APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: nkriaras στις Ιούνιος 06, 2009, 08:23:39 μμ
-
Καλησπέρα.
Θα ήθελα μια βοήθεια στο παίξιμο του τιμονιού απο αριστερά στα δεξιά όταν είναι σε πλάγια κλίση, νιώθω ένα κόμπιασμα στην μέση--λογικά είναι το ρουλεμάν. Μήπως ξέρετε εκτός απο aprilia συνεργεία που αλλού μπορώ να απευθυνθώ έτσι ώστε να γλιτώσω τα 135 ευρώ, τα οποία ζητάνε???
ΒΡΗΚΑ ΑΥΤΑ http://shop.wemoto.com/pictures.dyn?u=5834175qqq5828075 ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ -- ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ--ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΗΝ ΠΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΚΑΙ ΔΕΞΙ κ επίσης χρειάζεται να αλλαχθούν σε επίσημο συνεργείο ή μπορώ και σε όποιο να ναι??
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. :D
-
Αν δεν κάνω λάθος τα ρουλεμάν FAG και SKF θεωρούνται κορυφαία. Αν πας το ρουλεμαν σε εναν έμπορο ίσως να σου βρει. Το θέμα είναι ποιος θα στο τοποθετήσει...
Περίμενε να σου απαντήσει και κανένας πιο ειδικός μήπως λέω και αρλούμπες :bye:
-
Πόσο ενδέχεται να κοστίσει η τοποθέτηση??? :( :( :(
-
Πόσο ενδέχεται να κοστίσει η τοποθέτηση??? :( :( :(
Δεν το είπα από θέμα κόστους (δεν γνωρίζω το κόστος), αλλά ποιος μηχανικός θα κάτσει να μπει σε τέτοια διαδικασία.
Πρέπει να ρωτήσεις να δεις ποιος μηχανικός είναι πρόθυμος..
-
παρτα απο το εμποριο με κανενα 25αρι το ενα κ φοραει 2
μια λογικη εργασια ειναι γυρω στα 60 ευρω.πρεπει να αφαιρεθει ολο το μπροστινο κ χρειαζεται λιγο παιδεμα στην εξαγωγη των
-
αν ειναι ετσι,και ειναι τοσο ακριβα αυτα,και τοσο μανουρα η τοποθετηση,τοτε ισως να μην αξιζει να τρεχεις,αλλα να δωσεις ενα εικοσαρικο παραπανω...
μονο το χρονο και τις βενζινες που θα γλυτωσεις...
-
αν ειναι ετσι,και ειναι τοσο ακριβα αυτα,και τοσο μανουρα η τοποθετηση,τοτε ισως να μην αξιζει να τρεχεις,αλλα να δωσεις ενα εικοσαρικο παραπανω...
μονο το χρονο και τις βενζινες που θα γλυτωσεις...
To θέμα είναι ότι κατά πάσα τα ρουλεμαν αυτά παίζει είναι πολύ πιο ποιοτικά από τα μαμά :)
-
βρισκονται ρουλεμάν και περνιούνται.. μην τρελλαίνεσαι.. το κοστος στο ειπε ο bill περιπου παραπάνω οπότε καλά εισαι... :bye: :bye:
(εχει και με 10+ ευρω, αλλά ως γνωστον ο,τι πληρωνεις παίρνεις... ρόδα ειναι και γυριζει... και λάθη δε συγχωρεί.... και άλλες παροιμίες... :D :D)
-
οπα παιδια. εγω εβαλα bering σε πηγασσο 95 και οχι τα σφαιρικα αλλα τα αλλα τα κυλινδρικα (καπως αλλιως τα λενε βοηθηστε στην... μεταφραση) που συμφωνα με το μαστορα ειναι καλυτερα και πληρωσα 15 ευρω τα ρουλεμαν και 30 στο μαστορα... Αυτα στη Θεσσαλονικη τον μαστορα μου τον εχω ξαναγραψει ποιος ειναι σε αλλα ποστ. Επειδη δεν προσεξα σε ποια πολη εισαι, αν εισαι παντως Θεσσαλονικη πηγαινε, θα σε στειλει να τα παρεις μονος αν θελεις με το δειγμα στο χερι σε τιμη χονδρικη και με 45 ευρω καθαρισες...
-
Γεια σου φιλε..... :a018 στο :abh:
Ειπες οτι "κουμπωνει" το τιμονι στη μεση.Αυτο ακουγεται σαν ρουλεμαν τιμονιου κι οχι τροχου που δειχνει το link.
Αν ειναι ρουλεμαν τιμονιου πιστευω οτι η τιμη των 135 ευρω ειναι πολυ καλη αν σκεφτεις οτι κι απ'το εμποριο να τα παρεις εχουν κανα 25αρι ευρω το ενα + την κατω τσιμουχα η οποια δεν ξεπερναει τα 8 ευρω.
Τσεκαρε το παντως μην βαλεις ρουλεμαν στον τροχο και σου κανει τα ιδια παλι μετα.
Το "κουμπωμα" του τιμονιου στη μεση ειναι χαρακτηριστικο των ρουλεμαν τιμονιου.
Φιλικα :bye:
-
Γεια σου φιλε..... :a018 στο :abh:
Ειπες οτι "κουμπωνει" το τιμονι στη μεση.Αυτο ακουγεται σαν ρουλεμαν τιμονιου κι οχι τροχου που δειχνει το link.
Αν ειναι ρουλεμαν τιμονιου πιστευω οτι η τιμη των 135 ευρω ειναι πολυ καλη αν σκεφτεις οτι κι απ'το εμποριο να τα παρεις εχουν κανα 25αρι ευρω το ενα + την κατω τσιμουχα η οποια δεν ξεπερναει τα 8 ευρω.
Τσεκαρε το παντως μην βαλεις ρουλεμαν στον τροχο και σου κανει τα ιδια παλι μετα.
Το "κουμπωμα" του τιμονιου στη μεση ειναι χαρακτηριστικο των ρουλεμαν τιμονιου.
Φιλικα :bye:
σωστά ε.. αλλο τιμονιού...άλλο ροδας.... :dry:
:bye: :bye: του τιμονιού στον Πήγασο ειναι ''κωνικού τύπου''.. επίσης βρισκεις...εξω... :bye: :bye:
-
σωστά ε.. αλλο τιμονιού...άλλο ροδας.... :dry:
:bye: :bye: του τιμονιού στον Πήγασο ειναι ''κωνικού τύπου''.. επίσης βρισκεις...εξω... :bye: :bye:
Πλεον και στα Japan που χρησημοποιουν με μπιλιες απο το εργοστασιο, οταν τα αλλαζουμε πρωτη φορα βαζουμε κωνικα.
Υπαρχουν τα παντα στο εμποριο.Δεν ειναι οπως παλια που εβλεπες κωνικο ρουλεμαν πιο σπανια κι απο Ferrari :f1:
:D :D :D
-
σωστά ε.. αλλο τιμονιού...άλλο ροδας.... :dry:
:bye: :bye: του τιμονιού στον Πήγασο ειναι ''κωνικού τύπου''.. επίσης βρισκεις...εξω... :bye: :bye:
Δεν ειναι οπως παλια που εβλεπες κωνικο ρουλεμαν πιο σπανια κι απο Ferrari :f1:
:D :D :D
:h22: :h22:
-
Δεν γνωριζω εαν χρειαζονται αλλαγη τα ρουλεμαν,αυτο που ξερω ειναι οτι χρειαζονται οποσδηποτε γρασαρισμα,δες εδω: http://www.apriliaontheroad.com/j/index.php?option=com_content&view=article&id=126:ingrassare-cuscinetto-di-sterzo&catid=49:pegaso-rotax&Itemid=59 :bye:
-
Λυνοντας τις τιμονοπλακες και καθαριζοντας τα ποτηρια του ρουλεμαν που ειναι πανω στον σκελετο, μπορουμε ευκολα να διαπιστωσουμε αν υπαρχουν σημαδια (μαυρες καθετες γραμμες) ή ακομη χειροτερα, σημαδια αισθητα με το δαχτυλο ωστε να αποφασισουμε να αλλαξουμε τα ρουλεμαν.Αν δεν υπαρχει τιποτα απο αυτα, καθαρισμα, γρασαρισμα και μονταρισμα παλι.Αλλωστε ενας ελεγχος και ενα γρασαρισμα σ'αυτα, γινεται συνηθως οταν λυνουμε για λαδια μπροστινου καθε 10-15.000km.
Του τροχου ειναι ευκολοτερο να τα ελεγξουμε, αφου αρκει και μονο να αφαιρεσουμε τον τροχο και να γυρισουμε τα ρουλεμαν του με το δαχτυλο ελεγχοντας αν μαγκωνει ή κανει σκαλοπατι καπου.Το εσωτερικο δαχτυλιδι του ρουλεμαν (που αγκαλιαζει τον αξονα) δεν θα πρεπει να κουνιεται μεσα-εξω ουτε κατα ελαχιστο.
Αν δεν βαλουμε γνησια, σιγουρευομαστε οτι αγοραζουμε κλειστα ρουλεμαν (ΖΖ).
-
ναι έκανα λάθος εγώ με το λινκ που ανέβασα--παίδες σας ευχαριστώ πολύ-- :D
-
Αμα τα ανοιξεις αλλαξε τα κιολας. μην τα αφησεις. απο τα ανεβασματα σε πεζοδρομια και λακουβες στον εθνικο εγκαρσιες δεν θελουν και πολυ. στανταρ θελουν αλλαγη... Και σιγα μη δωσεις 135 ευρω. βαζεις μια απλα καλη ποιοτητα κωνικα και τα αλλαζεις καθε 3 χρονια και εισαι κυριος... :bye: