APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: gtef στις Απρίλιος 25, 2010, 06:16:29 μμ
-
Καλησπέρα παιδιά είμαι καινούργιος στο portal, έχω μία Pegaso 02’ είμαι 1,74 και θα ήθελα να μου πείτε αν χαμηλώνει η ανάρτηση γιατί είναι πολύ ψιλή και δεν την φτάνω
-
Καλησπέρα παιδιά είμαι καινούργιος στο portal, έχω μία Pegaso 02’ είμαι 1,74 και θα ήθελα να μου πείτε αν χαμηλώνει η ανάρτηση γιατί είναι πολύ ψιλή και δεν την φτάνω
Φοράς after market αναρτήση?
Νομίζω ότι μπορεί να χαμηλώσεις από μπροστά πιάνοντας τις μπουκάλες σε πιο χαμηλό σημείο στην τιμονόπλακα, αλλά θα αλλάξει η γεωμετρία της μηχανής. Πίσω δεν νομίζω να αλλάζει κάτι αν δεν αλλάξεις ανάρτηση (αλλά και να αλλάξεις δύσκολο το βλέπω). Δες μήπως βρεις πιο σκαφτή σέλα.
Αν λέω βλακείες ας με διορθώσει κάποιος :) :)
:bye:
-
αυτό για την ανάρτηση δεν το ξέρω γιατί είμαι καινούργιος με τις μηχανές.
αν είναι όμως να αλλάξει η γεωμετρία της μηχανής καλύτερα να μην την πειράξω.
thank's
-
εγω μπροστα την εχω ριξει 1,5 ποντο οχι γιατι δεν την εφτανα αλλα για να μην ειναι μπροστα πολυ ψιλη και μοιαζει με τσοπερ :D
μεχρι 1,5 ποντο παντως δεν εχεις προβλημα γεωμετριας,μπορεις να το κατεβασεις αφοβα.
εγω το εκανα μονος μου αλλα εσυ αν δεν εισαι σιγουρος να το πας σε μαστορα.
-
εαν η μηχανή ειναι ''μαμίσια'' και δεν την εχει πειραξει καποιος τοτε το υψος της σελας απο το εδαφος πρεπει να ειναι 88,5 νομίζω εκατοστα..
εν πασει περιπτώσει το υψος αυτο ειναι μια χαρα όπως και το δικο σου..
μην περιαζεις τιποτα και εξοικειώσου σε αυτό...
ολοι οι υπολοιποι που ειναι 1,50 και οδηγανε καπως τα καταφερνουν, αρα ευ που εισαι μια χαρα χρειαζεσαι απλά εξοικείωση..
Υ.Γ.
το πιο ευκολο που μπορείς να κανεις ειναι αν αλλάξεις σελα με μια πιο χαμηλή... (πάλι δε μ` αρεσει σαν ιδεα αλλα λεμε...) :bye:
-
Θεμη το υψος της σελας ειναι 82 εκατοστα
κατα τ αλλα καλα τα λες :D :bye:
-
Θεμη το υψος της σελας ειναι 82 εκατοστα
κατα τ αλλα καλα τα λες :D :bye:
ε..δε θυμομουνα.. αρα ακομα καλύτερα εισαι... :bye:
-
μην περιαζεις τιποτα και εξοικειώσου σε αυτό...
Συμφωνώ!! Αν ανεβαίνεις πρώτη φορά σε τέτοιο ύψος δώσε λίγο χρόνο... νομίζω ότι είσαι οκ!
-
To καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να πας σε καποιο μαγαζι που φτιαχνει σελες και να σου σκαψει το σφουγγαρι της σελας.Υπαρχουν κιτ χαμηλωματος της πισω αναρτησης,ειναι δυσκολο ομως να βρεις και δεν θα στο συνηστουσα.
-
φιλε μου,,,εγω ειμαι 1,68 ντερεκι ,αλλα δεν εχω πειραξει την μηχανη καθολου, ειναι θεμα καθαρα συνηθειας και το ιδιο σου συνιστω να κανεις και εσυ! :D
-
Το ύψος του πίσω μέρους της μηχανής μικραίνει αισθητά μειώνοντας την προφόρτιση του ελατηρίου. Κοίταξε μήπως ο προηγούμενος ιδιοκτήτης την είχε "ψηλώσει" αυξάνοντας την προφόρτιση (μπορεί να ήταν πιο βαρύς).
Να ξεκαθαρίσω ότι την προφόρτιση την πειράζουμε όχι για να αλλάζουμε το ύψος της μηχανής, αλλά (αντίθετα) για να διατηρούμε το σωστό ύψος ανεξαρτήτως φορτίου.
Εν πάση περιπτώσει αν είσαι σχετικά ελαφρύς και η προφόρτιση είναι αρκετά σφιγμένη, μπορείς σίγουρα να την ξεσφίξεις λίγο και το ύψος της σέλας θα μειωθεί αισθητά. Κι αντιστοίχως να μειώσεις και το ύψος της εμπρός ανάρτησης όπως σου είπε ο Zeppelin, αν θες να μη μεταβληθεί σοβαρά η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας.
-
Το ύψος του πίσω μέρους της μηχανής μικραίνει αισθητά μειώνοντας την προφόρτιση του ελατηρίου. Κοίταξε μήπως ο προηγούμενος ιδιοκτήτης την είχε "ψηλώσει" αυξάνοντας την προφόρτιση (μπορεί να ήταν πιο βαρύς).
Να ξεκαθαρίσω ότι την προφόρτιση την πειράζουμε όχι για να αλλάζουμε το ύψος της μηχανής, αλλά (αντίθετα) για να διατηρούμε το σωστό ύψος ανεξαρτήτως φορτίου.
Εν πάση περιπτώσει αν είσαι σχετικά ελαφρύς και η προφόρτιση είναι αρκετά σφιγμένη, μπορείς σίγουρα να την ξεσφίξεις λίγο και το ύψος της σέλας θα μειωθεί αισθητά. Κι αντιστοίχως να μειώσεις και το ύψος της εμπρός ανάρτησης όπως σου είπε ο Zeppelin, αν θες να μη μεταβληθεί σοβαρά η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας.
την προφορτηση μπορουμε να την κανουμε και μονοι μας ή χρειαζεται μαστορα? γινεται και στις αφτερ μαρκετ αναρτησεις ανεξαρτητου αν ειναι ρυθμιζομενες η οχι? (εγω θελω να ψηλωσω λιγο την σελα )
-
Στον πήγασο η προφόρτιση θέλει ένα εργαλείο για να τη ρυθμίσεις, εκτός κι αν εχεις μοντέλο με τηλεπροφόρτιση, οπότε βέβαια ρυθμίζεται πανεύκολα από το σχετικό χειριστήριο. Η ρύθμιση με το εργαλείο είναι αρκετά μπελαλίδικη. Πιθανότατα θα μπορούν να την κάνουν σε κάποιο συνεργείο. Εγώ αύξησα τέρμα την προφόρτιση (με το εργαλείο) πριν από χρόνια και η μηχανή έγινε αγνώριστη προς το καλύτερο. Έπαψε να είναι τσόπερ!
Δεν ξέρω με τι αρχικές ρυθμίσεις δινόταν οι καρμπυρατεράτοι πήγασοι, πάντως οι i.e. ερχόταν από το εργοστάσιο με αισχρές ρυθμίσεις στην πίσω ανάρτηση, λες και θέλαν να κάνουν τη μηχανή όσο το δυνατό χειρότερη.
-
Έπαψε να είναι τσόπερ!
:h22: :h22:
-
Μην προσπαθητε απο την προφορτηση του ελατηριου να αυξησετε η να μειωσετε το υψος της μοτο σας, ειναι λαθος!!!! Το πολυ να σηκωθει 1 εως 2 ποντους χανοντας ομως το στατικο sag, η αποφορτιζοντας το να δημιουργησετε μεγαλο sag.
Εαν το προφορτισετε πολυ χανει το στατικο sag που πρεπει να εχει μια μοτο (για μοχλικο συστημα αναρτησης 1 - 2.5 ποντους,και για απευθειας εδραση στο ψαλιδη pds 2 - 3.5 ποντους)και αρχιζει να γινεται νευρικη στις αντιδρασεις της ;)
Το καλυτερο που μπορεις να κανεις ειναινα χαμηλωσεις λιγο τη σελα,οπως ειπαν και οι συμφορουμιτες