APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: pkoman στις Δεκέμβριος 10, 2007, 08:33:09 μμ
-
Καλησπέρα σε όλους,
έχω διαβάσει όλα τα post (και όταν λέω όλα το εννοώ) σχετικά με το Pegaso 650/650ie και επιτέλους έγινα και επιτέλους έγινα και εγώ μέλος.
Μπορώ να πω ότι η η πληρότητα των περιπτώσεων-βλαβών και φυσικά των λύσεων που δίνονται κάνει ακόμα και υποτιθέμενα "εξουσιοδοτημένα Service Aprilia" να ωχρειουν μπροστά σας. Συγχαρητήρια.
Είμαι ένας καινούργιος κάτοχος ενός Pegaso 650 μον'98 και έχω το εξής πρόβλημα μέσα σε αρκετά αλλά που χάρη σε εσάς έχω είδη επιδιόρθωση (ψύξη ανορθωτή, ρελέ στον διακόπτη, αλλαγή connectors στον ανορθωτή, καινούργια μόνωση στα πλαϊνά καπάκια, διακόπτη μανετας φρένου).
Το πρόβλημα μου είναι το εξής, στον πλαγιοστάτη το μηχανάκι πλαγιαζει υπερβολικά με αποτέλεσμα να είναι έτοιμο να πέσει να το κουνήσει κανείς ή να χύνεται η βενζίνη από την υπερχείλιση αν είναι πολύ γεμάτο. Παρατήρησα αφού έβαλα ροδέλες στον πλαγιοστάτη για να πάρω τα κενά και διορθώθηκε εν μέρη ότι υπάρχει αρκετή στρέβλωση του αλουμινένιου σωλήνα που στηρίζεται ο πλαγιοστάτης. Προφανώς ο προηγούμενος κάτοχος είχε την τάση να "ξαπλώνει" πάνω στη μηχανή ενώ ήταν στον πλαγιοστάτη.
Σας 'έχει παρουσιαστεί αυτό το πρόβλημα ; σκέφτομαι να το ενισχύσω με κάποια κόντρα . Έχει κανένας καμιά ιδέα;
-
Καταρχήν καλως ήλθες και επίσημα !!!
είμαι σίγουρος πως κάποια πατέντα θα βρεθεί ....ίσως να ρωτούσες τον δόκτωρα !!!!
Να σε δούμε και σε συνάντηση- βόλτα !!!
-
Γεια σου φιλε και καλως ηρθες στην παρεα μας.
Ειχα και εγω το ιδιο προβλημα με το πλαγιοστατη μου.Να φανταστεις οτι εγω εβαζα δυο πλακες πεζοδρομιου απο κατω για να σταθει λιγο καλα.Το προβλημα δεν ειναι στον πλαγιοστατη αλλα στη βαση αυτου.Δηλαδη στο σωληνα πανω στον οποιο πιανει.Ο σωληνας αυτος ειναι κολημενος πανω σε κατι σα βαση που ειναι καπου κατω απο την προστατευτικη μασκα.Καπου εκει λογικα εχει ανοιξει.Επομενως και η λυση του προβληματος ειναι εκει.Βρισκεις καποιον που κανει τετοιες κολησεις και εισαι σαν καινουργιος (αν δεν κανω λαθος η κοληση αυτη λεγετε αργκον και ειναι για αλουμινια).Εγω βεβαια διαλεξα αλλη οδο.Εβαλα κεντρικο σταντ(ορθοστατη) και απαλαχθηκα μια για παντα απο το προβλημα.Αν δεν κανω λαθος εχει 100-120 ευρω.
-
Καλώς ήρθες. :kalo:
Δεν γνωρίζω από Πήγασο συγκεκριμένα, αλλά κάτι ψιλά από αστάθεια μηχανής πάνω στον πλαγιοστάτη!
Στο δικό μου μηχανάκι, το πρόβλημα δημιουργήθηκε όταν ψήλωσα την πίσω ανάρτηση. Μήπως λοιπόν έχει αλλάξει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης κάτι στην γεωμετρία της μηχανής? :thnk:
-
καλώς ήρθες
πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα ;)
-
καλως ηλθες !!
ειχα και γω το ιδιο προβλημα παλια στο πηγασο αλλα δεν καταφερα να το λυσω γιατι μετα απο λιγο καιρο το πουλησα
μαλλον καλο θα ηταν να ρωτουσεςτον bill
:bye:
-
το κομματι που "πιανει " το σταντ ειναι ενα μονοκοματο σιδερο που αγκαλιαζει το μοτερ στην κατω πλευρα του.θα σου προτεινα να βγαλεις την πλαστικη ποδια κ να ελεγξεις το σιδερο κ τις κολλησεις του.συνηθως σπαει η κολληση κ αρχιζει να στρεβλωνει το σιδερο που φερει το σταντ με αποτελεσμα να ¨ξαπλωνει σιγα σιγα.
μπορεις να επαναφερεις το σταντ στην αρχικη του θεση εχοντας το ανοιχτο κ πατωντας πανω του θα ερθει σχετικα ευκολα.ενισχυσε κ την κολληση,κατα προτιμηση argon, κ θα σαι μια χαρα
-
Καλησπέρα σε όλους,
έχω διαβάσει όλα τα post (και όταν λέω όλα το εννοώ) σχετικά με το Pegaso 650/650ie και επιτέλους έγινα και επιτέλους έγινα και εγώ μέλος.
Μπορώ να πω ότι η η πληρότητα των περιπτώσεων-βλαβών και φυσικά των λύσεων που δίνονται κάνει ακόμα και υποτιθέμενα "εξουσιοδοτημένα Service Aprilia" να ωχρειουν μπροστά σας. Συγχαρητήρια.
Είμαι ένας καινούργιος κάτοχος ενός Pegaso 650 μον'98 και έχω το εξής πρόβλημα μέσα σε αρκετά αλλά που χάρη σε εσάς έχω είδη επιδιόρθωση (ψύξη ανορθωτή, ρελέ στον διακόπτη, αλλαγή connectors στον ανορθωτή, καινούργια μόνωση στα πλαϊνά καπάκια, διακόπτη μανετας φρένου).
Το πρόβλημα μου είναι το εξής, στον πλαγιοστάτη το μηχανάκι πλαγιαζει υπερβολικά με αποτέλεσμα να είναι έτοιμο να πέσει να το κουνήσει κανείς ή να χύνεται η βενζίνη από την υπερχείλιση αν είναι πολύ γεμάτο. Παρατήρησα αφού έβαλα ροδέλες στον πλαγιοστάτη για να πάρω τα κενά και διορθώθηκε εν μέρη ότι υπάρχει αρκετή στρέβλωση του αλουμινένιου σωλήνα που στηρίζεται ο πλαγιοστάτης. Προφανώς ο προηγούμενος κάτοχος είχε την τάση να "ξαπλώνει" πάνω στη μηχανή ενώ ήταν στον πλαγιοστάτη.
Σας 'έχει παρουσιαστεί αυτό το πρόβλημα ; σκέφτομαι να το ενισχύσω με κάποια κόντρα . Έχει κανένας καμιά ιδέα;
Καλώς ήρθες κι ευχαριστούμε για τις "φιλοφρονήσεις" :D
Απ' ότι βλέπω πήρες άμεσα και γιαυτό το πρόβλημα κάποια λύση. :bye:
-
:bye:Ευχαριστώ παιδιά τελικά είναι όντως σπασμένη η κόλληση μπροστά από τον κινητήρα είδη το ξηλώνω για να το πάω για κόλληση. Οσο για την συνάντηση είμαι μέσα πετάω και την σκούφια μου.
-
καλως ηρθες στην απριλιοπαρεα!! :bye: :bye:
-
καλώς ήρθες στην παρέα μας :bye:
-
Καλως ηρθες και καλα και ασφαλη χιλιομετρα :bye:
-
...σε περίπτωση που κάνεις κόλληση αργκον, εννοείται πως αποσυνδέεις την μπαταρία :bye: :bye: :bye:
Καλωσήρθες
-
Θα ήταν πολύ χρήσιμο αν μπορούσες να τραβήξεις κάποια σχετική φωτό :bye: :bye:
-
...σε περίπτωση που κάνεις κόλληση αργκον, εννοείται πως αποσυνδέεις την μπαταρία :bye: :bye: :bye:
Καλωσήρθες
Kαλώς ήρθες...χαίρομαι που πηρες αμεσα απάντηση στο μικρό προβλγματακι σου...
υ.γ.
Περικλή...
ΓΙΑΤΙ ρε να αποσυνδεσει την μπαταρία του...?????? :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
-
Ενα καλως ηρθες και απο 'μενα :bye: και το σταντ να μην κολησεις στην εκδρομη να ερθεις :kalo:
-
Θέμη καλύτερα θα ξέρει ο Βασίλης, αλλά απ'οσο ξέρω μπορεί να σου κάψει (λόγω κυκλώματος) ευαίσθητα ηλεκτρικά...
-
Δεν χρειάστηκε να βγεί η μπαταρία γιατί ο λαμαρινάς μου που το πήγα είχε έναν ειδικό βραχηκυκλωτήρα που τραβάει το πιθανόν σοκ από την μπαταρία και τα ηλεκτρικά της μηχανής, όσο για φωτος παιδιά sorry αλλά την στιγμ΄και το σημείο που έγινε η επέμβαση δεν ήταν δυνατό.
-
...σε περίπτωση που κάνεις κόλληση αργκον, εννοείται πως αποσυνδέεις την μπαταρία :bye: :bye: :bye:
Καλωσήρθες
Kαλώς ήρθες...χαίρομαι που πηρες αμεσα απάντηση στο μικρό προβλγματακι σου...
υ.γ.
Περικλή...
ΓΙΑΤΙ ρε να αποσυνδεσει την μπαταρία του...?????? :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Γιατί μάλλον θα .....καεί λίγο. :ohyes: :D
-
Χαιρετώ κατ' αρχην όλους τους κατόχους Aprilia pegaso. Αχ!! τι εχω τραβήξει με αυτή τη μηχανή. Ένα λοιπον απ΄τα προβλήματα που παρουσίασε ήταν και αυτό του πλαινού σταντ. Από βλακεία μου , πεστε, συνίθιζα να κάθομαι πανω στη μηχανή όταν αυτή ήταν στο πλαινο σταντ. αποτέλεσμα αυτού ήταν με το καιρό να παρατηρώ ότι η μοτ/τα αρχιζε να παίρνει επικίνδυνη κλίση. Τι είχε συμβεί. Είχε σπάσει η σωλήνα του πλαισίου της μηχανής λίγο πιο πανω απ΄ τη κόληση του σταντ. και αποτέλεσμα αυτού ήταν να σπάσει και το δοχείο του νερού που είναι στερεωμένο πάνω σ' αυτήν. Λήση? Άλλο δοχείο νερού και οξυγονοκόλληση με πρόσθετα ενισχυτικά λαμάκια για να στερεωθεί το πλαίσιο της μοτ/τας. Εχει περάσει ένας χρόνος από τοτε και χτύπα ξύλο δεν παρουσιάστικε ξανά τιποτα. Βεβαια καλή λύση είναι και το διπλό σταντ. Αντε και περαστικά μας!!!
-
Χαιρετώ κατ' αρχην όλους τους κατόχους Aprilia pegaso. Αχ!! τι εχω τραβήξει με αυτή τη μηχανή. Ένα λοιπον απ΄τα προβλήματα που παρουσίασε ήταν και αυτό του πλαινού σταντ. Από βλακεία μου , πεστε, συνίθιζα να κάθομαι πανω στη μηχανή όταν αυτή ήταν στο πλαινο σταντ. αποτέλεσμα αυτού ήταν με το καιρό να παρατηρώ ότι η μοτ/τα αρχιζε να παίρνει επικίνδυνη κλίση. Τι είχε συμβεί. Είχε σπάσει η σωλήνα του πλαισίου της μηχανής λίγο πιο πανω απ΄ τη κόληση του σταντ. και αποτέλεσμα αυτού ήταν να σπάσει και το δοχείο του νερού που είναι στερεωμένο πάνω σ' αυτήν. Λήση? Άλλο δοχείο νερού και οξυγονοκόλληση με πρόσθετα ενισχυτικά λαμάκια για να στερεωθεί το πλαίσιο της μοτ/τας. Εχει περάσει ένας χρόνος από τοτε και χτύπα ξύλο δεν παρουσιάστικε ξανά τιποτα. Βεβαια καλή λύση είναι και το διπλό σταντ. Αντε και περαστικά μας!!!
Καλως ήρθες κι εσύ στην παρέα. :bye:
-
Εμένα που είχε ραγίσει σχεδόν από το ύψος του κάρτερ? :(
Και αφού λύθηκε όλο το μοτέρ, τότε κολλήθηκε...αλλά και πάλι...γέρνει λιγάκι παραπάνω!
Κεντρικ΄σταντ my friends! :kalo:
-
Εμένα που είχε ραγίσει σχεδόν από το ύψος του κάρτερ? :(
Και αφού λύθηκε όλο το μοτέρ, τότε κολλήθηκε...αλλά και πάλι...γέρνει λιγάκι παραπάνω!
Κεντρικ΄σταντ my friends! :kalo:
οχι ρε φιλε...ππω..πω... πακέτο ε... :cry: :(
-
Εμένα που είχε ραγίσει σχεδόν από το ύψος του κάρτερ? :(
Και αφού λύθηκε όλο το μοτέρ, τότε κολλήθηκε...αλλά και πάλι...γέρνει λιγάκι παραπάνω!
Κεντρικ΄σταντ my friends! :kalo:
οχι ρε φιλε...ππω..πω... πακέτο ε... :cry: :(
ναι, αλλά τώρα είναι GG...(τζι-τζι) :ohyes: