APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: harlek στις Ιούνιος 18, 2005, 10:54:05 μμ
-
Η μηχανή είναι πολύ όμορφη, έχει ΠΟΛΛΑ θετικά (για τα οποία ίσως μιλήσω αλλού), αλλά η μείωση του κόστους και το "ιταλικόν" της κατασκευής δεν κρύβονται.
Τρίτη μέρα ζωής (ΣΕΠ-2004) και σπάει από μόνο του (!) το πίσω δεξί φλας (το πορτοκαλί πλαστικό), από τους κραδασμούς της ίδιας της μηχανής! Το κόστος αντικατάστασης αστείο, αλλά βλέποντας το ανταλακτικό καταλαβαίνω το λόγο: Είναι τελείως ψεύτικό, φοβήθηκα ότι θα έσπαγε και μόνο που το βίδωνα.
Τρεις μήνες ζωής, φεύγει η εμπρός βίδα της θερμικής "ασπίδας" της εξάτμισης, στη δεξιά πλευρά, πάνω από τον κινητήρα. Κόστος 1 €. Αιτία πάλι οι κραδασμοί του μοτέρ. Αργότερα, βρήκα ξανά τη βίδα λάσκα, αλλά την πρόλαβα πριν χαθεί. Την ξεπάτωσα στο βίδωμα και έκτοτε μένει στη θέση της.
Πριν ένα μήνα, εκεί που οδηγώ, σβήνει! Νεκρή. Σαν να έβγαλα το κλειδί. Κουνάω λίγο το καλώδιο που βγαίνει κάτω από το διακόπτη και μου μένει στο χέρι!! Στην άκρη του δυο γυμνά καλώδια. Τα ενώνω και, ώ του θαύματος, όλα λειτουργούν! Η μηχανή δεν έχει immobilizer και ο νοών νοειτω. Έκανα το σταυρό μου και έβαλα συναγερμό την επόμενη μέρα.
Ψιλοπροβληματικά πιστεύω ότι είναι και τα εργοστασιακά λάστιχα, τουλάχιστον του δικού μου Πήγασου. Pirelli Scorpion MT90 S/T. Το εμπρός (made in Brazil), παρουσίασε ρωγμές κατά μήκος της περιφέρειάς του, έξι μήνες αφού τον αγόρασα. Η ημερομηνία κατασκευής των ελαστικών ήταν λογική (νομίζω τέλη του 2003). Το πίσω λάστιχο (που είναι Made In Germany) δεν είχε κανένα σημάδι φθοράς.
Μετά από πολύ προβληματισμό τα άλλαξα με Metzeler Tourance. Μεγάλη διαφορά, η μηχανή πέφτει στο πλάι πολύ πιο εύκολα, ενώ η αίσθηση της ασφάλειας που δίνουν είναι ασύγκριτα μεγαλύτερη. Το μόνο αρνητικό τους, ο συντονισμός που παρουσιάζουν στα 40-45km/h και γίνεται αισθητός στο τιμόνι (τα Scorpion δεν παρουσιάζαν το φαινόμενο).
Επίσης, απ' όταν τον είχα αγοράσει, είχα έντονες πλεύσεις του πίσω μέρους στις γρήγορες στροφές και μια ασάφεια που σου έκοβε την όρεξη για ταρζανίες. Έσφιξα την απόσβεση μέσω της γνωστής βίδας στη βάση του αμορτισέρ. Βέλτιστη ρύθμιση για τα γούστα μου τα 23 "κλικ" δεξιά από την τέρμα αριστερή θέση. Τεράστια διαφορά σε αίσθηση, χωρίς να πηγαίνει η άνεση περίπατο. Πάνω από το 23, σκληραίνει γρήγορα και πολύ, στο 25 γίνεται πέτρα. Πολύ θα ήθελα να πειραματιστώ και με την προφόρτιση αλλά δεν βλέπω πως μπορώ να επέμβω, το άνοιγμα είναι μικρό και δεν έχω κατάλληλο εργαλείο.
Κάτι επίσης που μου έχει κάνει αρνητική εντύπωση είναι η ποιότητα συναρμολόγησης ΟΛΩΝ των νέων 650ie στην περιοχή του πίνακα οργάνων/φέρινγκ. Νομίζω ότι η συναρμολόγηση στο συγκεκριμένο σημείο γίνεται στην Ελλάδα. Τα πλαστικά είναι πάντα στραβοτοποθετημένα, αλλά παραδόξως, σε όλα τα μηχανάκια είναι στραβά με τον ίδια ακριβώς τρόπο (ίσως έχουν πάρει και...ISO!).
Τέλος, με ενοχλεί ότι το στροφόμετρο (το οποίο εξακολουθεί να δουλεύει με ντίζα, παρότι στο i.e. υπάρχει πλέον ηλεκτρονικός έλεγχος των στροφών) έχει απαράδεκτα αργή απόκριση, με αποτέλεσμα να φτάνεις τον κόφτη στις 7.500 και αυτό να έχει μένει στις 5.000 και να ανεβαίνει με το πάσο του!
ΥΓ: Είδα στο manual σέρβις/έλεγχοι στα 6000km. Μου φάνηκαν λίγα. Είδα ότι ουσιαστικά περιλαμβάνει αλλαγή λαδιών και... ελέγχους. Επειδή ήμουν σίγουρος ότι ελάχιστους ελέγχους θα μου έκαναν στο συνεργείο (ή και κανέναν), αποφάσισα να πάρω λάδια (από το Praktiker) και φίλτρο λαδιού από την Aprilia και να τα αλλάξω μόνος μου. Συνολικό κόστος: 40€. Η αλλαγή λαδιών δεν είναι ιδιαίτερα απλή υπόθεση την πρώτη φορά που την επιχειρείς, αλλά άμα μάθεις τις παραξενίες της γίνεται σχετικά εύκολα.
-
Ηarlek κάποια απο αυτά που περιγράφεις τα συνάντησα κι εγώ στο μοντέλο του 2001 τους πρώτους 8 μήνες. Μετά έστρωσε.
Τα περισσότερα απο αυτά όπως έχεις διαπιστώσει κι εσύ έχουν να κάνουν με την συναρμολόγηση κι όχι μόνο απο την αντιπροσωπεία αλλά και απο το κάθε εξουσιοδοτημένο συνεργείο που πας για σέρβις (λύσε-δέσε).
Έχω κι εγώ πολλά "tips" να σου πω, αν και αρκετά τα έχω βάλει στο φόρουμ,
ελπίζω να μπορέσουμε να τα πούμε κι απο κοντά σε μια πρώτη συνάντηση που προσπαθούμε να κάνουμε αυτό τον καιρό.
Καλά χιλιόμετρα :-)
-
ΦΙΛΕ HARLEK, ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΣΟΥ ΞΑΝΑΤΥΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΕΡΓΟ...
ΣΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΝ ΠΕΙΡΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ Η ΑΠΟΔΟΣΗ (ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΟΔΗΓΕΙΣ) ΚΑΙ 2ον ΟΤΙ ΟΝΤΩΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ INJECTION ΜΟΝΤΕΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ...(ΥΠΟΨΙΑΖΟΜΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΡΦΩΝΕΙΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΤΣΙ..?? :lol: :lol: , ΚΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ...)
ΕΓΩ ΕΧΩ 27,000 klm ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΕΤΟΙΑ ΧΑΖΑ...ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟ ΕΧΩ ΥΠΟΨΙΝ ΜΟΥ...
ΕΠΙΣΗΣ ΑΛΛΑΞΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑΕΒΑΛΑ ΤΑ SCORPIO ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ ΙΔΙΩΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ..ΓΙΑ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΙ ΝΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ..
ΕΙΧΑ ΣΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΤΟ ΚΑΘΕΤΟ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ''ΣΚΑΣΙΜΟ'' ΑΛΛΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΑΦΗΝΩ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΧΙΟΝΙΑ ΚΑΙ ΒΡΟΧΕΣ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ, ΟΠΟΤΕ ΣΕ -7 ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΑΛΙΑ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ....
ΤΟ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ....
Α ! ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΟΥ ΕΦΥΓΕ Η ΒΙΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΑΙΝΟ -ΔΕΞΗ- ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (ΤΟ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ) ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΤΡΕΛΛΑΙΝΕΣΑΙ ΚΙΟΛΑΣ....
ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ''ΠΕΣΕΙ ΓΚΑΝΤΕΜΙΑ''..ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΩ ΑΛΛΑ ΟΠΟΤΕ ΠΑΩ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑ ΠΟ 2-3 ΜΕΡΕΣ ΞΑΝΑΠΕΡΝΑΩ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΛΟΓΟ...
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΑΣ ΝΕΩΤΕΡΑ Η ΑΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΞΕΝΑ...
ΚΑΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.
ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΠΗΓΑΣΟ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΟΠΟΤΕ ΄΄ΤΟ ΝΙΩΘΕΙΣ'' ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΛΙΣ ΠΙΑΣΕΙ ''ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ'' ΓΙΑΤΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ... :-?
-
Για να εξαντλήσω όλη την αυστηρότητά μου με τον Πήγασό μου (δεν φοβάμαι μη με παρεξηγήσει, γιατί ξέρει ότι τον εκτιμώ), παραθέτω επίσης:
α. Το προστατευτικό της δεξιάς εξάτμισης (μαύρο πλαϊνό) που στηρίζεται σε τρεις βίδες ήταν "αριστερό" απ' όταν αγόρασα τη μηχανή, με αποτέλεσμα να δείχνει στραβοτοποθετημένο. Όταν κατάλαβα τι συμβαίνει, πήγα στην αντιπροσωπία. Μετά δυσκολίας κατάλαβαν τι τους έλεγα, όμως τελικά πείστηκαν (και ήταν και ευγενέστατοι, α να τα λέμε τα καλά!). Παρήγγειλαν από Ιταλία το ανταλλακτικό στα πλαίσια της εγγύησης. Μου είπαν σε 15 μέρες του μου τηλεφωνούσαν. Όπως φαντάζεστε δεν (τηλεφώνησαν), αλλά ένα μήνα μετά που πέρασα το ανταλλακτικό είχε έρθει!
β. Τελευταία παρατηρώ διαρροή λαδιών στη μηχανή, τα οποία συγκεντρώνονται στο αφρώδες ηχομονωτικό της ποδιάς. Δεν πρόκειται για σοβαρή διαρροή, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω από που στο διαο... προέρχεται. Το μόνο σίγουρο είναι ότι είναι κοντά στην περιοχή του ρεζερβουάρ ψυκτικού, γιατί εκεί έχει αρκετό λάδι. Η διαρροή δεν είναι τέτοια που να στάζει στο δρόμο όταν το παρκάρω, ενώ για κάποιο παράξενο λόγο δεν μου δημιουργεί την αίσθηση ότι κάτι σοβαρό συμβαίνει.
ΥΓ1. Ένα από τα πράγματα που γίνονται όλο και καλύτερα στον πήγασο με τα χιλιόμετρα είναι σασμάν. Τεράστια βελτίωση σε σχέση με το πως ήταν αρχικά. Ειδικά η αλλαγή από πρώτη σε δευτέρα, που παλαιότερα από το χτύπημα σε έπιανε η καρδιά σου.
ΥΓ2. Για τα Pirelli Scoprion MT90 έχω διαβάσει και ακούσει τόσο διθυραμβικές κριτικές, όσο και τραγικές. Το μόνο σίγουρο είναι ότι πρόκειται για "αργό" λάστιχο, λόγω της σχετικά μικρής καμπυλότητας του πέλματός του.
-
KAΛΑ ΟΤΙ ΑΡΓΟΥΝ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ, ΛΟΓΩ...ΜΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ...ΠΑΛΙ ΤΥΧΕΡΟΣ ΕΙΣΑΙ...
ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΛΛΑ ΕΜΜΕΝΩ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ..
ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΡΡΟΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΗΝΗΘΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΜΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ...(ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΗΚΕ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΑΛΛΑ ΕΧΕ ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ)
ΣΤΑ ''ΠΡΩΤΑ'' ΛΑΔΙΑ...ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ..ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΔΗΛΑΔΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΦΛΑΝΤΣΑ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ ΟΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ... ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΚΑΛΑ Η ΔΕΝ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ''ΓΛΥΦΕΙ'' ΛΙΓΟ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΣΤΙΚΟ, ΟΠΟΤΕ ΔΕΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ...
ΕΙΔΑΛΛΩΣ ΚΑΤΩ Η ΒΙΔΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΑΤΕΙ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΤΕΡ..
Α ! ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ, ΟΝΤΩΣ...ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΕΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΑΠΟ 1η ΣΕ 2α ΗΤΑΝ ''ΦΑΡΜΑΚΙ'' ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ...ΑΦΟΥ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΤΟ ΞΑΝΑΘΥΜΥΘΗΚΑ..
Α ! ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟ ΛΑΔΙ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ,,,(ΑΝ ΕΙΝΑΙ FULL ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ π.χ. ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ) ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΛΙΓΟ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΕΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΦΡΕΣΚΟΛΑΔΩΜΕΝΗ Η ΑΛΥΣΙΔΑ....
ΚΑΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ...!
-
harlek σου απαντώ στο ερώτημα (β) που έβαλες, με το ίδιο ποστ που εγραψα στον "pantelis", απ' ότι κατάλαβα είναι το ίδιο ακριβώς "απλό" πρόβλημα:
1ο ποστ=========================================================
Παντελή καλώς ήρθες στο ApriliaBikers.
Θα μπώ κατευθείαν στο θέμα μια και απ' ότι βλέπω σε καίει.
Τα 8.000 χλμ στον πήγασο, και σε πολλά ακόμα μοντέλα είναι το πρακτικό όριο που μπορεί να δεί κάποιος τις ατέλειες μιας μηχανής όσον αφορά τα"σφηξίματα", δηλ. βίδες κι άλλα που με το ζόρισμα και τους τυχόν κραδασμούς που τρώνε μέχρι να στρώσει το μοτέρ είναι πολύ πιθανόν να παρουσιαστούν τέτοια φαινόμενα.
Για να ησυχάσεις σου λέω πως κι εγώ αυτή τη στιγμή τοέχω αυτό το προβλημα και λύνεται με σφίξιμο της πάνω βίδας.
Όμως αυτό είναι λίγο χρονοβόρο(πρέπει να βγεί το ντεπόζιτο) και γιαυτό κανόνισα
αυτές της μέρες το 2ο σέρβις του πήγασου.
2ο ποστ=========================================================
Λοιπόν Παντελή καλορίζικο και καλοτάξιδο, κι επειδή είσαι τόσο τυχερός με τις απορίες που έχεις σου έχω νέα.
Σήμερα πήγα και άφησα τον πήγασο για το σερβις των 6000-7000.
Ρώτησα για το πρόβλημα αυτό σχετικά με τα λάδια που είχες περιγράψει διότι το ίδιο είχα κι εγώ. Πήρα την εξής απάντηση:
Σε εκείνο το σημείο υπάρχει μια φλάτζα η οποία κατα την γνώμη της ApriliaHellas θέλει άλλαγμα στα πρώτα 1000κλμ.
Κατα την γνώμη όμως της ApriliaItaly θέλει άλλαγμα στα πρώτα 8000χλμ.
Η ελληνική αντιπροσωπεία το άλλαζε απο τα 1000 αλλα οι Ιταλοί τους έβαζαν ΄"χέρι" κι έτσι αφου έχουν το πάνω χέρι πέρασε το δικό τους.
Τελικά αυτό το πρόβλημα είναι μια απλή φλάτζα η οποία για να αλλαχτεί θέλει απλά να γίνουν οι εργασίες που γίνονται στα 6000-7000 χλμ και γιαυτό οι μάγκες οι Ιταλοί το άφηναν όπως ήταν στα 1000χλμ που δεν γίνονται και πολλά πολλά στο πρώτο σέρβις για να το κάνουν στα επόμενα.
Αυτά, και ελπίζω να σε κάλυψα.
==============================================================
harlek έτσι έχουν τα πράματα , ελπίζω να σε κάλυψα λίγο :-D
[το συνημμένο έχει διαγραφεί από τον Διαχειριστή]
-
Πάνω που έλεγα οτι εγώ την είχα γλυτώσει, σήμερα το πρωί είδα ότι έλειπε η μία βίδα από το προστατευτικο της εξάτμισης. Πρέπει να αρχίσω να κοιτάω και για τα αλλα τωρα. Τχλμ της μηχανής ακριβώς 7000
-
ο/η harlek έγραψε:
Η μηχανή είναι πολύ όμορφη, έχει ΠΟΛΛΑ θετικά (για τα οποία ίσως μιλήσω αλλού), αλλά η μείωση του κόστους και το "ιταλικόν" της κατασκευής δεν κρύβονται.
Τρίτη μέρα ζωής (ΣΕΠ-2004) και σπάει από μόνο του (!) το πίσω δεξί φλας (το πορτοκαλί πλαστικό), από τους κραδασμούς της ίδιας της μηχανής! Το κόστος αντικατάστασης αστείο, αλλά βλέποντας το ανταλλακτικό καταλαβαίνω το λόγο: Είναι τελείως ψεύτικό, φοβήθηκα ότι θα έσπαγε και μόνο που το βίδωνα.
Επαναφέρω το ποστ του harlek για να σας πω πως είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με το πλαστικό δεξί πίσω φλασάκι.
Κόστος περίπου 4 ευρώ και θα πάω σήμερα να το πάρω.
Αυτό το έπαθα πρώτη φορά, και το λέω αυτό γιατί το παρακάτω όχι μόνο το έπαθα 2η φορά αλλά σε 2η μηχανή Πήγασο.
ο/η harlek έγραψε:
Πριν ένα μήνα, εκεί που οδηγώ, σβήνει! Νεκρή. Σαν να έβγαλα το κλειδί. Κουνάω λίγο το καλώδιο που βγαίνει κάτω από το διακόπτη και μου μένει στο χέρι!! Στην άκρη του δυο γυμνά καλώδια. Τα ενώνω και, ώ του θαύματος, όλα λειτουργούν!
Αυτό το περιστατικό πρέπει να συμβαίνει συχνά για να μην πω μόνιμα σε όλα τα κομμάτια "Πήγασος" 650ie.
Δεν εξηγείται διαφορετικά αφού σε 2ο καινούριο Aprilia pegaso 650ie συμβαίνει το ίδιο ακριβώς πρόβλημα στα ίδια περίπου χλμ, και με την ίδια περίπου χρήση.
Ευτυχώς που υφίστανται 2 γεγονότα. Το ένα είναι πως βρίσκεται ακόμα μέσα στην εγγύηση, και το άλλο είναι πως σε αντίθεση από την πρώτη φορά που είχα πάθει ένα ΣΟΚ!!!!! τώρα ήμουν ΑΡΙΣΤΑ προετοιμασμένος.
Καταθέτω το συμβάν για να πω ότι η γνώμη μου για το πρόσφατο callback του πήγασου για το πλαϊνό stand είναι λιγότερο αναγκαία από το να έκαναν τώρα αμέσως ένα callback για τον κεντρικό διακόπτη της κλειδαριάς. Αυτό νομίζω είναι πιο σημαντικό από το callback του πλαϊνού stand.
Αν μείνεις από τον διακόπτη είσαι αβοήθητος ειδικά σε απομακρυσμένες περιοχές, άμα είναι και νύχτα, «την έκανες».
Τέλος πάντων αυτό θα αλλαχτεί κι ελπίζω γρήγορα.
Στο ποστ με τα «ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ» (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=213.msg915#msg915) έχω βάλει οδηγίες για τους «υποψήφιους άτυχους» τουλάχιστον να είναι σε μια σχετική ετοιμότητα σε περίπτωση που συμβεί το….μοιραίο.
-
Φίλε Harlek,
η διαροή που περιγράφεις μπορεί να προέρχεται από την κεφαλή. Έχω 16000χλμ στον Πήγασο και παρουσίασε το πρόβλημα στα 12000χλμ. Και αυτό γιατί? Γιατί το συνεργείο στο οποίο έκανα το σέρβις θεώρησε σκόπιμο να μην αλλάξει τη φλάτζα της κεφαλής (η οποία είναι κάτι λαστιχένιο -σαν o-ring ) κατά το ρύθμισμα των βαλβίδων, παρά μόνο να αλλάξει τη φλατζόκολλα. Το κόστος της φλάτζας είναι το τομακτικό ποσό των 8 ευρώ.
2η περίπτωση (που μου είπαν από την αντιπροσωπεία) είναι το κλασσικό πρόβλημα των παλιών, καλών προγόνων μας, των ΒΜW F650. Σε υψηλές θερμοκρασίες μπορεί να υπάρξει διαροή υγρού ψύξης από τα ''κολάρα'', τα οποία δυστυχώς δεν έχουν σφιγκτήρες αλλά έρχονται fix συναρμολογημένα εργοστασιακά. Με μια απλή αντικατάστασή τους -και φτηνή- θα είσαι ΟΚ.
Την 3η περίπτωση δε θέλω να τη σκέφτομαι καθόλου, γιατί μόλις χτες παρήγγειλα (και έχωσα στην εγγύηση) το 3ο κατά σειρά ψυγείο μου... το οποίο κάνει αδερφέ 380 ευρώ... Με αρθράκι που ετοιμάζω θα προσπαθήσω να ενημερώσω και εσένα και τα υπόλοιπα παιδιά για την τρίμηνη περιπέτεια που πέρασα για κάποιους ''μάγκες'' μάστορες
Τα λέμε σύντομα, χαιρετισμούς σε όλους και να βρεθούμε στη συνάντηση!
-
Επρόκειτο για μια φλάτζα (η λεγόμενη "Η") που σε πολλούς Πήγασους θέλει αλλαγή πολύ νωρίς. Μου την αλλάξαν στο σέρβις και η διαρροή σταμάτησε. Ας τονίσουμε και δω, ότι την αλλαγή δεν καλύπτει η εγγύηση (ούτε εργατικά ούτε ανταλλακτικό), πράγμα απαράδεκτο.
-
Για να μην ξαναγράφω τα ίδια σχετικά με την "φλάτζα", ελπίζω στην συνάντηση να είμαστε "όλοι" οι....ενδιαφερόμενοι και να τα πούμε απο κοντά.
Πάντως για την "φλάτζα" διαβάστε το ποστ απο την αρχή και θα σας λυθεί η απορία. :-D
-
Νέο μικροπρόβλημα με τη μηχανή μου! :-? Προσφάτως, παρουσίαζε κάποιες (ελάχιστες) φορες μια καθυστερηση να περασει στη μεγαλη σκαλα των φωτων. Το σινιαλο δουλευει μια χαρα, αλλα ο διακοπτης που αναβει τα μακρινα μονιμως ειχε μια υστερηση περιπου ενος δευτερολεπτου ορισμενες φορες. Σκεφτηκα οτι μαλλον κολλουσε το ρελε.
Σημερα, αναβοντας τη μεγαλη σκαλα (για να δω αν κολλαει) αναβει κανονικα, αλλα αναβει ταυτοχρονα για 2-3 δευτερολεπτα το φωτακι του ψεκασμου! Λεω δεν μπορει, θα ετυχε. Το δοκιμασα πολλες φορες και τρεις απο αυτες αναψε το κοκκινο φωτακι ακριβως τη στιγμη που πατουσα το διακοπτη, και εσβησε λιγα δευτερολεπτα μετα. Σημειωτεον οτι τα φωτα δουλευαν κανονικοτατα. Τις δυο φορες μου συνεβη στο ρελαντι και την τριτη εν κινησει, με καμια 4αρα χιλιαδες στροφες.
Αχ, ιταλε, με τα ηλεκτρικα σου, θα μας ξεκανεις...
-
Αγνωσται αι βουλέ του ηλεκτρολόγου εκ Πομπηίας!!! :-D :-D
-
.
ο/η harlek έγραψε:
Νέο μικροπρόβλημα με τη μηχανή μου! :-? Προσφάτως, παρουσίαζε κάποιες (ελάχιστες) φορες μια καθυστερηση να περασει στη μεγαλη σκαλα των φωτων. Το σινιαλο δουλευει μια χαρα, αλλα ο διακοπτης που αναβει τα μακρινα μονιμως ειχε μια υστερηση περιπου ενος δευτερολεπτου ορισμενες φορες. Σκεφτηκα οτι μαλλον κολλουσε το ρελε.
Σημερα, αναβοντας τη μεγαλη σκαλα (για να δω αν κολλαει) αναβει κανονικα, αλλα αναβει ταυτοχρονα για 2-3 δευτερολεπτα το φωτακι του ψεκασμου! Λεω δεν μπορει, θα ετυχε. Το δοκιμασα πολλες φορες και τρεις απο αυτες αναψε το κοκκινο φωτακι ακριβως τη στιγμη που πατουσα το διακοπτη, και εσβησε λιγα δευτερολεπτα μετα. Σημειωτεον οτι τα φωτα δουλευαν κανονικοτατα. Τις δυο φορες μου συνεβη στο ρελαντι και την τριτη εν κινησει, με καμια 4αρα χιλιαδες στροφες.
Αχ, ιταλε, με τα ηλεκτρικα σου, θα μας ξεκανεις...
harlek, γύρνα τον κεντρικό διακόπτη με το κλειδί στο ΟΝ, και κούνα το καλώδιο απο κάτω.
Αν δεν παρατηρήσεις διακοπές τότε είναι κάτι άλλο.
Αν κάνει διακοπές είσαι τυχερος γιατί κατα πάσα πιθανότητα είναι έτοιμο να ξεκολλήσει το καλώδιο μέσα απο τον διακόπτη.
Μικρό το πρόβλημα.
και η προσωρινή λύση είναι:
(http://www.geocities.com/apriliaclubteam/OnOf01.jpg )
-
Πάλι ο διακόπτης; ΕΛΕΟΣ! Δεν το νομίζω, παντως, γιατί δεν διαπιστωσα οποιαδήποτε διακοπή στην τροφοδοσία (ή στα φώτα κ.λπ.). Πάντως θα το κοιτάξω καλού κακού, γιατί μου φαίνεται με τη λογική δεν βγάζεις άκρη με τούτον (τον ιταλό)...! :-x
-
Στανταρ ο διακοπτης!Κατι παρομοιο μου εκανε κι εμενα.Μολις αλαξα διακοπτη ολα διορθοθηκαν.
-
Όχι παιδιά, όχι, δεν είναι ο διακόπτης, τουλάχιστον όχι ακόμα! Έχει να κάνει με το διακόπτη που επιλέγεις σκάλα στα φώτα (αυτόν τον γκρί αριστερά). Απλά είναι ιταλικός και δεν κάνει πάντα καλή επαφή, αυτό είναι όλο, πώς κάνετε έτσι πια!! :-D
-
Μα, τι ενδιαφέρον θα είχε πια η ζωή αν δεν υπήρχε μια μηχανή να μας βγάζει διάφορα ενδιαφέροντα προβλήματα;
Όταν το μηχανάκι είναι κρύο και έχει να κινηθεί αρκετές ώρες (ίσως πάνω απο μια μέρα) και παράλληλα δεν έχει ζεστό καιρό (π.χ. ξεκινώντας το πρωι για τη δουλεια) έχουμε το εξης φαινόμενο: Ανάβοντας τη μεγάλη σκάλα των φώτων έχουμε άναμμα του φωτακίου του ψεκασμού στιγμιαία. Τη στιγμή εκείνη ο πήγασος χάνει λίγη ισχύ (το αισθάνομαι σαν να κάνει reboot ο εγκέφαλος λόγω μη επαρκούς τροφοδοσίας). Αν είναι στο ρελαντί, αυτό πέφτει λίγο (για λίγα δευτερόλεπτα) αλλά δε σβήνει.
Το πρόβλημα εξαφανίζεται μετά από λίγα χιλιόμετρα.
Υποψιάζομαι ψιλοψόφια μπαταρία (επιβαρύνεται και από το συναγερμό). Ανάβοντας τους προβολείς, το ρεύμα πεφτει στιγμιαία (νομίζω θέλει κάποια δέκατα του δευτερολέπτου για να δώσει ο ανορθωτής το παραπάνω ρεύμα που ζητούν, ή κάνω λάθος;) και η μπαταρία δεν έχει τη δύναμη να κρατήσει την τάση του κυκλώματος πάνω από το όριο που χρειάζεται ο εγκέφαλος για λειτουργήσει.
Τρομερή θεωρία δεν έχω; Θα συνεχίσω τα πειράματα και ίσως προβώ είς αντικατάσταση μπαταρίας (με κλειστού τύπου, να γλιτώσω και από την τραγική διαδικασία συμπλήρωσης νερού).
Πρέπει να είναι κουρασμένη, πάντως, είναι ενός χρόνου και κάτι, δυο φορές την βρήκα χωρίς υγρά και αν πάω να βάλω μπροστά μετά από τριες μέρες ακινησία η μηχανή δυκολεύεται κάπως, όπως πέρυσι το χειμώνα με τους 0 βαθμούς και μετά από ακινησία 5-6 ημερών. Ίσως να την ξεκάνει και ο συναγερμός. 'Η ίσως η μπαταρία μου να είναι μια χαρά και το πρόβλημα αλλού!
-
ο/η harlek έγραψε:
Τρομερή θεωρία δεν έχω; Θα συνεχίσω τα πειράματα και ίσως προβώ είς αντικατάσταση μπαταρίας (με κλειστού τύπου, να γλιτώσω και από την τραγική διαδικασία συμπλήρωσης νερού).
!
Μην αλλάξεις μπαταρία.
Ακολούθα το καλώδιο τροφοδοσίας απο την μπαταρία προς τον ανορθωτή κι ακόμα παραπέρα και ψάχνε για μια φίσα μαυρισμένη και ελαφρώς χάλια.(ψάξε καλά υπάρχουν και κρυμένες φίσες που δεν φαίνονται αμέσως).
Αν την βρείς έτσι όπως σου περιγράφω άλλαξέ την και θα δεις διαφορά.
Όταν το κάνεις αυτό γράψε αν βρήκες τίποτα η όχι. :-)
-
:-o Δε μας φτάνουν τα βασανά μας, μας βάζεις και ιδέες! Καμμένες φίσσες και μάλιστα σε κρυφά σημεία! Που είναι αυτή η φίσσα; Ή δε μιλάς για κάποια συγκεκριμένη; Καθότι μανιακός, ελέγχο συχνά φίσσες καλώδια κ.λπ. και δεν έχει πάρει κάτι το μάτι μου. Αύριο, όμως, με το φώς της ημέρας θα το ερευνήσω. Ευχαριστώ.
ΥΓ: Πως και πήρες δυο πήγασους καπάκι; Τι απέγινε ο πρώτος σου? Ηταν i.e. και κείνος; (απλή περιέργεια)...
-
Έχω ένα πήγασο μοντέλο 2000 και στα 30000χλμ είχα τα ίδια συμπτώματα...Αδειαζε τα υγρά της μπαταρίας κάθε 20 ημέρες.Πήγα σε ηλεκτρολόγο και μου πρόσθεσε ένα σταθεροποιητή τάσης (έβγαζε 15,28 βολτ αντί 14,2) με 15 ευρώ.Πέρασαν 3 χρόνια και πρόσθεσα υγρα μπαταρίας μόνο μια φορά!
-
Με θορύβησες, δεν το κρύβω! Αύριο κιόλας κατεβαίνω κάτω μετα πολυμέτρου να μετρήσω πόσο τη φορτίζει.
-
Πάω σήμερα να φύγω από τη δουλειά, γυρνάω το κλειδί και - ω τι έκπληξη! - νεκρή. Ήδη είμαι έτοιμος για την πανέντα μου. Κουνάω το καλώδιο κάτω από το διακόπτη, τίποτα. Ακολουθώ το καλώδιο μέχρι που φτάνει σε ένα βύσμα πίσω από τα όργανα. Κουνάω το βύσμα εκεί και "όλα καλά". Δηλαδή, έχουμε πρόβλημα και στην άλλη άκρη... Εν τω μεταξύ, μιλάμε για πολύ λεπτά καλώδια τα οποία όντως πρέπει να δέχονται αρκετό ρεύμα γιατί ζεταίνονται λίγο αφού γυρίσεις το κλειδί.
Τώρα είναι θέμα χρόνου πότε θα το ξανακάνει, ίσως και εν κινήσει. Ίσως το πάω στον Μπολασίκ....ε.. συγγνώμη, σε κάναν μάστορη! Είδα ένα συνεργείο (σε ερηπώδη, ομολογουμένως κατάσταση) στην κατεχάκη. Ίσως πάω εκεί.
Τραγική κατάσταση...
-
Καθάρισα το βύσμα μπας και γλιτώσω το συνεργείο... δεν αντέχω πια να πηγαίνω κάθε μήνα. Τωρα λειτουργεί κανονικά (για πόσο, θα το μάθουμε σύντομα).
Πάντως τα ηλεκτρικά του πήγασου είναι απαραδεκτα και θάβουν κυριολεκτικά του μηχανάκι. Πιάνω το καλώδιο που πάει από τον κεντρικό διακόπτη στο εν λόγω βύσμα (πίσω από τα όργανα, εκεί που δεν έχει τη μαύρη μόνωση) και είναι ήδη ΠΟΛΥ ζεστο, 2-3 λεπτά αφού γυρίσω το διακόπτη. Αν ανάψω και τη μεγάλη σκάλα των φώτων, δεν μπορείς να το ακουμπήσεις, καίγεσαι.
Εν τω μεταξύ, το καλώδιο που έχει ο νέος διακόπτης (το οποίο φυσικά και έχω ήδη αλλάξει μια φορά στο Μπολασίκη) ξεκινάει βεβαίως μαύρο και λίγο πριν το βύσμα γυμνώνεται, ώστε να ξεχωρίσουν τα δυο καλώδια που περικλύει. Βέβαια, το συγκεκριμένο "καλώδιο", απ΄ ό,τι φαίνεται στο σημείο που σταματά η μόνωση έχει άλλα δύο (νομίζω) άχρηστα καλώδια μέσα του (πέρα από τα 2 που πάνε στο βύσμα πίσω από το "ταμπλό") τα οποία δεν κάνουν...τίποτα (είναι κομμένα λίγο μετα το κόψιμο της μαύρης μόνωσης, γι' αυτο και φαίνονται). Δεν ξέρω αν πρόκειται για πατάτα του αείμνηστου ή για γελοίο ανταλλακτικό της Aprilia. Πάντως και το δεύτερο, μετά απ΄όλα αυτά δεν θα το θεωρούσα απίθανο...
-
Λοιπόν, απ' ό,τι είδα στο ηλεκτρικό διάγραμμα του μάνιουαλ, από τα καλωδιάκια-τρίχες του διακόπτη (αλλά και από τον ίδιο το διακόπτη) περνά ΟΛΟ το ρεύμα της μηχανής πλην εκείνου της κίνησης της μίζας (πάλι καλά που το σκέφτηκαν οι μπαγάσηδες!) και του βαντιλατέρ. Α, και του συναγερμού, αν έχετε.
Πως να αντέξουνε τα τρελλά Watt? Μόνο σε λάμπες, με όλα αναμμένα, πρέπει να ξεπερνά τα 150W, ήτοι τουλάχιστον 12,5A...
-
ο/η harlek έγραψε:
Λοιπόν, απ' ό,τι είδα στο ηλεκτρικό διάγραμμα του μάνιουαλ, από τα καλωδιάκια-τρίχες του διακόπτη (αλλά και από τον ίδιο το διακόπτη) περνά ΟΛΟ το ρεύμα της μηχανής πλην εκείνου της κίνησης της μίζας (πάλι καλά που το σκέφτηκαν οι μπαγάσηδες!) και του βαντιλατέρ. Α, και του συναγερμού, αν έχετε.
Πως να αντέξουνε τα τρελλά Watt? Μόνο σε λάμπες, με όλα αναμμένα, πρέπει να ξεπερνά τα 150W, ήτοι τουλάχιστον 12,5A...
Νομίζω ότι σας το είχα περιγράψει «ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ» (http://apriliafun.freesuperhost.com/html/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=259&forum=23&PHPSESSID=999ee2f80caca0248eebee1c446cdcf1)για το τι ρεύμα απίστευτο περνά απο αυτόν τον "κακόμοιρο "ΔΙΑΚΟΠΤΗ" (http://apriliafun.freesuperhost.com/html/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=213&forum=23&PHPSESSID=1ef49f5a7ed176a1d4e64d25dc58f34d)