APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: KAKTOS στις Ιανουάριος 06, 2009, 09:29:03 πμ
-
Χαιρετώ το forum και χρόνια πολλά σε όλους. Ο Πήγασος μου παρουσίασε το πρώτο του προβληματάκι. :( :(
Καταρχάς να πω πως το μηχανάκι δεν το έχω κινήσει πολύ (χωρίς να θέλω να προκαταβάλω) λόγω προβλημάτων υγείας που έχω. Το κίνησα περίπου δύο φορές στους τρεις μήνες. Στο ενδιάμεσο βέβαια το έβαζα μπροστά για να δουλέψει επάνω στο stand.
Στην τελευταία μου βόλτα αφού είχε δουλέψει πήγα να το βάλω μπροστά και τζίφος. Η μίζα δεν έδινε καθόλου. Τίποτα λέμε, νεκρή. Το άφησα κανά τέταρτο να ηρεμήσει και στην συνέχεια μετά από δύο τρεις προσπάθειες πήρε μπροστά.
Κατόπιν ο Πήγασος έμεινε αδούλευτος για ένα μήνα περίπου λόγω μιας επέμβασης που έκανα στον καρπό. Πήγα προχθές να τον βάλω μπροστά και πάλι η μίζα δεν έδινε καθόλου. Επέμεινα λίγο και έκανε έναν τραχύ θόρυβο αλλά τίποτα. Ξαναπροσπάθησα μετά από δέκα λεπτά αλλά πάλι τίποτα. Έκανε έναν τραχύ αδυνατισμένο θόρυβο.
Να ρωτήσω τους παλαιότερος και γνώστες πως πρέπει να προσεγγίσω το πρόβλημα. Να δω πρώτα αν είναι μπαταρία? Και αν ναι πρέπει να την αλλάξω ή να την φορτίσω? Να το φτιάξω τώρα? Δεδομένου ότι ο Πήγασος δεν θα βγει από τον στάβλο ίσως για κανά δίμηνο.
Ας ξεκινήσω από κάπου και στην συνέχεια βλέπουμε.
Thanks. :bye: :bye:
-
Δε μου φαινεται τιποτα ιδιαίτερα παράλογο... :thnk:
1. και πιο πιθιανό να αποφορτίστηκε η μπαταρία.. το πιο απλό... μετρησέ την ή αν ακουγεται ψοφια η ''μιζιά'' όταν πατάς,.... δες επισης τα φώτα και η κόρνα / φλας αν λειτουργουν κανονικά...
2. εαν ολα αυτα ειναι οκ. και παλι ζορικα τα πραγματα πολύ πιθανό να σου βραχηκε το μπουζι..να κατεβασε βενζίνη,... (ισως και να σου μυρισει κιολας) το βγαζεις και το σκουπίζεις -αν και σε μενα ποτε δε δουλεψε αυτο, πάντα εβαζα καινούργιο.... :bye: :bye:
3. για αρχη αυτα..δες τα και βλέπουμε...
4. Υ.Γ. μη πατας τη μιζα συνεχεια και πολλες φορες αν δεις οτι δεν υπαρχει σωτηρια και εχουμε άλλα μετα.... :bye: :ohmy: :ohmy:
-
Και εμένα μπαταρία μου φαίνεται.. είναι αρκετός ο χρόνος που είχες την μπαταρία χωρίς να την φορτίσεις...
Επίσης το να βάζεις την μηχανή κάθε τόσο να δουλεύει στο ρελαντί μάλλον χειρότερο είναι γιατί το ρεύμα που τραβάει η μίζα είναι πολύ περισσότερο από αυτό που αναπληρώνεται από μια φόρτιση στο ρελαντί...
Καλό είναι να αποσυνδέεις του πόλους όταν δεν χρησιμοποιείς την μηχανή πάνω από δύο βδομάδες..
Επίσης καλό είναι να την φορτίζεις κάθε μήνα με κάποιον εξωτερικό φορτιστή...
Προσπάθησε να την φορτίσεις τώρα (με εξ. φορτιστή) να δεις αν σώζετε... όσο την αφήνεις αφόρτιστη τόσο πιο δύσκολο είναι ξαναφορτίσει...
Ρίξε μια ματιά εδώ (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=7637.0) :bye:
-
Για μια πιο γρήγορη διάγνωση και για να ξεκαθαρίσεις ότι είναι η μπαταρία, συνέδεσε την με καλώδια με ένα αμάξι, και βάλε μπροστά να δεις αν είναι όλα κανονικά.
Αν ναι, τότε με γεια την μπαταρία. :bye:
-
Ευχαριστώ παιδιά.
Μόλις βρω λίγο χρόνο θα κάνω την προσπάθεια για την επαναφορά μπαταρίας. Θα ενημερώσω το Forum για να μάθετε πως πήγε.
:bye: :bye: :bye:
-
Ευχαριστώ παιδιά.
Μόλις βρω λίγο χρόνο θα κάνω την προσπάθεια για την επαναφορά μπαταρίας. Θα ενημερώσω το Forum για να μάθετε πως πήγε.
:bye: :bye: :bye:
:ohyes: :bye:
-
Μπαταρια σιγουρα. Με 30 ευρω λυνεται το προβλημα αλλα πρεπει οπως ειπαν κ τα παιδια να βρεις λυση για οσο καιρο θα καθεται το μηχανακι. Με το ρελαντι δεν φορτιζει, στο λεω εκ πειρας. :D :D
:bye: :bye:
-
εγω πιστευω οτι ειναι η μπαταρια.και οταν το εχεις στο ρελαντι για να δουλεψει μαλλων δεν φορτιζετε η μπαταρια νομιζω πως πρεπει να κρατας τις στροφες πανω απο το ρελαντι να γκαζωνεις δυλαδι.για ριξε και μια ματια στο manoual πρεπει να λεει για αυτο :ohyes:
-
Λοιπόν
Έβγαλα την μπαταρία και την πήγα για φώτιση.
Την έβαλα επάνω και πήρε μπροστά. Ωστόσο δεν παίρνει τσακμάκι… ακούω τις άλλες μηχανές (του αδερφού μου και φίλων) και πατάνε την μιζούλα και αμέσως παίρνουν μπροστά. Ο Πήγασος αγκομαχάει.
Ξεκινάω να τον πάω βολτούλα και… σταματάμε για καφεδάκι. Πάμε να φύγουμε και τζίφος. Δίνει η μίζα και τίποτα. Ξαναπροσπαθώ …. Πάλι τίποτα μέχρι που τεζάρει η μπαταρία πάλι.
Την βάζω και εγώ κατηφόρα και τελικά με τα πολλά ξεκινάει αφού στην δεύτερη προσπάθεια μύρισε και βενζίνη.
Λοιπόν ξεκινάει αλλά…. Σκασίματα πολλά ….. διακοπές πολλές ….
Εγώ όμως ανένδοτος. Έπρεπε να δουλέψει (πως θα γυρίσω σπίτι, που θα παρατήσω τον Πήγασο?). Αφού τον δούλεψα με πολλές στροφές και με πολλές διακοπές στο τέλος ζεστάθηκε…… και ταξίδεψε με το έτσι θέλω.
Λοιπόν επόμενο βήμα….
Καινούργια μπαταρία και αλλαγή μπουζί και αν συνεχίσει τα ίδια ……..(μακάρι να μην συνεχίσει ρε γα@@@ω) βλέπουμε….
Α …. Να αναφέρω και το εξής. Γενικά από τότε που τον πήρα δεν έπερνε εύκολα μπροστά. Επιπλέον πηγαίνοντας στον δρόμο όταν είναι κρύος και πατάω συμπλέκτη σβήνει…. Μέχρι να ζεσταθεί.
Είναι φυσιολογικά αυτά??
Τι να πω
-
Λοιπόν
Έβγαλα την μπαταρία και την πήγα για φώτιση.
Την έβαλα επάνω και πήρε μπροστά. Ωστόσο δεν παίρνει τσακμάκι… ακούω τις άλλες μηχανές (του αδερφού μου και φίλων) και πατάνε την μιζούλα και αμέσως παίρνουν μπροστά. Ο Πήγασος αγκομαχάει.
Ξεκινάω να τον πάω βολτούλα και… σταματάμε για καφεδάκι. Πάμε να φύγουμε και τζίφος. Δίνει η μίζα και τίποτα. Ξαναπροσπαθώ …. Πάλι τίποτα μέχρι που τεζάρει η μπαταρία πάλι.
Την βάζω και εγώ κατηφόρα και τελικά με τα πολλά ξεκινάει αφού στην δεύτερη προσπάθεια μύρισε και βενζίνη.
Λοιπόν ξεκινάει αλλά…. Σκασίματα πολλά ….. διακοπές πολλές ….
Εγώ όμως ανένδοτος. Έπρεπε να δουλέψει (πως θα γυρίσω σπίτι, που θα παρατήσω τον Πήγασο?). Αφού τον δούλεψα με πολλές στροφές και με πολλές διακοπές στο τέλος ζεστάθηκε…… και ταξίδεψε με το έτσι θέλω.
Λοιπόν επόμενο βήμα….
Καινούργια μπαταρία και αλλαγή μπουζί και αν συνεχίσει τα ίδια ……..(μακάρι να μην συνεχίσει ρε γα@@@ω) βλέπουμε….
Α …. Να αναφέρω και το εξής. Γενικά από τότε που τον πήρα δεν έπερνε εύκολα μπροστά. Επιπλέον πηγαίνοντας στον δρόμο όταν είναι κρύος και πατάω συμπλέκτη σβήνει…. Μέχρι να ζεσταθεί.
Είναι φυσιολογικά αυτά??
Τι να πω
Μάλλον χρειάζεσαι επειγόντως ρύθμιση ίσως και καθάρισμα μπεκ, μπουζί, κλπ
-
λίγο αγάπη στοργή και proderm χρειάζεται...
1.η μπαταρία σου μαλλον ειναι για αλλαγή... ακομα και καινούργια ενος ετους ισως βραχυκύκλωσε... αν κανεις ενα search με τη λέξη μπαταρία θα δεις ολόκληρη wikipedia εδω... :h22: Μέτρησέ την σε ενα μάστορα...
Ειδικά αμα την εχεις σε παγερά μερη.. δηλαδή είσαι 'βορειος'' λογικό ειναι..
2. λυπάμαι που θα στο πω, αλλα μια φορα εβρεξες τα μπουζι... μου φαίνεται θα στο ξανακανει και παλι καλά που πήρε μπροστά... :(
3. ο Πήγασος αν δεν αφησεις να ζεσταθει 45 βαθμους και κατι..και ανοιξεις γκαζι 3500-4000 στροφές στο σβήνει γκαπ ο εγκεφαλος με τη μια... -αν αναφέρεσαι σε κάτι τετοιο...
4. Αν δεν εχεις κανει ποτε ρυθμιση...και κυρίως σωστή ρυθμιση βαλβίδων θα δυσκολευεται να παρει μπροστά και θα σου κανει σκασίματα... Πέρα από το τι λεει το μανιουαλ εγώ εκανα 1η φορά στα 27,000 κλμ και ήθελε ελάχιστα, αλλά ήθελε...(είχα αλλάξει και φλάντζα κεφαλής...)...
5. Μιλάμε για Πήγασο ie αν και ισχυουν και για καρμπυρατέρ.... Πάντωςδε νομίζω να εχεις ''πρόβλημα΄΄΄απλά... λίγο συμμάζεμα...
¨οταν βγάλεις διάγνωση ή εχεις εξέλιξι ρίξε κανα ποστ..... :bye: :bye: :bye:
-
ο Πήγασος αν δεν αφησεις να ζεσταθει 45 βαθμους και κατι..και ανοιξεις γκαζι 3500-4000 στροφές στο σβήνει γκαπ ο εγκεφαλος με τη μια... -αν αναφέρεσαι σε κάτι τετοιο...
Πάντωςδε νομίζω να εχεις ''πρόβλημα΄΄΄απλά... λίγο συμμάζεμα...
Σύμφωνα με τη δική μου εμπειρία ο σωστά ρυθμισμένος Πήγασος με σωστή μπαταρία παίρνει μπρος αμέσως σε οποιαδήποτε θερμοκρασία (0 βαθμοί και πάνω, πιο κάτω δεν ξέρω!) και λειτουργεί από το πρώτο δευτερόλεπτο σαν ζεστός (εννοώ ότι μπορείς να κινηθείς με κανονικούς ρυθμούς, όχι βέβαια να τον σκίσεις με κόφτες κ.λπ.).
Συμφωνώ απολύτως ότι θέλει απλά ένα καλό συμμάζεμα.
Αλήθεια, φίλε κάκτε, πόσα χιλιόμετρα έχεις, στα πόσα έκανες τελευταίο σέρβις και πριν πόσο καιρό ήταν αυτό;
-
ο Πήγασος αν δεν αφησεις να ζεσταθει 45 βαθμους και κατι..και ανοιξεις γκαζι 3500-4000 στροφές στο σβήνει γκαπ ο εγκεφαλος με τη μια... -αν αναφέρεσαι σε κάτι τετοιο...
Πάντωςδε νομίζω να εχεις ''πρόβλημα΄΄΄απλά... λίγο συμμάζεμα...
Σύμφωνα με τη δική μου εμπειρία ο σωστά ρυθμισμένος Πήγασος με σωστή μπαταρία παίρνει μπρος αμέσως σε οποιαδήποτε θερμοκρασία (0 βαθμοί και πάνω, πιο κάτω δεν ξέρω!) και λειτουργεί από το πρώτο δευτερόλεπτο σαν ζεστός (εννοώ ότι μπορείς να κινηθείς με κανονικούς ρυθμούς, όχι βέβαια να τον σκίσεις με κόφτες κ.λπ.).
Συμφωνώ απολύτως ότι θέλει απλά ένα καλό συμμάζεμα.
Αλήθεια, φίλε κάκτε, πόσα χιλιόμετρα έχεις, στα πόσα έκανες τελευταίο σέρβις και πριν πόσο καιρό ήταν αυτό;
Τον Πήγασο τον πήρα …. Τον Οκτώβρη και αφού ο προκάτοχός του είχε κάνει το service τον 22500 Km στο Scoot & Scoot. Στο Service αυτό (22/9/08) του έκαναν ότι καθορίζεται από το manual τις γνωστές αλλαγές κτλ. Και όσο για ρύθμιση του είπαν ότι το είδαν και δεν χρειάζεται. Επιπλέον μόλις είχε αλλάξει αλυσίδα γρανάζια και ελαστικά.
Για τα παραπάνω είδα το τιμολόγιο…. Και το βιβλίο των service υπογεγραμμένο μου παραδόθηκε στο χέρι.
Από τότε δεν του έχω κάνει ούτε 1000Κμ λόγο οικογένειας κτλ. Και επειδή είχα ένα πρόβλημα στο καρπό. Μετά από ένα τέταρτο το χέρι στο γκάζι μούδιαζε και ξεραινόταν.
-
Τον Πήγασο τον πήρα …. Τον Οκτώβρη και αφού ο προκάτοχός του είχε κάνει το service τον 22500 Km στο Scoot & Scoot. Στο Service αυτό (22/9/08) του έκαναν ότι καθορίζεται από το manual τις γνωστές αλλαγές κτλ. Και όσο για ρύθμιση του είπαν ότι το είδαν και δεν χρειάζεται. Επιπλέον μόλις είχε αλλάξει αλυσίδα γρανάζια και ελαστικά.
Προφανώς, αφού όπως λες απ' όταν το πήρες δεν έπαιρνε αμέσως μπρος, κάτι δεν είχε ρυθμιστεί καλά. Τώρα για το αν έκαναν τις "γνωστές αλλαγές που καθορίζονται από το manual", κρατάω μπόλικες επιφυλάξεις, όχι μόνο για τον Scoot & Scoot, αλλά και γενικότερα.
Ορθώς κατά τη γνώμη μου αποφάσισες να αλλάξεις σε πρώτη φαση μπουζί (εννοείται ότι θα βάλεις το σωστό τύπο) και μπαταρία. Θα σου λεγα να κάνεις οπωσδήποτε και μια ρύθμιση στα καυσαέρια (σε συνεργείο με διαγνωστικό Axone και καυσαναλυτή), γιατί διαφορετικά είναι πολύ πιθανό σύντομα να ξαναέχεις τα ίδια. Η σωστή ρύθμιση του ψεκασμού είναι το Α και το Ω στο 650i.e.
Μιας που πρόσφατα τον πήρες, θα σου συνιστούσα σε δεύτερη φάση ,να βάλεις ένα ρελέ στον κεντρικό διακόπτη (υπάρχουν αρκετά σχετικά post στο φόρουμ) για να γλιτώσεις από άλλο ένα ελάττωμα του συγκεκριμένου μηχανακίου που ενδέχεται να σ' αφήσει στο δρόμο.
-
Προφανώς, αφού όπως λες απ' όταν το πήρες δεν έπαιρνε αμέσως μπρος, κάτι δεν είχε ρυθμιστεί καλά. Τώρα για το αν έκαναν τις "γνωστές αλλαγές που καθορίζονται από το manual", κρατάω μπόλικες επιφυλάξεις, όχι μόνο για τον Scoot & Scoot, αλλά και γενικότερα.
Ορθώς κατά τη γνώμη μου αποφάσισες να αλλάξεις σε πρώτη φαση μπουζί (εννοείται ότι θα βάλεις το σωστό τύπο) και μπαταρία. Θα σου λεγα να κάνεις οπωσδήποτε και μια ρύθμιση στα καυσαέρια (σε συνεργείο με διαγνωστικό Axone και καυσαναλυτή), γιατί διαφορετικά είναι πολύ πιθανό σύντομα να ξαναέχεις τα ίδια. Η σωστή ρύθμιση του ψεκασμού είναι το Α και το Ω στο 650i.e.
Καταρχάς να σας ευχαριστήσω όλους για τις συμβουλές σας.
Φίλε harlek όπως προτείνεις θα αλλάξω μπαταρία και θα βάλω μάλιστα κάποια καλή ξηρού τύπου και μπουζί NGK.
Όσον αφορά το διαγνωστικό Axone που λες, υπάρχει μόνο σε εξουσιοδοτημένα?? Ή μπορώ να βρω και αλλού??
Επιπλέον να ρωτήσω το εξής. Δεδομένου ότι τον Πήγασο τον πήρα μεταχειρισμένο μήπως θα ήταν καλό να του κάνω ένα γενικό Service για να ξέρω τι γίνεται?
Καλό ακούγεται. ..
-
Καταρχάς να σας ευχαριστήσω όλους για τις συμβουλές σας. :bye: :kalo:
Φίλε harlek όπως προτείνεις θα αλλάξω μπαταρία και θα βάλω μάλιστα κάποια καλή ξηρού τύπου και μπουζί NGK.
Όσον αφορά το διαγνωστικό Axone που λες, υπάρχει μόνο σε εξουσιοδοτημένα?? Ή μπορώ να βρω και αλλού?? :( :(
Επιπλέον να ρωτήσω το εξής. Δεδομένου ότι τον Πήγασο τον πήρα μεταχειρισμένο μήπως θα ήταν καλό να του κάνω ένα γενικό Service για να ξέρω τι γίνεται?
Καλό ακούγεται. .. :ohyes: :ohyes: Ε ???
-
Φίλε harlek όπως προτείνεις θα αλλάξω μπαταρία και θα βάλω μάλιστα κάποια καλή ξηρού τύπου και μπουζί NGK.
Όσον αφορά το διαγνωστικό Axone που λες, υπάρχει μόνο σε εξουσιοδοτημένα?? Ή μπορώ να βρω και αλλού?? :( :(
Επιπλέον να ρωτήσω το εξής. Δεδομένου ότι τον Πήγασο τον πήρα μεταχειρισμένο μήπως θα ήταν καλό να του κάνω ένα γενικό Service για να ξέρω τι γίνεται?
Καλό ακούγεται. .. :ohyes: :ohyes: Ε ???
Μπαταρία ξηρού τύπου δεν υπάρχει για τις διαστάσεις/χωρητικότητα του πήγασου. Αναγκαστικά θα βάλεις απλή 12V/12Ah (αν αγοράσεις μόνο σου, προσοχή ο θετικός πόλος να είναι δεξιά, γιατί υπάρχουν και "ανάποδες"). Μπουζί NGK DR8EB λέει το manual.
Το Axone εγώ σε εξουσιοδοτημένα το έχω δει, αλλά θεωρητικά μπορεί να υπάρχει και αλλού. Όμως δεν θα εμπιστευόμουν μηχανικό που να μην έχει κάποια εξειδίκευση απρίλια για να μου ρυθμίσει το injection (εδώ δεν πολυεμπιστεύομαι τους ούτε εξουσιοδοτημένους...)
Το να κάνεις γενικό Service είναι το καλύτερο, αλλά έχει και κάποιο κόστος. Προσοχή στο ΠΟΥ θα κάνεις το service. Υπάρχει θέμα στο forum που αναφέρονται οι εμπειρίες μας, οπότε θα διαμορφώσεις μια εικόνα για το που είναι πιο πιθανό να σου κάνουν δουλειά της προκοπής...
-
Να ενημερώσω το Post.
Καπάκι πήρα έναν φίλο μηχανικό στην πόλη μου.
Μου λέει ‘Πέρνα από το μαγαζί να εξετάσω τον Πήγασο’….και πάω.
Μου φόρτισε την μπαταρία, μου έλεγξε και το μπουζί.(μπουζί δεν είχε να μου αλλάξει, από εβδομάδα), και μου είπε πως δεν υπάρχει πρόβλημα. Τσακμάκι πήρε μπροστά.
Μου εξήγησε τα εξής.
1. Ότι κάνει ο Πήγασος οφείλεται στην ακινησία.
2. Αν δεν παίρνει μπροστά δεν επιμένουμε γιατί αδειάζει η μπαταρία και τότε πάπαλα. Για τον λόγω αυτό καλό είναι στον εξοπλισμό μας να έχουμε και τα απαραίτητα καλώδια όπως και μπουζί με μπουζόκλειδο για παν ενδεχόμενο.
3. Τα σκασίματα οφείλονταν στο γεγονός ότι στην προσπάθεια να βάλουμε τον Πήγασο μπροστά με σπρώξιμο (τέσσερις προσπάθειες) τον ‘μπουκώσαμε’. Για τον λόγω αυτό μύρισε και βενζίνη. Κατά την γνώμη του δεν πρέπει να το βάζω μπροστά με αυτό τον τρόπο ή τουλάχιστον να μην επιμένω.
Αυτά ….. και αφού λοιπόν η ακινησία και τα μπουκώματα μας έφαγαν, αποφάσισα και εγώ και τον πήγα την Κυριακή μια υπέροχη βόλτα με την βροχή να μας λούζει (η πρώτη μου και διπλός). :D :D Τρείς ωρίτσες δρομολόγιο με παραλίμνια διαδρομή, με λάσπες, αρκετή θάλασσα, και βουνό με στροφιλίκι από Ριτσώνα και…….. ΟΛΑ ΚΑΛΑ. :kalo: :kalo: :ohyes:
Μόλις βρω χρόνο θα τον πάω και για ένα έλεγχο στην ρύθμιση.. :ohyes: :ohyes:
Τα λέμε….και ευχαριστώ.
:D :bye: :bye: :bye:
-
Να ενημερώσω το Post.
Καπάκι πήρα έναν φίλο μηχανικό στην πόλη μου.
Μου λέει ‘Πέρνα από το μαγαζί να εξετάσω τον Πήγασο’….και πάω.
Μου φόρτισε την μπαταρία, μου έλεγξε και το μπουζί.(μπουζί δεν είχε να μου αλλάξει, από εβδομάδα), και μου είπε πως δεν υπάρχει πρόβλημα. Τσακμάκι πήρε μπροστά.
Μου εξήγησε τα εξής.
1. Ότι κάνει ο Πήγασος οφείλεται στην ακινησία.
2. Αν δεν παίρνει μπροστά δεν επιμένουμε γιατί αδειάζει η μπαταρία και τότε πάπαλα. Για τον λόγω αυτό καλό είναι στον εξοπλισμό μας να έχουμε και τα απαραίτητα καλώδια όπως και μπουζί με μπουζόκλειδο για παν ενδεχόμενο.
3. Τα σκασίματα οφείλονταν στο γεγονός ότι στην προσπάθεια να βάλουμε τον Πήγασο μπροστά με σπρώξιμο (τέσσερις προσπάθειες) τον ‘μπουκώσαμε’. Για τον λόγω αυτό μύρισε και βενζίνη. Κατά την γνώμη του δεν πρέπει να το βάζω μπροστά με αυτό τον τρόπο ή τουλάχιστον να μην επιμένω.
Αυτά ….. και αφού λοιπόν η ακινησία και τα μπουκώματα μας έφαγαν, αποφάσισα και εγώ και τον πήγα την Κυριακή μια υπέροχη βόλτα με την βροχή να μας λούζει (η πρώτη μου και διπλός). :D :D Τρείς ωρίτσες δρομολόγιο με παραλίμνια διαδρομή, με λάσπες, αρκετή θάλασσα, και βουνό με στροφιλίκι από Ριτσώνα και…….. ΟΛΑ ΚΑΛΑ. :kalo: :kalo: :ohyes:
Μόλις βρω χρόνο θα τον πάω και για ένα έλεγχο στην ρύθμιση.. :ohyes: :ohyes:
Τα λέμε….και ευχαριστώ.
:D :bye: :bye: :bye:
:kalo: :kalo: :kalo:
Καλές βόλτες :bye:
-
ασ..βολτούλα πήγες, αλλά φωτο δεν εριξες.. τσιγγούνη... :( :P