APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: Pegasakidis στις Απρίλιος 20, 2018, 01:26:09 μμ
-
Ερωτησάρα
Γενικά από τότε που το πήρα, η αντλία όταν κάνει τον χαρακτηριστικό θόρυβο στην αρχή, ακούγεται και ένα γρατσουνισμα αν μπορώ να το πω έτσι και γενικά μόλις φτάσει στην Ρεζέρβα όλο πάει να σβήσει. Με το που βάζω βενζίνη όλα μια χαρά. Άσε που κάποιες στιγμές πάει να βουτήξει και να σβήσει όταν η βενζίνη φτάσει στην μέση Και κάτω..
Και ερωτώ, μήπως αντλία? Μήπως δεν στέλνει σωστή πίεση?
Μπεκ και πεταλούδα καθαρισμένα
Επίσης κάποιες φορές όταν έχω τέρμα το γκάζι μου κάνει και καμία διακοπή λες και σταματάει η αντλία.
Σημειωτέων ότι άλλαξα και ρελέ αντλίας Γιατί τα παίξε... Ίσως και να σημαίνει κάτι αυτό.
Στάλθηκε από το LG-M700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ξεκινα πρωτα απο το τεποζιτο, μηπως
εχει νερα μεσα, καθαρισμα δηλαδη :bye:
-
Τα φλοτερ του Πήγασου με ψεκασμό πρέπει να είναι ΓΤΠ.
Μόλις λίγους μήνες την έχω εγώ και από τη πρώτη μέρα μόλις άναβε η ένδειξη ρεζερβας άρχιζε τις διακοπές.....πριν λίγο καιρό σταμάτησε να ανάβει τελείως και μάλιστα έμεινα κιόλας από βενζίνη 2 φορές.
Έλεγξα στη φισα τις συνδέσεις όλα καλά και μόλις βραχυκυκλωσω τα δύο καλώδια του φλοτερ ανάβει η ένδειξη άρα είναι το φλοτερ το οποίο είναι ηλεκτρικόβ οχι όπως του προηγούμενου μοντέλου με το καρπυρατερ που είναι μηχανικό νομίζω.
Σκέφτηκα μήπως έχει φύγει η φίσα η εσωτερική γιατί άλλαξα φίλτρο βενζίνης λίγο πριν σταματήσει να δουλεύει όμως είναι λίγο φασαρία να τα λύσω όλα και να δω ότι τελικά φταίει το φλοτερ και να περιμένω μετά δύο εβδομάδες για να τα ξαναλυσω.... καινούργιο και ότι γίνει!!
Αυτά και θα επανέλθω με νεώτερα όταν το αλλάξω.(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180420/801991ba94eb36ef3168f9c56aa3e3fb.jpg)
-
Ξεκινα πρωτα απο το τεποζιτο, μηπως
εχει νερα μεσα, καθαρισμα δηλαδη :bye:
Έχω βάλει εδώ και 6 μήνες καινούριο φίλτρο βενζίνης και συνεπώς έχω καθαρίσει πολύ καλά το ντεπόζιτο
Δεν παίζει όμως και η αντλία να μην στέλνει σωστή πίεση?
Θενκσ ανέστη για το ότι απάντησες
-
Τα φλοτερ του Πήγασου με ψεκασμό πρέπει να είναι ΓΤΠ.
Μόλις λίγους μήνες την έχω εγώ και από τη πρώτη μέρα μόλις άναβε η ένδειξη ρεζερβας άρχιζε τις διακοπές.....πριν λίγο καιρό σταμάτησε να ανάβει τελείως και μάλιστα έμεινα κιόλας από βενζίνη 2 φορές.
Έλεγξα στη φισα τις συνδέσεις όλα καλά και μόλις βραχυκυκλωσω τα δύο καλώδια του φλοτερ ανάβει η ένδειξη άρα είναι το φλοτερ το οποίο είναι ηλεκτρικόβ οχι όπως του προηγούμενου μοντέλου με το καρπυρατερ που είναι μηχανικό νομίζω.
Σκέφτηκα μήπως έχει φύγει η φίσα η εσωτερική γιατί άλλαξα φίλτρο βενζίνης λίγο πριν σταματήσει να δουλεύει όμως είναι λίγο φασαρία να τα λύσω όλα και να δω ότι τελικά φταίει το φλοτερ και να περιμένω μετά δύο εβδομάδες για να τα ξαναλυσω.... καινούργιο και ότι γίνει!!
Αυτά και θα επανέλθω με νεώτερα όταν το αλλάξω.(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180420/801991ba94eb36ef3168f9c56aa3e3fb.jpg)
Πλάκα πλάκα μήπως θέλει αλλαγή αλεξ αυτό το εξάρτημα που δίνει αναπνοή στην αντλία? Αναφέρομαι σε αυτό που είναι περικυκλωμένο με τον αριθμό 6 , 3 , 6 στην εικόνα που αναρτησες
-
Τα φλοτερ του Πήγασου με ψεκασμό πρέπει να είναι ΓΤΠ.
Μόλις λίγους μήνες την έχω εγώ και από τη πρώτη μέρα μόλις άναβε η ένδειξη ρεζερβας άρχιζε τις διακοπές.....πριν λίγο καιρό σταμάτησε να ανάβει τελείως και μάλιστα έμεινα κιόλας από βενζίνη 2 φορές.
Έλεγξα στη φισα τις συνδέσεις όλα καλά και μόλις βραχυκυκλωσω τα δύο καλώδια του φλοτερ ανάβει η ένδειξη άρα είναι το φλοτερ το οποίο είναι ηλεκτρικόβ οχι όπως του προηγούμενου μοντέλου με το καρπυρατερ που είναι μηχανικό νομίζω.
Σκέφτηκα μήπως έχει φύγει η φίσα η εσωτερική γιατί άλλαξα φίλτρο βενζίνης λίγο πριν σταματήσει να δουλεύει όμως είναι λίγο φασαρία να τα λύσω όλα και να δω ότι τελικά φταίει το φλοτερ και να περιμένω μετά δύο εβδομάδες για να τα ξαναλυσω.... καινούργιο και ότι γίνει!!
Αυτά και θα επανέλθω με νεώτερα όταν το αλλάξω.(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180420/801991ba94eb36ef3168f9c56aa3e3fb.jpg)
Πλάκα πλάκα μήπως θέλει αλλαγή αλεξ αυτό το εξάρτημα που δίνει αναπνοή στην αντλία? Αναφέρομαι σε αυτό που είναι περικυκλωμένο με τον αριθμό 6 , 3 , 6 στην εικόνα που αναρτησες
Για ρυθμιστή πίεσης καυσίμου το κόβω....στη δική μου περίπτωση καμία σχέση και δε φαντάζομαι ότι είναι κάτι που χαλάει κιόλας ποτέ.
-
Παίζει να μου δώσεις κωδικό για αυτό το πράγμα? Please? Θα με σώσειs φίλε Αλεξ μιας και έχεις τα manual
Στάλθηκε από το LG-M700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Παίζει να μου δώσεις κωδικό για αυτό το πράγμα? Please? Θα με σώσειs φίλε Αλεξ μιας και έχεις τα manual
Στάλθηκε από το LG-M700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για ποιο λες? Τον ρυθμιστή?
Δεν έχω parts catalog.....από το eshop του fransesco είναι το διάγραμμα που ανέβασα.
-
Μάλλον η συνηθισμένη μπούρδα είναι.
Αυτό που παθαίνει συχνά, είναι να κάθεται πάνω στο δυχτάκι στη μουσούδα της τρόμπας μπίχλα από τη βενζίνη και όταν πέσει η στάθμη να μην τραβάει.
Στην αρχή ανάβει το λαμπάκι της ρεζέρβας και μετά από λίγο σταματά να τραβά, αλλά σχετικά γρήγορα η μπίχλα (άμα ξεκινήσει) ανεβαίνει πιο πάνω και σταματά να τραβά πριν ανάψει η ένδειξη.
Βγάλε την τρόμπα και φύσα το δύχτι με αέρα (εγώ την πλένω και με σπρεϊ για επαφές αντιοξειδωτικό –όχι τύπου WD40 αλλά για ηλεκτρονικά- γιατί είδα ότι διαλύει τη μπίχλα χωρίς να χαλά το δύχτι και εξατμίζεται αμεσως). Μπορεί μάλιστα σε κατηφόρα ή πάνω στα φρένα να πάει να σβήσει.
Το έχω κάνει δύο φορές και το ίδιο ένας φίλος και μετά πάει σφυρήχτρα. :whist: :s1ap
Θα μπορούσε να έχει βουλώσει και η σωλήνα εκτόνωσης του ντεπόζιτου αλλά δε νομίζω. Αυτό θα το δείς εύκολα οδηγώντας με την τάπα ανοιχτή. Αν πηγαίνει ΟΚ η μηχανή τότε είναι βουλωμένη ή και τα δύο.
-
Μάλλον η συνηθισμένη μπούρδα είναι.
Αυτό που παθαίνει συχνά, είναι να κάθεται πάνω στο δυχτάκι στη μουσούδα της τρόμπας μπίχλα από τη βενζίνη και όταν πέσει η στάθμη να μην τραβάει.
Στην αρχή ανάβει το λαμπάκι της ρεζέρβας και μετά από λίγο σταματά να τραβά, αλλά σχετικά γρήγορα η μπίχλα (άμα ξεκινήσει) ανεβαίνει πιο πάνω και σταματά να τραβά πριν ανάψει η ένδειξη.
Βγάλε την τρόμπα και φύσα το δύχτι με αέρα (εγώ την πλένω και με σπρεϊ για επαφές αντιοξειδωτικό –όχι τύπου WD40 αλλά για ηλεκτρονικά- γιατί είδα ότι διαλύει τη μπίχλα χωρίς να χαλά το δύχτι και εξατμίζεται αμεσως). Μπορεί μάλιστα σε κατηφόρα ή πάνω στα φρένα να πάει να σβήσει.
Το έχω κάνει δύο φορές και το ίδιο ένας φίλος και μετά πάει σφυρήχτρα. :whist: :s1ap
Θα μπορούσε να έχει βουλώσει και η σωλήνα εκτόνωσης του ντεπόζιτου αλλά δε νομίζω. Αυτό θα το δείς εύκολα οδηγώντας με την τάπα ανοιχτή. Αν πηγαίνει ΟΚ η μηχανή τότε είναι βουλωμένη ή και τα δύο.
Ο 650ie δεν έχει φλοτέρ, έχει μόνο μια επαφή για το λαμπάκι.
-
Εφόσον έχεις βάλει χέρι στην αντλία, βγαλτην πάλι έξω και βεβαιώσου ότι όλα είναι καλά, ιδίως οι σφιχτηρες του φίλτρου και τα σωληνάκια του.
-
Μάλλον η συνηθισμένη μπούρδα είναι.
Αυτό που παθαίνει συχνά, είναι να κάθεται πάνω στο δυχτάκι στη μουσούδα της τρόμπας μπίχλα από τη βενζίνη και όταν πέσει η στάθμη να μην τραβάει.
Στην αρχή ανάβει το λαμπάκι της ρεζέρβας και μετά από λίγο σταματά να τραβά, αλλά σχετικά γρήγορα η μπίχλα (άμα ξεκινήσει) ανεβαίνει πιο πάνω και σταματά να τραβά πριν ανάψει η ένδειξη.
Βγάλε την τρόμπα και φύσα το δύχτι με αέρα (εγώ την πλένω και με σπρεϊ για επαφές αντιοξειδωτικό –όχι τύπου WD40 αλλά για ηλεκτρονικά- γιατί είδα ότι διαλύει τη μπίχλα χωρίς να χαλά το δύχτι και εξατμίζεται αμεσως). Μπορεί μάλιστα σε κατηφόρα ή πάνω στα φρένα να πάει να σβήσει.
Το έχω κάνει δύο φορές και το ίδιο ένας φίλος και μετά πάει σφυρήχτρα. :whist: :s1ap
Θα μπορούσε να έχει βουλώσει και η σωλήνα εκτόνωσης του ντεπόζιτου αλλά δε νομίζω. Αυτό θα το δείς εύκολα οδηγώντας με την τάπα ανοιχτή. Αν πηγαίνει ΟΚ η μηχανή τότε είναι βουλωμένη ή και τα δύο.
Right to the point! Ακριβώς αυτά τα συμπτώματα έχω!!
Να σημειώσω βέβαια ότι έλειπε το δίχτυ εξ αρχής.... Βέβαια εχω παραγγείλει καινούριο σετ αντλίας που τα έχει όλα..... Άρα λογικά δεν θα έχω θέμα μετά...
-
Μόλις πρόσεξα οτι έγραφα το δίχτυ ανάποδα :thnk: :pray:
Αν δεν το έχει, τότε πρέπει να έχει μπουκώσει η τρόμπα στη βρώμα και μάλλον χάνεις σε πίεση πιθανά γιατί ρουφώντας, κάπου ή την ταπώνει ή δε γυρνά σωστά (λέω τώρα), την οποία κερδίζεις όταν είναι γεμάτο το ντεπόζιτο από το βάρος του καυσίμου. Οπότε είναι super πιθανό με την αλλαγή να είσαι ΟΚ. Και το ελπίζω. :kalo:
Καλές όρθιες βόλτες.
ΥΓ. τιμή σετ ???
-
Έχει κάτι κινεζιες με 20 ευρώ σετ αντλίας κομπλέ στο ebay όμως δε ξέρω αν αξίζει ή είναι πεταμένα λεφτά.
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F152920440069
-
Χαχα θα σας πω εν καιρώ!
Κάτι τέτοιο έχω αγοράσει και το περιμενω
-
Λοιπόν, update notice!
Άλλαξα την αντλία και η διαφορά είναι φανερή! Χάθηκαν τα " βουτήματα" του κινητήρα και υπάρχει καλύτερη λειτουργία συν το ότι ακούγεται πολύ πιο ζωηρή η αντλία στην αρχική λειτουργία πριν πατήσω την μίζα
Στάλθηκε από το LG-M700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ωραία....αν έχει και διάρκεια κιόλας είναι ότι πρέπει ο Κινέζος.
-
Ψήνεστε Για να το ξεφτιλίσω λίγο ακόμα?
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F232719086625
Σετ με 13 ευρώ από αυτοκίνητο που στην ουσία είναι το ίδιο ακριβώς
Στάλθηκε από το LG-M700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ψήνεστε Για να το ξεφτιλίσω λίγο ακόμα?
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F232719086625
Σετ με 13 ευρώ από αυτοκίνητο που στην ουσία είναι το ίδιο ακριβώς
Στάλθηκε από το LG-M700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ΩΡΑΙΟΟΟΟΟΟΣ :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: