APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: harlek στις Αύγουστος 10, 2006, 01:42:43 πμ
-
Απ' ό,τι είδα, ο "timplas" έχει μετατρέψει τον Πήγασό του σε SM! Στη σχετική φωτογραφία το αποτέλεσμα φαίνεται ενδιαφέρον...
Αν μπορείς γράψε μας δυο λόγια για τη μετατροπή! Άλλαξες και την πίσω ζάντα; Τιμή; Τι λάστιχα έχεις βάλει (διαστάσεις και μάρκα). Άλλαξες το ύψος της εμπρός ανάρτησης; Πως άλλαξε η συμπεριφορά της μηχανής στο δρόμο; Έκανες τίποτα για το σφάλμα του κοντέρ;
:io: :io:
-
Καταρχήν ο πρώτος διδάξας είναι το μέλος patman46
τον οποίο και συμβουλεύτηκα πριν κάνω τη μετατροπή.
Στο link γράφει ο ίδιος τι έχει κάνει! (http://www.apriliabikers.gr/html/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=1012&forum=47&post_id=8164&PHPSESSID=3550d4ae325ee85a025a86feb93a2dbf#forumpost8164)
-
Τη μετατροπή την έκανα γιατί ήρθε ο καιρός να αλλάξω μπρος-πίσω λάστιχα, γιατί από δολοφονική λακούβα είχε στραβώσει η πίσω ζάντα :-x και γιατί μου άρεσε απίστευτα εδώ και καιρό η ιδέα του motard (χώμα πατάω σπανιότατα) :-D .
Έτσι σε φίλο μάστορα στη Λαμία πλέξαμε στα υπάρχοντα κέντρα ανοξείδωτες ακτίνες και βάλαμε μπρος-πίσω καινούρια, μαύρα 17 άρια στεφάνια (το πίσω 4.25 ίντσες) τα οποία είναι noname (λόγω χαμηλού budget). Από λάστιχα βάλαμε μπροστά βροχολάστιχο (για κορυφαία πρόσφυση) Metzeler racetec 120/70R/17 και πίσω Pirelli Diablo 160/60R/17.
Από πατέντες, χρειάστηκε να κόψουμε τις βίδες από το προστατευτικό της αλυσίδας για να καταφέρει να χωρέσει το κτήνος 160άρι λάστιχο πίσω, τρυπήσαμε το υπάρχον μπροστινό φτερό για να "κατέβει" 3-4 πόντους και ξηλώθηκε το θορυβώδες κοντέρ και αλλάχτηκε με οργανάκι sigma sports των 35 ευρώ (το οποίο μπήκε με πατέντα στην τρύπα που άφησε το παλιό κοντέρ).
Από αναρτήσεις δεν πειράξαμε τίποτα αν και στο μεγάλο σέρβις θα βάλουμε πιο σκληρά λάδια στα πηρούνια.
Χωρίς λοιπόν να ψάξουμε τις αναρτήσεις ο καθαρά ασφάλτινος Πήγασος πλέον είναι άλλη μηχανή:
Χαμήλωσε αρκετά μπροστά, έγινε τρομερά ευθύβολος, το κράτημα είναι απίστευτο στις στροφές (το μόνο που σε σταματάει στο να γέρνεις είναι το μαρσπιέ), φρενάρισμα το ίδιο μου φαίνεται, στις εναλλαγές κατεύθυνσης νομίζεις ότι οδηγείς ποδήλατο, δεν κουνάει στα πολλά χλμ και από αισθητικής πλευράς προσωπικά μου αρέσει πολύ ;-).
Από μειονεκτήματα: Στην πόλη αργει να ζεσταθεί το πίσω λάστιχο με αποτέλεσμα ο Πήγασος να "γράφει" για πλάκα. Ένα καλό σετ λάστιχα πλέον παίζει στα 350 με 400 ευρώ. Στο χώμα πας με 2α το πολύ :-D '
ΚΟΣΤΟΣ:
λάστιχα 370 ευρώ + στεφάνια + αγωνιστικές ακτίνες + πλέξιμο στη Θεσ/νίκη + οργανάκι sigma sport + εργασία = 800 ευρώ
-
Πολύ ενδιαφέρον... Από πίσω το 160άρι λάστιχο δείχνει πολύ πιο όμορφο και "σωστό"....
Εμένα μου έχει μπει αυτόν τον καιρό η ιδέα για πιο πλατιές ζάντες, αλλά στην ίδια διάμετρο: 19x2,5 εμπρός (αντί 2,15) και 17x4,25 (αντί 3) πίσω. Άραγε να υπάρχουν (ειδικά η μπροστινή);
Με τέτοιες ζάντες φοράς ωραιότατα λάστιχα 110/80-19 και 150/70-17 τα οποία και πιο όμορφα και γεμάτα δείχνουν και σε μεγάλη ποικιλία υπάρχουν στην αγορά (από on-off, μέχρι καθαρά στριτάδικα, όλα Radial).
Αρκεί το 110άρι να χωράει σε πλάτος κάτω από το μπροστά φτερό και το 150άρι πίσω να μπαίνει χωρίς πατέντες...
Υποθέτω έτσι η μηχανή θα χάσει σε ευελιξία λόγω πλάτους ελαστικών, αλλά θα γίνει πιο σταθερή.....
-
Φίλε harlek (ξέχασα να το γράψω) αν δεις το μπροστινό φτερό από μέσα έχει μια λάμα -τύπου γέφυρας- το οποίο χρειάζεται μόνο για να στηρίζεται πάνω της το φτερό. Για να χωρέσει το λάστιχο που θες, αυτό πρέπει να καταργηθεί και να στερεώσεις το φτερό με άλλο τρόπο... ;-)
Όσον αφορά την ευελιξία είναι καθαρά θέμα του πόσο "γρήγορο" είναι το λάστιχο.
-
α...ρε...ακόμα ''τρώγεσαι'' ε...???? πράγματι η πίσω ρόδα δείχνει μαμάτη...επίσης η φώτο σου είναι πολύ.....kaprenisian και βάλε.... ;-) ;-) ;-) :io: :io: :brv:
-
Themis έγραψε:
α...ρε...ακόμα ''τρώγεσαι'' ε...????
:-D :-D :-D
-
συνεχίζοντας..............
Επίσης κόπηκε το πλαϊνό σταντ στη μέση 1,5 πόντο (γιατί η μηχανή στεκόταν τελείως όρθια) και ξανακολλήθηκε με κόλληση αργκόν*
και αλλαχτήκαν τα λάδια των πηρουνιών με φουλ-συνθετικό λάδι 15άρι (για να γίνει πιο αργή-σκληρή η ανάρτηση) αντί για 5άρι που φοράει από το εργοστάσιο. ;-)
*για κόλληση αργκόν πάνω στη μηχανή, πρέπει οπωσδήποτε να αποσυνδέσουμε τους πόλους της μπαταρίας, γιατί υπάρχει κίνδυνος βραχυκυκλώματος με σοβαρούς κινδύνους για τα ηλεκτρικά της μηχανής
-
Βασίλη ότι άλλο θες πες μου.
Οι παραπάνω τιμές είναι Ιουνίου '06 :bye: :bye: :bye:
Προς τους admin: Παιδιά χαθήκαν οι φωτο που είχα ανεβάσει. Να ξαναποστάρω ή θα τις ψάξετε εσείς??? :cry:
-
Προς τους admin: Παιδιά χαθήκαν οι φωτο που είχα ανεβάσει. Να ξαναποστάρω ή θα τις ψάξετε εσείς??? :cry:
Περικλή αν είχαν μπεί πρίν απο την αρχή του χρόνου, πριν δηλαδή την αλλαγή σέρβερ, πιθανόν να βρίσκονται σε backup.
Θα ψάξω να τις βρώ, αλλά καλού κακού στείλτες και στο μαιλ μου αν τις έχεις εύκαιρες.
-
Καταρχήν ο πρώτος διδάξας είναι το μέλος patman46
τον οποίο και συμβουλεύτηκα πριν κάνω τη μετατροπή.
Στο link γράφει ο ίδιος τι έχει κάνει! (http://www.apriliabikers.gr/html/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=1012&forum=47&post_id=8164&PHPSESSID=3550d4ae325ee85a025a86feb93a2dbf#forumpost8164)
δεν ανοιγει το λινκ που εχεις. μπορει καποιος να χελπ; θελω να δω λεπτομερειες..
:bye:
-
Καταρχήν ο πρώτος διδάξας είναι το μέλος patman46
τον οποίο και συμβουλεύτηκα πριν κάνω τη μετατροπή.
Στο link γράφει ο ίδιος τι έχει κάνει! (http://www.apriliabikers.gr/html/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=1012&forum=47&post_id=8164&PHPSESSID=3550d4ae325ee85a025a86feb93a2dbf#forumpost8164)
δεν ανοιγει το λινκ που εχεις. μπορει καποιος να χελπ; θελω να δω λεπτομερειες..
:bye:
Κώστα πάτα...........ΕΔΩ! (http://www.apriliabikers.gr/cms/index.php?option=com_smf&Itemid=33&topic=1012.msg6750#msg6750) :bye:
-
οντως τα πηγασακια sm λενε πολυ!!
:kalo:
-
Ρε παιδιά, άν θέλετε sm τότε πουλάτε τον Πηγασάκο και πέρνετε μεταχειρισμένο strada. Άν τον αγαπάτε βέβαια τόσο πολύ :prm καλά κάνετε κσι τον κρατάτε. Πάντως από την (μικρή) εμπειρία μου, θεωρώ ότι ο συνδυασμός 19-17 είναι ο ιδανικότερος. Καλή συμπεριφορά σε άσφαλτο αλλά και αρκετό χώμα με κατάλληλο λάστιχο. Αντίθετα με 17-17 ξεχάστε το χώμα και τις ήρεμες βόλτες και να θέλετε δεν θα μπορείτε να πάτε σιγά. Όλη την ώρα στην πρίζα... :str: :souza: :str:
-
χμμμ δεν ειναι τοσο απλό το θέμα... το strada είναι καλό μεν δεν έχει rotax δε και είναι και βαρύ για sm... μπορεί να βγάζει 2-3 άλογα μαμά παραπάνω αλλά το pegaso συνολικά είναι πιο μοτοσυκλέτα (κοίτα πλαίσιο... κοίτα ψαλίδι... στα 97-00 κοίτα το ανάποδο).
από την άλλη άμα το κάνει sm σωστά και παίξεις με αναρτήσεις περνάει και χώμα τάπα (όχι εντούρο)
εγώ επιμένω στα MT60RR Corsa της Pirelli και στο χώμα πάει αεροπορία.
και μην ξεχνάς όλα είναι θέμα γούστου (εμένα μ αρεσει που ο πήγασάκος είναι gt bike... λίγο πιο φαρδύς στο μάτι αλλά με γεωμετρικά χαρακτηριστικά που είναι supersport)
μόλις δέσει ο bill το μοτερ (ε το κάτεβάσαμε στα 237.000χλμ) θα το δείτε και οποιος θέλει θα το οδηγήσει για να δει διαφορές
καλημέρα
patman46
-
:bye:
-
χμμμ δεν ειναι τοσο απλό το θέμα... το strada είναι καλό μεν δεν έχει rotax δε και είναι και βαρύ για sm... μπορεί να βγάζει 2-3 άλογα μαμά παραπάνω αλλά το pegaso συνολικά είναι πιο μοτοσυκλέτα (κοίτα πλαίσιο... κοίτα ψαλίδι... στα 97-00 κοίτα το ανάποδο).
από την άλλη άμα το κάνει sm σωστά και παίξεις με αναρτήσεις περνάει και χώμα τάπα (όχι εντούρο)
εγώ επιμένω στα MT60RR Corsa της Pirelli και στο χώμα πάει αεροπορία.
και μην ξεχνάς όλα είναι θέμα γούστου (εμένα μ αρεσει που ο πήγασάκος είναι gt bike... λίγο πιο φαρδύς στο μάτι αλλά με γεωμετρικά χαρακτηριστικά που είναι supersport)
μόλις δέσει ο bill το μοτερ (ε το κάτεβάσαμε στα 237.000χλμ) θα το δείτε και οποιος θέλει θα το οδηγήσει για να δει διαφορές
καλημέρα
patman46
+1000 από μένα.
Και χώμα πάει και απ'ολα... και να σκεφτείς ότι εγώ το μηχανάκι δεν το έχω "στήσει" και καθόλου. Μόνο πιο χοντρά λάδια έχω βάλει μπροστά :bye:
-
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡΡΡΡΡΡΓΚΚΚΚΚ!!!!!!!!!
Το χρώμα είναι γιατί ζηλεύω αλλά που θα πάει.................................................
-
Όπως έχω δηλώσει και σε άλλο ποστ δεν θεωρώ το strada motard. Εάν τώρα νομίζεται εσείς ότι αλλάζοντας τροχούς και λάδια αποκτάτε sm τότε.....Σύμφωνώ πάντως με τον χαρακτηρισμό gt bike.
Πάντως έτσι που τα λέτε εσείς καταλαβαίνω δυό πράγματα. 1ον ότι όσο πάει η aprilia βγάζει χειρότερα μηχανάκια και 2ον ότι άμα το "στησετε" όπως γράφετε και του βάλετε και 2 slick τότε ήσαστε και έτοιμοι για τα SS600 (αφού έχει γεωμετρικά χαρακτηριστικά supersport :D)
-
1ον ότι όσο πάει η aprilia βγάζει χειρότερα μηχανάκια...
μα δεν έχεις ακούσει που το λένε οι παλιοί και για τ' αυτοκίνητα;
"Σήμερα τα βγάζουν ψεύτικα, τα παλιά οχήματα είχαν "άλλη λαμαρίνα"!! :P :P :P
-
Σ'αυτό δεν έχουν άδικο, αλλά μόνο ως προς το πάχος της λαμαρίνας. Άντε να τους εξηγήσεις σχετικά με διαδικασία βαφής ή ότι στο τρακάρισμα παίζουν ρόλο οι ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης..
:a014 δεν είναι απαραίτητο ότι το strada με τον minarelli θα βγεί πιο αξιόπιστο. Μηχανικά πιστεύω ναι αλλά από θέμα ηλεκτρονικών; Πλέον όπως και στα αυτοκίνητα τα περισσότερα προβλήματα είναι ηλεκτρονικά και όχι μηχανικά :a013 :a014...Στο σύνολο πάντως δεν μπορώ να δεχτώ ότι "ο παλιός είναι αλλιώς" όπως υποστηρίζουν με τον τρόπο τους μερικοί
-
Πάντως έτσι που τα λέτε εσείς καταλαβαίνω δυό πράγματα. 1ον ότι όσο πάει η aprilia βγάζει χειρότερα μηχανάκια και 2ον ότι άμα το "στησετε" όπως γράφετε και του βάλετε και 2 slick τότε ήσαστε και έτοιμοι για τα SS600 (αφού έχει γεωμετρικά χαρακτηριστικά supersport :D)
...φίλε Διονύση, αν και δεν είπα τίποτε απ'όσα έγραψες, είναι κακό να μη μου αρέσει καθόλου το Strada και να καραγουστάρω το Πηγασάκι μου το παλιό, το χοντρό, το άσχημο σε super motard?
Δεν υπάρχει λόγος να μπούμε στη διαδικασία να συγκρίνουμε τα δύο μηχανάκια γιατί είναι εντελώς διαφορετικά. Ας ξεκινήσουμε νέο θέμα γι'αυτό. Πλάκα πλάκα θα είχε ενδιαφέρον ;)
Το ότι δεν συμφωνείς με την εν λόγω μετατροπή το εμπεδώσαμε...
Προς admins: Παρακαλώ να μην μεταφερθεί το θέμα στα "εκτονωθείτε" κτλ, γιατί έχω αφιερώσει πολύ χρόνο για να το γράψω όσο πιο αναλυτικά μπορούσα :bye: :bye:
-
:bye:
ωραιες φωτο!!!
:bye:
-
δεν είπα ότι είναι χειρότερο το strada ούτε πως η aprilia βγάζει χειρότερα μηχανάκια. πιστεύω πως και συ θα ήθελες ένα μπροστινό ανάποδο ή ένα φουλ ρυθμιζόμενο αμορτισερ πίσω και κεντρικό stand από μαμά... λέω απλά πως εμένα μου κάνει πιο στημένο το παλιό πηγασάκι και έτσι όπως το έχω μάθει.
όσο για το αν τρέχει sm μπορώ να σου πω ότι ναι τρέχει sm (τουλάχιστον έτρεχε όταν ξεκίναγε το sm πριν 9 χρόνια) και μάλιστα κοίταγε στα μάτια πολλά μηχανάκια (τύπου TTR ή LC4 640)
η aprilia έχει κάνει μεγάλη πρόοδο και κανείς δεν το αμφισβητεί. μην ξεχνάς ότι όταν έκανα την μετατροπή δεν υπήρχε SXV οπότε ήταν το μόνο που μπορούσα νακάνω.
Ακόμα σκέψου κάτι άλλο όσο αφορά την πρόοδο... για να πάει το παλιό πηγασο sm έπρεπε να επέμβεις πολύ, τώρα το παίρνεις έτοιμο.
ελπίζω να μην παρεξηγήθηκε η αποψη μου.
keep going side ways
patman46