Ναι, ναι για το Μπενακη ειναι ετσι στημενο το μοτερ με το πλαισιο ......
Νεα ανακαληψη της aprilia
δικυλινδρος κινητηρας εν σειρα ......
υπομονη θα βρεξει και αν δεν βρεξει θα χιονισει ....

Αρχηγούλη με τα κινέζικα μηχανήματα αργυροχρυσονικελοχοϊας μείνε στη βροχή και στα χιόνια εσύ ενώ ……. στο Noale είναι πολύ μπροστά

Called Aprilia Active Aerodynamics (AΑΑ όπως λέμε ΧΧΧ), the name pretty much tells the story. As such, the Aprilia RS 660 concept explores using aerodynamic forces in new ways, which sees the machine capable of changing its front aerodynamic profile, as well as how much downforce it creates. The rear shock is directly mounted to the swingarm without a linkage, which Aprilia says allows for better actuation, saves weight, and of course looks nicer (as only the Italians can explain).
Θα δεις σε λίγα χρόνια ν' ακουλουθήσ η κατιDucaticati Μπεμπεμπεβέ και όλοι οι κρυφοί followers όπως έκαναν και με το V4, (όχι στο σκελετό αλλά στις ενεργές αεροδυναμικές καταστάσεις).
Μόνο που αυτοί έχουνε πολλά "Ελληνικά ομόλογα" και μπορούν να τα φτιάξουν πιο καλά
Πληροφοριακά πάντως για το θέμα των Κινέζικων, έχω αγοράσει κινέζικα κλιπόνς από συμφορομύτη και δεν μπορούσα ούτε να ανοίξω τρύπα με τρυπάνι HSS λόγω σκληρότητας του μετάλλου.