0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος nasmania

  • **
  • 57
  • Αντιδράσεις: 0
Σβησίματα,Μπερδέματα σε χαμηλές στροφές
« - : Ιούνιος 08, 2015, 02:53:35 μμ »
Θα σας ταλαιπωρήσω και πάλι αλλά επειδή έχω σκάσει, ρωτάω και πάλι..

Σε πήγασο ie 2003 με 35000 Km είχα σκασίματα,μπερδέματα που ήταν λες και η μηχανή είχε λόξυγγα..
Πάω συνεργείο αλλάζει λαιμούς εισαγωγής (απο το άλλο που πήρα για ανταλλακτικά και ήταν οκ)...Επίσης το φιλτροκούτι είχε μια τρύπα να με το συμπάθειο...αλλάζει και το φιλτροκούτι..Εγινε επίσης καθαρισμός σε μπεκ και πεταλούδες...Πάω να πάρω το μηχανάκι όλα καλά σχετικά με πριν..Παρατηρώ βέβαια, ότι αν και παίρνει εύκολα μπροστά,καμιά φορά σβήνει σε φανάρι ή απότομο κλείσιμο γκαζιού...

Επίσης το ρελαντί μου το είχε πολύ ψηλά στις 1600 στροφές περίπου (το κατέβασα λίγο εγώ απο τον ρυθμιστή της πεταλούδας στις 1400)
Το θέμα που αντιμετωπίζω, οχι γενικά και όχι πάντα.. Στις χαμηλές στροφές καμιά φορά σβήνει ή σε "ρολλάρισμα" με ελάχιστο γκάζι η μηχανή δεν ρολλάρει όπως στην αρχή που την είχα..

Σημ.
Η μηχανή παίρνει με την μία μπροστά
Αρπάει γρήγορα και στις πάνω απο 4000 στροφές δεν παρουσιάζει το παραμικρό.
Το φίλτρο είναι αλλαγμένο
Το μπουζί δεν αλλάχτηκε γιατί λέει ηταν καλό

Επειδή είχα ενα θέμα με την τάπα βενζίνης και ίσως είχαν μπεί νερά μέσα , παίζει να είναι κάτι απο αντλία ή φίλτρο βενζίνης ή την σίτα ?
Αν αδειάσω ντεπόζιτο, το καθαρίσω, φυσίξω σίτα και ρίξω και κανά ζουμί για injection με 100αρα παίζει να στρώσει ?
Αλλος μάστορας μου είπε να αλλάξουμε και το μεταλλικό βαρελάκι αν έχω υποψίες για νερά..

Ρύθμιση μίγματος ?

Να την πάω Aprilia μεριά ? Θέλει 60-80 γιούρια ! για την ρύθμιση λέει. Στην ρύθμιση τι κάνουν ? την βάζουν στο axone και ρυθμίζει απο εκεί το  Injection και το ρελαντί ? Κάνει υποχρεωτικά την καυσανάλυση, και να του τη ζητήσω ή αυτή γίνεται αν ρυθμιστεί χωρίς το axone ? Πόσο περίπου να κάνει μιας και μπεκ,και πεταλούδες είναι ήδη καθαρισμένες ?




*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5585
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4931
Απ: Σβησίματα,Μπερδέματα σε χαμηλές στροφές
« Απάντηση #1 - : Ιούνιος 08, 2015, 03:24:10 μμ »
Το ρελαντί στον πήγασο είναι γυρω στις 1400+-100αν θυμάμαι καλά έχω καιρό να το δώ το θέμα, όμως προσέξε γιατί αυτό που έκανες μπορεί να οσυ δημιουργήσει θέμα το οποίο θεμά έχει να κάνει  με τυ ρύθμιση του ψεκασμού.
Αν πειράξεις το ρελαντί απο εκεί τότε αρχίζει το μειγμα σου και γίνεται πιο πλούσιο, το έχει εξηγήσει ο bill αναλυτικά το θέμα αυτό.
Τα σκασίματα κτλ απο τη στιγμή που έχουν αλλαχτεί οι εισαγωγές και δεν χάνει απο κάπου το λογικό είναι να θέλει σωστή ρύθμιση ο ψεκασμός σου.


Δες εδώ για το ρελαντί που πείραξες:


http://www.apriliabikers.gr/portal/pegaso-650-cube-and-ie/ryumish-relanti/msg15256/#msg15256
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

AKISTUONO

Απ: Σβησίματα,Μπερδέματα σε χαμηλές στροφές
« Απάντηση #2 - : Ιούνιος 08, 2015, 03:45:04 μμ »
καθαρισμα σωματα ψεκασμου κ ρυθμιση injection καλο θα ειναι να μη πηραζεις το ρελαντι απο το ρυθμιστη σχεδον ποτε γιατι χαλας την ρυθμιση τησ πεταλουδας στην θεση κλειστο γκαζι που βλεπει ο εγκεφαλος οποτε εχεις λαθος ρυθμιση χωρις να το καταλαβαινεις

*

Αποσυνδεδεμένος nasmania

  • **
  • 57
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Σβησίματα,Μπερδέματα σε χαμηλές στροφές
« Απάντηση #3 - : Ιούνιος 09, 2015, 08:36:03 μμ »
Το ρελαντί στον πήγασο είναι γυρω στις 1400+-100αν θυμάμαι καλά έχω καιρό να το δώ το θέμα, όμως προσέξε γιατί αυτό που έκανες μπορεί να οσυ δημιουργήσει θέμα το οποίο θεμά έχει να κάνει  με τυ ρύθμιση του ψεκασμού.
Αν πειράξεις το ρελαντί απο εκεί τότε αρχίζει το μειγμα σου και γίνεται πιο πλούσιο, το έχει εξηγήσει ο bill αναλυτικά το θέμα αυτό.
Τα σκασίματα κτλ απο τη στιγμή που έχουν αλλαχτεί οι εισαγωγές και δεν χάνει απο κάπου το λογικό είναι να θέλει σωστή ρύθμιση ο ψεκασμός σου.


Δες εδώ για το ρελαντί που πείραξες:


http://www.apriliabikers.gr/portal/pegaso-650-cube-and-ie/ryumish-relanti/msg15256/#msg15256

Ευχαριστώ zisako, το χα διαβάσει αυτό όπως και πολλά άλλα , αλλά εγώ το πείραξα γιατί μάλλον το χε πειράξει και ο "μηχανικός" με αποτέλεσμα το ρελαντί μου να είναι Θεό ! (1600+ στροφες)

Αρα πάμε για το τελευταίο σκέλος που έγραψα...Και για να μαθαίνουμε και για να ξεμπερδευτώ, η ρύθμιση θα γίνει αποκλειστικά με το διαγνωστικό και απο εκεί θα φτιάξει τις ρυθμίσεις για το μίγμα ή θέλει και πείραγμα πεταλούδας πάλι,  και θα μου κάνουν και την καυσανάλυση ? (Ρωτάω γιατί μου φαίνεται λίγο κοροιδία τα 60-80 που μου ζήτησαν αν η όλη ιστορία είναι να βάλουν το διαγνωστικό στην φύσα και να κάνουν απλά την ρύθμιση...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης