:thnk:...Κ τα δυο τα παληκαρια (απ'οσο ξερω) εχουν τα ie...οποτε...το ολο προβλημα τους ,πρεπει να'ναι:Ρυθμιση μιγματος-ΕγκεφαλοςΝαι, λέμε τώρα, "εκτός των άλλων".
(Δηλ.χρειαζονται επειγουσα συνδεση μ'ενα "Axone") :ohyes:
Miα μικρή μετρηση έτυχε να κάνω στον Πήγασο του saddle όταν είχαμε πάει μια βόλτα. (νομίζω ότι ήταν του saddle).
Πήγαινε 160+ επί αρκετή ώρα στις ευθείες της Τρίπολης. :bye:
Να προσθέσω ότι διαφορά σε τέτοιες ταχύτητες μπορεί να κάνει ακόμα και ένα χοντρό μπουφάν, ίσως και η ύπαρξη η όχι top case. Επίσης, στον δικό μου έχω παρατηρήσει αισθητή διαφορά στην δύναμη ανάλογα με την εξωτερική θερμοκρασία. Στα κρύα, το μοτοσακό είναι σαφώς πιο δυνατό και δεν θα απέκλεια αυτό να μεταφράζεται σε +5 χλμ τελική σε σχέση με το καλοκαίρι.
Πολύ σωστή παρατήρηση το ότι παίζει ρόλο και η ενέργεια που σπαταλιέται στην αλυσίδα, όπου μπορεί να χάνουμε είτε λόγω τριβών (αλάδωτη), είτε λόγω περιττών ταλαντώσεων που κάνει όταν έχει φθαρεί ανομοιόμορφα.
Αλαλ το θέμα δεν ειναι η τελική .....ειναι οτι στριβειιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!
επίσης η ζελατίνα παίζει ρόλο και το top case !!!!
χωρις τοπ και καλοριθμισμενος ο πηγασος ..τα 175 τα εχει !!!!
Αλαλ το θέμα δεν ειναι η τελική ...
ΥΓ: Δεν φταίει ο πήγασος ρε φίλε. Αεροδυναμική από leopard είχες μαζί του.... :bye:
Δεν νομίζω να σέρνεται και τόσο για 650 κυβικά :P :P :P :P :P
Δεν νομίζω να σέρνεται και τόσο για 650 κυβικά :P :P :P :P :P
Να ρωτήσω κάτι.....................το απριλια που γράφει κατω απο τα 200 τι σημαίνει
α) αμα φτάσει η βελόνα εκει πήρες τις βαλβίδες στα χέρια;
β) σε κάνει επίσημο οδηγό αγωνων.......κατευθείαν στο παγκόσμιο;
γ) σιγά μη δείς τέτοια νούμερα μεγάλε
δ) άλλο δεν ξέρω δεν απαντώ.......
Πολύ ενδιαφέρουσα φωτογραφία, που υποθέτω έχεις τραβήξει ενώ είχες μαμίσιο γρανάζωμα. Στον δικό μου πήγασο οι 6400σ.α.λ. με πέμπτη (προφανώς) αντιστοιχούν στο κοντέρ σε περίπου 157-158 χ.α.ω., αρκετά κάτω από τα περίπου 168 που δείχνει το δικό σου. Τώρα ποιος από τους δυο μας έχει σφάλμα και σε ποιο όργανο (στροφόμετρο ή ταχύμετρο)... μόνο ένα GPS θα μπορούσε να μας το δείξει!
Μην ξεχνάμε ότι στον Πήγασο έχει παρατηρηθεί κοντέρ που κλέβουν χλμ. Είμαι βέβαιος ότι το δικό μου είναι ένα απ' αυτά.
Το ότι κλέβουν δεν είναι μόνο ότι λένε λίγα αλλά κλέβουν και προς τα επάνω τις περισσότερες φορές θα έλεγα. Κι όχι μόνο τα ιταλικά αλλά όλα.Μην ξεχνάμε ότι στον Πήγασο έχει παρατηρηθεί κοντέρ που κλέβουν χλμ. Είμαι βέβαιος ότι το δικό μου είναι ένα απ' αυτά.
Κλέβουν εννοείς ότι δείχνουν πιο λίγα ε, ε, ε, ε, ε;;;;; ΕΕΕΕΕΕ;;;;;;;;;;;
Πάντως εμένα, τα 165 (κοντέρ) ποτέ δεν τα είχε για πλάκα! Βέβαια, αν δείχνει -10χαω, τότε όκ, τα 155 τα έχει αρκετά εύκολα οπότε... :D
(μ' αρέσει που ασχολούμαστε με την πιο αδιάφορη επίδοση του πήγασου, την τελική του ταχύτητα!! Το "εγώ" μας δεν αντέχει την ψυχολογική ταπείνωση της χαμηλής τελικής! Αλλά τι να κάνουμε, και στις μηχανές παίζει ρόλο το πώς τελειώνουν...)
Το ότι κλέβουν δεν είναι μόνο ότι λένε λίγα αλλά κλέβουν και προς τα επάνω τις περισσότερες φορές θα έλεγα. Κι όχι μόνο τα ιταλικά αλλά όλα.Μην ξεχνάμε ότι στον Πήγασο έχει παρατηρηθεί κοντέρ που κλέβουν χλμ. Είμαι βέβαιος ότι το δικό μου είναι ένα απ' αυτά.
Κλέβουν εννοείς ότι δείχνουν πιο λίγα ε, ε, ε, ε, ε;;;;; ΕΕΕΕΕΕ;;;;;;;;;;;
Πάντως εμένα, τα 165 (κοντέρ) ποτέ δεν τα είχε για πλάκα! Βέβαια, αν δείχνει -10χαω, τότε όκ, τα 155 τα έχει αρκετά εύκολα οπότε... :D
(μ' αρέσει που ασχολούμαστε με την πιο αδιάφορη επίδοση του πήγασου, την τελική του ταχύτητα!! Το "εγώ" μας δεν αντέχει την ψυχολογική ταπείνωση της χαμηλής τελικής! Αλλά τι να κάνουμε, και στις μηχανές παίζει ρόλο το πώς τελειώνουν...)
Είναι θέμα..."prestige" :D
να με συγχωράτε..αλλά μιλώντας πάλι για τη δική μου εμπειρια θα σας πω οτι ήταν ΑΚΡΙΒΩΣ..ουτε πανω ούτε κατω...1.Ενας φιλος με V-STROM 1000,ερχοταν πισω μου στην Αθ-Κορ/θου,κ μου πε οτι.στην Κιννετα,ο Πηγασος πηγαινε με 199 :pray:στο δικο του κοντερ.
και σιγουρα δεν ηταν πιο πάνω... πήγαινα με 170 τερμα γκαζι και λεει ο φιλος με ninja.. ''αντε ρε..πιάνει ο Πήγασος 180+..??''...
αει καλά...λεω.... :D :D :D :bye:
Είχαμε τα Tuono,Shiver,τα Capo,τώρα τα Pegaso.... :P
Κανένας γΚάγκουρας με κάνα Leonardo υπάρχει ; :P
Είχαμε τα Tuono,Shiver,τα Capo,τώρα τα Pegaso.... :P
Κανένας γΚάγκουρας με κάνα Leonardo υπάρχει ; :P
Με sportcity κανει?το 200 140km :D :DΕίχαμε τα Tuono,Shiver,τα Capo,τώρα τα Pegaso.... :P
Κανένας γΚάγκουρας με κάνα Leonardo υπάρχει ; :P
:hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :prm :prm :prm :prm :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl
Κανένας γΚάγκουρας με κάνα Leonardo υπάρχει ; :P
ο φιλος με ninja.. '
Κανένας γΚάγκουρας με κάνα Leonardo υπάρχει ; :P
αν θυμαμαι καλα σε εχω κερασει με ενα στο παρελθον:bana: :bana:
4. Μαυριλες στις εξατμισεις ειχα ΠΑΝΤΑ. Ακομα κ μετα το ρυθμισμα (αν εγινε σωστο) οταν ειχα αλλαξει φλατζα κεφαλης.
6. Ζελατινα εχω την ψηλη οποτε ισως κ να φταει αυτο. Ισως να φταιει κ ο ογκος μου :blus:
Και κατι αλλο που ξεχασα να πω στην αρχη, εχω παρατηρησει οτι οταν πηγαινω νεκρα με οση φορα εμασα δλδ, κοβει καπως πολυ. Δλδ σαν κατι να το φρεναρει. Γνωμη μου αυτη, δεν το εχω αναφερει ποτε σε μαστορη.
Αυτα..
Γεια σου πολυλατρεμενε μου Θυμιο! Οχι δεν γυρναει τρελα. Το δοκιμασα μολις διαβασα αυτο που εγραψες. Η αλυσιδα δεν φαινεται να μαγκωνει η να κανει κανενα περιεργο θορυβο. οσο για τα τακακια τα βλεπω οτι ερχονται σε ΚΑΛΗ επαφη με το δισκο. Δλδ ακουμπανε κ φαινεται. Θορυβο ομως οχι.. Ρυθμισμα. Ποιον να εμπιστευτω μου λες;;
:dry:
Γεια σου πολυλατρεμενε μου Θυμιο! Οχι δεν γυρναει τρελα. Το δοκιμασα μολις διαβασα αυτο που εγραψες. Η αλυσιδα δεν φαινεται να μαγκωνει η να κανει κανενα περιεργο θορυβο. οσο για τα τακακια τα βλεπω οτι ερχονται σε ΚΑΛΗ επαφη με το δισκο. Δλδ ακουμπανε κ φαινεται. Θορυβο ομως οχι.. Ρυθμισμα. Ποιον να εμπιστευτω μου λες;;
:dry:
Οχι δεν γυρναει τρελα. οσο για τα τακακια τα βλεπω οτι ερχονται σε ΚΑΛΗ επαφη με το δισκο. Δλδ ακουμπανε κ φαινεται. Θορυβο ομως οχι..
Και κατι αλλο που ξεχασα να πω στην αρχη, εχω παρατηρησει οτι οταν πηγαινω νεκρα με οση φορα εμασα δλδ, κοβει καπως πολυ. Δλδ σαν κατι να το φρεναρει. Γνωμη μου αυτη, δεν το εχω αναφερει ποτε σε μαστορη.Κακή ρύθμιση αλυσίδας λέμε! :bye:
Αυτα..
Να ξέρετε ότι εκτός των άλλων (που μπορέι να συμβαίνουν) ένα μεγάλο ποσοστό που είναι υπεύθυνο για την τελική ταχύτητα μιας μηχανής είναι η ΣΩΣΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ της αλυσίδας.
Ειδικά στον πήγασο, κι ειδικά σε αυτό το φάσμα των 150-170χλμ. :ohyes:
να με συγχωράτε..αλλά μιλώντας πάλι για τη δική μου εμπειρια θα σας πω οτι ήταν ΑΚΡΙΒΩΣ..ουτε πανω ούτε κατω...
και σιγουρα δεν ηταν πιο πάνω... πήγαινα με 170 τερμα γκαζι και λεει ο φιλος με ninja.. ''αντε ρε..πιάνει ο Πήγασος 180+..??''...
αει καλά...λεω.... :D :D :D :bye:
να με συγχωράτε..αλλά μιλώντας πάλι για τη δική μου εμπειρια θα σας πω οτι ήταν ΑΚΡΙΒΩΣ..ουτε πανω ούτε κατω...
και σιγουρα δεν ηταν πιο πάνω... πήγαινα με 170 τερμα γκαζι και λεει ο φιλος με ninja.. ''αντε ρε..πιάνει ο Πήγασος 180+..??''...
αει καλά...λεω.... :D :D :D :bye:
Φίλος με Νίντζα ......φίλος με Κατάνα........... φίλος με Βέφα ................... γύρω γύρω το πάς μπαγασάκο..................
Είχαμε τα Tuono,Shiver,τα Capo,τώρα τα Pegaso.... :Pτα ντορσο τα ξεχασαμε εεεεε? :tez:
Κανένας γΚάγκουρας με κάνα Leonardo υπάρχει ; :P
να πω και εγώ που έχω και πήγασο!!!!! :se: :se: :se: :se: :se: :se: :se:
165 στο χέλι και μπαμ μπαμ!!!!
δεν το κηνυγησα για παραπάνω αλλά πιστεύω πως κανένα ταλιράκι ακόμα θα το έχει!!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:
και εγω πηγασο εχω.650. ειμαι νεος και τωρα την πηρα την μηχανη μεταχειρισμενη. την ανοιξα και εβγαλε 180 με ευκολια μπορω να πω. δεν ξερω αν μπορει να δωσει παραπανω γιατι εκεινη την ωρα βγηκα σε ανοιχτωμα και ο αερας ηταν σαν να μου εδωσε σφαλιαρα.πιστευω θα εβγαζε λιγο ακομα αν συνεχιζα.
Ποσα ....ας πούμε ???
+50??
Εκτός αν ειναι κατηφόρα ή έχετε κοντέρ γιαπωνέζικο .....!!!
Ποσα ....ας πούμε ???
+50??
Εκτός αν ειναι κατηφόρα ή έχετε κοντέρ γιαπωνέζικο .....!!!
:h22: :h22:Κατι σουτζουκάκηδες θα τρελαθούν με την περιγραφή σου!!! :bye: :bye:
ο ρόλος του Πήγασου είναι άλλος ....
Η χαρα και η τρέλα του πήγασου είναι αλλου ...
Ευχομαι καποτε να την ανακαλύψετε !!! :ohyes:
ο ρόλος του Πήγασου είναι άλλος ....
Η χαρα και η τρέλα του πήγασου είναι αλλου ...
Ευχομαι καποτε να την ανακαλύψετε !!! :ohyes:
+1000000000000000000000
Δε κόβετε λίγο ταχύτητα τέτοια ώρα?ο ρόλος του Πήγασου είναι άλλος ....
Η χαρα και η τρέλα του πήγασου είναι αλλου ...
Ευχομαι καποτε να την ανακαλύψετε !!! :ohyes:
+1000000000000000000000
καλή ώρα... :D
και εγω πηγασο εχω.650. ειμαι νεος και τωρα την πηρα την μηχανη μεταχειρισμενη. την ανοιξα και εβγαλε 180 με ευκολια μπορω να πω. δεν ξερω αν μπορει να δωσει παραπανω γιατι εκεινη την ωρα βγηκα σε ανοιχτωμα και ο αερας ηταν σαν να μου εδωσε σφαλιαρα.πιστευω θα εβγαζε λιγο ακομα αν συνεχιζα.
Ποσα ....ας πούμε ???
+50??
Ρε σεις μαζευτείτε ....ο ρόλος του Πήγασου είναι άλλος ....
οχι τα 180 ....ή τα 190 ...που δεν ουτως η άλλως ( δεν βγάζει ουτε τα μεν ουτε τα δε !!! )
Εκτός αν ειναι κατηφόρα ή έχετε κοντέρ γιαπωνέζικο .....!!!
Η χαρα και η τρέλα του πήγασου είναι αλλου ...
Ευχομαι καποτε να την ανακαλύψετε !!! :ohyes:
να πω και εγώ που έχω και πήγασο!!!!! :se: :se: :se: :se: :se: :se: :se:
165 στο χέλι και μπαμ μπαμ!!!!
δεν το κηνυγησα για παραπάνω αλλά πιστεύω πως κανένα ταλιράκι ακόμα θα το έχει!!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Και πώς κρατιόσουνα ρε Μενέλαε?????? :P :P :P
Καλησπέρα, σήμερα στο δρόμο αθηνών κορίνθου πριν την έναρξη της κακιάς σκάλας προς αθήνα--όταν έγραφε το κοντέρ περίπου 150 άρχιζε και έτρεμε ένιωθα ότι τρέμανε μπροστά και κουνούσε υπερβολικά--φοβηθηκα και χαμήλωσα λίγο--τι μπορεί να συμβαίνει??Δώσε περισσότερες λεπτομέρειες.
Όταν πήρα τον δικό μου Πήγασο, κάπου το 2003 πρέπει να ήταν, μεταχειρισμένο, μοντέλο του 1999 με καρμπυρατέρ φυσικά, ένα από αυτά που μου κάνανε εντύπωση ήταν η αδυναμία του στις χαμηλές στροφές, και η έλλειψη νεύρου. Δεν ήξερα πως να ψαχτώ δεν μπορούσα να πιστέψω ότι ήταν τόσο αδύναμο, με τους μηχανικούς δεν τα πήγαινα και τόσο καλά, και έκατσα λοιπόν να βρώ πληροφορίες για το τι φταίει και πως θα το βελτιώσω. Τότε βρήκα πολλές πληροφορίες στο ιταλικό φόρουμ του apriliaontheroad.:kalo: :kalo: :kalo:
Μετά από πολλές ερωτήσεις σε ένα τύπο εκεί τον Sergio, ο οποίος τότε είχε κάνει 120.000χλμ στον πήγασό του, όλα τα σέρβις μόνος του,και τον Lucas, που είναι ο moderatorας εκεί, μου είπαν να δοκιμάσω κάποιες ρυθμίσεις στις βίδες του καρμπυρατέρ, στη βελόνα, να αλλάξω το μπουζί και τις καλωδιώσεις του μπουζί. Το αποτέλεσμα λοιπόν είναι ότι ποτέ δεν ξανακλώτσησε στα χαμηλά, παίρνει μπρος άμεσα με την πρώτη και φτάνει άνετα τα 180 χλμ.
εχεις δίκιοε λοιπόν : στο δρόμο αθηνών κορίνθου πριν την έναρξη της κακιάς σκάλας προς αθήνα--όταν έγραφε το κοντέρ περίπου 150 άρχιζε και έτρεμε ένιωθα ότι τρέμανε μπροστά και κουνούσε υπερβολικά--φοβηθηκα και χαμήλωσα λίγο--τι μπορεί να συμβαίνει??Να σημειωθεί έχω μπαγκαζιέρα την Givi 52liter--μικρή ζελατίνα--προφόρτιση στο μέγιστο -- καινούρια λάστιχα προ 2 μηνών--ΜΟΝΟΚΑΒΑΛΟΣ(δυστυχώς..χαχαχα)--για σέρβις θέλει ακόμη 1000km--αυτά τα ολίγα..Επίσης θα ήθελα να μάθω την προφόρτιση της ανάρτησης σε τι καταστάσεις και πότε θα πρέπει να την ρυθμίζω??Όταν κουβαλάς μπαγκαζιέρα (κι ειδικά αυτές με μαξιλαράκι) υπάρχει μια αστάθεια με τον πήγασο σε αυτές τις ταχύτητες ισως και πιο κάτω ακόμα. Αυτό γίνεται από τον αέρα που εγκλωβίζεται ανάμεσα σε σένα και στην μπαγκαζιερα. Αν είναι δικάβαλος δεν έχεις πρόβλημα.(Τσεκαρισμένο αυτό).
Παιδιά οι ταχύτητες που αναφέρεται είναι σε τι εξοπλισμό πάνω?/Δόλε έχετε την μεγάλη ζελατίνα -- μπαγκαζιέρα??επίσης τα νέα λάστιχα έχουν σημασία στο να μη αποδίδει αυτά που πρέπει η μηχανήΛιγακι τα εχεις μπερδέψει.