APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: lord2309 στις Οκτώβριος 19, 2009, 06:09:00 μμ
-
Παιδες εχω ενα Pegasus 650ie 2003 εχει 3500 χλμ Μετα απο μια πορεια Γυρω στα 200χλμ Με πολλα ανεβοκατεβασματα ταχυτητων. Παρατηρησα ενα κομπιασμα οταν αλλαζω ταχυτητα σε 2η Βεβαια εκανα και καποιες ρυθμισεις στον Συμπλεκτη απ μονος μου . Δεν πιστευω να ειναι αυτο γιατι δεν εκανα και υπρβολικα πραγματα , Αληθεια ποια ειναι η ποιο σωστη ρυθμιση? Σκευτομαι να το κανω τερμα χαμηλα να πιανει φοβουμενος μην φαει τους δισκους. Εσεις τι λετε ? Οσο για το κομπιασμα τη να ειναι αωοιγω Γκαζι μετα την αλλαγη και δεν φευγει αμεσως.
Θα μεβοηθησεται πολυ ευχαριστω
-
Πολύ πιθανών οι ρυθμίσεις στο συμπλέκτη που έχεις κάνει να επηρεάζουν τις αλλαγές στις ταχύτητες... , ο "τζόγος" στη μανέτα τού συμπλέκτη να είναι όσο λέει και το manual (αν θυμάμαι καλά 1,5 εκ περίπου...)
-
Είχα και γω τα ίδια όσον αφορά το κόμπιασμα, όλα είναι θέμα εγκεφάλου, απο κατανάλωση πως πας;
-
Από ότι κατάλαβα εννοεί κόμπιασμα πάνω στις αλλαγές των ταχυτήτων ή κατάλαβα λάθος? Που ο εγκέφαλος δεν έχει καμιά σχέση, τώρα αν εννοείς κόμπιασμα το να αργεί να "φορτώσει" στροφές μπορεί να φταίει και ο εγκέφαλος.... άλλα δεν θα στο έκανε και στις άλλες αλλαγές?
-
Φιλε ...αν κατάλαβα καλα ...
το μηχανάκι εχει 3500 χλμ ? ή το πήρες μεταχ/νο και εχεις κανει 3500 ?
Στα 3500 δεν δικαιολογείται ....αυτό που λές ....οπως επίσης και θέμα φθοράς δίσκων συμπλέκτη δεν παίζει !
Δώσε μας πληροφορίες τι εννοείς μιας και δεν νομίζω πως κατάλαβε κανεις !!
Αυτα !!
-
Κι εγώ ποντάρω ότι φταίει η ρύθμιση του ηλεκτρικού εγκεφάλου και συγκεκριμένα έχει ρυθμιστεί με πολύ μεγάλο εύρος της αρχικής διαδρομής του γκαζιού η κατάσταση "throttle closed". Το λέω με βάση τη λογική και όσα είχα καταλάβει από μια συζήτηση με το Βασίλη. Βεβαίως ίσως κάνω λάθος.
-
Παιδες εχω ενα Pegasus 650ie 2003 εχει 3500 χλμ Μετα απο μια πορεια Γυρω στα 200χλμ Με πολλα ανεβοκατεβασματα ταχυτητων. Παρατηρησα ενα κομπιασμα οταν αλλαζω ταχυτητα σε 2η Βεβαια εκανα και καποιες ρυθμισεις στον Συμπλεκτη απ μονος μου . Δεν πιστευω να ειναι αυτο γιατι δεν εκανα και υπρβολικα πραγματα , Αληθεια ποια ειναι η ποιο σωστη ρυθμιση? Σκευτομαι να το κανω τερμα χαμηλα να πιανει φοβουμενος μην φαει τους δισκους. Εσεις τι λετε ? Οσο για το κομπιασμα τη να ειναι αωοιγω Γκαζι μετα την αλλαγη και δεν φευγει αμεσως.
Θα μεβοηθησεται πολυ ευχαριστω
Αν το κοντέρ σου γράφει "ΜΟΝΟ" 3500χλμ τότε καλύτερα να ψάξεις για όλο τον "ιατρικό του φάκελο", εάν το έχεις πάρει 2ο η και 3ο χέρι.
-
Φιλε ...αν κατάλαβα καλα ...
το μηχανάκι εχει 3500 χλμ ? ή το πήρες μεταχ/νο και εχεις κανει 3500 ?
Στα 3500 δεν δικαιολογείται ....αυτό που λές ....οπως επίσης και θέμα φθοράς δίσκων συμπλέκτη δεν παίζει !
Δώσε μας πληροφορίες τι εννοείς μιας και δεν νομίζω πως κατάλαβε κανεις !!
Αυτα !!
Εκανα μια αλλη ρυθμιση στον συμπλεκτη με τζογο 1,5 εκατοστα και ειναι οκ το μηχανακι εχει οντος 3500 χλμ γιατι το πηρα απο ενα φιλο που δεν το χρησιμοποιησε καθολου λογο δουλειας Απ οτι διαβασα στο manula μετα τα πρωτα 1000 χλμ πρεπει να γινει μια ρυμιση στο συμπλεκτη