0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

KorakidisN

Τί 'χες Γιάννη τι'χα πάντα!
« - : Απρίλιος 07, 2015, 03:48:29 μμ »
Μετά απο ένα χρόνο χωρίς ζημιές σήμερα το Πηγασάκι ξεκίνησε τα δικά του.  :pray:
Επειδή δεν έχω λαμπάκι για την ένδειξη καυσίμου, μερικές φορές πάει στη ρεζέρβα και γυρνάω το ρουμπινέτο μέχρι να βρώ πρατήριο. Σήμερα όμως μόλις πήγε στη ρεζέρβα γύρισα το ρουμπινέτο και τίποτα. Έμεινε το μηχανάκι στο δρόμο. Φαντάστηκα πως θα έμεινε απο καύσιμο και για κάποιο λόγο δε τραβάει απο τη ρεζέρβα. Το πήγα σπρώχνοντας μέχρι το κοντινότερο πρατήριο το γέμισα και.... Τίποτα. Έδωσα πήρα δε το έβαλα μπρός. Προσπάθησα να το σκάσω 2 φορές και πάλι τίποτα. Νεκρό το μηχανάκι. Επειδή δεν ήθελα να τελειώσω τη μπαταρία απο τις μιζιές το άφησα στο κοντινότερο πρατήριο και περιμένω το μηχανικό μου να έρθει το Σ/Κ απο Αθήνα να δούμε τι έπαθε. Η τελευταία φορά πάντως που είχα αυτά τα συμπτώματα είχε καρφώσει βαλβίδες και έφαγα μια 350'αρα ευρό καμπάνα για να το φτιάξω. Ελπίζω να μην έχουν τίποτα παρόμοιο πάλι. Το μηχανάκι το συντηρώ πάντα στην ώρα του και τώρα πλησίαζα στο επόμενο σέρβις( 700χιλιόμετρα ακόμα είχαν μείνει).
Έχετε καμία ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει? Δυο μέρες μέχρι να έρθει ο μηχανικός μου μοιάζουν αιώνας και έχω ξενερώσει απίστευτα γιατί :(



*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +64
Απ: Τί 'χες Γιάννη τι'χα πάντα!
« Απάντηση #1 - : Απρίλιος 07, 2015, 09:05:47 μμ »
Νικολα ελπιζω να μην είναι κατι σοβαρο γιατι καλοκαιρι ερχεται και πρεπει να τσαρκαρουμε. δεν κοιτας το μπουζακι για αρχη;
θανασης  ΛΑΜΙΑ

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5585
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4931
Απ: Τί 'χες Γιάννη τι'χα πάντα!
« Απάντηση #2 - : Απρίλιος 07, 2015, 09:15:54 μμ »
Όπως τα λέει ο Cool φίλε Νίκο ξεκίνα απο μπουζί, επίσης κοίτα μήπως είχε τπτ σκουπιδάκια στο ντεποζιτο και σου έχει βουλώσει κανένα καρμπυρατέρ καμιά παροχή και δεν δίνει καύσιμο.


Υ.Γ Μου κάνει εντύπωση που χτύπησε βαλβίδες ο πήγασος, δεν νομίζω ότι έχει ξανακουστεί κάτι παρόμοιο.
Λογικά απο ελλειπή συντήρηση ή λάθος χρονισμό?
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 07, 2015, 09:20:34 μμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

KorakidisN

Απ: Τί 'χες Γιάννη τι'χα πάντα!
« Απάντηση #3 - : Απρίλιος 07, 2015, 10:23:33 μμ »
Παιδιά αυτό και γώ σκέφτομαι. Μάλλον το μπουζί πρέπει νά'ναι για να μη παίρνει ούτε σκαστό. Απτην άλλη όμως γιατί δε πήρε μπροστά όταν το γύρισα στο ρουμπινέτο? Εν κινήση να μείνεις απο μπουζί έτσι εν ψυχρό? Βέβαια αύριο μεθαύριο θα ξέρω, έπεσε και μέσα στις γιορτές γκαντεμιά μεγάλη!

Ζισάκο άστα να πάνε! Είχαν χτυπήσει οι δύο εξαγωγής και είχαν στραβώσει. Έχω και σημάδι στο πιστόνι χαραγμένο χαχα  :ohyes:
Το πώς και το γιατί ειλικρινά δε το κατάλαβα ποτέ.


*

Αποσυνδεδεμένος chris76

  • ***
  • 80
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso ie
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τί 'χες Γιάννη τι'χα πάντα!
« Απάντηση #4 - : Απρίλιος 07, 2015, 10:27:12 μμ »
ο μηχανικός που θα το δει τώρα . . .
είναι ο ίδιος που του έκανε σέρβις και όταν κάρφωσε βαλβίδες ; ; ;
 :thnk: :thnk: :thnk:
Δυο πράγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος".... ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

*

stiloabarth

Απ: Τί 'χες Γιάννη τι'χα πάντα!
« Απάντηση #5 - : Απρίλιος 07, 2015, 10:52:18 μμ »
Φιλε μου τα ίδια έκανε και το δικό μου ξεκινά κατα την γνώμη μου ελέγξε το Μπουζί και μετα μπουζοπιπα με μπουζοκαλωδιο...εγω ειχα αλλάξει μπουζοπιπα ..και ειχε στρώσει

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Τί 'χες Γιάννη τι'χα πάντα!
« Απάντηση #6 - : Απρίλιος 07, 2015, 11:27:18 μμ »
ο μηχανικός που θα το δει τώρα . . .
είναι ο ίδιος που του έκανε σέρβις και όταν κάρφωσε βαλβίδες ; ; ;
 :thnk: :thnk: :thnk:


 :ohyes: :ohyes: :ohyes: :D :P   συμφωνω  με  την  ερωτηση !!! :thnk:

*

KorakidisN

Απ: Τί 'χες Γιάννη τι'χα πάντα!
« Απάντηση #7 - : Απρίλιος 07, 2015, 11:54:43 μμ »
ο μηχανικός που θα το δει τώρα . . .
είναι ο ίδιος που του έκανε σέρβις και όταν κάρφωσε βαλβίδες ; ; ;
 :thnk: :thnk: :thnk:

O ίδιος είναι ναι. Του το είχα πάει κολλημένο το μηχανάκι, όταν είχαν καρφωθεί οι βαλβίδες. Απο τότε (2 χρόνια) μέχρι τώρα ποτέ δεν είχα θέμα με τίποτα μηχανικό(Πλήν ένας ρελές μίζας που κόλλησε και μου έφαγε τη μπαταρία). Δε έχω παράπονο. Εϊναι και φιλότιμος και κάνει ότι μπορεί πάντα. Τώρα αν ξέρετε κάτι που δε ξέρω εγώ πείτε και σε μένα  :dry: .

Το μόνο που μου σπάει το κεφάλι είναι πως ενώ έμεινα απο καύσιμο εν κινήση παρόλο που το γύρισα αμέσως στη ρεζέρβα(εν κινήση ακόμα) έσβησε και δε ξαναπήρε. Σπάω το κεφάλι μου.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Τί 'χες Γιάννη τι'χα πάντα!
« Απάντηση #8 - : Απρίλιος 08, 2015, 12:09:01 πμ »
θα  τραβηξε  κανενα  σκουπιδι  η  νερο  για  κοιτα  το  τεποζιτο  αδειασε  το  αν  χρειαζεται  και  καθαρισε  το,   το  μπουζι  φερνει  ρευμα ??

ποιος  πηγασος  ειναι  με  καρμπυρατερ ???  αν  ναι ,  αδειασε  και  το  καζανακι  του  μηπως  εχει  βαλει   και  εκει  νερα, αυτα  για  αρχη  :)

*

Αποσυνδεδεμένος shiverfactory

  • *******
  • 2245
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver _ sold ✓ TUONO FACTORY GEN 2 & KTM SXF 250cc_sold
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: Τί 'χες Γιάννη τι'χα πάντα!
« Απάντηση #9 - : Απρίλιος 08, 2015, 12:12:13 πμ »
Αν ο μηχανικός σου είναι ο Βαγγέλης τότε όντως είναι πολύ καλό παιδί και θα προσπαθήσει για το καλύτερο υπομονή μέχρι να το δεί και αν πιάνουν τα χέρια σου κάνε ότι λένε τα παιδιά!!
Dance 4 life -  in my mind

*

KorakidisN

Απ: Τί 'χες Γιάννη τι'χα πάντα!
« Απάντηση #10 - : Απρίλιος 08, 2015, 12:16:11 πμ »
θα  τραβηξε  κανενα  σκουπιδι  η  νερο  για  κοιτα  το  τεποζιτο  αδειασε  το  αν  χρειαζεται  και  καθαρισε  το,   το  μπουζι  φερνει  ρευμα ??

ποιος  πηγασος  ειναι  με  καρμπυρατερ ???  αν  ναι ,  αδειασε  και  το  καζανακι  του  μηπως  εχει  βαλει   και  εκει  νερα, αυτα  για  αρχη  :)

Καρμπιρατέρ ναί! Εγώ αν τα κάνω αυτά που λές δε θα βρίσκω τις βίδες να το δέσω μετά!  :tez:

Αν ο μηχανικός σου είναι ο Βαγγέλης τότε όντως είναι πολύ καλό παιδί και θα προσπαθήσει για το καλύτερο υπομονή μέχρι να το δεί και αν πιάνουν τα χέρια σου κάνε ότι λένε τα παιδιά!!

Ο Βαγγέλης είναι ναι φίλε μου! Παλικάρι! Που τον εξέρεις! :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος shiverfactory

  • *******
  • 2245
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver _ sold ✓ TUONO FACTORY GEN 2 & KTM SXF 250cc_sold
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: Τί 'χες Γιάννη τι'χα πάντα!
« Απάντηση #11 - : Απρίλιος 08, 2015, 12:28:55 πμ »
Ξέρω πολλούς από εκεί πάνω κάπου κάπου ανεβαίνω καμιά βόλτα εξάλλου η Ελλάδα είναι ένα μικρό χωριό  :bye:
Dance 4 life -  in my mind

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Τί 'χες Γιάννη τι'χα πάντα!
« Απάντηση #12 - : Απρίλιος 08, 2015, 12:33:06 πμ »
στο  καρμπυρατερ  απο  κατω  εχει  μια  βιδα  στο  καζανακι  του  που  λογικα  εχει  και  ενα  λαστιχακι  που  παει  κατω  για  την υπερχειλιση

αμα  λοιπον  λασκαρεις  αυτην  την  βιδα  θα  δεις  οτι  θα  τρεξει  βενζινη  η  νερο :P   αστο λιγο  να  τρεξει  μεχρι  να  καθαρισει  και  μετα 

σφιξε  παλι  την  βιδα,  θα  εχεις  κλειστο  τον  διακοπτη  του  τεποζιτου,  μην  την  χυσεις  ολη  την  βενζινη  :tez: μονο  αυτη  που  εχει  το

  καζανακι  και  κατι  λιγο,  ισα  ισα  για  να  καθαρισει,  βεβαια  αν  το  τεποζιτο  σου  εχει  και  αλλα  νερα  τοτε  θα  στο  ξανακανει  καποια 

στιγμη  :bye:   

*

Αποσυνδεδεμένος nikosstradatzavellas

  • **
  • 35
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia pegaso strada 660
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Τί 'χες Γιάννη τι'χα πάντα!
« Απάντηση #13 - : Απρίλιος 08, 2015, 08:39:39 πμ »
Στον σκελετό θα δεις απ το πλάι μια τρύπα στο ύψος των καρμπυρατέρ.Οπως σου παν πάρε ενα μακρύ σταυροκατσάβιδο και θα φτάσεις στα ποτηράκια κάτω απ το καρμυρατέρ,τις ξεβιδώνεις λίγο τις βίδες και θα δείς πως θα αρχίσει να τρέχει υγρό.Αυτό είναι είτε βρωμιά που 'εχουν μαζέψει τα καρμπυρατέρ είτε ολοκάθαρη βενζίνη(σπάνιο),άστο 2-3 δεύτερα να τρέξει και ξανασφίχτες.Ετσι καθαρίζεις τα ποτηράκια που είναι κάτω απ το καρμπυρατέρ και χρησιμεύουν για την συλλογή ακαθαρσιών-νερού.Είχα πάθει ακριβώς το ίδιο και εγώ.Το βράδυ το έσβησα μια χαρά και το πρώι δεν έπαιρνε με τίποτα.Βέβαια θα έλεγα να βάλεις στην άκρη του μυαλού σου και το ενδεχόμενο να χει κολλήσει-χαλάσει το ρουμπινέτο και ίσως να μένει κλειστό απο όταν το γύρισες....

*

Αποσυνδεδεμένος SKIER

  • *****
  • 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 '97
  • Αντιδράσεις: +15
Απ: Τί 'χες Γιάννη τι'χα πάντα!
« Απάντηση #14 - : Απρίλιος 08, 2015, 08:48:36 πμ »
Είσαι σίγουρος ότι έμεινε από βενζίνη;
Δες εάν έχεις σπινθήρα στο μπουζί,εάν όχι τότε έλεγξε πίπα μπουζιού,πολλαπλασιαστή,ηλεκτρονική και ασφάλειες.
Εάν έχεις σπινθήρα τότε κάπου μπλοκάρει η ροή καυσίμου από το τεπόζιτο στα καρμπυρατέρ.
Εάν έχεις βάλει έξτρα φιλτράκι βενζίνης βγάλτο.
Όταν μένει ο κινητήρας από ρεύμα τότε πέφτουν οι στροφές απότομα και σβύνει,όταν μένει από καύσιμο ρετάρει και κλοτσάρει έως ότου σβύσει.
All i want from my birthday is another birthday...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης