APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: daglasg3 στις Ιούνιος 09, 2008, 06:06:38 μμ
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΛΕΕΙ Η ΑΠΡΙΛΙΑ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΤΕ Η ΦΛΑΝΤΖΑ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΣΤΙΣ 40000ΧΛΜ.ΘΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ?ΑΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ?ΠΕΙΤΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΑΛΛΑΞΕΙ.
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΛΕΕΙ Η ΑΠΡΙΛΙΑ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΤΕ Η ΦΛΑΝΤΖΑ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΣΤΙΣ 40000ΧΛΜ.ΘΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ?ΑΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ?ΠΕΙΤΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΑΛΛΑΞΕΙ.
Kαταρχήν Καλώς Ήρθες...
Κατά δεύτερο γράφε και με μικρά σε παρακαλώ... :D
Κατά τρίτο..θα ελεγα οτι το 80-90 % των Πήγασων καίνε φλάντζα στην καλύτερη πριν τις 30,000 κλμ και συνηθως μετα τις 18,000....
Κατά τέταρτον... :D όχι ΜΗΝ το αλλάζει προληπικά...θα το καταλαβεις οταν ειναι να σε χαιρετησει γιατι θα σου ανεβάζει θερμοκρασίες ΕΝΩ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΔΕ ΣΟΥ ΑΝΕΒΑΖΕ.... πάντως μπαμ και κατω με τη μια χλωμό...εως απίθανο....οπότε...μην πιέζεις και ανακατευεσαι με μαστόρια ανευ λόγου....
Μιλάμε πάντα για να ''το πίνεις'' το εργαλείο.. αν το εχεις πολύ χαλαρό...θα σου παει και 40.000 και βλέπουμε...
Τώρα.... αν...ή όταν σου βγάλει πας και παιρνεις μιια... 60-70 ευρά...
αν δεν βρεις ειναι ακριβώς η ιδια και απο BMW 650 Funduro... το παλιότερο δηλ. μοντέλο...
ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΤΗ ΒΑΛΕΙ.... ΕΥΚΟΛΟ ΜΕΝ...ΑΛΛΑ ΟΠΩΣΦΗΠΟΤΕ ΝΑ ΠΛΑΝΝΙΑΡΕΙ ΚΕΦΑΛΗ..
ενδεχομένως να χρειαστει μιας και θα ανοιξεις καπακια να ριξεις και μια ματια βαλβίδες επ` ευκαιρία.... :bye: :bye: :bye:
ο΄,τι χρειαστείς σφύυυρα...
Α...
εγώ το πήγαινα 170-165 Αλεξ/λη - Θεσ/κη και χώρια τα υπόλοιπα ζόρια που έφαγε... πιστεύω οτι ο κινητηρας ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ
:bye: :bye: :bye:
-
Α..ξέχασα...
ψάξε και στο site στα Τεχνικά 650 για Πήγασο...
θα βρεις πολλά θέματα... όπως και το συγκεκριένο που ρώτησες.... :bye:
-
λαθος κεκτημενη ταχυτητα ηθελα να γραψω φλαντζα κεφαλης.
-
Κατά τρίτο..θα ελεγα οτι το 80-90 % των Πήγασων καίνε φλάντζα στην καλύτερη πριν τις 30,000 κλμ και συνηθως μετα τις 18,000....
bye: :bye:
Ε ΟΧΙ, ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!! Τι είναι η φλάτζα κεφαλής να αλλάζει στις 20.000!! Άλλοι δεν αλλάζουν μπουζί σ' αυτά τα χιλιόμετρα!
Το λοιπόν επειδή δεν ξέρω να φτιάχνω ψηφοφορίες κ.λπ., ας γράψει σ' αυτό το topic ο κάθε (πρώην ή νύν) πηγασόβιος αν έκαψε φλάτσα, και στα πόσα χλμ. Επίσης το μοντέλο (χρονολογία).
Εγώ με μοντέλο το 2004 και 29.000χλμ πάω μια χαρά. Σύμφωνα με τον γρουσούζη βέβαια, μου απομένουν 1000χλμ στην καλύτερη προτού καθηλωθώ!! :ohmy:
-
18000 χλμ πούλησα τον pegaso αλλάχτηκαν συνολικά 2 φλάντζες κεφαλής αν δεν σου βγάλει πρόβλημα μην το αλλάζεις προληπτικά
ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΑΝ ΜΠΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΤΗΝ ΕΒΑΨΕΣ :pray: :pray: :pray: :pray:
-
18000 χλμ πούλησα τον pegaso αλλάχτηκαν συνολικά 2 φλάντζες κεφαλής αν δεν σου βγάλει πρόβλημα μην το αλλάζεις προληπτικά
ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΑΝ ΜΠΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΤΗΝ ΕΒΑΨΕΣ :pray: :pray: :pray: :pray:
Δυστυχώς ....φιλαράκι έχεις 1000% δίκιο .
Πλην ελαχίστων ....μηχανικών ..... οι λοιποί ...μάλλον δεν έχουν ιδέα στο τι κάνουν και ετσι περισσότερες ζημιές βγαίνουν ..απο το πουθενά !!!!
-
Το λοιπόν επειδή δεν ξέρω να φτιάχνω ψηφοφορίες κ.λπ., ας γράψει σ' αυτό το topic ο κάθε (πρώην ή νύν) πηγασόβιος αν έκαψε φλάτσα, και στα πόσα χλμ. Επίσης το μοντέλο (χρονολογία).
Εγώ με μοντέλο το 2004 και 29.000χλμ πάω μια χαρά. Σύμφωνα με τον γρουσούζη βέβαια, μου απομένουν 1000χλμ στην καλύτερη προτού καθηλωθώ!! :ohmy:
Μέχρι τα 32.000χλμ που είχα τον πήγασο μου είχε καψει μόνο δύο......
....λάμπες του στοπ :D :D
Μέχρι τώρα ο πήγασος έχει κάνει περίπου 40.000-42.000χλμ (μια και τον βλέπω κάθε μέρα) αλλά δεν έχει κάψει ούτε ασφάλεια. :bye:
-
ΠΗΓΑΣΟ 1998... πολλάάάάά΄χιλιόμετρα (πριν το γενικό σέρβις όπου αλλάξαμε πιστόνι προληπτικά και ρουλεμάν και όλες τις φλάτζες: 247.000χλμ)
φλάτζες 2 ( μία στα 56.000χλμ μετά από 2 χρόνια συμμετοχή στο Πανελλήνιο supermoto και μια στα 217.000χλμ)
-
και μια στα 217.000χλμ)
217.000χλμ???
:h22: :h22: :h22: :h22:
Καλά, δε παίζεσαι!
Το έχεις λιώσει! :tez: :tez:
-
harlek μακάρι να είμαι εγώ foul αμιγκο...αλλά αμα δεις και στο aprilia-pegaso yahoo groups..κάπου εκεί να δεις... :(
ξαναλέω οτι ειναι και θέμα χρήσης...(παρατεταμένες ευθείες με τέρμα γκάζι κτλ...) είναι και οτι γενικώς αυτός ο μονοκύλινδρος rotax το είχε αυτό το καλό, απο κραδασμούς...??? δεν ξερω...τι να πω....
Powerphot... εσύ όμως αν θυμάσαι μου ειχες πει οτι πάνω απο 140 δεν πήγαινες..ετσι..??? εντελώς άλλη χρήση απο το να πηγαίνεις για 50' λεπτα με τερμα γκάζι δικάβαλος μια ευθεία συνέχεια...
Εννοείται πάντα με καλά λάδια σερβις κτλ, όχι παρτάλι ε... :bye:
-
Ρε themi και εγώ δεν τον γκάζωνα πολύ το pegaso
το γκάζωνα????????????
γιατί έκαψε 2 φλάντζες ε?????????? :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
κάποιος από αντιπροσωπεία aprilia μου είχε πει ότι σε κάποια μοντ δεν γινόταν σωστό σφίξιμο της κεφαλής από το εργοστάσιο και τους είχε ρθει εγκύκλιος να το σφίγγουν αυτοί :P :P :P :P
-
Powerphot... εσύ όμως αν θυμάσαι μου ειχες πει οτι πάνω απο 140 δεν πήγαινες..ετσι..???
Όταν με ρώτησες ήταν κι η Αγγελική μπροστά? :whist:
-
Powerphot... εσύ όμως αν θυμάσαι μου ειχες πει οτι πάνω απο 140 δεν πήγαινες..ετσι..???
Όταν με ρώτησες ήταν κι η Αγγελική μπροστά? :whist:
:hha% :hha% :hha% :hha% :hha%
χαχ..χαχαχαχα... καλόο..... δε θυμάμαι..... :w3% :w3% :w3% :w3%
-
Μοντελο 1997-αδεια 6ος του 1997-39.000χλμ μονο τσιμουχες στο μπροστινο εντος εγγυησης! :ohyes:Μαλλον ειμαι απο τους τυχερους-μη με ματιαξετε! :gun:
-
Μοντελο 1997-αδεια 6ος του 1997-39.000χλμ μονο τσιμουχες στο μπροστινο εντος εγγυησης! :ohyes:Μαλλον ειμαι απο τους τυχερους-μη με ματιαξετε! :gun:
:oo! :oo! :oo!