APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: nasmania στις Αύγουστος 03, 2015, 11:08:19 πμ
-
Καλημέρα,
Μετά απο γρήγορες αυξήσεις θερμοκρασίας και παρακολούθηση για κάμποσο καιρό τελικά δεν την γλύτωσα τη φλάντζα κεφαλής...Αφού έχω καεί με διάφορους μαστόρους πάω σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο όπου κατεβάζοντας την κεφαλή ο μάστορας, μου δείχνει την φλάντζα και κάποια σημεία της κεφαλής , τα οποία ήταν εντελώς βουλωμένα..Μου λέει αν έχω ξαναλλάξει φλάντζα κεφαλής καθώς και ότι τα νερά παιρνούσαν στην καύση με αποτέλεσμα να θέλει πλανιάρισμα ο κύλινδρος και η κεφαλή..(αν τα λέω καλά ?) Η δε βαλβίδες η μια ήταν διαφορετικό χρώμα απο τις άλλες..
Οκ αρχηγέ , το κάνουμε και προχωράμε..
Σημερα με παίρνει και μου λέει οτι μετά το πλανιάρισμα με την φλάντζα της aprilia έχει ανεβεί πολύ η συμπίεση με αποτέλεσμα να βρίσκει ο στρόφαλος ? και οτι θα στείλει την φλάντζα Αθήνα να του κατασκευάσουν μια πιο χοντρή για να μην έχουμε θέμα.
Τι κάνω ωρέ παίδες ? Ξέρει κανείς κάτι σχετικά ή έχω μπεί σε βαθιά νερά και θα το πάρω ταρταλο το μηχανάκι και θα φοβάμαι να κυκλοφορήσω ?
Γνώμες,απόψεις και @#%@#% δεκτά !
-
Δυστηχώς για σένα είναι κάτι συνηθισμένο αλλά επισκευάσημο :(
http://www.apriliabikers.gr/portal/pegaso-650-cube-and-ie/flantza-kapakioy-phgasos-2003/ (http://www.apriliabikers.gr/portal/pegaso-650-cube-and-ie/flantza-kapakioy-phgasos-2003/)
http://www.apriliabikers.gr/portal/pegaso-650-cube-and-ie/kamnh-flantza-allagh/ (http://www.apriliabikers.gr/portal/pegaso-650-cube-and-ie/kamnh-flantza-allagh/)
-
Ευχαριστώ πολύ φίλε pierre, τα έχω διαβάσει αυτά.
Δεν με προβληματίζει η διαδικασία σαν διαδικασία , αλλά το σημερινό τηλέφωνο για τα περί ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ φλάντζας σε ελληνική εταιρία επειδή έχει ανεβεί η συμπίεση πολύ !
@Bill
Αν διαβάζεις στο έχω στείλει και P.M. και θα ήθελα κάποιο τηλέφωνο επικοινωνίας σου.
-
να βρει ο στροφαλος ??? !!! :sml1 :a22 :zl% ετσι σου ειπε ??? :pray:
καλα ποσο την κατεβασε την κεφαλη και τον κυλινδρο ??? :cry: τοσο πολυ ηθελε ??? συνηθως τα περνανε ενα πασακι
αϊντε δυο, ρωτησε τον ποσα δεκατα τα πηρε και τα δυο στο συνολο ?? και ποσο πιο παχια φλαντζα θα βαλει απο την μαμα ??
-
Ξέρουμε πόσες φορές έχει κάψει φλατζα αυτό το μηχανάκι??? Λογικό το ακούω εάν έχει μπεί σε τέτοια διαδικασία 3-4 φορές κ έχει σκεφτεί κ κάποιος από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες να δώσει κ λίγο συμπίεση τότε είναι πολύ λογικό!!!
-
Μανο εαν εχει κατεβει 3 - 4 φορες η κεφαλη +1 ακομη τοτε καλυτερα να ψαξει για αλλη , γιατι ο θαλαμος καυσης θα μικρυνει
περισσοτερο με οτι συνεπαγεται αυτο , θετικα και αρνητικα
το να βαζεις χοντρυτερη φλαντζα π.χ. το διπλασιο + παχος απο την μαμα φλαντζα δεν ειναι και το καλυτερο :ohyes:
-
Καλό δεν είναι σίγουρα....... Αλλά ειναι κ αυτό μια λύση εάν η αγορά μιάς κεφαλής είναι απαγορευτική....
-
Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις/βοήθεια..
Την μηχανή την πήρα με 17000 km και τωρα έχει 37000 απο τα οποία εγώ οσο την έχω (απο το 2009) δεν είχα πρόβλημα με θερμοκρασίες/φλάντζα. Είναι μοντέλο 2004 injection. Μια φάση μόνο, είχα θέμα με τον θερμοστάστη όπου με τον Βασίλη είχαμε βάλει χειροκίνητο διακοπτάκι και αυτό μέχρι να ρθει το ανταλλακτικό και να το αντικαταστήσει.
Οπότε φαντάζομαι στην χειρότερη άντε να είχε αλλάξει 1 φορά φλάντζα ο προηγούμενος ιδιοκτήτης....(που δεν το πιστεύω καθότι και πολυ περισσότερο τρίχας απο ότι εγώ)
Μάλλον την πατάτα την έκανε το συνεργείο εδώ και έφαγαν παραπάνω τα μέταλλα (αν κατάλαβα καλά απο τα λεγόμενα σας) , αλλά αύριο θα πάω να μάθω παραπάνω γιατί δυστυχώς με όσα έχω τραβήξει απο συνεργεία ( εδώ ) πλέον φυσάω και το γιαούρτι...
Απο όσα διάβασα απο οσα γράψατε, μια κεφαλή έχει "ζωή" για 2-3 φαγώματα/ αλλαγή φλάντζας, σωστά ? Τέλος μια ερώτηση ακόμα, υπάρχει περίπτωση να "γεμιστούν" αυτά που πλανιαρίστηκαν και να έρθει στο ίδιο σημείο που θα έπρεπε να είναι ή δεν αξίζει τον κόπο ?
Επίσης αν είναι τοσο μεγάλη η πατάτα μιας και έχω άλλο ενα μηχανάκι για ανταλλακτικά, παίζει να του βγάλω την κεφαλή εγώ και να βάλουμε εκείνη ή μπα ?
-
υπάρχει περίπτωση να "γεμιστούν" αυτά που πλανιαρίστηκαν και να έρθει στο ίδιο σημείο που θα έπρεπε να είναι ή δεν αξίζει τον κόπο ?
Επίσης αν είναι τοσο μεγάλη η πατάτα μιας και έχω άλλο ενα μηχανάκι για ανταλλακτικά, παίζει να του βγάλω την κεφαλή εγώ και να βάλουμε εκείνη ή μπα ?
να γεμισεις την κεφαλη εκει που την πλαναρισαν δεν παιζει :ohyes:
αν τωρα σου την εχουν κατεβασει πολυ και θελεις χοντρη φλαντζα δηλαδη το διπλασιο και βαλε απο την μαμα φλαντζα
το πιο πιθανο να στην ξανακαψει γρηγορα
αν εχεις τετοιο θεμα καλυτερα να βαλεις την αλλη κεφαλη αφου υπαρχει και ειναι οκ
ολα αυτα παντα αν εχουν γινει ετσι τα πραγματα, δες λοιπον τι θα σου πει ο μαστορας π.χ. τι ?? ποσο ?? και γιατι ??
την κατεβασε και τι παχος φλαντζα θα σου βαλει και μετα πραξε :ohyes: ;)
-
Να κάνω εγώ μια σχετικά χαζή ερώτηση; Το BMW μιας και έχει το ίδιο μοτέρ με μόνη διαφορά την τετραβαλβιδη κεφαλή, για την οποία προσωπικά δεν έχω ακούσει κάτι άσχημο ότι καίγονται φλατζες κλπ, δεν κουμπώνει η κεφαλή όπως είναι;
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk