APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: stefanos στις Μάρτιος 03, 2008, 11:44:41 μμ
-
Μια πονεμένη ιστορία που όπως καταλαβαίνω δεν είναι μοναδική. Στο εξουσιοδοτημένο σερβις στη >Ρόδο δεν έχουν καν τα μηχανήματα και ΑΧΟΝΕ οπως έχετε αναφέρει.
Χτες δεχτηκα τηλ. από ένα συνεργείο που ήταν εξοθσιοδοτημένο να με ενημερώσει οτι εχει φέρει το μηχάνημα για να μου ρυθμίσει τη μηχανή. Όπως και την πήγα σήμερα αλλά αργά το βράδυ με ενημερώνει ότι κάποιοσ απο τους αισθητηρες θερμοκρασίας είναι χαλασμένος και δείχνει διαφορετική ένδειξη στο μηχανημα απο οτι στη μηχανή. όπως λεει ο μαστορας εκει ανοιγει το βεντιλατερ πολυ νωρις και δεν μπορει να τη ρυθμίσει γιατι του αλλάζει λεει η ενδειξη για το CO (ΜΟΝΟΞΕΙΔΙΟ ) .
το άλλο που μου είπε είναι ότι το επιπεδο του μονοξειδιου είναι 4,80 % ενώ πρεπει να 1 %
παιδιά βοήθεια... ειμαι στο τσακ να το ανεβάσω αθήνα να γίνει δουλειά ...
Παρακαλώ ακούω απόψεις......
και αν έχει καποιος να μου προτείνει καποον σιγουρο... 6η φορά που το πάω για ρυθμιση και είναι όλοι......γα#@#%$@#%$#τα...
ευχαριστώ
-
κατι ακομα ..
γνωρίζει κανένας πότε, σε ποια θερμοκρασία πρέπει να ανάβει το βεντιλατερ???
ευχαριστώ
-
Το δικό μου ανάβει στους 90.
-
Γεια σου φιλαρακι
Κατ αρχην,μην πανικοβαλεσαι :D
1.Δεν μας λες ποιο? μοντελο Πηγασο εχεις???
2.Το ανεμιστηρακι πρεπει ν αναβει λιγο πανω απ τους 80 (85 περιπου)βαθμους
3.Βαλε στην αναζητηση τη μαγικη λεξη "Bill" & θα βρεις τον "mastora" σου :ohyes:
4.Χαλαραααα........ :)
-
Μια πονεμένη ιστορία που όπως καταλαβαίνω δεν είναι μοναδική. Στο εξουσιοδοτημένο σερβις στη >Ρόδο δεν έχουν καν τα μηχανήματα και ΑΧΟΝΕ οπως έχετε αναφέρει.
Χτες δεχτηκα τηλ. από ένα συνεργείο που ήταν εξοθσιοδοτημένο να με ενημερώσει οτι εχει φέρει το μηχάνημα για να μου ρυθμίσει τη μηχανή. Όπως και την πήγα σήμερα αλλά αργά το βράδυ με ενημερώνει ότι κάποιοσ απο τους αισθητηρες θερμοκρασίας είναι χαλασμένος και δείχνει διαφορετική ένδειξη στο μηχανημα απο οτι στη μηχανή. όπως λεει ο μαστορας εκει ανοιγει το βεντιλατερ πολυ νωρις και δεν μπορει να τη ρυθμίσει γιατι του αλλάζει λεει η ενδειξη για το CO (ΜΟΝΟΞΕΙΔΙΟ ) .
το άλλο που μου είπε είναι ότι το επιπεδο του μονοξειδιου είναι 4,80 % ενώ πρεπει να 1 %
παιδιά βοήθεια... ειμαι στο τσακ να το ανεβάσω αθήνα να γίνει δουλειά ...
Παρακαλώ ακούω απόψεις......
και αν έχει καποιος να μου προτείνει καποον σιγουρο... 6η φορά που το πάω για ρυθμιση και είναι όλοι......γα#@#%$@#%$#τα...
ευχαριστώ
Αυτό είναι αλήθεια, η ρύθμιση πρέπει να γίνει λίγο πριν ανάψει το βεντιλατερ γιατί όταν ανάψει αποθηκεύει ότι ρύθμιση έχει πάρει μέχρι εκείνη την στιγμή.
Για να συνεχίσει την ρύθμιση πρέπει το βεντιλατερ να σβήσει.
Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε από Ρόδο.
Εκεί όμως αν δεν κάνω λάθος είναι ο "Omerta" με ένα tuono αν τον έχεις δει η τον ξέρεις.
Γιατί δεν τον βρίσκεις να σου πει τι κάνει εκείνος και που το πάει?
-
Αυτό είναι αλήθεια, η ρύθμιση πρέπει να γίνει λίγο πριν ανάψει το βεντιλατερ γιατί όταν ανάψει αποθηκεύει ότι ρύθμιση έχει πάρει μέχρι εκείνη την στιγμή.
Για να συνεχίσει την ρύθμιση πρέπει το βεντιλατερ να σβήσει.
Μα νομίζω ότι το βαντιλατέρ αναβοσβήνει μέσω ενός θερμοστατικού διακόπτη στο ψυγείο, δεν επικοινωνεί με τον εγκέφαλο. Ο αισθητήρας που χρησιμοποιεί ο εγκέφαλος για τη θερμοκρασία του ψυκτικού είναι άλλος.
Αυτό με το βαντιλατέρ (ν' ανάψει, να σβήσει κ.λπ.) νομίζω ότι το λένε ως ένα τρόπο να υπολογίζεις με σχετική ακρίβεια τη θερμοκρασία του μοτέρ, εφόσον δεν έχεις διαγνωστικό.
Αυτά για να κάνουμε κουβέντα, γιατί όπως κατάλαβες θα πρέπει να περιμένεις την άποψη του Ιερού Τέρατος!! :)
-
Αυτά για να κάνουμε κουβέντα, γιατί όπως κατάλαβες θα πρέπει να περιμένεις την άποψη του Ιερού Τέρατος!! :)
Το "τέρας" μου τα είχε πει αυτά. :h22: :h22:
Εκτός αν δεν είχα καταλάβει καλά. :thnk:
-
Καλημέρα παίδες..
Λοιπόν μιλάμε για το pegaso 650 i.e 2004 mod. όπου έχω προσθέσει arrow και ΚΝ φίλτρο.
θα σας ενημερώσω σε λίγο με το τι μου είπε ο μάστορας εδώ.
¨:)
-
Καλημέρα και πάλι..
τη μηχανή την πήρα.
1) ρύθμιση 5ης βαλβίδας
2)χαλασμένος αισθητήρας θερμοκρασίας με λάθος ένδειξη κατα 8 βαθμους μείον, με αποτέλεσμα ο εγκέφαλος να νομίζει ότι η μηχανή είναι πιο κρύα και να στέλνει περισσότερο μίγμα
3)ρύθμιση ρελαντί και Co με το μηχάνημα
4) αλλαγή μπουζί
5) Η μηχανή δεν υθμίζει σε τίποτα την προηγούμενη κατάσταση, το μόνο που μένει είναι η επαλήθευση με την κατανάλωση
6) 80 εuro συν αλλα περιπου 60 για το σενσορα της θερμοκρασίας στο κύλινδρο πάνω.
-
καλημέρα
Το πρώτο τεστ όχι και τόσο ενθαρρυντικό σε σχέση με την κατανάλωση. Στα 205 χλμ μου άναψε το λαμπάκι της βενζίνης...με 130 χλμ στη πόλη και τα υπόλοιπα εκτός...
-
παρακαλ.ω αν κάποιος μετράει την κατανάλωση του ας παραθέσει τι γίνεται με την δικιά του μηχανή...
:bye:
-
Με φουλ ρεζερβουάρ περίπου 300 για να ανάψει λαμπάκι, σε ταξίδι.
-
Εγώ ποτέ δεν έχω μετρήσει κατανάλωση, οπότε καταλαβαίνω διαφορές μόνο όταν είναι μεγάλες (π.χ. μετά από σέρβις) και πάντα χοντρικά.
Πάντως κάτι σχετικό που έχω παρατηρήσει είναι ότι μετά από καλή ρύθμιση ψεκασμού μπορώ να κρατάω ταχύτητα στην εθνική (120-130χαω) ανοίγοντας το γκάζι πολύ λιγότερο απ' ό,τι πριν. Υποθέτω αυτό σημαίνει και οικονομία.
-
καλημέρα
Το πρώτο τεστ όχι και τόσο ενθαρρυντικό σε σχέση με την κατανάλωση. Στα 205 χλμ μου άναψε το λαμπάκι της βενζίνης...με 130 χλμ στη πόλη και τα υπόλοιπα εκτός...
Είσαι μάλλον, "σχεδόν", καλά εφόσον λες ότι τα 130χλμ ήταν μέσα στην πόλη.
Λίγο ακόμα ρύθμιση νομίζω ότι παίρνει. ;)
Η καλύτερη απόδοση που είχα ΜΟΝΟ μια φορά όμως, ήταν 340χλμ με περίπου 19 lit. Άναψε καλά δηλαδή το λαμπάκι πριν βάλω βενζίνη.
Αλλά τα 250χλμ ήταν εκτός πόλης σε χαλαρούς ρυθμούς ταξιδιού.
Τις περισσότερες επόμενες φορές δικαβαλος σε ταξίδι "γοργό" :D με πήγαινε 250χλμ περίπου μεχρι να ανάψει ρεζέρβα.
-
Στεφανε πηγαινε στον Παπαμανωλη που ειναι λιγο πριν και δεξια μεσα πριν απο το εξουσιοδωτημενο,γνωριζει πολυ καλα τα aprilia και ειναι πολυ καλος μαστορας
δεν χανεις τιποτα. :bye: :chrs:
-
Άλλο ένα "tip".
Ένας ακόμα τρόπος για να δεις ότι το μείγμα δεν είναι σωστό, παρατηρείς αν τα φλασακια σου έχουν αποκτήσει μικροσκοπικά μαύρα στίγματα από τις εξατμίσεις. :bye:
-
Καλά αυτά τα μαύρα στίγματα υπήρχαν απο την αρχή που πήρα τη μηχανή που ήταν τελείως αρύθμιστη...
όσο για το σερβις φίλε από τη ρόδο, την τελευταία φορά εκέι το πήγα...η ανάλυση που έκανα σχετικά με το σέρβις, εκέι ήτανε.. όπως ο ίδιος μου εξομολογήθηκε πρόσφατα του ήρθε το διαγνωστικό της aprilia αφού ήτανε χαλασμένο πάνω απο 6μηνο...γιαυτό άλλωστε το πήγα εκέι και όχι στην επίσημη αντιπροσωπεία που δεν έχει τέτοιο μηχάνημα..αφού όπως λενε λείπει για αναβάθμιση......μήνες...ασε.....
:tez:
-
δεν ξέρω λες να φταίνε και οι εξατμίσεις.??? βέβαια στη ρύθμιση είχα τις καινούργιες πάνω...φοράω arrow αλουμινίου...άλλαξα και το μπουζί σε iridium...μαυρο βέβαια το προηγούμενο... :bye:
-
τα μαυρα στιγματα..-εντονα- ειναι ενα σημαδι για ψιλορυθμιση..
πάντως τα 205 κλμ..ο.κ. μου φαινονται...αλλά όπως ειπε και ο Νικος...ίιισως περνει κατιτις ακομα ε...
εμενα αναβε στα 220 σε ταξίδι..-πατημένος- και καμμια 180..?? νομίζω στην πόλη.... αντε 150... όταν ηταν ρυθμισμενος...
επίσης αυτο που ειχα προσεξει ηταν οτι όταν ηταν ρυθμισμενο επιανε χαλαρα τα 170... και ίσως και κάτι τις...ακομα...μμμ...175...??? ενω αλλιώς ζοριζοταν στα 165...
δηλαδη οταν σφιγγοταν να παισει 165 ηθελε ρυθμισμα...
αυτα...''εμπειρικά'' ε... :bye: :bye:
πάντως δεν τα ακουω και πολύ τραγικα τα πραγματα.. ποσα κλμ εχεις..??? :bye:
-
Στην αρχή ήταν τραγικά τα πράγματα...τώρα είναι καλά όχι τέλεια...έχω 17000χλμ.
και σε λίγο θα πάω για αλλαγή φίλτρου βενζίνης στο τεπόζιτο, και αλλαγής φίλτρου λαδιού στο πλαισιο μαζι με την αλλαγή των λαδιών. :bye:
-
Εχει φιλτρο βενζινης το Pegaso?
-
:thnk: :thnk: :thnk:
για στειλε π.μ στον bill μηπως σε κατατοπισει καλυτερα..... :ohyes:
-
Εχει φιλτρο βενζινης το Pegaso?
Το ie πάντως έχει, ενσωματωμένο στην αντλία βενζίνης και μάλιστα θεωρητικά θέλει καθάρισμα ανά 15.000χλμ. Τώρα αν τό 'χει καθαρίσει ποτέ κανείς...πολύ αμφιβάλλω.
-
Εχει φιλτρο βενζινης το Pegaso?
Το ie πάντως έχει, ενσωματωμένο στην αντλία βενζίνης και μάλιστα θεωρητικά θέλει καθάρισμα ανά 15.000χλμ. Τώρα αν τό 'χει καθαρίσει ποτέ κανείς...πολύ αμφιβάλλω.
μπα...ουτε κι εγω ποτέ μου...
παντως στα 17,000 κλμ για ρυθμιση λίγο μου φαινεται...ταπεινα...αποψη βεβαια.... :bye:
-
παιδιά το φίλτρο βενζίινης στα 15.000 δεν θέλει καθάρισμα...αλλά αλλαγή... και είναι μέσα στο τεπόζιτο στη αντία βενζίνης. :kalo:
-
παιδιά το φίλτρο βενζίινης στα 15.000 δεν θέλει καθάρισμα...αλλά αλλαγή... και είναι μέσα στο τεπόζιτο στη αντία βενζίνης. :kalo:
Έχεις δίκιο, μάλλον δεν καθαρίζεται. Πάντως στο manual λέει "έλεγχος, καθάρισμα, αλλαγή αν χρειάζεται" στα 15.000.
-
Πρόκειται για το βαρελάκι που φαίνεται στην εικόνα....
-
Harlek..τον εχεις ξεψαχνισει τον Πήγασο πάντως ε....??? :lol% :lol% :lol%
-
Εχει φιλτρο βενζινης το Pegaso?
Το ie πάντως έχει, ενσωματωμένο στην αντλία βενζίνης και μάλιστα θεωρητικά θέλει καθάρισμα ανά 15.000χλμ. Τώρα αν τό 'χει καθαρίσει ποτέ κανείς...πολύ αμφιβάλλω.
ναι για τον ie ρωταω, στο service manual δεν το ειχα προσεξει....
-
ε...ποια ειναι τα νουμερα ρυθμισης για CO για Πήγασο..??
κανεις...??? :thnk:
-
ε...ποια ειναι τα νουμερα ρυθμισης για CO για Πήγασο..??
Τι εννοείς;
-
εννοώ πως το ρυθμιζουμε αν ΔΕΝ εχουμε axone και το παμε με καυσαναλυτη για να δουμε τα σωστά επίπεδα μονοξειδιου κτλ.... :thnk: :thnk: :thnk:
-
Απ' ό,τι έχω καταλάβει (πάντα μέσω του Βασίλη), ένας καλορυθμισμένος Πήγασος έχει μονοξείδιο στο 2%, μετρώντας το στην ειδική τρύπα κάτω από το προστατευτικό του σωλήνα της εξάτμισης δεξιά. Πιο κάτω έχει δυσλειτουργίες λόγω φτωχού μίγματος, ενώ πιο πάνω έχει αυξημένη κατανάλωση/σκασίματα μέχρι και μαυράκια στα φλας.
Έχω όμως την εντύπωση ότι η ρύθμιση δεν είναι τόσο απλή υπόθεση - γυρνάμε τη βίδα και όταν πάει 2% το μονοξείδιο τελειώσαμε. Πρέπει να έχει προηγηθεί καλιμπράρισμα του ψεκασμού, δηλαδή να έχεις προσδιορίσει παραμέτρους όπως θέση κλειστού γκαζιού και αναισθησία ανοίγματος γκαζιού. Οι διαδικασία αυτή γίνεται με το Axone και τον κινητήρα σε θερμοκρασία λειτουργίας.
Επίσης, όταν ο bill ρυθμίζει το μίγμα (μέσω βίδας), κλείνει (με το χέρι) ένα σωλήνα (μέσα στο φιλτροκούτι) που εισάγει φρέσκο αέρα στα καυσαέρια για λόγους συμμόρφωσης με τις προδιαγραφές (ουσιαστικά, το σύστημα αυτό αραιώνει το καυσαέρια). Μόνο έτσι παίρνει ακριβή ένδειξη του CO στον καυσαναλυτή (διαφορετικά παίρνει πολύ χαμηλότερη). Αν ο Πήγασος είναι πριν το 2004 αυτός ο σωλήνας δεν υπάρχει, οπότε υποθέτω ότι δεν χρειάζεται και να τον κλείσεις.
-
Επίσης, όταν ο bill ρυθμίζει το μίγμα (μέσω βίδας), κλείνει (με το χέρι) ένα σωλήνα (μέσα στο φιλτροκούτι) που εισάγει φρέσκο αέρα στα καυσαέρια για λόγους συμμόρφωσης με τις προδιαγραφές (ουσιαστικά, το σύστημα αυτό αραιώνει το καυσαέρια). Μόνο έτσι παίρνει ακριβή ένδειξη του CO στον καυσαναλυτή (διαφορετικά παίρνει πολύ χαμηλότερη). Αν ο Πήγασος είναι πριν το 2004 αυτός ο σωλήνας δεν υπάρχει, οπότε υποθέτω ότι δεν χρειάζεται και να τον κλείσεις.
Αυτός ο Σωλήνας είναι μόνιμα κλειστός και τσακισμένος με ένα tire up.
Επίσης μειώνεται αρκετά κι ο θόρυβος της μηχανής. :ohyes:
-
Αυτός ο Σωλήνας είναι μόνιμα κλειστός και τσακισμένος με ένα tire up.
Επίσης μειώνεται αρκετά κι ο θόρυβος της μηχανής. :ohyes:
Τι εννοείς; Ότι εσύ τον είχες κλείσει/τσακίσει στον δικό σου Πήγασο;
@Themis: Παρεμπιπτόντως, δεν γνωρίζω αν το 2% μπορεί να επιτευχθεί ανά πάσα στιγμή με μια σωστή ρύθμιση, ή αν απαιτείται προηγουμένως καθάρισμα φίλτρου αέρα, σωμάτων ψεκασμού κ.τ.λ.
-
Τι εννοείς; Ότι εσύ τον είχες κλείσει/τσακίσει στον δικό σου Πήγασο;
Ο Βασίλης τον είχε κλείσει μόνιμα απο το σερβις των 10.000-12.000.
-
Επίσης μειώνεται αρκετά κι ο θόρυβος της μηχανής. :ohyes:
Το ότι κόβει θόρυβο πάντως το παρατήρησα κι εγώ. Για την ακρίβεια κόβει αυτό το έξτρα "παφ-παφ" που κάνουν οι τελευταίοι πήγασοι σε σύγκριση με τους παλαιότερους... :D
Ο Βασίλης είπε ότι αυτός ο σωλήνας ενδέχεται να ευθύνεται και για κάποια σκασίματα.....άντε μην τον κλείσω κι εγώ αύριο!!
-
.....άντε μην τον κλείσω κι εγώ αύριο!!
Τι? ακόμα ανοιχτό τον έχεις? :ohmy:
Μήπως θέλει κλείσιμο όμως, ταυτόχρονα με ρύθμιση, ρώτα τον Βασίλη
-
καλά...με βοηθησατε και...ο θεος... :pray: :pray: :pray: :( :( :(
ευχαριστω πάντως......
-
το service manual πάντως λέει ότι πρέπει να είναι το CO στο 1% στο σημείο πάνω στην εξάτμιση ....
-
το service manual πάντως λέει ότι πρέπει να είναι το CO στο 1% στο σημείο πάνω στην εξάτμιση ....
εχεις το service manual να μου το στειλλειςσε παρακαλ΄β... ...???? :psdof: :psdof: :psdof: :bye: :bye: :bye: :bye:
-
το έχω δώσε μου το maIL σου
-
Το service manual λέει 1% (με ανοχή από 0,5%-2%), αλλά επειδή οι καταλύτες του ie είναι για την πλάκα, ο Βασίλης λέει ότι μετά από καμιά δεκαριά χιλιάδες χιλιόμετρα δεν μπορείς να το κατεβάσεις κάτω από το 2%. Δηλαδή, το 2% είναι ιδανικό για έναν "δουλεμένο" πήγασο.
@Powerphot: Τον βούλωσα το σωλήνα τελικά όπως είπες! Καμιά διαφορά στην απόδοση, αλλά πιο σωστός ήχος, χωρίς το παφ-παφ από το φιλτροκούτι! ;)
-
@Powerphot: Τον βούλωσα το σωλήνα τελικά όπως είπες! Καμιά διαφορά στην απόδοση, αλλά πιο σωστός ήχος, χωρίς το παφ-παφ από το φιλτροκούτι! ;)
Ναι δεν έχει διαφορά στην απόδοση αλλά ο ήχος τώρα βγαίνει πιο καθαρός και μοιάζει πιο........"μηχανής" ήχος.
Όταν όμως θα αρχίσουν τα ΚΤΕΔ (τρεχα γύρευε δηλ) να θυμηθείς να το ανοίξεις γιατί τώρα ΟΛΑ τα αέρια βγαίνουν από την εξάτμιση.
-
το service manual πάντως λέει ότι πρέπει να είναι το CO στο 1% στο σημείο πάνω στην εξάτμιση ....
εχεις το service manual να μου το στειλλειςσε παρακαλ΄β... ...???? :psdof: :psdof: :psdof: :bye: :bye: :bye: :bye:
Καλα εσύ τι έχεις πάθει με τους πήγασους? :thnk:
ΤΟΝ ΠΟΥΛΗΣΕΣ!
Το ξέχασες? :tez:
-
το έχω δώσε μου το maIL σου
[email protected]...
πρωτοτυπο mail ε.... :D :D
-
το service manual πάντως λέει ότι πρέπει να είναι το CO στο 1% στο σημείο πάνω στην εξάτμιση ....
εχεις το service manual να μου το στειλλειςσε παρακαλ΄β... ...???? :psdof: :psdof: :psdof: :bye: :bye: :bye: :bye:
Καλα εσύ τι έχεις πάθει με τους πήγασους? :thnk:
ΤΟΝ ΠΟΥΛΗΣΕΣ!
Το ξέχασες? :tez:
Οχι.. αλλά...
θελω να τ`ακουω που έχω Capoooooo......... :hammer :bana: :bana: :bana: :se: :se:
-
φίλε μου δυστυχώς δεν το δέχεται το mail mou o server sou. ....
-
Εχω και εγω προβληματα με σκασιματα και μαυριλα στο αριστερο flash στο πηγασο... Δεν εχω μετρησει ακριβως αλλα πιστευω πως εχει χειροτερεψει το πραγμα με την καταναλωση. Ειμαι στα 30,000km
Το μηχανακι θελει μεγαλο service και αυτο θα γινει το πασχα στον Bill.
-
Έχει αρκετό ενδιαφέρον η υπόθεση μίγμα και η γνωστή βίδα, παρότι φαίνεται απειλητική, τελικά είναι ένα φοβερό εργαλείο για πειραματισμούς! Προσωπικά έχω την αίσθηση ότι αν ο ψεκασμός έχει καλιμπραριστεί σωστά στο Axone, είμαι πλέον ικανός να τον ρυθμίζω τέλεια ως προς το μίγμα (CO) χωρίς καυσαναλυτή (αλλά με πολλές δοκιμαστικές βόλτες)!
Στο τελευταίο σέρβις ρυθμίσαμε το CO στο 1,8%, αλλά στην πράξη αυτό αποδείχθηκε ελαφρώς φτωχό. Με "ελαφρώς φτωχό" μίγμα τα συμπτώματα εμφανίζονται όταν ανέβει αρκετά η θερμοκρασία (80+ C, σε κίνηση), όπου αφενός οι στροφές αργούν αρκετά να επιστρέψουν στο ρελαντί, αφετέρου μετά από απότομα ανοίγματα του γκαζιού (ή όταν αλλάζεις ταχύτητα) τείνει στιγμιαία να σβήσει. Άλλο σύμπτωμα του φτωχού μίγματος είναι το μειωμένο "φρένο" του κινητήρα όταν αφήνεις το γκάζι. [Υποθέτω πως αν το μίγμα είναι πολύ φτωχό, τα συμπτώματα αυτά θα εμφανίζονται και σε χαμηλότερες θερμοκρασίες, αλλά αυτό δε μου έχει συμβεί ποτέ]
Όσο εμπλουτίζουμε σιγα-σιγα το μίγμα, οι παραπάνω δυσλειτουργίες εξαφανίζονται. Το ρελαντί γίνεται σταθερό και οι στροφές επιστρέφουν σε αυτό πιο γρήγορα, ακόμα και με ζεστό κινητήρα. Παράλληλα, όμως, αν το παρακάνουμε η λειτουργία του κινητήρα "βαραίνει", οι κραδασμοί του αυξάνονται ενώ μπορεί να αρχίσουν και λίγα σκασιματάκια όταν κυλάς με ταχύτητα μέσα, αφημένο γκάζι και 2-3 χιλιάδες σ.α.λ. Με πλούσιο μίγμα η απόκριση του μοτέρ στο άνοιγμα του γκαζιού γίνεται πιο απότομη, νομίζεις ότι ειναι πιο ροπάτο, από την άλλη όμως ανεβάζει στροφές πιο δύσκολα.
Σε υπερβολικά πλούσιο μίγμα έχουμε αρκετά σκασίματα όταν αφήνουμε το γκάζι αλλά και καπνό από τις εξατμίσεις στις απότομες γκαζιές. Τα μαυράκια στα φλας ειναι μια ενδειξη, αν ειναι πολλά. Παρόλα αυτά, το χειμώνα μπορούν να εμφανιστούν λίγα μαυράκια και με καλορυθμισμένο μίγμα. Ίσως επειδή πετάγονται υδρατμοί με...στάχτες από τις εξατμίσεις, ίσως επειδή εμπλουτίζεται το μίγμα όσο μηχανάκι είναι κρύο.
Στον δικό μου πήγασο, για να περάσω από το φτωχό μίγμα CO 1,8% (όπου αργεί πολύ να ρίξει στροφές όταν είναι ζεστό) στο "σωστό μιγμα", χρειάστηκε ακριβώς +1,25 στροφή της βίδας. Δεν ξέρω τι CO έχω τώρα αν και κάποια στιγμή θα το μετρήσω. Παρεμπιπτόντως, στην τελευταία σχετική ενημέρωση που έχει εκδώσει η Aprilia συνιστά CO 2,5% κι όχι 0,5 εως 2% που έλεγε παλαιότερα.
-
Επίσης, όταν ο bill ρυθμίζει το μίγμα (μέσω βίδας), κλείνει (με το χέρι) ένα σωλήνα (μέσα στο φιλτροκούτι) που εισάγει φρέσκο αέρα στα καυσαέρια για λόγους συμμόρφωσης με τις προδιαγραφές (ουσιαστικά, το σύστημα αυτό αραιώνει το καυσαέρια). Μόνο έτσι παίρνει ακριβή ένδειξη του CO στον καυσαναλυτή (διαφορετικά παίρνει πολύ χαμηλότερη). Αν ο Πήγασος είναι πριν το 2004 αυτός ο σωλήνας δεν υπάρχει, οπότε υποθέτω ότι δεν χρειάζεται και να τον κλείσεις.
Αυτός ο Σωλήνας είναι μόνιμα κλειστός και τσακισμένος με ένα tire up.
Επίσης μειώνεται αρκετά κι ο θόρυβος της μηχανής. :ohyes:
Μπορούμε να έχουμε μια εικόνα για να δούμε ποιο σωληνάκι είναι αυτό?
Στάλθηκε από το LG-M700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πού προτείνετε να πάω τον Πήγασο 04 για ρύθμιση μείγματος γιατί έχω μεγάλη κατανάλωση καυσίμου??
Η περιοχή δεν έχει σημασία,εντός Αθηνών βέβαια, αλλά η εγγυημένη εργασία από σοβαρό μηχανικό με λογικό κόστος.
-
Bill ξεκάθαρα, εγγύηση με όλη τη σημασία της λέξεως( Α ρε bill, μακάρι να μπορέσω να κανονίσω κάποια στιγμή να κατέβω Αθήνα με τον Πήγασο και να περάσω από εκεί για μια ρύθμιση)
Αν δεν κάνω λάθος, Λεωφόρος Κηφισού 166
Στάλθηκε από το LG-M700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Έχω στείλει πμ και περιμένω απάντηση.
-
Bill ξεκάθαρα, εγγύηση με όλη τη σημασία της λέξεως( Α ρε bill, μακάρι να μπορέσω να κανονίσω κάποια στιγμή να κατέβω Αθήνα με τον Πήγασο και να περάσω από εκεί για μια ρύθμιση)
Αν δεν κάνω λάθος, Λεωφόρος Κηφισού 166
Στάλθηκε από το LG-M700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παιδιά λίγο προσοχή με τηλέφωνα, διευθύνσεις κτλ! (Αν και η διεύθυνση που έβαλες είναι λάθος)
Ότι θέλετε μέσω π.μ παρακαλώ.
Επικοινωνήστε με τον ίδιο καλύτερα απευθείας μέσω του συστήματος των προσωπικών μηνυμάτων.
Μόλις το δεί θα σας απαντήσει.
-
I apologize..
-
Επίσης, όταν ο bill ρυθμίζει το μίγμα (μέσω βίδας), κλείνει (με το χέρι) ένα σωλήνα (μέσα στο φιλτροκούτι) που εισάγει φρέσκο αέρα στα καυσαέρια για λόγους συμμόρφωσης με τις προδιαγραφές (ουσιαστικά, το σύστημα αυτό αραιώνει το καυσαέρια). Μόνο έτσι παίρνει ακριβή ένδειξη του CO στον καυσαναλυτή (διαφορετικά παίρνει πολύ χαμηλότερη). Αν ο Πήγασος είναι πριν το 2004 αυτός ο σωλήνας δεν υπάρχει, οπότε υποθέτω ότι δεν χρειάζεται και να τον κλείσεις.
Αυτός ο Σωλήνας είναι μόνιμα κλειστός και τσακισμένος με ένα tire up.
Επίσης μειώνεται αρκετά κι ο θόρυβος της μηχανής. :ohyes:
Μπορούμε να έχουμε μια εικόνα για να δούμε ποιο σωληνάκι είναι αυτό?
Στάλθηκε από το LG-M700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για το σωληνάκι έχουμε ιδέα ποιο είναι? Είναι αυτό που έρχεται από κάτω στην μέση από το φιλτροκουτι ?
-
Επισκέφτηκα τον bill και μαζί με ένα μικρό service και καθαρισμό των σωμάτων ψεκασμού μου ρύθμισε καυσαέρια.
Παρέλαβα άλλη μηχανή από αυτήν που πήγα... σταμάτησε να πετάει μαύρες τούφες σε ξερογκαζα..... προφανώς θα μειωθεί και η κατανάλωση ενώ σταμάτησε να σκορτσάρει με λίγες στροφές που πήγαινα πατιναριστος για να μη σπάει τα @ρ#ιδι@.
Το μόνο που πρέπει να συνηθισω είναι ότι πλέον κρατάει λίγο ψηλά το ρελαντί και αργεί να πέσει καθώς σταματάω με δύο επακόλουθα...το 1ο ότι κλείνεις γκάζι όταν είσαι με λίγες στροφές και δεν κόβει...θελει φρένο....και το 2ο ότι αργεί μερικές φορές πάρα πολύ να πέσει το ρελαντί σταματημένος και δουλεύει 3000 στροφές.
Η λύση για αυτά στα πρώτα χιλιόμετρα που έκανα και δοκίμασα είναι ... φρένο μόλις αφήσεις γκάζι που το κρατάς μέχρι να σταματήσεις και τοτε πατάς συμπλέκτη ... ουσιαστικά ρίχνεις τις στροφές φρενάροντας και δεν πατάς συμπλέκτη παρά μόνο λίγο πριν σταματήσεις για να μη σου σβήσει.
Εξαιρετικός ο bill από κάθε άποψη...... χαίρομαι που μέσω του φόρουμ τον γνώρισα!
-
δηλαδη ποσες στροφες εχεις ρελαντι;πρεπει κανονικα να ειναι περιπου 1400,αν εισαι παραπανω ριξε λιγο απ τη βιδα αλλα λιγο γιατι μπορει να βγει εκτος το tps αλλιως παρε τον βασιλη τηλεφωνο και πες του το θεματακι σου
-
Κανονικό είναι το ρελαντί όμως αργεί να πέσει....μου το είπε ο bill αφού μου εξήγησε γιατί συμβαίνει αυτό..δυστυχώς έτσι δουλεύει ο Πήγασος μετά από καθαρισμό και ρύθμιση και γι'αυτό σταματούν και τα σκορτσαρισματα με λίγες στροφές....γιατί κρατάει ψηλά το ρελαντί.
Αν αρχίζεις και πειράζεις τη ντιζα μετά διαβάζει λάθος το tps.
Θα ήθελα να πέφτει πιο γρήγορα όμως ο εγκέφαλος είναι λίγο πρωτόγονος στο θέμα αυτό αφού δεν παίρνει προφανώς λόγω ντιζας κοντέρ σήμα για το αν κινείται η όχι η μηχανή.
-
καποτε μετα απο ρυθμιση ειχα το ιδιο προβλημα,αργουσαν να πεσουν οι στροφες και το πηγα παλι και κατι ξαναρυθμισε και εστρωσε,απο τοτε δουλευε τελεια,μη φοβασαι ριξε λιγο το ρελαντι δε χαλαει αν το ριξεις 500 στροφες και δες αν αλλαξε κατι.το ειχα κανει στο δικο μου πολλες φορες
-
Πράγματι πήγα σήμερα και σε 2 λεπτά με το διαγνωστικό μου διόρθωσε αυτό με το ρελαντί που τώρα πλέον πέφτει όπως πρέπει στις 1500 στροφές του οργάνου.
-
Σούπερ τότε. Κοίτα να το χαρείς τώρα.