APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: _EpistimonaS_ στις Μάιος 22, 2010, 06:07:56 μμ
-
Χαλαρή μέρα σήμερα, ευκαιρία για βολτούλα στα πέριξ με τον Πηγασάκο.. Όλα όμορφα μέχρι που κάποια στιγμή νιώθω το γκάζι να μην είναι πολύ "υπάκουο" . Αποφεύγω την αγορά αγροτεμαχίου, κάνω δεξιά και ο Πήγασος να σκούζει ακόμα. Με κλειστό γκάζι 4.000 rpm. Σβήνω, ξαναβάζω τα ίδια.. Κλειστό γκάζι και οι στροφές να ανεβαίνουν. Το κολπάκι που ρυθμίζει ρελαντί δεν ακούει.
Any ideas ?
-
κολλημένη ντίζα γκαζιου?
βγάλε τη σέλα και το δεξί πλαστικό και δες δεξιά πισω και κάτω απο το ντεπόζιτο μήπως και έχει κολλήσει η ντίζα ή μήπως χρειάζεται λάδωμα. :bye: :bye:αν ισχύει πες μας :bye: :bye: :bye:
-
H ντίζα μοιάζει να δουλεύει κανονικά. Δεν είναι κολλημένη και στρέφει χωρίς να "δυσκολεύεται" κάπου.
Κάπου διάβαζα για μια "πεταλούδα" που ρυθμίζει ρελαντί ? Υπάρχει περίπτωση κατά λάθος να την πείραξα (με το πόδι ίσως) ? Που βρίσκεται αυτή ?
-
Δεξιά, πλάι στον κύλινδρο, υπάρχει ένα ρυθμιστικό για το ρελαντί. Αυτό ουσιαστικά γυρίζει μια βίδα που καθορίζει πόσο ανοιχτές θα μένουν οι πεταλούδες όταν κλείνεις το γκάζι (ρελαντί). Κοιτάζοντας εκεί περίπου που δείχνει το (2) της φωτογραφίας θα δεις το μηχανισμό κίνησης της πεταλούδας, καθώς ανοιγοκλείνεις το γκάζι. Με κλειστό γκάζι, ο μηχανισμός πρέπει να ακουμπάει πάνω στη βίδα/στοπ. Αν δε συμβαίνει αυτό (αφήνει κάποιο κενό) κάτι σε όλο αυτό το μηχανικό σύστημα κολλάει (δεν πιστεύω να έχεις ανοίξει το χειρόγκαζο αριστερά ε;; Για κούνα το κι αυτό λίγο μήπως το πρόβλημα είναι από κει...)
Αν δεν είναι αυτό, τότε νομίζω ότι ίσως θα μπορούσε να φταίει ότι από κάπου βάζει αέρα η εισαγωγή, αλλά δεν γνωρίζω από που, ούτε αν κάτι τέτοιο μπορεί να δικαιολογήσει τόσο μεγάλη αύξηση ρελαντί χωρίς άλλα συμπτώματα.
-
Χαλαρή μέρα σήμερα, ευκαιρία για βολτούλα στα πέριξ με τον Πηγασάκο.. Όλα όμορφα μέχρι που κάποια στιγμή νιώθω το γκάζι να μην είναι πολύ "υπάκουο" . Αποφεύγω την αγορά αγροτεμαχίου, κάνω δεξιά και ο Πήγασος να σκούζει ακόμα. Με κλειστό γκάζι 4.000 rpm. Σβήνω, ξαναβάζω τα ίδια.. Κλειστό γκάζι και οι στροφές να ανεβαίνουν. Το κολπάκι που ρυθμίζει ρελαντί δεν ακούει.
Any ideas ?
του αλλαξες τα φωτα εεε;οταν φτιαξεις το ρελαντι πρεπει να κανεις και ρυθμιση με axone :bye:
-
Προσπαθώντας να καταλήξω κάπου ξεκίνησα το ψάξιμο πρώτα από το γκάζι και μετά από το χειρόγκαζο.
Η ντίζα του γκαζιού ακούει κανονικά. Μάλιστα όταν με σβηστό το μηχανάκι ανοίξω λίγο το γκάζι, όταν το κλείνω ακούω ότι σαν να βρίσκει κάποιο STOP, κάπου τερματίζει..
Η ντίζα του χειρόγκαζου δουλεύει κι αυτή κανονικά, στρέφει ένα "αφαλό" αλλά δεν έχω ιδέα ποια είναι η σωστή του θέση. Με το μοτέρ να δουλεύει και κλειστό γκάζι, όσο και να παίξω με το χειρόγκαζο οι στροφές δεν πέφτουν κάτω από 4.000 όμως :(.
Θα επανέλθω σε λίγο και με καμιά φώτο, μήπως κάποιο έμπειρο μάτι πιάσει κάτι ύποπτο. Ένα άλλο πρόβλημα είναι ότι σήμερα με κρύο τον Πηγασάκο τον λυπάμαι να κάνω πολλές δοκιμές, και με το που παίρνει μπρος να σκούζει στις 4.000 rpm.
Thanks a lot, καλημέρα :D :D
-
Στην πορεία με ανοιχτό γκάζι, το μηχανάκι συμπεριφέρεται εντελώς κανονικά;
-
ενδεχομενο να εχεις τρυπιο κολαρο εισαγωγης το εχεις κοιταξη?μου φενετε πως απο καπου τραβαει αερα. :thnk:
-
H αλήθεια είναι ότι τρώει κάποια φλας στην πορεία και συμπεριφέρεται κανονικά, αλλά όταν συμπλεκτάρεις λίγο αρχίζει πάλι τα τρελλά...
Για το κολλάρο εισαγωγής δεν έχω ιδέα ..
-
H αλήθεια είναι ότι τρώει κάποια φλας στην πορεία και συμπεριφέρεται κανονικά, αλλά όταν συμπλεκτάρεις λίγο αρχίζει πάλι τα τρελλά...
Για το κολλάρο εισαγωγής δεν έχω ιδέα ..
Επιστήμονα υπάρχει περίπτωση να έχει φάει κόλλημα ο εγκέφαλος και να θέλει τη ρύθμιση του από εκείνη την "βίδα" σε συνδυασμό πάντα με το axone.
To ie δεν έχεις?
-
Ναι το Ιnjection έχω