APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: ΙΜΜΟΡΤΑL στις Οκτώβριος 15, 2008, 10:00:48 πμ

Τίτλος: ΡΕΛΑΝΤΙ
Αποστολή από: ΙΜΜΟΡΤΑL στις Οκτώβριος 15, 2008, 10:00:48 πμ
καλημέρα σε όλουσ παίδεσ.επειδή είμαι ασχετοσ με τα τεχνικά θέματα θέλω να μου πεί κάποιοσ πώσ να ανεβάσω το ρελαντί τησ μσχανήσ γιατί έχει πέσει στισ 1000 στροφέσ.
Τίτλος: Απ: ΡΕΛΑΝΤΙ
Αποστολή από: Dabill στις Οκτώβριος 15, 2008, 10:22:32 πμ

 Στο δεξι μέρος του Πηγασου και αναμεσα στο κάτω μερος του φαιρινγ και της εξάτμισης , θα πρέπει να βρεις ενα σωληνάκι με μια βίδα πλαστική στην ακρη......
 Στριβωντάς την δεξιά ανεβάζεις στροφές στο μοτόρι σου.........
 Για τον Πήγασο το στροφομετρο πρέπει να λεει 1500 +......

 Για πιο πολλες πληροφορίες-φωτο, περιμενε και τους ειδικούς....... :bye:
Τίτλος: Απ: ΡΕΛΑΝΤΙ
Αποστολή από: ΙΜΜΟΡΤΑL στις Οκτώβριος 15, 2008, 11:07:55 πμ
ευχαριστω θα το κοιταξω
Τίτλος: Απ: ΡΕΛΑΝΤΙ
Αποστολή από: christosms στις Οκτώβριος 15, 2008, 11:30:57 πμ
Αυτή την "βιδα" πριν την πειράξεις ρίξε μια μάτια εδώ (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=2335.0) και εδώ (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=1435.0)... γιατί είναι λίγο δύσκολη η ρύθμιση της και μπορεί αν δεν ξέρεις να χαλάσεις την ρύθμιση του εγκεφάλου...
Τίτλος: Απ: ΡΕΛΑΝΤΙ
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Οκτώβριος 15, 2008, 03:59:39 μμ
το ρελαντι Πήγασου 650 ie ειναι 1350 +/1 100 στροφές...
 εννοείται υπό κανονικές συνθηκες και ρυθμισμένο το μηχανάκι...

εγώ πάντως το ειχα στις 1400 στροφές και χειμώνα 1500...αλλά όχι παραπάνω...

η βιδα ειναι εκει που σου δειξανε..

το ρυθμίζεις με τη μηχανή ΚΡΥΑ !!! το πρωι ας πούμε...

δε΄ν παθαίνει τιποτα ο εγκέφαλος αν ολα πανε καλά, αλλά εννοείται δε θα εισαι καθε τρεις και λιγο με το ρελαντί στο χερι...

αν δεις οτι εχει ξαναπεσει αισθητα.. ΄πάντα το μετρας κρυο το μοτέρ. τότε ισως κατι παιζει γενικώς...

Υ.Γ.
μετά απο βόλτα πάντα ανεβαινει λίγο το ρελαντί μην τρομάζεις... αλλα όχι πάνω απο 1600+ στροφές...


 :bye: :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: ΡΕΛΑΝΤΙ
Αποστολή από: Dabill στις Οκτώβριος 15, 2008, 04:28:51 μμ
το ρελαντι Πήγασου 650 ie ειναι 1350 +/1 100 στροφές...
 εννοείται υπό κανονικές συνθηκες και ρυθμισμένο το μηχανάκι...

εγώ πάντως το ειχα στις 1400 στροφές και χειμώνα 1500...αλλά όχι παραπάνω...

η βιδα ειναι εκει που σου δειξανε..

το ρυθμίζεις με τη μηχανή ΚΡΥΑ !!! το πρωι ας πούμε...

δε΄ν παθαίνει τιποτα ο εγκέφαλος αν ολα πανε καλά, αλλά εννοείται δε θα εισαι καθε τρεις και λιγο με το ρελαντί στο χερι...

αν δεις οτι εχει ξαναπεσει αισθητα.. ΄πάντα το μετρας κρυο το μοτέρ. τότε ισως κατι παιζει γενικώς...

Υ.Γ.
μετά απο βόλτα πάντα ανεβαινει λίγο το ρελαντί μην τρομάζεις... αλλα όχι πάνω απο 1600+ στροφές...


 :bye: :bye: :bye:

Συμφωνώ, αλλα στο στροφομετρο του Πηγασου το 1350 +/- 100 στροφές, μετραφράζεται σε 1500 +/-100.
Αυτα παντα με βάση τον Bill.....  :ohyes: :bye:
Τίτλος: Απ: ΡΕΛΑΝΤΙ
Αποστολή από: ΙΜΜΟΡΤΑL στις Οκτώβριος 15, 2008, 05:03:26 μμ
το δικο μου η κρυο η ζεστο εχει πεσει στισ 1000,θα παω κατευθειαν μπιλ μου φαινεται αφου ειμαι στραβαδι!!!!
Τίτλος: Απ: ΡΕΛΑΝΤΙ
Αποστολή από: xmen στις Οκτώβριος 15, 2008, 07:18:54 μμ
Φίλε πιστεύω ότι μπορείς να το κάνεις και στην πόλη σου, να ανεβάσεις ρελαντί, σε κάποιο τοπικό συνεργείο.
Τίτλος: Απ: ΡΕΛΑΝΤΙ
Αποστολή από: harlek στις Οκτώβριος 15, 2008, 07:28:11 μμ
Συμφωνώ, αλλα στο στροφομετρο του Πηγασου το 1350 +/- 100 στροφές, μετραφράζεται σε 1500 +/-100.
Αυτα παντα με βάση τον Bill.....  :ohyes: :bye:

Αυτό δεν ισχύει γενικά. Π.χ. εμένα είναι ανάποδα, το στροφόμετρο λέει 1500 κι έχω 1300.
Το θέμα ρελαντί πήγασου έχει πάρα πολλές παραμέτρους, αν ψάξεις θα τις βρεις σε διάφορα σχετικά post.

Ένα γενικό συμπέρασμα είναι ότι πρέπει να σου κάνουν ένα αρχικό σωστό σετάρισμα στον ψεκασμό, για να μπορείς μετά να παίζεις με τη βίδα μέσα σε λογικά πλαίσια (100-200σαλ) χωρίς κανένα κίνδυνο δυσλειτουργίας.

Επίσης το ρελαντί δεν το ρυθμίζεις κρύο (αν και βολεύει, για να μην καίγεσαι!), αλλά στην κανονική θερμοκρασία λειτουργίας του μοτοσακού. Και τέλος, εμένα το ρελαντί είναι σχεδόν το ίδιο, ανεξαρτήτως κρύου-ζεστού κινητήρα (άντε να παίζει 50σ.α.λ.).