APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: στις Οκτώβριος 31, 2005, 02:47:47 μμ
-
Καλησπέρα!Έχω ένα Pegaso 2001 με injection.Έμεινα πρόσφατα από μπαταρία.Μέτα την φόρτιση της,και ενώ η μηχανή δουλεύει μια χαρά,το λαμπάκι του injection παραμένει αναμμένο.Καμιά βοήθεια;
-
Αδερφέ δεν είναι τίποτα. Απλά ο εγκέφαλος διάβασε 'βλάβη' στιγμιαία και θέλει reset για να σβήσει το φωτάκι. Κανονικά το reset γίνεται με το μηχάνημα του συνεργείου αλλά κάπου στο site κάποιος σήκωσε άρθρο για reset με συνδετήρα... (όχι δεν είναι ο Μαγκάιβερ) Ψάξε στις συζητήσεις θα το βρεις :-D
-
Βασικά δεν είναι τίποτα...το ξεμπλοκάρεις είτε εαν έχει κάποιος το μηχάνημα, είτε με καλωδιάκια το ''βραχυκυκλώνει΄΄ reset και είναι ο.κ...
Απλά πρέπει να βρει το σχεδιάγραμμα από τον εγκέφαλο Πήγασου για να ξέρει ποιο είναι ποιο..
δεν είναι τίποτα δύσκολο έσι...?
Καλή επιτυχία !
-
δεν χρειάζεται σχεδιάγραμμα, ο ομιλών έχει περιγράψει τη διαδικασία αναλυτικά. Απαιτούμενος εξοπλισμός: Ένας συνδετήρας.
Υπάρχει (η διαδικασία, όχι ο συνδετήρας) σε κάποιο σχετικό θρέντ του φόρουμ (τώρα που ακριβώς μη με ρωτάτε...)
-
Φίλε harlek ,επειδή δεν μπόρεσα να βρω το post που λες μπορείς να μου στείλεις το ακριβές URL ή το άρθρο σε ενα pm;Ευχαριστώ προκαταβολικά :lol:
-
Πράγματι, αδύνατο να βρω κι εγώ το κείμενο. Το ξαναγράφω εν συντομία εδώ, μήπως χρειαστεί και σε κανέναν άλλο.
1.Ανοίγεις διακόπτη τροφοδοσίας χωρίς να βάλεις μπρος τη μηχανή με τη μίζα. Είσαι δηλαδή στη φάση που κανονικά το φωτάκι θα άναβε ούτως ή άλλως.
2. Κάτω από τη σέλλα είναι ο εγκέφαλος (μεταλικό κουτάκι). Από αυτόν, εκτός των άλλων, φεύγει και ένα καλώδιο που καταλήγει σε ένα ελεύθερο βύσμα, το οποίο προορίζεται για να μπαίνει στο διαγνωστικό μηχάνημα των συνεργείων. Το βύσμα έχει έξι τρύπες (2 σειρές των 3ων), αν όμως το δεις προσεκτικά θα δεις ότι η μια (η μεσαία της μιας τριάδας) δεν έχει επαφή. Με ένα συνδετήρα (ή αλλο μεταλικό αντικείμενο) ενώνεις τις δυο επαφές που ανάμεσά τους βρίσκεται το κενό για ΑΚΡΙΒΩΣ 12 δευτερόλεπτα. Μετα τα 12 δευτερόλεπτα απομακρύνεις το συνδετήρα. Το φωτάκι του ψεκασμου αναβοσβηνει τοσες φορες όσες αντιστοιχούν στον κωδικό σφάλματος που έχει καταγραφεί.
3. Ενώνεις και πάλι τις ίδιες επαφές πάλι για 12 ΑΚΡΙΒΩΣ δευτερόλεπτα και απομακρύνεις το συνδετήρα. Το φωτακι ξανααναβοσβήνει.
4. Κλείνεις το διακόπτη τροφοδοσίας (κλειδί στο OFF) και η μνήμη σφαλμάτων έχει μηδενιστεί.
-
Ευχαριστώ harlek!Το αστείο είναι ότι μετά που έφτιαξα το λαμπάκι άρχισε και βραχυκύκλωνε το μπουζί:-o .Μετράω δυο προς το παρόν 2 καμμένα και τώρα η μηχανή είναι στον μάστορα... :-( :-(
-
ο/η xanoutas έγραψε:
Ευχαριστώ harlek!Το αστείο είναι ότι μετά που έφτιαξα το λαμπάκι άρχισε και βραχυκύκλωνε το μπουζί:-o .Μετράω δυο προς το παρόν 2 καμμένα και τώρα η μηχανή είναι στον μάστορα... :-( :-(
Συγνώμη, xanoutas να σε ρωτήσω κάτι.
Τι εννοείς βραχυκύκλωνε το μπουζί?
Πως το κατάλαβες?
-
Βασικά ο μάστορας το κατάλαβε.Ή μάλλον μου το είπε.Ενώ δούλευε μια χαρά η μηχανή,την 'αφησα 5 λεπτά να κάνω μια δουλίτσα και μετά έσβηνε συνέχεια.Ούτε τα λαμπάκια δεν έμεναν ανοιχτά.Και για όσο δούλευε σκόρτσαρε συνέχεια.Α,και το ρελαντί στισ 2500-2700 στροφές.Ο μάστορας,που είναι και φίλος μου,μου είπε ότι κάτι παίζει με το μπουζί.Παιδιά ευχαρίστως να ακούσω προτάσεις,γιατί τον Pegaso ένα μήνα τον έχω μόνο και θα ξενερώσω απίστευτα αν μου αρχίσει τα χοντρά προβλήματα από τώρα...μόνο 18000 χλμ έχει.Όποιος βρει την λυση έχει :pint: από μένα :lol:
-
Όλα αυτά άρχισαν αφού έκανες επιτυχώς την "επέμβαση" για το reset? Όταν λες ότι ούτε τα λαμπάκια δεν έμεναν ανοιχτά, εννοείς ότι έκανε σαν να είχες κλείσει το διακόπτη; Τα φώτα της μηχανής δούλευαν;
Κάποια συμπτώματά σου είναι ακριβώς εκείνα του χαλασμένου διακόπτη τροφοδοσίας, αλλά το ανέβασμα του ρελαντί και τα συνεχή σκορτσαρίσματα με προβληματίζουν τα μάλα.
Για το "καιγόμενο" μπουζί έχω τις επιφυλάξεις μου.
Δε μας είπες, το λαμπάκι του ιντζέκσιον τι έκανε; Αναψε ξανά; Για λίγο; μόνιμα;
Πιθανώς κάποιος αισθητήρας από αυτούς βάσει των οποίων λειτουργεί ο εγκέφαλος να τα έφτυσε. Αν έχει γίνει κάτι τέτοιο, σε οδηγεί το φωτάκι του ψεκασμού που πρέπει να έχει μείνει και πάλι μονίμως αναμμένο.
Επίσης είναι πολύ πιθανό να έχεις βρεί...ε...πως να το πω.....όχι και τον καλύτερο μάστορα!
-
ο/η harlek έγραψε:
Επίσης είναι πολύ πιθανό να έχεις βρεί...ε...πως να το πω.....όχι και τον καλύτερο μάστορα!
Εντάξει ας μην είμαστε και απόλυτοι, δεν ξέρεις καμιά φορά υπάρχουν αρκετοί μάστορες που ξέρουν τι κάνουν αλλά όπως λεei κι ο harlek......
BTW xanoutas έκανες τον κόπο να ελέγξεις κι αυτό που σου σου είπε ο harlek για τον κεντρικό διακόπτη μπας και....
Απ' ότι παρατηρώ τελικά πολλοί λίγοι πηγασόβιοι ΔΕΝ έχουν γλυτώσει αυτό το...πακέτο με τον "διακόπτη".
Πάντως η μοναδική φορά που μου είχε μείνει αναμένο το λαμπάκι του εγκέφαλου ήταν όταν αφού μου κάηκε το μπουζί, και το άλλαξα, το λαμπιόνο δεν έλεγε να σβήσει μέχρι να γίνει reset.O "μάστορας",(που δεν ήταν μάστορας) μου είχε πει τότε ..." άστο δεν πειράζει, σε ενοχλεί? όταν θα έρθεις για το σέρβις το φτιάχνουμε".
Εγώ βέβαια πήγα αλλού για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Απο τότε(φτου σκόρδα) δεν μου έχει παρουσιαστεί τίποτα σχετικό.
-
ο/η powerphot έγραψε:
Πάντως η μοναδική φορά που μου είχε μείνει αναμένο το λαμπάκι του εγκέφαλου ήταν όταν αφού μου κάηκε το μπουζίτίποτα σχετικό.
Και το δικό σου μπουζί;; Τι σόι βλάβη είναι αυτή; Όχι τίποτα άλλο, αλλά είναι μαθηματικά βέβαιο πλέον ότι θα την πάθω! Τι συμπτώματα έχει και γιατί συμβαίνει, πείτε μας παρακαλώ!
-
ο/η harlek έγραψε:
Και το δικό σου μπουζί;; Τι σόι βλάβη είναι αυτή; Όχι τίποτα άλλο, αλλά είναι μαθηματικά βέβαιο πλέον ότι θα την πάθω! Τι συμπτώματα έχει και γιατί συμβαίνει, πείτε μας παρακαλώ!
Κοίτα, δεν είμαι doctor μηχανών :-D απλώς όλα αυτά που έχω συγκεντρώσει εδώ μέσα είναι πράγματα που μου έχουν συμβεί κατά καιρούς (λες να είμαι γκαντέμ? :-D :lol: ).
Οι λύσεις είναι δοκιμασμένες και με αποτέλεσμα.
Κάποιες απο αυτές τις έχω μάθει ρωτώντας, κι άλλες "παθαίνωντας-μαθαίνωντας", όπως αυτή με το μπουζί.
Ξέρεις τι είναι να ψάχνω στην Αττική όλα τα βενζινάδικα Κυριακή βράδυ για να βρω μπουζί?
Τελικά βρήκα ένα "αντίστοιχο" και δούλεψε.
Πως έπαθα κι έμαθα? να διάβασε εδώ τον ΑΡΙΘΜΟ (7)μπουζί (http://apriliafun.freesuperhost.com/html/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=276&forum=23&post_id=1950#forumpost1950)
-
Λοιπόν το λαμπάκι του injection μετά την ""εγχείρηση" δούλευε κανονικότατα!Τελικά έπεσα και εγώ θύμα του %&%$&* διακόπτη!!! :cry: :evil:Η μηχανή ενώ δούλευει κανονικά όταν ήταν ακίνητη,μόλις γύρναγα λίγο το τιμόνι για να φύγω νέκρωνε! Έβαλα ένα διακόπτη από ένα DIO(!!!) για δοκιμή και δουλεύει μια χαρά!!! :-D Πάω να πάρω και ένα διακόπτη τώρα και θα είμαι κομπλέ(...ελπίζω :-) )
-
ο/η xanoutas έγραψε:
Λοιπόν το λαμπάκι του injection μετά την ""εγχείρηση" δούλευε κανονικότατα!Τελικά έπεσα και εγώ θύμα του %&%$&* διακόπτη!!! :cry: :evil:Η μηχανή ενώ δούλευει κανονικά όταν ήταν ακίνητη,μόλις γύρναγα λίγο το τιμόνι για να φύγω νέκρωνε! Έβαλα ένα διακόπτη από ένα DIO(!!!) για δοκιμή και δουλεύει μια χαρά!!! :-D Πάω να πάρω και ένα διακόπτη τώρα και θα είμαι κομπλέ(...ελπίζω :-) )
χα χα χα
Καλως ήρθες στο...club, όχι το ApriliaClub,
αλλά....του διακόπτη :lol: :lol: :lol: :lol:
-
Παιδιά στην Αθήνα πόσο μπορώ να βρω τον διακόπτη; Γιατί ρώτησα εδώ στα Γιάννενα και μου είπαν 70 ευρώ!!! :-o
-
Στο ανάλογο θρέντ νομίζω ότι ότι Powerphot αναφέρει ένα κόστος κάπου 30-40 ευρώ αν θυμάμαι καλά. Αναρωτιέμαι πόσο εύκολο είναι αυτές τις "δύσκολες" μέρες να τον βρεις ως ανταλλακτικό...
Το χειρότερο, πάντως, είναι πως τα προβλήματα που μου έχει δημιουργήσει αλλά κι αυτά που διαβάζω εδώ μεσα μ' έχουν κάνει να χάσω την εμπιστοσύνη μου στη μηχανή, καθώς υποσυνείδητα όποτε ξεκινάω να πάω κάπου σκέφτομαι αν θα είναι αυτή η φορά που θα μείνω...
-
ο/η xanoutas έγραψε:
Παιδιά στην Αθήνα πόσο μπορώ να βρω τον διακόπτη; Γιατί ρώτησα εδώ στα Γιάννενα και μου είπαν 70 ευρώ!!! :-o
xanoutas, για δες ΕΔΩ!! (http://apriliafun.freesuperhost.com/html/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=259&forum=23&PHPSESSID=7c24edaaef2efd8aa0272e9461a0fc45) Όλο αυτό (φωτό 11) κάνει 40 ευρώ.
Μήπως τα υπόλοιπα είναι για την τοποθέτηση?
Αν ναι πάρτο και βάλτο εσύ δεν είναι τίποτα δύσκολο.
Αλήθεια ο διακόπτης απο το DIO που έβαλες ταιριάζει και δουλεύει κανονικά?
Μπορείς να βάλεις καμιά φωτό να τον δούμε?
-
Powerphot δεν ξέρω αν στα 70 ευρώ είναι και η τοποθέτηση.Δεν νομίζω πάντως γιατί πήρα τηλ και ρώτησα και μου είπαν μόνο αυτή την τιμή.Δεν μου είπαν αν είναι και η τοποθέτηση μαζί.Για φωτογραφία με τον διακόπτη είναι λίγο δύσκολο τώρα μιας και η μηχανή είναι στο συνεργείο.Φανταστείτε ένα διακόπτη πιασμένο με δυο πλαστικά στο σωληνάκι των φρένων.Αν μπορέσω αύριο θα βγάλω καμία.Α,παρεπιπτόντως μου ήρθε σήμερα ένα τιμολόγιο από τα ανταλλακτικά που είχε αλλάξει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης που είναι στην Αθήνα.Ο διακόπτης είχε 20 ευρώ!!!! :-o :-o Γ*μώ το μονοπώλιο μου στην επαρχία.Θα τον παραγγείλω από εκεί.Καλές βόλτες παιδιά,με καλούς διακόπτες.... :lol: :-x
-
ο/η xanoutas έγραψε:
ήρθε σήμερα ένα τιμολόγιο από τα ανταλλακτικά που είχε αλλάξει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης που είναι στην Αθήνα.Ο διακόπτης είχε 20 ευρώ!!!!
Εννοείς ότι ο προηγούμενος είχε ήδη αλλάξει μια φορά το διακόπτη και τώρα τα έφτυσε και ο δεύτερος??
Δεν υπάρχει ελπίς. Πρέπει να βρεθεί ηλεκτρολόγος που να κάνει πατέντα σ' αυτό το σημείο. Μόνο από μας, θα γίνει πλούσιος...
-
harlek όντως τον είχε αλλάξει και ο προηγούμενος!2-3 που βρήκα στον δρόμο με pegaso και τους ρώτησα αν τους έχει βγάλει πρόβλημα ο διακόπτης,έμειναν με το στόμα ανοιχτό! :lol: Θα μάθουν και αυτοί... :-)
-
Παιδιά να σας ρωτήσω κάτι που μου ήρθε τώρα.Ύπαρχει κανείς από εσάς που να έχει αλλάξει τον διακόπτη και να του ξαναεμφανίστηκε το πρόβλημα;Ή είμαι ο μόνος γκαντέμης... :-( :-(
-
Εγώ απλά τον κόλλησα με ''καλάϊ΄΄ σε έναν ηλεκτρονικό για τηλεοράσεις !!!
Απλά, για να μην αισθάνεστε μοναξιά...
:-D
-
Σήμερα είχα και άλλο περιστατικό :-( :-( Με ανοιχτό τον διακόπτη,τα λαμπάκια του ταμπλό άναβαν μόνο σε μια συγκεκριμένη θέση του τιμονιού!Και μόλις πάταγα το κουμπί της μίζας, νέκρωνε η μηχανή!!Τελικά έφταιγε ο συναγερμός(Spyball Patriot Am/8510)! :-o Έβγαλα την ασφάλεια του για λίγο,και όταν την ξαναέβαλα,η μηχανή δούλευε μια χαρά.Μου φαίνεται ότι τελικά η Aprilia στα ηλεκτρικά μέρη του Pegaso έχει κάνει πολύ χάλια δουλειά... :-( :-x :evil: :cry:
-
ο/η xanoutas έγραψε:
Παιδιά να σας ρωτήσω κάτι που μου ήρθε τώρα.Ύπαρχει κανείς από εσάς που να έχει αλλάξει τον διακόπτη και να του ξαναεμφανίστηκε το πρόβλημα;Ή είμαι ο μόνος γκαντέμης... :-( :-(
:lol: :-D :lol: :-D :lol:
Όχι δεν είσαι ο μόνος :-D είμαι κι εγώ :-D
Δύο φορές σε δυο διαφορετικούς πήγασους. 8-)
Τώρα τα.....μασάω αυτά τα προβλήματα δεν χάμπαριάζω :lol: :lol: :lol:
ο/η xanoutas έγραψε:
Σήμερα είχα και άλλο περιστατικό :-( :-( Με ανοιχτό τον διακόπτη,τα λαμπάκια του ταμπλό άναβαν μόνο σε μια συγκεκριμένη θέση του τιμονιού!Και μόλις πάταγα το κουμπί της μίζας, νέκρωνε η μηχανή!!Τελικά έφταιγε ο συναγερμός(Spyball Patriot Am/8510)! :-o Έβγαλα την ασφάλεια του για λίγο,και όταν την ξαναέβαλα,η μηχανή δούλευε μια χαρά.Μου φαίνεται ότι τελικά η Aprilia στα ηλεκτρικά μέρη του Pegaso έχει κάνει πολύ χάλια δουλειά... :-( :-x :evil: :cry:
Όμως αυτό που λές εδώ δεν το νομίζω!
Δηλαδή να φταίει ο συναγερμός.
Καλύτερα βεβαιώσου ότι δεν είναι ο διακόπτης
κουνώντας μόνο το καλώδιο του απο κάτω,
ενώ το έχεις στο ΟΝ
κι όχι το τιμόνι. 8-)
-
Όντως, πρόβλημα στα ηλεκτρικά που επηρεάζεται από την κίνηση του τιμονιού "μυρίζει" διακόπτη. Να ελέγξεις και το βύσμα στο οποίο καταλήγει το καλώδιο του διακόπτη πίσω από τα όργανα. Κούνα το λίγο να δεις μήπως σβήνει...
Πολλές φορές, μια κακή επαφή "κόβεται" μόλις της ζητηθεί πολύ ρεύμα. Δοκίμασε να ανάψεις τα μακρινά φώτα να δεις μήπως σβήσουν τα πάντα.
Το μοτέρ της μίζας τραβάει ρεύμα κατ'ευθείαν από τη μπαταρία, χωρίς να παρεμβάλλεται τίποτα. Το σβήσιμο των πάντων μόλις πατήσεις τη μίζα (εφόσον πριν όλα δούλευαν κανονικά) συνήθως σημαίνει κακή επαφή ή διάβρωση στους πόλους της μπαταρίας.
-
Καλημέρα!Ξέρει κανείς το τηλέφωνο από μαγαζί με ανταλλακτικά Aprilia ;Ρώτησα σε δυο για κεντρικό διακόπτη,και ο ένας μου είπε 70 ευρώ και ο άλλος 80!!!Ο Μπολασίκης μιλάει συνέχεια.Επειδή σε κάποιο post είχα δει μια τιμή 30-40 ευρώ.Ευχαριστώ...
-
xanoutas wrote:
Ο Μπολασίκης μιλάει συνέχεια.
Με τους δικηγόρους του;;; :-D :io:
Δεν υπάρχει πια μπολασίκης αγαπητέ μου. Μας άφησε χρόνους!
-
Αλήθεια;Για αυτό τις άπειρες φορές που πήρα τηλέφωνο ήμουνα στην αναμονή για καμιά ώρα στάνταρτ.Όχι ότι μετά απάνταγε κανένας, αλλά μου έσπαγαν τα νεύρα!:-( Καμία εναλλακτική πρόταση για να παραγγείλω τον διακόπτη;
-
xanoutas wrote:
Αλήθεια;Για αυτό τις άπειρες φορές που πήρα τηλέφωνο ήμουνα στην αναμονή για καμιά ώρα στάνταρτ.Όχι ότι μετά απάνταγε κανένας, αλλά μου έσπαγαν τα νεύρα!:-( Καμία εναλλακτική πρόταση για να παραγγείλω τον διακόπτη;
Αν πράγματι έχεις πρόβλημα με τον διακόπτη,
δεςΕΔΩ!! (http://apriliabikers.wcnetwork.net/html/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=340&forum=39) στα μαγαζιά
της Αθήνας και πάρε τηλ να ρωτήσεις.:io: