APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: harlek στις Μάρτιος 15, 2009, 12:26:38 πμ
-
Είπα κι εγώ να "πηδήσω" το μικρό σέρβις. Ρύθμιση ψεκασμού έκανα "εκτάκτως" πριν κάνα δίμηνο (και ευτυχώς πολύ πετυχημένη), τους διάφορους "ελέγχους" τους κάνω μόνος, ε, είπα θα αλλάξω και λάδια/φίλτρο μόνος μου και θα τη βγάλω καθαρή με 40 ευρώ! Είχα ξεχάσει τον όρκο που είχα πάρει το 2005 οτι "ΔΕΝ ΞΑΝΑΛΛΑΖΩ ΛΑΔΙΑ σ' αυτό το μηχανάκι".
Και τα άλλαξα, και να που μετά την (επώδυνη, λόγω ηλίθιας σχεδιάσης του "τσουτσουνιού") αλλαγή άρχισε να δακρύζει η τάπα του καρτερ από κάτω.
Ξαναβγάζω την ποδιά, τη σφίγγω λίγο ακόμα. Τα ίδια. Εν τω μεταξυ, φοβάμαι να σφίξω και πολύ γιατί οι βόλτες του κάρτερ έχουν ήδη διαλύσει μια φορά και ο βασίλης μου έχει βάλει Helicoil. Τελικά σφίγγω κι άλλο, τίποτα, σταγόνες όπου παρκάρω.
Τελικά αφαιρώ την τάπα να δω τι γίνεται, γεμίζω πάλι λάδια, και βλέπω το Helicoil ξεχαρβαλωμένο - ουσιαστικά βγήκε βιδωμένο πάνω στην τάπα!
Φυσικά και δεν ξαναμπαίνει, φυσικά κι έγινα έξαλλος, τα έβαλα και με το μοτοσακό (αν και το συγκεκριμένο κομμάτι, κατ' εξαίρεσιν, έχει βγει ιδιαίτερα αξιόπιστο) και με βλέπω αύριο πάνω σε "Μεταφοραί Μοτοσακών" να το πηγαίνω σε συνεργείο. Τώρα τι θα κάνουν εκεί...υποθέτω νέο Helicoil?
Ουφ!!
-
δεν ειναι τιποτα χαρη μην αγχωνεσαι...απλα θα επρεπε να αλαξει την χαλκοροδελα στεγανοπ.
το helicoil μπαινει στο καρτερ με σπειροκολλα (loctite)
απο λαθος σφιξιμο η απο στραβοπατημενη ροδελα μπορει να σπασει η loctite κ το helicoil να ξεβιδωσει μαζι με την ταπα...
-
Τώρα τι θα κάνει βρε βασίλη; Λογικά θα ανοίξει ακόμα μεγαλύτερο σπείρωμα και θα βάλει νέο helicoil?
-
αν δεν χαλασε το σπειρωμα στο καρτερ θα μπει καινουριο helicoil στο ηδη υπαρχον σπειρωμα
-
Εφοσον, εχεις ηδη τραυματισει το συγκεκριμενο σημειο, μηπως με καθε αλλαγη λαδιων να προγραμματιζεις να αγοραζεις και καινουρια ροδελα?? :thnk: :thnk:
Παρεπιμπτωντος, η ροδελα στεγανοποιησης, ΠΡΕΠΕΙ να αλλαζετε με καινουρια, καθε φορα που βγαζουμε την βιδα.... ;)
-
Παρεπιμπτωντος, η ροδελα στεγανοποιησης, ΠΡΕΠΕΙ να αλλαζετε με καινουρια, καθε φορα που βγαζουμε την βιδα.... ;)
Έτσι φαίνεται... μάλλον η αρχική διαρροή οφειλόταν στην ταλαιπωρημένη ροδέλα, με αποτέλεσμα να προσπαθήσω να σφίξω παραπάνω απ' όσο έπρεπε και να κάνω τη ζημιά.
-
Άλλη φορά να την προσέχεις την ...τάπα σου :jawdrop:
-
Θά λεγα ότι έχω πρόβλημα με τις τάπες γενικώς, αλλά είδα ότι το πρόβλημα μου δεν είναι πολύ σπάνιο. Σε site για το BMW F650, που ως γνωστόν φορά το ίδιο περίπου μοτέρ, το "βάσανο είναι γνωστό. Κάτι ενδιαφέρον, είναι ότι η BMW προτείνει στο Service Manual σύσφιξη της τάπας του κάρτερ στα 40Nm. Με αυτή τη ροπή, πολλοί ξεπατώσαν τις βόλτες τους και κάπου αναφέρουν ότι "Στο manual του πήγασου, η Aprilia προτείνει 25Nm - μάλλον τα 40Nm της BMW είναι λάθος". Το αστείο είναι ότι το User Manual του Πήγασου λέει κι εκεί 40Nm (το service manual δεν θυμάμαι τι γράφει και βαριέμαι να το ανοίξω τώρα).
Προσπάθησα να τηρήσω τα 40Nm, αν και επειδή φορούσα ήδη helicoil αυτό το νούμερο μάλλον δε με αφορούσε.
Τη μηχανή την πήγα προ ημερών στον Πέρρο (Δ. Πλακεντίας) με φορτηγάκι "Μοτομεταφοραί". 50 ευρώ έκανε, αν έχετε απορία. Το άφησα εκεί λέγοντας το πρόβλημα και είπε ότι θα το δει.
Την άλλη μέρα, μου είπε ότι για να το φτιάξει, μπορεί να "βάλει ένα ειδικό σύστημα από κάτω", οπότε θα μου κοστίσει απο 350-450 ευρώ (μαζί με τη μεταφορά σε μηχανουργείο). Υπάρχει όμως (είπε) ένα μικρό ρίσκο από την επέμβαση να πάθει ζημιά η φλάντζα του κινητήρα και να χάνει μετά λάδια.
Άλλη λύση που πρότεινε, ήταν το λύσιμο του κινητήρα πριν την επέμβαση, κάτι που θα ανέβαζε πολύ το κόστος (όταν ρώτησα να μου πει χοντρικά ένα ποσό, για να έχω μια ιδέα, είπε "δεν είμαι έτοιμος να σου απαντήσω"). Του είπα ότι δεν θέλω να δώσω τόσα λεφτά, "μπορείς να κάνεις κάτι πιο προσωρινό;" και είπε "Όχι, εμείς εδώ κάνουμε εργοστασιακή δουλειά, δεν κάνω μισοδουλειές, θέλω να είμαι καλυμμένος". Μια πρόταση που, αν την απομονώσεις, ακούγεται λογική και υπεύθυνη.
Αρνήθηκα να κάτι οτιδήποτε και πήρα τη μηχανή από εκεί (πληρώνοντας 20 ευρώ τον "έλεγχο). Μετά από συμβουλή του Βασίλη, αγόρασα νέο helicoil το οποιο πέρασα σε νέα βίδα, έβαλα και τεφλόν και βίδωσα όλο αυτό το "πράγμα" στην τρύπα του κάρτερ, η οποία απ' ό,τι είδα έχει ταλαιπωρημένο σπείρωμα. Υπάρχει διαρροή λαδιού, αλλά σε λογικά επίπεδα, ώστε να μπορώ να κινηθώ μέχρι κάποιο μηχανουργείο που να ασχολείται με μηχανές (δεν έχω αποφασίσει ακόμα πιο, ακούω προτάσεις).
Για το συνεργείο του Πέρρου δεν έχω αρκετά "χειροπιαστά" στοιχεία για να μιλήσω. Μια φορά μου έκανε ρύθμιση ψεκασμού και φαίνεται να έγινε πολύ σωστά.
Όμως κάθε άνθρωπος σου αφήνει μια αίσθηση και αυτή θα με αποτρέψει απ' το να ξαναπλησιάσω το μαγαζί του.
-
Ειμαι και εγω πονεμενος απο αυτην την ιστορια.Οταν καποια στιγμη αρχισα να χανω λιγο λαδακι καποιος ... ανοιξε μια τρυπα ΝΑΑΑ με το συμπαθιο και εβαλε μια γαιδουροβιδα για ταπα.Φυσικα αυτη η γαιδουροβιδα δεν εκανε για ταπα και φυσικα ξαναεφαγε τα πασα.Το αποτελεσμα ειναι να μην μπορω πλεον να συμαζεψω τη διαρροη.Πηγα χθες σε ενα μηχανουργειο και μου ειπε οτι για να γινει σωστη δουλεια πρεπει να παρει τον κινητηρα στο χερι να κανει αλλο πασο,να βαλει μια μουφα και ετσι να γυρισουμε παλι στην εργοστασιακη ταπα.
Κοστος :250-300€
Μαλλον θα τα δωσω.
-
τελικά ακούγεται αρκετά πιο ''συνθετο'' και σοβαρό από οτι στην αρχή... :thnk: :( :thnk:
-
Πηγα χθες σε ενα μηχανουργειο και μου ειπε οτι για να γινει σωστη δουλεια πρεπει να παρει τον κινητηρα στο χερι να κανει αλλο πασο,να βαλει μια μουφα και ετσι να γυρισουμε παλι στην εργοστασιακη ταπα.
Κοστος :250-300€
Μαλλον θα τα δωσω.
Κάτι το οποίο μου πρότεινε ο Βασίλης, σε περίπτωση που δεν μπορείς να φτιάξεις νέες βόλτες στο κάρτερ (εκ των υστέρων είδα ότι αναφέρεται και στο ξένο site του F650) είναι να κολληθεί μόνιμα μια τάπα στη θέση της κανονικής τάπας, η οποία να έχει στο κέντρο της τρύπα με καινούργιες σπείρες, όπου θα βιδώνει σωστά μια μικρότερη τάπα.
Αν κατάλαβα καλά, κάτι τέτοιο έδινε η BMW σαν κιτ επισκευής για το F650 και μάλιστα δωρεάν αν ήσουν εντός εγγύησης και σου χαλούσαν οι βόλτες.
Φαίνεται ότι υπάρχουν λύσεις, αλλά όχι και οι άνθρωποι για να τις εφαρμόσουν, το κέρατό μου!!
-
Kαλή σκέψη Χάρη...αλλά όπως ειπες θέλει μερακλή + μάστορα...
ωστοσο ρε συ τοσα ρεκτιφιε υπάρχουν... εδω κατεβαζουν ολόκληρες μηχανες απο αυτοκινητα και φορτηγα.... τι στο καλό.. :ohyes: :ohmy: :bye:
-
Να πω και εγω μια λαλακια............
Εαν στην υπαρχουσα τρουπα, κολληθει μια "λαπατσα", τετραγωνη, στρογγυλη (δεν εχει σημασια), πλατους περιπου 3cm, και στο κεντρο της, υπαρχει ετοιμη τρυπα, με κολλημενο παξιμαδι, και την κολλησεις ομοκεντρα με την τρυπα αποστραγγισης, δεν θα γινει δουλεια?
το κοστος ανερχεται στα 30-40 ευρω, και φανταζομαι το μηχανακι θα πρεπει να ξαπλωσει κατω-και απο τις 2 μεριες.... :thnk: :thnk:
-
Να πω και εγω μια λαλακια............
Εαν στην υπαρχουσα τρουπα, κολληθει μια "λαπατσα", τετραγωνη, στρογγυλη (δεν εχει σημασια), πλατους περιπου 3cm, και στο κεντρο της, υπαρχει ετοιμη τρυπα, με κολλημενο παξιμαδι, και την κολλησεις ομοκεντρα με την τρυπα αποστραγγισης, δεν θα γινει δουλεια?
το κοστος ανερχεται στα 30-40 ευρω, και φανταζομαι το μηχανακι θα πρεπει να ξαπλωσει κατω-και απο τις 2 μεριες.... :thnk: :thnk:
εγω αυτό κατάλαβα πως εννούσε πιο πάνω Κοσμά... :thnk:
αν οχι πάντως σκεφτήκαμε το ίδιο πράγμα... :sml1 :bye:
-
δεν το αποφευγεις το σπειρωμα στο καρτερ για τον απλουστατο λογο οτι δεν μπορεις να κολησεις αλλο μεταλο εκτος απο αλουμινιο.οποτε εαν κολησεις αλλουμινιο παλι πανω σε αλουμινιο θα δουλευει η καινουρια ταπα.
η μονη εμπιστη λυση ειναι μεγαλη σιδερενια ταπα η (ατσαλινη) στην οποια στο κεντρο της θα υπαρχει τρυπα με αλλη σιδερενια ταπα.
ενα σπειρωμα φθειρετε απο το σφιξιμο ξεσφιξιμο, αρα το αλουμινιο ως πιο μαλακο μεταλλο φθειρετε πιο ευκολα, γι αυτο λοιπον κανουμε την ταπα που συνεργαζεται με το αλουμινιο του καρτερ μονιμα σταθερη κ αλλαζουμε τα λαδια οσο συχνα θελουμε απο την ταπα της ταπας
so simple
-
Πέρασα από μηχανουργείο, του περιέγραψα τι ακριβώς γίνεται και απ' ό,τι κατάλαβα μπορεί να το φτιάξει ανοίγοντας πάλι βόλτες, βάζοντας λίγο πιο μεγάλη βίδα και δυο (δεν κατάλαβα ακριβώς το λόγο) ροδέλες. Πάντως λεει πιθανότατα φτιάχνεται (δεν έχει δει ακόμα τη μηχανή). Του είπα και για την "πατέντα" του bill και κατάλαβε μεν το σκεπτικό, αλλά λέει δεν το έχει ξανακάνει οπότε δεν το αναλαμβάνει. Σημειωτέον ότι οι άνθρωποι εκεί είναι ευγενέστατοι.
Τέλος πάντων, τη δευτερα θα το πάω κι ο θεός βοηθός!
-
Με το καλό Χάρη !!!
-
το χα ξαναγραψει και παλιοτερα αλλα νομιζω εχει σημασια. Πρωτα βρες μια μανισια ταπα εστω μεταχειρισμενη με τα μαγνητακια της και ολα, μεγαλυτερη προφανως απο τη δικια σου και μετα επελεξε τη διαμετρο της τρυπας! Αμα θες με ακους. Και μετα βεβαια παντα μα παντα βαζε teflon στις βολτες της ταπας. Ειναι 99% σιγουρο οτι καποια στιγμη μη σου πω απ την αρχη θα δακρυζει λαδακι. Μπορει να μην ειναι διαρροη πραγματικη αλλα γιατι να ραγιζει η καρδια σου καθε φορα που ξυπνας και να βλεπεις σταγονες λαδιου κατω παθαινοντας εμφραγμα?
-
Μανίσια και μεγαλύτερη από τη δικιά μου πώς γίνεται;
Τη διάμετρο της τρύπας δεν ξέρω κατά πόσο μπορώ να την επιλέξω, αφού πρέπει να είναι οριακά μεγαλύτερη από την τωρινή.
Με την έλλειψη μαγνήτη έχω ήδη συμβιβαστεί. Τον θεωρώ καλό, αλλά όχι απαραίτητο.
Το να πρέπει να βάζω πάντα τεφλόν μου φαίνεται ήδη ενοχλητικό. Το να βλέπω σταγόνες κάτω, δεν το συζητάμε καν, αν είναι έτσι δεν κάνουμε τίποτα!
-
Pegaso 650 Torque Specs
Engine oil drain plug 28.9 40
-
ψαξε σε συνεργεια παρε τηλεφωνα αν τους εχει ξεμεινει καμια ταπα απο bmw παλιοτερα μοντελα. Εγω ετυχε να βρω μια μεγαλυτερη απο bmw δεν ξερω κ γω τι μοντελο. Με βολεψε το οτι εχει μαγνητακια κ ιστοριες αλλα τελικα ειναι μεγαλη επρεπε νε βρω πιο μικρη. Αν δηλ. χαλασει κι αυτη παω για επιμεταλλωση... Παντως συνηθιζεις με τεφλον και σου φαινεται φυσιολογικο μετα απο 2 χρονια :D Αν δεν βαλεις μανισια ταπα εν τω μεταξει τι θα βαλεις εμποριου? απο τι υλικο ομως? Για ρωτα κ στην απριλια αν κανενα αλλο μοντελο απριλια φοραει μεγαλυτερη ταπα και παρε σαν ανταλακτικο την αμεσως μεγαλυτερη απ αυτη που φορας...
-
Η περιπέτειά μου πήρε αναπάντεχα καλή τροπή! Σήμερα κατέβηκα κάτω με τα ταπεινά εργαλεία μου, για να βάλω την "προσωρινή" τάπα καλύτερα, μην πάθω καμιά ζημιά πηγαίνοντας στο μηχανουργείο.
Αφαιρώ τα πάντα (παλιά χελικόιλ, τεφλόν κ.λπ), κοιτάω πάλι τις βόλτες του κάρτερ. Υπάρχουν βόλτες, πιθανώς κάπως φαγωμένες, αλλά υπάρχουν. Λέω, δε βάζω ένα νέο helicoil (είχα αγοράσει δύο) μόνο του, μπας και μπει... λαδώνω τις βόλτες, αρχίζω να βιδώνω το χελικόιλ με την πένσα, και μπαίνει μέσα ωραιότατα! Λές;
Παίρνω την μαμά τάπα. Αναμφίβολα πολύ ταλαιπωρημένη, έχει όμως και αυτή ίχνη σπειρώματος. Της αλλάζω το αλουμινένιο δαχτυλίδι (είχα πάρει άλλο), και βιδώνω με το χέρι. Μπαίνει μέσα μια χαρά. Μετά σφίγγω με το κλειδί με ... ευλάβεια. Βάζω μπρος. Κάνω βόλτα 15 λεπτών, ιχνος διαρροής!
Δεν αποκλείω να δω σύντομα "σταγόνα" κάτω (όχι όμως λίμνη!), όμως τουλάχιστον δεν έχω κανένα άγχος μην αμολυθούν τα λάδια στην πορεία και σκοτωθώ!
Θα αγοράσω πάραυτα κι άλλο χελικόιλ και νέα τάπα μαμίσια με το δικό της αλουμινένιο δαχτυλίδι. Θα τα τοποθετήσω μόλις δω την πρώτη σταγόνα ή όταν ξαναλλάξω λάδια.
Αλέξη (saddle69) σ' ευχαριστώ για την προθυμία σου ασχοληθείς με το πρόβλημά μου! :)
Και τον bill, που με έκανε να ξεαγχωθώ κάπως και αποφασίσω να πάρω το μηχανάκι από το συνεργείο που το είχα αφήσει, έστω και σπρώχνοντας!
-
Παντως και κατι τελευταιο που νομιζω θα βοηθησει και θα ξεαγχωσει και εσενα και οποιον το παθει το προβλημα με την ταπα. Αν η διαρροη ειναι μικρη δεν υπαρχει περιπτωση να σταξει ουτε σταγονα λαδι ενω κινειται το μηχανακι. Το παρατηρησα στο δικο μου μετα απο τηλεφωνικη ψυχαναλυση με τον μαστορα μου που μου το ειπε. Το παθα στην επιστροφη απο αμοργο-πειραια-θεσσαλονικη και ειχα χεστει πανω μου πως θα σκοτωθω στη διαδρομη, αλλα τελικα οντως αν σκουπισεις την ταπα και το εσωτερκο της ποδιας οπου πρωτα λιμναζει το λαδακι και μετα κανεις ακομα και ταξιδι ολοκληρο οταν θα σταματησεις δεν υπαρχει σταλα λαδι στην ποδια. Αν το αφησεις να κρυωσει μετα απο 10 λεπτα αρχιζει να σταζει... Οποτε μην αγχωνεστε για γλιστριμα και τετοια. Αυτα... Καλη τυχη με ην ταπα σου αν και καλο θα ταν να την επισκευασεις τωρα μην το παθεις σε κανα ταξιδι και ξενερωσεις τη ζωη σου. (κτυπαω ξυλο - δαγκωνω τη γλωσσα μου κτλ... :D)
Α και παντα αν ανοιξετε την ταπα γιατι σταζει και μαζεψετε τα οποια λαδια βγουν σε αηδιαστικα καθαρη λεκανη, δεν χρειαζεται να τα πεταξετε και να συμπληρωσετε αλλο, αλλα με ενα χωνι το οποιο ομως να εχει ψιλη σιτα ωστε να φιλτραρει το παραμικρο σκουπιδακι ξαναβαλτε το ιδιο... :kalo:
-
Κοίτα, δε νομίζω ότι δε στάζει όταν κινείσαι. Ίσα ίσα που τότε ανεβάζει πίεση. Μήπως όμως επειδή τρέχεις, κάνα ρεύμα αέρα φυσάει τις σταγόνες προς τα πίσω πριν πέσουν στην ποδιά (γιατί και η ποδιά, οριακά καλύπτει την τάπα). το λέω, γιατί δε βλέπω με ποια λογική να μη στάζει όταν ... τρέχεις!
Από την άλλη, τώρα που το σκέφτομαι, μήπως τίποτα διαστολές συστολές παίζουν ρόλο...
Πάντως να το πάθω σε ταξίδι, δεν γίνεται! Αν είναι, ο "τάφος" μου θα γίνει πάνω σε κάποια αλλαγή λαδιών.
Εγώ το άγχος δεν το είχα μην πατήσω καμιά σταγόνα λαδιού. Φοβόμουν μη φύγει η "τάπα" που είχα βάλει με άθλιο τρόπο και αδειάσει το σύμπαν στην πίσω μου ρόδα! :-)
Να το αφήσω να στάζει έστω και μία σταγόνα, έστω και ακίνητο αποκλείεται. Αν δω σταγόνα, βάλω τη νέα τάπα με νέο δαχτυλίδι και πάλι τρέχει (έστω και σταγόνα), πάω για επέμβαση!
Τέλος, αυτό που λες με το λάδι... εννοείται! Εγώ μ' αυτά που τράβηξα, πρέπει να το έχω ανακυκλώσει το λάδι μου τουλάχιστον 3-4 φορές με τη μέθοδο του χωνιού (αλλά χωρίς σίτα!).
:bye:
-
Eλπιζω φιλε μου ολα να πανε καλα............ειχα τραβηξει και εγω μια ψιλοταλαιπωρα με ενα τζαπανι που ειχα, και αναγκαστικα να αλλαξω ολοκληρο μοτερ (απο bros400, να το κανω 650 :tez: :tez: :tez:)
-
Ευτυχως τον καθησυχασες τωρα!!!!!!χαχα.... :D :D :D :D :tez:
-
Θα αγοράσω πάραυτα κι άλλο χελικόιλ και νέα τάπα μαμίσια με το δικό της αλουμινένιο δαχτυλίδι. Θα τα τοποθετήσω μόλις δω την πρώτη σταγόνα ή όταν ξαναλλάξω λάδια.
...πήρα λοιπόν, χελικόιλ, πήρα και βίδα (μεταχειρισμένη original με 10 ευρώ από τον Αναστασιάδη (αχέμ...!)) και τα έβαλα. Έσφιξα ελάχιστα με το κλειδι, λίγο περισσότερο απ' όσο πήγαινε με το χέρι! (για την ακρίβεια, χέρι + 1/3 της στροφής).
Πήγαινα έτσι για μέρες, χάνοντας πραγματικά ελάχιστο λάδι (δεν έβλεπα κάτω ποτέ σταγόνα, αλλά έπεφτε μετά από 1-2 μέρες στην ποδιά).
Την οριστική λύση την έδωσα χθες σε μηχανουργείο που μου σύστησε ο Αρμακόλας, στη Δάφνη.
Αρχικά, είπαν "χεχε άλλος ένας Πήγασος, φυσικά με πρόβλημα στην τάπα, δεν είναι τίποτα". Όταν όμως είδαν ότι εχει μπει και Helicoil και εχει βγει, τους κόπηκε το γέλιο. Ακόμα περισσότερο, όταν είδαν την τρυπάρα ΝΑ (με το συμπάθειο) που υπήρχε από κάτω.
Τελικά μου άνοιξαν νέες βόλτες, και πλέον είμαι στο όριο του ανοίγματος, καθώς από κει και μετά σχεδόν εξαφανίζεται η "πατουρα" του κάρτερ. Στην τρύπα που ανοίχτηκε μου έβαλε τάπα δυο νούμερα μεγαλύτερη από τη μαμα (!) και μπρούτζινη φλατζούλα. Λογικά δεν πρέπει να υπάρχει αυτή τη στιγμή μηχανή με μεγαλύτερη τάπα λαδιού ανεξαρτήτως μάρκας!
Η ουσία είναι ότι τώρα πια έχω μια νορμάλ (από λειτουργική άποψη) τάπα, που δε χάνει σταγόνα και σφίγγει κανονικά. Αν χαλάσουν και αυτές οι βόλτες, τότε τέλος, λύνεται ο κινητήρας, γεμίζεται η περιοχή με "υλικό" και ανοίγεται νέα τρύπα, στις διαστάσεις της "μαμίσιας". Μιλάμε για πολύ μεγάλο κόστος βέβαια.
Η δουλειά έκανε 30 ευρώ (με απόδειξη παρακαλώ) κ έγινε επιτόπου σε περίπου 20 λεπτά. Να πω ότι τα παιδιά στο μηχανουργείο μου έκαναν πολύ καλή εντύπωση. Ο υπεύθυνος έδειχνε πραγματικά "υπεύθυνος", ένας άλλος ήταν μες την καλή χαρά όλη την ώρα και ο τρίτος ήταν το λεγόμενο "καλό παιδί", μες την ευγένεια και την κατανόηση!