Θα σας ταλαιπωρήσω και πάλι αλλά επειδή έχω σκάσει, ρωτάω και πάλι..
Σε πήγασο ie 2003 με 35000 Km είχα σκασίματα,μπερδέματα που ήταν λες και η μηχανή είχε λόξυγγα..
Πάω συνεργείο αλλάζει λαιμούς εισαγωγής (απο το άλλο που πήρα για ανταλλακτικά και ήταν οκ)...Επίσης το φιλτροκούτι είχε μια τρύπα να με το συμπάθειο...αλλάζει και το φιλτροκούτι..Εγινε επίσης καθαρισμός σε μπεκ και πεταλούδες...Πάω να πάρω το μηχανάκι όλα καλά σχετικά με πριν..Παρατηρώ βέβαια, ότι αν και παίρνει εύκολα μπροστά,καμιά φορά σβήνει σε φανάρι ή απότομο κλείσιμο γκαζιού...
Επίσης το ρελαντί μου το είχε πολύ ψηλά στις 1600 στροφές περίπου (το κατέβασα λίγο εγώ απο τον ρυθμιστή της πεταλούδας στις 1400)
Το θέμα που αντιμετωπίζω, οχι γενικά και όχι πάντα.. Στις χαμηλές στροφές καμιά φορά σβήνει ή σε "ρολλάρισμα" με ελάχιστο γκάζι η μηχανή δεν ρολλάρει όπως στην αρχή που την είχα..
Σημ.
Η μηχανή παίρνει με την μία μπροστά
Αρπάει γρήγορα και στις πάνω απο 4000 στροφές δεν παρουσιάζει το παραμικρό.
Το φίλτρο είναι αλλαγμένο
Το μπουζί δεν αλλάχτηκε γιατί λέει ηταν καλό
Επειδή είχα ενα θέμα με την τάπα βενζίνης και ίσως είχαν μπεί νερά μέσα , παίζει να είναι κάτι απο αντλία ή φίλτρο βενζίνης ή την σίτα ?
Αν αδειάσω ντεπόζιτο, το καθαρίσω, φυσίξω σίτα και ρίξω και κανά ζουμί για injection με 100αρα παίζει να στρώσει ?
Αλλος μάστορας μου είπε να αλλάξουμε και το μεταλλικό βαρελάκι αν έχω υποψίες για νερά..
Ρύθμιση μίγματος ?
Να την πάω Aprilia μεριά ? Θέλει 60-80 γιούρια ! για την ρύθμιση λέει. Στην ρύθμιση τι κάνουν ? την βάζουν στο axone και ρυθμίζει απο εκεί το Injection και το ρελαντί ? Κάνει υποχρεωτικά την καυσανάλυση, και να του τη ζητήσω ή αυτή γίνεται αν ρυθμιστεί χωρίς το axone ? Πόσο περίπου να κάνει μιας και μπεκ,και πεταλούδες είναι ήδη καθαρισμένες ?