APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: mdharis1 στις Νοέμβριος 04, 2009, 09:47:39 μμ
-
Γεια σας και παλι μετα απο αρκετο καιρο απουσιας στο εξωτερικο (επεστρεψα πριν 2 βδομαδες) πηγα ο κακομοιρος να κανω βολτα τον πηγασο και αφου τοποθετησα την μπαταρια πηγα να τον βαλω μπροστα πηρε κανονικα τον αφησα 2με 3 λεπτα να ζεσταθει με ανεβασμενες στροφες περιπου 2.500 σαλ απο το χειρογκαζο πηγα να ξεκινησω εβαλα πρωτη αλλα μολις αφησα συμπλεκτη και εδωσα λιγο γκαζι η μηχανη εσβησε αποτομα κανοντας ενα μεταλικο θορυβο (σαν κατι να μην ξεκομπλαρε σωστα ή σαν καποιο γραναζι να στο κιβωτιο δεν κομπουσε και κανοντας ενα μεταλικο κρακ εσβησε ) δεν εδωσα ιδιατερη σημασια νομιζοντας οτι το εκανε επειδη ηταν κρυο ακομα και αφου εβαλα παλι μπροστα με ανεβασμενες στροφες ξεκινησα και εκανα τη βολτα χωρις αλλα προβληματα.Σημερα ομως και ενω ολα πηγαιναν καλα και ημουν στο δρομο κατεβασα απο τριτη δευτερα και μολις εδωσα λιγο γκαζι το ξαναεκανε εβαλα παλι μπροστα με ανεβασμενες στροφες και εφυγα χωρις αλλο προβλημα.
Ο πηγασος εχει 11.550 χιλ ειναι και ειναι να παει για σερβις στις 12.000
Η ερωτηση μου ειναι ε;ν εχει αντιμετωπισει καποιος παρομοιο προβλημα
Συγνωμη εαν γινομαι κουραστικος αλλα ηθελα να δωσω οσο το δυνατον πιο αναλυτικη περιγραφη του προβληματος
Ευχαριστω πολυ.
-
βλέπω ότι έχουμε το ίδιο μοτόρι :kalo:
μου το έχει κάνει και μένα.ελάχιστες φορές αλλά μου το έχει κάνει.
Δεν νομίζω ότι τρέχει κάτι...ας μας πει κάποιος πιο ειδικός καλύτερα!
-
Σαν πρωτο, απλο ελεγχο, με σβηστον τον κινητηρα, βαλε 1η και πατα συμπλεκτη και δοκιμασε να το τσουλησεις μπρος πισω.Δεν θα πρεπει να "μαγκωνει".Αλλιως κολλανε οι δισκοι του συμπλεκτη απο την ακινησια.
Αν το κανεις και τσουλαει κανονικα, τοτε κατι αλλο πιο μεσα ειναι :pray: :pray:
-
Δες τον διακοπτη του πλαινου σταντ...λεω εγω τωρα εεε!!! :thnk:
-
Σας ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις σημερα παντως ολα ηταν κανονικοτατα θα το εχω στα υποψιν και θα ενημερωσω για νεοτερα
-
το σταντ ειναι το ειχε κανει και στο δικο μου κοψε την φισα του σταντ εγω ετσι εκανα
-
Γεια σας και παλι μετα απο αρκετο καιρο απουσιας στο εξωτερικο (επεστρεψα πριν 2 βδομαδες) πηγα ο κακομοιρος να κανω βολτα τον πηγασο και αφου τοποθετησα την μπαταρια πηγα να τον βαλω μπροστα πηρε κανονικα τον αφησα 2με 3 λεπτα να ζεσταθει με ανεβασμενες στροφες περιπου 2.500 σαλ απο το χειρογκαζο πηγα να ξεκινησω εβαλα πρωτη αλλα μολις αφησα συμπλεκτη και εδωσα λιγο γκαζι η μηχανη εσβησε αποτομα κανοντας ενα μεταλικο θορυβο (σαν κατι να μην ξεκομπλαρε σωστα ή σαν καποιο γραναζι να στο κιβωτιο δεν κομπουσε και κανοντας ενα μεταλικο κρακ εσβησε ) δεν εδωσα ιδιατερη σημασια νομιζοντας οτι το εκανε επειδη ηταν κρυο ακομα και αφου εβαλα παλι μπροστα με ανεβασμενες στροφες ξεκινησα και εκανα τη βολτα χωρις αλλα προβληματα.Σημερα ομως και ενω ολα πηγαιναν καλα και ημουν στο δρομο κατεβασα απο τριτη δευτερα και μολις εδωσα λιγο γκαζι το ξαναεκανε εβαλα παλι μπροστα με ανεβασμενες στροφες και εφυγα χωρις αλλο προβλημα.
Ο πηγασος εχει 11.550 χιλ ειναι και ειναι να παει για σερβις στις 12.000
Η ερωτηση μου ειναι ε;ν εχει αντιμετωπισει καποιος παρομοιο προβλημα
Συγνωμη εαν γινομαι κουραστικος αλλα ηθελα να δωσω οσο το δυνατον πιο αναλυτικη περιγραφη του προβληματος
Ευχαριστω πολυ.
Είναι θέμα ψεκασμού.
Από την ακινησία έχουν βουλώσει τα μπεκ.
Θες επειγόντως axone ρύθμιση ίσως και καθάρισμα μπεκ.
Βάλε προτεραιότητα για σέρβις, δε χρειάζεται να περιμένεις τα 12.000χλμ. :bye:
-
βλέπω ότι έχουμε το ίδιο μοτόρι :kalo:
μου το έχει κάνει και μένα.ελάχιστες φορές αλλά μου το έχει κάνει.
Δεν νομίζω ότι τρέχει κάτι...ας μας πει κάποιος πιο ειδικός καλύτερα!
Φωτάκο εσύ έχεις το καρμπυρατερατο.
Απο 2001 και μετά είναι ψεκαστό. :bye:
-
Καλησπερα οπως ειπατε το πηγα αμεσα για servis και δεν περιμενα τις 12000 συγκεκριμενα το πηγα την δευτερα 23/11 σημερα πεμπτη και ακομη δεν το εχω παρει διοτι απο οτι μου ειπε ο μαστορας ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΣ του εκανε οτι προβλεποταν απο τον κατασκευαστη λαδια φιλτρα ρυθμισεις ελεγχους κτλ πλην ομως δεν πειραξε την ρυθμιση βαλβίδων διοτι ηταν μεσα στα ορια του κατασκευαστηκαι φυσικα το εβαλε στο AXON και δεν του εδειξε καμια βλαβη ή υποψια βλαβης το εκλεισε το εκανε μια βολτα για να δει εαν ειναι ολα οκ αλλα δυστυχως δεν ηταν η μηχανη εσκαγε και αφου την πηγε πθσω για να δει τι φταει απο τοτε δεν εχει παρει μπροστα .πριν απο λιγο γυρισα το ειδα και εγω και διαπιστωσα πως οντως ενω γυρναει η μιζα κανονοκοτατα δεν σκαει για να παρει μπροστα.Καμια ιδεα κανεις
Ευχαριστω
υσ αλλαξε δυο φορες μπουζι γιατι ωομιζε πως εφταιγε αυτο αλλα τιποτα
-
Καλησπερα οπως ειπατε το πηγα αμεσα για servis και δεν περιμενα τις 12000 συγκεκριμενα το πηγα την δευτερα 23/11 σημερα πεμπτη και ακομη δεν το εχω παρει διοτι απο οτι μου ειπε ο μαστορας ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΣ του εκανε οτι προβλεποταν απο τον κατασκευαστη λαδια φιλτρα ρυθμισεις ελεγχους κτλ πλην ομως δεν πειραξε την ρυθμιση βαλβίδων διοτι ηταν μεσα στα ορια του κατασκευαστηκαι φυσικα το εβαλε στο AXON και δεν του εδειξε καμια βλαβη ή υποψια βλαβης το εκλεισε το εκανε μια βολτα για να δει εαν ειναι ολα οκ αλλα δυστυχως δεν ηταν η μηχανη εσκαγε και αφου την πηγε πθσω για να δει τι φταει απο τοτε δεν εχει παρει μπροστα .πριν απο λιγο γυρισα το ειδα και εγω και διαπιστωσα πως οντως ενω γυρναει η μιζα κανονοκοτατα δεν σκαει για να παρει μπροστα.Καμια ιδεα κανεις
Ευχαριστω
υσ αλλαξε δυο φορες μπουζι γιατι ωομιζε πως εφταιγε αυτο αλλα τιποτα
Πες του να αλλάξει έναν πολλαπλασιαστή γιατί καμιά φορά ο πολλαπλασιαστής όταν καίγεται δεν το δείχνει στο όργανο κι ούτε μπορείς να τον μετρήσεις έτσι απλά.
-
θα του το πω αυριο το πρωι εαν δεν το εχει βρει ακομη ευχαριστω
ξερουμε περιπου ποσο κανει ο πολλαπλασιαστης
-
θα του το πω αυριο το πρωι εαν δεν το εχει βρει ακομη ευχαριστω
ξερουμε περιπου ποσο κανει ο πολλαπλασιαστης
42 με 45 euro :bye:
-
Σωστός ο Νίκος σε ότι σου είπε. Τα μπεκ σίγουρα τα καθάρισε ή απλά έριξε ένα καθαριστικό και περιμένει να περάσει μαζί με ένα ντεπόζιτο βενζίνας και μετά βλέπουμε?????????? :thnk: Πάντως τα σκασίματα που είπε ότι έκανε είναι δήγμα κακής ρύθμισης... Πλούσιο μείγμα με αρκετό αέρα.... Και βασικά ελπίζω να μην το έβαλες μπροστά με βενζίνα που είχε μείνει μέσα κάνα 4μηνο πόσο μάλλον να μην έχει ακόμα αυτήν μέσα.... :pray: Αν έγινε κάτι τέτοιο φίλε μου δυστυχώς έχει παντού νερά και μούργες στο κύκλωμα του ψεκασμού οπότε θέλει λύσιμο τα πάντα όλα καθάρισμα, στέγνωμα, καινούρια βενζίνα με πρόσθετα βελτιωτικά, reset από τον εγκέφαλο και ρύθμιση όλα από την αρχή αααααα και ένα ευχέλαιο πριν την πρώτη μιζιά..... :tez:
Μακάρι να μην ισχύει τίποτα από τις υποθέσεις μου και να είναι κάτι απλό να ξεμπερδεύεις... Τα παραπάνω τα ανέφερα γιατί τα έχω λουστεί με αυτοκίνητο που είχε ακίνητο 6+ μήνες.... Εγώ βέβαια άλλαξα και τρόμπα μετά από όλα αυτά γιατί με τα νεράκια και τη λάσπη γ@μ... και αυτή.... :cry:
:bye: :bye: :bye:
-
γεια σας του ειπα τηλεφωνικα το πρωι για τον πολλαπλασιαστη και μου είπε πως το τσεκαρε και είναι οκ και πως ακομη παιδευεται οταν τον ρωτησα τι γινεται μου πως πρωτη φορα συνανταει τετοιο προβλημα όλα αυτα τα χρονια
φυσικα και η βενζινη ειχε αλλαχτει αμεσως τωρα οσον αφορα τα μπεκ τι να σου πω βασιζομαι στα λόγια του μιας και απο οτι ξερω ειναι απο τα καλυτερα μαστορια με μεγαλη πειρα και ειναι και ο μοναδικος που εχει το axon οποτε ειναι και μονοδρομος εν μερει ειδωμεν νεωτερα μολις μαθω και εγω Ο μονος που μπορει να μας απαντησει τι μπορει να φταιει ειναι ισως καποιος με παρομοιο προβλημα
η ο BILL
Τα λεμε
-
Γεια σας και παλι μετα απο αρκετο καιρο απουσιας στο εξωτερικο (επεστρεψα πριν 2 βδομαδες) πηγα ο κακομοιρος να κανω βολτα τον πηγασο και αφου τοποθετησα την μπαταρια πηγα να τον βαλω μπροστα πηρε κανονικα τον αφησα 2με 3 λεπτα να ζεσταθει με ανεβασμενες στροφες περιπου 2.500 σαλ απο το χειρογκαζο πηγα να ξεκινησω εβαλα πρωτη αλλα μολις αφησα συμπλεκτη και εδωσα λιγο γκαζι η μηχανη εσβησε αποτομα κανοντας ενα μεταλικο θορυβο (σαν κατι να μην ξεκομπλαρε σωστα ή σαν καποιο γραναζι να στο κιβωτιο δεν κομπουσε και κανοντας ενα μεταλικο κρακ εσβησε ) δεν εδωσα ιδιατερη σημασια νομιζοντας οτι το εκανε επειδη ηταν κρυο ακομα και αφου εβαλα παλι μπροστα με ανεβασμενες στροφες ξεκινησα και εκανα τη βολτα χωρις αλλα προβληματα.Σημερα ομως και ενω ολα πηγαιναν καλα και ημουν στο δρομο κατεβασα απο τριτη δευτερα και μολις εδωσα λιγο γκαζι το ξαναεκανε εβαλα παλι μπροστα με ανεβασμενες στροφες και εφυγα χωρις αλλο προβλημα.
Ο πηγασος εχει 11.550 χιλ ειναι και ειναι να παει για σερβις στις 12.000
Η ερωτηση μου ειναι ε;ν εχει αντιμετωπισει καποιος παρομοιο προβλημα
Συγνωμη εαν γινομαι κουραστικος αλλα ηθελα να δωσω οσο το δυνατον πιο αναλυτικη περιγραφη του προβληματος
Ευχαριστω πολυ.
-
γεια σας του ειπα τηλεφωνικα το πρωι για τον πολλαπλασιαστη και μου είπε πως το τσεκαρε και είναι οκ και πως ακομη παιδευεται οταν τον ρωτησα τι γινεται μου πως πρωτη φορα συνανταει τετοιο προβλημα όλα αυτα τα χρονια
Όταν λες το τσέκαρε τι εννοείς?
Άλλαξε αυτόν που έχει επάνω με έναν καινούριο η τον μέτρησε?
Πες του να αλλάξει έναν πολλαπλασιαστή γιατί καμιά φορά ο πολλαπλασιαστής όταν καίγεται δεν το δείχνει στο όργανο κι ούτε μπορείς να τον μετρήσεις έτσι απλά.
-
λοιπον σημερα πηγα απο εκει και απο οτι μου ειπε το διαγνωστικο χτες του εβγαλε προβλημα στα Μπεκ και το πολλαπλασιαστη παρειγειλε τον πολλαπλασιαστη διοτι δεν ειχε καποιον για να δοκιμασει και απο δευτερα θα δουμε Παντως σημερα μου λεει <<και μου το ειπες ρε φιλε στο τηλεφωνο>> ηθελα τοτε να του πω οτι δεν το ειπα εγω αλλα ο φιλος απο το forum αλλα τελος παντων ας τελειωσει μια με τη μηχανη και θα του δωσω το λινκ του φορουμ εαν θελει.
Τα λεμε δευτερα με νεωτερα
-
λοιπον σημερα πηγα απο εκει και απο οτι μου ειπε το διαγνωστικο χτες του εβγαλε προβλημα στα Μπεκ και το πολλαπλασιαστη παρειγειλε τον πολλαπλασιαστη διοτι δεν ειχε καποιον για να δοκιμασει και απο δευτερα θα δουμε Παντως σημερα μου λεει <<και μου το ειπες ρε φιλε στο τηλεφωνο>> ηθελα τοτε να του πω οτι δεν το ειπα εγω αλλα ο φιλος απο το forum αλλα τελος παντων ας τελειωσει μια με τη μηχανη και θα του δωσω το λινκ του φορουμ εαν θελει.
Τα λεμε δευτερα με νεωτερα
δεν πειράζει καλη θέληση από τα μαστόρια να υπάρχει και τα μέλη του www.apriliabikers.gr να βοηθάνε.... ;)
-
λοιπον τελος καλο ολα καλα τελικα μετα απο πολυ ψαξιμο εφταιγε η σφηνα του βολαν την οποια αλλαξαμε οπως επισης αλλαξαμε και ενα πολλαπλασιαστη διοτι ειχε διαρροη .Σε μια πρωτη δοκιμη σημερα το μοτορι δουλευει καλυτερα απο πριν( μπορει να ειναι και ιδεα μου)
τελικη τιμη με ολα τα παραπανω συν μια ντιζα γκαζιου συν μια ντιζα συπλεκτη μαζι με σερβις των 12000 χιλ 200 ευρω.
υσ μου ειπε οτι μου ρυθμισε τον χρονισμο του εκκεντροφορου.
-
τι ειναι ''σφήνα του βολάν''..?? :blus: καμμια φωτο / ανάλυση κτλ..??? :thnk:
-
η σφηνα του βολαν ειναι μια σφηνοειδες ασφαλεια θα ελεγα που βρισκεται στον στροφαλο και δεν επιτρεπει στο βολαν να μετακινηθει. εαν φαγωθει αυτη η ασφαλεια φευγει απο την θεση του με αποτελεσμα να μην παιρνει η μηχανη μπροστα οσο και να γυρναμε τη μιζα αλλα επισης προστατευει και την μη καταστροφη του κομπλερ.Ο μαστορας μου ειπε οτι μια φορα το χρονο εαν θελω μπορω να αλλαζω και αυτη τη σφηνα οταν παω για ελεγχο ή σε καμια αλλαγη λαδιων για να εχω το κεφαλι μου ησυχο . τοκοστος ειναι πολυ μικρο νομιζω ειναι γυρω στα 10 ευρω .
αυτα μου ειπε, αυτα διαπιστωσα και εγω απο τις λιγες τεχνικες γνωσεις που εχω και τον πιστευω διοτι διεκρινα και εγω (μοθ το ειχαν πει πολυ ) οτι εχει πολυ καλο εππαγελματισμο ειναι κατιρτισμενος τεχνικα παρακολουθει σεμιναρια και γενικα δεν πουλαει παπατζιλικι και γι αυτο αλλωστε θεωρειτε απο τα καλυτερα μαστορια της περιοχης.
φωτο δεν εχω αλλα εαν δεν κανω λαθος γιατι δεν ειδα καινουργια αλλα την φαγωμενη δικη μου ειναι το νουμερο 4 και 5 του παρακατω λινκ
http://www.ultimateparts.net/shop/category.php?id=17568&n=Aprilia-Pegaso-650-IE-2001,2002,2003,2004-Drive-shaft
-
η σφηνα του βολαν ειναι μια σφηνοειδες ασφαλεια θα ελεγα που βρισκεται στον στροφαλο και δεν επιτρεπει στο βολαν να μετακινηθει. εαν φαγωθει αυτη η ασφαλεια φευγει απο την θεση του με αποτελεσμα να μην παιρνει η μηχανη μπροστα οσο και να γυρναμε τη μιζα αλλα επισης προστατευει και την μη καταστροφη του κομπλερ.Ο μαστορας μου ειπε οτι μια φορα το χρονο εαν θελω μπορω να αλλαζω και αυτη τη σφηνα οταν παω για ελεγχο ή σε καμια αλλαγη λαδιων για να εχω το κεφαλι μου ησυχο . τοκοστος ειναι πολυ μικρο νομιζω ειναι γυρω στα 10 ευρω .
αυτα μου ειπε, αυτα διαπιστωσα και εγω απο τις λιγες τεχνικες γνωσεις που εχω και τον πιστευω διοτι διεκρινα και εγω (μοθ το ειχαν πει πολυ ) οτι εχει πολυ καλο εππαγελματισμο ειναι κατιρτισμενος τεχνικα παρακολουθει σεμιναρια και γενικα δεν πουλαει παπατζιλικι και γι αυτο αλλωστε θεωρειτε απο τα καλυτερα μαστορια της περιοχης.
φωτο δεν εχω αλλα εαν δεν κανω λαθος γιατι δεν ειδα καινουργια αλλα την φαγωμενη δικη μου ειναι το νουμερο 4 και 5 του παρακατω λινκ
http://www.ultimateparts.net/shop/category.php?id=17568&n=Aprilia-Pegaso-650-IE-2001,2002,2003,2004-Drive-shaft
μάλιστα.. ο.κ. ευχαριστώ...αμα εχει κανεις και τιποτα αλλο να συμπληρώσει η καμμια φωτο απο ανοιχτό μοτέρ.. :blus:
Υ.Γ.
αφου εμεινες ευχαριστημένος μπορείς εαν θέλεις να πεις και το συνεργείο ε... λέμε τα ασχημα αλλά και τα ευχαριστα..
-
οχι φωτο δυστυχως δεν εχω γιατι απλα δεν το σκεφτηκα να βγαλω με απασχολουσε περισσοτερο η ευρεση της βλαβης καθως και η γρηγορη αποκατασταση της.
-
οχι φωτο δυστυχως δεν εχω γιατι απλα δεν το σκεφτηκα να βγαλω με απασχολουσε περισσοτερο η ευρεση της βλαβης καθως και η γρηγορη αποκατασταση της.
:lol% :lol% εννοείται φιλε μου.. ειχες που ειχες το ζόρι σου.. :bye: :bye:
για καμμια φωτο απο καποιον αλλο ρωτάω.. :bye: