APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: Βασίλης Γεωργαντής στις Νοέμβριος 30, 2006, 10:22:00 μμ
-
Ρίχνοντας μια ματιά στο forum βλέπω αρκετούς συμφορουμίτες οι οποίοι ναι μεν κατέχουν ένα Πήγασο ,αλλά έχουν το βλέμα τους στραμμένο προς τα του λίτρου (όχι Γιώργο ΔΕ λέω για σένα).Προσωπικά εγώ έχω έρωτα με το Πηγασούλι μου (ως και παλαιόθεν τύγχαναν κάτοχος Tuareg) και με το μόνο που θα το άλλαζα θα ήτω με ένα καινούργιο Πήγασο με δικύλινδρο κινητήρα( ναι αυτό το καινούργιο που έχουν στο 450 και 550 )και ανάποδο ψαλίδι . Είναι καλός ,είναι βολικός και οικονομικός και έχει αυτό το κάτι που πολλά μηχανάκια δεν το διαθέτουν.
Ερωτώ λοιπόν και θέτω θέμα συζητήσεως: Γιατί πήρατε (ή δεν πήρατε ) Πήγασο;Τι σας αρέσει και τι όχι; ;-)
-
Εγώ, όντας περίπου άσχετός, τον πήρα γιατί ήταν σχετικά φθηνός για "μηχανή εξίμισι" (5.990!), ήταν ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ και μου άρεσε που ήταν και σχετικά σπάνιος. Α, μου άρεσε και η ιδέα του Ιταλικού (παρότι ήξερα την κακή φήμη των ιταλών σε ορισμένους τομείς. Δεν είχα ιδέα όμως για το πόσο τραγική είναι η υποστήριξη Aprilia).
Τώρα, αφού το πήρα, ανακάλυψα τα εξής υπέρ και κατά:
+ Πολύ εύκολο μηχανάκι, με πολύ βολική θέση οδήγησης.
+ Μπόλικη ροπή, 100% αξιοποιήσιμος κινητήρας ακόμα και από σχεδόν αρχάριους
+ Καλά φρένα, εξαιρετικός συμπλέκτης (φοβερά μαλακός και προοδευτικός)
+ Μεγάλο ρεζερβουάρ, αν και αυτό το εκτιμάς μόνο αν σου λείψει.
+ Αποδείχθηκε μηχανάκι που δεν το έχω βαρεθεί καθόλου εμφανισιακά, όσο περνάει ο καιρός τόσο χαίρομαι που δεν πήρα κάναν κλώνο-ιάπωνα.
Στα πλην...
- Κραδασμοί από τον κινητήρα πάνω από τις 4500σ.α.λ. (θέλω δεύτερο κύλινδρο, αυτό είναι βασικό μου "παράπονο")
- Μέτριες επιδόσεις στον αυτοκινητόδρομο (πάνω από 120χαω)
- Ανεπαρκής κάλυψη αέρα σε μεγάλες ταχύτητες (με ζελατίνα τύπου "μαμα")
- Υπερβολικά μαλακές εργοστασιακές ρυθμίσεις αναρτήσεων (αξίζει οπωσδήποτε το πείραγμά τους, η ανταμοιβή είναι μια άλλη μηχανή!)
- Μέτρια ποιότητα συναρμογής πλαστικών
- Εφιαλτικά δύσκολη αλλαγή μπουζί (πολλές χριστοπαναγίες) και δύστροπο στην αλλαγή λαδιών (τα λάδια τινάζονται από το τσουτσούνι στον εμπρός τροχό αν δεν προσέξεις).
- Χαρακτηριστικά που δείχνουν φτήνια: Ορισμένα (λίγα) εξαρτήματα φαίνεται να είναι β διαλογής, έλλειψη αυτόματης ρύθμισης ρελαντί στο κρύο, στροφόμετρο με ντίζα...(τσ...τσ...αίσχος!)
Παραδόξως, αν προσθέσω τα + και τα - βγαίνει ως συμπέρασμα ένα μηχανάκι με το οποίο έχω δεθεί και που μ' αρέσει υπερβολικα! (Σχεδόν) δεν έχω μάτια για άλλο!
-
Τον Πήγασο τον πείρα μάλλον από συγκυρία ……το είχε ένας κολλητός μου ….γενικά μου άρεσε πολύ σαν μηχανή σαν σχέδιο……..αλλά είχα ένα ενδοιασμό με τα Ιταλικά.
Όταν λοιπόν μου είπε πως το πουλάει του είπα πως θα το πάρω …..το ήξερα το μηχανάκι από το 2000 που το είχε αγοράσει καινούριο και ήμουν σίγουρος για κάποια πράγματα ……το πήρα λοιπόν χωρίς να το πολυσκεφτώ…..
Την επόμενη που το πείρα του έκανα και το πρώτο του ταξίδι ….στα Κύθηρα ….σύνολο 1600 χιλιόμετρα και μπορώ να πω πως ήταν για μένα μια έκπληξη ……ήταν ένα άνετο ….μα πολύ άνετο μηχανάκι…..και να φανταστείτε πως μετά από αυτό το ταξίδι του έκανα ένα σωρό βελτιώσεις…..
Τέλος πάντων μετά από αυτό το ταξίδι ερωτεύτηκα τον Πήγασο μέχρι το κόκαλο ….και κυρίως αυτόν το Πήγασο …τον καρμπιλατεράτο με τα ανάποδα ψαλίδια …..το ερωτεύτηκα και το ποιο πιθανό είναι να μην το εγκαταλείψω ποτέ ασχέτως ότι θα πάρω σύντομα το Caponord για να έχω παραπάνω δύναμη μιας και το μηχανάκι εγώ προσωπικά το ταξιδεύω συνεχώς ..μέσο όρο 3.000 το μήνα οπότε θέλω παραπάνω δύναμη και λόγω του βάρους μου…τον Πήγασο όμως θα τον κρατήσω γιατί …θέλω να έχω ένα γ@μ@το μηχανάκι χωρίς εγκεφάλους που απορυθμίζονται και είσαι εξαρτώμενος από ένα PC που θα στο ρυθμίζει….απόψεις είναι αυτές …..αυτά φίλε μιας και ζήτησες γνώμες
Pegaso For Ever
και
Caponord For Ever
δηλαδη
aprilia For Ever
;-)
-
bckat έγραψε:
[...]
Ερωτώ λοιπόν και θέτω θέμα συζητήσεως: Γιατί πήρατε (ή δεν πήρατε ) Πήγασο;Τι σας αρέσει και τι όχι; ;-)
Πριν την αγορά:
Ήθελα 600άρι ον-οφ και κόλλησα με το design από τότε που το είδα. Επίσης δεν ήθελα να κυκλοφορώ άλλο ένα XT και δεν είχα την πολυτέλεια να κυκλοφορώ άλλο ένα GS.
Ήξερα την κατάσταση με τα ανταλλακτικά και τα συνεργεία αλλά το ρίσκαρα.
Μετά την αγορά:
Ακόμα και σήμερα (5 μήνες μετά) υπάρχουν πολλές φορές που τον χαζεύω).
Συνειδητοποιώ ότι το μηχανάκι έχει προσωπικότητα και κάθε φορά που ανεβαίνω αισθάνομαι ότι δεν θα το βαρεθώ ποτέ.
Πάει σχεδόν παντού και είναι πολύ άνετο για ταξίδια.
Επίσης είναι μεγάλη ευχαρίστηση να τον κοιτάνε όλοι :-D και το γεγονός ότι έχω δει άλλα 3 ή 4 με χαροποιεί.
Πραγματικά το μόνο παράπονο που έχω σήμερα είναι το support της aprilia.
-
Αφού σου είπα βρε Γιώργο δε λέω για σένα (καλά Λάρισα, ξελάρισα στα Ιnternet cafe έτρεχες)
Τώρα όσον αφορά τα διάφορα μικροπροβλήματα του έ, τι να κάνεις ;ουδείς τέλειος, ακόμα κι ο Πήγασος.Πάντως η αφτερ μαρκετ ανάρτηση της μαμάς λύνει πολλά προβλήματα γιαυτό και την είχαν στανtαρ στο tibet όπως επίσης και τη ψηλότερη ζελατίνα της givi.Σχετικά με τα "παραπάνω" χιλιόμετρα που πολλοί ζητούν ,sorry guys το μηχανάκι είναι φτιαγμένο για βολτούλες μικρές ή μεγάλες (όρα Toscany- Tibet) χαλαρές ώστε να απολαμβάνεις και τη θέα.Εξάλλου με τέτοια και τόσο άνετη σέλα ποιός βιάζεται και γιατί; 8-) 8-)
Και για να μη ξεχνιόμαστε ,στην πόλη όπου χωράει και όπως στρίβει ο Πήγασος μόνο παπάκια και αν :-x :-x
ΥΓ Το θέμα του μπουζι είναι ένα ανεξήγητο φαινόμενο και ως τέτοιο πρέπει να αντιμετωπίζεται!!!Αυτά! :-D
-
Καλά μόνο εμείς έχουμε Πήγασο; Οι υπόλοιποι πήρανε κιόλας capo;;; :-x
-
Εμένα παιδιά απο παλιά μου άρεσε το εν'λόγω μηχανάκι, το ερωτεύτηκα και το απέκτησα και μου αρέσει παρα πολυ αν και μετα συνεργεία ταλαιπωρήθηκα. Ημουν έτοιμος το καλοκάιρι να το δώσω και να παρώ CAPO . Τελικά έκανα ενα μεγάλο ταξίδι με τον Πήγασο το καλοκαίρι και η απόφαση μου άλλαξε μιας και οι μεγάλοι έρωτες έχουν τα πάνω και τα κάτω τους. Ετσι λοιπόν η απόφαση πάρθηκε και έτσι ο Πήγασος και γώ θα παραμείνουμε μαζί και αγαπημένοι. Βέβαια ο Πήγασος και ενα Capo μαζί θα ήταν το ιδανικότερο και επειδή τα όνειρα(Capo) πάνε μαζί με τις αγάπες(Πήγασος)λέω κάποια στιγμή να αποκτήσω και ένα Capo.
Αλέξης
-
Λοιπόν σήμερα πέρασα από το συνεργείο στο περιστέρι που πάω το Πήγασο για να τεντώσω λίγο την αλυσίδα .
Έξω ήταν δυο Capo μαύρα , όμορφα σαν τα άλογα που βλέπουμε σε ταινίες , ο Δημήτρης ο μηχανικός μου είπε , θες να κάνεις μια βόλτα με το Capo του φίλου μου ( ήταν το ένα από τα δυο ) ….και βέβαια το καβάλησα χωρίς δεύτερη κουβέντα……
Έκανα μια μεγάλη βόλτα …….ήταν άλλο πράγμα , το μηχανάκι είναι όλα τα λεφτά ….ο ερωτάς μου υποτροπίασε …θέλω το Capo …..
Αυτό που με προβλημάτισε είναι …..πως θα καβαλήσω τώρα το Πήγασο ????
ΚΑΙ ΟΜΩΣ όταν καβάλησα τον Πήγασο να φύγω ήταν μια μοναδική εμπειρία …ήταν η ΜΟΝΑΔΙΚΗ φορά που ανέβηκα σε ένα μηχανάκι που έχω ερωτευθεί και μετά γυρνώντας σε αυτό που είχα να μην ξενερώσω……
Αυτό είναι ο Πήγασος ένα ΜΟΝΑΔΙΚΟ μηχανάκι…..!!!
;-) ;-) ;-) ;-)
-
/quote]Εγω μετα απο 16 μηνες το πλενω και μετα βουρ για φωτογραφιση!!!!
Υπαρχουν απειρες στιγμες που χαζευω το κω...κι του σαν να ειναι καμιας γκομενας!
Τωρα που του εβαλα και τις πλαϊνες βαλιτσες, μιλαμε για πολυ toyring το μηχανακι.
Πιστευω πως ειναι μια απο τις λιγες μηχανες που σε βαζει στη διαδικασια να σκεφτεις αν θα δωσεις 10.000 να παρεις ενα Capo ή να τα ριξεις ολα πανω σε aftermarket και καθε ειδους πειραγματα.
-
Θα πάρω το πακέτο 2 :-D :-D :-D :-D
-
πω..πω...κοίτα ρε πόρωση...
και εγώ που έλεγα να πάρω africanana.... :-D
-
Πίσω δράκουλα!!! :oo! :oo! :oo! :gun: :gun:
-
astynomos έγραψε:
Πιστευω πως ειναι μια απο τις λιγες μηχανες που σε βαζει στη διαδικασια να σκεφτεις αν θα δωσεις 10.000 να παρεις ενα Capo ή να τα ριξεις ολα πανω σε aftermarket και καθε ειδους πειραγματα.
Eγώ πάλι δεν το σκέφτομαι καν να το δώσω. Εχω καβαλήσει και ανώτερα εργαλεία φίλων και πάλι την (πηγα)Σούλα δεν την αλλάζω/αποχωρίζομαι!
Προσωπικά μου βγήκε πολύ ζημιάρα γκομενάρα αλλά και πάλι αυτή την αίσθηση που σου δίνει όταν σου κάνει σχέδια καμιά τέως δεν την πρόσφερε.... ούτε στην ΧΤ(ύπαμε άγρια) την είχα ούτε στην (Αφρικ)Αννούλα ούτε στην θεία suzuki TS(oolara). :-D ;-)
-
aeonios έγραψε:
........την (πηγα)Σούλα δεν την αλλάζω/αποχωρίζομαι!;-)
Γεια σου....Σούλααααα! :hysterl
-
Ειμαι νεος στο site και στελνω σε ολους χαιρετισμους
Η pegasoμανια εχει χτυπησει και μενα.Ελεγα να δωσω
τη πεγκουλα μου (Pegaso 650 '99)αλλα εχω ξεκινησει γενικη
αναδομηση.Λαστιχα,εξατμισεις,αλυσιδογραναζα,φρενα κ.τ.λ.,σιγα σιγα.Με εχει βγαλει ασπροπροσωπο παρ'ολη
τη ταλαιπωρια που εχει υποστει ;-)
-
Κατ'αρχην μου αρεσε εξωτερικα παρα πολυ αλλα μολις πηγα τη
πρωτη εκδρομη στο Πευκι(Β.Ευβοια) παρεα με φιλους και εχοντας αφησει πισω δυο transalp κυνηγουσα ενα BMW 1150 GS
με ενα παλαβο φιλο μου που εξυνε το boxer στην ασφαλτο το
ερωτευτηκα γι'αυτο και τωρα πηρα την αποφαση να το κρατησω
και να το σενιαρω αν και λογω μεσης εχω μειωσει τα χιλιομετρα που κανω,αλλα δε μπορω χωρις αυτο. ;-)
-
Λοιπόν αγαπητοί φίλοι του PEGASO ,
είναι η πρώτη φορά που μπήκα στη διαδικασία να γράψω γιατί είναι κάτι που με καίει.
Εγώ αγόρασα Πήγασο γιατί είναι ένα απο τα κορυφαία στην κατηγορία του έχει το καλύτερο value for money,δηλ.ότι πληρώνεις παίρνεις και με το παραπάνω.
Πάντα είχα πρίν ιαπωνικά και ήθελα να έρθω στην Ευρώπη,αλλά ενώ η όλη συμπεριφορά της μηχανής είναι τέλεια έχω ταλαιπωρηθεί με την αντιμετώπιση APRILIA,γιατί τώρα ο Πήγασος είναι ακινητοποιημένος 3 βδομάδες και περιμένω ανταλλακτικό από Ιταλία γιατί εδώ δεν το βρήκαμε.
Ευτυχώς που υπάρχει και ο BILL γιατί θα μου άλλαζαν την τρόμπα βενζίνης, ενώ το πρόβλημα είναι σε ένα τμήμα της.
Ολα αυτά που λέτε είναι σωστά έχει πάρα πολλά πλεονεκτήματα και τα προβλήματα δεν είναι ιδιαίτερα πολλά,για ρωτήστε και άλλους με ιαπωνικά,απλώς εκεί υπάρχουν πολλά συνεργεία και άφθονα ανταλλακτικά,επίσης υπάρχει μια ομερτά στην πιάτσα και αφενός δεν αλληλοκατηγορούνται οι ιάπωνες,αφετέρου δε,θάβουν όλοι μαζί τα ευρωπαικά ιδιαίτερα τους Ιταλούς.
Αν είχε λυθεί το πρόβλημα της υποστήριξης απο τη μαμά APRILIA θα ήταν μακράν οι καλύτερες λύσεις αγοράς στην κατηγορία του.
Το ταξίδι με τον Πήγασο ,δικάβαλος,γύρος Πελοποννήσου,ήταν κορυφαία εμπειρία,άνετη και οικονομική!
Αν ήταν δικύλινδρος με αυτόματο choke,τότε δεν θα υπήρχε αντίπαλος.
Αυτά προς το παρόν ,περιμένω με αγωνία να τον βγάλω απο το στάβλο.
Xenos