APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: ΔΗΜΗΤΡΗΣ στις Νοέμβριος 29, 2005, 01:48:17 πμ

Τίτλος: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
Αποστολή από: ΔΗΜΗΤΡΗΣ στις Νοέμβριος 29, 2005, 01:48:17 πμ
Ισως οι περισσοτεροι απο εσας να ειχατε εμπειριες απο πληθος μηχανων πριν αποκτησετε Πηγασο, εγω παλι οχι. Εμαθα σε μια Ducatti 620 ie SS  και μετα στην καλη μου.

Προσφατα ενας φιλος μου εδωσε να οδηγησω το Transalp, και επαθα σοκ! Η μηχανη αυτη με 30 κιλα παραπανισια, και δε χρειαζοταν ιδιαιτερη προσπαθεια για να φρεναρει, ισα ισα να χαϊδεψεις το πισω φρενο.

Ανεβαινοντας στη συνεχεια στο δικο μου, ενιωσα πως η μηχανη - ο,τι και να κανεις - δε φρεναρει. Πρεπει να σας ομολογησω πως περνα απ΄το μυαλο μου η αλλαγη ολου του συστηματος των φρενων. Δηλ. 2 δισκοι  με 4-εμβολο μπροστα και 2-εμβολο πισω.

Για να ακουσω γνωμες!
Τίτλος: Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
Αποστολή από: στις Νοέμβριος 29, 2005, 02:08:25 πμ
Φίλε και εγώ τα ίδια βλέπω στον δικό μου.Το πίσω φρένο δεν κάνει σχεδόν καθόλου δουλεία... :-?
Τίτλος: Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
Αποστολή από: ΚΩΣΤΑΣ στις Νοέμβριος 29, 2005, 12:13:47 μμ
Αυτο που θελω να πω και εγω με την σειρα μου ειναι οτι και εγω στο μηχανακια μου το φρενο ηταν χαλια μεχρι που τωρα δεν εχω καθολου πισω φρενω οταν λεμε καθολου λεμε καθολου εψαξα να βρω κποιοον αντιπροσωπο της BREMBO αλλα στην ΕΛΛΑΔΑ δεν υπαρχει οποτε θα πρεπει να μιλησω με ΑΠΡΙΛΙΑ ΕΛΛΑς να δω τι θα κανω με το θεμα μου παντως για το συγκεκριμενο μοντελο στην ΑΓΓΛΙΑ το αλλαζουν στην εγγυηση και οχι με το ισιο αλλα αλλαζουν τρομπα απο 11 μμ την πανε στα 13μμ και ακομα αλλαζουν και την δαγκανα απο 32 βαζουν την 34 και παλι λεω για τιο δικο μου μηχανακι τωρα εγω στη θεση σας θα αλλαζα τρομπα και την δαγκανα την πισω σε μεγαλυτερη ωστε να δειτε αποτελεσματα μην νομιζεται και εμενα εαν δεν την περασουν στην εγγυηση την εχω αγορασει απο ιντερνετ με την μια.
Τίτλος: Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
Αποστολή από: στις Νοέμβριος 29, 2005, 03:19:57 μμ
Βάλε τακάκια με πιο μαλακή πάστα και θα δεις ...
Απλά θα τα αλλάζεις πιο συχνά
Τίτλος: Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
Αποστολή από: ΚΩΣΤΑΣ στις Νοέμβριος 29, 2005, 04:11:32 μμ
Λες να κανω κατι τετοιο θα το δοκιμασω και θα σο πω αλλα εμενα το προβλημα ειναι οτι δεν εχω καθολου φρενο μα καθολου λεμε παταω φρενω και το μηχανακι παει αριβως με οσα πηγαινε λες και τα εμβολα ειναι κολλημενα
Τίτλος: Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
Αποστολή από: Θοδωρής Τ. στις Νοέμβριος 29, 2005, 06:51:47 μμ
παιδια το πισω φρενο στα aprilia ειναι χωρις αισθηση νομιζοντας οτι ειναι ανυπαρκτο...τι να κανουμε;βλεπετε italian job!
Τίτλος: Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
Αποστολή από: harlek στις Νοέμβριος 29, 2005, 09:32:13 μμ
Ο δικός μου Πήγασος (04) δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα με τα φρένα του - θα τα χαρακτηριζα επαρκέστατα για το χαρακτήρα της μηχανής και τις προδιαγραφές τους. Το πίσω δεν έχει ιδιαίτερη αίσθηση, ούτε όμως και ανύπαρκτη. Όσο για δύναμη έχει αρκετή, όση πρέπει θα έλεγα, ώστε να μην μπλοκάρει πολύ εύκολα. Έχω ακόμα τα μαμά τακάκια (9800χλμ).
Τίτλος: Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
Αποστολή από: ΚΩΣΤΑΣ στις Νοέμβριος 29, 2005, 10:38:27 μμ
Εγω θα το φτιαξω και εσεις λετε οτι θελετε ακους εκει να μην εχω φρενο  :-D  :-D  :-D  :-D
Τίτλος: Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
Αποστολή από: ΔΗΜΗΤΡΗΣ στις Νοέμβριος 30, 2005, 04:43:54 μμ
Παιδες, εαν θελησω να αλλαξω τις ζαντες στον Πηγασο, και να βαλω μπροστα για 2 δισκοπλακες, υπαρχει τροπος να στερεωθει η 2η δαγκανα χωρις να χρειαστει αλλαγη στην ανάρτηση;
Τίτλος: Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
Αποστολή από: στις Νοέμβριος 30, 2005, 06:11:02 μμ
Μήπως τελευταία δε φρενάρει... το μυαλό σου? Μήπως το παραψάχνεις το ζήτημα???????
Σου έχω λύση:
  Άλλαξε μηχανάκι. Μόλις βγήκε ένα καινούριο που με 5700 ευρώ δίνει χιλιάρη κινητήρα, κεραμικές αεριζόμενες διπλες δισκόπλακες μπρος-πίσω, 20 κιλά ροπή, τελική (δυστυχώς) κάτω από 300κλμ, κατανάλωση 1ευρώ/100κλμ και σέρβις δώρο εφ' όρου ζωής. Σε παραπέμπω στο παρακάτω link:

www.τα-ονειρα-σου.com

Filika... :se:  :se:  :se:
Τίτλος: Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
Αποστολή από: ΔΗΜΗΤΡΗΣ στις Δεκέμβριος 01, 2005, 05:39:23 μμ
ΧΑ ΧΑ ΧΑ!

ΜΑΣ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΑΜΕ!

ΠΙΟ ΚΑΛΟΣ ΑΠ' ΤΟΝ ΙΝΔΟ, Ε; :io:  :io:  :io:  :bana:  :bana:  :bana:  :bana:  :bana:  :bana:  :bana:  :bana:  :bana:  :bana:  :bana:  :bana:  :wine:  :wine:  :wine:  :hammer:  :hammer:  :hammer:
Τίτλος: Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
Αποστολή από: pantelis στις Δεκέμβριος 01, 2005, 11:34:41 μμ
παντως εγω αλλαξα τα πισω τακακια με ferodo, και εχω περισσοτερη αισθηση. Συνεχιζει βεβαια να μπλοκαρει ευκολα, αλλα στις τελευταιες βροχες με εντυπωσιασε οτι ειχα απολυτη αισθηση -επρεπε να "ανεβω" στο πενταλ για να μπλοκαρει!!!

μολις ομως στεγνωσαν οι δρομοι ξανα-μανα μπλοκαρισματα...
Τίτλος: Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
Αποστολή από: pantelis στις Δεκέμβριος 01, 2005, 11:38:27 μμ
Α, εμπρος εβαλα τακακια newfren medium αλλα χαθηκε η αισθηση των brembo, μαζι και η δυναμη.

Που βρισκουμε τα brembo;
Τίτλος: Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
Αποστολή από: ΚΩΣΤΑΣ στις Δεκέμβριος 02, 2005, 12:04:02 πμ
Το καλυτερο απο το δυαδικτιο.
Τίτλος: Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
Αποστολή από: dibele στις Δεκέμβριος 03, 2005, 10:23:44 πμ
Εμενα μου αλαξε ο Αναστασιαδης τακακια και μου μεταμορφωσε εντελως τη συμπεριφορα του πηγασου στο φρεναρισμα.Τα φρενα απεκτησαν παρα πολυ καλη αισθηση και ο πηγασος φρεναρει υπεροχα.Την μαρκα των τακακιων δεν την θυμαμαι,θυμαμαι μονο οτι ειναι γαλλικα.
Τίτλος: Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
Αποστολή από: στις Δεκέμβριος 03, 2005, 04:05:01 μμ
Dibele βρες αν μπορείς την μάρκα.. :io:
Τίτλος: Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
Αποστολή από: στις Δεκέμβριος 15, 2005, 01:57:10 πμ
Εμένα πάλι χωρίς να θέλω να παρεξηγηθώ, μου τη δίνει κάτι Κυριακές (2-3 φορές το χρόνο όταν τα νοιώθω να μαλακώνουν -τα φρένα έ), και κάνω γενικό καθάρισμα στα πιστόνια των φρένων, εξαέρωση, και μετά συμπληρώνω τα υγρά τους...
Τίτλος: Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
Αποστολή από: harlek στις Οκτώβριος 29, 2006, 06:09:29 μμ
Σχετικά με τακάκια, πριν κάποιους μήνες άλλαξα τα πίσω για πρώτη φορά με Nissin "ημιμεταλλικά" μπλε. Δεν κατάλαβα καμία διαφορά σε σχέση με τα μαμά: Το πίσω φρένο ήταν και παραμένει μια χαρά.

Πιο πρόσφατα, άλλαξα και τα μπροστινά με Nissin ημιμεταλλικά, αντικαθιστώντας κάποια που μου είχε βάλει πιο παλιά ο Αναστασιάδης (τα οποια ήταν πολύ καλά σε απόδοση, αλλά φθαρήκανε σε λίγα χιλιόμετρα - περίπου 6000). Τα μπροστινά Nissin έχουν επίσης πολύ καλή αίσθηση, όταν όμως πιεστούν έχουν πρόβλημα: Μετά από δυο τρία πολύ δυνατά φρεναρίσματα μέχρι ακινητοποιήσεως, χαλάει η αίσθηση στη μανέτα, ακούγεται θόρυβος σαν να χαράζουν το δίσκο και μειώνεται η αποτελεματικότητά τους! Η λύση; Δεν φρενάρω δυνατά και χωρίς λόγο (κάτι που με τα προηγούμενα τακάκια το έκανα συχνά, χωρίς να έχουν ποτέ πρόβλημα).
Τίτλος: Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
Αποστολή από: ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΙΩΤΑΚΗΣ στις Οκτώβριος 29, 2006, 10:48:40 μμ
Και εμένα το Pegaso μου δεν έχει σοβαρό φρένο πίσω , όταν το πείρα το πίσω φρένο ήταν διακοσμητικό , ποιο πολύ έκοβε η μηχανή κλείνοντας το γκάζι παρά με το πίσω φρένο,
Άλλαξα τακάκια και έβαλα Ferodo και αλλαγή υγρών και βελτιώθηκε πάρα πολύ αλλά και πάλι δεν είναι απόδοση δισκοφρενου……
Φίλος μηχανικός μου πρότεινε δυο λύσεις ….(να πετάξω το μηχανάκι ) χαχαχαχα  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D
Α. να χρησιμοποιώ μαλακότερα τακάκια ,
Β. να αλλάξω το σωληνάκι της αντλίας με σωληνάκι υψηλής πίεσης το οποίο λέει είναι μέρα με την νύχτα, στοιχίζει γύρω στα 50 ευρώ.

Αυτές τις πληροφορίες έχω εγώ , μάλλον ποιο ειδικός να μας απαντήσει είναι ο bill
Τίτλος: Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
Αποστολή από: στις Οκτώβριος 29, 2006, 11:07:01 μμ
Στον δικο μου Πηγασο που ηταν μοντελο 97 ειχα βαλει υψηλης πισω και οντως ειδα μεγαλη διαφορα.
Τίτλος: Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Οκτώβριος 30, 2006, 12:51:57 πμ
Παράθεση

dodos_1 έγραψε:
παιδια το πισω φρενο στα aprilia ειναι χωρις αισθηση νομιζοντας οτι ειναι ανυπαρκτο...τι να κανουμε;βλεπετε italian job!


A...και ένα θέμα που έχω πολλά να πω...βάσει εμπειρίας...δυστυχώς... :-(  :-(  :-(

Κατ` αρχάς θα συμφωνύσω απόλυτα με dodos...ΔΕΝ έχω οδηγήσει άλλα μηχανάκια για να ξέρω τι γίνεται...ΑΛΛΑ με όσους aprilians εχω μιλήσει, κατόχους, tuono, capo, mille, ε...και καλά Πήγασο, όλοι λεν ότι το πίσω είναι...για τον πο..ο....

ΩΣΤΟΣΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ...ΚΑΙ ΛΕΩ ΣΩΣΤΗ ΕΞΑΕΡΩΣΗ ΠΑΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ...
όταν μου έκανε ο bill εξαέρωση -με υγρά της πλάκας γιατί δε βρίσκαμε- στο Καρπενήσι, ο Πήγασος είχε φρένα...''racing''....

και δεν το λέω για να ανεβάσω τον bill αλλά γιατί μου έκανε εντύπωση...επίσης και αυτήν τη φορά μετά την Καστοριά, (Από Αλεξανδρούπολη) και με βροχή, με υγρα dot 4 είναι και πάλι....''racing''...

Άρα...θέλει ΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ ΕΞΑΕΡΩΣΗ.... σήμερα ήμουν πάνω σε κάτι βουνά, σε άσφαλτο, δικάβαλος φορτωμένος και ήταν μια χαρά....

ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΝΝΟΩ ΟΤΙ ΤΑ ΦΡΕΝΑ -ΤΑ ΠΙΣΩ ΠΑΝΤΑ- ΗΤΑΝ Ο.Κ. ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΨΙΛΟΖΕΣΤΑΘΟΥΝ...ΜΕΤΑ ΓΙΑ ΚΛΑΜΜΑΤΑ..... :cry  :cry  :cry

Επίσης επειδή έχω δοκιμάσει σχεδόν όλες τις μάρκες, ferodo,kawasaki, newfren, EBC GOLD+AΠΛΟ..και...δε θυμάμαι τι άλλο τα μόνα που έω πάθει την πλάκα μου όσον ΑΦΟΡΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ + ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ BREMBO...
ειδικά για μπροστά είναι μέρα με τη νύχτα άπό όλα τα άλλα...επίσης έχω την εντύπωση -και ας με διορθώσουν οι ειδικοί- ότι είναι ΣΚΛΗΡΑ τακάκια...αλλά...ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ...
για τον Πήγασο μιλώντας πάντα για μπροστά και πίσω δεν τα αλλάζω με ΤΙΠΟΤΑ...
 εν κατακλείδι πιστεύω ότι ναι το πίσω μετά από λίγα χιλιόμετρα γίνεται σούπα...απλά αν έχει σωστά υγρά+εξαέρωση επανέρχεται μόλις..δροσιστεί...

bill αν κάνω κάτι λάθος διόρθωσε με...
Τίτλος: Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
Αποστολή από: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ στις Οκτώβριος 30, 2006, 09:57:30 πμ
Στο δικό μου φτου μη το ματιάξω κοκκάλωνει το πισω φρένο εύκολα και με τακάκια της πλάκας. Έχω καβαλήσει μηχανές με χειρότερο πίσω φρένο απο το δικό μου (πχ KLE 500) αυτό που λέτε το διάβασα και σε Αγγλικό FORUM οι Αγγλοι αλλάζουν αντλία φρένων και βάζουν μεγαλύτερη  :-D  :-D  :-D  :-D
Τίτλος: Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
Αποστολή από: στις Οκτώβριος 30, 2006, 04:01:08 μμ
Βάλτε σωληνάκια υψηλής, μαλακά τακάκια πάντα, και μάθετε να κάνετε σωστή εξαέρωση μόνοι σας μία ή δύο φορές το χρόνο ανάλογα με τα χιλιόμετρα -και ρύθμιση των φρένων ώστε πχ να έχει κάποια χιλιοστά "αέρα" ώστε να μη δουλεύουν συνέχεια και ζεσταίνονται...
Τίτλος: Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
Αποστολή από: Προκοπιδης Δημητρης στις Νοέμβριος 23, 2006, 10:58:39 μμ
Και για πείτε μου και μένα το νέο κάθε πόσα χλμ περίπου θέλουν εξαέρωση και πως γίνετε;;; έχει καμιά βδομάδα που άλλαξα τακάκια πίσω , ούτε που πέρασε από το μυαλό μου να δω τη μάρκα ήταν και όταν παταω το πεντάλ αρχίζει να πιάνει από τη μέση και κάτω αυτό είναι που  λέμε ΄΄θέλει εξαέρωση ΄΄  καθώς και το μπροστά το φρένο ενώ πιάνει αρκετά καλά κάθε φορά μουρμουράει!!! γιατιιιι
Τίτλος: Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
Αποστολή από: στις Νοέμβριος 26, 2006, 06:22:08 μμ
Μου φαίνεται ότι στο workshop manual αναφέρει το βασικό τρόπο εξαέρωσης (εγώ το σκέφτομαι να τσιμπήσω ένα πιστόλι πίεσης), το κάθε πότε το λέει στο service manual που μπορείς να κατεβάσεις δωρεάν από την Aprilia, κάνε μια "αναζήτηση" εδώ και θα βρείς διάφορα...

Άν δεν το έχεις ξανακάνει μόνος σου, συνιστώ να παρατηρήσεις ένα μηχανικό εμπιστοσύνης να το κάνει πρώτα -το νου σου, τα υγρά "τρώνε" τη μπογιά.
Τίτλος: Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
Αποστολή από: harlek στις Νοέμβριος 26, 2006, 07:16:46 μμ
Παράθεση

pakis έγραψε:
Και για πείτε μου και μένα το νέο κάθε πόσα χλμ περίπου θέλουν εξαέρωση


Ο κατασκευαστής λέει αλλαγή κάθε δυο χρόνια. Τώρα πόσοι το κάνουν στο συνεργείο είναι μια άλλη ιστορία, νομίζω ότι πολλά συνεργεία το παραμελούν.
Τίτλος: Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
Αποστολή από: στις Νοέμβριος 29, 2006, 09:48:25 μμ
Παράθεση

harlek έγραψε:
Παράθεση

pakis έγραψε:
Και για πείτε μου και μένα το νέο κάθε πόσα χλμ περίπου θέλουν εξαέρωση


Ο κατασκευαστής λέει αλλαγή κάθε δυο χρόνια. Τώρα πόσοι το κάνουν στο συνεργείο είναι μια άλλη ιστορία, νομίζω ότι πολλά συνεργεία το παραμελούν.


Η εξαέρωση δεν είναι αλλαγή. Καταλαβαίνεις πρακτικά πότε θες εξαέρωση, ή συμπλήρωμα, όταν "μαλακώνουν" τα φρένα, όταν αλλάζεις τακάκια κλπ. Το μάνιουαλ του πήγασού μου λέει έλεγχο κάθε 6.000 χιλιόμετρα πάντως.
Τίτλος: Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
Αποστολή από: ΔΗΜΗΤΡΗΣ στις Νοέμβριος 29, 2006, 11:00:36 μμ
Με αλλαγη των μπροστα με EBC μαυρα (μαλλον σκληρα) και πισω με κοκκινα (ημισκληρα)η διαφορα ηταν η μερα με νυχτα.

Πιστεψτε με, σας το λεει ενας πολυ ιδιοτροπος :h22:  :h22:  :h22: