harlek έγραψε:
Είδα σήμερα Πήγασο στο γνωστό "ύποπτο" μαύρο ματ/γκρι χρώμα του 2004. Προφανώς ο κάτοχος (δουλεύει στο ίδιο κτίριο με μένα και τον βλέπω σχεδόν κάθε μέρα) δεν τον προσέχει τόσο (μηχανή συχνά άπλυτη, αφημένη στον ήλιο κ.λπ.). Υπάρχουν σαφή δείγματα "πρώτου σταδίου" εξαθλίωσης στη βαφή, ειδικά στο ντεπόζιτο. Είναι ανησυχητικό.
Κεριά (και λιβάνια), μπας και σώσουμε τίποτα!
CHRISTODOU έγραψε:
Κερί στο ματ??????????????????
Να ρωτήσουμε κανένα βαφέα πρώτα???????????????
Αρχικά δημιουργήθηκε από zireous
Το πηγασάκι μου το πήρα μτχ, από Αθήνα βαμμένο πέρλα (πριν το βάψω ξανά φέτος).
Σε 2 χρόνια είχε ξεβάψει από τον ήλιο αρκετά από τον προηγούμενο στην Αθήνα -οι πέρλες δεν αντέχουν όσο τα μεταλλικά χρώματα. Τοξική βροχή και ήλιος είναι πολύ πιθανό να σου σακατέψουν τα χρώματα τόσο γρήγορα...
Άν το έπαθες μέσα σε μια μέρα, τσέκαρε μπας φέρθηκες σκάρτα σε καμιά πιτσιρίκα, ή κάνα κωλόπαιδο βαριότανε.
Φυσικά εγώ είμαι άρρωστος, στη δουλειά πάντα στη σκιά ή με κουκούλα, σπίτι πάντα κουκούλα (αεριζόμενη), και αν και δεν βάζω κεριά, βάζω ειδικά καθαριστικά με UV φίλτρα (συνήθως το Armor All (http://www.armorall.com/prod_protectant.html) ή το Formula 1 Bike Clean (http://www.formula1wax.com/html/bikeCare.htm) το τελευταίο δε νομίζω όμως ότι έχει προστασία από UV ακτίνες), φαντάσου ότι μέχρι συναγερμό σε μηχανή του 95 έβαλα...
xbul έγραψε:
Έχω αρχίσει να ανησυχώ πάρα πολύ. Προς το παρόν δεν έχω ανησυχητικά σημάδια, αλλά θα αρχίσω να παρατηρώ πιο προσεκτικά. Το θέμα είναι ότι και να βαφούν τα πλαστικά, πρέπει να βρει κανείς τα αυτοκόλλητα, τα οποία δεν ξέρω αν είναι διαθέσιμα και πόσο μπορεί να κοστίζουν. Τελικά, η βαφή μπορεί να είναι μόνο το εύκολο μέρος της λύσης.
xbul έγραψε:
Τελικά, η βαφή μπορεί να είναι μόνο το εύκολο μέρος της λύσης.
παιδια καλησπερα! τωρα τι να πω, οτι παρηγορηθηκα που δεν ειμαι ο μονος που εχει τον pegaso του στην ιδια κατασταση? 12.000 χλμ 1,5 ετων! @#&%&!γκρρρ! Τελικα ομως φαινεται καποιο φως στο βαθος του ....τουνελ! Απο το scout&scout μου ειπαν οτι ειναι αλατα και να το περασω με rexin λεπτη, το δοκιμασαμε επιτοπου και ως εκ θαυματος φανηκε το χρωμα απο κατω! το σαββατοκυριακο θα περασω ολη την πλευρα ( η μια μονο ηταν εκτεθειμενη στον ηλιο και τη βροχη) και θα σας πω... keep your fingers crossed!!
Μιας που επανήλθε το θέμα, να πω ότι το δικό μου ακόμα κρατάει μια χαρά, δεν έχει υπάρξει καμία επιδείνωση στα σχεδόν 3 χρόνια που πέρασαν απ' όταν το συζητούσαμε. Αλλά, το προφυλάσσω από βροχές, κουτσουλιές κ.λπ. Όλο αυτό τον καιρό πάντως έχω δει και Πήγασους αυτού του χρώματος σε πολύ καλή κατάσταση και βέβαια άλλους που δε βλέπονται. Ή δεν είναι γενικό το ελάττωμα ή κάτι παίζει με τη χρήση.
Παρεμπιπτόντως, έχω παρατηρήσει το εξής: Όταν βρέξει, όπου πέσουν σταγόνες το γκρι χρώμα σαν να "ποτίζει" και δημιουργούνται μεγάλες (εφιαλτικές!) καφέ κηλίδες! Αν σκουπίσεις τις σταγόνες, οι κηλίδες μένουν! Ωστόσο, λίγα λεπτά μετά το σκούπισμα εξαφανίζονται. Πολύ μυστήρια πράγματα.
Πάντως το βάψιμο είναι πολύ καλή λύση για τους ξεθωριασμένους. Πιστεύω ότι αξίζει να βάψει κανείς μόνο τα γκρι σημεία που έχουν και την ευπάθεια. Δηλαδή φτερό, 2 πλαινά πλαστικά και το μισό (πάνω μέρος) του ρεζερβουάρ. Μετά, το μηχανάκι θα δείχνει καινούργιο.
Όσο για τους κωδικούς χρώματος, σιγά τα ωά! Ένα οποιοδήποτε μεταλλικό ασημι/ανθρακί θα είναι μια χαρά. Γιατί δηλαδή θα πρέπει να πετύχεις ακριβώς την απόχρωση; Να ξεχωρίζει κιολας λίγο!
εχω το ιδιο προβλημα με τον καινουριο ομως πηγασο..το πισω πλαστικο της ουρας γκρι αβαφτο ματ ειχε γινει αισχος απο τον ηλιο..τραγικη ποιοτητα πλαστικου κ επιλογης υλικου απο την απριλια για ενα τοσο εκτεθειμενο σημειο..με το παραμικρο χαρασωταν με ασπρες γραμμες συν το προβλημα που αναφερθηκε κ πιο πανω με τις κυλιδες αφου βραχει..μονο 2 φορες το ειχα περασει σιλικονh κ νομιζα θα την παλεψει..αλλα ματαια..μολις εφευγε η επιδραση γινοταν ολο κ χειροτερο..παρολο που το μηχανακι φυλασεται σε γκαραζ κ το πλενω μονο στο χερι..σα τα βαμβακερα..ετσι το εβγαλα,το πηγα στο φιλτατο casper κ το εβαψα μαυρο γυαλιστερο οπως η υπολοιπη μηχανη κ πραγματικα πολυ το χαιρομαι.....ετσι θα επρεπε να ναι απο την αρχη...
ΑΛΛΑ.....................
Λογω της ιδιαιτεροτητας του απαισιου αυτου υλικου δεν δουλευουν καλα τα χρωματα με αποτελεσμα να μην εισαι εγγυημενος 100% για το ποσο θ αντεξει..πχ με το πιστολι δεν επιανε με τπτ ασταρι κ ηθελε 3 χερια πρωτου πιασει η μπογια και αλλα τετοια περιεργα...τελικο αποτελεσμα παντως ειναι πανεμορφο απλα θελει πλεον περισσοτερη προσοχη σε χτυπηματα,γρατσουνιες..να και φωτο για διαφορες..
ετσι ειναι βαμμενο...μια χαρα...
(http://img16.imageshack.us/img16/9720/dscf0003hds.jpg) (http://img16.imageshack.us/my.php?image=dscf0003hds.jpg)
(http://img16.imageshack.us/img16/dscf0003hds.jpg/1/w640.png) (http://g.imageshack.us/img16/dscf0003hds.jpg/1/)
ετσι ηταν πολυ πριν αρχισει να παιρνει την κατω βολτα..
(http://img23.imageshack.us/img23/7935/dscf0f414.jpg) (http://img23.imageshack.us/my.php?image=dscf0f414.jpg)
(http://img23.imageshack.us/img23/dscf0f414.jpg/1/w640.png) (http://g.imageshack.us/img23/dscf0f414.jpg/1/)
μακαρι να κρατησει,γιατι καινουριο ειναι πανακριβο κ λογικα την ιδια καταληξη θα εχει..
παιδια τα μεταλικα χρωματα ...εαν ο μαστορας ειναι φιλος και εχει ορεξη να ασχοληθει θα τα πετυχει στο 90%.απλα πρεπει να εχει πειραματιστει στα μεταλα και ....μπλα.... ;)μπιστολη και ασταρη παιζει χωρις προβληματα. ;)Καμενο πλαστικο απο τον ηλιο πανο δεν κραταγε το ασταρι το πεταγε εκανε κρατηρες αν ηταν καινουριο εννοειτε οτι δεν 8α υπηρχε κανενα προβλημα αλλα με το συγκεκριμενο καναμε οτι μπορουσαμε...
ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΙΝ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ PEGASO 650 IE ΜΕ ΧΡΩΜΑ ΜΑΥΡΟ- ΓΚΡΙ!ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΗΤΑΝ ΤΑ ΞΕΘΩΡΙΑΣΜΕΝΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ (ΑΣΠΡΙΛΕΣ ΚΤΛ)!!!!ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΑ ΜΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΣΚΥΡΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΡΑΣΕ ΣΠΡΕΥ ΣΙΛΙΚΟΝΗΣ ΤΗΣ WURTH KAI ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑ ΤΖΑΜΙ!!!ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ! ;)
οταν λεσ ετοιμοπαραδοτα ποσο και που?Παράθεσηxbul έγραψε:
Έχω αρχίσει να ανησυχώ πάρα πολύ. Προς το παρόν δεν έχω ανησυχητικά σημάδια, αλλά θα αρχίσω να παρατηρώ πιο προσεκτικά. Το θέμα είναι ότι και να βαφούν τα πλαστικά, πρέπει να βρει κανείς τα αυτοκόλλητα, τα οποία δεν ξέρω αν είναι διαθέσιμα και πόσο μπορεί να κοστίζουν. Τελικά, η βαφή μπορεί να είναι μόνο το εύκολο μέρος της λύσης.
Πρίν βγάλεις τα παλιά αυτοκόλητα για να βάψεις τον pegaso πάνε σε έναν απο αυτούς που κάνουν αυτοκόλητα διαφημηστικά να το δει θα σου κάνει τα αυτοκόλητα με υπολογιστη πιο φτηνά και καλύτερης ποιότητας. Θα στα περάσει κιόλας, εγώ με τα γνήσια τα οποία κοστίζουν περίπου 120 ευρω έχω κακή εμπειρία, αλλα υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα αν τα ψάξεις!!!!!!!
Η αρχή του τέλους έγινε και για το δικό μου χρώμα, μετά από πέντε ακριβώς χρόνια. Το ντεπόζιτο έχει αρχίσει να ξεθωριάζει και να βγάζει ασπρίλες και μάλιστα με αυξανόμενο ρυθμό. Αλοιφές κ.λπ. απλά κουκουλώνουν το πρόβλημα για λίγο. Είναι προφανές ότι η μεγάλη ζημιά είναι από δεξιά που, λόγω κλίσης στο στάντ, το βλέπει περισσότερο ο ήλιος. Φτερό και πλαινά δεν έχουν πρόβλημα, αλλά είμαι σίγουρος ότι αργά η γρήγορα θα αποκτήσουν.
Είμαι μεταξύ δύο λύσεων. Της τοποθέτησης bagster (που θα σκεπάσει το πρόβλημα του ντεπόζιτου) και της βαφής του ντεπόζιτου και των υπόλοιπων γκρι πλαστικών. ΓΙα την ώρα, κλινω προς το δεύτερο...
....αν θες να την κρατησεις.
Φυσικά και θέλω. Μόνο 39.000χλμ έχει! :)