APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: macnick στις Σεπτέμβριος 28, 2008, 06:00:35 μμ
-
Εχω ενα πηγασο cube μοντελο 99 και ενω προχωρω κανονικα στο δρομο εχοντας πατημενο συμπλεκτη και κλειστο γκαζι, σβινει.
Μετα περνει μπροστα κανονικα.Αυτο συμβαινει αρκετα σπανια, π.χ μια φορα τη μερα.Τι μπορει να φταιει;
Ακομα εχω ενα αλλο προβλημα.Το σωληνακι που βρισκεται κατω απο την ταπα βενζινης για να αδειαζει τυχον νερα εχει βουλωσει.Πως μπορω να το ξεβουλωσω;
-
Εχω ενα πηγασο cube μοντελο 99 και ενω προχωρω κανονικα στο δρομο εχοντας πατημενο συμπλεκτη και κλειστο γκαζι, σβινει.
Μετα περνει μπροστα κανονικα.Αυτο συμβαινει αρκετα σπανια, π.χ μια φορα τη μερα.Τι μπορει να φταιει;
Ακομα εχω ενα αλλο προβλημα.Το σωληνακι που βρισκεται κατω απο την ταπα βενζινης για να αδειαζει τυχον νερα εχει βουλωσει.Πως μπορω να το ξεβουλωσω;
Νικόλα, πρέπει να δώσεις περισσότερες πληροφορίες. Πρώτων είναι με καρμπυρατέρ η ψεκαστός??? Λές όταν πατάω συμπλέκτη. Μήπως πέφτουν πολύ οι στροφές του κινητήρα ?? Στο ρελαντί δουλεύει κανονικά η ετοιμάζεται πάλι να σβήσει??? Το κάνει κρύο η και ζεστό???? Όσο για το σωληνάκι, το ξεταπώνεις κάτω απο το ρεζερβουαρ και το φυσάς με πίεση αέρα. Προσοχή γιατί μπορεί να λερωθείς.
Δώσε περισσότερες πληροφορίες .
-
με καρμπυρατερ ειναι(cube-μοντελο 99)
Πεφτει στις 1000+ στροφες (αφου παταω συμπλεκτη και εχω κλειστο το γκαζι.)
Αυτο συμβαινει καποιες φορες και στο ρελαντι, ακομα και οταν ειναι ζεστο.
Δεν χανει σιγα σιγα στροφες, απλα σβεινει χωρις να δωσει καποιο σημαδι πριν.
Μηπως μπορεις να μου πεις πως θα το ξεταπωσω;
-
Εχω ενα πηγασο cube μοντελο 99 και ενω προχωρω κανονικα στο δρομο εχοντας πατημενο συμπλεκτη και κλειστο γκαζι, σβινει.
Μετα περνει μπροστα κανονικα.Αυτο συμβαινει αρκετα σπανια, π.χ μια φορα τη μερα.Τι μπορει να φταιει;
Ακομα εχω ενα αλλο προβλημα.Το σωληνακι που βρισκεται κατω απο την ταπα βενζινης για να αδειαζει τυχον νερα εχει βουλωσει.Πως μπορω να το ξεβουλωσω;
Νικόλα, πρέπει να δώσεις περισσότερες πληροφορίες. Πρώτων είναι με καρμπυρατέρ η ψεκαστός??? Λές όταν πατάω συμπλέκτη. Μήπως πέφτουν πολύ οι στροφές του κινητήρα ?? Στο ρελαντί δουλεύει κανονικά η ετοιμάζεται πάλι να σβήσει??? Το κάνει κρύο η και ζεστό???? Όσο για το σωληνάκι, το ξεταπώνεις κάτω απο το ρεζερβουαρ και το φυσάς με πίεση αέρα. Προσοχή γιατί μπορεί να λερωθείς.
Δώσε περισσότερες πληροφορίες .
Το cube δεν είναι με ψεκασμό, είναι με καρμπιρατέρ.
Πιθανόν να είναι θέμα τροφοδοσίας, η κεντρικός διακόπτης, η κάποιο καλώδιο έχει κοπεί η κοντεύει να κοπεί.
-
Πόσο ρελαντί έχεις;
-
καπου 1000.
το θεμα ειναι οτι σβηνει σαν να κλεινεις το διακοπτη για ενα δευτερολεπτο.Μετα περνει κανονικα μπροστα.
-
Πάντως το κιούμπ έχει ρελαντί 1400-1500 (αν εμπιστεύεσαι το στροφόμετρό του, αλλιώς...αφτί!). Τώρα δεν ξέρω αν φταίει αυτό που σου σβήνει, αλλά δεν θα το απέκλεια...
-
καπου 1000.
το θεμα ειναι οτι σβηνει σαν να κλεινεις το διακοπτη για ενα δευτερολεπτο.Μετα περνει κανονικα μπροστα.
Το ρελαντί του Cube είναι 1600, +-100. Τσέκαρε γενικώς στο πόσο δουλεύει. Στο αριστερό πλαϊνό καπάκι έχει την βίδα ρύθμισης του ρελαντί.Δοκίμασε να το ανεβάσεις. Επίσης τσέκαρε το τιμόνι δεξιά αριστερά, έχει δίκιο ο Powerphot , μπορεί να είναι ηλεκτρικό, κάποιο καλώδιο ( συνήθως στην πλεξούδα ) κάνει σώμα και σβήνει.
-
σχετικα με το σωληνακι για το νερο στη ταπα, μπορει να μου καποιος πως ξεταπωνεται απο κατω, και που βρισκεται;
-
σχετικα με το σωληνακι για το νερο στη ταπα, μπορει να μου καποιος πως ξεταπωνεται απο κατω, και που βρισκεται;
Σε πρωτη φαση ξετάπωσε αυτό εδώ:
-
Αν δεν γίνει τίποτα πρέπει να ξεβουλώσεις κι αυτά τα δύο.(κίτρινα βελάκια)
βρίσκονται κάτω από το ντεπόζιτο απ την αριστερή μεριά όπως κάθεσαι επάνω στην μηχανή.
-
Επίσης, πάρε ένα συρματάκι και εκεί στο κόκκινο κυκλάκι θα δείς μια τρύπα.
Βάλε το σύρμα μέσα και"ευγενικά" προσπάθησε να το ξεβουλώσεις αν έιναι κι αυτό βουλωμένο. :bye:
-
Καλημέρα..
η φωτό που έχεις με το σωληνάκι και την πενσα , είναι σωληνακι που βγαίνει από το φιλτροκούτι..αφορά τα νερά και λάδια που τυχόν υπάρχουν μέσα εκεί ..καμία σχέση με το ντεπόζιτο..
:bye: :bye:
-
Καλημέρα..
η φωτό που έχεις με το σωληνάκι και την πενσα , είναι σωληνακι που βγαίνει από το φιλτροκούτι..αφορά τα νερά και λάδια που τυχόν υπάρχουν μέσα εκεί ..καμία σχέση με το ντεπόζιτο..
:bye: :bye:
Το γνωρίζω. ;)
Το έχω κάνει πολλές φορές στο παρελθόν.
Γιαυτό έγραψα..."Σε πρωτη φαση ξετάπωσε αυτό εδώ:"
Μη κανουμε μισές δουλειες. :D
Επίσης, το ένα από τα δυο έχει σχέση με το ντεπόζιτο.
Είναι το σωληνάκι που φεύγουν τα νερά απο την τάπα.
(http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?action=dlattach;topic=6769.0;attach=26337;image)
-
από κάτω έχει τρία..αυτό με το σφιχτήρα όπως είπαμε είναι από το φιλτροκούτι..τα άλλα δύο είναι ανοιχτά και προέρχονται από το ντεπόζιτο..ένα για νερά και ένα υπερχείληση..
-
από κάτω έχει τρία..αυτό με το σφιχτήρα όπως είπαμε είναι από το φιλτροκούτι..τα άλλα δύο είναι ανοιχτά και προέρχονται από το ντεπόζιτο..ένα για νερά και ένα υπερχείληση..
Για την ακρίβεια, έχει τέσσερα - υπάρχει και η υπερχείλιση της μπαταρίας (και είναι και ένα πέμπτο, η υπερχείλιση ψυκτικού, που όμως βγαίνει οριζόντια, δεν ανήκει στη "δέσμη" σωληνακίων που αναφέρεις...)
-
η φωτογραφια που δείχνετε είναι απο τον ψεκασμο, ο φιλος έχει το καρμπυρατερ. Δοκίμασε σε πρώτη φάση πριν πειραξεις οτιδήποτε να βγάλεις το φίλτρο αερος και φυσικα να ξαναβαλεις το καπακι στο φιλτροκουτι. Αν παίζει σωστά και ανεβει και το ρελαντι απο μόνο του πάρε ενα καινούργιο φίλτρο αερος.