APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: στις Νοέμβριος 07, 2005, 11:07:04 πμ
-
Παραθέτω το πρόβλημά μου και ελπίζω για τις συμβουλές σας...
Έχω εδώ και 2 βδομάδες διαρροή λαδιου στην αριστερή μεριά του κινητήρα (πήγασος 04) και μετά από προσωπική δουλειά (εξαγωγή ντεπόζιτου & αριστερού πλαστικού καλύμματος κινητήρα) ανακάλυψα ότι η διαρροή είναι από τις δύο ημικυκλικές πλαστικές τάπες στο αριστερό μέρος του κινητήρα ακριβώς κάτω από την ένωση σώματος και κεφαλής (μάλλον, μή το παίζω και μηχανικός!). Τί κάνω; Διάβασα για την περίπτωση φλάντας τύπου "Η", δεν ξέρω αν είναι αυτό, δεν είμαι τόσο σχετικός ακόμη... Παραθέτω επίσης ότι και στα 1000klm (Μπολασίκης Αγ.Παρασκευής) και στα 6000klm (Τσουκαλάς-Σπανός) μου βάλαν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΛΑΔΙ, κρύο ήταν πάνω από το max!!!ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΓΩΝΙΩΔΩΣ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ!
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Παύλος (φίλος Θέμη, κι εγώ από Αλεξ/πόλη, μένω πλέον μόνιμα Αθήνα)
-
Μηπως τελικά φταίει που σου βάλανε παρα πολύ λάδι και σου προκαλεί τη διαρροή από εκεί;
-
Ακόμη και αφαίρεσα μεγάλη ποσότητα λαδιού, πλέον η διαρροή είναι μόνιμη... κλαψ (τέτοιο ψυχοπλάκωμα στα 6000χλμ)
-
εκει εχει τίποτα φλατζες;αν εχει μπορεί να εχουν σκασει απο την διαρροή.
-
Τσεκαρε επισης το θέμα "καταχώρηση βλαβων Πηγασου".τσεκαρε το γιατί αναφερεται και σε κατι μισοφεγγαρα στο καπακι.μηπως εννοείς αυτά.
-
Παύλο, για να καταλάβω, την διαροή την βλέπεις όταν πιέζεις το γκρί πλαστικό κάλυμα που έχει ένα σφουγγαράκι απο πίσω του?
-
NAI!!! Αλλά πλέον, το έβγαλα για να ανακαλύψω από που προέρχεται τελικά και κατάλεξα σ' αυτά τα πλαστικά ημικύκλια που αναφέρω... Το θέμα είναι ΠΟΥ να πάω και τί να πω να μου φτιάξουν, μη πληρώνα πάλι τα μαλλιοκέφαλά μου...
-
Σου παραθέτω μια απάντηση που είχα γράψει στον (pantelis) στις 1/7/2005, αφού είχα κι εγώ αυτό το πρόβλημα και ρώτησα το συνεργείο τι ακριβώς συμβαίνει.
« pantelis Σήμερα πήγα και άφησα τον Πήγασο για το σέρβις των 6000-7000.
Ρώτησα για το πρόβλημα αυτό σχετικά με τα λάδια που είχες περιγράψει διότι το ίδιο είχα κι εγώ. Πήρα την εξής απάντηση:
Σε εκείνο το σημείο υπάρχει μια φλάντζα η οποία κατά την γνώμη της ApriliaHellas θέλει άλλαγμα στα πρώτα 1000κλμ.
Κατά την γνώμη όμως της ApriliaItaly θέλει άλλαγμα στα πρώτα 8000χλμ.
Η ελληνική αντιπροσωπεία το άλλαζε απο τα 1000 αλλά οι Ιταλοί τους έβαζαν ΄"χέρι" κι έτσι αφού έχουν το πάνω χέρι πέρασε το δικό τους.
Τελικά αυτό το πρόβλημα είναι μια απλή φλάντζα η οποία για να αλλαχτεί θέλει απλά να γίνουν οι εργασίες που γίνονται στα 6000-7000 χλμ και γι’ αυτό οι μάγκες οι Ιταλοί το άφηναν όπως ήταν στα 1000χλμ που δεν γίνονται και πολλά πολλά στο πρώτο σέρβις για να το κάνουν στα επόμενα.
Αυτά, και ελπίζω να σε κάλυψα».
-
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ: ΠΟΥ να πάω, στον τσουκαλά-σπανό που πήγα πριν (εξυπηρετικός αλλά δεν έχει εμπειρία aprilia) ή κάπου αλλού (Νικολάου, scoot, ψωμόπουλο...;;;
-
ο/η PaVloS έγραψε:
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ: ΠΟΥ να πάω, στον τσουκαλά-σπανό που πήγα πριν (εξυπηρετικός αλλά δεν έχει εμπειρία aprilia) ή κάπου αλλού (Νικολάου, scoot, ψωμόπουλο...;;;
Λοιπόν, δεν ξέρω να σου πω, είναι στην κρίση σου όπως και στον καθένα εδώ μέσα να επιλέγει σε πιο συνεργείο θα πάει.
Ποτέ σε κανένα συνεργείο δεν υπάρχει περίπτωση να είναι όλοι οι πελάτες του ευχαριστημένοι η δυσαρεστημένοι.
Αυτό έχει να κάνει με τις απαιτήσεις και τα γούστα του κάθε πελάτη.
Κάποιος που πηγαίνει σε ένα συνεργείο και είναι ευχαριστημένος τότε έχει βρεθεί η "χρυσή τομή".
Σε αυτή την περίπτωση συνεχίζει την συνεργασία, ενώ αντίθετα κι απλά δεν ξαναπάει.
Ακόμα δεν έχω χρειαστεί κάτι σοβαρό που να θέλει συνεργεγείο.
Όταν έρθει αυτή η στιγμή θα σκεφτώ και θα πράξω.
Ελπίζω κι εγώ όπως πολλοί να βρώ την "χρυσή τομή".
Αυτά!
-
Να πας Μαραγκάκη (Καλλιρρόης) που φαίνεται καλός αλλά δεν έχει πάει κανείς να μας δώσει αναλυτικές πληροφορίες! :-D
Το πρόβλημά σου είναι 1000% φλάτζα "Η", αυτή που ανοίγουν για να γίνει η ρύθμιση βαλβίδων.
Επιβεβαιώνω 100% τη μανία που είχε ο μπολασίκης να σου βάζει...Μπόλικο λάδι! Μιλάμε με κρύα μηχανή πάνω από το MAX. Με ζεστή (όπως λέει το μανιουαλ) δεν το συζητάμε: Σχεδόν ξεχειλίζει ανοίγοντάς το! ΊΣως για να μην έχουνε τύψεις που σου χρεώνανε τρίτο μπουκάλι... :lol:
-
Δεν ξερω παιδες τι γινεται με ολους αυτους που ονομαζονται "εξουσιοδοτημενα συνεργεία". Ενα πραγμα που μπορει να με κανει ικανο να αρχισω καποιον στις αναποδες, ειναι οταν αυτος ο καποιος δε σεβεται την περιουσια του αλλου. Τις μηχανες-αγαπημενες μας δεν τις βρηκαμε στο δρομο.Κάποιοι δουλεψαν πολύ καιρο είτε για να τις αγοράσουν στον ευατο τους ή για λογαριασμό άλλων. Τί θέλω να πω;
Ερχεται η στιγμη να κανουμε το μισητο (για την τσεπη) service στη μηχανη μας. Μεχρι τη στιγμη αυτη ολοι ελπιζουμε πως με την επισκεψη μας σε ενα απο αυτα τα μαγαζακια, η αγαπημενη μας θα εχει την καλυτερη και επισημα πιστοποιημενη φροντιδα. Αμ δεν...!!!
"Οσο την αγαπαμε και την ποναμε εμεις οι ιδιοι δεν την πονα κανεις".
Ετσι εκει που το manual λεει "Βαλε 1600 ml, ελεγξε και αν χρειαστει συμπληρωσε", μετα απο μια μικρη πορεία φυσικα, ο "υπευθυνος και εξειδικευμενος - παντογνωστης" υπαλληλος σου βαζει δυο λιτρα ανευ βολτας. Το αποτελεσμα ειναι π.χ. με τριτη και στις τρεις χιλ. στροφες ανοιγοντας αποτομα το γκαζι η μηχανη να μη δινει οπως πρεπει και να ακουγεται μπουκωμενη. Κι αφου ακουσεις τυχαια για κατι παρομοιο και ελεγξεις τα λαδια διαπιστωνεις πως ειναι δυο δαχτυλα πανω απο το max. Αφαιρώντας λοιπον περιπου μισο λιτρο λαδι μενεις εκπληκτος με την τρομακτικη διαφορα στην αποδοση της μηχανης, η οποια πλεον παυει να συγκινείται με το παραμικρο.
Και αν αναλογιστουμε τα λογια του ποιοιτή: "...και τοτε έτρεξε ένα δάκρυ!" , μπορουμε να ειμαστε βεβαιοι πως η εικονα αυτη ανηκει πια στο παρελθον...
Υ.Γ. : Γιατι εχω την εντυπωση πως εαν πηγαιναμε για το service μας με συνοδεία πλαγιοκανου δε θα συνεβαιναν ολα αυτα τα απαραδεκτα;!
-
Κι αφου ακουσεις τυχαια για κατι παρομοιο και ελεγξεις τα λαδια διαπιστωνεις πως ειναι δυο δαχτυλα πανω απο το max. Αφαιρώντας λοιπον περιπου μισο λιτρο λαδι μενεις εκπληκτος με την τρομακτικη διαφορα στην αποδοση της μηχανης, η οποια πλεον παυει να συγκινείται με το παραμικρο.
Μου φάνηκε υπερβολικό να χάνεις απόδοση από το πολύ λάδι. Με έβαλες όμως σε πειρασμό, κι έτσι σήμερα αφαίρεσα λάδι (τουλάχιστον 200ml) έτσι ώστε να έρθει η στάθμη στα ίσια της (αν και αυτό είναι σχετικό, για τον πήγασο...). Υπενθυμίζω ότι το λάδι το είχε βάλει ο Μπολασίκης (όχι αυτοπροσώπως) σε ποσότητα ώστε ακόμα και με κρύα μηχανή να είναι πολύ πάνω απ' το max.
Το αστείο είναι ότι έχω την εντύπωση ότι η μηχανή πηγαίνει όντως σαφώς καλύτερα από πριν! Εξηγείται αυτό με κάποιο τρόπο ή μήπως φαντασιώνομαι;;
-
Καλημέρα. Έχω το ίδιο πρόβλημα εδώ και μια εβδομάδα περίπου. Βρίσκω λάδια στο αριστερό μέρος του κινητήρα και λίγα κάτω στο έδαφος (Πήγασος 04 - 13.300km). Το απόγευμα θα το πάω στον Χαρίτο να το ελέγξει. Κατά πάσα πιθανότητα είνα φλάντζα. Μόλις έχω κάτι νεότερο θα σας πω. Έιναι η πρώτη φορά που θα πάω στον Χαρίτο.
-
antp wrote:
Καλημέρα. Έχω το ίδιο πρόβλημα εδώ και μια εβδομάδα περίπου. Βρίσκω λάδια στο αριστερό μέρος του κινητήρα και λίγα κάτω στο έδαφος (Πήγασος 04 - 13.300km). Το απόγευμα θα το πάω στον Χαρίτο να το ελέγξει. Κατά πάσα πιθανότητα είνα φλάντζα. Μόλις έχω κάτι νεότερο θα σας πω. Έιναι η πρώτη φορά που θα πάω στον Χαρίτο.
Σου ξαναβάζω το ίδια απάντηση, αν και είναι πιο πάνω...
powerphot wrote:
Σου παραθέτω μια απάντηση που είχα γράψει στον (pantelis) στις 1/7/2005, αφού είχα κι εγώ αυτό το πρόβλημα και ρώτησα το συνεργείο τι ακριβώς συμβαίνει.
« pantelis Σήμερα πήγα και άφησα τον Πήγασο για το σέρβις των 6000-7000.
Ρώτησα για το πρόβλημα αυτό σχετικά με τα λάδια που είχες περιγράψει διότι το ίδιο είχα κι εγώ. Πήρα την εξής απάντηση:
Σε εκείνο το σημείο υπάρχει μια φλάντζα η οποία κατά την γνώμη της ApriliaHellas θέλει άλλαγμα στα πρώτα 1000κλμ.
Κατά την γνώμη όμως της ApriliaItaly θέλει άλλαγμα στα πρώτα 8000χλμ.
Η ελληνική αντιπροσωπεία το άλλαζε απο τα 1000 αλλά οι Ιταλοί τους έβαζαν ΄"χέρι" κι έτσι αφού έχουν το πάνω χέρι πέρασε το δικό τους.
Τελικά αυτό το πρόβλημα είναι μια απλή φλάντζα η οποία για να αλλαχτεί θέλει απλά να γίνουν οι εργασίες που γίνονται στα 6000-7000 χλμ και γι’ αυτό οι μάγκες οι Ιταλοί το άφηναν όπως ήταν στα 1000χλμ που δεν γίνονται και πολλά πολλά στο πρώτο σέρβις για να το κάνουν στα επόμενα.
Αυτά, και ελπίζω να σε κάλυψα».
:io:
-
Γεια χαρα.Εχω κι εγω το ιδιο προβλημα με την διαροη στα αριστερα του πηγασου (650 i.e 2004 8500 χλμ),η οποια εχει αυξηθειπολυ τελευταια.Ετσι περασα απο το συνεργειο του Αναστασιαδη στην Κατεχακη και μου ειπε οτι εναι η φλατζα
κεφαλης.Η ολη εργασια απαιτει περιπου δυο ωρες και θα μου στοιχισει 25 ευρω.
-
Επειδή αντιμετωπίζω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα, η φλάτζα κεφαλής είναι η στρογγυλή "τάπα" που βλέππουμε στο
κέντρο του κινητήρα αριστερά του Πήγασου?
Είναι συνέχεια νωπό εκείνο το μέρος και στάζει μια σταγονίτσα. Φαντάζομαι ότι χάνει πολύ λίγο λάδι, αλλά πρέπει
να φτιαχτεί... :cry: Αλλάζουν από μέσα κάποιο ο-ring? :thnk:
-
Επειδή αντιμετωπίζω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα, η φλάτζα κεφαλής είναι η στρογγυλή "τάπα" που βλέππουμε στο
κέντρο του κινητήρα αριστερά του Πήγασου?
Είναι συνέχεια νωπό εκείνο το μέρος και στάζει μια σταγονίτσα. Φαντάζομαι ότι χάνει πολύ λίγο λάδι, αλλά πρέπει
να φτιαχτεί... :cry: Αλλάζουν από μέσα κάποιο ο-ring? :thnk:
Αν τελικά εχω καταλαβει, και μετά απο 2 χρόνια πιστευω ότι είναι αυτό που που ειχα γραψει στην αρχή μια και μου το είχε εξηγησει κι ο Βασίλης πολύ αργότερα.
Εκεί στον κύκλο υπάρχει ενα πλαστικό, πίσω απο το πλαστικό υπάρχει ενα σφουγγαρι, το οποίο "μαζεύει" τυχών απώλειες του λαδιού που φεύγει απο αυτη την φλάτζα.
Αν πιέσεις το πλαστικό τότε θα δεις οτι δακρύζει λαδι, αν είναι πολύ τότε θελλει αλλαγή η φλάτζα.
Συνήθως ΔΕΝ τρεχει απο μόνο του αλλά μονο αν πιέσεις. Αν τρεχει γενικώς τοτε ναι, αλλαξε φτλάτζα.
Καλό είναι παντως να υπάρχει και μια φωτό παντα για καθε περιγραφή βλάβης, αν είναι δυνατόν, ετσι ώστε να γίνεται πιο ευκολα η "διαγνωση". :D
-
Επειδή αντιμετωπίζω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα, η φλάτζα κεφαλής είναι η στρογγυλή "τάπα" που βλέππουμε στο
κέντρο του κινητήρα αριστερά του Πήγασου?
Είναι συνέχεια νωπό εκείνο το μέρος και στάζει μια σταγονίτσα. Φαντάζομαι ότι χάνει πολύ λίγο λάδι, αλλά πρέπει
να φτιαχτεί... :cry: Αλλάζουν από μέσα κάποιο ο-ring? :thnk:
Όντως πρέπει να βάλεις φωτο. Η φλάτζα κεφαλής σίγουρα δεν είναι μια "στρογγυλή τάπα", ενώ επίσης είναι διαφορετικό πράγμα από τη φλάτζα του καπακιού που ανοίγεις για να ρυθμίσεις βαλβίδες.
Το αφρολέξ που λες Powerphot νομίζω ότι είναι για ηχομόνωση κι όχι για να μαζεύει διαρροές από λάδια.
:bye:
-
Συγνώμη..έκανα λάθος... Από τη ΔΕΞΙΑ μεριά χάνει λάδι...
Ιδού και η φωτό...όποιος γνωρίζει κάτι... :cry:
-
Συγνώμη..έκανα λάθος... Από τη ΔΕΞΙΑ μεριά χάνει λάδι...
Ιδού και η φωτό...όποιος γνωρίζει κάτι... :cry:
Για........διαροή χιονού το βλέπω αυτό. :h22: :h22:
Εκεί ειναι το φίλτρο λαδιού, αν χανεις λάδι απο 'κει, μαλλον θελει αλλαγη η φλατζα η σφίξιμο οι βίδες, αλλά μην το παρακανεις.
-
Φυσικά και έχω διαρροή χιονιού... :h22:
Είναι συνέχεια νωπό.. και στάζει μία στο τόσο... :cry:
-
Είναι συνέχεια νωπό.. και στάζει μία στο τόσο... :cry:
Πιθανον να θελει αλλαγή η φλατζα, αλλά τσεκαρε και τις 2 βιδες που έχει. Ποτέ δε ξέρεις.
-
και στο εγχειριδιο ελεγε οτι ηθελε ''αντικατασταση'' σε καθε αλλαγη...
ο.κ. συμβαινει..αλλαζε καθε φορά η αν βαλεις μια καλή, δε θα χρειαστει ξανα.... :bye: :bye: :bye:
Υ.Γ.
Powerphot,
και εγώ αυτό εννούδα...το φιλτρο λαδιου... :bye: :bye: :bye:
-
Ενα λαστιχακι ειναι o-ring ανβρεις απο καπου εξω και το αλλαξεις θα ηταν καλυτερα αν παλι δεν βρεις τοτε στην επομενη αλλαγη φιλτρου ασε το ιδιο αν δεν ειναι κομμενο αλλα βαλε και λιγη σιλικονη.
Αυτα για το λαδι για το χιονι αστο να τρεχει αφθονο... :kalo:
-
Ενα λαστιχακι ειναι o-ring ανβρεις απο καπου εξω και το αλλαξεις θα ηταν καλυτερα αν παλι δεν βρεις τοτε στην επομενη αλλαγη φιλτρου ασε το ιδιο αν δεν ειναι κομμενο αλλα βαλε και λιγη σιλικονη.
Αυτα για το λαδι για το χιονι αστο να τρεχει αφθονο... :kalo:
Eυχαριστώ...
Αυτό με το χιόνι, ήταν ψιλο-ειρωνικό? :thnk:
-
... υπαρχει και η περιπτωση να ειναι στραβοκουμπομενο και στο φιλτρο λαδιου το καπακι μαζι με τη φλατζα του , ετυχε σε μενα μετα απο service (δεν αναφερω το συνεργειο για ευνοητους λογους) και δακρυζε μετα το service, το πειρα χαμπαρι μετα μια εβδομαδα... ευτηχως τσεκαρω συχνα την σταθμη λαδιου και αντιληφθηκα οτι δεν παει κατι καλα, πηγα στο συνεργειο και διορθωσανε το προβλημα, ετσι και εγω σου πρωτεινω αν μπορεις να ξεβιδωσεις τα δυο alleνακια και να δεις αν εχει ξεκουμπωσει το φιλτρο με το καπακι...
-
Αυτό με το χιόνι, ήταν ψιλο-ειρωνικό? :thnk:
Πλάκα σου έκανε Φωτη :D :D :bye:
-
Ενα λαστιχακι ειναι o-ring ανβρεις απο καπου εξω και το αλλαξεις θα ηταν καλυτερα αν παλι δεν βρεις τοτε στην επομενη αλλαγη φιλτρου ασε το ιδιο αν δεν ειναι κομμενο αλλα βαλε και λιγη σιλικονη.
Αυτα για το λαδι για το χιονι αστο να τρεχει αφθονο... :kalo:
Eυχαριστώ...
Αυτό με το χιόνι, ήταν ψιλο-ειρωνικό? :thnk:
οπα Πλακιτσα κανουμε... :bye:
-
Έλληνας Χαβαλές με επτά γράμματα......
Κα-μπου-ρ....
Ε, το βρήκα, Χαρίτος !!!!!!!
-
Δεν παρεξηγούμε παίδες! Αφού, απ' ότι έχω καταλάβει είστε διαμάντια παιδιά! :P :D
Μάλλον χρειάζομαι μια επίσκεψη στο bill να ξελαbillκάρω! :kalo: