APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: bluesman στις Δεκέμβριος 19, 2008, 03:00:03 μμ

Τίτλος: φιλτρο αερα K&N ή DNA για pegaso 1995
Αποστολή από: bluesman στις Δεκέμβριος 19, 2008, 03:00:03 μμ
Ψαχνω να βρω φιλτρο αερα aftermarket που απο οτι διαβαζω εχει καλυτερη αποδοση και στις χαμηλες στροφες.

Απο τις συζητησεις κατεληξα DNA και K&N. Ελα ομως που σε οσους αντιπροσωπους τηλεφωνω  μου λενε πως εχουν για 97 και μετα. Ειδικα στην Κ&Ν μου παν κατηγορηματικα δεν ταιριαζει στο δικο σου. Στην DNA στον επισημο αντιπροσωπο μου παν πως στο συτημα τους βγαζει πως εχουν για 97 και μετα αλλα πως αν μπω στο site και δω φωτο του φιλτρου θα καταλαβω οπτικα αν ταιριαζει και στο δικο μου!
Ξερει καποιος αν ταιριαζει καποιο απο τα δυο φιλτρα στον πηγασσο του 95? Η τουλαχιστον ξερει κανεις αν υπηρξε διαφορα απο το 95 εως το 97 στο σχημα η το μεγεθος του φιλτρου αερα και του κουτιου του? Προσωπικα δεν εχω δει ποτε πως ειναι το φιλτρο αερα μου. Μια ζωη στον μαστορα το πηγαινα και το παιρνα ετοιμο... :srry: Στα παρακατω site ειναι οι φωτο του φιλτρου DNA για πηγασσο 97.

http://www.dnafilters.com/motorcycles.asp
http://www.tecnomoto.gr/product.list.asp?subtid=103
Τίτλος: Απ: φιλτρο αερα K&N ή DNA για pegaso 1995
Αποστολή από: bill στις Δεκέμβριος 19, 2008, 04:41:13 μμ
απλα δεν εχει καμια σχεση :bye: :bye:

κ εαν θες την γνωμη μου ασε το στοκ φιλτρο!καθε επεμβαση στην ροη του αερα σε καρπυρατερ που λειτουργουν με υποπιεση θα εχεις ασχημες συνεπειες.
θα πρεπει να ψαχτεις πολυ με ζιγκλερ για να το κανεις να δουλεψει αλλα παιζεται να χασεις την γραμμικοτητα σου

ζυγισε τα πραγματα...ο χρονος που θα χασεις...το λυσε δεσε...την αυτονομια που θα πεσει...κ η γραμμικοτητα που θα παει περιπατο....να μην αναφερω τις δυσλειτουργειες που θα αντιμετωπισεις σε αυξομειωση υψομετρου...

τι κερδιζεις? 1? 2? 3 ιππους?   το 3 παρα ειναι αισιοδοξο...

εγω στην θεση σου θα εβαζα ενα καινουριο στοκ κ ολα μια χαρα
Τίτλος: Απ: φιλτρο αερα K&N ή DNA για pegaso 1995
Αποστολή από: bluesman στις Δεκέμβριος 22, 2008, 12:03:49 μμ
Πω πω γειωση.... Ηθελα να βαψω τροχους πηγα σε μαστορα μου λεει αμα βαψεις με ηλεκτροστατικη μετα οταν πας να κανεις ακτινολογηση θα φυγει η μπογια το πιο πιθανον! Φιλτρο αερα να μη βαλω. Πω πωω... Το πηγασσακι θα μεινει παραπονεμενο...
Τίτλος: Απ: φιλτρο αερα K&N ή DNA για pegaso 1995
Αποστολή από: bluesman στις Δεκέμβριος 22, 2008, 12:04:47 μμ
Τι μπορω τοτε να κανω για να μην  ειναι μπαμια χαμηλα? μονο κοντοτερο γραναζι?
Τίτλος: Απ: φιλτρο αερα K&N ή DNA για pegaso 1995
Αποστολή από: Aprile στις Δεκέμβριος 22, 2008, 12:21:54 μμ
εξατμίσεις νά βάλεις καί μετά τό φίλτρο,σού μιλάω εκ΄πείρας...
Τίτλος: Απ: φιλτρο αερα K&N ή DNA για pegaso 1995
Αποστολή από: bill στις Δεκέμβριος 22, 2008, 12:49:29 μμ
ποια εξατμιση δινει χαμηλα οεο?
Τίτλος: Απ: φιλτρο αερα K&N ή DNA για pegaso 1995
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Δεκέμβριος 22, 2008, 01:46:00 μμ
Τι μπορω τοτε να κανω για να μην  ειναι μπαμια χαμηλα? μονο κοντοτερο γραναζι?

Κανένα ψαγμένο μπουζί / μπουζοκαλώδιο?
Τίτλος: Απ: φιλτρο αερα K&N ή DNA για pegaso 1995
Αποστολή από: bill στις Δεκέμβριος 22, 2008, 02:04:00 μμ
Τι μπορω τοτε να κανω για να μην  ειναι μπαμια χαμηλα? μονο κοντοτερο γραναζι?

Κανένα ψαγμένο μπουζί / μπουζοκαλώδιο?

δεν παιζει αυτο αντρεα οεο!!!
Τίτλος: Απ: φιλτρο αερα K&N ή DNA για pegaso 1995
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Δεκέμβριος 22, 2008, 03:25:37 μμ
Άρε μπιλλ όλο μας ξενερώνεις  :P :P :P :D :D :D :D


Μήπως είσαι μέλος των Myth Busters (http://en.wikipedia.org/wiki/MythBusters)?  :D :D  :bye: :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: φιλτρο αερα K&N ή DNA για pegaso 1995
Αποστολή από: bluesman στις Δεκέμβριος 22, 2008, 06:30:13 μμ
χαχαχα mythbusters χαχαχα. Τωρα εγω ποιον να ακουσω τον μηχανικο που πηγε στην Τσιπρον ή τον απλο εμπειρικο αναβατη.... Οεο?
Τίτλος: Απ: φιλτρο αερα K&N ή DNA για pegaso 1995
Αποστολή από: bill στις Δεκέμβριος 22, 2008, 07:43:15 μμ
για να δουλεψει καλυτερα ενας κινητηρας χαμηλα πρεπει να του κρατησεις την πιεση της εξατμισης σε καλα επιπεδα,με αφτερ μαρκετ εξατμιση,που λογικα θα ναι πιο ανοιχτη ειναι λογικο να χασει χαμηλα.θα πρεπει να επεμβει κ στο μιγμα για να επανελθει

με το καλυτερο μπουζι μπορει να βελτιωσεις την καυση αλλα μιλαμε παντα για διαφορα ως προς την πιο ομαλη  κ καθαρη λειτουργεια.σε δυναμη αυτο που κερδιζεις σε νορμαλ κινητηρα ειναι απλα αμελητεο

ο μονος τροπος για να κερδισει χαμηλα ειναι επεμβαση στον κινητηρα

αλλος τροπος ειναι μηχανικα καρπυρατερ που στην ουσια κερδιζεις ναι μεν δυναμη ψηλα λογω καλυτερης ροης αλλα κ σε αποκριση απο την καθυστερηση των αντιστοιχων υποπιεσεως

βαλε ενα μικροτερο γραναζι ωστε να αλλαξεις την διαχειρηση της δυναμης στις χαμηλες ταχυτητες που ειναι κ πιο ευκολο κ πιο αξιοπιστο
Τίτλος: Απ: φιλτρο αερα K&N ή DNA για pegaso 1995
Αποστολή από: Aprile στις Δεκέμβριος 23, 2008, 11:38:20 πμ
φίλε  bill  είναι γνωστό ότι είσαι άριστος μηχανικός όλοι τό λένε εμείς όμως ρέ γαμώτο δέν έτυχε νά γνωριστούμε μιάς καί εγώ  πήγαινα στόν λάζαρη τρομάρα μου...!τό δικό μου πάντως μέ arrow kai  k&h φίλτρο  γέμισε χαμηλά άν καί ξέρω ότι θέλει καρμπυλατέρ ή ζικλέρ 
Τίτλος: Απ: φιλτρο αερα K&N ή DNA για pegaso 1995
Αποστολή από: bill στις Δεκέμβριος 23, 2008, 02:32:43 μμ
οταν λεμε τον ορο ''χαμηλα''  διερουμε το συνολικο οριο των στροφων του κινητηρα με το 3.
για να παρουμε χαμηλα-μεσαιες και ψηλα.

δηστυχως ο πηγασος δεν περιστρεφεται σαν 650 κυβικα μονοκυλινδρο που ειναι πανω απο τις 7000 στροφες, κ να το κανει ,πεφτει η δυναμη.

οποτε 7000/3= 2333rpm.

εαν λαβουμε υπ οψιν μας οτι το ρελαντι ειναι 1400 αρα το φασμα των χαμηλων ειναι μονο για 1000 στροφες.

το μηχανακι σου θα πηρε μια αποκριση λογω καλυτερης ροης ειδικα στις μεσαιες αλλα η δυναμη θα φανει μονο στο δυναμομετρο για το πως ηταν πριν κ που πηραμε πραγματικα δυναμη..

μην ξεχναμε επισης οτι ειναι κ λιγο ψυχολογικο το οτι παει καλυτερα απο θεμα θορυβου...οντως ισχυει γιατι εαν εχασε 1 ιππο η πηρε 2 ιππους δεν το καταλαβαινεις στο
δρομο

ΥΓ. αριστος μηχανικος?  ποιος διαδιδει αυτες τις ανακριβειες?
Τίτλος: Απ: φιλτρο αερα K&N ή DNA για pegaso 1995
Αποστολή από: loufas στις Ιανουάριος 06, 2009, 02:08:10 πμ
Bill πραγματικα καθε φορα που διαβαζω καποια απαντηση σου νιωθω μια ανατριχιλα! Εσυ αδερφε εισαι επιστημονας οχι μαστορας!! Τα λες τοσο μορφωμενα αλλα τοσο κατανοητα που πραγματικα αρχιζω και νιωθω τη μοτο! Tnx για ολα!!

 :bye: :bye: