APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: στις Σεπτέμβριος 12, 2005, 08:12:01 μμ
-
Ορίστε η λύση στο πρόβλημα ψύξης των ανορθωτών όλων των Πηγασάκηδων...!
Πηγαίνετε στην παρακάτω σύνδεση και θα βρείτε κι άλλα πολλά χρήσιμα για τον Πήγασό σας. 8-)
http://clubs.pathfinder.gr/aprilianos/214936?album=72734
(είναι τρελός ο Ιταλός..)
-
ο/η timplas έγραψε:
Ορίστε η λύση στο πρόβλημα ψύξης των ανορθωτών όλων των Πηγασάκηδων...!
Πηγαίνετε στην παρακάτω σύνδεση και θα βρείτε κι άλλα πολλά χρήσιμα για τον Πήγασό σας. 8-)
http://clubs.pathfinder.gr/aprilianos/214936?album=72734
(είναι τρελός ο Ιταλός..)
Πολύ έξυπνη ιδέα αλλά μόνο γιαυτούς που ήδη έχουν τον ανορθωτή κάτω απο την σέλα.
Αν δοκιμάσεις να βάλεις ανεμιστηράκι όταν ο ανορθωτής είναι πάνω απο την αξάμτηση, αν δεν καεί, τότε απο τον αέρα κατα την διαδρομή το πιο πιθανό είναι να μην γυρνάει στις μεγάλες ταχύτητες.
-
να επαναφέρω αυτό το θέμα στο προσκήνιο
όπως είχα λυμένα πλαστικά για διάφορες εργασίες, έπεσε το μάτι μου πάνω στον ανορθωτή στην εξάτμιση και θυμήθηκα πως κάπου έδω μέσα είχα διαβάσει ότι ζεσταινεται πολύ ειδικά στην θέση του που βρίσκεται.
Μετά παρατήρησα πως δίπλα στην ηλεκτρονική έχει αρκετό χώρο για να μπει, χωρίς να έχουμε κόψε ράψε τα καλώδια για να μεταφερθεί μπροστά κλπ κλπ
σκεφτομαι επίσης ότι δεν θα φυσιέται για να κρυώνει. Από την άλλη πάλι, καλοκαίρι σε κίνηση κολλημένος, ζεστός καιρός, καυτές εξατμίσεις, όχι αέρας, να ευχεσαι μην καεί. Αρα είναι και πάλι καλύτερα να βρίσκεται κάτω από την σέλα. Επίσης λόγω ότι η εισαγωγή του παπά βρίσκεται κάτω από την σέλα, σημαίνει ότι μπορεί να τραβάει αέρα κάτω από την σέλα και να ψύχεται. Αλλά και πάλι η ροή του αέρα είναι μικρή, οπότε φτανουμε στην λύση του νομιστερακίου. Και βρήκα ένα ωραίο πολύστροφο λεπτό και στο ίδιο μεγεθος με το τον ανορθωτή.
Το συμπέρασμα λοιπόν είναι πωβς δεν είναι άσχημη ιδέα να μεταφερθεί (κατ'εμέ τουλαχιστον)
-
να επαναφέρω αυτό το θέμα στο προσκήνιο
όπως είχα λυμένα πλαστικά για διάφορες εργασίες, έπεσε το μάτι μου πάνω στον ανορθωτή στην εξάτμιση και θυμήθηκα πως κάπου έδω μέσα είχα διαβάσει ότι ζεσταινεται πολύ ειδικά στην θέση του που βρίσκεται.
Μετά παρατήρησα πως δίπλα στην ηλεκτρονική έχει αρκετό χώρο για να μπει, χωρίς να έχουμε κόψε ράψε τα καλώδια για να μεταφερθεί μπροστά κλπ κλπ
σκεφτομαι επίσης ότι δεν θα φυσιέται για να κρυώνει. Από την άλλη πάλι, καλοκαίρι σε κίνηση κολλημένος, ζεστός καιρός, καυτές εξατμίσεις, όχι αέρας, να ευχεσαι μην καεί. Αρα είναι και πάλι καλύτερα να βρίσκεται κάτω από την σέλα. Επίσης λόγω ότι η εισαγωγή του παπά βρίσκεται κάτω από την σέλα, σημαίνει ότι μπορεί να τραβάει αέρα κάτω από την σέλα και να ψύχεται. Αλλά και πάλι η ροή του αέρα είναι μικρή, οπότε φτανουμε στην λύση του νομιστερακίου. Και βρήκα ένα ωραίο πολύστροφο λεπτό και στο ίδιο μεγεθος με το τον ανορθωτή.
Το συμπέρασμα λοιπόν είναι πωβς δεν είναι άσχημη ιδέα να μεταφερθεί (κατ'εμέ τουλαχιστον)
Πρόσεξε…στα πρώτα μοντέλα ήταν κάτω απο τη σέλα και ήταν ο κύριος λόγος που καιγόταν.
Αν βαλεις ανεμιστηράκι καλύτερα στη θέση που ειναι τωρα αρκει να χωράει να μπεί.
-
τι εγινε ρε παιδια ??? :a22
ανεμιστηρακι κατω απο τον :kol: σελα ??? :a22 πλακα θα εχει !!!
και αμα ριξεις και καμια θα την διωχνει γρηγορα :stng:
-
Μμμμμ εξυπνάδες ανέστη. Με τόσες ξυραφιες που έχει η σέλα μου την ρουφάει το αφρώδες και εκβαλεται αργά φιλτράρισμενη από τις μπάντες της :-P
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Για σας και καλή χρονιά με ωραίες βόλτες.!Νομίζω ότι ο ανορθωτής κάτω από τη σέλα δεν έχει ιδιαίτερο πρόβλημα θερμότητας. Εμένα ήταν κοντά στην εξάτμιση και τον μετέφερα κάτω από τη σέλα.Δεν είχα ποτέ πρόβλημα,ούτε σκόνες ούτε υγρασία ούτε θερμότητά. Α, το ανεμιστηράκι από pentium mmx pro 266mhz.... :D
-
κοιτα κι εγω κατοχος πηγασου 10 χρονια ο ανορθωτης διπλα στην εξατμιση απο μαμα και δεν εχει παθει τιποτα.
ειναι μη σου τυχει