APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: harlek στις Ιανουάριος 10, 2006, 09:00:18 μμ
-
Είχα να κινήσω τον πήγασο περίπου 10 μέρες, με εξαίρεση μια μικρή διαδρομή 10 λεπτών που έκανα πριν 4 μέρες.
Σήμερα πάω να τον βάλω μπρος με τη γνωστή "μέθοδο κρύου": Μισό τσοκ και πάτημα μίζας. Σχεδόν πάντα έπαιρνε με την 1η-2η μιζιά. Παίρνει και σήμερα, ανεβάζει περίπου 2000σαλ για 2-3 δευτερόλεπτα και μετά πραφ-πραφ σβήνει. Δοκιμάζω να βάλω πάλι μπρος, τίποτα. Μετά από λίγες προσπάθειες φυσικά τα έφτυσε η μπαταρία.
Συνδέω με καλώδια με τ' αυτοκίνητο, ζωηρό γύρισμα μίζας, αλλά δεν λέει να πάρει μπρος. Στην προσπάθεια να πάρει δοκίμασα όλους τους συνδυασμούς (τσοκ+λίγο γκάζι, τσοκ και φουλ γκάζι, μόνο τσοκ, μόνο γκάζι, κινούμενο (!) γκάζι κ.λπ). ΤΙΠΟΤΑ. Κάποια στιγμή μύρισε λίγο και άκαυτη βενζίνη.
Έχετε καμιά ιδέα;
-
Καμένο μπουζί μου μυρίζει...
Το ίδιο πρόβλημα που έχω ή μάλλον είχα και εγώ.Ρίξε μια ματιά στο topic ΚΑΜΕΝΟ ΜΠΟΥΖΙ. O Bill δίνει ρέστα... :io: :io: :io:
-
OK μπουζί λοιπόν. Το manual λέει NGK R DR8EB.
Έχει να προτείνει κανείς κάτι άλλο ή να προσέξω κάτι;
ΥΓ1: Μουρλή ανάλυση ο Bill :brv: . Απ' ό,τι κατάλαβα καλύτερα να μη χρησιμοποιούμε τσοκ αν δε χρειάζεται; Το manual νομίζω λέει ότι το θέλει μόνο για πολύ χαμηλές θερμοκρασίες (γύρω στο 0). Εγώ από τους 15 και κάτω το χρησιμοποιούσα και το άφηνα και περίπου μισό λεπτο (λίγο τραβηγμένο, ρελαντί στις 1800-2000σαλ).
ΥΓ2: Πάντως μου κάνει εντύπωση που αρχικά πήρε μπρος, δούλεψε 2-3 δευτερόλεπτα και μετά πέθανε (αλλά τραγικά :cry:).
ΥΓ3: Πρόβλημα εκκίνησης είχα αντιμετωπίσει με Πήγασο του 1997 ενός φίλου (καρμπυρατέρ) που πήγα να τον βάλω εμπρός μετά από 1 χρόνο ακινησίας. Η μίζα δούλευε (με ρεύμα από αυτοκίνητο) αλλά ίχνος καύσης. Το απίστευτο ήταν ότι μετά από πάρα πολλές προσπάθειες (κάνα 20λεπτο, απορώ πως δεν διαλύθηκε η μίζα) κι ενώ ήμουν σίγουρος ότι προσπαθούσαμε μάταια, έκανε μερικά πραφ-προυφ και πήρε!!
-
DR8EB λεει το βιβλιο του αλλα το Β στο τελος δεν θα το βρεις στο εμποριο μιας και ειναι ειδικη κατασκευη.θα βαλεις DR8E και θα βαλεις εσυ το βιδωτο καπακι στο πανω μερος που πιανει η πιπα.
το τσοκ στα ψεκαστα πηγασο δεν κανει τιποτα παραπανω σε θεμα πλουσιοτερου μιγματος απλα χειρογκαζο ειναι.ανοιγει δηλαδη ελαχιστα το γκαζι για να κραταει στροφες να μην σβηνει οταν ειναι κρυο αλλα και να ζεστενετε ποιο γρηγορα.
ποσα χιλιομετρα εχει το πηγασακι σου?
ειναι ασυνιθηστο να βραχυκυκλωνουν μπουζι τα injection.τσεκαρισε το μηπως θελει ρυθμιση
-
Ποιο βιδωτό καπάκι; Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς, υποθέτω όμως είναι κάτι απλό και θα το καταλάβω όταν το δω. Υπάρχει κανένα άλλο μπουζί που να κάνει και να μη χρειάζεται να βάλω εγώ το "βιδωτό καπάκι";
Α, χειρόγκαζο είναι. Χαίρομαι. Άρα έκανα καλή χρήση.
Έχει 10.500χλμ.
Στα 8000 έκανα σέρβις στον αείμνηστο. Τώρα τι έκανε εκεί, δεν έχω ιδέα.
Θα το έφερνα κατ' ευθείαν εκεί, αλλά δεν κινείται και πρέπει να πληρώσω τη μεταφορά (δεν έχω οδική βοήθεια).
Από την άλλη αναρωτιέμαι πόσο θα με ταλαιπωρήσει η αλλαγή. Θέλει είδα να βγάλω ρεζερβουαρ.
Θα ρωτήσω αύριο από περιέργεια πόσο κάνει η μεταφορά στο συνεργείο και θα αποφασίσω.
ΥΓ: Έτσι καίγεται το μπουζι? Βάζεις μπρος και μετά απο πολύ λίγο σβήνει; Α, πήγα να το βάλω και σε κατηφόρα μπρος. Τίποτα, ούτε ένα "παφ".
-
που εισαι ακριβως?
μηπως μπορεσω και περασω.
θελει να βγει το ρεζερβουαρ αλλιως δεν γινετε.
θα χρειαστεις ενα 4 αλεν,ενα δεκαρακι και ενα 18 μπουζοκλειδο
-
Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ bill. Θα προσπαθήσω μόνος μου το Σάββατο το πρωι κι αν ηττηθώ τραγικά τότε θα στείλω SOS! Παρεμπιπτόντως μένω Χολαργό και η μηχανή ευτυχώς έχει καθηλωθεί στην πυλωτή του σπιτιού μου.
Για μπουζόκλειδο απ' ό,τι είδα στο manual λέει ότι κάνει το εργαλείο που περιλαμβάνεται στα εργαλεία της μηχανής.
-
harlek wrote:
Ποιο βιδωτό καπάκι; Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς, υποθέτω.
harlek το βιδωτό καπάκι του μπουζί που εννοεί ο bill είναι
αυτό που βλέπεις στην φωτό με το βελάκι.
Όταν βγάλεις το "μαμίσιο" θα δείς ότι το καπάκι αυτό δεν
ξεβιδώνει αλλά είναι ενσωματωμένο.
Αυτό που θα αγοράσεις, ναι μεν είναι χωρίς καπάκι αλλά συνήθως βρίσκεται μέσα στο κουτί του χύμα.
Το βιδώνεις στις βόλτες και το βάζεις, είναι απλό.
-
μια εικονα χιλιες λεξεις
σε ευχαριστω νικο.
οτι χρειαστεις παρε τηλ θα σου το στειλω με πμ.
-
harlek wrote:
Το manual λέει NGK R DR8EB.
Βρήκα σε ένα μαγαζί εδώ κόντα τα DR8EA και DR8ES. όχι το B. Κάνει κάποιο από αυτα; Στο πάνω μέρος τους φαίνεται το σπείρωμα, αλλά δεν συνοδεύονται από το περίφημο καπάκι. Βγαίνει τελικά το καπάκι από το μαμίσιο να μπει σ' αυτά ή όχι;
-
το DR8EA θα παρεις και ζητησε του να σου δωσει τετοιο βιδωτο καπακι απο μπουζι που αρχιζουν με B πχ BR9ES B9ES BR9HS κτλ.αυτου του τυπου τα μπουζι το εχουν σιγουρα.
το βιδωτο καπακι απο το μαμα μπουζι δεν βγαινει γιατι ειναι χυτο.μην ξεχασεις να το βιδωσεις με μια πενσα σφιχτα
-
Οκ. Powerphot και bill σας ευχαριστώ ζεστά (δηλαδή θερμά) για τη βοήθεια. :io:
-
Άυτό θα πει ''Οικογένεια Aprilia''...!!! :io:
Ένα :brv: στον bill που μας βοηθάει και φυσικά :prm στον ίδιο και τον ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ Power... ;-)
Πάντως ο δικός μου στο συνεργείο αλλάζει μπουζί χωρίς να βγάλει ντεπόζιτο..ε...έχει επιδέξια χέρια...(Χαρά στη γυναίκα που θα τον πάρει..!!!)
εγώ πάντως δεν τα καταφέρνω καθότι κεφάλας... :-(
Το χειμώνα ''κατεβάζει'' μίγμα και ψιλομπουκώνει...ήταν βρεγμένο το μπουζί..? Μύριζε βενζίνη...
Ευτυχώς φέτος δεν μου το παρουσιάσε...άλλες χρονιές...δόξα τω Θεώ...
-
bill wrote:
bill....φτιάξε την κεραία σου.......γιατί δεν πιάνει καλά
δε βλέπω τίποτα... :-D :-D :se: :se: :wine:
χα χα πολύ καλό!!!
οκ θα το σβήσω αυτό.... :-D :-D :-D
-
Καλημέρα και Καλή Χρονιά κι από μένα.
Powerphot, νομίζω την Δευτέρα είδα το post που έστειλες από το scoot&scoot που πήγες τον Πήγασο για service.
Επειδή ψάχνομαι εδώ και καιρό και θέλω για τον Πήγασο '04:
-Service στα 14.000χλμ
-Αλλαγή ντεπόζιτου (εντός εγγύησης)
-Διαρροή, μάλλον από την τάπα λαδιού αριστερά στον κινητήρα
-Μικροδιακοπές(στον Μπολασίκη μου είχαν πει αλλαγή διακόπτη)
-Πιθανότατα αλλαγή τακάκια
-κ.τ.λ.
Πιστεύεις ότι στο scoot&scoot θα μπορέσουν να γίνουν όλα και οι αλλαγές(εντός εγγύησης);
Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος άνθρωπος εκεί που μιλάς μαζί του;
Αλήθεια, την αλλάγη του πλαινού stand την κάνουν εντός εγγύησης;
-
antp wrote:
Επειδή ψάχνομαι εδώ και καιρό και θέλω για τον Πήγασο '04:
-Service στα 14.000χλμ
-Αλλαγή ντεπόζιτου (εντός εγγύησης)
Πιστεύεις ότι στο scoot&scoot θα μπορέσουν να γίνουν όλα και οι αλλαγές(εντός εγγύησης);
Αλήθεια, την αλλάγη του πλαινού stand την κάνουν εντός εγγύησης;
1)Νομίζω ότι αν πάρεις ένα τηλ εκεί και τα πεις όλα αυτά θα
σου απαντήσουν σε όλες τις απορίες σου.
2)Σχετικά με την εγγύηση που λες, φαντάζομαι ότι δεν σου έχει λήξει ακόμα ε?
3)Το stand αν θυμάμαι καλά το αλλάζουν σε όλα τα μοντ απο 2000-2004.
4)Το ντεπόζιτο σου τι έπαθε?
5)Μίλα με τον Βασίλη.
-
Γεια χαρα και καλη χρονια.
antp,εχω επισκεφθει και εγω το εν λογω συνεργειο λιγο πριν τις
γιορτες.Εχω εναν πηγασο 04 με 9500 χλμ.
Λοιπον,ζητας τον Βασιλη του λες τον πονο σου κι ο Βασιλης αναλαμβανει να σου φτιαξει τον πηγασο.Στο τελος ειναι σιγουρο οτι θα φυγεις ευτυχης.Δεν μπαινω σε λεπτομερεις απλα πηγαινε και θα με θυμηθεις.
-
antp wrote:
-Διαρροή, μάλλον από την τάπα λαδιού αριστερά στον κινητήρα
-Μικροδιακοπές(στον Μπολασίκη μου είχαν πει αλλαγή διακόπτη)
Η διαρροή λαδιού οφείλεται κατά 99% στη φλάντζα του πάνω καπακιού του κινητήρα.
Θα ήταν ενδιαφέρον να γνωρίζαμε το ποσοστό των Pegaso που παρουσίασαν αυτά τα δύο προβλήματα μέσα στον πρώτο χρόνο τους. Υποψιάζομαι ότι είναι τεράστιο, αδικαιολόγητο με τα σύγχρονα στάνταρτ της βιομηχανίας, και η απρίλια θα έπρεπε να έχει ανακαλέσει επειγόντως ΟΛΑ τα Pegaso για δωρεαν αλλαγή των εν λόγω εξαρτημάτων με ΑΛΛΑ, ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ.
-
antp wrote:
-Διαρροή, μάλλον από την τάπα λαδιού αριστερά στον κινητήρα
-Μικροδιακοπές(στον Μπολασίκη μου είχαν πει αλλαγή διακόπτη)
harlek wrote:
Η διαρροή λαδιού οφείλεται κατά 99% στη φλάντζα του πάνω καπακιού του κινητήρα.
Θα ήταν ενδιαφέρον να γνωρίζαμε το ποσοστό των Pegaso που παρουσίασαν αυτά τα δύο προβλήματα μέσα στον πρώτο χρόνο τους. Υποψιάζομαι ότι είναι τεράστιο, αδικαιολόγητο με τα σύγχρονα στάνταρτ της βιομηχανίας, και η απρίλια θα έπρεπε να έχει ανακαλέσει επειγόντως ΟΛΑ τα Pegaso για δωρεαν αλλαγή των εν λόγω εξαρτημάτων με ΑΛΛΑ, ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ.
Για να συμπληρώσω και κάτι σχετικά με αυτό, να πω ότι κι εγω είχα το παραπάνω πρόβλημα και νομιζα ότι ήθελε αλλαγή η φλάτζα, αλλά διαπιστώθηκε κατα το σέρβις των 12.000χλμ ότι ναι μεν η διαροή ήταν απο την φλάτζα, αλλά ήθελε "καλό" βίδωμα δε το καπάκι της κεφαλής διότι η φλάτζα ήταν μια χαρά στην υγεία της. :-D :-D :-D :-D
Αυτά. :-D
-
φιλε harlek μια και το ανεφερες θα πω κατι για να δεις οτι δεν φταιει η aprilia.
στο service των 1000χιλ. η aprilia λεει ελεγχος βαλβιδων και ελεγχος σφυξιματος κεφαλης επειδη φορα φλαντζα με περμανιτη και οχι μεταλλικη οπως αλλα μηχανακια.αυτο εχει σαν αποτελεσμα να ζητα επανελεγχο στο σφυξιμο της μετα απο καποιο χρονο λειτουργιας και θερμικων καταπονησεων.
εαν γινουν ολα αυτα θα τοποθετηθει σιλικονουχα ¨κολλᨨστο o-ring και θα σταματησει το προβλημα.
γιαυτο και η διαρροη αρχιζει στο διαστημα μεταξυ 1000χιλ και το service των 6000χιλ.
-
στο service των 1000χιλ. η aprilia λεει ελεγχος βαλβιδων και ελεγχος σφυξιματος κεφαλης επειδη φορα φλαντζα με περμανιτη και οχι μεταλλικη οπως αλλα μηχανακια.
θυμίζω τι μου είχαν πει στο Μπολασίκη σχετικά με τη διαρροή: "Είναι από τη φλάτζα Η από το πάνω καπάκι. Επειδή οι μοτοσυκλέτες μένουν πολύ καιρό στις αποθήκες πριν πουληθούν, ξεραίνεται και έχει διαρροή. Θα την αλλάξουμε, αλλά ΔΕΝ την καλύπτει η εγγύηση". Το σέρβις των 1000χλμ είχε γίνει στο ίδιο συνεργείο "κανονικά".
Θέλουν ξύλο (αλλά τώρα πια, που να τους βρεις...;)
-
συγνωμη αδερφε harlek αλλα λενε π@π@ριες.
το βρησκω σαν υπεκφυγη.
η φλαντζα Η ειναι απο (Ο-RING) σιλικονουχο καουτσουκ.αυτο δεν ξερενετε ποσο μαλλον οταν δεν ερχετε σε επαφη με την ατμοσφαιρα.
στα injection πηγασο ευτυχως ειναι πολυ λιγες οι περιπτωσεις που εβγαλαν ζημια απο ελλειπης συντηρηση στο service των 1000.
σκεφτειτε οτι τα παλια πηγασο (καρπυρατερ) εαν δεν τσεκαριζες τις συσφιξεις της κυλινδροκεφαλης στα 25 με 30χιλιαδες χιλ. βγαζανε φλαντζα κεφαλης με αποτελεσμα να σηκωνει θερμοκρασια,να βραζει τα νερα κ τετοια.
μια ακομη κακη φημη για την aprilia αλλα χωρις ομως να φταιει η iδια.
τελος παντων.
-
Λοιπόν, άλλαξα το μπουζί, αλλά η διαδικασία (ειδικά το βγάλσιμο/τοποθέτηση του ρεζερβουάρ) είναι ταλαιπωρία.
Το μπουζί που έβγαλα από μέσα ήταν καρβουνιασμένο. Αναρωτιέμαι αν έγινε έτσι σιγα σιγά ή ξαφνικά τη μέρα που κάηκε. Σύμφωνα με την απόδειξη του Μπολασίκη, μου είχε αλλάξει μπουζί στα 8000χλμ, δηλαδή πριν 2500χλμ.
Μετά την αλλαγή είχα το φαινόμενο του μονίμως αναμμένου φωτακίου injection, το οποίο έσβησα με το "γνωστό" τρόπο. Επίσης μου έκανε εντύπωση η μεγάλη αύξηση του ρελαντί μετά την αλλαγή, χωρίς να έχω πειράξει τη ντίζα. Πήγε πάνω από τις 2000σαλ και χρειάστηκε να το μειώσω στις 1400 περίπου (σύμφωνα με το στροφόμετρο) χειροκίνητα.
Αυτά.
ΥΓ: Αθλιο εργαλείο το "μπουζόκλειδο" που δίνει στα εργαλεία για την αλλαγή.
-
αν ειναι αρυθμιστο το μηχανακι,το μπουζι γινετε μαυρο σε λιγα λεπτα.
το ανεβασμα των στροφων ειναι μια ακομη ενδειξη οτι θελει ρυθμιση.
ΥΓ. ειναι αθλιο το μπουζοκλειδο αλλα τι να κανεις?οταν το χεις αναγκη ειναι μια "χαρα"
-
Λοιπόν έκανα και τεστ ντράιβ στο νέο μπουζι. Δυο πράγματα έχουν αλλάξει: Πρώτον, έχω σημαντικά περισσότερη δύναμη: Με χούφτωμα της πρώτης σηκώνει σούζα άμεσα (και με γεμάτο ρεζερβουάρ), κάτι το οποίο γινόταν όταν πρωτοπήρα τη μηχανή, αλλά εδώ και πολλούς μήνες δεν...
Η δεύτερη διαφορά είναι ότι έχω την εντύπωση ότι η μηχανή ακούγεται πιο πολύ και έχει πιο τραχεια λειτουργία. Και λίγο περισσότερους κραδασμούς. Σαν κάθε "πιστονιά" να ακούγεται πιο δυνατά. Να φταίει τίποτα στην επανασυναρμολόγηση που έκανα, ή το "υπερμπουζί" (DR8EA);
Μέσα είχε το "ειδικό" DR8EB. Αυτό το έχουν οι αντιπροσωπείες Aprilia; (γιατί είπαμε, στο εμπόριο δεν υπάρχει). 'Η σημαίνει ότι ο Μπολα δεν το είχε αλλάξει;
Γιατρέεεε, έχεις p.m.!!
-
Φιλε Harlek ακου τι επαθα για 3η φορα.
Πριν απο 1 μηνα εκανα στις 6000 σερβις στον Πηγασο. Εαν διαβασεις το αντιστοιχο topic "Καμενα μπουζι!!!" θα καταλαβεις (για να μη σου τα λεω απο την αρχη).
Στο μαμ...νο το σερβις, λογω των προβληματων με καρβουνιασμενα μπουζι που ζουσαν μονο 2 εβδομαδες, αλλαξα την πιπα με μια σουπερ ντουπερ αδιαβροχη της NGK (SD05FM) και το μπουζι απο NGK DR8EB σε DENSO X27ESR-U, αντιστοιχο με το DR8EA που εβαλες κι εσυ.
Το αποτελεσμα: Χθες γυρισα σπιτι με ταξι.
Και παλι καλα να λες που εχει κακοκαιρια, γιατι αν ειχα κατεβει για την βολτα στην Παρνηθα θα ... ξαναθυμομουν τις ορειβατικες ημερες μου.
Οταν εκανα λοιπον το σερβις, δηλαδη πριν 200 χλμ, το μαμημενο το AXONE του συνεργείου δεν εμπαινε στον εγκεφαλο της μηχανης. Παρα ταυτα ο μαστορας με διαβεβαιωνε πως δεν επαιζε προβλημα, διοτι μου το ειχε ρυθμισει κατα την προηγουμενη αλλαγη μπουζι :roll: :roll: :roll:
Απ' οτι καταλαβα το injection ως κατασκευη πρεπει να ειναι για τον λουτσο (οχι αυτον του Θεμου, τον αλλο).
Με ολα αυτα εχω ξενερωσει απιστευτα με τους λαλακες τους Ιταλους και δεσμευομαι δημοσια πως με την πρωτη ευκαιρια ο Πηγασακος θα παρει ποδι.
Παρε και ενα αποσπασμα απο το service manual και αν βγαλεις ακρη πες μου κι εμενα.
Αν ειναι καθε 200 χλμ να βγαζουμε ντεποζιτο, λεω να το βαψω μπλε και να το ριξω στη θαλασσα.
Υ.Γ. : Προς τα μελη του Forum :
Ας κανονισουμε μια μαζικη διαμαρτυρια στην Aprilia για το επιπεδο εξυπηρετησης και τεχνικης υποστηριξης, μηπως και κανουμε τιποτα!
-
astynomos wrote:
Παρε και ενα αποσπασμα απο το service manual και αν βγαλεις ακρη πες μου κι εμενα.
Μ' αρέσει το "ελέγχετε ΤΑΚΤΙΚΑ". Π.χ., ένα σάββατο πρωι που δεν έχεις τι να κάνεις, ρίχνεις κι έναν έλεγχο στο μπουζάκι σου να δεις σε τι κατάσταση βρίσκεται βρε αδελφε! Σιγά το πράμα!
Εγώ εβαλα/έβγαλα ρεζερβουάρ με τη βοήθεια δεύτερου ατόμου. Δεν ξέρω αν ένας μόνος του μπορεί (εκτός αν βγάλεις και τη μάσκα). Δραματική είναι η κατάσταση με τα σωληνάκια υπερχείλισης εξαέρωσης αριστερά, τα οποία για να φτάσουν στις υποδοχές του ρεζερβουάρ πρέπει να το έχεις σχεδόν ακουμπήσει πάνω στη μηχανή - οπότε πλέον δεν τα βλέπεις!
Κι εγώ είχα προβλήματα με τον πήγασο και η αλήθεια είναι ότι για αρκετά από αυτά δεν ευθύνονταν τα συνεργεία (άλλο τώρα αν δεν μπορούσαν να τα διορθώσουν!).
Αλλά όχι και να πάρει πόδι, ο καημενούλης!! Απλά θέλει να σε κάνει να ασχολείσαι λίγο μαζί του ρε παιδί μου, πως κάνεις έτσι και συ!!
-
φιλε αστυνομε.
καταρχην αυτα που γραφει το βιβλιαρακι μην τα παιρνεις της μετρητης γιατι ειναι ελληνικη μεταφραση και 2ον τα ιδια ακριβως γραφουν τα βιβλιαρακια για τα παρισσοτερα μηχανακια και οπως καταλαβαινεις ειναι πατρον.
κανε ενα ταξιδι οποτε μπορεις, και ελα να σου το ρυθμισω πριν κανεις οτιδηποτε.δεν φταιει το μηχανακι ουτε ειναι μαπα κατασκευη. θα σου στειλω πμ για να μιλησουμε αν θελεις φυσικα.μεχρι τοτε υπομονη
-
O.K. φιλε bill.
Οποτε θελησεις στειλε μου