APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: Nikos S στις Μάιος 25, 2007, 12:16:07 πμ
-
Γειά σας φίλοι. Τις 2 τελευταίες μέρες που βρέχει συνέχεια, ο Πήγασος με φοβίζει.
Συγκεκριμένα νομίζω ότι τον "χάνω" σε κάθε διαγράμμιση ή ραφή του δρόμου.
Τον έχω μόνο 2 μήνες, αλλά και την πρώτη μέρα που τον οδήγησα ήταν καλός, δεν ήταν έτσι.
Τα λάστιχα, Michelin Anakee, είναι καινούργια, την προηγούμενη εβδομάδα τον πήγα για service,
όπου κοιτάξανε και την ανάρτηση και την σκλήρηναν λίγο, δηλαδή το μηχανάκι "ψήλωσε".
Τι μου συμβαίνει; Είμαι τελείως χαλβάς, έχει κατι το μηχανάκι ή έτσι είναι το φυσικό του;
Και φυσικά αυτά συμβαίνουν οδηγόντας όρθιος, που να τολμήσω να πλαγιάσω με τόσο ψάρεμα.
Εντυπώσεις παρακαλώ... :ohmy: :thnk:
-
Ήθελα να πω οτι και την πρώτη φορά που τον οδήγησα έβρεχε επίσης. :srry:
-
Βρέ καλώς τον συνάδελφο.............................
Φίλε Νίκο οι γραμμές πάντα γλυστράνε γιατί οι μ@@@@λ@@@@@ς που τις βάφουν
χρησιμοποιούν πλαστικό.
Μεγάλη προσοχή στις γραμμές που τις έχουν σβήσει πχ μέτα από την κατασκευή μιας παράκαμψης
γιατί εκεί οι γκράντμ@@@@λ@@@@@ς που τις βάφουν χρσιμοποιούν ασφαλτικό γαλάκτωμα πάνω στο
πλαστικό :cry: :pray: :pray:
Οσο γιά τις ραφές στο δρόμο όλες έχουν το λιγότερο 2 εκ η μία με την άλλη οπότε καταλάβαινεις..........
ΔΕΝ φταίν τα λάστιχα η ας πούμε ασφαλτος φταίει.
Συμβουλή όδηγα στο χώμα γιά να εξοικιωθείς με τα γλυστρίματα.
Λές ότι
"την προηγούμενη εβδομάδα τον πήγα για service,
όπου κοιτάξανε και την ανάρτηση και την σκλήρηναν λίγο, δηλαδή το μηχανάκι "ψήλωσε"
πού σημαίνει ότι σου αλλάξαν την γεωμετρία πρός το ποιό νευρικό μπράβο λύση.
ΥΓ Αυτά για την βροχή μήν τα γράφεις έτσι θα σε πάρουν χαμπάρι κάτι περίεργοι από
Αλεξανδρούπολη και τα Σιέρρας (Σέρρες στα Ελλήνικα) και δεν θα σε γλυτώνει τίποτα.
-
Δημήτρη ευχαριστώ για τις συμβουλές, απλά να σου επισημάνω ότι δεν είναι η πρώτη φορά που οδηγώ
σε αυτό το χάλι που λέγεται Αθηναικός Δρόμος. Μόνο που ο Πήγασος μου φαίνεται πιό νευρικός από άλλα μηχανάκια που οδηγούσα.
Να είσαι καλά :)
-
Η συμπεριφορά του πήγασου στο βρεγμένο, όπως και κάθε μηχανης εξαρτάται δραματικα από την ποιοτητα του συγκεκριμένου δρομου. Εχω οδηγήσει π.χ. αττική οδο ή σε φρεσκοφτιαγμένο κομμάτι της κηφησίας υπο βροχή και αρκετά γρήγορα, χωρίς να καταλάβω καμία διαφορά σε σχέση με το στεγνο. Αντίθτεα, σε άλλους δρόμους τρέμω από το φόβο μη χρειαστεί και φρενάρω όταν έχει βρέξει, ενώ για τις διαγραμμίσεις δεν το συζητάμε: Αποφεύγω να έχω κλίση έστω και 5 μοίρες όταν περνάω από πάνω τους.
Σε συνθήκες λοιπον κακού Αθηναικού δρόμου δε σε σώζει τίποτα, πρέπει να πηγαίνεις πολύ αργά. Όλα τα λάστιχα γλιστράνε πολύ εκεί κι ακόμα περισσότερο τα Anakee (σ' αυτό ίσως κάποιοι να διαφωνήσουν - δικαίωμά τους!).
Όσο για το σφίξιμο της προφόρτισης πίσω (αυτό σου έκαναν απ' ό,τι κατάλαβα), είναι κάτι που επιβάλλεται να γίνει αν ζυγίζεις πάνω από 50-60 κιλά! Οι αρχικές ρυθμίσεις της μηχανής πολύ "μαλακές", με αποτέλεσμα να υπάρχουν ασάφεια, αργή γεωμετρία κ.λπ. Εκτός από την προφόρτιση του ελατηρίου, φρόντισε να φέρεις στα μέτρα σου και την απόσβεση, ώστε να βρεις τον καλύτερο συνδυασμό άνεσης-κρατήματος της πίσω ανάρτησης, λαμβάνοντας υπόψη και τη σκληρότητα της μπροστινής.
-
Σε συνθήκες λοιπον κακού Αθηναικού δρόμου δε σε σώζει τίποτα, πρέπει να πηγαίνεις πολύ αργά. Όλα τα λάστιχα γλιστράνε πολύ εκεί κι ακόμα περισσότερο τα Anakee (σ' αυτό ίσως κάποιοι να διαφωνήσουν - δικαίωμά τους!).
Όσο για το σφίξιμο της προφόρτισης πίσω (αυτό σου έκαναν απ' ό,τι κατάλαβα), είναι κάτι που επιβάλλεται να γίνει αν ζυγίζεις πάνω από 50-60 κιλά! Οι αρχικές ρυθμίσεις της μηχανής πολύ "μαλακές", με αποτέλεσμα να υπάρχουν ασάφεια, αργή γεωμετρία κ.λπ. Εκτός από την προφόρτιση του ελατηρίου, φρόντισε να φέρεις στα μέτρα σου και την απόσβεση, ώστε να βρεις τον καλύτερο συνδυασμό άνεσης-κρατήματος της πίσω ανάρτησης, λαμβάνοντας υπόψη και τη σκληρότητα της μπροστινής.
Αυτό ήθελα να πώ ότι μέ το σφήξιμο πίσω κάναν την γεωμετρία ποιό γρήγορη άρα ή μηχανή έγινε ποιό νευρικη.
Νίκο ψάξε στο ίντερνετ γιά το πώς ρυθμίζουν την sag.
-
Εγω στον Πηγασακο που ειχα ειχα ρυθμισει αμορτισερ και ειχα βαλει και ελατηρια μπροστα δηλαδη ειχα στησει το μηχανακι......
Με τα metzeler εμπαινα φετες σε καθε ειδους οδοστρωμα στην αλλαγη που εκανα ομως με pirelli .......χαλια αδιορθωτα......
Οποτε ισως και να μην φταιει το στησιμο..... :thnk:
Δεν το συζητω και θα συμφωνησω βεβαια απολυτα με τα λεγομενα του Δημητρη π[ερι διαγραμησεων των δρομων.....
-
Αυτό ήθελα να πώ ότι μέ το σφήξιμο πίσω κάναν την γεωμετρία ποιό γρήγορη άρα ή μηχανή έγινε ποιό νευρικη.
Νίκο ψάξε στο ίντερνετ γιά το πώς ρυθμίζουν την sag.
Ρε συ την τσαγιέρα την ρύθμισες η σφυρίζει στης στροφές :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
-
Το θέμα έιναι οτι οι δρόμοι είναι τελειως χάλια με οτι λάστιχο και αν είσαι !!! Παρεπιτόντως εγώ μιας και ήρθε η ΄ωρα για φρέσκα λάστιχα , μετα απο πολυ ψαξιμο αποφάσισα να βάλω στην Πηγασο τα Bridgestone trailwing ...θα σας πώ εντυπώσεις !!!!
-
Βρέ καλώς τον συνάδελφο.............................
Φίλε Νίκο οι γραμμές πάντα γλυστράνε γιατί οι μ@@@@λ@@@@@ς που τις βάφουν
χρησιμοποιούν πλαστικό.
Μεγάλη προσοχή στις γραμμές που τις έχουν σβήσει πχ μέτα από την κατασκευή μιας παράκαμψης
γιατί εκεί οι γκράντμ@@@@λ@@@@@ς που τις βάφουν χρσιμοποιούν ασφαλτικό γαλάκτωμα πάνω στο
πλαστικό :cry: :pray: :pray:
Οσο γιά τις ραφές στο δρόμο όλες έχουν το λιγότερο 2 εκ η μία με την άλλη οπότε καταλάβαινεις..........
ΔΕΝ φταίν τα λάστιχα η ας πούμε ασφαλτος φταίει.
Συμβουλή όδηγα στο χώμα γιά να εξοικιωθείς με τα γλυστρίματα.
Λές ότι
"την προηγούμενη εβδομάδα τον πήγα για service,
όπου κοιτάξανε και την ανάρτηση και την σκλήρηναν λίγο, δηλαδή το μηχανάκι "ψήλωσε"
πού σημαίνει ότι σου αλλάξαν την γεωμετρία πρός το ποιό νευρικό μπράβο λύση.
ΥΓ Αυτά για την βροχή μήν τα γράφεις έτσι θα σε πάρουν χαμπάρι κάτι περίεργοι από
Αλεξανδρούπολη και τα Σιέρρας (Σέρρες στα Ελλήνικα) και δεν θα σε γλυτώνει τίποτα.
ναι...ρε άκου τον mastoras...ακόμα και στην έρημο να πάει βροχή θα φέρει...αφού να φανταστείς μαζί με το suτζούκι του κανανε δώρο και atv με χιονοπέδιλα.... :P :P :P
πάντως όταν βάλεις τα brigestone κάνε τον κόπο και πες εντυπώσεις...
επίσης αναφορικά με τα σχόλια του Χαρίτου τα Pirelli ''μαμά'' για ταξίδι ΜΟΝΟ νομίζω ότι είναι άπαιχτα και μάλιστα δικάβαλος....
αλλά... όταν βάλω και κάποια άλλη μάρκα θα σας πω....
-
...μήπως και έχεις πατήσει τίποτα λάδια πρόσφατα και έχουν μείνει κατάλοιπα στο πλάι του λάστιχου? την είχα πατήσει κάποτε με αυτό που βάζουν στο πλάι τα πλυντήρια για να γυαλίζει το λάστιχο... :bye:
-
Aγορασα τον Πηγασο πριν 10 χρονια ακριβως(το πρωτο που πουληθηκε στη Θεσ/νικη, περιμενα ενα μηνα για παραδοση),και φορουσε τα απαραδεκτα Michelin T66.Ηταν καλα μονο για ευρωπαικη ασφαλτο,για ταξιδι.Στο χωμα παντα επρεπε να εχεις στο νου σου μη σου γλυστρησει το μπροστινο.Μετα απο δυο-τρια χρονια εβαλα τα Bridgestone Trail Wing,αφου ακουσα πολλες γνωμες απο ατομα που τα φορουσαν στις μοτο τους.Τα ιδια λαστιχα φορουσε τοτε και ο καινουργιος Πηγασος.Απο τοτε εχω αλλαξει δυο φορες τα ιδια λαστιχα,γιατι εμεινα ευχαριστημενος.Δεν γλυστραει στο χωμα,ουτε στην ασφαλτο,αρκει να εχεις κανει λιγα χιλιομετρα.Οποιοδηποτε λαστιχο γλυστραει εαν δεν ειναι "ζεσταμενο",ιδιως μεσα στην πολη.Καθε φορα που ανεβαινεις στη μηχανη πρεπει να εχεις το νου σου στα πρωτα χιλιομετρα,ανεξαρτητα σε τι κατασταση ειναι τα λαστιχα και τα φρενα σου.Τα ελαστικα που θα συνιστουσα σε καποιον για τον Πηγασο θα ηταν Bridgestone - Dunlop,Michelin ΟΧΙ,Pirelli ναι μεν αλλα.Οσον αναφορα το σφιξιμο της πισω αναρτησης,παιζει καποιο ρολο,γιατι ελαφραινει λιγο το πισω μερος,ριχνοντας περισσοτερο βαρος μπροστα,οποτε η επομενη κινηση ειναι να σκληρινει κανεις το μπροστινο με αλλαγη ελατηριων και λαδιων.That's all folks! :bye:
-
Το θέμα έιναι οτι οι δρόμοι είναι τελειως χάλια με οτι λάστιχο και αν είσαι !!! Παρεπιτόντως εγώ μιας και ήρθε η ΄ωρα για φρέσκα λάστιχα , μετα απο πολυ ψαξιμο αποφάσισα να βάλω στην Πηγασο τα Bridgestone trailwing ...θα σας πώ εντυπώσεις !!!!
Αναρωτιέμαι που έψαξες!! Θεωρούνται μία από τις χειρότερες επιλογές από τους περισσότερους που τα έχουν δοκιμάσει! Γνωστά και ως Deathwings!! Τέλος πάντων, μη σε προκαταλαμβάνω κιόλας, θα περιμέναμε τις κατά το δυνατόν αντικειμενικές σου συγκρίσεις σε σχέση με αυτά που φορούσες πριν. Προσωπικά δεν τα έχω δοκιμάσει, αλλά έχω διαπιστώσει (σε βουλκανιζατέρ) την εξαιρετικά σκληρή γόμα τους.
Ο μόνος τομέας που τα Trailwing "την παλεύουν" κάπως, θεωρείται το χώμα, καθώς έχουν λίγο πιο offαδικο πέλμα. Λένε ότι κρατάνε και αρκετά χιλιόμετρα.
Λοιπόν, περιμένουμε τις εντυπωσεις σου!
-
Harlek ειλικρινά πηγα σε 5 λαστιχάδικα ..Απεριψα τα Anakee και τα pirelli και είμαι μεταξύ Bridgestone και Metzeler . Τελοσπαντων θα δώ μιας και ολοι μου πρότειναν ( μετα απο κουβεντα ) τα Bridgestone. ΘΑ δώ ....τι θα κάνω Οσοσ αφορα τις αναρτήσεις μιασ και ειμαι βαρύς μολις ο Doctor Bill μου σκληρηνε το πισω ελατήριο και άλλαξε λαδια στο πηρούνι μπροστά το μηχανακι επανήλθε όπως ήταν στην αρχή !!! Μαγική αίσθηση και πάλι !!!! ΛΕς και ο Πήγασος άλλαξε τελείως και όντως άλλαξε !!!
Θα σου πώ παντως το τί θα βάλω (λάστιχα εννοω) !!!
-
Bridgestone Νομιζω πως εβαλε και ο Yotis και ειναι φοβερα οπως λεει
-
Τι deathwings ρε παιδια????
Το λαστιχακι μιλαμε μαμαει...
Πρωτη φορα βαζω λαστιχο στον πηγασο και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος σε ΟΛΕΣ τις συνθηκες...
Πρωτη φορα ειδα τα λαστιχα στον πηγασο να πατανε μεχρι τις ακρες και να ειναι καρφωμενα στην ασφαλτο...
Ζεσταινονται πληρως στα πρωτα 4-5 χλμ...
Σε βρεγμενο ειναι λες και πατας σε στεγνο...
Απο φρενα...απλα αψογα...
Το ΜΟΝΑΔΙΚΟ μειονεκτημα ειναι οτι σφυριζουν σε συγκεκριμενα χλμ χωρις ομως να γινεται ενοχλητικο...
Εχω κανει 1700 χλμ μεχρι τωρα και εχω ευχαριστηθει στροφιλικι!!!
Ξυνουν μαρσπιεδες λεμε (ενταξη...που λεει ο λογος...δεν εφτασα μεχρι εκει αν και μου εδειναν την εντυπωση οτι μπορουσαν... :kalo:)
Μεχρι στιγμης εχω κανει 1700 χλμ και τα συστηνω ανεπιφυλακτα...
-
Το θέμα έιναι οτι οι δρόμοι είναι τελειως χάλια με οτι λάστιχο και αν είσαι !!! Παρεπιτόντως εγώ μιας και ήρθε η ΄ωρα για φρέσκα λάστιχα , μετα απο πολυ ψαξιμο αποφάσισα να βάλω στην Πηγασο τα Bridgestone trailwing ...θα σας πώ εντυπώσεις !!!!
Αναρωτιέμαι που έψαξες!! Θεωρούνται μία από τις χειρότερες επιλογές από τους περισσότερους που τα έχουν δοκιμάσει! Γνωστά και ως Deathwings!! Τέλος πάντων, μη σε προκαταλαμβάνω κιόλας, θα περιμέναμε τις κατά το δυνατόν αντικειμενικές σου συγκρίσεις σε σχέση με αυτά που φορούσες πριν. Προσωπικά δεν τα έχω δοκιμάσει, αλλά έχω διαπιστώσει (σε βουλκανιζατέρ) την εξαιρετικά σκληρή γόμα τους.
Ο μόνος τομέας που τα Trailwing "την παλεύουν" κάπως, θεωρείται το χώμα, καθώς έχουν λίγο πιο offαδικο πέλμα. Λένε ότι κρατάνε και αρκετά χιλιόμετρα.
Λοιπόν, περιμένουμε τις εντυπωσεις σου!
Μηπως τα μπερδευεις με τα Trailmax της Dunlop? Αυτα εχουν οφαδικο πελμα και σκληρο, επισης ειναι καλα στο χωμα...
-
Συνάδελφοι! :kalo: Μην σφάζεστε για τα λάστιχα, δεν φταίνε αυτά. Σήμερα που ο δρόμος ήταν στεγνός ο Πήγασος πετούσε και πάλι! Αυτό πού από λάθος μου δεν σας έδωσα να καταλάβετε είναι πως ένοιωθα να χάνω το τιμόνι, ΟΧΙ το πίσω μέρος. Στην ευθεία και με σταθερή (μικρή, 50-60) ταχύτητα, σαν κάτι να έσπρωχνε το τιμόνι. Γενικά το κρατάω μάλλον χαλαρά, αλλά εκεί χρειαζόταν να διορθώσω και να βάλω δύναμη για να το κρατήσω. Μήπως (λέω) το πηρούνι του δίνει αυτή την αίσθηση σε ψιλόγλιστρήματα;
Το τσάι είναι απο τα αγαπημένα μου ροφήματα, αλλά στις βόλτες παίρνω τσόπουρο. :tez:
-
τσίπουρο το λένε οι στεριανοί, ρακή οι Κρητικοί. :cry:
-
Τι deathwings ρε παιδια????
Το λαστιχακι μιλαμε μαμαει...
Πρωτη φορα βαζω λαστιχο στον πηγασο και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος σε ΟΛΕΣ τις συνθηκες...
Φίλε Yotis, δεν το μπερδεύω με το Dunlop, για το λάστιχο Trailwing της Bridgestone (101/152) έχω διαβάσει και ακούσει τα χειρότερα. Θα μου πεις, όμως, ότι και για το Anakee είχα διαβάσει (όχι ακούσει!) τα καλύτερα, κι προσωπικά δε με ικανοποίησε καθόλου. Οι γνώμες για τα λάστιχα είναι πολύ υποκειμενικές...
Από τη στιγμή λοιπόν που εσύ το έχεις βάλει και έχεις προσωπική εμπειρια, δέχομαι αυτά που λες, καθώς εγώ απλά μετέφερα γνώμες άλλων. Ας τα βάλει και ο φίλος Saddle69 κι ας μας πει!
ΥΓ. Απο περιέργεια φίλε Yotis, τι άλλα λάστιχα έχεις δοκιμάσει στον Πήγασο;
-
Συνάδελφοι! :kalo: Μην σφάζεστε για τα λάστιχα, δεν φταίνε αυτά. Σήμερα που ο δρόμος ήταν στεγνός ο Πήγασος πετούσε και πάλι! Αυτό πού από λάθος μου δεν σας έδωσα να καταλάβετε είναι πως ένοιωθα να χάνω το τιμόνι, ΟΧΙ το πίσω μέρος. Στην ευθεία και με σταθερή (μικρή, 50-60) ταχύτητα, σαν κάτι να έσπρωχνε το τιμόνι.
Κάποιο πρόβλημα πρέπει να υπάρχει, αυτό που περιγράφεις δεν το έχω αισθανθεί ποτε στο δικό μου...
-
HArlek φίλε ...
λεω να παω να τα βάλω ....και σου λεω !!!!
δεν εχω κατι άλλο να πω ...ειμαι πολυ μπερδεμένος ...και αν συνεχίσω ετσι θα αλάξω λαστιχα του χρόνου ....!!
καλο βραδυ
-
λοιπόν ρε παιδια...σε τόσες συζητήσεις για λάστιχα ποτέ μου δεν έβγαλα άκρη πιο ειναι πιο καλό τελικά... :hha% :hha%
εντάξει ξέρω είναι υποκειμενικό το ζητημα κτλ.... :lol% :lol%
-
Συνάδελφοι! :kalo: Μην σφάζεστε για τα λάστιχα, δεν φταίνε αυτά. Σήμερα που ο δρόμος ήταν στεγνός ο Πήγασος πετούσε και πάλι! Αυτό πού από λάθος μου δεν σας έδωσα να καταλάβετε είναι πως ένοιωθα να χάνω το τιμόνι, ΟΧΙ το πίσω μέρος. Στην ευθεία και με σταθερή (μικρή, 50-60) ταχύτητα, σαν κάτι να έσπρωχνε το τιμόνι. Γενικά το κρατάω μάλλον χαλαρά, αλλά εκεί χρειαζόταν να διορθώσω και να βάλω δύναμη για να το κρατήσω. Μήπως (λέω) το πηρούνι του δίνει αυτή την αίσθηση σε ψιλόγλιστρήματα;
Το τσάι είναι απο τα αγαπημένα μου ροφήματα, αλλά στις βόλτες παίρνω τσόπουρο. :tez:
Καλά κάνεις και το κρατάς χαλαρά δεν είναι ταυρος να τον πιάνεις απ'τα κέρατα.
Αλλά όταν λές -σαν κάτι να έσπρωχνε το τιμόνι- εννοείς ταλαντωση δηλ παίξιμο του τιμονιού?
Αν αφήσεις το τιμόνι τί κάνει?
Το τσάι είναι ένα ρόφημα που το πίνουμε τις κρύες βροχερές μέρες.
Ηπιε τα τσάγια του σημαίνει ότι του έδωσα μακαρόνι να με βλέπει ,όπως λέμε Χριστόδουλε
σε έχω μιά τετάρτη και ούτε κάν στα κόκκινα............. :tez: :tez: :tez:
-
Να ρωτήσω κάτι βλακώδες?
Η πίεση των ελαστικών είναι η σωστή? (λέμε τώρα :tez:)
:)
-
Το σκέφτηκα και εγώ και πήγα και την τσέκαρα (σε βενζινάδικο :thnk:). Ακριβώς ότι λέει η Απρίλια.
-
Καλά κάνεις και το κρατάς χαλαρά δεν είναι ταυρος να τον πιάνεις απ'τα κέρατα.
Αλλά όταν λές -σαν κάτι να έσπρωχνε το τιμόνι- εννοείς ταλαντωση δηλ παίξιμο του τιμονιού?
Αν αφήσεις το τιμόνι τί κάνει?
Το τσάι είναι ένα ρόφημα που το πίνουμε τις κρύες βροχερές μέρες.
Ηπιε τα τσάγια του σημαίνει ότι του έδωσα μακαρόνι να με βλέπει ,όπως λέμε Χριστόδουλε
σε έχω μιά τετάρτη και ούτε κάν στα κόκκινα............. :tez: :tez: :tez:
ΧΑ ΧΑ για την τετάρτη, να σας δώσω μια συμβουλη? πάρτε με τον ΖΟΡΖ απο μια ρυμουλκα να σας τραβαει ο πήγασος και μετά να να λέτε δικαιολογίες οτι καίτε νερο, bill πες τους πως ρυθμίζουν τα καρμπυρατερ (που φταιει το νερο) ρε είστε αιώνες ΠΙΣΩ
ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΝΜ ΤΟΥ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ
-
ΧΑ ΧΑ για την τετάρτη, να σας δώσω μια συμβουλη? πάρτε με τον ΖΟΡΖ απο μια ρυμουλκα να σας τραβαει ο πήγασος και μετά να να λέτε δικαιολογίες οτι καίτε νερο, bill πες τους πως ρυθμίζουν τα καρμπυρατερ (που φταιει το νερο) ρε είστε αιώνες ΠΙΣΩ
ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΝΜ ΤΟΥ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ
4άδα mikuni και ξερό ψωμί................ :grpa: :grpa: :grpa:
Αντε τα καταφέραμε πάλι και το @@@@@@@ ποστ.
-
Αντε τα καταφέραμε πάλι και το @@@@@@@ ποστ.
[/quote]
πρόσεξες...? πρόσεξες..??? :thnk: :thnk: :blus: :blus:
-
Αντε τα καταφέραμε πάλι και το @@@@@@@ ποστ.
πρόσεξες...? πρόσεξες..??? :thnk: :thnk: :blus: :blus:
[/quote]
ελα βρε πως κανετε ετσι...
πρωτη φορα βγαινουμε :a013
-
Tελικά ο Πήγασος πετάει !!!! Μολις γύρισα απο Κόρινθο υπο καταρρακτώδη βροχή ( αεκαποια σημέια ορατότητα λιγοτερο απο 50 μετρα) !!!! Και ένα εχω να πώ !! Ο Πήγασος πετάει !!!!
-
Tελικά ο Πήγασος πετάει !!!! Μολις γύρισα απο Κόρινθο υπο καταρρακτώδη βροχή ( αεκαποια σημέια ορατότητα λιγοτερο απο 50 μετρα) !!!! Και ένα εχω να πώ !! Ο Πήγασος πετάει !!!!
και μάλιστα ΚΑΙ με βρεγμένα τα φτερά... :gra1 :str: :stng:
-
Tελικά ο Πήγασος πετάει !!!! Μολις γύρισα απο Κόρινθο υπο καταρρακτώδη βροχή ( αεκαποια σημέια ορατότητα λιγοτερο απο 50 μετρα) !!!! Και ένα εχω να πώ !! Ο Πήγασος πετάει !!!!
:kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
-
PEGASO
THE FLYING MYTHOS