APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: Nikos στις Δεκέμβριος 08, 2006, 02:00:11 μμ
-
Εγώ είπα να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου και να αναφέρω κάποια πράγματα που με ενοχλούν στον Pegaso μου (μοντέλο 2003).
Απορύθμιση του εγκεφάλου με ότι αυτό συνεπάγεται(πτώση ρελαντί,υψηλή κατανάλωση)
Άβολη σέλα για πολλά χιλιόμετρα, ίσως και λόγω των κραδασμών του κινητήρα.
Μέτρια έως κακή αίσθηση πίσω φρένου.
Εργοστασιακά λάστιχα (Scorpion) που γλιστράνε πολύ σε βρεγμένο οδόστρωμα.
Σταντ που δίνει πολύ μικρή κλίση στην μηχανή (ίσως λόγω των μαλακών αναρτήσεων), με αποτέλεσμα να μην μπορεί να στερεωθεί εύκολα σε οδόστρωμα με κλίση.
Καθρέφτες σε χαμηλό ύψος που συνήθως δεν περνάνε πάνω από τους καθρέφτες των αυτοκινήτων, που σε συνδυασμό με τα ακρόμπαρα που μεγαλώνουν το πλάτος του τιμονιού, να δυσκολεύει το πέρασμα ανάμεσα από αυτοκίνητα.
Δέχομαι τον αντίλογο, απλώς να τονίσω ότι έχω οδηγήσει transalp και varadero για κάποιο μικρό διάστημα, αλλά ΟΧΙ στην Αθήνα έτσι ώστε να μπορώ να κάνω απευθείας συγκρίσεις.
-
nikolas έγραψε:
Απορύθμιση του εγκεφάλου με ότι αυτό συνεπάγεται(πτώση ρελαντί,υψηλή κατανάλωση)
Μέτρια έως κακή αίσθηση πίσω φρένου.
Εργοστασιακά λάστιχα (Scorpion) που γλιστράνε πολύ σε βρεγμένο οδόστρωμα.
Σταντ που δίνει πολύ μικρή κλίση στην μηχανή (ίσως λόγω των μαλακών αναρτήσεων), με αποτέλεσμα να μην μπορεί να στερεωθεί εύκολα σε οδόστρωμα με κλίση.
Καθρέφτες σε χαμηλό ύψος που συνήθως δεν περνάνε πάνω από τους καθρέφτες των αυτοκινήτων, που σε συνδυασμό με τα ακρόμπαρα που μεγαλώνουν το πλάτος του τιμονιού, να δυσκολεύει το πέρασμα ανάμεσα από αυτοκίνητα.
ΠΩΣ ΤΟΜΑΣ;;; :-D :-D
Λοιπόν μερικά σχόλια σ' αυτά που λες:
-Την απορρύθμιση του εγκεφάλου την παθαίνουν μόνο μοντέλα με ελαττωματικό εγκέφαλο, όχι όλα. Απλώς, το ποσοστό ελαττωματικών εγκεφάλων είναι τεράστιο. Όταν όμως δουλεύει σωστά, θέλει μόνο ένα χειροκίνητο μικρό ανέβασμα του ρελαντί μεταξύ των σέρβις.
-Για το πίσω φρένο πολλοί παραπονιούνται, εμένα όμως μου φαίνεται σχετικά νορμάλ, αν και δεν έχω και τεράστια εμπειρία.
-Κατά τη γνώμη μου τα Scorpion είναι όντως οικτρά, όμως και πάλι κάποιοι διαφωνούν, οπότε ίσως παίζει ρόλο το κομμάτι στο οποίο θα πέσεις.
-Το στάντ δουλεύει ωραιότατα αν σφίξεις την προφόρτιση πίσω. Κάτι που πρέπει να κάνεις ούτως ή άλλως, γιατί οι μαμά ρυθμίσεις είναι τραγικές.
-Οι καθρέφτες περνούν μια χαρά, εκτός κι αν περνάς δίπλα από τον καθρέφτη κανενός μικρού φορτηγού! Ακόμα και το τιμόνι περνάει πάνω από τους καθρέφτες των περισσότερων αυτοκινήτων. Τα αντίβαρα (αυτά υποθέτω λες "ακρόμπαρα") δεν ενοχλούν γιατί δεν προεξέχουν από τις χούφτες!
Ταύτα.
:io: :io:
-
harlek έγραψε:
-Οι καθρέφτες περνούν μια χαρά, εκτός κι αν περνάς δίπλα από τον καθρέφτη κανενός μικρού φορτηγού! Ακόμα και το τιμόνι περνάει πάνω από τους καθρέφτες των περισσότερων αυτοκινήτων. Τα αντίβαρα (αυτά υποθέτω λες "ακρόμπαρα") δεν ενοχλούν γιατί δεν προεξέχουν από τις χούφτες!
Ταύτα.
:io: :io:
Χαιρετώ,
Νομίζω ότι συμφωνούμε στα περισσότερα, ότι είναι υπαρκτά προβλήματα.
Είσαι σίγουρος όμως για τους καθρέπτες και το τιμόνι? Άλλη εντύπωση έχω εγώ.Όσο για τα αντίβαρα (σωστά), σίγουρα προεξέχουν από τις χούφτες! Αν έχεις Pegaso 2003 και εσύ θα το διαπιστώσεις σίγουρα.
Ένα τελευταίο που θυμήθηκα τώρα, είναι ότι η μπροστινή ζάντα είναι 19" και όχι 21" όπως σε κάποια άλλα On-Off, πράγμα που πιστεύω ότι του αφερεί από τον χαρακτήρα Off (ανεβαίνει δυσκολότερα πεζοδρόμια, δυσκολεύεται σε λακούβες και σε "άστατο" οδόστρωμα).
-
nikolas έγραψε:
Απορύθμιση του εγκεφάλου με ότι αυτό συνεπάγεται(πτώση ρελαντί,υψηλή κατανάλωση)
Συμφωνώ με τον harlek ο εγκέφαλος έχει πρόβλημα και χάνει τις ρυθμίσεις του ΜΟΝΟ όταν είναι ελλατωματικός(αυτό είναι πρόβλημα αν δεν διαγνωστεί αμέσως και αλλαχτει μεσ΄την εγγύηση).
Επισης πάρα πολλοί εγκέφαλοι που είναι σωστοί ΔΕΝ δουλεύουν σωστα γιατί πάρα πολλοι ΔΕΝ ξέρουν να στους ρυθμίσουν.
Κι αυτό δεν είναι είδηση, είδηση θα ήταν αν μαθαίναμε ότι "πολλοι" ΞΕΡΟΥΝ να ρυθμίσουν εγκέφαλο!
nikolas έγραψε:
Άβολη σέλα για πολλά χιλιόμετρα, ίσως και λόγω των κραδασμών του κινητήρα.
Μέτρια έως κακή αίσθηση πίσω φρένου.
Εργοστασιακά λάστιχα (Scorpion) που γλιστράνε πολύ σε βρεγμένο οδόστρωμα.
Για την σέλα δεν διαφωνώ απλά αλλά διαφωνώ ΚΑΘΕΤΑ.
πιστεύω πως είναι μια απο τις πιο ορθοπεδικές σέλες σε onof σε αντίθεση με αρκετά αλλα μοντέλα της κατηγορίας.
Όσο για τα φρένα, οι προτιμήσεις ποικίλουν ανάλογα με τα γούστα του καθενός και πολύ περισσότερο την μάρκα των..."τακακίων"! Δοκίμασε καμιά άλλη μάρκα και μετά βγάλε συμ΄περασμα.
Για τα λάστιχα έχεις δίκιο, απαράδεκτα!(άντε να λιώσουν να βάλουμε κανα καλό).
nikolas έγραψε:
Σταντ που δίνει πολύ μικρή κλίση στην μηχανή (ίσως λόγω των μαλακών αναρτήσεων), με αποτέλεσμα να μην μπορεί να στερεωθεί εύκολα σε οδόστρωμα με κλίση.
Το stand πράγματι "είχε" πρόβλημα κι όχι μόνο στην κλίση του αλλά και στην ανθεκτικότητα. Γιαυτό τον λόγο οι Ιταλοί έκαναν "CALLBACK" σε όλους τους πήγασους απο το 2000 μοντέλο έως το 2004 και με ενημέρωση των κατατόπους dealers σου άλλαζαν το stand χωρίς καμιά οικονομική επιβάρυνση.(ελπίζω να το έκανες).
nikolas έγραψε:
Καθρέφτες σε χαμηλό ύψος που συνήθως δεν περνάνε πάνω από τους καθρέφτες των αυτοκινήτων, που σε συνδυασμό με τα ακρόμπαρα που μεγαλώνουν το πλάτος του τιμονιού, να δυσκολεύει το πέρασμα ανάμεσα από αυτοκίνητα.
Δέχομαι τον αντίλογο, απλώς να τονίσω ότι έχω οδηγήσει transalp και varadero για κάποιο μικρό διάστημα, αλλά ΟΧΙ στην Αθήνα έτσι ώστε να μπορώ να κάνω απευθείας συγκρίσεις.
Και πάλι θα συμφωνήσω με τον harlek, το ύψος του τιμονιού είναι πολύ ψηλότερα απο τουςκαθρέπτες των περισσοτέρων αυτοκινήτων.Το ίδιο κι οι καθρέπτες. Το μόνο πρόβλημα που θέλει ιδιαίτερη προσοχή είναι στο πέρασμα ανάμεσα απο φορτηγά που είναι λίγο περισσότερο επικίνδυνο απ' ότι στα αυτοκίνητα.
-
powerphot έγραψε:
Το stand πράγματι "είχε" πρόβλημα κι όχι μόνο στην κλίση του αλλά και στην ανθεκτικότητα. Γιαυτό τον λόγο οι Ιταλοί έκαναν "CALLBACK" σε όλους τους πήγασους απο το 2000 μοντέλο έως το 2004 και με ενημέρωση των κατατόπους dealers σου άλλαζαν το stand χωρίς καμιά οικονομική επιβάρυνση.(ελπίζω να το έκανες).
To Σταντ (το οποίο δεν έχω αλλάξει, αλλά που να μπλέκω τώρα με τους αληταράδες!) έχω διαβάσει ότι δεν είχε πρόβλημα αντοχής, αλλά υπήρχε πιθανότητα να κοπεί το τμήμα όπου πιάνει το ελατήριο, με αποτέλεσμα να κατέβει ενώ οδηγείς! Το νέο στάντ προφανώς είναι ενισχυμένο στο σημείο εκείνο, δεν έχει άλλο μήκος (ωστε να δίνει άλλη κλίση στη μηχανή).
Με σφιγμένη προφόρτιση, η πίσω ανάρτηση είναι πλήρως εκτεταμένη όταν η μηχανή είναι στο στάντ, δίνοντας μέγιστη κλίση. Όταν πήρα τη μηχανή, καθόταν αρκετά ενώ ήταν στο στάντ, οπότε με την παραμικρή κλίση του δρόμου δεξιά ερχόταν όρθια, έτοιμη να πέσει. Με σφιγμένη προφόρτιση θέλει αρκετή κλίση δρόμου δεξιά για να κινδυνέψει, και περίπου την ίδια κλίση προς τα αριστερά για να κινδυνέυει να έρθει καπάκι γύρω από το στάντ.
-
nikolas έγραψε:
Όσο για τα αντίβαρα (σωστά), σίγουρα προεξέχουν από τις χούφτες! Αν έχεις Pegaso 2003 και εσύ θα το διαπιστώσεις σίγουρα.
Όντως, έχεις δίκιο, προεξέχουν λίγο! Παρόλα αυτά, δεν έχω παρατηρήσει κάνενα από τα προβλήματα που αναφέρεις σχετικά με το πέρασμα ανάμεσα στα αυτοκίνητα (εκτός αν μου τύχουν δεξια κι αριστερά δυο... βιτάρα (οπότε δεν περνά το τιμόνι από τους καθρεφτες τους) ή δυο ...VW Transporter, οπότε δεν περνάν οι καθρέφτες μου ανάμεσα από τους δικούς τους!)
-
...μιας και μιλάμε για μειονεκτήματα....
δεν θα θέλατε η γκαζιέρα να έχει μικρότερη διαδρομή; όταν καμιά φορά ανοίγω τέρμα, ο καρπός μου...διαμαρτύρεται από την παραμόρφωση!
Α, και για τον τροχό των 19 ιντσών μπροστά, εμένα μ' αρέσει πολύ (δεν πάω χώμα σχεδόν ποτέ), πραγματικά απεχθάνομαι τον 21άρη των Transalp, XT, KLE κ.λπ. :shahea:
-
harlek έγραψε:
Το νέο στάντ προφανώς είναι ενισχυμένο στο σημείο εκείνο, δεν έχει άλλο μήκος (ωστε να δίνει άλλη κλίση στη μηχανή).
To stand έχει το ίδιο μήκος με το παλιό αλλά έχει λίγο διαφορετική κλίση η "πατούρα" του.
Το είχαμε τσεκάρει με τον Βασίλη όταν αλλάχτηκε.
-
ΤΑ PEGASO ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ :whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist:
-
΄΄΄΄΄΄΄΄Έχουν μειονεκτήματα τα οποία όμως χρειάζονται για να αναδεικνύεται η τελειότητα τους (φινέτσα ,άνεση ,συμπεριφορά κλπ,κλπ).(Πως λέμε η εξαίρεση επιβεβαιώνει τον κανόνα) :-D
-
ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ...ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ....
:fc42: :fc42: :fc42: :fc42:
-
no coments :-x :-x :-x
-
Επίσης με ενοχλεί το κούνημα (βλέπε κουνάει ο Πήγασος? (http://www.apriliabikers.gr/html/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=1591&forum=37&post_id=16522#forumpost16522)) και η περιβόητη τιμή μεταπώλησης (http://www.apriliabikers.gr/html/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=1764&forum=34&post_id=15281#forumpost15281) της Απρίλια :-x
-
GFiotakis έγραψε:
ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ...ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ....
:fc42: :fc42: :fc42: :fc42:
Αν θα χρειαστείς φλάντζα πές το μου. Πιστεύω οτι η φλάντζα τα ηλεκτρικά και η μίζα είναι τα μειονεκτήματα του pegaso. Στο δικό μου το φρένο δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα η σέλα όσοι το οδήγησαν το μηχανάκι έπαθαν πλάκα και η συμπεριφορά του μέσα στην πόλη είναι σαν παπάκι. Όταν και αν ποτέ βγει ο πήγασος με τον κινητήρα V 90 θα είμαι απο τους πρώτους που θα παραγγείλω. Το έχω δηλώσει και άλλη φορα θα ήθελα τον πήγασο με αυτό το γκα....κο σχήμα και το σωστό όγκο αλλα με δικύλινδρο κινητήρα. :-D :-D :-D :-D :-D
-
Πιστεύω ότι αφού είναι τόσοι πολλοί οι χαλασμένοι εγκέφαλοι, το θεωρώ σαν μειονέκτημα του Pegaso.
Όσον αφορά την σέλα, αντέχω πάνω της λιγότερα από 150χλμ, ενώ έχω αρχίσει να μουδιάζω πολύ νωρίτερα.
Για τα φρένα, δεν εννοώ την αποτελεσματικότητα τους, αλλά την αίσθηση που σου δίνει το πεντάλ όταν το πατάς.
Μπορεί και να κάνω λάθος, το τιμόνι να είναι τελικά αυτό που με ενοχλεί στο να περνάω άνετα ανάμεσα από 2 κανονικά αυτοκίνητα.
Για το στάντ, δεν έχει να κάνει με την ανάκληση που έγινε, αυτή ήταν για τον λόγο που περιέγραψε ο harlεκ. Αυτό μου το έχουν επιβεβαιώσει όλοι οι γνωστοί μηχανικοί. Ίσως με την ρύθμιση της προφόρτισης να λυθεί. Βέβαια αυτό τώρα το μαθαίνω από τον harlek, και ενώ έχω την μηχανή 3 χρόνια. Τόσοι μηχανικοί έχουν δει την μηχανή, κανένας δεν μου έδωσε λύση.
Τώρα για τον τροχό 19", αν δεν ευθύνεται αυτός για το ότι δεν αισθάνομαι ασφάλεια ακόμα και σε μικρές ανωμαλίες της ασφάλτου όταν αλλάζω πορεία επάνω τους, τότε τι είναι?μήπως τα Scorpion?
-
nikolas έγραψε:
Όσον αφορά την σέλα, αντέχω πάνω της λιγότερα από 150χλμ, ενώ έχω αρχίσει να μουδιάζω πολύ νωρίτερα.
Ίσως με την ρύθμιση της προφόρτισης να λυθεί. Βέβαια αυτό τώρα το μαθαίνω από τον harlek, και ενώ έχω την μηχανή 3 χρόνια. Τόσοι μηχανικοί έχουν δει την μηχανή, κανένας δεν μου έδωσε λύση.
Τώρα για τον τροχό 19", αν δεν ευθύνεται αυτός για το ότι δεν αισθάνομαι ασφάλεια ακόμα και σε μικρές ανωμαλίες της ασφάλτου όταν αλλάζω πορεία επάνω τους, τότε τι είναι?μήπως τα Scorpion?
Το λοιπόν: Στη σέλα κι εγώ δεν αντέχω εύκολα πάνω από μιάμιση ώρα σερί! Αλλά νομίζω αυτό είναι ψιλονορμάλ, ακόμα και κάποιοι με Βαραντέρο ξεκωλι@ζονται μετά από ένα δίωρο! Δεν είναι αμάξι το μοτοσακό!
Η αυξηση της προφόρτισης της πίσω ανάρτησης δεν είναι "γιατρικό" για το θέμα του στάντ. Απλά το καλύτερο στήσιμο της μηχανής στο στάντ είναι μια θετική παρενέργεια της αυξημένης προφόρτισης! Η προφορτιση ρυθμιζεται βασει του βαρους του αναβατη. Για το δικο μου βαρος, η ρυθμιση ειναι τετοια που εκτεινει ολη την αναρτηση οταν δεν καθομαι πανω και η μηχανη καθεται σταθεροτατα. Αν εισαι π.χ. 50 κιλα, χρειαζεσαι λιγοτερη προφορτιση, οποτε η σταθεροτητα της μηχανης δε δρομο με κλιση δεξια μειωνεται δραματικα.
Για το οτι δεν αισθανεσαι ασφαλεια φταιει το εξης (αν ειχε φωτια εδω γύρω, θα εβαζα και το χερι μου!): Ο συνδυασμός πολύ μαλακών αποσβέσεων στις αναρτησεις και τα Scorpion.
Εγώ εχω σφιγμενο πισω αμορτισερ (απο τη βιδα), "σκληρότερα" λαδια μπροστα και Metzeler Tourance και, ειλικρινα, η μηχανή ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ με το πως ήταν οταν την αγόρασα (πόσο μάλλον με φθαρμένα Scorpion!). Δεν υπερβάλλω. Βέβαια, είναι σαφώς πιο σκληρή στις λακκούβες.
-
harlek έγραψε:
Το λοιπόν: Στη σέλα κι εγώ δεν αντέχω εύκολα πάνω από μιάμιση ώρα σερί! Αλλά νομίζω αυτό είναι ψιλονορμάλ, ακόμα και κάποιοι με Βαραντέρο ξεκωλι@ζονται μετά από ένα δίωρο! Δεν είναι αμάξι το μοτοσακό!
Ρε μήπως έχετε ....γεράσει χα χα χα
Στο ταξίδι στην Καστοριά δεν κατάλαβα πότε φτάσαμε! :-D :-D :-D
-
Κάντε 200 χιλιόμετρα με husaberg και μετά θα μπορειτε να πάτε όχι 150 αλλά 1150 σερί με τον Πήγασο :-D
-
powerphot έγραψε:
Ρε μήπως έχετε ....γεράσει χα χα χα
Στο ταξίδι στην Καστοριά δεν κατάλαβα πότε φτάσαμε! :-D :-D :-D
Φυσικά και έχουμε γεράσει και κρεμάσει και διαλύσει στα 31 μας, γ@μώ την καθιστική ζωή και τα γραφεία!
Να σημειώσω ότι γύρω στη μιάμιση ώρα οδηγησης αρχίζω διάφορα τεχνάσματα σωτηρίας (π.χ. όρθιος κάθε λίγο στα μαρσπιε!), αλλά δεν έχουν αποτέλεσμα, απλά δίνουν μικρές 5λεπτες παρατάσεις ζωης! Όμως να τονίσουμε ότι μια δεκάλεπτη στάση κάνει δουλειά, καθως επαναφέρει τα οπισθια σχεδον στην αρχική τους μορφή.
-
timplas έγραψε:
Επίσης με ενοχλεί το κούνημα (βλέπε κουνάει ο Πήγασος? (http://www.apriliabikers.gr/html/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=1591&forum=37&post_id=16522#forumpost16522)) και η περιβόητη τιμή μεταπώλησης (http://www.apriliabikers.gr/html/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=1764&forum=34&post_id=15281#forumpost15281) της Απρίλια :-x
Να μην κρυβόμαστε πίσω απο το δαχτυλό μας όταν αγοράσαμε το pegaso οι περισσότεροι το λέγαμε best value for money τώρα που
θέλουμε να πουλήσουμε το λέμε χαμηλή τιμή μεταπώλησης μην είμαστε και αχάριστοι!!!!!! :-D :-D :-D :-D
-
Ωραίος ο Σερρέος :-D
-
Η σέλα νομίζω ειναι κυριλέ. Εμείς δεν είμαστε. Μέχρι το καλοκαίρι όταν πήγαινα ταξίδι π.χ. Αθήνα, το παιρνα σερί χωρίς στάση. Ακόμα και βενζίνη γέμιζα χωρίς να κατέβω από τη μηχανή. Αλλά μετά για 2 μέρες αισθανόμουν σαν παππούς! Πονούσε η πλάτη μου και ο αυχένας μου ακόμα και στον ύπνο μερικές φορές δεν μπορούσα καν να αναπνεύσω σωστά για μερικές ώρες! Όταν όμως αποφάσισα να πάω Ιταλία και κατάλαβα ότι έπρεπε να προετοιμαστώ και σωματικά και υλικά (εξοπλισμός) τότε κατάλαβα ότι το προβλημα το χα εγώ. Έκανα ένα μήνα γυμναστική κάθε μέρα, αγόρασα ζώνη για τη μέση για να με κρατα σε ορθια θέση κατα την οδήγηση και να αναγκάζει τους κοιλιακούς μου να υποστηρίζουν την πλάτη μου, έβαλα μεγάλη ζελατίνα μπροστά και αγόρασα και κράνος που να έχει αεροδυναμικό σχήμα (μετά από δοκιμές κατέληξα σε AGV Stealth). Ταξίδεψα τελικά 6 ώρες συνεχόμενα Θεσσαλονίκη Ηγουμενίτσα και άλλες τόσες Ανκόνα Τοσκάνη και δεν κατάλαβα τίποτα. Προφανώς όλες οι παραπάνω... λεπτομέρειες άλλαξαν τελείως την ποιότητα ταξιδιού. Οπότε η σέλα του Πήγασσου θα ήταν άβολη μόνο αν ενοχλούσε με όλες τις άλλες παραμέτρους μα μην ισχύουν.
-
θα συμφωνήσω πάντως για φλάντζα (παθών), ηλεκτρικά (παθών) και κουμπώματα πλαστικών (παθών). Αλλά και για το κόμπλερ της μίζας, που μάλλον χαλάει βέβαια γιατι αν καθε 2 μήνες καποιο μικροηλεκτρικο σε αναγκαζει να το βαζεις μπρος με την 6η...ε τοτε...
-
CHRISTODOU έγραψε:
timplas έγραψε:
Επίσης με ενοχλεί το κούνημα (βλέπε κουνάει ο Πήγασος? (http://www.apriliabikers.gr/html/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=1591&forum=37&post_id=16522#forumpost16522)) και η περιβόητη τιμή μεταπώλησης (http://www.apriliabikers.gr/html/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=1764&forum=34&post_id=15281#forumpost15281) της Απρίλια :-x
Να μην κρυβόμαστε πίσω απο το δαχτυλό μας όταν αγοράσαμε το pegaso οι περισσότεροι το λέγαμε best value for money τώρα που
θέλουμε να πουλήσουμε το λέμε χαμηλή τιμή μεταπώλησης μην είμαστε και αχάριστοι!!!!!! :-D :-D :-D :-D
CHRISTODOU ποιος σου είπε ότι θέλω να πουλήσω τον Πήγασο οπότε και μιλάω για χαμηλή τιμή μεταπώλησης? Αυτές τις απόψεις τις υποστήριζα πάντα.
Πίσω από το δάχτυλό τους κρύβονται αυτοί που νομίζουν ότι έχοντας αγοράσει έναν Πήγασο έχουν την καλύτερη μηχανή στο σύμπαν. Ε όχι δεν είναι έτσι.
Το να είμαι ερωτευμένος με τη μηχανή μου δε με αποτρέπει από το να 'βλέπω' και τα αρνητικά της. Ίσα ίσα που το θεωρώ και τίμιο να προσπαθώ να τα λύσω μέσα από τις συμβουλές των άλλων συμφορουμιτών.
-
bluesman έγραψε:
Η σέλα νομίζω ειναι κυριλέ. Εμείς δεν είμαστε. Μέχρι το καλοκαίρι όταν πήγαινα ταξίδι π.χ. Αθήνα, το παιρνα σερί χωρίς στάση. Ακόμα και βενζίνη γέμιζα χωρίς να κατέβω από τη μηχανή. Αλλά μετά για 2 μέρες αισθανόμουν σαν παππούς! Πονούσε η πλάτη μου και ο αυχένας μου ακόμα και στον ύπνο μερικές φορές δεν μπορούσα καν να αναπνεύσω σωστά για μερικές ώρες! Όταν όμως αποφάσισα να πάω Ιταλία και κατάλαβα ότι έπρεπε να προετοιμαστώ και σωματικά και υλικά (εξοπλισμός) τότε κατάλαβα ότι το προβλημα το χα εγώ. Έκανα ένα μήνα γυμναστική κάθε μέρα, αγόρασα ζώνη για τη μέση για να με κρατα σε ορθια θέση κατα την οδήγηση και να αναγκάζει τους κοιλιακούς μου να υποστηρίζουν την πλάτη μου, έβαλα μεγάλη ζελατίνα μπροστά και αγόρασα και κράνος που να έχει αεροδυναμικό σχήμα (μετά από δοκιμές κατέληξα σε AGV Stealth). Ταξίδεψα τελικά 6 ώρες συνεχόμενα Θεσσαλονίκη Ηγουμενίτσα και άλλες τόσες Ανκόνα Τοσκάνη και δεν κατάλαβα τίποτα. Προφανώς όλες οι παραπάνω... λεπτομέρειες άλλαξαν τελείως την ποιότητα ταξιδιού. Οπότε η σέλα του Πήγασσου θα ήταν άβολη μόνο αν ενοχλούσε με όλες τις άλλες παραμέτρους μα μην ισχύουν.
Καλά όλα αυτά που έκανες φίλε και σίγουρα βοηθάνε σε ένα ταξίδι, αλλά άντεξες 6 ώρες χωρίς να μουδιάσουν τα οπίσθιά σου? Εμένα εκεί είναι το πρόβλημα και πολύ λιγότερο σε άλλα σημεία του σώματος. Άλλωστε κραδασμοί από μονοκύλινδρο είναι αυτοί!
-
timplas έγραψε:
CHRISTODOU έγραψε:
timplas έγραψε:
Επίσης με ενοχλεί το κούνημα (βλέπε κουνάει ο Πήγασος? (http://www.apriliabikers.gr/html/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=1591&forum=37&post_id=16522#forumpost16522)) και η περιβόητη τιμή μεταπώλησης (http://www.apriliabikers.gr/html/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=1764&forum=34&post_id=15281#forumpost15281) της Απρίλια :-x
Να μην κρυβόμαστε πίσω απο το δαχτυλό μας όταν αγοράσαμε το pegaso οι περισσότεροι το λέγαμε best value for money τώρα που
θέλουμε να πουλήσουμε το λέμε χαμηλή τιμή μεταπώλησης μην είμαστε και αχάριστοι!!!!!! :-D :-D :-D :-D
CHRISTODOU ποιος σου είπε ότι θέλω να πουλήσω τον Πήγασο οπότε και μιλάω για χαμηλή τιμή μεταπώλησης? Αυτές τις απόψεις τις υποστήριζα πάντα.
Πίσω από το δάχτυλό τους κρύβονται αυτοί που νομίζουν ότι έχοντας αγοράσει έναν Πήγασο έχουν την καλύτερη μηχανή στο σύμπαν. Ε όχι δεν είναι έτσι.
Το να είμαι ερωτευμένος με τη μηχανή μου δε με αποτρέπει από το να 'βλέπω' και τα αρνητικά της. Ίσα ίσα που το θεωρώ και τίμιο να προσπαθώ να τα λύσω μέσα από τις συμβουλές των άλλων συμφορουμιτών.
Μη το παίρνεις προσωπικά ρε φίλε δεν το έγραψα για σένα απλά βαρέθηκα στα προτερήματα να γράφουν best value for money και στα ελλατώματα χαμηλή τιμή μεταπώλησης. Πιστεύω οτι με το pegaso παρ'όλα τα μικροπροβλήματα είμαστε όλοι ερωρευμένοι. Και όχι μόνο εμείς όταν έμεινα απο φλαντζα απελπίστηκα και ήθελα να το πουλήσω. Δεν με άφησε όμως η Ελένη γιατι λεει ο pegasos είναι πανέμορφος :-D :-D :-D :-D :-D :-D
-
Πάντως πολλά από τα προβλήματα που έχετε αναφέρει έχουν βελτιωθεί στα καινούρια μοντέλα (Trail/Strada)
Γενικότερα:
.Η σέλα είναι πολύ άνετη (και για τον συνεπιβάτη)
.Δεν έχει ακουστεί κάτι σοβαρό όσον αφορά τα ηλεκτρικά
.Το stand (κοντίτερο) δίνει καλή κλίση στη μηχανή
.Οι καθρέπτες είναι σε σωστό ύψος και πρόβλημα έχεις μόνο με αυτοκίνητα τύπου jeep, βανάκια κτλ.
.Όσον αφορά τις μεγάλες διαδρομές σίγουρα παίζει ρόλο η φυσική κατάσταση και ο εξοπλισμός.
πάντως:
.Όντως η αίσθηση του πίσω φρένου είναι κάπως... αλλά δεν μπορείς να πεις το φρένο αναποτελεσματικό.
.Τα λάστιχα (scorpion) όντως δεν εμπνέουν και πολύ μεγάλη εμπιστοσύνη.
-
CHRISTODOU έγραψε:
Και όχι μόνο εμείς όταν έμεινα απο φλαντζα απελπίστηκα και ήθελα να το πουλήσω. Δεν με άφησε όμως η Ελένη γιατι λεει ο pegasos είναι πανέμορφος :-D :-D :-D :-D :-D :-D
:bana: :se: :bana: :se: :bana: :se:
-
καμμία παρεξήγηση φίλε christodou ;-)
-
Συμφωνω απολυτα με τον Timplas. Διαβαζω εδω και κανα χρονο τις συζητησεις περι Πηγασου και απο κει εχω την εντυπωση οτι ειμαι ο ευτυχεστερος ανθρωπος του κοσμου οντας κατοχος ενος Πηγασου. ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ !!!!!!!!!!!!!
Την μηχανη την αγορασα λογω (οπως καλα το λετε) "χαμηλης μεταπωλητικης αξιας" και απο τον Φεβρουαριο του 2006 μεχρι σημερα την εχω παει 5 φορες στον γιατρο !!!!!
Δηλ. 5 φορες με εχει αφησει στα κρυα του λουτρου εξω απο το σπιτι μου.
Μεχρι και καθαρισμο στα μπεκ της εκανα. Ο Πηγασος ειναι του 2003 με σκαρτα 13000 χλμ. Μεχρι εκει εφτασα.
Σημερα με αφησε στη μεση της Συγγρου με 110χλμ. Ετσι ξαφνικα εσβησε η μηχανη. Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο και ακρως επκινδυνο.
Η διαγνωση εβγαλε προβλημα στον διακοπτη.
Ετουτη ειναι η 6η επισκεψη στο γιατρο.
Αρα παει περιπατο η συμφερουσα τιμη αγορας σε σχεση με τον ανταγωνισμο εκ Ιαπωνιας.
Εχω σκεφτει να την πουλησω αλλα δυστυχως εχω πεσει πανω στην μεταπωλητικη αξια !!!
Αυτα τα ολιγα απο μενα και χωρις παρεξηγηση αλλα εχω απελπιστει.
-
NTONTOS έγραψε:
Την μηχανη την αγορασα λογω (οπως καλα το λετε) "χαμηλης μεταπωλητικης αξιας" και απο τον Φεβρουαριο του 2006 μεχρι σημερα την εχω παει 5 φορες στον γιατρο !!!!!
Όπως έχουμε πει αλλού,
[color=FFCC00]
Για να έχουμε έναν πολύ αξιόπιστο πήγασο πρέπει να γίνουν προληπτικά:
1. Αλλαγή ανορθωτή με άλλον, καλύτερης ποιότητας και αλλαγή στις φίσες σύνδεσής του.
2. Αλλαγή του ρελέ της μίζας με άλλο, καλύτερης ποιότητας.
3. Έλεγχος βιδώματος φέρινγκ για τυχόν επαφή των βιδών με το ψυγείο.
4. Λύση στο πρόβλημα με το διακόπτη. Αρκεί να μπει ένα ρελέ στη θέση του διακόπτη στο κύκλωμα και ο διακόπτης να παραμείνει για τη διέγερση του ρελέ.
5. Σωστή ρύθμιση του εγκεφάλου με ειδικό μηχάνημα.[/color]
Θα μου πεις ότι άλλα μηχανάκια είναι αξιόπιστα εκ γεννετής. Δεκτό. Όμως τα προβλήματα του Πηγ έχουν λίγο πολύ εντοπιστεί κι ευτυχώς είναι λίγα και συγκεκριμένα.
-
NTONTOS έγραψε:
Την μηχανη την αγορασα λογω (οπως καλα το λετε) "χαμηλης μεταπωλητικης αξιας" και απο τον Φεβρουαριο του 2006 μεχρι σημερα την εχω παει 5 φορες στον γιατρο !!!!!
o γιατρος δεν ειμαι εγω...
για να μην παρεξηγιομαστε... :-D :-D :-D :-D :-D
-
NTONTOS καλό θα είναι όντως να τη δει τη μηχανή ο πραγματικός γιατρός Bill. Ελπίζω να λυθούν όλα... ;-)
-
NTONTOS έγραψε:
.....μεχρι σημερα την εχω παει 5 φορες στον γιατρο !!!!!
Δηλ. 5 φορες με εχει αφησει στα κρυα του λουτρου εξω απο το σπιτι μου.
.............Ετουτη ειναι η 6η επισκεψη στο γιατρο.
Αρα παει περιπατο η συμφερουσα τιμη αγορας σε σχεση με τον ανταγωνισμο εκ Ιαπωνιας.
Αυτα τα ολιγα απο μενα και χωρις παρεξηγηση αλλα εχω απελπιστει.
Μήπως πρέπει να μιλήσουμε λίγο για τον.....γιατρό σου? ;-)
-
powerphot έγραψε:
NTONTOS έγραψε:
.....μεχρι σημερα την εχω παει 5 φορες στον γιατρο !!!!!
Δηλ. 5 φορες με εχει αφησει στα κρυα του λουτρου εξω απο το σπιτι μου.
.............Ετουτη ειναι η 6η επισκεψη στο γιατρο.
Αρα παει περιπατο η συμφερουσα τιμη αγορας σε σχεση με τον ανταγωνισμο εκ Ιαπωνιας.
Αυτα τα ολιγα απο μενα και χωρις παρεξηγηση αλλα εχω απελπιστει.
Μήπως πρέπει να μιλήσουμε λίγο για τον.....γιατρό σου? ;-)
+1
-
Οχι ο γιατρος δεν ειναι ο Bill. Αν και θα ηθελα να τον επισκεφθω, αλλα για κακη μου τυχη εκει που μ'αφηνει ο Πηγασος ειναι αρκετα μακρια και τα χερια μου δεν αντεχουν τοσο σπρωξιμο χι χι χι !!!!
Αυτο που λετε για τα συνεργεια (οτι υπαρχουν λιγα αξιοπιστα) πιστευω οτι ειναι ακομα ενα μειον του Πηγασου. Δεν μπορει να εχεις ενα μοτοσακο και να υπαρχουν μερικοι γιατροι που να ξερουν τις παθησεις του.
Σε αλλα Απριλιανα μοτοσακα γιατι δεν τιθεται θεμα συνεργειου ??? Τουλαχιστον τοσο μεγαλο οσο του Πηγασου
Γιατι στο προτοξαδεφο (F650) του Πηγασου δεν υπαρχουν αυτα τα προβληματα ???
-
Γιατι στο προτοξαδεφο (F650) του Πηγασου δεν υπαρχουν αυτα τα προβληματα ???
Το F650 είχε περίπου κοινές βλάβες με τον Πηγασο, αλλά μάλλον με μιρκότερη συχνότητα. Ειδικά ο ανορθωτής, όμως, τους έχει αλλάξει κι εκείνων τον αδόξαστο!
Τα ηλεκτρικά του, αν και νομίζω ίδιας "αρχιτεκτονικής" με του καρπυρατεράτου Πήγασου, αποδείχθηκαν (λένε) πιο αξιόπιστα. Το αστείο είναι ότι το F650 κατασευαζόταν στο εργοστάσιο της Απρίλια στην Ιταλία! Παρόλα αυτά, προφανώς ο γερμανός έβαλε τα δικά του υψηλότερα στάνταρτ σε κάποιους κρίσιμους τομείς του ποιοτικού ελέγχου, οπότε οι BMWδιάρηδες δεν ταλαιπωρήθηκαν τόσο.
-
NTONTOS έγραψε:
Οχι ο γιατρος δεν ειναι ο Bill. Αν και θα ηθελα να τον επισκεφθω, αλλα για κακη μου τυχη εκει που μ'αφηνει ο Πηγασος ειναι αρκετα μακρια και τα χερια μου δεν αντεχουν τοσο σπρωξιμο χι χι χι !!!!
Φίλε μου, δεν έχεις ιδέα πόσο σημαντική είναι αυτή σου η παράλειψη. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πως ορισμένα μέλη του φόρουμ (και μάλιστα όχι νέα) εξακολουθούν να προβληματίζονται για το που θα κάνουν σέρβις τη μηχανή τους ή για το που θα τη φτιάξουν αν χαλάσει! 'Η δε διαβάζετε τα ποστ, ή είστε μαζόχες! Δεν εξηγείται αλλιως!!!
Α μα πια, το είπα και ησύχασα. :a22
-
harlek έγραψε:
NTONTOS έγραψε:
Την μηχανη την αγορασα λογω (οπως καλα το λετε) "χαμηλης μεταπωλητικης αξιας" και απο τον Φεβρουαριο του 2006 μεχρι σημερα την εχω παει 5 φορες στον γιατρο !!!!!
Όπως έχουμε πει αλλού,
[color=FFCC00]
Για να έχουμε έναν πολύ αξιόπιστο πήγασο πρέπει να γίνουν προληπτικά:
1. Αλλαγή ανορθωτή με άλλον, καλύτερης ποιότητας και αλλαγή στις φίσες σύνδεσής του.
2. Αλλαγή του ρελέ της μίζας με άλλο, καλύτερης ποιότητας.
3. Έλεγχος βιδώματος φέρινγκ για τυχόν επαφή των βιδών με το ψυγείο.
4. Λύση στο πρόβλημα με το διακόπτη. Αρκεί να μπει ένα ρελέ στη θέση του διακόπτη στο κύκλωμα και ο διακόπτης να παραμείνει για τη διέγερση του ρελέ.
5. Σωστή ρύθμιση του εγκεφάλου με ειδικό μηχάνημα.[/color]
Θα μου πεις ότι άλλα μηχανάκια είναι αξιόπιστα εκ γεννετής. Δεκτό. Όμως τα προβλήματα του Πηγ έχουν λίγο πολύ εντοπιστεί κι ευτυχώς είναι λίγα και συγκεκριμένα.
Και φυσικά όλα τα παραπάνω δέν ισχύουν στον δικό μου (αρχαίο) πήγασο, που όλα δείχνουν ότι θα τον κρατήσω και θα τον κάνω σιγά σιγά χωμάτινο -έτσι, να γουστάρω τα ήπια μονοπάτια που δέ πατάει η σουτζούκα τουλάχιστον.
:bye:
-
Καταρχάς...Συμφωνώ με τον..''Σερραίο''..+ Παοκτσή... :bye: :D
Δεν μ` αρέσει το πίσω φρένο...είναι...αντε να μην πω...ΑΛΛΑ...δε σημαίνει ότι σε άλλες μαρκες είναι καλύτερο ε...ακόμα και σε street...
Η σέλα είναι αναπαυτική...
Οι καθρέφτες ποτέ δε με ενόχησαν...ούτε το stand...
ΤΑ ΦΩΤΑ !!!! Τα φώτα ρε παιδιά...νυχτά χωρίς τη μεγάλη σκάλα είναι μαρτύριο...(αν ήταν διπλοφάναρο συνεχώς καλύτερο) !!
εννοειτίαι να μην είχαμε τα ''πάγια'' φλάντζα+διακόπτη...
ο εγκέφαλος θεωρώ καθαρά πως είναι θέμα...ατυχίας....
ε...καμμια 5άρα τουλάχιστον αλογάκια θα τα εκτιμούσα (αλλά αυτό δεν αποτελεί μειον)
ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ...-γνώμη μου...μιλώντας για ασφαλτο και Καλοκαιρι...
για Χειμώνα με κρύο ή ψιλόβροχο είναι..''τώρα θα πέσω..μετά θα πέσω...''
ΑΛΛΑ...ΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΡΟΗ ΒΡΟΧΗΣ = ΚΑΘΑΡΑ ΛΑΣΤΙΧΑ οταν επιστρέφαμε απο Καστοριά ήταν ΑΨΟΓΑ....και..κουφάθηκα....
Α...και τέλος η ανάρτηση...πρέπει να είσαι ο Πινόκιο για να σου ''κάτσει'' η εργοστασιακή... αλλά με ρύθμιση στο φουλ και λίγο σκλήρυνση λύνεται....
-
α...και ναι...όπως είπε ο φίλος μου ο γκαζο-killer...
ναι...σου πιάνεται το χέρι με το γκάζι τέρμα κατω....
:D :lol: :roll: :roll:
-
Ή είμαι ο μόνος άτυχος ή κάποιος άλλος έχει ξανβάψει το ντεπόζιτο. Εχω το μαυρο γκρί pegaso του 04 και το χρώμα στο ντεπόζιτο έχει γεμίσει πανάδες και φαίνεται σαν πολύ παλιό.Στο δρόμο έχω δει τουλάχιστον αλλα 2 μηχανάκια με το ίδιο πρόβλημα. Το πήγα στην autoglym μήπως και μπορούν να κάνουν τίποτα και μου απάντησαν ότι λόγω του ματ χρώματος δεν γίνεται τίποτα. Τελικά μια γάτα που κάθεται μονιμως στην σέλλα και μου γδέρνει το ντεποζιτο μου βρήκε την λύση. Πήρα bagster και δεν το βλέπω το ντεπόζιτο πια :P
-
TASKON έγραψε:
Ή είμαι ο μόνος άτυχος ή κάποιος άλλος έχει ξανβάψει το ντεπόζιτο. Εχω το μαυρο γκρί pegaso του 04 και το χρώμα στο ντεπόζιτο έχει γεμίσει πανάδες και φαίνεται σαν πολύ παλιό.Στο δρόμο έχω δει τουλάχιστον αλλα 2 μηχανάκια με το ίδιο πρόβλημα. Το πήγα στην autoglym μήπως και μπορούν να κάνουν τίποτα και μου απάντησαν ότι λόγω του ματ χρώματος δεν γίνεται τίποτα. Τελικά μια γάτα που κάθεται μονιμως στην σέλλα και μου γδέρνει το ντεποζιτο μου βρήκε την λύση. Πήρα bagster και δεν το βλέπω το ντεπόζιτο πια :P
Μπουαχαχα..καλόοοο!!!!
Πρόσεξε όμως μη σου γρατσουνίσει και το bagster...-έχει γίνει γι` αυτό στο λέω--
Πρέπει..
.
.
.
.ΝΑ ΤΗ ΣΚΙΣΕΙΣ ΤΗ ΓΑΤΑ...!!!!! :D :bye: :bye:
-
Αφού ξεθωριάζει το τεπόζιτο, τα καπούλια δεν έχουν το ίδιο πρόβλημα;
-
Ένα που παίζει εδώ γύρω στη γειτονιά (πυροσβεστική)είναι χάλια ολούθε πάντως και θα πήγαινε για βάψιμο
-
TASKON έγραψε:
Ή είμαι ο μόνος άτυχος ή κάποιος άλλος έχει ξανβάψει το ντεπόζιτο. Εχω το μαυρο γκρί pegaso του 04 και το χρώμα στο ντεπόζιτο έχει γεμίσει πανάδες και φαίνεται σαν πολύ παλιό.
Είναι γνωστό πρόβλημα του συγκεκριμένου χρώματος και αφορά και τα καπούλια και το εμπρός φτερό. Αν φροντίζεις τη μηχανή (να μην πολυβρέχεται, όχι πολύς ήλιος κ.λπ.) περιορίζεται αρκετά και μάλλον καθυστερείς την εμφάνισή του. Έχω δει αρκετούς τέτοιους Πήγασους και πραγματικά η μόνη λέξη που τους περιγράφει είναι ΣΑΡΑΒΑΛΑ.
Ο δικός μου παρουσιάζει πρόβλημα στο χρώμα όταν βραχεί, αλλά όταν στεγνώσει παραδόξως σχεδόν εξαφανίζεται.
-
Τελικά όμως δεν είπε κανείς... η κατεργασία με το " REXIN"(το οποίο παρεπιπτόντως ότε ξέρω τί είναι αλλά το διάβασα σε κάποιο post) κάνει δουλεία? Λύνει το πρόβλημα?
-
bckat έγραψε:
Ένα που παίζει εδώ γύρω στη γειτονιά (πυροσβεστική)είναι χάλια ολούθε πάντως και θα πήγαινε για βάψιμο
Εχει κανεις αισθηση κοστους για βαψιμο?
-
TASKON έγραψε:
Εχει κανεις αισθηση κοστους για βαψιμο?
Τάσο απ' ότι ξέρω, 1ον η Aprilia δεν "δίνει" τους κωδικούς για ΚΑΝΕΝΑ χρώμα απ' τα μοντέλα της.Μη ψάξεις άδικα!
2ον Άρα η τιμή του έχει να κάνει ανάλογα με το μαγαζί που θα πας για βάψιμο κάνοντας την ανάλογη έρευνα αγοράς. :bye:
-
powerphot έγραψε:
TASKON έγραψε:
Εχει κανεις αισθηση κοστους για βαψιμο?
Τάσο απ' ότι ξέρω, 1ον η Aprilia δεν "δίνει" τους κωδικούς για ΚΑΝΕΝΑ χρώμα απ' τα μοντέλα της.Μη ψάξεις άδικα!
2ον Άρα η τιμή του έχει να κάνει ανάλογα με το μαγαζί που θα πας για βάψιμο κάνοντας την ανάλογη έρευνα αγοράς. :bye:
Και εγώ το παραπάνω γνωρίζω...έχουν δικούς τους κωδικούς και είναι...σα να μιλάς Αγγλικά σε Ταύλανδό... ''Νumber 3'' θα λεει ο ένας και ''%#%^^&^&3'' o άλλος....
-
Αν πας σε μπογιατζη θα φας κανα 2 μερες να βρεις χρωμα στο περιπου το οποιο δεν θα ειναι ιδιο με το original.
Εγω εχω το μπλε ασημι και ηθελα να βαψω το ντεποζιτο (στον Πειραια ειναι περιπου 150 εβριδια). Αλλα ελα ντε που δεν εβγαιναν ιδια τα χρωματα και εκανε διχρωμια με το πισω μερος.
Οποτε επρεπε να βαψω ολη τη μηχανη.
Οποτε και εγκατελειψα.
-
Έχω τον Πήγασο μοντέλο '04 σε γκρι, θα συμφωνήσω με τα εξής:
α) Φώτα την νύχτα, είναι ανεπαρκή.
β) Τα ελαστικά της PIRELLI κρύα σε χειμωνιάτικο καιρό, απαράδεκτα.
γ) Άριστη μηχανή για τα λεφτά που δίνεις, προσανατολιζόμουν στο αδελφό μοντέλο της BMW αλλά προτίμησα τον Πήγασο λόγω τιμής.
Σε ότι αφορά την θέση οδήγησης, δίχως εμπερία από άλλες μηχανές και μετά από πολύωρα ταξίδια την κρίνω εργονομική για το σώμα μεν, αλλά τα γόνατα υποφέρουν.
Ζελατίνα μεγάλη έχω τοποθετήσει, παρ' όλα αυτά η προστασία από τον αέρα δεν είναι και η καλύτερη. Με λίγο αέρα δε, κουράζει.
Το πλαστικό ρεζερβουάρ, δεν γνωρίζω τι σκοπό εξυπηρετούσε αλλά ετοιμάζομαι να τοποθετήσω bagster, ώστε να ταιριάξει επιτέλους εκείνο το LIDL tank bag που έχω εδώ και δύο χρόνια.
Τέλος πιστεύω ότι είναι μια μηχανή που τα κάνει όλα, τίποτα όμως τέλεια. Κάτι που δεν το λέω υποτιμητικά, σε καμιά περίπτωση. Πολύ καλή για τουρισμό στην ορεινή Ελλάδα και κυρίως στα γειτονικά κράτη των βορείων συνόρων μας.
Φιλικά..
-
powerphot έγραψε:
TASKON έγραψε:
Εχει κανεις αισθηση κοστους για βαψιμο?
Τάσο απ' ότι ξέρω, 1ον η Aprilia δεν "δίνει" τους κωδικούς για ΚΑΝΕΝΑ χρώμα απ' τα μοντέλα της.Μη ψάξεις άδικα!
2ον Άρα η τιμή του έχει να κάνει ανάλογα με το μαγαζί που θα πας για βάψιμο κάνοντας την ανάλογη έρευνα αγοράς. :bye:
Το εχω ξαναγράψει ΝΙΚΟ δεν υπάρχουν κωδικοι χρώματος αν υπήρχαν πιστεψέμε θα τους έδιναν πρώτα οι εταιρίες Akzo Nobel και Lechler που συνεργάζετε η ΑΠΡΙΛΙΑ για να πουλήσουν. Τα περισσότερα χρώματα είναι τριπλής στρώσης και με βερνίκι μέσα γι΄αυτό είναι δύσκολο να το πετύχει ο οποιοσδήποτε δεν έχει τον χρόνο και την υπομονή να απειραματιστεί κανένα μήνα. :bye: :bye:
-
Ως -πρώην- κάτοχος BMW Funduro, θα ήθελα να επισημάνω ότι είχε τα ίδια προβλήματα με ανορθωτή και διακόπτη. Ο ανορθωτής, λόγω θέσης (κάτω από τη σέλα -απαράδεκτο) δεν είχε σωστή ψύξη με αποτέλεσμα να υπερθερμαίνεται και να παραδίδει "πνεύμα" περίπου στα 15.000 χιλιόμετρα. Όμως δημιουργούσε προβλήματα πολύ νωρίτερα, όπως διακοπές ή και να σβήνει εντελώς ακόμα και με 150-160 χιλιόμετρα στην Εθνική. Η μόνη λύση ήταν να "μετακομίσει" από τη θέση του -είχα βρει τη λύση στο Internet. Επίσης ο διακόπτης εκκίνησης χάλαγε συχνά όταν "έκοβες" το τιμόνι πολύ -αν θυμάμαι καλά- στην αριστερή πλευρά. Τελικά μετά από 3 αλλαγές αποφάσισα να το ανοίξω και να το επισκευάσω μόνος μου -και πιστέψτε με ήταν πολύ εύκολη η επέμβαση, απλά τα καλώδια ήταν πολύ κοντά. Όμως το συνεργείο μου δεν έκανε ποτέ τον κόπο να το επισκευάσει, αλλά έβαζε πάντα καινούργιο με αποτέλεσμα να χρεώνομαι, αλλά και να έχω το ίδιο -επικίνδυνο- πρόβλημα συνέχεια. Βέβαια δεν πρέπει να κάνει εντύπωση η ομοιότητα των βλαβών, καθώς όπως έχει προειπωθεί κατασκευάζοταν στην Ιταλία από την Αprilia για λογαριασμό της BMW.
To αστείο ήταν, ότι όταν την πήγα για πρώτη φορά στο συνεργείο, ο ιδιοκτήτης με ρώτησε αν πραγματικά έμεινα ευχαριστημένος από την επιλογή μου, καθώς ο ίδιος δεν είχε μείνει. Προφανώς η ποιότητα της εν λόγω μηχανής δεν είχε σχέση με τις υπόλοιπες της εταιρείας.