APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: mobo στις Ιούλιος 13, 2007, 11:27:29 πμ

Τίτλος: Σβήνει
Αποστολή από: mobo στις Ιούλιος 13, 2007, 11:27:29 πμ
Παρέλαβα κι εγώ χθές την ιταλίδα μου και είμαι πολύ χαρούμενος. Εχω μόνο ένα προβληματάκι. Οταν πατάω συμπλέκτη, και ειδικά με μεγάλη ταχύτητα, πολλές φορές σβήνει. Τί συμβαίνει? Απο το συνεργείο μου είπαν οτι είναι ρυθμισμένο το μηχανάκι.
Τίτλος: Απ: Σβήνει
Αποστολή από: CHRISTODOU στις Ιούλιος 13, 2007, 12:00:36 μμ
Ποιόν pegaso έχεις φίλε μου για να μπορέσουμε να σου απαντήσουμε?
Τίτλος: Απ: Σβήνει
Αποστολή από: mobo στις Ιούλιος 13, 2007, 12:04:39 μμ
Ποιόν pegaso έχεις φίλε μου για να μπορέσουμε να σου απαντήσουμε?
Ναι, συγνώμη. Ξέχασα να το αναφέρω. 650ie 2001 με 27000χλμ.
Τίτλος: Απ: Σβήνει
Αποστολή από: harlek στις Ιούλιος 13, 2007, 12:09:27 μμ
Πόσο ρελαντί έχεις αγαπητέ;
Τίτλος: Απ: Σβήνει
Αποστολή από: CHRISTODOU στις Ιούλιος 13, 2007, 12:10:47 μμ
Διάβασε αυτό απευχομαι βέβαια να σου συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Να ρωτήσω και κατι άλλο στο service ποιές εργασίες έκαναν πχ τα μπέκ σου τα καθάρισαν
http://www.apriliabikers.gr/cms/index.php?option=com_smf&Itemid=33&topic=1435.0
Τίτλος: Απ: Σβήνει
Αποστολή από: mobo στις Ιούλιος 13, 2007, 12:11:33 μμ
Πόσο ρελαντί έχεις αγαπητέ;
1100 αλλα δεν νομίζω οτι φταίει αυτό, γιατί σβήνει και με αρκετές στροφές
Τίτλος: Απ: Σβήνει
Αποστολή από: mobo στις Ιούλιος 13, 2007, 12:13:22 μμ
Διάβασε αυτό απευχομαι βέβαια να σου συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Να ρωτήσω και κατι άλλο στο service ποιές εργασίες έκαναν πχ τα μπέκ σου τα καθάρισαν
Δεν υπάρχει κανένα link. Δεν ξέρω τι έκαναν στο service. Μου είπαν οτι μου το παρέδωσαν με γενικό, αλλα στα 30000 θέλει λέει το μεγάλο.
Τίτλος: Απ: Σβήνει
Αποστολή από: harlek στις Ιούλιος 13, 2007, 12:13:53 μμ
Θα το ανεβάσεις χειροκίνητα από την ειδική βίδα (δεξιά από τον κύλινδρο, πάνω από το προστατευτικό της εξάτμισης) στις 1400σαλ για να μη σβήνει και θα πας το συντομότερο για ρύθμιση ψεκασμού μέσω διαγνωστικού και καυσαναλυτή.
Τίτλος: Απ: Σβήνει
Αποστολή από: mobo στις Ιούλιος 13, 2007, 12:15:50 μμ
Θα το ανεβάσεις χειροκίνητα από την ειδική βίδα (δεξιά από τον κύλινδρο, πάνω από το προστατευτικό της εξάτμισης) στις 1400σαλ για να μη σβήνει και θα πας το συντομότερο για ρύθμιση ψεκασμού μέσω διαγνωστικού και καυσαναλυτή.
Θα μιλήσω με τον Bill να δώ αν μπορώ να του το πάω κάποια στιγμή. Αλήθεια άνοιξε τελικά το μαγαζί του?
Τίτλος: Απ: Σβήνει
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούλιος 13, 2007, 12:16:45 μμ
Διάβασε αυτό απευχομαι βέβαια να σου συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Να ρωτήσω και κατι άλλο στο service ποιές εργασίες έκαναν πχ τα μπέκ σου τα καθάρισαν
Δεν υπάρχει κανένα link. Δεν ξέρω τι έκαναν στο service. Μου είπαν οτι μου το παρέδωσαν με γενικό, αλλα στα 30000 θέλει λέει το μεγάλο.
Όταν πχ πάς με 3000-3500 σροφές και κλειστο γκάζι μήπως σου κάνουν και σκασίματα οι εξατμήσεις?
Τίτλος: Απ: Σβήνει
Αποστολή από: mobo στις Ιούλιος 13, 2007, 12:17:58 μμ
Διάβασε αυτό απευχομαι βέβαια να σου συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Να ρωτήσω και κατι άλλο στο service ποιές εργασίες έκαναν πχ τα μπέκ σου τα καθάρισαν
Δεν υπάρχει κανένα link. Δεν ξέρω τι έκαναν στο service. Μου είπαν οτι μου το παρέδωσαν με γενικό, αλλα στα 30000 θέλει λέει το μεγάλο.
Όταν πχ πάς με 3000-3500 σροφές και κλειστο γκάζι μήπως σου κάνουν και σκασίματα οι εξατμήσεις?
Οχι όλα είναι μια χαρά
Τίτλος: Απ: Σβήνει
Αποστολή από: CHRISTODOU στις Ιούλιος 13, 2007, 12:18:35 μμ
Έβαλα το link όντως έχει δίκιο ο harlek 1100 στροφές είναι πολύ λίγες και μετά απο service τι ρύθμιση έκαναν? Ανέβασε τις στροφές και καλού κακού βάλε και κανένα προσθετικό στην βενζίνη απο αυτά που καθαρίζουν τα μπεκ και τραβούν το νερό. :bye:
Τίτλος: Απ: Σβήνει
Αποστολή από: mobo στις Ιούλιος 13, 2007, 12:23:51 μμ
Έβαλα το link όντως έχει δίκιο ο harlek 1100 στροφές είναι πολύ λίγες και μετά απο service τι ρύθμιση έκαναν? Ανέβασε τις στροφές και καλού κακού βάλε και κανένα προσθετικό στην βενζίνη απο αυτά που καθαρίζουν τα μπεκ και τραβούν το νερό. :bye:
Δοκίμασα να ανεβάσω τις στροφές στις 1400 απο το χειρόγκαζο αλλα πάλι τα ίδια
Τίτλος: Απ: Σβήνει
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούλιος 13, 2007, 12:42:01 μμ
Ποιόν pegaso έχεις φίλε μου για να μπορέσουμε να σου απαντήσουμε?
Ναι, συγνώμη. Ξέχασα να το αναφέρω. 650ie 2001 με 27000χλμ.
Ο πήγασος θέλει κάθε 6000χλμ σέρβις. Απο τα 27000χλμ μέχρι τα 30000χλμ που σου είπαν να κάνεις το μεγάλο, μάλλον μόνο λάδια έχουν αλλάξει.
Αν είχε γίνει κανονικά το σέρβις στα 27000 τότε θα σου έλεγαν το επόμενο στα 33000χλμ.
Τίτλος: Απ: Σβήνει
Αποστολή από: mobo στις Ιούλιος 13, 2007, 02:27:47 μμ
Ποιόν pegaso έχεις φίλε μου για να μπορέσουμε να σου απαντήσουμε?
Ναι, συγνώμη. Ξέχασα να το αναφέρω. 650ie 2001 με 27000χλμ.
Ο πήγασος θέλει κάθε 6000χλμ σέρβις. Απο τα 27000χλμ μέχρι τα 30000χλμ που σου είπαν να κάνεις το μεγάλο, μάλλον μόνο λάδια έχουν αλλάξει.
Αν είχε γίνει κανονικά το σέρβις στα 27000 τότε θα σου έλεγαν το επόμενο στα 33000χλμ.
Κατάλαβα. Α, και κάτι άλλο ρε παιδιά. Κανονικά δεν θα έπρεπε να έχει και διπλό stand? Το manual λεει ναι, αλλα απο κει που το πήρα μου είπαν οτι δεν έχει. Οσο για το σβήσιμο, μίλησα με το γιατρό Bill και μου είπε οτι θέλει μια ρύθμιση.
Τίτλος: Απ: Σβήνει
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούλιος 13, 2007, 02:30:18 μμ
Ποιόν pegaso έχεις φίλε μου για να μπορέσουμε να σου απαντήσουμε?
Ναι, συγνώμη. Ξέχασα να το αναφέρω. 650ie 2001 με 27000χλμ.
Ο πήγασος θέλει κάθε 6000χλμ σέρβις. Απο τα 27000χλμ μέχρι τα 30000χλμ που σου είπαν να κάνεις το μεγάλο, μάλλον μόνο λάδια έχουν αλλάξει.
Αν είχε γίνει κανονικά το σέρβις στα 27000 τότε θα σου έλεγαν το επόμενο στα 33000χλμ.
Κατάλαβα. Α, και κάτι άλλο ρε παιδιά. Κανονικά δεν θα έπρεπε να έχει και διπλό stand? Το manual λεει ναι, αλλα απο κει που το πήρα μου είπαν οτι δεν έχει. Οσο για το σβήσιμο, μίλησα με το γιατρό Bill και μου είπε οτι θέλει μια ρύθμιση.
Το κεντρικό στάντ περιλαμβάνεται στα έξτρα αξεσουάρ όσον αφορά την Ελλάδα.
Σε άλλες χώρες προβλέπεται να υπάρχει.
Τίτλος: Απ: Σβήνει
Αποστολή από: harlek στις Ιούλιος 13, 2007, 02:52:17 μμ
Τις παρακάτω οδηγίες τις είχα βρει σε ένα ξένο φόρουμ και δεν χρειάστηκε ποτέ να τις ακολουθήσω. Τις βάζω εδώ για να υπάρχουν, τονίζοντας ότι απευθύνονται σε ΠΟΛΥ ΡΙΨΟΚΙΝΔΥΝΟΥΣ και απελπισμένους και ότι αποτελούν λύση ανάγκης!
Δείτε, λοιπόν, τι διάβασα:

"Οι ιδιοκτήτες Pegaso 650ie με την ECU MC500 της Sagem κάτω από τη σέλα μπορούν να ρυθμίσουν το μίγμα σε περιπτώσεις που είναι πολύ φτωχό και προκαλεί σβήσιμο της μηχανής μετά από ανοίγματα του γκαζιού. Οι περισσότεροι "λύνουν" το πρόβλημα ανεβάζοντας το ρελαντί στις 1600σ.α.λ., με τον κινητήρα ζεστό.
Μια πρόχειρη αλλά πιο σωστή λύση ανάγκης είναι η εξής:

Βγάλτε τη σέλα και εντοπίστε τη βίδα του μίγματος, πάνω στον εγκέφαλο της Sagem. Για το χειρισμό της χρειάζεται ένα ίσιο κατσαβίδι. Γυρίζοντας τη βίδα κατά τη φορά των δεικτών του ρολογιού εμπλουτίζεται το μίγμα. Γυρνώντας την ανάποδα, γίνεται πιο φτωχό.

Βάλτε μπροστά τη μηχανή και αφήστε τη να ζεσταθεί τελείως (80 βαθμοί). Ξεκινήστε γυρίζοντας τη βίδα 1,5 στροφή προς τα δεξιά (εμπλουτισμός) και τότε ρυθμίστε το ρελαντί στις 1.300σ.α.λ. από το ρυθμιστικό δίπλα στον κύλινδρο δεξιά. Τώρα γυρίστε με το κατσαβίδι τη βίδα του εγκεφάλου αργά προς τ' αριστερά μέχρι ο κινητήρας να σβήσει. Γυρίστε τη βίδα του εγκεφάλου 1/4 με 1/2 στροφή δεξιά. Βάλτε μπροστά και γκαζώστε 2-3 φορές για να δείτε τη σταθερότητα του ρελαντί. Αν χρειαστεί, εμπλουτίστε λίγο ακόμα το μίγμα, γυρίζοντας λίγο τη βίδα προς τα δεξιά.

Αν εμπλουτίσετε υπερβολικά το μίγμα αυτό θα φανεί από την καθυτέρηση να πέσουν οι στροφές στο ρελαντί όταν αφήνετε το γκάζι."
Τίτλος: Απ: Σβήνει
Αποστολή από: mobo στις Ιούλιος 13, 2007, 02:58:17 μμ
Harlek ευχαριστώ, πολύ χρήσιμο, αλλα προς το παρόν δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα το σβήσιμο για να ρισκάρω να πειράξω το μείγμα. Θα κάνω λίγο υπομονή και θα πάω στον Bill να το δεί όταν θα είναι έτοιμο το μαγαζί του.
Τίτλος: Απ: Σβήνει
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούλιος 13, 2007, 02:59:24 μμ
Τις παρακάτω οδηγίες τις είχα βρει σε ένα ξένο φόρουμ και δεν χρειάστηκε ποτέ να τις ακολουθήσω. Τις βάζω εδώ για να υπάρχουν, τονίζοντας ότι απευθύνονται σε ΠΟΛΥ ΡΙΨΟΚΙΝΔΥΝΟΥΣ και απελπισμένους και ότι αποτελούν λύση ανάγκης!
Δείτε, λοιπόν, τι διάβασα:
Όλα αυτά που λες σωστά και έχω κάνει οπως ξέρεις. (http://www.apriliabikers.gr/cms/index.php?option=com_smf&Itemid=33&topic=1435.0)
Θέλει επιπλέον και μια μικρή ρύθμιση αναλογα, και η ντίζα του συμπλέκτη γιατί αλλάζει η ροπή του ξεκινήματος και σου σβήνει.