APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: Jason στις Νοέμβριος 02, 2016, 12:40:58 μμ

Τίτλος: PEGASO 1998 - ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΙΖΑΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
Αποστολή από: Jason στις Νοέμβριος 02, 2016, 12:40:58 μμ
Καλησπέρα! για άλλη μια φορά θα χρειαστώ τα φώτα σας!

Έχουμε και λέμε, τα συμπτώματα:

Κάθε πρωί που φεύγω για δουλεια η μπαταρία ειναι πεσμένη –  αν δεν πάρει μπροστά με την πρώτη μιζιά(ακούγεται ψόφια) που δεν παίρνει πάντα - μετά δεν εχει δυναμη να την γυρίσει και βαζω μπρος με καλώδια απτο αμάξι...1 χλμ πιο κατω που σταματάω για βενζίνη ομως, παίρνει αμέσως μπροστά,οπως και μετά απο ενα 8ωρο στη δουλειά οταν πάω να φύγω
Αρχικά τσέκαρα και οταν λειτουργεί η μηχανή η μπαταρία δείχνει  14,4 – αρα φορτίζει σωστά.
Λύση που σκέφτηκα για αρχή – διακοπτη στον θετικό πολο της μπαταρίας και οταν την παρκάρω τον κλεινω για να αποκλείσω το ενδεχόμενο διαρροής και όντως για μερικές μέρες όλα ηταν μια χαρά.

Μετά απο καμιά βδομάδα όμως, μου σβήνει στο φανάρι(οχι ηλεκτρικος λογος).  Πατάω επιτόπου τη μιζα να πάρει μπρος – τίποτα – δεν εχει δυναμη να τη γυρίσει ζωηρα...την πάω παραδίπλα στο πεζοδρομιο, πατάω τη μίζα καιπαίρνει αμέσως μπροστά, το ίδιο και κανα 10λεπτο μετά που έφτασα σπιτι και δοκίμασα να την βάλω.
Το επόμενο πρωί ομως πάλι τα ίδια....

Λεπτομέρειες...
 - Οταν λειτουργεί η μηχανή η μπαταρία δείχνει  14,4 – αρα φορτίζει σωστά.

 - Έχω βάλει διακοπτη στον θετικό πολο της μπαταρίας και οταν την παρκάρω τον κλεινω για να αποκλείσω το ενδεχόμενο διαρροής.

 - Εχω απευθειας συνδεμένο τον θετικό και τον αρνητικό του τον ανορθωτή με τους πόλους της μπαταρίας.

 - Πριν κατι μερες παρατήρησα οτι ενα απο τα 3 κιτρινα καλώδια του ανορθωτή είναι λιώσει και είχε πιάσει αυτη την ασπρη/πρασινη αηδία βρωμιά..


Και ερωτώ λοιπόν..προς τα πού να ψάξω???πείτε μου πιθανότητες για το τι θα μπορούσε να είναι για να αρχίσ:tez:
ω την ανασκαφή...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
Τίτλος: Απ: PEGASO 1998 - ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΙΖΑΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
Αποστολή από: faraway στις Νοέμβριος 02, 2016, 12:50:10 μμ
Έτσι όπως τα λες για μπαταρία ακούγεται .  :ohyes:


Πότε την άλλαξες τελευταία φορά ?
Με το διακόπτη στο on , ποσα volt σου δείχνει πριν βάλεις μπροστά ?






υγ . τη φύσα των κίτρινων καλωδίων κατάργησε τη και κόλλα τα καλώδια
Τίτλος: Απ: PEGASO 1998 - ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΙΖΑΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
Αποστολή από: Jason στις Νοέμβριος 02, 2016, 02:35:05 μμ
13.24 με διακόπτη σβηστό, και με αναμμένο 13.23...μόλις το μέτρησα,την έβαλα μπρος και πηρε αμέσως...το πρωι που τη μετρησα μετα απο ψοφιες μιζιες ηταν στα 11..θα την μετράω για λιγες μερες καθε φορα πριν τη βαλω μπρος να δω που ειναι ακριβώς οταν δεν εχει δυναμη να γυρισει τη μιζα...

Τη μπαταρία κανα χρόνο την έχω...κλειστου τυπου yusuba ειχα παρει που την ειχε σε προσφορά...

Υ.Γ. τα τις φισες του ανορθωτή τις έχω ήδη καταργήσει απο οταν εκανα την πατέντα και εστειλα τον θετικο και τον αρνητικό απευθειας στη μπαταρία...
ειχε λιώσει και κάψει την ένωση που είχα κάνει εγώ στο ένα απτα 3 κίτρινα καλωδια...(λες να εβαλα κανενα απτα κιτρινα λαθος?)
Τίτλος: Απ: PEGASO 1998 - ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΙΖΑΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
Αποστολή από: faraway στις Νοέμβριος 02, 2016, 02:50:39 μμ
Τα κίτρινα καλώδια που έρχονται από τα πηνία ,
όπως και να τα βάλεις το ίδιο είναι  :ohyes:




Παρακολούθησε τη το πρωί ,
αν δεις χαμηλά νούμερα η μπαταρία είναι για άλλαγμα .  ;)
Τίτλος: Απ: PEGASO 1998 - ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΙΖΑΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Νοέμβριος 02, 2016, 03:17:02 μμ
Για να δείς τη δύναμη της μπαταρίας σου πρέπει να τη μετρήσεις την ώρα που πατάς μίζα, αν στερεώσεις με κάποιο τρόπο τους ακροδέκτες του πολύμετρου και μετρήσεις την ώρα που πατάς μίζα θα καταλάβεις την κατάστασή της...Αν πέφτουν πολύ τα βόλτ τότε είσαι για αλλαγή!
Επίσης τσέκαρε μια τις γειώσεις σου κτλ, ακόμα και τους πόλους αν είναι καλά σφιγμένοι.
Τέλος καλό θα είναι να βάλεις διακόπτη στα φώτα ανα δεν έχεις έτσι ώστε στην πρωινή μιζιά να τα έχεις κλειστά και η μπαταρία να έχει περισσότερα Amper να δώσει στη μίζα.
Τίτλος: Απ: PEGASO 1998 - ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΙΖΑΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
Αποστολή από: Jason στις Νοέμβριος 02, 2016, 04:15:57 μμ
Το λοιπον...το μετρησα τώρα παλι με κλειστο το διακοπτη του χεριου on/off.  Πριν αρχισω το ρευμα ηταν στα 13,24 V και την ωρα που μιζαρω το ρευμα παει στα 10,8 με 11 V....
μετα απο 3 μιζιες τον 2-3 δευτερολεπτων η μια...ακουγα τη μιζα παλι να ζοριζεται και δεν συνεχισα για να μη μεινω στο δρομο οποτε την εβαλα μπρος και την αφησα να δουλεψει για μισο λεπτο και το ρευμα μετα με σβηστη τη μηχανη εδειχνε ξανα 13,24 V...


Τα φώτα στο "αρχαιο" μου μηχανακι(το πιο καινουριο απο οσα εχω ειναι) ειναι de facto σβηστα οποτε δεν εχω τετοιο θεμα...οσο για τις γειώσεις θα του ριξω μια ματια το βραδυ που θα γυρισω σπιτι...

Τίτλος: Απ: PEGASO 1998 - ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΙΖΑΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
Αποστολή από: pegasakos στις Νοέμβριος 02, 2016, 04:26:31 μμ
Δεν νομιζω οτι εχεις προβλημα μπαταριας. Δες μηπως υπερχειλιζουν τα καρμπ και στελνουν την βενζινη στον κύλινδρο ολο το βραδυ με αποτελεσμα το πρωι να ειναι μπουκωμένο. Καλο ειναι να κλεινεις τον διακοπτη τις βενζινης αν αφηνεις την μηχανη για πολυ ωρα σταματημενη. Επισεις αλλαξε μπουζι βαλε ενα ποιο θερμο.
Τίτλος: Απ: PEGASO 1998 - ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΙΖΑΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
Αποστολή από: Anestis στις Νοέμβριος 02, 2016, 06:41:50 μμ
  Πριν κατι μερες παρατήρησα οτι ενα απο τα 3 κιτρινα καλώδια του ανορθωτή είναι λιώσει και είχε πιάσει αυτη την ασπρη/πρασινη αηδία βρωμιά..

Και ερωτώ λοιπόν..προς τα πού να ψάξω???πείτε μου πιθανότητες για το τι θα μπορούσε να είναι για να αρχίσ:tez:
ω την ανασκαφή...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

Εαν ειναι λιωμενα η αλλοιωμενα τα καλωδια του ανορθωτη αλλαξε τα, κοψε ραψε με καινουργια του ιδιου παχους, μου το ειχε κανει

και σε μενα αυτο και δεν φορτωνε την μπαταρια,  σε αυτα που ερχονται απο την πλεξουδα αλλα και σε αυτα που ερχονται απο την 

γεννητρια το ειχα παθει, κοψε τα απο εκει  που θα ειναι γερα και κανε την ενωση με τα καινουργια καλωδια.   

Οπως και να εχει θελεις δεν θελεις μπαταρια η ανορθωτη αυτο πρεπει να το φτιαξεις  :ohyes: :)
Τίτλος: Απ: PEGASO 1998 - ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΙΖΑΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
Αποστολή από: Jason στις Νοέμβριος 14, 2016, 04:55:11 μμ
Το λοιπον, μετά απο έρευνες μερικών ημερών παρατήρησα τα παρακάτω: Η μπαταρία αλλα πρωινά ειναι στα 13,24 V και αλλα στα 13,10 V.
Οποτε ειναι στα 13,24 η πρώτη μιζιά ειναι δυνατή...συνήθως παίρνει με την πρώτη..αν όχι, εχω αλλη μια ευκαιρία για μια δεύτερη μιζιά αλλα οχι πάρα πολύ ζωηρή..αν δεν πάρει με τις 2 πρώτες...συνδέω τη μπαταρία στο φορτιστή μεχρι να ξανανεβάσει Volt.

Οσες φορές ειναι στα 13,10 δινει μια πρώτη μιζιά αλλα ψόφια..και συνεχίζει να γυρνάει τη μίζα αλλα πάρα πολύ αργα για να πάρει μπρός...
Συν το οτι μυρίζει χλώριο ο τόπος ολος...

Καμια ιδέα??
Τίτλος: Απ: PEGASO 1998 - ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΙΖΑΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
Αποστολή από: Anestis στις Νοέμβριος 14, 2016, 05:01:31 μμ
 Πως γινεται ρε φιλε με 13,10 V να  μην σου ξεκιναει ευκολα !!! ;;;  :thnk:

 Εμενα και με 12,2 V  που εχει να παρει μερες  και ξεκιναει τσακμακι , μιλαμε για το Capo που θελει σφυριες  :ohyes:
Τίτλος: Απ: PEGASO 1998 - ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΙΖΑΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
Αποστολή από: cool στις Νοέμβριος 14, 2016, 09:45:48 μμ
και ο δικος μου πηγασος ακομη και με 12v παιρνει αμεσως.μηπως εχει θεμα η μιζα σου και τραβαει πολλα αμπερ;μηπως το κομπλερ;
Τίτλος: Απ: PEGASO 1998 - ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΙΖΑΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
Αποστολή από: tedvj23 στις Νοέμβριος 14, 2016, 09:54:08 μμ
Βαλε και καμια φωτο να δουμε το εργαλειο.. :bye:
Τίτλος: Απ: PEGASO 1998 - ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΙΖΑΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
Αποστολή από: Jason στις Νοέμβριος 15, 2016, 10:58:41 πμ
Τι να πώ..θα με στείλει στο ψυχιατρείο το ταρταλάκι μου..θα τσεκάρω τη μίζα λοιπον μηπως ειναι απο κει τιποτα προβληματικο...Οτιδήποτε ιδέες η πιθανοτητες ευπρόσδεκτες...

Ορίστε και μια φώτο του...(http://i1027.photobucket.com/albums/y334/Jason1918/20160820_111715_zpsqlmhgld2.jpg)