0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

KAKTOS

Μετά από ώριμη σκέψη αποφάσισα να κάνω το πρώτο σημαντικό service μόνος μου (με κάποια βοήθεια εννοείτε). Αυτό είναι επιβεβλημένο να γίνει γιατί αποφάσισα να μείνω με τον Πήγασο για όσο πάει και επομένως θα πρέπει να γνωρίσω την μηχανή. Επιπλέον βαρέθηκα κάθε φορά που τον πάω σε συνεργείο να τον παίρνω και όλο και καμία βίδα να λείπει κάνα καπάκι να χάνεται κτλ. και να μην ξέρω τι δουλειά έχουν κάνει.

Οι εργασίες service έχουν ως εξής:

Αλλαγή λαδιών θα μπει 15-50 silkolene comp4 και φίλτρο λαδιού
Αλλαγή στα τακάκια μπρος και πίσω
Αλλαγή υγρών φρένων (DOT 5) και εξαέρωση
Αλλαγή μπουζί
Αλλαγή σε ότι χρειάζεται να αλλάξει (κολάρα κτλ)
Έλεγχος λάδωμα (ή αντικατάσταση) στις ντίζες και μια σχετική ρύθμιση
Αλλαγή ελαστικών, θα μπουν Bridgestone BW-502 πίσω και BW-501 μπροστά.
Εξαγωγή του διπλού stand και δημιουργία σε μηχανουργείο αποστάτη και ασφάλειας.

Επιπλέον το μηχανάκι θα ξεβρακωθεί και θα γίνει εξονυχιστικός έλεγχος σε όλα τα σημεία και ιδιαίτερα για κάποια σκασίματα που κάνει τα οποία μάλλον πρέπει να είναι από εισαγωγή αέρα …. κάπου, θα δούμε.

Να ρωτήσω όσους γνωρίζουν που μπορώ να προμηθευτώ τα αναλώσιμα, ανταλλακτικά και ιδιαίτερα τα λαδάκια για να μου τα στείλουν με αντικαταβολή. Αν κάποιος χρησιμοποιεί αυτή την μέθοδο και μπορεί να βοηθήσει please.

Επιπλέον σκέφτηκα να προχωρήσω και σε κάποιες αισθητικές βελτιώσεις στον Πηγασούλη μου.

Αλλαγή στις χούφτες και στις μανέτες. Ιδιαίτερα οι μανέτες είναι πολύ μπροστά και δεν βολεύουν καθόλου.
Σκέφτομαι και αλλαγή στους καθρέπτες. Θα δω αν υπάρχει κάτι ενδιαφέρον στην αγορά. 
Τοποθέτηση φώτα Xenon αν τα πάρει. Αλλιώς βλέπουμε έχω βρει στο site και άλλες ενδιαφέρουσες λύσεις.
Δημιουργία πατέντας για την τοποθέτηση μπαταρίας ξηρού τύπου. 

Όσον αφορά αυτές θα ήθελα την γνώμη σας αν κάποιοι έχουν κάνει παρόμοιες αλλαγές ιδιαίτερα για χούφτες και μανέτες.

Αυτά για φέτος. Από του χρόνου μάλλον αναρτήσεις πίσω.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 :bye: :bye:



*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Σε κάθε περίπτωση δεν θα αποφύγεις να πας σε συνεργείο για ρύθμιση του μίγματος, η οποία θεωρείται κάτι περισσότερο από πρωταρχικής σημασίας. Μην το αμελήσεις - κι όλα τέλεια να τα κάνεις, αμα δε δουλεύει σωστά ο ψεκασμός δεν θα δεις άσπρη μέρα!  :bye:
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Καταρχας ανοιξε το service manual (εαν δεν το εχεις, ζητα το :D) και κοιτα τι πρεπει να γινει στο μεγαλο σερβις

Υγρα φρενων, βαλε ειτε τα motul RBF600 ειτε κατι σε DOT4 ή DOT 5.1. Oχι ομως DOT5
Βαλβιδες, δεν θελουν ενα κοιταγμα? Για το μιγμα νομιζω δεν χρειαζεται το ΑΧΟΝΕ (ρυθμιζεται απο το οργανο/κοντερ), αλλα θες σιγουρα εναν καυσαναλυτη για να βρεις το σωστο μιγμα. Τα σκασιματα παιζει να ειναι απο μιγμα

Αναλωσιμα θα προμηθευτεις απο καποιο μαγαζι αξεσουαρ μοτο στην Θηβα (πχ φιλτρα λαδιου, τακακια, μπουζι), εκτος και θες ντε και καλα να τα ακουμπησεις σε εξουσιοδοτημενο.
Τα κολαρα που λες (νερου?) νομιζω μονο απο αντιπροσωπεια ειναι βολικο να τα βρεις, γιατι θα εχουν ετοιμες τις σωστες κουρμπες
 
Λαδια, ξερω πως στελνει ο φιλος μου (και συμφορουμιτης) cbr600f4i
Εαν τελικα τα παραγγηλεις απο αυτον, μπορω να σε βοηθησω εγω για ο,τι αναλωσιμα χρειαστεις, και να τα βαλω στο ιδιο πακετο με τα λαδια σου. Καλυτερα με ΚΤΕΛ να σταλουν, αλλα δεν ξερω εαν υπαρχει απευθειας δρομολογιο Πατρα-Θηβα :(


Ο,τι αλλο θες, ρωτα γιατι πολλες ρυθμισεις/ελεγχοι εχουν την ιδια διαδικασια σε ολες τις μοτο, απλα διαφερουν στο μεγεθος και στην θεση που βρισκονται πανω στο μηχανακι :D



Δημιουργία πατέντας για την τοποθέτηση μπαταρίας ξηρού τύπου.  

Τι πατεντα θελει δηλαδη?
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 22, 2010, 04:40:49 μμ από bros400pgm »
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Για το μιγμα νομιζω δεν χρειαζεται το ΑΧΟΝΕ (ρυθμιζεται απο το οργανο/κοντερ), αλλα θες σιγουρα εναν καυσαναλυτη για να βρεις το σωστο μιγμα.  

Όχι, δυστυχώς ο παλιός πήγασος 04 θέλει Axone (και καυσαναλυτή βέβαια)

Παράθεση
Τι πατεντα θελει δηλαδη?

Δεν υπάρχει κλειστού τύπου στις διαστάσεις του Πήγασου (τουλάχιστον καμιά σοβαρή μάρκα δε βγάζει). Η "πατέντα" που κάνουν κάποιοι στο εξωτερικό είναι να αφαιρούν την λαστιχένια βάση της μπαταρίας, ώστε να μπορέσει να στριμωχτεί κάποια (λίγο μεταλύτερη) κλειστού τύπου.
Masquerade

*

KAKTOS

Για το μιγμα νομιζω δεν χρειαζεται το ΑΧΟΝΕ (ρυθμιζεται απο το οργανο/κοντερ), αλλα θες σιγουρα εναν καυσαναλυτη για να βρεις το σωστο μιγμα.  

Όχι, δυστυχώς ο παλιός πήγασος 04 θέλει Axone (και καυσαναλυτή βέβαια)

Παράθεση
Τι πατεντα θελει δηλαδη?

Δεν υπάρχει κλειστού τύπου στις διαστάσεις του Πήγασου (τουλάχιστον καμιά σοβαρή μάρκα δε βγάζει). Η "πατέντα" που κάνουν κάποιοι στο εξωτερικό είναι να αφαιρούν την λαστιχένια βάση της μπαταρίας, ώστε να μπορέσει να στριμωχτεί κάποια (λίγο μεταλύτερη) κλειστού τύπου.

Ακριβώς όπως τα λες  :ohyes: :ohyes: φίλε harlek

*

KAKTOS

Λοιπόν τα λάδια τα παρήγγειλα.

Παρήγγειλα μια κούτα 10 κιλά λάδι silcolene comp4 15-50.

Ο τύπος μου είπε πως δεν είναι ημι-συνθετικά αλλά συνθετικά. Και αυτό το έγραφε και κάποιος άλλος συμφορουμίτης οποίος είχε δίκιο.

Πήρα μια κούτα γιατί δεν κινούνται στην περιοχή και δεν ήθελε να του μείνουν και σε τιμή τόσο χαμηλή που ντρέπομαι να την πω. :kalo: :kalo:
Στην Αθήνα μου ζήταγαν 17-15€ το λίτρο. Εγώ αγόρασα σε τιμή χονδρικής άστα να πάνε… άστα να πάνε.

Καλά ρε σεις τι περιθώρια έχουν…

 :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
To comp 4 είναι ημισυνθετικό (synthetic ester BASED oil). To Pro 4 είναι συνθετικό (FULLY synthetic). Στην αθήνα το Pro 4 πέρυσι τέτοια εποχή το έβρισκα 14,50 το λίτρο. Το Comp4 είχε γύρω στα 11.
Εγώ εδώ και χρόνια βάζω Pro 4 με τη λογική ότι μια φορά το χρόνο αλλάζω λάδια, οπότε ας δώκω και 5 ευρώ παραπάνω, δε χάθηκε ο κόσμος. Σημειωτέον ότι τα Pro 4 όταν είναι πολύ φρέσκα (στα πρώτα 1000χλμ) μου πατινάρουν το συμπλέκτη οταν τον ζορίζω.

Πολλοί θεωρούν πάντως υπερβολή το Pro 4 για ένα μοτέρ σαν το Πήγασου, οπότε λογικά και τα Comp 4 σε υπερκαλύπτουν.
Masquerade

*

KAKTOS

To comp 4 είναι ημισυνθετικό (synthetic ester BASED oil). To Pro 4 είναι συνθετικό (FULLY synthetic). Στην αθήνα το Pro 4 πέρυσι τέτοια εποχή το έβρισκα 14,50 το λίτρο. Το Comp4 είχε γύρω στα 11.
Εγώ εδώ και χρόνια βάζω Pro 4 με τη λογική ότι μια φορά το χρόνο αλλάζω λάδια, οπότε ας δώκω και 5 ευρώ παραπάνω, δε χάθηκε ο κόσμος. Σημειωτέον ότι τα Pro 4 όταν είναι πολύ φρέσκα (στα πρώτα 1000χλμ) μου πατινάρουν το συμπλέκτη οταν τον ζορίζω.

Πολλοί θεωρούν πάντως υπερβολή το Pro 4 για ένα μοτέρ σαν το Πήγασου, οπότε λογικά και τα Comp 4 σε υπερκαλύπτουν.

Harlek εγώ του είπα comp 4. Δεν ξέρω αν κατάλαβε pro 4. Αν μπορώ να βάλω οποιοδήποτε από τα δύο τότε δεν υπάρχει θέμα.
Στην Αθήνα που ρώτησα το ημισυνθετικό 15-17€ το λίτρο.
Εγώ το πήρα με 8€ το λίτρο για να πάρω όλη την κούτα.
Όπως και να έχει το κέρδος είναι τεράστιο. 

*

KAKTOS

Καλά θυμάμαι πως είχα αφήσει κάποιο post ανοιχτό.

Είναι ευγενικό να το κλείσω νομίζω.

Λοιπόν το service έγινε και μάλιστα special. Κατά την διάρκεια του service διαπιστώθηκε πως είχε χαλάσει η μπουζόπιπα και ένα λαστιχάκι που έκανε εισαγωγή αέρα στην καύση είχε τσαλακωθεί και λιώσει. Το λαστιχάκι αντικαταστάθηκε από άλλο επιτόπου και ως δια μαγείας τα σκασίματα που με ταλαιπωρούσαν τόσο καιρό εξαφανίστηκαν.

Εν συνεχεία ο Πήγασος πήγε στην Αθήνα σε εξουσιοδοτημένο και έγινε καθάρισμα ντεπόζιτου βενζίνης με αλλαγή φίλτρου βενζίνης, ρύθμιση βαλβίδων με αλλαγή στα καπελώτα, και ρύθμιση στο axone.

Αλλάχτηκε και η μπουζόπιπα από όπου είχα απώλειες ρεύματος.

Επιπλέον οι αισθητικές επεμβάσεις ματαιώθηκαν και έγιναν επεμβάσεις ουσίας (μιας και δεν χρειάστηκε να αλλάξω και λάστιχα). Έτσι έγινε συντήρηση του μπροστινού και αλλαγή ελατηρίων με white power  και αλλαγή του πίσω ελατηρίου με white power επίσης.

Δεν μιλάμε για τεράστια διαφορά στον δρόμο. Άστα να πάνε.

Ο πήγασος δοκιμάστηκε σε ένα ταξιδάκι στο Πήλιο με τον φίλο Gorgepeg και πραγματικά πάει τέλεια.

Αυτά τα ολίγα.
 :bye: :bye:

*

LOCO

Οταν λεμε "συντηρηση" στο μπροστινο, τι αλλο εγινε εκτος απο ελατηρια?
Με ενδιαφερει γιατι το σ/κ θα λυσω μπροστινο. Ω ναι! το αποφασισα   :pray:

*

KAKTOS

Οταν λεμε "συντηρηση" στο μπροστινο, τι αλλο εγινε εκτος απο ελατηρια?
Με ενδιαφερει γιατι το σ/κ θα λυσω μπροστινο. Ω ναι! το αποφασισα   :pray:

Εννοώ αλλαγή στα λάδια τσιμούχες και ότι άλλο γίνεται σε αυτήν την περίπτωση

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Φιλε .......καλορίζικος ....

αλλο μηχανάκι ...ετσι ???  :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:

σου ευχομαι να τον κρατησεις αλλα 200000 χλμ !!  :bye:

*

LOCO

Εννοώ αλλαγή στα λάδια τσιμούχες και ότι άλλο γίνεται σε αυτήν την περίπτωση

Αυτο το "αλλο" θελω να μαθω αν υπαρχει :)
Καλα χλμ κι απο 'μενα.

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Πρώτο Service μόνος και αισθητικές βελτιώσεις-Την βο
« Απάντηση #13 - : Μάιος 18, 2010, 10:25:50 πμ »

Αυτο το "αλλο" θελω να μαθω αν υπαρχει :)
Καλα χλμ κι απο 'μενα.

Στα καλαμια-μποτες, συμβατικου μπροστινου, η συντηρηση ειναι:
Λυσιμο μεταξυ τους, βγαζουμε τις παλιες τσιμουχες (ξυστρες μπορουμε να αφησουμε τις ιδιες αν δενεχουν εμφανη σημαδια φθορας), βγαζουμε τα 2 μπρουτζινα δαχτυλιδια στο καθε καλαμι και στις μποτες (4 στο συνολο) και O-Ring που πιθανον να υπαρχουν στις ταπες των καλαμιων.Αν δεν εχουν ρυθμιση προφορτισης ελατηριου τοτε εχουμε απο 1 μεγαλο O-Ring σε καθε ταπα καλαμιου.Φυσικα χρειαζομαστε και καινουργιες χαλκοροδελες για τις βιδες στο κατω μερος της καθε μποτας (εκει που περναει ο αξονας του τροχου) οι οποιες βιδες αυτες λυνονται προκειμενου να αποχωριστει η καθε μποτα απο το καλαμι της.

Αφου τα πλυνουμε ολα καλα και γυαλιζουν, βαζουμε τα μπρουτζινα δαχτυλιδια, μονταρουμε τα καλαμια μεσα στις μποτες, βαζουμε τσιμουχες-ξυστρες και σφιγγουμε την 8mm allen στην καθε μποτα απο κατω για να σφιξει εσωτερικα την φλογερα.

Μεγαλη προσοχη μην στραβοπιασει η αλλενοβιδα ή μην κατσει στραβα η φλογερα.

Μετα το στηνουμε ορθιο, ριχνουμε μεσα στο καθε καλαμι τα 2/3 της ποσοτητας λαδιου που χρειαζεται, τρομπαρουμε μεσα-εξω το καλαμι να διωξει τυχον αερα εγκλωβισμενο στην μποτα και συμπληρωνουμε με το υπολοιπο 1/3.Βαζουμε μεσα το κυριως ελατηριο,ροδελες, αποστατη και βιδωνουμε την ταπα του καλαμιου.



Τα παραπανω ανταλλακτικα που αναφερω ειναι αναλωσιμα.Οτιδηποτε αλλο πιθανον χρειαστει (ελατηριο φλογερας πχ) ειναι ξεχωριστο και δεν μπορεις να εισαι σιγουρος οτι χρειαζεται αλλαγη αν δεν λυθει το μπροστινο ωστε να το μετρησεις.

 :bye: :bye: :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 18, 2010, 10:29:12 πμ από MakisRC51 »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης