APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: xmen στις Δεκέμβριος 29, 2007, 08:13:47 μμ
-
Σας συμβαίνει να πέφτει η μπαταρία μετά από ένα διάστημα ακινησίας; Εννοώ για περίοδο δύο εβδομάδων και σε χειμερινή περίοδο και με όχι ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες. Ήδη έχω αντικατάστήσει την μανίσια μπαταρία με μία λίγο ισχυρότερη, είχα φτάσει να μην χρησιμοποιώ τον συναγερμό μήπως και έφταιγε αυτό αλλά σήμερα πάλι τα ίδια. Θα με ενδιέφερε να ακούσω απόψεις από άλλους κατόχους Πήγασου (εγώ έχω μοντέλο '04), σχετικά με το πως κάνουν χρήση της μηχανής, καθημερινή κίνηση, μόνο εκδρομές, περιόδους αδράνειας. Προσωπικά την χρησιμοποιώ μόνο για εκδρομές, που σημαίνει ότι κατά περιόδους γράφει αρκετά χιλιόμετρα και μετά παρκάρισμα. Την υπόλοιπη περίοδο συνήθιζα να την λειτουργώ μία φορά την εβδομάδα στο ρελαντί για ένα τέταρτο περίπου. Έχω ακούσει και μια συμβουλή να την κινώ διότι το ρελαντί δεν βοηθά σε τίποτα την μπαταρία. Το αποτέλεσμα ήταν με απενεργοποιημένο τον συναγερμό μετά από δύο εβδομάδες σήμερα πάλι εφάρμοζα την άσκηση: "σύνδεση της μπαταρίας με καλώδια"
-
Λογικό η μπαταρία να αποφορτίζεται αλλά όχι μέσα σε 2 εβδομάδες
ο συναγερμός παίρνει ρεύμα από την μπαταρία?
όταν κάνει κρύο και γενικότερα όταν είναι κρύα η μπαταρία η μηχανή παίρνει πιο δύσκολα
με κάθε επιφύλαξη και κάνε υπομονή μέχρι να δει το post ο Dr.Bill
-
Για τον συναγερμό μου είχαν πει ότι δεν επηρεάζει (αλλά άμα καείς στον χυλό ...) και ότι πέφτει σε κατάσταση νάρκης για να μην τραβάει ενέργεια άσκοπα. Όπως είπα όμως δεν τον λειτουργώ πια.
-
στείλε πμ στον bill
-
Παίζουν ρόλο: Η κατάσταση (παλαιότητα) της μπαταρίας, η σωστή συντήρηση (υγρά κ.λπ.), καθώς και το επίπεδο φόρτισης. Επίσης, μετά από αρκετές εμπειρίες με μπαταρίες, έχω καταλήξει ότι παίζουν ρόλο και τα "παιδικά της χρόνια". Μια μπαταρία που δεν φορτίστηκε αρκετά στους πρώτους μήνες της ζωής της, θα αποδειχθεί ασθενέστερη μακροπρόθεσμα.
Αν την κινείς τη μηχανή αραιά και που, είναι λογικό να αποφορτίζεται αρκετά μετά από δυο εβδομάδες ακινησίας.
Εγώ την κινώ σχεδόν καθημερινά κι όμως, μετά από έξι μέρες ακίνητη στο κρύο πήρε μεν, αλλά όχι "ζωηρά".
Το 15λεπτο στο ρελαντί είναι άχρηστο, ίσως κάνει και κακό, αφού δεν προλαβαίνεις καν να αντισταθμίσεις την κατανάλωση της μίζας για την εκκίνηση. Άσε που στο ρελαντί ο ανορθωτής (τουλάχιστον ο δικός μου) δίνει κάπου 12,8V, αρκετά κάτω από τα 14,5 με τα οποία φορτίζει κανονικά.
Για τη "νάρκωση" του συναγερμού, αυτή γίνεται συνήθως μετά από 10-15 μέρες ακινησίας, οπότε στο διάστημα αυτό υπάρχει κατανάλωση. Ύστερα περιορίζεται (αλλά δε μηδενίζεται), καθώς παύει να λειτουργεί η ανίχνευση του τηλεχειρισμού.
Ένας "μπαταριάς" μου είχε πει αν δεν κινώ τη μηχανή για κάποιες μέρες, να αποσυνδέω τον αρνητικό πόλο κι έτσι δεν θα έχω ποτέ πρόβλημα. Δεν το έκανα ποτέ (γιατί την κινώ), αλλά έχε το υπόψη σου, ίσως το "κόλπο" πιάνει!
:bye:
-
Παίζουν ρόλο: Η κατάσταση (παλαιότητα) της μπαταρίας, η σωστή συντήρηση (υγρά κ.λπ.), καθώς και το επίπεδο φόρτισης. Επίσης, μετά από αρκετές εμπειρίες με μπαταρίες, έχω καταλήξει ότι παίζουν ρόλο και τα "παιδικά της χρόνια". Μια μπαταρία που δεν φορτίστηκε αρκετά στους πρώτους μήνες της ζωής της, θα αποδειχθεί ασθενέστερη μακροπρόθεσμα.
Αν την κινείς τη μηχανή αραιά και που, είναι λογικό να αποφορτίζεται αρκετά μετά από δυο εβδομάδες ακινησίας.
Εγώ την κινώ σχεδόν καθημερινά κι όμως, μετά από έξι μέρες ακίνητη στο κρύο πήρε μεν, αλλά όχι "ζωηρά".
Το 15λεπτο στο ρελαντί είναι άχρηστο, ίσως κάνει και κακό, αφού δεν προλαβαίνεις καν να αντισταθμίσεις την κατανάλωση της μίζας για την εκκίνηση. Άσε που στο ρελαντί ο ανορθωτής (τουλάχιστον ο δικός μου) δίνει κάπου 12,8V, αρκετά κάτω από τα 14,5 με τα οποία φορτίζει κανονικά.
Για τη "νάρκωση" του συναγερμού, αυτή γίνεται συνήθως μετά από 10-15 μέρες ακινησίας, οπότε στο διάστημα αυτό υπάρχει κατανάλωση. Ύστερα περιορίζεται (αλλά δε μηδενίζεται), καθώς παύει να λειτουργεί η ανίχνευση του τηλεχειρισμού.
Ένας "μπαταριάς" μου είχε πει αν δεν κινώ τη μηχανή για κάποιες μέρες, να αποσυνδέω τον αρνητικό πόλο κι έτσι δεν θα έχω ποτέ πρόβλημα. Δεν το έκανα ποτέ (γιατί την κινώ), αλλά έχε το υπόψη σου, ίσως το "κόλπο" πιάνει!
:bye:
Συμφωνώ και εγώ με τα παραπάνω :)
-
σωστά τα παραπάνω, απλά να πω ότι σαν κάτοχος Πήγασου, όντως ΕΑΝ την αφηνα ακίνητη 2-3 μέρες έξω με θερμοκρασίες ΄Εβρου... :ohmy: δηλαδή -4 στο χαλαρό το βράδυ και μέρα +2 και φουλ αερα κτλ την είχα πατησει αρκετες φορές... :( :(
όταν την περπατουσα έστω και λίγο ή την έβαζα μπρός χμ...σα να βελτιωνόταν η κατασταση.....
πάντως 2 είναι σίγουρα
1. αν δεν την κινείς να αποσυνδεσεις απλά τον πόλο...εύκολο
2. να την περπατάς κανα μισώρο...
Υ,Γ, επίσης μια ''μιζιά'' ισοδυναμεί με 30' περιπου φόρτισης της μπαταριας...οπότε αν το βαλουμε ρελαντι καθε μερα 5' λεπτα μάλλον δε γινεται και τιποτα...
φυσικά οποιος πιο ειδικός μπορει να με διορθωσει.... :bye:
-
Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια σας. Τελικά και λόγω του καιρού, που είναι αρκετά κρύος αυτές τις ημέρες, είμαι κάθε μέρα στην βόλτα μέσα στην πόλη. Όλοι οι γνωστοί και φίλοι με περνάνε για τρελό ή ήρωα, αλλά δεν πειράζει. Μετά την καλωδίωση (με τρακτέρ!) πήρε αμέσως. Έως σήμερα όλα καλά, ελπίζω απλά η μπαταρία να το ξεπεράσει χωρίς να έχω ιστορίες και στο μέλλον. Καλού κακού με την πρώτη ευκαιρία θα την πάω για μια μέτρηση.
Σχετικά με την αποσύνδεση της μπαταρίας το είχα συζητήσει αλλά δεν το συνιστούσαν διότι έτσι θα ήταν εντελώς ακίνητη και δεν θα έκανε καλό στον κινητήρα, εννοουσαν ότι θα στέγνωνε ο κύλινδρος από λάδι, λόγω μη λειτουργίας.
-
Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια σας. Τελικά και λόγω του καιρού, που είναι αρκετά κρύος αυτές τις ημέρες, είμαι κάθε μέρα στην βόλτα μέσα στην πόλη. Όλοι οι γνωστοί και φίλοι με περνάνε για τρελό ή ήρωα, αλλά δεν πειράζει. Μετά την καλωδίωση (με τρακτέρ!) πήρε αμέσως. Έως σήμερα όλα καλά, ελπίζω απλά η μπαταρία να το ξεπεράσει χωρίς να έχω ιστορίες και στο μέλλον. Καλού κακού με την πρώτη ευκαιρία θα την πάω για μια μέτρηση.
Σχετικά με την αποσύνδεση της μπαταρίας το είχα συζητήσει αλλά δεν το συνιστούσαν διότι έτσι θα ήταν εντελώς ακίνητη και δεν θα έκανε καλό στον κινητήρα, εννοουσαν ότι θα στέγνωνε ο κύλινδρος από λάδι, λόγω μη λειτουργίας.
ε...ως γνωστόν ο,τι κινείται ειναι ζωντανό.... :D :bye:
-
:psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
Και σήμερα το πρωί η μπαταρία... γειά σας...
25/2 με είχε αφήσει καταμεσής στα χωράφια, βάλαμε υγρά και σήμερα μετά από ταξιδάκι την Πρωτομαγιά... Πάλι τα ίδια...
-
:psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
Και σήμερα το πρωί η μπαταρία... γειά σας...
25/2 με είχε αφήσει καταμεσής στα χωράφια, βάλαμε υγρά και σήμερα μετά από ταξιδάκι την Πρωτομαγιά... Πάλι τα ίδια...
Τι "ηλικία" έχει ειπες η μπαταρια σου?
Έχεις κανει εναν ελεγχο στο σημείο που ο ανορθωτης στελνει ρευμα στην μπαταρία?
Ριξε μια ματια σε αυτή την "καταραμενη" φισα, που μια κανει επαφή και μια ΔΕΝ κανει, πριν πεταξεις την μπαταρία. :ohyes:
-
Ποσο καιρο ειχες να τσεκαρεις τα υγρα;Ειχα σχεδον το ιδιο προβλημα.Ηταν ψιλοαδυναμη η μπαταρια μου οσπου μια μερα μετα απο ταξιδι,και ευτυχως οχι κατα τη διαρκεια, με αφησε.Οταν την πηγα ,τσουλωντας φυσικα,για να αλλαξω μπαταρια δεν υπηρχε σταγονα υγρο μεσα.Αυτο συνεβει γιατι,απο οτι μου ειπανε, ο ανορθωτης μου βγαζει μεγαλυτερη ταση και ετσι καταναλωνει τα υγρα.Δες λοιπον τι ταση εχεις στον ανορθωτη.
Αν τα υγρα της μπαταριας σου ηταν αρκετα πεσμενα καλυτερα πετα την.Το πιθανο ειναι οτι δεν προκειτε να συνελθει.
-
Η μπαταρία είναι πάνω από ενός χρόνου, είναι η δεύτερη που έχω. Τα υγρά τα συμπληρώσαμε τέλη Φεβρουαρίου, όπως είπα. Τότε ήμουν βόλτα στην εξοχή, έκανα στάση και μετά .. τίποτα. Όμως θυμάμαι πως μετά στο συνεργείο μου είπε ότι η μπαταρία είχε "στεγνώσει"!!! Δύο φορές στεγνή μάλλον πάω πάλι για καινούργια.. Την μανίσια πάλι τα ίδια είχαμε, δεν θυμάμαι πόσε φορές την είχαμε φορτίσει..
-
Μήπως δεν φορτίζει σωστά (ανορθωτής?)
Έχεις ελέγξει τάσεις με πολύμετρο (στο ρελαντί και όταν μαρσάρεις) ? :bye: