0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« Απάντηση #15 - : Μάρτιος 06, 2006, 02:50:44 πμ »
Kαι εμένα κάπου στα 170 klm ανάβει το λαμπάκι....
Τώρα βέβαια πάει και ένας χρόνος από το τελευταίο ταξιδάκι...αφού έχω ξεχάσει και πως είναι να οδηγάς...λέμε.... :-D  :-D  :-D

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« Απάντηση #16 - : Μάρτιος 07, 2006, 10:46:55 πμ »
Παράθεση

Σε  170 Km απόσταση στο περίπου 10.5 lt.Πριν της μιλήσει της Σούλας ο Bill ήθελε κοντά 16.5lt για την ίδια διαδρομή( η μισή βενζίνη σχεδόν άκαυστη έφευγε!).


Δεν έχω μετρήσει ποτέ κατανάλωση με το "σωστό" τρόπο, αλλά τα 10,5lt στα 170Km μου φαίνονται μια χαρά, για νορμάλ προς οικονομική χρήση.
Masquerade

*

ΑΝΤΩΝΗΣ

Re: Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« Απάντηση #17 - : Μάρτιος 07, 2006, 11:12:55 πμ »
Εμένα πάντως το λαμπάκι ανάβει, εντός Αθηνών με οικονομική οδήγηση θα έλεγα, περίπου στα 220km. Θα το ξαναμετρήσω λίαν συντόμως και θα επανέλθω. Η βενζίνα πάντως που βάζω είναι Super αμόλυβδη BP 100οκτάνιων.

*

NIK

Re: Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« Απάντηση #18 - : Μάρτιος 07, 2006, 05:12:28 μμ »
Ηarlek όταν την πήρα νομίζω χωρίς να είμαι 100% σίγουρος πως είχα και καλύτερη αυτονομία. Επίσης χωρίς να μπορώ να το διασταυρώσω ένα παλικάρι που είδα κάποτε στο δρόμο μου είπε πως με φουλ ντεπόζιτο βγάζει σε μικτές διαδρομές κοντά 350 Κm εμένα ποτέ δεν κατάφερα τέτοιο σκορ.
Αntp έχεις δει διαφορά με την Super αμολυβδη;Ισχύει αυτό που λένε ή είναι φίδια?

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« Απάντηση #19 - : Μάρτιος 07, 2006, 09:09:29 μμ »
Τα 350 χιλιόμετρα αυτονομίας ίσως τα πλησιάζω με πολύ οικονομική οδήγηση (μέχρι 80km/h και ανοίγοντας το πολύ το 1/2 του γκαζιού). Μεγάλη διαφοροποίηση στην αυτονομία δεν έχω δει ποτέ στον πηγασό μου, ούτε όταν ήταν (σχετικά) αρρύθμιστος.
Βάζοντας 100άρα βενζίνη επίσης δεν έχω παρατηρήσει ποτέ καμία διαφορά. Η μόνη φορά που αισθάνθηκα διαφορά (και μάλιστα μεγάλη) ήταν όταν άλλαξα το καμένο μπουζι μου με καινούργιο, οπότε είχα την αίσθηση ότι έγινε πύραυλός. Σύντομα όμως, μετά από 15-20 μέρες έπαψε να μου δίνει αυτήν την εντύπωση (του πυραύλου, δηλαδή), ίσως επειδή το συνήθισα.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« Απάντηση #20 - : Μάρτιος 07, 2006, 11:05:12 μμ »
Παράθεση

harlek wrote:
Τα 350 χιλιόμετρα αυτονομίας ίσως τα πλησιάζω με πολύ οικονομική οδήγηση (μέχρι 80km/h και ανοίγοντας το πολύ το 1/2 του γκαζιού). Μεγάλη διαφοροποίηση στην αυτονομία δεν έχω δει ποτέ στον πηγασό μου, ούτε όταν ήταν (σχετικά) αρρύθμιστος.
Βάζοντας 100άρα βενζίνη επίσης δεν έχω παρατηρήσει ποτέ καμία διαφορά. Η μόνη φορά που αισθάνθηκα διαφορά (και μάλιστα μεγάλη) ήταν όταν άλλαξα το καμένο μπουζι μου με καινούργιο, οπότε είχα την αίσθηση ότι έγινε πύραυλός. Σύντομα όμως, μετά από 15-20 μέρες έπαψε να μου δίνει αυτήν την εντύπωση (του πυραύλου, δηλαδή), ίσως επειδή το συνήθισα.



Kαλά εγώ ούτε 300 klm δεν έχω κάνει...Πρέπει να πηγαίνει με...την πνοή του ανέμου...αλλά αυτό που λες για το μπουζί και εγώ μόλις βάζω καινούργιο και κυρίως ιριδίου ή ''ηλεκτρονικο'' έχει διαφορά!!!! Και αμα έχεις καθαρίσει/αλλάξει φίλτρο αέρος super!!!!!!!!!!!!! :-D  :-D  :-D
αλλά μετά από λίγο όπως είπες..... :-(  :-(  :-(

Ας είναι...για άλλη μια φορά θα το παρομοιάσω με τις γυναίκες μόλις βγαίνουν από το μπάνιο και στολίζονται είναι super, αλλά μετά...τα ξημερώματα βγαίνουν λίγο.... σε στυλ...''άκαυστη'' και μαυρισμένη :-D  :-D  :-D
Ε.. bill τι λές και εσύ...ΟΕΟ !!! :-D  ;-)  :-D

*

ΑΝΤΩΝΗΣ

Re: Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« Απάντηση #21 - : Μάρτιος 08, 2006, 08:58:04 πμ »
Εγώ αυτό που έχω παρατηρήσει με την super αμόλυβδη, είναι ότι το μηχανάκι δεν κάνει τα σκασίματα που έκανε με την απλή ορισμένες φορές, ανεξαρτήτως ρύθμισης του injection. Κι από όσο γνωρίζω η 100άρα βενζίνα δύσκολα νοθεύεται, οπότε τα 95oct τα έχεις σίγουρα. Όσο για την αυτονομία σε ταξίδι Αθήνα-Καλαμάτα με ταχύτητα 120-150km μέχρι Τρίπολη και μετά πιο χαλαρά λόγω στροφών, το λαμπάκι μου άναψε στα 270km...

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« Απάντηση #22 - : Μάρτιος 08, 2006, 09:34:42 πμ »
Εγώ στα ελάχιστα σκασίματα που είχα (και έχω) δεν είδα διαφορά βάζοντας 100άρα (ούτε αυξήθηκαν, ούτε μειώθηκαν). Επιπλέον, από πίνακες που έχω δει, οι περισσότεροι νοθεύουν την 100άρα κι όχι την απλή των 95 οκτανίων.
Masquerade

*

NIK

Re: Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« Απάντηση #23 - : Μάρτιος 08, 2006, 06:32:05 μμ »
Θέμη ποια είναι τα ηλεκτρονικά?Για δώσε μου τα φώτα σου και ποιο ακριβώς είναι το ισοδύναμο στα NGK?Το παιδί μου είχε πει να βάλω BOSS αλλά δεν ήξερε ποιο τύπο είχε βάλει στο συνεργείο.

*

ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ

Re: Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« Απάντηση #24 - : Αύγουστος 21, 2006, 12:17:45 μμ »
Έχει δοκιμάσει κανείς φίλτρο αέρος after market σε pegaso K&N η DNA προτιμάτε. Υπάρχει διαφορά με το μαμίσιο και που παίζουν οι τιμές? :-D  :-D

*

george

Re: Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« Απάντηση #25 - : Αύγουστος 23, 2006, 02:12:23 μμ »
ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΓΕΜΑΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΚΑΝΕΙ 330-350ΚΗΜ ΜΕ 100ΑΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗ....ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΜΑΙ ΕΠΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.....

*

ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ

Re: Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« Απάντηση #26 - : Αύγουστος 23, 2006, 02:26:18 μμ »
Και εμένα σαν του Themi στα 170 χλμ ανάβει το λαμπάκι τα 300 με 330 χλμ είναι όνειρο (να μη πω ονειρωξη με την τιμή της βενζίνης) χωρίς να υπάρχει ιδιαίτερη κίνηση Σέρρες. :-D  :-D  :-D  :-D

*

NIK

Re: Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« Απάντηση #27 - : Αύγουστος 24, 2006, 10:27:30 πμ »
Exει μεγάλη διαφορά το ΚΝ στο ότι δεν μπουκώνει από τη βρώμα άρα δεν χρειάζεται να το αλλάζεις τόσο συχνά απλά το πλένεις με το ειδικό καθαριστικό του!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« Απάντηση #28 - : Αύγουστος 24, 2006, 11:53:43 πμ »
Αν και νομίζω ότι το έχω ξαναγράψει, ας το γράψω πάλι.

Την προηγούμενη άνοιξη που ήθελα να τεστάρω την υπόθεση "κατανάλωση", γέμισα ξέχυλο το ρεζερβουάρ του πήγασου, πήγα μια μονοήμερη εκδρομή δικάβαλος, γύρισα, πήγα 3 φορές στην δουλειά μέσω κέντρου, έκανα 2-3 κοντινες βόλτες άλλωτε μόνος αλλά και με επιβάτη, έκανα δηλαδή συνολικά 420 χλμ με μικτή χρήση (πόλη-εξοχή-μονοκάβαλος-δικάβαλος).
Ξαναέβαλα βενζίνη αφού είναι μείνει ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ αναμένο το λαμπάκι της ρεζέρβας.

ΘΑΥΜΑ! ΘΑΥΜΑ!!! :-D

Αυτό ΔΕΝ μου ξανα έτυχε ίσως επιδή δεν ....άναψα κεράκι! :-D  :-D  :-D

Τώρα τελευταία με γεμάτο ρεζερβουάρ και μέχρι να ανάψει το λαμπάκι  ο μετρητής δέιχνει 230-250 χλμ ανάλογα με το γκάζι που ρίχνω!
Υπόψην ότι ΠΟΤΕ δεν τερματίζω το γκάζι και δεν ζορίζω το μοτέρ.

Αυτά ελπίζω ότι βοήθησα λίγο να βγάλετε κάποιο συμπέρασμα! ;-)

*

ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ

Re: Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« Απάντηση #29 - : Αύγουστος 24, 2006, 12:01:22 μμ »
Παράθεση

aeonios έγραψε:
Exει μεγάλη διαφορά το ΚΝ στο ότι δεν μπουκώνει από τη βρώμα άρα δεν χρειάζεται να το αλλάζεις τόσο συχνά απλά το πλένεις με το ειδικό καθαριστικό του!



Και το DNA το καθαρίζεις με ειδικά σπρευ όπως και το Κ&Ν απλά θέλω να τσεκάρω πιο είναι καλύτερο καθως η τιμή είναι περίπου ίδια  :-D

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης