APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: NIK στις Δεκέμβριος 27, 2006, 10:16:58 πμ
-
Καλημέρες!
Χτες ανακάλυψα πως το φως του ΣΤΟΠ ήταν κολλημένο(πάλι!) Μάλλον θα συμβαίνει και σε άλλους κατόχους Πήγασου. Ψαχουλεύοντας στο καλώδιο που πάει στο διακόπτη της μανέτας ανακάλυψα πως ενα από τα δύο συρματάκια ήταν στον αέρα. Προφανώς θέλει λύσιμο όλο το σύστημα στην χούφτα εκεί.
Θα δοκιμάσω να λάβω την θεία χάρη του Bill κάνοντας μόνος την επέμβαση αλλά μάλλον δεν έχω το κατσαβίδι για την μεγάλη βίδα. Αναρωτιέμαι γιατί βάζουν spares σε μια μηχανή και λυπούνται να σου δώσουν και το αντίστοιχο εργαλείο.
Το έχει κάνει κάποιος;
-
aeonios έγραψε:
Καλημέρες!
Το έχει κάνει κάποιος;
Νικηφόρε δες ΕΔΩ! (http://www.apriliabikers.gr/html/modules/newbb/viewtopic.php?viewmode=flat&topic_id=276&forum=37) :bye:
-
Νίκο ευχαριστώ!Ομως ίσως δεν εκφράστηκα ορθά!Εδώ δεν κόλλησε το κουμπί αλλά έφυγε η μια επαφή. Υπάρχει κάποια υποδοχή για το καλώδιο εκεί ή μάταια θα το λύσω;
-
aeonios έγραψε:
Νίκο ευχαριστώ!Ομως ίσως δεν εκφράστηκα ορθά!Εδώ δεν κόλλησε το κουμπί αλλά έφυγε η μια επαφή. Υπάρχει κάποια υποδοχή για το καλώδιο εκεί ή μάταια θα το λύσω;
Δεν θυμάμαι πως ενώνει το καλώδιο σε αυτό τον διακόπτη :(
Πάντως είναι έυκολο να φτάσεις να το δεις αμαβγάλεις την χούφτα, αν δεν έχεις φαρδύ κατσαβίδι ξεβιδώνει και με κέρμα πιασμένο σε πένσα ;)
Αν δεν έχες κέρματα.....πες τα κάλαντα μεθαύριο!
:hysterl :hysterl :hysterl :hysterl
-
powerphot έγραψε:Αν δεν έχες κέρματα.....πες τα κάλαντα μεθαύριο!
:hysterl :hysterl :hysterl :hysterl
Να σου θυμίσω πως και εγώ μεγάλωσα στα eighties :PppPP :D: :P :D
-
:hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl
-
Αφου πεις τα καλαντα και και βγαλεις τη χουφτα προσεξε πως και που θα βιδωσεις τα μικροσκοπικα βιδακια που κρατουν το διακοπτη.Σου το λεω αυτο γιατι η διαδρομη του μπουτον ειναι πολυ μικρη και για αυτο το λογο αν ειναι εστω και χιλιοστα πιο κοντα η πιο μακρια μπορει να μη δουλευει σωστα.Και κατι ακομα,το stop αναβει οταν το μπουτον δεν ειναι πατημενο,(δεν ξερω αν αυτο θεωρειτε αυτονοητο αλλα μεχρι να το παρω χαμπαρι εγω το θεωρουσα χαλασμενο),αρα το βαζουμε να εφαπτετε στην μανετα.
-
Μου χάλασε σημερα μέτα από πόλους μήνες ο δικόπτης του STOP το εφτιαξά αλλα με παιδεψάν πολλή τα μικροσκοπικά παξιμάδια που στηρίζουν το διακόπτη στη μανέτα.
Παρεπηπτοντός μήπως έλυσε κανένας το πρόβλημα με το διακόπτη των STOP μόνιμα?
(BILL, καμία ιδέα?...) :hlp: :idea:
-
christosms έγραψε:
Μου χάλασε σημερα μέτα από πόλους μήνες ο δικόπτης του STOP το εφτιαξά αλλα με παιδεψάν πολλή τα μικροσκοπικά παξιμάδια που στηρίζουν το διακόπτη στη μανέτα.
Παρεπηπτοντός μήπως έλυσε κανένας το πρόβλημα με το διακόπτη των STOP μόνιμα?
Να λυθεί το πρόβλημα ΜΟΝΙΜΑ; Γιατί; Είναι πρόβλημα που επανέρχεται κάθε τόσο;
-
christosms έγραψε:
Μου χάλασε σημερα μέτα από πόλους μήνες ο δικόπτης του STOP το εφτιαξά αλλα με παιδεψάν πολλή τα μικροσκοπικά παξιμάδια που στηρίζουν το διακόπτη στη μανέτα.
Παρεπηπτοντός μήπως έλυσε κανένας το πρόβλημα με το διακόπτη των STOP μόνιμα?
(BILL, καμία ιδέα?...) :hlp: :idea:
Για την μανέτα λες, η για το ποδόφρενο?
Μια και είπαμε παραπάνω για την μανέτα, δες
για το ποδόφρενο ΕΔΩ! (http://www.apriliabikers.gr/html/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=276&start=10) :bye:
-
Για τη μανέτα μιλάω, καθε 4-5 μήνες κολαεί το διακοπτάκι μέσα στη χούφτα, στην αρχή ξεκολαεί με ένα δυνατό τράνταγμα της μανέτας, μετα με κατσάβιδι τοποθετόντας το πίσω από το κενό της χούφτας και της ντίζας ψάχνοντας να βρεις το διακοπτάκι και τελος λύσιμο της χουφτας και ρύθμισμα απο τα 2 μικρά βιδακιά που πίανουν το διακοπτακι στο τιμόνι, που αν χασεις τα παξιμαδάκια...... άντε να τα βρεις.... :cry:
-
christosms έγραψε:
Για τη μανέτα μιλάω, καθε 4-5 μήνες κολαεί το διακοπτάκι μέσα στη χούφτα, στην αρχή ξεκολαεί με ένα δυνατό τράνταγμα της μανέτας, μετα με κατσάβιδι τοποθετόντας το πίσω από το κενό της χούφτας και της ντίζας ψάχνοντας να βρεις το διακοπτάκι και τελος λύσιμο της χουφτας και ρύθμισμα απο τα 2 μικρά βιδακιά που πίανουν το διακοπτακι στο τιμόνι, που αν χασεις τα παξιμαδάκια...... άντε να τα βρεις.... :cry:
Αν σου κολλάει ψέκασέ το με σπρέι ειδικό για ηλεκτρονικά-ηλεκτρικά κυκλώματα! :bye:
-
Μου κόλησε και μένα προχθές το stop της μανέτας. Με λίγο spray έγινε καινούργιο :D
-
'Ολες οι μηχανές θέλουν κάποια βασική συντήρηση...
...ρίχνουμε απλό αντισκοριακό σπρέι στις επαφές της μηχανής μας (κάθε 15 μέρες περίπου) και αντιμετοπίζονται τέτοιου είδους προβλήματα.
:bye:
-
τι θα καναμε χωρις αυτο :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Μακαρι να επιανε και σε ανθρωπους. :D :D :D :D :D :D :D
-
τι θα καναμε χωρις αυτο :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Μακαρι να επιανε και σε ανθρωπους. :D :D :D :D :D :D :D
Πολύ σωστό αυτό το υλικό!!
Για λύσεις σχετικά με το πρόβλημα αυτό με τις βαλβίδες φρένων του πήγασου, κι όχι μόνο, να βλέπετε κι ΕΔΩ! (http://www.apriliabikers.gr/cms/index.php?option=com_smf&Itemid=33&topic=276.msg24069;topicseen#new)
:bye:
-
Το WD-40 δεν είναι λαδικό καρντιά μου απλά απομακρύνει το νερό και εξαφανίζεται πολύ γρήγορα για να είναι χρήσιμο στις μηχανές, καλύτερα να χρησιμοποιείτε σπρέι επαφών στα ηλεκτρικά και σπρέι με αντισκωριακές ιδιότητες -ειδικά σε σημεία που σκουριάζουν στο πήγασο (βίδες κλπ), βάλτε προληπτικά ειδικά αντισκωριακά σπρέι που κάνουν φιλμ προστασίας χωρίς να διαβρώνουν -παλιότερα βάζανε σπρέι με βάση το κερί.
Στα σάιτ έξω, θα βρείτε ένα σκασμό σπρέι για ειδικές χρήσεις, ένα καλό της Wurth που βρήκα πχ λεγόταν 2040 ενώ στο ελληνικό σάιτ δεν υπάρχει -έχουν άλλο. Άσε που οι στόκοι της Wurth ακόμα δεν έχουνε φέρει το καλύτερο κερί αλυσίδας στην Ελλάδα -ένα κάρο σχετικοί το συνιστούν έξω.
Στους καταλόγους των σάιτ του εξωτερικού θα βρείτε τα πάντα (μέχρι σπρέι ψευδαργύρου, και το ACF-50) -ο πήγασος έχει κάμποσα σημεία που θέλουν προστασία.
Το ΑCF-50 καθότι είναι περιπτωσάρα σπρέι αξίζει δεύτερης αναφοράς:
http://www.motorcycle-road-and-race.co.uk/catalog/product_info.php?products_id=404442
Βρείτε το φτηνά έξω (ebay, μαγαζιά με είδη για μηχανές κλπ) -μία εφαρμογή αντέχει 12 μήνες...
-
Αντιμετώπισα το πρόβλημα με το μπροστινό διακόπτη και μάλιστα αρκετές φορές ο οποίος για κάποιο λογο δεν μπορούσε να τον πατήσει η μανέτα και έμενε το στοπ συνέχεια αναμμένο. Κάθε φορά έλυνα το σύστημα και ξεβιδώνοντας τα γιδάκια προσπαθούσα να τον τραβηξω όσο πιο μέσα μπορούσα και πάντα οριακά δούλευε το στοπ που μετά από μετρικούς μήνες ξαναχαλαγε. Ώσπου την τελευταία φορά αγανακτισμένος πια με μια λίμα αφαιρωντας τη μανετα την λιμάρισα στην άκρη στο τελείωμα εκεί που κάνει στοπ όταν την αφήνουμε και ως δια μαγείας κέρδισα αυτά τα 10ατα του χιλιοστού που μου έλειπαν για να πατιέται ο διακόπτης κανονικά και που με είχε βασανίσει τόσο καιρό. Τώρα 2 χρόνια δουλεύει άψογα
-
Απο τοτε που πηρα τον Πηγασο ειχα το προβλημα με τον διακοπτη στοπ της μανετας του μπροστινου φρενου.Περσι που πηγα να δω απο που ακριβως εμενε κλειστος ο διακοπτης εκοψα κατα λαθος τον ενα ακροδεκτη του.Εβαλα εναν καινουριο,τον ρυθμισα και ολα ενταξει!