεφτόμουνα όχι μόνο λόγω του βάρους.
Για τις ζάντες φοβάμαι οτι θα είναι πιο ευαίσθητες στο χώμα οπότε το ξεχνάμε.
Οσο για τα πλαστικά, δεν νομίζω οτι θα γλυτώσεις πολύ απο βάρος ωστε να αξίζει τον κόπο. Διορθώστε με αν κάνω λάθος
-
Εγώ σε μια χαζοπτώση, σε ανηφόρα υπό κλίση με 0 χλμ είχα θύμα την αριστερή χούφτα (δεν έσπασε αλλά έκανε κάτι καλά σημάδια....) και κάτι μικρές γρατσουνιές στον καθρέφτη. Το κακό είναι ότι οι χούφτες είναι πανάκριβες (165€ τις πήρα) και το carbon δε λέει να είναι γρατσουνισμένο/σημαδεμένο.... Σε άλλη μια δεξιά πτώση (κάποιος έξυπνος έκανε όπισθεν πάνω στη μηχανή μου και την πέταξε σε ένα παπί) είχα γρατσουνιές στη δεξιά χούφτα, και κάτι σημαδάκια στο bagster (1000€ για τεπόζιτο δεν λέει με τίποτα).
ΠΟΣΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :stnd: :stnd: :stnd: :stnd: :stnd: :stnd: :stnd: :stnd: :stnd: :stnd: :stnd: :stnd: :stnd: :stnd: :stnd: :stnd: :stnd: :stnd: :stnd: :stnd: :stnd: :stnd: :stnd: :stnd: :stnd:
πάντως για χουφτες και με 30 και με 50 ευρώ βρήσκεις.... ;)
-
Πάντως η καλύτερη λύση είναι το γυμναστήριο. Με κάμποσα κιλά στην πρέσσα για τα πόδια, σε κανένα μήνα το μηχανάκι θα φαίνεται πολύ ελαφρύτερο. Έτσι, το κέρδος θα είναι διπλό. Κόστος μόνο 50 ευρώ και καλύτερη φυσική κατάσταση. Ρωτήστε και τον chris... :ohyes:
-
+πενταλ πισινου φρενου κ το καπακι του συμπλεκτη απο το πλαϊ
φιλε μου για να το ελαφρυνεις ειναι ακομα ποιο ευρωβορο..αλλες εξατμισεις,αλλες ζαντες,αλλα πλαστικα(ανθρακονηματα)..
δε λεει αν ηδη σκεφτεσαι ποσο θα σου παρει στο βαψιμο του τεποζιτου..
Συμφωνώ αλλά το δίλλημά μου έχει το εξής σκεπτικό:
Με κάγκελα θα βαρύνει οπότε ίσως να είναι πιο ευκολο να πέσει από στάση (οπου και φαίνεται το βάρος) με αποτέλεσμα κάποιες άλλες μικροζημιές.
Αν το ελαφρύνω ίσως να μπορέσω να το κρατήσω σε μια δύσκολη στιγμή.
Για τις εξατμίσεις θα το σκεφτόμουνα όχι μόνο λόγω του βάρους.
Για τις ζάντες φοβάμαι οτι θα είναι πιο ευαίσθητες στο χώμα οπότε το ξεχνάμε.
Οσο για τα πλαστικά, δεν νομίζω οτι θα γλυτώσεις πολύ απο βάρος ωστε να αξίζει τον κόπο. Διορθώστε με αν κάνω λάθος
[/quote]
οχι δεν κανεις λαθος για τα πλαστικα αλλα το καγκελακι που κυκλοφορει για τα μηχανακια μας ειναι πολυ μκρο για να χεις τρομερη αλλαγη στο βαρος..
γιατι να σου πεσει σε σταση?????τραμπαλα κανεις οσο περιμενεις στα φαναρια?? :P
γνωμη μου ειναι οτι αν εχεις ενα ουτως ή αλλως βαρυ μηχανακι,οταν παει να πεσει,απο ενα σημειο κ μετα μην προσπαθησεις να το κρατησεις..μπορει να παθεις κατι κ δεν αξιζει..το χω κανει κ πιαστηκε ενα νευρο στην πλατη μου κ μαρτυρησα μεχρι που μου περασε!!
-
πάντως για χουφτες και με 30 και με 50 ευρώ βρήσκεις.... ;)
Οι μόνες εναλλακτικές χούφτες που έχω δει σε Strada/trail είναι από BMW GS 650, που απ' ότι λένε (το διάβασα και είδα φωτό σε Αγγλικό φόρουμ) ταιριάζουν χωρίς πατέντες και όντως κάνουν γύρω στα 50€. Προσωπικά δεν μου άρεσαν καθόλου πάνω στη μηχανή και επειδή έχω μια.. :thnk:..λόξα...με το carbon οι χούφτες της μαμάς είναι μονόδρομος για μένα παρ'όλο που τις πουλάνε υπερβολικά ακριβά....
-
οχι δεν κανεις λαθος για τα πλαστικα αλλα το καγκελακι που κυκλοφορει για τα μηχανακια μας ειναι πολυ μκρο για να χεις τρομερη αλλαγη στο βαρος..
γιατι να σου πεσει σε σταση?????τραμπαλα κανεις οσο περιμενεις στα φαναρια?? :P
γνωμη μου ειναι οτι αν εχεις ενα ουτως ή αλλως βαρυ μηχανακι,οταν παει να πεσει,απο ενα σημειο κ μετα μην προσπαθησεις να το κρατησεις..μπορει να παθεις κατι κ δεν αξιζει..το χω κανει κ πιαστηκε ενα νευρο στην πλατη μου κ μαρτυρησα μεχρι που μου περασε!!
[/quote]
Ε, να, πως να το πω τώρα για να μην γίνω τελείως ρεζίλι; :blus: Το XLR πχ, μου είχε πέσει επειδή, να μωρε, :blus: πήγα να το ακουμπήσω στο σταντ, αλλά είχα ξεχάσει να το ανοίξω (το σταντ). :blus: ο πήγασος μου έπεσε επειδή ο δρόμος είχει κλίση προς την πλευρα που πήγα να πατησω με αποτέλεσμα να γείρει παραπάνω απο όσο μπορούσα να κρατήσω παλι δικιά μου μ@λ@κία δηλ. απλά σκεφτομαι οτι αν ήταν λιγο πιο ελαφρύ θα μπορούσα να το κρατήσω και σε μεγαλύτερη κλιση. Μήπως τελικά να ακολουθήσω τη συμβουλή του ΑΝΤΩΝΗΣ_ΓΚΡ για το γυμναστήριο;
-
Εγώ μάλλον μέσα στην ατυχία μου είμαι προς το παρόν λίγο πιο τυχερός απόλους σας! Την είχα μόλις ένα μήνα και μου την έριξε κάτω μια χαζογκόμενα όταν έκανε χωρίς πλάκα 5 μέτρα όπισθεν με το αυτοκίνητο της και δεν κοιτούσε καθρεύτη επειδή έχει beeper το όχημα!!!! Της σπας τα μούτρα ή οχι? Και αυτό μόλις είχα ξεκαβαλήσει και ακόμα δεν είχα βγάλει το κράνος, μπροστά στα μάτια μου θα έπαιρνε σβάρνα και μένα!
Το ευτύχημα είναι πως η μηχανη, την είχα παραλληλα με το πεζοδρόμιο, έγειρε προς αυτό βρήκε το πενταλ του φρένου πάνω στη γωνία του πεζοδρομίου και έμεινε εκεί με 45 μοίρες γωνία!! Μόνη ζημιά μια μικρή γούβα στο δεξί καπάκι του κινητήρα....δε ξέρω τι έχει εκει μέσα! :D
Καλή δουλειά κάνουν τα κάγκελα, αλλά το λυπάμαι ρε σεις! Να γίνει τώρα από κούκλα ένα αλεξίσφαιρο θωρηκτό?! Μόνο αν το είχα σε μαύρο ίσως το σκεφτόμουνα.
-
Καλή δουλειά κάνουν τα κάγκελα, αλλά το λυπάμαι ρε σεις! Να γίνει τώρα από κούκλα ένα αλεξίσφαιρο θωρηκτό?! Μόνο αν το είχα σε μαύρο ίσως το σκεφτόμουνα.
[/quote]
καμμια σχεση!!αν τα δεις ειναι πολυ κομψα!!
-
Καλή δουλειά κάνουν τα κάγκελα, αλλά το λυπάμαι ρε σεις! Να γίνει τώρα από κούκλα ένα αλεξίσφαιρο θωρηκτό?! Μόνο αν το είχα σε μαύρο ίσως το σκεφτόμουνα.
καμμια σχεση!!αν τα δεις ειναι πολυ κομψα!!
[/quote]
συμφωνώ...δεν εχουν ογκος καθως το μηχανάκι...δεν ειναι ογκώδες....και πρεπει να προστατεύουν σωστα.... ;)
-
(http://img187.imageshack.us/img187/2905/dsc00136pr7.th.jpg) (http://img187.imageshack.us/my.php?image=dsc00136pr7.jpg)
μ αυτα σωθικα.δε φαινονται αρκετα την ημερα ομως..
-
Ωχ! απιστευτα φλασάκια δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο ωραία πατέντα...
τώρα που τα είδα το σκέφτομαι σοβαρά γιατί τα δικά μου τα έχω ταράξει στις κλωτσιές όταν ανεβαίνω στην μηχανή :blus:
αλλά αυτό που λες ότι δεν φαίνονται την ημέρα δεν μου ακούγεται καλό... :thnk:
έχει κανείς υπόψιν του κάτι παρόμοιο ίσως λίγο μεγαλύτερο η πιο δυνατά για να φαίνονται???
-
Ωχ! απιστευτα φλασάκια δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο ωραία πατέντα...
τώρα που τα είδα το σκέφτομαι σοβαρά γιατί τα δικά μου τα έχω ταράξει στις κλωτσιές όταν ανεβαίνω στην μηχανή :blus:
αλλά αυτό που λες ότι δεν φαίνονται την ημέρα δεν μου ακούγεται καλό... :thnk:
έχει κανείς υπόψιν του κάτι παρόμοιο ίσως λίγο μεγαλύτερο η πιο δυνατά για να φαίνονται???
+1...
-
Υπαρχει τεραστια ποικιλια σε τετοια φλασακια.σιγουρα θα βρεις κατι πιο δυνατο..ασε που κοστιζουν μονο 6ε το ζευγαρι..κ δεν καταργουνται οι μαμα επαφες οποτε ξαναμπαινουν τα δικα του αν θες..
-
απο που??
σε τι μαγαζι?
-
εγω τα πηρα απο την πατρα σε μαγαζι με αξεσουαρ κ αφτερμαρκετ γενικοτερα..υπαρχει τεραστια ποικιλια.σιγουρα θα βρεισ αυτο που σου ταιριαζει.δεν ειναι δυσκολο να τα βρεις σε οποιοδηποτε καταστημα μοτο..
-
Εγώ έφαγα σούπα 1 μήνα αφου το πήρα, και καθώς σύρθηκα κιόλας,
(Έξοδος της Συγγρού στην Καλιρρόης πάνω στη γεφυρούλα)
Γδάρθηκε το πίσω fearing, το ντεπόζιτο, στράβωσε το φρένο, έσπασε το μπροστά πατάκι, έγδαρα τα αντίβαρα, +
καινοτομία στο thread μεχρι στιγμής...
Έγδαρα τις ζάντες μπρός-πίσω!! Μεγάλη πίκρα.
90 ευρά λέει το πίσω δεξί πλαστικό σε πορτοκαλί...
Απο την άλλη, μου κάνει τρομερή εντύπωση οτι το ίδιο πλαστικό σε κόκκινο χρώμα, κάνει 12 μόνο!
Πώς γίνεται αυτό?
Ξέρει κανείς αν γίνεται μικρο-βαφή σε πλαστικά?
-
εμενα μου εχει μεινει ενα πισω δεξι πλαστικο οταν επεσα αλλαξα χρωμα και το εκανα κοκκινο αν σε ενδιαφερει μου λες...
για να το επισκευασεις μαλλον δεν παιζει...
-
Τα αδινατα σημεια μεχρι τωρα ειναι αρκετα για να με ξενερωσουν.δεν θα τα αναφερω απλα θα πω οτι το strada (δεν ξερω για τα αλλα της aprilia)ειναι υπερεκτημιμενο πρωτα πρωτα απο εμας τους ιδιους τους αγοραστες.τα υπερ του για μενα ειναι το στησημο του πρωτα απο ολα(το οδηγαει και η γιαγια μου ανετα).μετα το μοτερ του που μεχρι τωρα ειναι σκυλι.ολο το αλλο πχ.φιρμα,ποιοτητα,ανταλακτικα, κτλ. με νευριασε τοσο που θα γουσταρα ηδη στον χρονο πανω να το εδινα και να επερνα 2κυλινδρο japan.
-
...τα υπερ του για μενα ειναι το στησημο του πρωτα απο ολα(το οδηγαει και η γιαγια μου ανετα).ολο το αλλο πχ.φιρμα,ποιοτητα,ανταλακτικα, κτλ. με νευριασε τοσο που θα γουσταρα ηδη στον χρονο πανω να το εδινα και να επερνα 2κυλινδρο japan.
Αυτο το Japan που θα παρεις θα μπορει ομως να το οδηγαει και η γιαγια σου????? γιατι αυτο ειναι το σημαντικοτερο ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ για την αστικη μετακινηση...Ολα τα αλλα με τον ενα ή με τον αλλο τροπο εχουμε καταφερει να τα λυσουμε οικονομικα και δια παντως.....Τωρα φιλε γουστα ειναι αυτα....Φιλικα παντα και παντα ορθιος οτι και να επιλεξεις :bye: