APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: Dirk στις Ιούλιος 12, 2021, 10:22:49 μμ

Τίτλος: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Dirk στις Ιούλιος 12, 2021, 10:22:49 μμ
Καλησπερα σε ολους , ειναι απο τα ελαχιστα ποστ μου αλλα ηθελα να μοιραστω τις ως ωρας εμπειριες μου με το φτερωτο δαιμονα (IE 2004 μοντελο)

Αγορασμενο δευτερο χερι με ελαχιστα χιλιομετρα , οχι πανω απο 19.000 αν θυμαμαι καλα! Ο πρωην λοιπον του Πηγασου ηπιος αναβατης ( 14 χρονια στην κατοχη του) κυριως διακοσμουσε το γκαραζ σαν ενα πιο ντελικατο κομοδινο!
Το αγοραζω λοιπον και η τιμη αυτου στα 1000 ευρα ! Καποιες μικρες ας της πω πινελιες οπως αφτερ μαρκετ εξατμισεις και προβολακια ! Ενθουσιασμενος με την νεα μου αγορα και εφοσον βεβαιωθηκα οτι ειχαν αλλαχθει στο μηχανακι ολα τα αναλωσιμα αλλα ειχαν γινει και οι απαραιτητοι ελεγχοι σε αναρτησεις κλπ αρχισα να το φορτωνω χιλιομετρα λες και του ειχα υποχρεωση! μετα απο 2-3 χιλιαδες χιλιομετρα λοιπον αρχισαν τα περιεργα . Φοβερες οι θερμοκρασιες που ανεβαζε καθως και τα σκασιματα απο παροδικα αρχισαν να γινονται νομος! Σε μια εξορμηση λοιπον βλεπω πορτα και φωτα ανοιχτα σε ενα συνεργειο γνωστου και μπαινω ! Σε εκεινη τη βολτα δεν επαιρνε μπροστα καν το βερντιλατερ.
Εν συντομια λοιπον η διαπιστωση ηταν πως
1.κολλημενος θερμοστατης
2.Παλια παραφλου και το καλυτερο
3.Φλαντζα κεφαλης
Καταπινω , ξεροκαταπινω λεω αμαν , θα το φτιαξω το μαμηδι! Και οντως προχωρησαμε ! Οσο περισσοτερο σκαλιζαμε τον Πηγασο τοσο περισσοτερα βρισκαμε, κακες συνδεσεις στα προβολακια , γραμμες που ειχαν καταργηθει και ειχαν μεινει στον αερα και γενικα πολλα απο τα αναλωσυμα ηταν αρκετα κακης ποιοτητας/καταστασης (φιλτρο λαδιου. βενζινης)
Ενα μηνα μετα λοιπον και μετα απο εξονυχιστικο ελεγχο και εργασιες (ρεκτιφιε,τσεκαρισμα καταστασης βαλβιδων,μετρηση μπεκ ψεκασμου και αλλα πολλα) και μετα απο περιπου 1-1.200 ευρα βγηκαμε παλι στο δρομο, με ψυχη τρεμαμενη ειναι η αληθεια και χωρις την αισθηση εμπιστοσυνης!Τα επομενα 7-8.000 χιλιομετρα τιποτα το τρομερο, συντηριτικη οδηγηση μεν αλλα παρατεταμενη χρηση δε (τα χιλιομετρα αυτα εγιναν μεσα σε 3 μηνες)
Μεχρι που μια ωραια πρωια αναψε το Τσεκ ψεκασμου ! Οπου πηγα στο συνεργειο το ρυθμισαμε το τσεκαραμε , αλλαξαμε και την τρομπα βενζινης και το μηχανακι παλι περασε με αριστα το τεστ του. Πριν 1 μηνα λοιπον αποφασισα επιτελους να αλλαξω αυτες τις ταλιμπανεζικες εξατμησεις και να βαλω της μαμα για να μην το ακουω το ερημο να σκαει σε καθε κλεισιμο του γκαζιου και μιας και πηγα 36 χρονων μερικες φορες ντρεπομουν κιολας! Αψογο το μηχανακι . Μεχρι που επαψε να ειναι αψογο!
Πριν καμια 20αρια μερες λοιπον μετα το καλοκαιρινο μπανακι παω το βραδυ να το βαλω μπροστα  και τιποτα !
Δυο , τρεις μιζιες και το μηχανακι καταφερε να κρατησει ρελαντι αλλα μεχρι εκει , σε καθε αποπειρα ανοιγματος του γκαζιου ή του τσοκ το μηχανακι πεθαινε . Αυτο μεχρι να φτασει στους 80 οπου κουτσα στραβα καταφερνε να σηκωσει στροφες. Και εκει ειναι που μειναμε , το μηχανακι θα το φτιαξω γιατι οντως με εχει ταλαιπωρησει αλλα οντως το εχω ταλαιπωρησει και εγω . Αν καποιος ηρωας το διαβασε ολο αυτο θα ηθελα πολυ να μου πει την εμπειρια του με το ιπταμμενο γαιδουρι , αν καποτε τελειωνουν ολες οι περιπετειες ή αν ειναι συνεχης αυτη η επιθυμια του να σε εχει σε αναμμενα καρβουνα ! ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: xristos69 στις Ιούλιος 13, 2021, 08:21:02 πμ
Καλημέρα. Καλώς ήρθες στο κλαμπ. Εγώ είμαι κάτοχος ενός caponord 2005  με abs. Το πήρα από φίλο που το είχε τρεις μήνες και όλη η εγγύηση ήταν σε εμένα. Έχω κάνει πάνω από 187.000 χλμ. Έχουμε μία σχέση αγάπης και μίσους. Ότι έχουν βγάλει όλα τα caponord της Ελλάδας τα έχει βγάλει το δικό μου. Έχω ξοδέψει πάνω από 16.000 ευρώ στην συντήρησή του και στα αξεσουάρ που έχω βάλει και όλα αυτά γραμμένα σε πλήρες ιστορικό με ημερομηνίες, χιλιόμετρα, εργασίες και χρήματα. Και ερχόμαστε στο ρεζουμέ. η το βάφεις μπλε και το πετάς στην θάλασσα (εκτός και αν είναι μπλε, οπότε γλυτώνεις το βάψιμο :D :D ), ή το κρατάς όπως εγώ (βασικά το παντρεύεσαι) και πεθαίνεις με αυτό, όπως λέω εγώ, γιατί είμαι ήδη 58 χρονών. Ίσως σε απογοήτευσα, αλλά αν κάτι πάει στραβά από την αρχή, μάλλον δεν πρόκειται να ισιώσει. 
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Dirk στις Ιούλιος 13, 2021, 01:29:39 μμ
Καλησπερα φιλε Χρηστο και σε ευχαριστω για το καλωσορισμα! Το καταλαβαινω απολυτα για τη σχεση αγαπης και μισους γιατι πολλες φορες με εχει φερει στο αμην , ακομα και μια ανασα πριν το ανταλλαξω με ΚΛΕ ή Τρανσαλπ (κατασταση απελπισιας απ οτι καταλαβαινεις!)
Οσο για τι εχει κοστισει η μεχρι ωρας συμβιωση μου με τον Πηγασο δεν θα πω για να κανω μια χαρη στον εαυτο μου και να συνεχιζω να ειμαι ετσι ψυχραιμος καθε φορα που το ματιαζουν!
Επισης μην ανησυχεις καθολου για το ενδεχομενο της απογοητευσης μιας και ο λογος που το εγραψα ηταν περισσοτερο για να δω τι εμπειριες υπαρχουν γενικοτερα περαν τον ηδη καταγεγραμενων στο φορουμ παρα για να μου δωσει καποιος το "παυσιπονο" του τυπου σωπα ολα καλα θα πανε  :P
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: P for pegaso στις Ιούλιος 13, 2021, 10:01:00 μμ
Απλά σου έκατσε η περίπτωση.  Γενικά τα πηγασάκια αυτης της γενιάς όλο και κάποιο πρόβλημα έβγαζαν αλλά όχι σε βαθμό απελπισίας.
Τώρα που το έφερες στα ίσια του κράτα το. Αν δεις ότι συνεχίζει τα ίδια στείλτο.

Υ.Γ 16000€ για capo? Αουτς....
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: xristos69 στις Ιούλιος 14, 2021, 07:33:36 πμ
Απλά σου έκατσε η περίπτωση.  Γενικά τα πηγασάκια αυτης της γενιάς όλο και κάποιο πρόβλημα έβγαζαν αλλά όχι σε βαθμό απελπισίας.
Τώρα που το έφερες στα ίσια του κράτα το. Αν δεις ότι συνεχίζει τα ίδια στείλτο.

Υ.Γ 16000€ για capo? Αουτς....

Καλημέρα. Και εγώ όταν κοιτάζω τα φύλλα  του  Word που έχω γεμίσει, έτσι κάνω. ΑΟΥΤΣ!!!!! :D :D :D :D :D :D
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Chriss στις Ιούλιος 14, 2021, 02:51:05 μμ
Καλησπέρα σας!! Και καλώς σας βρήκα σαν νέο μέλος και ενδιαφερόμενος για πήγασο....

Έχουν γραφτεί πολλά και διάφορα αλλά διάβασα και αυτό το κείμενο και κάπως απογοητεύτηκα.... Σκεπτόμενος για αγορά Pegaso 650 ie Tibet 2004-05 επειδή έχουν πέσει και οι τιμές και το budget είναι μέχρι 2.000€ αλλά μάλλον θα πρέπει να μείνει σαν ιδέα και μόνο ε; :)

Σας ευχαριστώ

 
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Dirk στις Ιούλιος 14, 2021, 05:34:11 μμ
Καλησπερα Chriss και καλως τον!Κοιτα , γενικα τεινουμε να γραφουμε πραγματα που μας προβληματιζουν και οχι που μας ικανοποιουν τις περισσοτερες φορες! Απο την αλλη δεν θα σου ελεγα να πας και σαν τενεκες να παρεις ενα με κλειστα ματια  :P! Απ οτι εχω καταλαβει αυτο τον καιρο που το εχω αλλα και μετα απο συζητησεις με ατομα που εχουν γυρισει την Ελλαδα Χ3 με αυτο το μηχανακι παιζει τεραστιο ρολο η συντηρηση και ο προκατοχος γενικοτερα . Η γνωμη μου ειναι να βεβαιωθεις για τις εργασιες που εχουν γινει στη μηχανη οπως και τα προληπτικα μετρα (ρελε κεντρικου διακοπτη κλπ).
Μεσα στο φορουμ ειναι καταγεγραμμενα ολα τα αδυνατα αλλα και δυνατα σημεια του Πηγασου.
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Dirk στις Ιούλιος 14, 2021, 05:38:02 μμ
Σημερα ή αυριο περιμενω και το πορισμα του παιδιατρου ή αλλιως μηχανικου! Ελεγξα οτι μπορουσα απο μονος μου και η γνωμη μου ειναι πως το προβλημα εχει να κανει με το μειγμα και το injection. Ειδωμεν! Θα ποσταρω εδω το πορισμα της τελευταιας περιπετειας και ελπιζω μετα απο αυτο το επομενα να μην ειναι αγγελια πωλησης αλλα να εχει λυθει η καταρα  :P !
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Ιούλιος 14, 2021, 06:40:42 μμ
Φίλε dirk είχα πήγασο και με είχε ταλαιπωρήσει σε καποιες περιόδους κι εμένα και τον επόμενο κάτοχο ακρίβως για τον ίδιο λογο που αναφέρεις γιατί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν την πρόσεχε. Ολες τις παιδικές ασθενείες τις έλυσα εγώ και ησύχασα. Μου έβγαλε και φλάτζα και εβγαλε άλλη μια στον επόμενο ο οποίος ήταν φίλος και κατεβάσαμε μοτέρ και το φτιάξαμε μόνοι μας με πολύ μεγάλη επιτυχία.


Η περίπτωση σου βρωμάει εγκέφαλο. Στον πήγασο εχει μια βιδα ρύθμισης του μείγματος ενα ποτενσιομετρο στην ουσία. Κάποιο ολοκληρωμένο καιγόταν και δεν αποθηκευε μετά τη ρύθμιση οπότε η μηχανή δουλευε με λάθος μείγμα. Σκασίματα, ζόρισμα στη μίζα κτλ ήταν μέρος των συμπτωμάτων.


Μεταχειρισμένο ειχα βρεί τότε στα €100 και λύθηκε το θέμα.
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Dirk στις Ιούλιος 14, 2021, 08:22:59 μμ
Λοιπον , φρεσκα και λαχταριστα νεα της ωρας! Οτι μιλησα με το γιατρο και μου ειπε πως το προβλημα εκπληξη , εκπληξη προερχεται απο το μειγμα !Φυσαρε , ρυθμισε , περασε και σκουπισε και το εβαλε μπροστα . Μου ειπε πως το μηχανακι δουλευει αψογα στα χαμηλα αλλα στην 4η και 5η ταχυτητα στα ψηλες (6,500+) στροφες κρεμαει αισθητα . Αυριο με τη δροσουλα θα τσεκαρουμε τρομπα μπετζινας . Zisakos το υποψιαζομουν και εγω να σου πω την αληθεια για εγκεφαλο , λες να παρω εναν εστω για προληπτικα ? Θελω να πω εδω που φτασαμε δεν ειναι οτι θα με βγαλει και εκτος μπατζετ !  :P
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Agisilaos στις Ιούλιος 14, 2021, 10:29:05 μμ
Το ποσό χαίρομαι να διαβάζω ότι βρίσκονται λύσεις στα προβλήματα δε φαντάζεστε, να είναι το τελευταίο πρόβλημα που έβγαλε, τώρα έχεις ένα καινούργιο μηχανάκι
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Ιούλιος 14, 2021, 10:47:18 μμ
Λοιπον , φρεσκα και λαχταριστα νεα της ωρας! Οτι μιλησα με το γιατρο και μου ειπε πως το προβλημα εκπληξη , εκπληξη προερχεται απο το μειγμα !Φυσαρε , ρυθμισε , περασε και σκουπισε και το εβαλε μπροστα . Μου ειπε πως το μηχανακι δουλευει αψογα στα χαμηλα αλλα στην 4η και 5η ταχυτητα στα ψηλες (6,500+) στροφες κρεμαει αισθητα . Αυριο με τη δροσουλα θα τσεκαρουμε τρομπα μπετζινας . Zisakos το υποψιαζομουν και εγω να σου πω την αληθεια για εγκεφαλο , λες να παρω εναν εστω για προληπτικα ? Θελω να πω εδω που φτασαμε δεν ειναι οτι θα με βγαλει και εκτος μπατζετ !  :P
Άντε ωραία αφού βρέθηκε λύση. Απλά να ξέρεις οτι κι εμένα για κάποιο διάστημα έστρωνε και ξαφνικά έκανε τα δικά του. Σημειωτέον κάθε 6.000 κμ αν θυμάμαι καλά θέλει έλεγχο και ρύθμιση το μείγμα.

Προληπτικά αν βρείς κανένα σε τιμούλα σωστή έχε τον καβάτζα.
 Μπορεί να μην πάθει ποτέ τπτ.
Όποτε παίρνω επιπλέον ανταλλακτικό για κάτι μόνο αυτό δε χαλάει, χαχαχα.
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Dirk στις Ιούλιος 14, 2021, 11:30:27 μμ
Συμφωνω οτι για καποιο λογο η καβατζα ειναι που ποτε δεν την ακουμπας !Παντα κατι αλλο θα ειναι  :P ! Παντως στα πλαισια της προληψης σκεφτομουν να αντικαταστησω και το γραναζι της τρομπας νερου καθως και να αλλαξω και τον θερμοστατη με εναν απο GS που πιανει να δουλευει απο χαμηλοτερα . Ειναι τα μονα δυο πραγματα που δεν εχω αλλαξει απο την ωρα που ηρθε στα χερια μου . Ολα αυτα με την προυποθεση οτι απο αυριο μαξ μεθαυριο το θηριο θα τρεχει παλι ανεμελο ! Αντε , αυριο τα καλα τα νεα για οσους ακολουθησαν αυτη τη σαπουνοπερα!  :P
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: cool στις Ιούλιος 15, 2021, 09:17:12 μμ
το 2005 αγοραζει ενας φιλος καινουριο πηγασο,κανει 900 χλμ και μου λεει αυτη η μηχανη δεν κανει για μενα την πουλαω,την αγοραζω εγω λοιπον με 900χλμ στο κοντερ.
στα 1000 παω για αλλαγη λαδια και μου λεει ο μαστορας της aprilia θα σου κανω μια ρυθμιση να πηγαινει καλυτερα.
στα επομενα 1500χλμ ειχα μεινει στο δρομο 5 φορες απο καμμενο μπουζι,αυτο ηταν λεω το πουλαω το ρημαδι αυριο.παω ξανα στο συνεργειο και του λεω ρυθμισετο πιο φτωχο κι ας μην παει βημα δε με νοιαζει αρκει να μη μενω στο δρομο,απο εκεινη τη στιγμη και για τα επομενα 12 χρονια που ειμασταν μαζι δεν ξαναειδε μαστορα,ουτε μια βλαβη εκτος απο 2 εισαγωγες που ειχαν σχιστει και τις αλλαξα μονος μου.φυσικα και ειχα βαλει ρελε στον κεντρικο διακοπτη,ημουν τυχερος?δεν ξερω παντως ημουν πολυ τυπικος στη συντηρηση του παντα
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: P for pegaso στις Ιούλιος 16, 2021, 06:55:28 μμ
Η συντήρηση είναι πάντα το Α και το Ω. Όπως επίσης και ο σωστός μάστορας. Το κακο  είναι ότι υπάρχουν πολλά μαστόρια εκεί έξω,ειδικά στις ευρωπαϊκές μάρκες, που είναι για κλωτσιές.  Πάντως ο Πήγασος δεν ήταν ποτέ τόσο αναξιόπιστος όσο έλεγαν. Δε νομίζω π.χ το f650 της bmw να είναι τόσο καλύτερο. Απλά είναι να μη σου βγει το όνομα.
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Dirk στις Ιούλιος 18, 2021, 12:12:15 πμ
Για να μην γραφουμε μονο το κακα λοιπον αλλα και τα ευχαριστα , το μουλαρι πηρε εξιτηριο !Εγιναν καποιες διορθωσεις στο κομματι του ψεκασμου αλλα καμια παραδοσιακη ή οχι βλαβη οπως υποψιαζομουν . Στο παραταυτα αφου ο Πηγασος εκανε το μποτε του τωρα ηρθε η ωρα να βγαλει παλι το ψωμι του ξημερωνοντας Κυριακη ! Καλες βολτες σε ολους και απο την επομενη φορα ελπιζω να ειναι μονο καλα τα νεα !
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Chriss στις Ιούλιος 18, 2021, 08:50:53 μμ
Μπράβο για τα καλά νέα και μακάρι να μην ξαναβγάλει τίποτα!!!
 Σ' ευχαριστώ πολύ και για την απάντηση σχετικά με τον προβληματισμό μου για αγορά.
 Να κοιτάξω δηλαδή καλύτερα για Trail? Βέβαια ξέρω πως όσο καλό κινητήρα και να έχει ένα μηχανάκι αν έχει φορτωθεί μια 10-15 εστία στη πλάτη του όλο και κάτι θα κρύβει αλλά το θέμα είναι να μην πάω σαν πρόβατο στη σφαγή.
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Ιούλιος 18, 2021, 10:40:02 μμ
Φίλε Criss, τα Strada & Τrail είναι πιο συγχρονα μηχανάκια και δεν έβγαζαν θέματα με φλάτζες κτλ.Ζημιές δλδ που έτσουζαν σε κόστη. Χαζοζημιές είχαν κι αυτά αλλά τπτ το τρομερό. Στη θέση σου θα κοιτούσα για αυτό.  :bye:
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: P for pegaso στις Ιούλιος 21, 2021, 07:17:57 μμ
Chriss, ένα μηχανάκι που συντηρείται σωστά πολύ δύσκολα θα σου βγάλει κάτι ακόμα και μετά την 15ετια.
Προσωπικά θεωρώ τα μηχανάκια αυτής της ηλικίας ιδανικά για αγορά,  γιατί δεν κουβαλάνε πολλά ηλεκτρονικά πάνω τους και έχουν ό,τι χρειάζεσαι για να σε πάει σωστά και με κάποια ασφάλεια.
Επαναλαμβάνω, μιλάω για τα "καλοζωισμένα" μηχανάκια.   ;)
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Dirk στις Ιούλιος 22, 2021, 05:47:02 μμ
Συμφωνω οτι το παν ειναι να βρεις ενα το οποιο εχει συντηρηθει σωστα γιατι κυκλοφορουν πολλα εκει εξω με προχειρα μαζεματα που δεν ειναι παντα σφαλμα του ιδιοκτητη αλλα οφειλεται και στους αρκετους χασαπηδες - μηχανικους που τα αναλαμβανουν. Και τα δυο μοντελα παντως εχουν φοβερη συμπεριφορα και προσφερουν τεραστια ευχαριστηση και σε δρομο και σε χωμα (με μετρο εκτος και αν ειναι ο Χαλκ και δεν εχεις θεμα με το σηκωμα!) . Εμενα μου αρεσουν και τα δυο , απ οσο εχω ψαξει και τα δυο μοιραζονται καποια χαζοπροβληματα στα ηλεκτρικα τους αλλα οχι κατι το απαγορευτικο , ειδικα απο τη στιγμη που τα περισσοτερα απο αυτα εχουν λυσεις για να προλαβεις αυτες τις αβολες στιγμες . Μηχανικα τωρα παλι οι περισσοτεροι δεν εχουν παραπονο απο τον rotax τον κινητηρα αν εξαιρεσεις την φλαντζα κεφαλης.
Και κατι τελευταιο ειναι και το θεμα της τιμης γιατι υπαρχουν παλια pegaso απο 1.000 ως και 1.500 ευρω που ειναι λεφτα παπιου και οχι μοτοσυκλετας ! Καλη αγορα παντως οπως και να εχει!
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: panteliss στις Ιούλιος 22, 2021, 06:43:04 μμ


Ίσως σε απογοήτευσα, αλλά αν κάτι πάει στραβά από την αρχή, μάλλον δεν πρόκειται να ισιώσει.

Πόσο αλήθεια...
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Chriss στις Ιούλιος 27, 2021, 01:25:46 πμ
Καλησπέρα σε όλους ξανά και ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκρισή σας!!
 Η αλήθεια είναι πως έχω κάψει κάθε εγκεφαλικό κύτταρο διαβάζοντας και μιλώντας για τον Pegaso και γενικότερα για την κατηγορία on-off εκείνης της εποχής αλλα ακόμα άκρη δεν έχω βρει... :) Κάπου συγκλίνουν οι απόψεις αλλά διαφοροποιούνται κιόλας.
 Όπως είπα και στην αρχή του μηνύματος το οικονομικό είναι περιορισμένο και πριν μου πείτε και με το δίκιο σας "πάρε καινούργιο" θα σας πω ότι δεν θα έμπαινα στη διαδικασία δανείου ειδικά αυτές τις εποχές μόνο και μόνο για να λέω πως έχω μηχανή. Η σκέψη μου για αγορά και ειδικά για τη συγκεκριμένη είναι πως έχουν πέσει οι τιμές αλλά αυτό ήταν  πριν διαβάσω για φλάντζες κεφαλής κτλ... Το Pegaso Trail και Strada για να πω την αλήθεια δεν με ενθουσιάζουν εμφανισιακά  όσο η έκδοση Tibet αν και από αυτά που λέτε είναι ίσως πιο safe επιλογή όσο αφορά τη φλάντζα.
  Και επειδή είμαστε σε Aprilia forum και το σέβομαι απόλυτα αλλά θεωρώ πως είστε ανοιχτόμυαλοι άνθρωποι :) θα σας εξομοληθώ πώς έχω τα παρακάτω μοντέλα on-off στο μυαλό μου και ο λόγος είναι πως αν και μου αρέσει η κατηγορία sport-naked θεωρώ πως σε ταξίδι έχει πολύ ξύλο για τον συνεπιβάτη και θέλω να χαρώ ταξιδάκια και βόλτες και δεν θέλω μηχανή για τη καφετέρια μιας και έχω παπί για τις καθημερινές μετακινήσεις και δουλειά.
 Τα μοντέλα είναι τα κάτωθι με σχετικές παρατηρήσεις από αυτά που διαβάζω και μου λένε διάφορα συνεργεία που επικοινωνώ.
 Pegaso 650ie 2005 Tibet (τα γνωστά :) )
 Triumph Tiger 955i 2001 (κάποιοι μιλάνε για προβλήματα σε θερμοκρασίες και φλάντζες άλλοι πάλι πίνουν νερό στο όνομά του)
 BMW F650 st 2000 (βλέπω κάποια περιποιημένα αν και είχαν θέμα με κομπλέρ μίζας και ανορθωτή)
 BMW GS 650 2002-2004 (Τα πρώτα μοντέλα του '02 λένε για αρκετά προβλήματα)
 HONDA NX DOMINATOR (Λένε για ραγίσματα εσωτερικά του μοτέρ αλλά παρόλα αυτά δούλευε)
 KLE 500 (καλά σχόλια αλλά λένε πως είναι χλιαρό μηχανάκι ως προς το στήσιμο και την οδηγική συμπεριφορά)

 Σίγουρα παίζει μεγάλο ρόλο ποιος μηχανικός βάζει χέρι και πόσο βαθιά ειδικά αν δεν ξέρει γιατί τα έχω πληρώσει με μηνανάκια και αυτοκίνητα στο παρελθόν όπως μεγάλο ρόλο παίζει και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης όπως είπατε αλλά θέλω να μου πείτε σας παρακαλώ τις απόψεις και τα σχόλιά σας γιατί ίσως υπάρχουν και μηχανές που λόγω εμφάνισης δεν πούλησαν αλλά να είναι διαμάντια και να μην τα γνωρίζω ή θα πρέπει να κάνω οριστικά delete την παραπάνω λίστα από το μυαλό μου :)
  Συγνώμη για το σεντόνι :)
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Πυξιδας στις Ιούλιος 27, 2021, 09:02:14 πμ
Καλησπέρα σε όλους ξανά και ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκρισή σας!!
 Η αλήθεια είναι πως έχω κάψει κάθε εγκεφαλικό κύτταρο διαβάζοντας και μιλώντας για τον Pegaso και γενικότερα για την κατηγορία on-off εκείνης της εποχής αλλα ακόμα άκρη δεν έχω βρει... :) Κάπου συγκλίνουν οι απόψεις αλλά διαφοροποιούνται κιόλας.
 Όπως είπα και στην αρχή του μηνύματος το οικονομικό είναι περιορισμένο και πριν μου πείτε και με το δίκιο σας "πάρε καινούργιο" θα σας πω ότι δεν θα έμπαινα στη διαδικασία δανείου ειδικά αυτές τις εποχές μόνο και μόνο για να λέω πως έχω μηχανή. Η σκέψη μου για αγορά και ειδικά για τη συγκεκριμένη είναι πως έχουν πέσει οι τιμές αλλά αυτό ήταν  πριν διαβάσω για φλάντζες κεφαλής κτλ... Το Pegaso Trail και Strada για να πω την αλήθεια δεν με ενθουσιάζουν εμφανισιακά  όσο η έκδοση Tibet αν και από αυτά που λέτε είναι ίσως πιο safe επιλογή όσο αφορά τη φλάντζα.
  Και επειδή είμαστε σε Aprilia forum και το σέβομαι απόλυτα αλλά θεωρώ πως είστε ανοιχτόμυαλοι άνθρωποι :) θα σας εξομοληθώ πώς έχω τα παρακάτω μοντέλα on-off στο μυαλό μου και ο λόγος είναι πως αν και μου αρέσει η κατηγορία sport-naked θεωρώ πως σε ταξίδι έχει πολύ ξύλο για τον συνεπιβάτη και θέλω να χαρώ ταξιδάκια και βόλτες και δεν θέλω μηχανή για τη καφετέρια μιας και έχω παπί για τις καθημερινές μετακινήσεις και δουλειά.
 Τα μοντέλα είναι τα κάτωθι με σχετικές παρατηρήσεις από αυτά που διαβάζω και μου λένε διάφορα συνεργεία που επικοινωνώ.
 Pegaso 650ie 2005 Tibet (τα γνωστά :) )
 Triumph Tiger 955i 2001 (κάποιοι μιλάνε για προβλήματα σε θερμοκρασίες και φλάντζες άλλοι πάλι πίνουν νερό στο όνομά του)δυναμη,βαρυτερο πολυ καλο στον ανοικτο δρομο
 BMW F650 st 2000 (βλέπω κάποια περιποιημένα αν και είχαν θέμα με κομπλέρ μίζας και ανορθωτή)μοτερ ιδιο με πεγασο,ποιος ο  λογος?
 BMW GS 650 2002-2004 (Τα πρώτα μοντέλα του '02 λένε για αρκετά προβλήματα)καλοπουλημενο μοντελο,εκδοση ντακαρ μια χαρα
 HONDA NX DOMINATOR (Λένε για ραγίσματα εσωτερικά του μοτέρ αλλά παρόλα αυτά δούλευε)ταφος,πολυ τσεκαρισμα τα λαδια,θεματα με κεφαλες
 KLE 500 (καλά σχόλια αλλά λένε πως είναι χλιαρό μηχανάκι ως προς το στήσιμο και την οδηγική συμπεριφορά)φρενα-αναρτησεις για τον μπεο,μοτερ αλεξισφαιρο

 Σίγουρα παίζει μεγάλο ρόλο ποιος μηχανικός βάζει χέρι και πόσο βαθιά ειδικά αν δεν ξέρει γιατί τα έχω πληρώσει με μηνανάκια και αυτοκίνητα στο παρελθόν όπως μεγάλο ρόλο παίζει και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης όπως είπατε αλλά θέλω να μου πείτε σας παρακαλώ τις απόψεις και τα σχόλιά σας γιατί ίσως υπάρχουν και μηχανές που λόγω εμφάνισης δεν πούλησαν αλλά να είναι διαμάντια και να μην τα γνωρίζω ή θα πρέπει να κάνω οριστικά delete την παραπάνω λίστα από το μυαλό μου :)
  Συγνώμη για το σεντόνι :)
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Chriss στις Ιούλιος 27, 2021, 11:49:39 πμ
Πυξίδας ευχαριστώ πολύ για τις σημειώσεις σου!
  Επομένως να κοιτάξω  για Tiger 955i - Gs 650 Dakar - KLE 500 κι όποιο βρω πιο προσεγμένο
 Για το Tiger η παραφιλολογία περί θερμοκρασιών και φλαντζών κεφαλής ισχύει ή οφείλεται περισσότερο σε κανιβαλισμό των κατόχων;
 Όσο για το KLE 500... πιστεύω σε κάθε περίπτωση πώς είναι λύση συμβιβασμού χωρίς να θέλω να προσβάλλω τους κατόχους και τις δυνατότητές της.
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Πυξιδας στις Ιούλιος 27, 2021, 12:03:13 μμ
Πυξίδας ευχαριστώ πολύ για τις σημειώσεις σου!
  Επομένως να κοιτάξω  για Tiger 955i - Gs 650 Dakar - KLE 500 κι όποιο βρω πιο προσεγμένο
 Για το Tiger η παραφιλολογία περί θερμοκρασιών και φλαντζών κεφαλής ισχύει ή οφείλεται περισσότερο σε κανιβαλισμό των κατόχων;
 Όσο για το KLE 500... πιστεύω σε κάθε περίπτωση πώς είναι λύση συμβιβασμού χωρίς να θέλω να προσβάλλω τους κατόχους και τις δυνατότητές της.
tiger 955 δυσκολο μηχανακι να βρεθει αψογα συντηρημενο,εχει παλιωσει αρκετα και τα καλα κομματια με τις χυτες ζαντες ειναι σπανια....λαχειο δηλ
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Dirk στις Ιούλιος 27, 2021, 01:00:08 μμ
Ολα τα μηχανακια ειναι ομορφα με τον τροπο τους, ολα εκτος απο το ΚΛΕ  :P ! Αληθεια δεν ξερω γιατι αυτο το μηχανακι με κανει να βγαζω χολη αλλα οσες φορες και να το εχω οδηγησει απλα δεν ! Μοτερ οπως ειπε και ο φιλος ομως πιο αστρεσαριστο και απο ταμεία στη ΔΕΗ ! Το GS οντως ειναι το ιδιο μοτερ με τον Πηγασο , οσο για το Tiger το κοιτουσα και εγω αλλα ως ευρωπαικο και αυτο εχει τομους σχολιων καλη ωρα ! Εγω θα σου ελεγα αναλογα με το ποσο ευκολη προσβαση εχεις σε εμπειρα συνεργεια να επιλεξεις , εγω που ειμαι απο επαρχια εχω ταλαιπωρηθει με τη συντηρηση του Πηγασου και τα μικρομαζεμετα. Καλη αγορα οπως και να εχει ! Α , εγω θα προτεινα Tibet βαση γουστου και μονο !
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Chriss στις Ιούλιος 27, 2021, 01:04:59 μμ
 Έχω βρει ένα μοντέλο του 2001 Tiger 955i το οποίο από εξωτερική εμφάνιση είναι βιτρίνας, δεν το χρησιμοποιεί ο άνθρωπος γιατί έχει πρόβλημα με τα γόνατα λόγου βάρους της μηχανής(αν ισχύουν αυτά που λέει) και μένει μόνο να το δω με μηχανικό.
 Αλλά ρωτάω γιατί αν είναι να μπλέξω δεν υπάρχει λόγος να το ελέγξω περαιτέρω. Μετά έχω βρει ένα πολύ ωραίο Pegaso Tibet του 2005 προσεγμένο εμφανισιακά αλλά θα είμαι μάλλον Μ ένα κατσαβι και μια φλάντζα στο χέρι...τα Bmw 650 Dakar τα τσιμπάνε στις τιμές....τα KLE 500 όπως είπα και συμφωνούμε Dirk είναι χλιαρά.... οπότε με βλέπω απλά να τα κοιτάζω :)
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Πυξιδας στις Ιούλιος 27, 2021, 01:18:19 μμ
Έχω βρει ένα μοντέλο του 2001 Tiger 955i το οποίο από εξωτερική εμφάνιση είναι βιτρίνας, δεν το χρησιμοποιεί ο άνθρωπος γιατί έχει πρόβλημα με τα γόνατα λόγου βάρους της μηχανής(αν ισχύουν αυτά που λέει) και μένει μόνο να το δω με μηχανικό.
 Αλλά ρωτάω γιατί αν είναι να μπλέξω δεν υπάρχει λόγος να το ελέγξω περαιτέρω. Μετά έχω βρει ένα πολύ ωραίο Pegaso Tibet του 2005 προσεγμένο εμφανισιακά αλλά θα είμαι μάλλον Μ ένα κατσαβι και μια φλάντζα στο χέρι...τα Bmw 650 Dakar τα τσιμπάνε στις τιμές....τα KLE 500 όπως είπα και συμφωνούμε Dirk είναι χλιαρά.... οπότε με βλέπω απλά να τα κοιτάζω :)
για βαλε το tibet να το δουμε..οπως και το tiger
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Dirk στις Ιούλιος 27, 2021, 02:19:26 μμ
Αλλο στην κατηγορια παντως ειναι και το Dr Big (800?) δεν εχω εικονα απο κατι παραπανω περαν απο το ονομα βεβαια αλλα μιας και εισαι στην αναζητηση!
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Ιούλιος 27, 2021, 05:03:01 μμ
Αν το tibet είναι αυτό εδώ https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/313354624-aprilia-pegaso-650 τότε είναι το πρώην μηχανάκι μου!
Αυτό που έχω και στη φωτό προφιλ.
Όταν έφυγε από τα χέρια μου ήταν στην κατάσταση που βλέπεις εδώ https://www.apriliabikers.gr/portal/pegaso-650-cube-and-ie/tibet-nostalgia/

Την πήρε φίλος, μέλος του φόρουμ, πουλήθηκε Πάτρα στη συνέχεια και λογικά την πήρε κι άλλος μετά στη Νίκαια που βρίσκεται τώρα. Τα km που είχε ήταν όντως λίγα, βέβαια μπορεί να την είχα φάει εγώ όταν το αγόρασα με 13.000 κμ γιατί δεν υπήρχε τρόπος να τα πιστοποιήσω μιας και τότε δεν ήταν υποχρεωτικό το κτεο, μετά έγινε. Εχει κάψει 2 φορές τη φλάτζα κεφαλής να ξέρεις. Την δεύτερη φορά έγινε πολύ σωστή δουλειά με πλάνισμα νέας κεφαλής και κυλίνδρου κτλ κτλ και δούλευε ρολόι. Από ηλεκτρολογικά κτλ είχα λύσει εγώ όλα τα θέματα που έβγαζε το μοντέλο, είχε αλλαχτεί εγκέφαλος, ανορθωτής με απευθείας καλωδίωση στη μπαταρία, είχε μπεί ρελέ στον κεντρικό διακόπτη, είχαν μπεί led flash με led flasher και άλλα. Στις φωτό της αγγελίας βλέπω λείπουν πράγματα από τη μηχανή από όπως την έδωσα εγώ και αν και γίνομαι κακός, πωλείται σε υψηλότερη τιμή απ' ότι πουλήθηκε από τον επόμενο ιδιοκτήτη από αυτά που είμαι σε θέση να γνωρίζω.  ;)
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Chriss στις Ιούλιος 27, 2021, 05:06:48 μμ
Το Tibet είναι εδώ..... https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/313354624-aprilia-pegaso-650

Και το Tiger..... https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/314264474-triumph-tiger-95

Το Tibet όντως είναι το μηχανάκι σου... :)
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: faraway στις Ιούλιος 27, 2021, 05:31:38 μμ
Μεταξύ μας tiger δαγκωτό έτσι .... και ας είναι άλλου αιώνα .



Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Chriss στις Ιούλιος 27, 2021, 05:44:26 μμ
Είχα καταλήξει στο Tiger μιας και διάβαζα πολύ καλά σχόλια αλλά μετά έμαθα για διάφορα προβλήματα με θερμοκρασίες και φλάντζα κεφαλής και με κρατάνε λίγο, γι' αυτό σκεφτόμουν πάλι το Pegaso αλλά θα το τσεκάρω το Tiger ν τέλει με μηχανικό για να δω τη κατάστασή του.
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: faraway στις Ιούλιος 27, 2021, 05:49:28 μμ
Το tiger είναι μηχανή να βγάλεις χλμ και ταξιδάρες με μερικές βελτιώσεις ....
το άλλο είναι να κανεις χαρακιρι
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Chriss στις Ιούλιος 27, 2021, 05:57:28 μμ
:) :) Το Tiger όπως το είδα και τα βλέπω στο δρόμο φαίνονται μάχιμα για ταξίδι και χλμ όπως το λες... Θα πάω να το τσεκάρω με μηχανικό γιατί σαν πρώτη ματιά είδα πως θέλει λάστιχα(ας ελπίσουμε να είναι μέχρι εκεί η αιμοδοσία) και σαν έξτρα θέλει βάσεις για τις πλαϊνές βαλίτσες, βαλίτσες κτλ αλλά σιγά τα προβλήματα θα μου πεις..
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Πυξιδας στις Ιούλιος 27, 2021, 06:06:40 μμ
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/314293999-aprilia-etv-1000-caponord
δες και αυτο τι παιζει..
επισης dr big,πολυ ιδιατερο...
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: dabledot στις Ιούλιος 27, 2021, 06:10:43 μμ
TIGER ..TIGER .. το 955 και μαλιστα σε αυτο το χρωματακι που τα σπαει το ειχα αγορασει και εγω και μαλιστα 2 ΦΟΡΕΣ ..χωρις πλακα .το πρωτο το ελειωσα με 280.000 χλμ .το δευτερο πουληθηκε με 120 περιπου . αστρωτο ακομα ....και πηρε  τη θεση του το CAPO .με λιγα λογια το αγοραζα ανετα και τριτη .ανετο σταθερο απολαυση στο δρομο και με εναν κινιτηρα διαμαντι .στα πρωτα μοντελα αυτα με τις ακτινες λενε οτι ειναι καλυτερος απο τα επομενα και ετσι ειναι απο δυναμη τουλαχιστον .απο ζημιες αυτες που θα βγαλει στα συγουρα ειναι ,φλατζα κεφαλης ,καποια στιγμη θα την καψει καπου στις 130-150. χ χλμ την ειχα αλλαξει καθε 80 με 100  πηνια . η τσιμουχα των αναθυμιασεων ειναι ενα θεμα και περναει λαδια στο φιλτροκουτο καργα .ταχυσυνδεσμους καυσιμου .γνωστο το θεμα  και σε αυτα .οι πλαστικοι απο μαμα καποια στιγμη θα σπασουν .συγουρα πρεπει να το δει καποιος μηχανικος πριν την αγορα .το κοστος της φλατζας ειναι ακριβο και δεν το καταλαβαινεις .συνηθως περναει λαδια στα νερα και οχι το αντιθετο .αν αποφασισεις για αυτο στειλε μυν ..για περισοτερες πληροφοριες
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: P for pegaso στις Ιούλιος 27, 2021, 06:28:41 μμ
Kι εγώ το tiger θα έλεγα αλλά είναι μεγάλο στοίχημα. Τόσο για την κατάσταση που θα το βρεις όσο και για τα προβλήματα που μπορεί να βγάλει και το κόστος τους.
Γενικά για το πόσο κοστίζει η συντήρηση του.
 
Η πιο safe επιλογή πιστεύω ότι  είναι το f650. Ειδικά το dakar, αν το βρεις και σε καλή τιμή.  Αλλά και το tibet είναι ελκυστικότατο.
Το KLE,  ούτε για αστείο. Δεν ξέρω τι λόγο ύπαρξης είχε αυτό το μηχανάκι.  Ακόμα και για τότε που βγήκε ήταν παντελώς άχρηστο. 
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Chriss στις Ιούλιος 27, 2021, 07:04:44 μμ
Το Tiger είναι όντως μεγάλο στοίχημα αλλά πιστεύω πως και το F650 GS 2002 -2004 που κοιτάζω, αν βγάλει πρόβλημα σίγουρα το κόστος θα είναι και σε αυτό μεγάλο.
 Αν όμως προτείνεται συγκεκριμένα το Dakar σαν αξιόπιστο και χωρίς προβλήματα τότε να περιμένω μήπως εμφανιστεί κάποια ευκαιρία γιατί τα πουλάνε ακριβά.
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Chriss στις Ιούλιος 27, 2021, 07:13:33 μμ
Πυξίδας το συγκεκριμένο Caponord δεν μου εμφανίζει φωτογραφία και γράφει τρακαρισμένο. Όσο για το DR Big φαίνεται πολύ καλό αλλά στην Αθήνα δεν έχει κανένα...
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Πυξιδας στις Ιούλιος 27, 2021, 07:15:04 μμ
Πυξίδας το συγκεκριμένο Caponord δεν μου εμφανίζει φωτογραφία και γράφει τρακαρισμένο. Όσο για το DR Big φαίνεται πολύ καλό αλλά στην Αθήνα δεν έχει κανένα...
ok,δεν το ειδα...
κανα καπο παντως με 2000ε πιστευω θα βρεις
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: 17inchwheeler στις Ιούλιος 27, 2021, 08:34:28 μμ

 
 Pegaso 650ie 2005 Tibet (τα γνωστά :) )
 Triumph Tiger 955i 2001 (κάποιοι μιλάνε για προβλήματα σε θερμοκρασίες και φλάντζες άλλοι πάλι πίνουν νερό στο όνομά του)
 BMW F650 st 2000 (βλέπω κάποια περιποιημένα αν και είχαν θέμα με κομπλέρ μίζας και ανορθωτή)
 BMW GS 650 2002-2004 (Τα πρώτα μοντέλα του '02 λένε για αρκετά προβλήματα)
 HONDA NX DOMINATOR (Λένε για ραγίσματα εσωτερικά του μοτέρ αλλά παρόλα αυτά δούλευε)
 KLE 500 (καλά σχόλια αλλά λένε πως είναι χλιαρό μηχανάκι ως προς το στήσιμο και την οδηγική συμπεριφορά)

 

Δε ξερω τι ραγισματα κανουν τα μοτερ των ΝΧ,εγω που το'εχω απο το 2009 δεν τοχω δει
Αλλα και στα xr που ειχα παλιοτερ και που εχουν ομοιο μοτερ,παλι δεν ειχε δει ρωγμες
Αλλα κουσουρια εχουν τα ΝΧ,καινε καμια ηλεκτρονικη,κανα πηνιο...ως εκει
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: takis652 στις Ιούλιος 27, 2021, 11:43:39 μμ
Ο δικός μου Πήγασος είναι 20 χρονών και συνεχίζει....
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Chriss στις Ιούλιος 28, 2021, 09:17:58 πμ
Χαίρομαι να διαβάζω για τις εξαιρέσεις στο κανόνα γιατί σε άλλους τελικά κάποιες μοτοσυκλέτες τα βγάζουν όλα και σε άλλους τίποτα. Αυτό που καταλαβαίνω είναι πως το μεταχειρισμένο όσο καλή κατάσταση και να είναι κάτι θα βγάλει.... το ζητούμενο είναι να μην τα βγάλει όλα με το που την αγοράσεις... Γιατί απ' όσα διαβάζω κι αν δεν κάνω λάθος, το κόστος για παράδειγμα σε καμμένη φλάντζα κεφαλής είναι σχεδόν το ίδιο για μονοκύλινδρο - δικύλινδρο - τρικύλινδρο....
 
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: bill στις Ιούλιος 29, 2021, 02:43:17 μμ
Ρε Ζηση,με το πλανισμα κεφαλης κ κυλινδρου που κανατε, ποσο συμπιεση δωσατε γιατι ο τυπος στην αγγελία γραφει 65 αλογα... ωραια βελτιωση αν σκεφτεις οτι εβγαζε 35 τροχο
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: faraway στις Ιούλιος 29, 2021, 04:05:28 μμ
Είναι μάστορια  εδώ τα παιδιά bill , τι τα πέρασες?  :h22: :h22:
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Ιούλιος 29, 2021, 06:18:09 μμ
Ρε Ζηση,με το πλανισμα κεφαλης κ κυλινδρου που κανατε, ποσο συμπιεση δωσατε γιατι ο τυπος στην αγγελία γραφει 65 αλογα... ωραια βελτιωση αν σκεφτεις οτι εβγαζε 35 τροχο
Χαχαχα στραγάλια τα άλογα bill...εδώ στους δικούς μου λεω οτι το capo είναι 180 παρά ένα...και ο far το πιστεύει....θέλει να κάνει το tuono του 1100 λεει γιατί δε με πιάνει....χαχαχαχα
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Cris στις Ιούλιος 30, 2021, 09:45:29 πμ
Μανέτες ήθελα να αλλάξω και πήγα στον bill γιατί πάντα κάνω
μ@λ@κία και χαλάω το εμβολάκι του συμπλέκτη.. :psdof:
Απλά λέω ότι τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους..
 :kalo:
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Chriss στις Ιούλιος 30, 2021, 07:29:16 μμ
Χαιρετώ και πάλι την παρέα!

 Πήγα και είδα το εν λόγω Tiger 955i που υποτίθεται χρειαζόταν μόνο βενζίνη και πηγαίνεις βόλτα με πολύ καλή τιμή...αλλά.... Τα μαζέματα που χρειάζεται είναι στα 500€ -600€ κι αναρωτιέμαι... Αξίζει να το πάρεις κ να τα φτιάχνεις στη πορεία για να μην φανούν μαζεμένα τα χρήματα ή με 2.500€+ που παίζουν οι τιμές τους, παίρνεις ένα Tiger 955i πιο περιποιημένο? Επίσης αυτά τα χρήματα(2.500€) είναι εκτός budget αυτή τη στιγμή και σκέφτομαι...Να περιμένω για το "καλό" Tiger μόλις μαζευτούν χρήματα ή πως σε αυτή τη κατηγορία χρημάτων παίζουν κι άλλα πιο σύγχρονα μοντέλα??
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: panteliss στις Ιούλιος 30, 2021, 08:13:55 μμ
500€ μαζεματα για μηχανάκι 20ετιας είναι πολύ λογικό ποσό, προς μικρό..
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Chriss στις Ιούλιος 30, 2021, 10:55:49 μμ
Δεν διαφωνώ σε αυτό που λες σχετικά με τη συνολική εικόνα που έχει αλλά με τα μαζεματα φτάνει τα 2.200€ - 2.500€.... και βλέπω πως σε αυτά τα χρήματα έχει κάποια τα οποία έχουν κάνει σερβις σε μπροστινό, πίσω ανάρτηση, βαλβίδες, ρουλεμάν τιμονιού κτλ....
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: panteliss στις Ιούλιος 30, 2021, 11:39:51 μμ
Δεν διαφωνώ σε αυτό που λες σχετικά με τη συνολική εικόνα που έχει αλλά με τα μαζεματα φτάνει τα 2.200€ - 2.500€.... και βλέπω πως σε αυτά τα χρήματα έχει κάποια τα οποία έχουν κάνει σερβις σε μπροστινό, πίσω ανάρτηση, βαλβίδες, ρουλεμάν τιμονιού κτλ....
Για βάλε κάποια αγγελία για παράδειγμα.
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Chriss στις Ιούλιος 31, 2021, 05:13:42 μμ
Δεν ξέρω αν είναι σωστό ν' αναρτήσω κάποια αγγελία η αυτό που είδα αλλά αν μπεις στα Tiger που δίνουν αυτή τη στιγμή στις αγγελίες θα καταλάβεις.... Δεν λέω να μην δώσω δεκάρα  για ένα σερβις ή δισκόπλακες με τακάκια, μια ζελατίνα φθαρμένη παράδειγμα αλλά με το "καλημέρα" 600€ για χοντρά μαζέματα δεν ξέρω...  Η ταπεινή μου άποψη και χωρίς να θέλω να προσβάλλω τους κατόχους είναι πως 2.500€ και 3.500€ για μηχανές 20ετιας είναι πολλά.... Αλλά αυτό βέβαια θα μου πεις έχει να κάνει με τη ζήτηση - προσφορά αλλά τελοσπάντων...
 Έχοντας αποκλείσει τα υπόλοιπα οικονομικά μεταχειρισμένα μοντέλα της κατηγορίας όπως Transalp 650 - Pegaso 650 - KLE 500 - BMW F650 με τα οποία προβλήματα "κουβαλούν" από τη γέννα τους μάλλον είμαι σε αναμονή μήπως κάποια στιγμή εμφανιστεί κάποιο οικονομικό Tiger ή Caponord(δεν έχω ιδέα τι παίζει με το συγκεκριμένο) ή BMW GS 1150 αν και ο Τίγρης είναι αλήτης :)
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Dirk στις Ιούλιος 31, 2021, 06:28:16 μμ
Chriss μεχρι ποσα ειπες οτι διαθετεις αν επιτρεπεται ? Στα 2000+ υπαρχουν και τα Versys που τα θεωρω πολυ τιμια μηχανακια !Επισης μηπως ψαχτηκες καθολου με τα υπολοιπα DR της κατηγοριας περαν του Big ? To βγαζει σε ολα τα μηκη και μεγεθη ! Υπαρχουν και κατι 650 DR που κοιτουσε ενας φιλος που φτανουν μεχρι 2 χιλιαρικα η τιμη τους
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: panteliss στις Ιούλιος 31, 2021, 11:36:21 μμ
Μια που στο τραπέζι έπεσε το dr, κατά τη γνώμη μου είναι τρελό vfm ο διάδοχος των dr το freewind. Πραγματικό σκυλί και τιμές χώμα.

Πχ

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/314052503-suzuki-xf-650-freewind#bigger-photos
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Chriss στις Αύγουστος 01, 2021, 01:50:27 πμ
Αρχικά το budget ήταν μέχρι 1.500€ σκεπτόμενος πως θα βρεθεί κάποιο οικονομικό on off μιας κι έχουν περασει τα χρόνια και θα έχουν πέσει οι τιμές αλλά δεν... Το ταξίδι με ενδιαφέρει κυρίως και διακαβαλο ώστε να πηγαίνει εθνικη με αξιοπρέπεια μιας κι έχω παπί για καθημερινές μετακινήσεις.
 DR κοιτούσα το DR800 αλλά βλέπω χρονολογίες '90+ με τιμές 2.500€..... Τα υπόλοιπα DR δε νομίζω να κάνουν για εθνική αλλά για εντουροβολτες περισσότερο. Όσο για το freewind βλέπω κάποια περιποιημένα σε πολύ χαμηλές τιμές αλλά διάβαζα για προβλήματα διαρροής λαδιών συν ότι είναι μονοκύλινδρο και δεν ξέρω αν μπορεί ν' ανταπεξέλθει για το σκοπό που το θέλω 
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: panteliss στις Αύγουστος 01, 2021, 10:39:14 πμ
@Chriss και το pegaso και το f650gs και το dr800 που έλεγες πιο πριν μονοκυλινδρα ειναι. Διακρίνω λοιπόν μια ασυνεπεια σε αυτά που λες. Βασικά νομίζω ότι δεν ξέρεις ακόμη τι θέλεις, το οποίο δεν είναι απαραίτητα κακό αλλά δεν μπορει έτσι κάποιος να σε βοηθήσει.

Στην ουσία τώρα, όλα τα μονοκυλινδρα που αναφέρθηκαν θα κάνουν μια χαρά ταξίδι. Ποτέ δεν άκουσα πχ να αποτρέψει ένα f650gs κάποιον από το να γυρίσει όλη την Ελλάδα και την Ευρώπη. Άλλοι είναι οι παράγοντες που δεν μας αφήνουν.

Με βάση τη δική μου εμπειρία το freewind βγάζει τα λιγότερα προβλήματα στατιστικά από όλα τα μηχανάκια που αναφέρθηκαν σε αυτό το ποστ.

Τελος με 1500€ ότι και να βρεις θα θέλει σημαντικά μαζεματα για να γίνει σωστό οπότε άποψη μου είναι κράτα το παπί μέχρι να καταφέρεις να ανεβάσεις λίγο το budget.
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Chriss στις Αύγουστος 01, 2021, 12:36:38 μμ
Καλησπέρα σας!!

Panteliss έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτά που λες και πως το έχασα καπου στη διαδρομή αλλα θα εξηγήσω γιατί... Προσανατολιζόμουν στην αρχή σε οικονομικά μονοκυλινδρα εντός budget μου και δικυλινδρα στα παρακάτω μοντέλα: Pegaso 650 ie - BMW F650GS - Freewind 650 - Dominator 650 - KLE 500 - Transalp 650
   Στη πορεία που διάβαζα όσα περισσότερα μπορούσα για να δω τι θα κάνω κι έβλεπα αντιφατικά σχόλια με διάφορα προβληματα που έβγαζαν...σκέφτηκα ότι στα 1.500€ ίσως αγοράζω περισσότερους κυλίνδρους και κάτι που θα μου αρέσει περισσότερο κι όχι μια λύση συμβιβασμού....Μου ήρθε στο μυαλό το Tiger 955 όντας παλιο και ίσως οικονομικό τώρα πια... μετά μπήκε στη σκέψη μου το BMW 1100 όντας κι αυτό πιο οικονομικό τώρα πια αλλά με προβληματα απ' ότι λένε.
 Κι αφού το μυαλό μου έγινε πουρές...απευθύνθηκα σ εσάς μιας και σας παρακολουθούσα καιρό και τα σχόλιά σας ήταν πάντα επί του θέματος και ουσίας.
 Και για να μην σας ζαλίζω άλλο :) κατάλαβα πως πρέπει ν' ανέβει το budget για κάτι ίσως πιο σύγχρονο όπως το versys ας πούμε... το οποίο δεν χωνεψα ποτέ στην όψη άλλα λένε πως είναι απροβλημάτιστο.   
 Σε αυτή τη κατηγορία το Tiger πρώτο μου αρέσει περισσότερο  και ύστερα το BMW GS 1100 - 1150 μιας και με ενδιαφέρουν μόνο τα ταξίδια μαζί τους αλλά συζητήσαμε ήδη για τα προβλήματα του Tiger.
 Αν πάλι το freewind θεωρείται η καλύτερη επιλογή στην κατηγορία χρημάτων 1.500€ τότε να το εξετάσω. Αν όμως στα 2.000€ - 2.500€ έχει καλύτερες επιλογές τότε θα μείνω σε αυτές μέχρι να μαζευτούν τα χρήματα.
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Happy Feet στις Αύγουστος 01, 2021, 02:04:21 μμ
Στην ουσία τώρα, όλα τα μονοκυλινδρα που αναφέρθηκαν θα κάνουν μια χαρά ταξίδι...
θυμαμαι μικρός που ημουν μια γνωστή παρέα με χτ600 του 89 και dr350m του 91 ειχαν πάει δικάβαλο αθήνα ροδοπη με μηχανάκια φορτωμένα μεχρι εκει πάνω....! ότι αλλαξαν οι απαιτήσεις μας δεν σημαινει ότι τα μηχανάκια δεν ταξιδευουν....
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: cool στις Αύγουστος 01, 2021, 05:32:52 μμ
το versys πρωτης γενιας οσο ασχημο κι αν ειναι για πολλους ειναι παρα πολυ αξιολογο εργαλειο και το λεω γιατι το ειχα και τωρα εχω το versys το καινουριο(αυτο ειναι πανεμορφο)
με δυο κυλινδρους και αρκετη δυναμη πολυ καλο στριψιμο αλλα δεν κανει για χωμα.
τωρα να ξερεις 2 πραγματα,με 2 ή 2500 θα βρεις versys με 100000χλμ και το δευτερο και κυριοτερο μερικα versys κοβουν βαλβιδα εξαγωγης και το μοτερ παει περιπατο μη σου τυχει.
στο νεο μοντελο απο το 2015 και μετα αλλαξαν κωδικο βαλβιδων και δεν εχει θεμα
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Chriss στις Αύγουστος 02, 2021, 12:13:28 πμ
Άρα όπως τα βλέπω τα πράγματα με 2.000 - 2.500€ και το versys λαχείο θα είναι.
 Συνεπώς σε αυτά χρήματα για "καθαρό" μηχανάκι και ανάλογης χρονολογίας είναι τα Tiger 955i και BMW GS 1150
 Και στα 1.500€ το freewind ως μοντέλο με τα λιγότερα προβλήματα.
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Dirk στις Αύγουστος 02, 2021, 01:06:31 πμ
Γενικα οσο την ψυριζεις τη μαιμου ακρη δεν θα βρεις ! Καλο ειναι το ψαξιμο αλλα ειναι και ο παραγοντας της τιμης τεραστιο πραγμα . Χωρια απο αυτο , καποια Freewind καινε λαδι , καποια Pegaso καινε φλαντζα , καποια Versys κοβουν βαλβιδα οπως ειπε ο φιλος. Επισης 1 στους 1000 τον παταει αυτοκινητο. Θελω να καταληξω οτι γενικοτερα η αγορα του μεταχειρισμενου ειναι ρισκο .  "Καθαρο" , "λαχειο" και λοιπα τετοια σιγουρα δεν ερχονται με συμβολαιο απο κανεναν μιας και οντως μπορει καποιος να σου πουλησει ενα πολυ αξιολογο και καλοζωισμενο μηχανακι και απλα να τυχει η στραβη σε εσενα . Καταλαβαινω οτι τα λεφτα δεν ειναι για να τα πεταμε και να λεμε ε και τι εγινε αλλα απο την αλλη νομιζω πρεπει να σταματησεις το τοσο πολυ σκαλισμα γιατι ακρη δεν θα βρεις! Κανε ενα ριμπουτ λοιπον σε ολη αυτη την πληροφοριση , κρατα δυο τρια πραγματα τα οποια μπορεις να τσεκαρεις απο τα 2-3 μηχανακια που σου αρεσουν και μην προσπαθεις να ελεγξεις το μη ελεγχομενο !
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Chriss στις Αύγουστος 02, 2021, 09:42:57 πμ
Καλημέρα!!

Dirk έχεις δίκιο κι εσύ με τη σειρά σου... Θα τσεκάρω τα μηχανάκια που μ' ενδιαφέρουν και ότι να γίνει θα γίνει :)
 
 Ευχαριστώ  πολύ όλους και με συγχωρείτε αν κούρασα αλλά οι πληροφορίες σας ήταν πολύ σημαντικές.
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Αύγουστος 03, 2021, 08:48:22 μμ
Καλημέρα!!

Dirk έχεις δίκιο κι εσύ με τη σειρά σου... Θα τσεκάρω τα μηχανάκια που μ' ενδιαφέρουν και ότι να γίνει θα γίνει :)
 
 Ευχαριστώ  πολύ όλους και με συγχωρείτε αν κούρασα αλλά οι πληροφορίες σας ήταν πολύ σημαντικές.
Δεν το ξέρω το μηχανάκι αλλά δε χάνεις τπτ να του ρίξεις μια ματιά σε μάστορα εμπιστοσύνης. Είναι στο budget που ανέφερες παραπάνω.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/314957565-aprilia-etv-1000-caponord
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Μητσαρας στις Αύγουστος 04, 2021, 01:37:32 πμ
Freewind:πιο αδιάφορο κ από το r στο Marlboro

Καλά ξεμπερδεματα με το τι θα επιλεξεις τελικά.

Από μένα σ αυτά τα λεφτά τιμιοτατη επιλογή είναι το strada.

Επίσης αν κατάλαβα καλά έχεις ηδη ie και κοιτάς πάλι για tibet τέταρτο πέμπτο χέρι και βάλε;;;
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: Dirk στις Αύγουστος 05, 2021, 01:17:03 πμ
πιο αδιάφορο κ από το r στο Marlboro
Έκλαψα!
Τίτλος: Απ: Οι πειπετειες του Πηγασου(Συμβιωση με ενα IE γεννημενο να παιδευει!)
Αποστολή από: john_kerasi στις Αύγουστος 05, 2021, 11:47:18 πμ
Αν πας για μόνοκύλινδρο τότε το strata-trail είναι μονόδρομος :kalo:  Πιο σύγχρονο από όλα και καλύτερο σε συμπεριφορά από όλα. Μόνο το Dakar υπερτερεί σε χρωματική οδήγηση.
Πάρε και μια φωτό για να δεις ποσό φόρτωμα μπορεί να πάρει ένα strada σε ταξίδι.
(Από τη φωτό λείπει η φωτογράφος-συνοδηγός και έχω τα υποστρωματα, συνηθωσ δεμένα πάνω από τη σκηνή και τους υπνόσακους, πάνω από τις πλαϊνες :tez:)