APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: Operater στις Ιανουάριος 23, 2008, 07:19:40 μμ
-
Θα ήθελα να με βοηθήσετε σε ό,τι αφορά τη σχέση του Pegaso με το χώμα. Για να είμαι πιο σαφής,
ποια πρέπει να είναι η προετοιμασία του Pegaso (κυρίως ποια λάστιχα είναι τα καλύτερα και τα ασφαλέστερα) για να μπει χώμα,
τι πρέπει να προσέξει κανείς την ώρα που είναι με τον Πήγασο στο χώμα, και το κυριοτερο μετά το χώμα τι? Τι πρέπει
να προσέξει κάποιος μετά, τι να καθαρίσει κτλ. Δεν τα κατέχω γι αυτό ρωτάω.
ΥΓ. Η αλήθεια είναι ότι πριν γράψω το θέμα, είχα ανασφάλειες με το αν έπρεπε να ρωτήσω.
Γιαυτό μη με κράξετε..... Πολύ...... :bye:
-
Να πω τα λιγα που ξέρω εγώ
Πριν το χώμα:
1. Λασκάρεις ή αφαίρεις καθρέπτες και πίσω μαρσπιέ
2. Ρίχνεις λίγο την πίεση στα ελαστικά
3. Φοράς κατάληλο εξοπλισμό (μποτες κτλ)
Μετά το χώμα:
Γενικός έλεχγος
1. Στα λάστιχα (πχ εγώ είχα πατήσει καρφί και το κατάλαβα την άλλη μερα) για περίεργα σκισίματα
2. Σε άλλα ευπαθη μέρη (πχ ψυγείο κτλ)
3. Καθαρισμός και λύπανση αλυσίδας
Σίγουρα υπάρχουν και άλλα (πχ τύπος ελαστικών) για τα οποία δεν γνωρίζω
θα τα πουν οι πιο ειδικοί...
:bye:
-
Θα ήθελα να με βοηθήσετε σε ό,τι αφορά τη σχέση του Pegaso με το χώμα. Για να είμαι πιο σαφής,
ποια πρέπει να είναι η προετοιμασία του Pegaso (κυρίως ποια λάστιχα είναι τα καλύτερα και τα ασφαλέστερα) για να μπει χώμα,
τι πρέπει να προσέξει κανείς την ώρα που είναι με τον Πήγασο στο χώμα, και το κυριοτερο μετά το χώμα τι? Τι πρέπει
να προσέξει κάποιος μετά, τι να καθαρίσει κτλ. Δεν τα κατέχω γι αυτό ρωτάω.
ΥΓ. Η αλήθεια είναι ότι πριν γράψω το θέμα, είχα ανασφάλειες με το αν έπρεπε να ρωτήσω.
Γιαυτό μη με κράξετε..... Πολύ...... :bye:
Φώτη δεν υπάρχει λόγος να σε "κράξει" κανένας γιατί είναι πολύ λίγοι αυτοί που πραγματικά ασχολούνται με το "άγριο χώμα", αλλά και να υπήρχαν πολλοί δεν είναι λόγος αυτός να σε κράξει κανείς μην έχεις τέτοιες σκέψεις.
Για το είδος των διαδρομών που μπορείς να κάνεις με ένα πήγασο λίγο πολύ έχεις δει και είναι ότι πρέπει για να μπορείς να πας μαζί του σε μέρη που άλλα παρόμοια μοντέλα δεν πάνε.
Πάντα αυτό έχει να κάνει και με την προετοιμασία που έχεις κάνει πρώτα σε προστατευτικό ατομικό εξοπλισμό που θεωρώ ότι είναι απαραίτητος, όσο και σε κάποιες στοιχειώδεις ρυθμίσεις της μηχανής.
Εκτός από αυτά που είπε ο Ανδρέας παραπάνω θα πρόσθετα και μια σκληρότερη ρύθμιση στην απόσβεση επαναφοράς της πίσω ανάρτησης μια κι έχεις την δυνατότητα. Όχι πολύ 2-3 κλίκ δεξιά.
Επίσης να αφαιρέσεις οπωσδήποτε τα λάστιχα των μασπιέ που πατάς και να μείνει μόνο τα μεταλλικό.
Αν πατήσεις λάσπη η γλίτσα και μετά πατήσεις επάνω ακόμα κι όρθιος, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να σου γλιστρήσει το πόδι από πάνω.
Είναι εύκολο να βγουν από μια βίδα.
Τώρα όσον αφορά το είδος των διαδρομών νομίζω ότι με αυτούς που έμπλεξες από "εκεί" κι ειδικά με εκείνον τον "παλιόγερο" :h22: είναι ότι καλύτερο για να σου δείξουν τα καλύτερα χωμάτινα μονοπάτια που μπορεί να πάει ο πήγασος. ;)
Το μετά που ρωτάς δεν είναι και τίποτα δύσκολο. Ότι βλέπεις βρώμικο το πλένεις, ότι βλέπεις χαλαρό το σφίγγεις, ότι έχεις ....σπασμένο :h22: :h22: το κολλάς με κόλα :D :D
-
Πιστεύω ότι μια καλή εργασία για να μπεις στο χώμα (συνίσταται βέβαια και μετά από πολλές χωμάτινες διαδρομές, απ' ότι "πιάνω")
είναι να σφιχτούν ό,τι βίδα υπάρχει πάνω! Και μάλιστα σκέφτομαι ανάμεσα στη βίδα και τα πλαστικά ή ότι άλλο υλικό μπορώ, να βάλω ένα πράμα, σαν πεταλούδα, ούτως ώστε να μην ξεσφίγγει με τίποτα.... Υπό σκέψιν... :srry:
Αυτό όμως που ανακάλυψα είναι ότι αυτή τη στιγμή στην αγορά ΔΕΝ υπάρχει χωμάτινο λάστιχο (π.χ. Karoo) για το 19αρη μπροστά τροχό του πήγασου... Οπότε τι θα με συμβουλεύατε? Sahara ή Τ63 (αν δεν κάνω λάθος)?
Powerphot ο "παλιόγερο" :P μου πρότεινε να κάνω τις πρώτες μου φλαταδούρες με ασφάλτινα, να δω που γλιστράει κτλ ώστε να "εκτιμήσω" καλύτερα τα χωμάτινα λάστιχα.... Τι λέτε?? :bye:
-
Παιδιά περιττό να σας πω ότι ο Πήγασος πέρασε ανηφόρα με νεροφάγωμα και πέρασε αλώβητος! :ohyes: :ohyes:
Έχει δοκιμάσει κανείς λάστιχα ημι-χωμάτινα για πήγασο, σε άσφαλτο και χώμα?
Με ενδιαφέρει ένα λαστιχάκι που να πηγαίνει και στα δύο με αξιοπρέπεια...
:bye:
-
Παιδιά περιττό να σας πω ότι ο Πήγασος πέρασε ανηφόρα με νεροφάγωμα και πέρασε αλώβητος! :ohyes: :ohyes:
Έχει δοκιμάσει κανείς λάστιχα ημι-χωμάτινα για πήγασο, σε άσφαλτο και χώμα?
Με ενδιαφέρει ένα λαστιχάκι που να πηγαίνει και στα δύο με αξιοπρέπεια...
:bye:
TOURANCE! :bye:
-
Πω..πω...βρώμα και λασπουριά...δεν αντεχω θα βαλω τα :cry :cry :cry :cry
Υ.Γ.
να την πλυνω..??? :bye: :bye: :bye:
-
Πω..πω...βρώμα και λασπουριά...δεν αντεχω θα βαλω τα :cry :cry :cry :cry
Υ.Γ.
να την πλυνω..??? :bye: :bye: :bye:
Για λάστιχα ρωτάει το παιδί, όχι για...........σαμπουάν......... :tez:
-
Nίκο η 0300.jpg είναι από πάρνηθα έτσι? :blus:
Όντως τα tourance είναι μια χαρα για χώμα και νεροφαγώματα! :pray: Την κυριακή το επιχείρησα
και με έβγαλαν ασπροπρόσωπο! :bye:
-
Eνα tip και απο εμένα.
Εχε πρόχειρο κανα κατσαβίδι/αλεν για το μπροστινό φτερό...
Είναι επικίνδυνο αμα στομώσει απο λάσπη/φύλλα κτλ.
Ένας παθών :D
-
Nίκο η 0300.jpg είναι από πάρνηθα έτσι? :blus:
:ohyes: :ohyes: :ohyes:
Eνα tip και απο εμένα.
Εχε πρόχειρο κανα κατσαβίδι/αλεν για το μπροστινό φτερό...
Είναι επικίνδυνο αμα στομώσει απο λάσπη/φύλλα κτλ.
Ένας παθών :D
Σωστός!
Η φωτό είναι μετά το πέρασμα λίγο.........πριν βγουν τα κατσαβίδια! :D :D
-
Tώρα μια άλλη ερωτησούλα..
Επειδή ο πήγασος είναι μονοκύλινδρος, εχει κραδασμούς. Πολλώ δε μάλλον στα κακοτράχαλα βουνά και στους χωματόδρομους.
Αυτό σημαίνει ότι τραντάζεται το μηχανάκι πολύ. Φαντάζομαι όμως ότι κάποιες βίδες ξελασκάρουν με αυτούς τους κραδασμούς.
Μπορείτε έτσι πρόχειρα, να μου πείτε ποιες βίδες να σφίγγω μετά από μια τέτοια διαδρομή? :thnk:
-
Tώρα μια άλλη ερωτησούλα..
Επειδή ο πήγασος είναι μονοκύλινδρος, εχει κραδασμούς. Πολλώ δε μάλλον στα κακοτράχαλα βουνά και στους χωματόδρομους.
Αυτό σημαίνει ότι τραντάζεται το μηχανάκι πολύ. Φαντάζομαι όμως ότι κάποιες βίδες ξελασκάρουν με αυτούς τους κραδασμούς.
Μπορείτε έτσι πρόχειρα, να μου πείτε ποιες βίδες να σφίγγω μετά από μια τέτοια διαδρομή? :thnk:
ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ? :ohmy: :ohmy:
Κάνε έναν έλεγχο μετά από κάθε ...περιπέτεια ρε Φωτη.
-
Μετά απο κάθε χωμάτινη εκδρομή/εξόρμηση, πλένουμε το μηχανάκι.
Δεν το κάνουμε μόνο για να είναι καθαρό. Το κάνουμε γιατί όλο και κάτι θα ανακαλύψουμε και θα διορθώσουμε. :ohyes: :ohyes:
Επίσης καλό είναι να μην μένει η λάσπη στην αλυσίδα... μετά για να καθαρίσει/βγει σου βγάζει την πίστη. Και φυσικά λύπανση γιατί στεγνώνει.
:bye:
-
Μπορείτε έτσι πρόχειρα, να μου πείτε ποιες βίδες να σφίγγω μετά από μια τέτοια διαδρομή? :thnk:
Δεν υπάρχει ένα σπρέι που το ρίχνεις στις βίδες και δεν ξεβιδώνουν; (loctite, κάπως έτσι το λένε). Το έχει κανείς; Ξέρετε αν κάνει δουλειά;
-
Μπορείτε έτσι πρόχειρα, να μου πείτε ποιες βίδες να σφίγγω μετά από μια τέτοια διαδρομή? :thnk:
Δεν υπάρχει ένα σπρέι που το ρίχνεις στις βίδες και δεν ξεβιδώνουν; (loctite, κάπως έτσι το λένε). Το έχει κανείς; Ξέρετε αν κάνει δουλειά;
Κι αν μετά χρειαστεί να τις ξεβιδώσεις εσύ τι κάνεις?
Βάζεις άλλο σπρέι για...ξεβίδωμα? :D
-
Εαν θες να μην ξεβιδωνονται οι βιδες θα τις βαλεις blue loctite (παστα) και θα τις βιδωσεις. ;)
-
Όπως σωστά είπε και ο Σκιερ, το λοκταιτ έχει διαβαθμίσεις.
Το μπλε είναι το μεσαίο. Το πΕρτΕκαλι είναι το πιο ανθεκτικό. Αμα βάλεις πορτοκαλί, μετά πρέπει να ζεστάνεις με πιστόλι για να ξεβιδώσεις. Το αναφέρω μιας και ρώτησε ο powerphot
:bye:
-
Νίκο ίσως δεν το διατύπωσα σωστά αυτό με τις βίδες, αλλά παρ' όλα αυτά κατάλαβα τι πρέπει να κανω.
Θα ήθελα να ξέρω πως να κάνω ένα γρήγορο τσεκαπ μετά απο χωμάτινη εξόρμηση.
Φαντάζομαι θα καταπονείται και το πλαίσιο. Ρωτάω αοριστίες, το ξέρω, αλλά αν έχει κάποιος κάτι υπ' όψιν θα βοηθούσε.
Ευχαριστώ!!! :kalo:
-
Νίκο ίσως δεν το διατύπωσα σωστά αυτό με τις βίδες, αλλά παρ' όλα αυτά κατάλαβα τι πρέπει να κανω.
Θα ήθελα να ξέρω πως να κάνω ένα γρήγορο τσεκαπ μετά απο χωμάτινη εξόρμηση.
Φαντάζομαι θα καταπονείται και το πλαίσιο. Ρωτάω αοριστίες, το ξέρω, αλλά αν έχει κάποιος κάτι υπ' όψιν θα βοηθούσε.
Ευχαριστώ!!! :kalo:
Σωστά τα παραπάνω με τις βίδες και τα "ξεβιδώματα" έμαθα και κάτι που ομολογώ δεν το είχα υπόψη μου μια και δεν χρειάστηκα ποτέ.
Κοίτα Φώτη, να σου πω τι πιστεύω κατά την γνώμη μου σχετικά με τον πήγασο.
Είναι ένα πάρα πολύ καλό μηχανάκι για να κάνει αυτά τα πράγματα που έχουμε κάνει πολλοί με πήγασο (όταν τον είχαμε) η όσοι το έχουν ακόμα.
Το θέμα είναι να αποφασίσεις τι όρια θα βάλεις.
Αν έχεις σκοπό να τα ξεπεράσεις τότε θα χρειάζεσαι "κουβάδες" από αυτό το σπραϊ για να μη ξεβιδώνεται ολόκληρος.
Αν θες κάτι παραπάνω απ' όσα δίνει ο πήγασος τότε κι εκείνος θα σου ζητάει παραπάνω και δε θα σ' αρέσει.
Νομίζω μέσες άκρες έχει δει τις δυνατότητες του και δεν είναι λίγες στο off road tour αν θες κατι παραπάνω ίσως δεν είναι αυτό το μηχανάκι που ζητάς. :D
-
Δεν ζητάω κάτι παραπάνω από το πήγασο. Εκδρομές μέσα από χώμα. Ούτε μονοπάτια ούτε τίποτα.
Αλλά επειδή και οι βατοί χωματόδρομοι κρύβουν παγίδες, θέλω να είμαι προετοιμασμένος.
Σιγά μην το κάνω Pegaso LC8 το μηχανάκι! :D
Α! και οι χουφτίτσες της Acerbis (με τη προέκταση για προστασία από το κρύο) δίνουν
πολύ αγωνιστικό χαρακτήρα στο μηχανάκι! Πιστέψτε με! :ohyes:
-
Εγω θα ελεγα να βγαζεις και τις χουφτες.Ο συμφορουμιτης pakis δυο φορες εχει πεσει στο χωμα και και τις δυο φορες με τη χουφτα το χερι εμειμε!
-
Εγω θα ελεγα να βγαζεις και τις χουφτες.Ο συμφορουμιτης pakis δυο φορες εχει πεσει στο χωμα και και τις δυο φορες με τη χουφτα το χερι εμειμε!
Τι χούφτα του έμεινε στο χέρι? Η μαμά? Γιατί η acerbis δεν έχει καμμία σχέση με την μαμά, όσον αφορά ανθεκτικότητα και
τον τρόπο που "δενει".
-
Εγω θα ελεγα να βγαζεις και τις χουφτες.Ο συμφορουμιτης pakis δυο φορες εχει πεσει στο χωμα και και τις δυο φορες με τη χουφτα το χερι εμειμε!
Τι χούφτα του έμεινε στο χέρι? Η μαμά? Γιατί η acerbis δεν έχει καμμία σχέση με την μαμά, όσον αφορά ανθεκτικότητα και
τον τρόπο που "δενει".
Πραγματι!
Αυτές πρέπει να κάνουν και στον πήγασο με τους κατάλληλους αποστάτες. :ohyes:
-
Kάνουν Νίκο! Είναι ό, τι πρέπει! :kalo: Είδες πως δένουν με τα αντίβαρα? Είναι συμπαγές! Προστατεύουν και τα χέρια
σε τυχόν πτώσεις! :kalo:
-
Kάνουν Νίκο! Είναι ό, τι πρέπει! :kalo: Είδες πως δένουν με τα αντίβαρα? Είναι συμπαγές! Προστατεύουν και τα χέρια
σε τυχόν πτώσεις! :kalo:
Ειναι "τούβλο" δε παθαίνουν τίποτα και προστατευουν τέλεια όλα τα υπόλοιπα όργανα, μανέτα κλπ. :ohyes:
Γυρω στα 80 Ευρώ εχει με τους αποστάτες αν θυμάμαι καλά. :thnk:
-
Η απόδειξη για τις χούφτες εδω! (http://http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=44280&page=4)
-
Χωμάτινη ομορφιά!!! :kalo: (από τον ίδιο ιστότοπο)
-
News soon (ενόψει αποβασης στη Κρήτη! :tez: )
-
Πολύ ωραίο link (http://motoselida.tripod.com/P-X.htm) από Έλληνα μάλιστα! Μπράβο του!
Μου έλυσε αρκετές απορίες! :kalo:
-
Τα καγκελάκια (http://motoselida.tripod.com/Dowload/HEPCO&BECKER.pdf)που θα βάλω στο Πηγασάκι! :ohyes: :kalo:
-
Πολύ ωραίο link (http://motoselida.tripod.com/P-X.htm) από Έλληνα μάλιστα! Μπράβο του!
Μου έλυσε αρκετές απορίες! :kalo:
ναι ειναι παλιός..ήταν και μέλος εδω αν θυμαμαι καλα..Παναγιώτης νομίζω.... :bye: :bye: :bye: