APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: Pegasakidis στις Ιούνιος 15, 2017, 12:19:42 μμ
-
Λοιπόν έχω ένα μικρό θέματακι..
Όχι σημαντικό απ ότι καταλαβαίνω..
Άλλαξα το κύκλωμα του νερού μόνος μου εφόσον άλλαξα μόνος το κομπλέρ και έπρεπε να βάλω καινούρια νερά
Είναι αλήθεια ότι το παράκανα και έσταζε από αυτήν την τρύπα που φαίνεται στην Φώτο....
Μετά από λίγο σταματήσε να τρέχει....
Βέβαια χρειάστηκε και η μίζα επισκευή άρα λίγα νερά τα έχασα... δεν έχω συμπληρώσει ακόμα νερά....
Εννοείται ότι δεν την έχω βγάλει σε κυκλοφορία γιατί την φτιάχνω με διάφορα γκατζετακια και μόλις ολοκληρωθεί θα βγει στους δρόμους
Όμως η απορία μου είναι η εξής... Τι είναι αυτό που στάζει? Δηλαδή για ποιο λόγο είναι εκεί αυτή η τρύπα δίπλα από την Βιδα απόστραγγισης από την μαμά rotax? Και ποια είναι η σωστή διαδικασία πλήρωσης παράφλου? Πρέπει με κάποιον τρόπο να βγάλω τον αέρα από μέσα? Θενκς εκ των προτέρων!
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170615/52e0eb0b110a67cb5340e14c5550645b.jpg)
-
Προκαταβολικά δεν έχω θέμα με θερμοκρασία, και έχει αλλαχτεί πριν καμία 10 000 χλμ η αντλία νερού ή το κομμάτι που είναι η φτερωτή απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη!
Στάλθηκε από το LG-D335E μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πάντως σταμάτησε...ο Αδάμου με είπε ότι το παραγεμισμένο για αυτό εσταζε
Στάλθηκε από το Lenovo YT3-850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
*παραγεμισα
Στάλθηκε από το Lenovo YT3-850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στον άξονα της φτερωτής της τρομπας νερού υπάρχουν δύο τσιμουχςς με μία απόσταση μεταξύ τους και στο κενό που αφήνουν είναι αυτή η τρύπα. Σκοπός της είναι να φεύγει από εκεί το παραφλου αν χαλάσει η πρώτη τσιμουχςς και να μην περνάει στα λάδια σε περίπτωση που χαλάσει και η δεύτερη τσιμουχα. Όπως καταλαβαίνεις έχανε από την τρύπα γιατί περνούσε το νερό από την τσιμουχα. Έτσι έχεις και εικόνα ότι χάλασε η τσιμουχα γιατί βλέπεις και στάζει. Λογικά κάποια στιγμή θα στο ξανακάνει και θα πρέπει να την αλλάξεις. Δεν νόμιζα ότι έχει να κάνει με το πολύ παραφλου που έβαλες. Ο μάστορας ξέρει ότι είναι μπελάς η αλλαγή της και το απέφυγε με τρόπο.
-
Αποκλείεται ο μάστορας να σκέφτηκε έτσι Νικόλα :h22:
-
Πάντως τώρα έχει 47 000 και το παιδί που την είχε πριν είχε αλλάξει φτερωτή στις 36 000
Λογικά δεν πάει όλο αυτό σετ?
Στάλθηκε από το LG-D335E μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αλλιώς είναι δύσκολο να το αλλάξω εγώ? Και να φανταστώ λογικά υπάρχει το ανταλλακτικό σωστά?
Στάλθηκε από το LG-D335E μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μήπως έχουμε και καμία Φώτο από το κομμάτι για να καταλάβω? Πολλά ζητάω😛
Στάλθηκε από το LG-D335E μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Η τσιμούχα που βλέπεις είναι απο την μεριά του νερού.Πίσω απο αυτήν είναι η δεύτερη τσιμούχα που στεγανοποιεί το λάδι.(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170619/7202336e2e520272359d90004de1d4e6.jpg)
Στάλθηκε από το SM-J710F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Άψογος!
Να φανταστώ την βγάζω με ένα κατσαβίδι το καθαρίζω και βάζω την καινούρια πατητα σωστά?
Στάλθηκε από το LG-D335E μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τσιμούχες πάρε του εμπορίου.
Να προσέξεις το πυράκι που κρατάει την φτερωτή, χρησιμοποίησε εναν καλό-κατάλληλο ζουμπά.
Αν χρειαστεί να τον στραβώσεις λίγο μη διστάσεις, για να μην "πληγώσεις" την γύρω περιοχή.
Αλλαξε και τις δυο τσιμούχες.
Η μέσα τσιμούχα με λίγο προσοχή δεν είναι δύσκολη, αν έχεις ξαναασχοληθεί με το "άθλημα"
-
Αυτό το κομμάτι δεν το έχω ξανά κάνει αλλά θα το προσπαθήσω..
Άρα λογικά βγάζω το πύρο της φτερωτής μετά βγάζω την μια Τσιμούχα και μετά βγάζω και την εσωτερική σωστά? Απορία με την εσωτερική.. Εύκολα την πιάνω? Πως την τραβάω?
Στάλθηκε από το LG-D335E μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τσιμούχες πάρε του εμπορίου.
Να προσέξεις το πυράκι που κρατάει την φτερωτή, χρησιμοποίησε εναν καλό-κατάλληλο ζουμπά.
Αν χρειαστεί να τον στραβώσεις λίγο μη διστάσεις, για να μην "πληγώσεις" την γύρω περιοχή.
Αλλαξε και τις δυο τσιμούχες.
Η μέσα τσιμούχα με λίγο προσοχή δεν είναι δύσκολη, αν έχεις ξαναασχοληθεί με το "άθλημα"
Χμ... Πώς την βγάζω αυτή την σφήνα?
Υπάρχει κάποιο κατάλληλο εργαλείο?
-
Νομίζω το βρήκα... Λογικά την σφήνα πρέπει να την ευθυγραμίσω στην τρύπα της βίδας της απόστραγγισης και τότε το χτυπάω σωστά? Επίσης μετά απλά βάζω μια καινούρια Φλαντζα στο καπάκι και τέλος έτσι? Τίποτα κόλλες και τέτοια δεν χρειάζεται έτσι?
Στάλθηκε από το LG-D335E μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
μην μπερδευτεις. η τσιμουχα στην φωτο ειναι βαλμενη αναποδα
-
μην μπερδευτεις. η τσιμουχα στην φωτο ειναι βαλμενη αναποδα
Καλά που το πες bill! Θενκ γιου billara! Είσαι τοπ! Να δω πότε θα καταφέρω να φέρω τον πηγασεηρο Αθήνα να μου το κάνεις ένα τσεκ απ!
Βασικά Μπιλ, που είναι το συνεργείο σου?
-
Βασιλη!
Την έβαλα ανάποδα για δυο λόγους.
1) Για να αλλάξει "πάτημα" ως προς τον άξονα και δεύτερον για να μη έρχεται σε επαφή το νερό με το ελατήριο της τσιμούχας και τοεσωτερικό της μέρος.
Γιατί το έκανα αυτό;
Για τον λόγο του οτι οταν άλλαξα την συγγεκριμένη τσιμούχα η εσωτερική μεριά είχε σκουριάσει υπερβολικά με συνέπεια να παραμορφωθεί στο κέντρο και να έχω διαρροή νερού για αυτόν το λόγο.
Στην πράξη αποδείχτηκε οτι ολα είναι καλά γιατί απο τότε εχουν περάσει πολλά χλμ. και πολλά χρόνια!
-
Βασιλη!
Την έβαλα ανάποδα για δυο λόγους.
1) Για να αλλάξει "πάτημα" ως προς τον άξονα και δεύτερον για να μη έρχεται σε επαφή το νερό με το ελατήριο της τσιμούχας και τοεσωτερικό της μέρος.
Γιατί το έκανα αυτό;
Για τον λόγο του οτι οταν άλλαξα την συγγεκριμένη τσιμούχα η εσωτερική μεριά είχε σκουριάσει υπερβολικά με συνέπεια να παραμορφωθεί στο κέντρο και να έχω διαρροή νερού για αυτόν το λόγο.
Στην πράξη αποδείχτηκε οτι ολα είναι καλά γιατί απο τότε εχουν περάσει πολλά χλμ. και πολλά χρόνια!
Χμ...ακούγεται λογικό αυτό..
-
Βασιλη!
Την έβαλα ανάποδα για δυο λόγους.
1) Για να αλλάξει "πάτημα" ως προς τον άξονα και δεύτερον για να μη έρχεται σε επαφή το νερό με το ελατήριο της τσιμούχας και τοεσωτερικό της μέρος.
Γιατί το έκανα αυτό;
Για τον λόγο του οτι οταν άλλαξα την συγγεκριμένη τσιμούχα η εσωτερική μεριά είχε σκουριάσει υπερβολικά με συνέπεια να παραμορφωθεί στο κέντρο και να έχω διαρροή νερού για αυτόν το λόγο.
Στην πράξη αποδείχτηκε οτι ολα είναι καλά γιατί απο τότε εχουν περάσει πολλά χλμ. και πολλά χρόνια!
Σωστή λογική, αλλά η τσιμουχα στεγανοποιει όταν πιέζεται από την άλλη μεριά. Μπορεί στην προκειμένη περίπτωση να είσαι οκ, αλλά εάν είχες 1.5-2-5-10 bar, θα έχανε ;)
-
Σε αυτήν τη περίπτωση σαφώς και δεν υπάρχει μεγάλη πίεση.Ομως υπάρχει πίεση γύρω στο ενα μπάρ.
Πάντως προς το παρών δουλεύει μια χαρά! :ohyes:
-
Παίζει ρόλο από ποια μεριά θα χτυπήσω την σφήνα? Επίσης πήρα σφήνα 3 χιλιοστών! Πιστεύω θα είναι κουτί!
Στάλθηκε από το LG-D335E μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Κομπλέ! Βγήκε! Αυτό που μένει είναι να πάρω τις 2 τσιμούχες και είναι έτοιμο το άλογο! Πλάκα πλάκα σφήνα έχει κανείς ιδέα που μπορώ να βρω? Αν και είναι καλή, λέω να την αλλάξω!
Στάλθηκε από το LG-D335E μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μήπως να βάλω 4αρι γαλβανιζέ σύρμα και να το λύγισω και στις 2 του μεριές? Τα Φωτα σας πληζ
Στάλθηκε από το LG-D335E μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ασε τα σύρματα και βάλτου αυτό που είχε.
Ψάξε και στο εμπόριο,αν δε το βρείς παράγγειλε το.
-
Υπάρχει ως ανταλλακτικό μεμονωμένο άρα σωστά? Ελπίζω να μην είναι σετ με την φτερωτή... Γιατί αν είναι έτσι δεν το συζητώ! Το παραγγέλνω
Στάλθηκε από το LG-D335E μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στο τέλος το κλείνω με καλό καθάρισμα το καπάκι και βάζω το λάστιχο και τίποτα παραπάνω ε? Δεν πιστεύω να θέλει κάποια φλατζοκολα και τέτοια καλαμπαλικια?
Στάλθηκε από το Lenovo YT3-850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
τσιμούχες εγώ είχα πα΄ρει από την skf στον πειραια στην δραγατσανίου. Πήγα με το δειγμα και μου έδωσαν ίδιες. Καινούρια φλάτζα για το καπάκι δίσκων θα χρειαστείς αν δεν έχεις πάρει και το έβγαλες. Επίσης άλλαξα και προληπτηκά την τσιμούχα του λεβιέ ταχυτήτων.
Φλατζες βρίσκεις πανφθηνα στην θηβών μετα απο το γήπεδο
-
αξονάκι φτερωτής είχα φτιαξει μόνος μου με ανοξείδωτη βέργα, και εδώ και 20000 χμ ακόμα πάει κομπλέ χωρίς προβλήματα. Πολύ φασαρία να βρώ την κατάλληλη διατομή αλλά άξιζε. Πρέπει να έχω ακόμη κομμάτι κάπου στο εργαστήριο μου
-
για να αλλαχτεί και η μεσα τσιμουχα πρεπει να στραγγίσει και από λαδια το μοτερ?
-
Καθόλου! Απλά δες κανένα βίντεο από gs στο you tube για να καταλάβεις πως την βγάζεις και μην σ απασχολεί τίποτα!
giving up is not an option
-
Εισαι ωραιος!